Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
1/19

Vibra S'Estanyol

IBZ29018

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Obsługa
  • Czystość
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
Vibra S'Estanyol Hiszpania - Hotel
1 / 19
Wyjątkowy
2016-10-22

Wykupiliśmy w tym hotelu 4 dni w opcji all inclusive.Niestety bylismy niemiło zaskoczeni.Najpierw szukajac miejsca do zaparkowania musielismy przejechac bardzo dziurawa droga w poszukiwaniu miejsca.Pozniej przy wejsciu do hotelu odnieslismy wrazenie ze jest to bardziej budynek szkolny niz hotelowy.Po dojsciu do pokoju przywital nas nie mily zapach.Probujac wrocic do samochodu po reszte bagazy pogubilismy droge do wyjscia poniewaz brak jakichkolwiek informacji a "hotel"jest duzy.Na plus sniadanie-niezly wybor i dobra kawa ale konsumpcja w budynku obok.Po jednej nocy opuscilismy to miejsce mimo oplaconego 4 dniowego pobytu.Przydalo by sie odswiezyc to miejsce.My tam juz nie wrocimy.

604wojciechk
2017-10-12

Zacznę może od tego, że do ostatniego dnia naszych wakacji byliśmy przekonani, że wystawimy najlepsze opinie. Spędziliśmy tydzień w tym miejscu w 6 osób i były to naprawdę udane wakacje. Obsługa poza jednym wyjątkiem, który zaraz opiszę była rewelacyjna, zarówno recepcja, barmani, kucharze, animator i przede wszystkim pracujący w restauracji Alfred. To głównie dzięki niemu opinia nie jest negatywna, bo to osoba w 100% życzliwa, pomocna, zabawna i przede wszystkim profesjonalna w swojej pracy, włada 8 językami co jest w takim miejscu niezastąpione. Sam hotel raczej Ok, jest tylko sypialnią, wszystko inne dzieje się w hotelu San Remo, gdzie jest restauracja, basen z tarasem gdzie można miło spędzić czas i fajne animacje wieczorne. Położenie rewelacyjne przy samej plaży. Opinia moja i moich znajomych do dnia wyjazdu była 5 gwiazdkowa, lecz po zaistniałej sytuacji w dniu naszego wyjazdu, dopóki Pani Maria- pracownik restauracji będzie tam pracować nie wybierzemy się więcej do tego hotelu i wszystkim będziemy to odradzać by nie spotkała ich taka sytuacja jak nas. Wyjazd z hotelu na lotnisko mieliśmy o godzinie 7:30, wiec dzień wcześniej poprosiliśmy o wcześniejsze śniadanie, by zdążyć je zjeść, oczywiście nie było z tym żadnego problemu. Z samego rana spakowani ruszyliśmy do recepcji rozliczyć się z pokoi i wszelkich rzeczy hotelowych niestety w miłej atmosferze załatwiania formalności zauważyliśmy, ze zostało nam 10 minut na śniadanie, wiec ustaliliśmy, ze cześć grupy zaczeka na autobus a druga cześć uda się do restauracji zrobić po kanapce na drogę. Wchodząc do hotelu w którym jest restauracja zatrzymał nas recepcjonista na kolejne 5 minut by sprawdzić czy na pewno możemy wejść do restauracji mimo, że mówiliśmy mu, że mamy mało czasu. W końcu wpuścił nas do środka i szybko przygotowaliśmy po kanapce dla każdego i wtem pojawiła się Pani Maria, która przez cały wyjazd obdarzała nas uśmiechem i życzliwością mimiczną ponieważ to chyba jedyny niewykształcony pracownik tego hotelu gdyż nie było możliwości dogadania się z ta Panią ponieważ mówiła jedynie w ojczystym języku. Tego też języka użyła ubliżając nam kiedy chcieliśmy wyjść z kanapkami z restauracji. Zapłaciliśmy za śniadanie, którego nie mogliśmy zjeść bo z hotelu wymeldować się musieliśmy a śniadanie przygotowywane było od godz 7:00. Byliśmy w restauracji 25 po a gotowych było zaledwie pare rzeczy, wiec nawet gdybyśmy zjawili się wcześniej nie zdążylibyśmy zjeść nic ciepłego, bo nie było przygotowane, kanapki na drogę były wiec najlepszym rozwiązaniem, lecz zostaliśmy potraktowani przez Panią Marię jak złodzieje i odebrała nam śniadanie, za które zapłaciliśmy, pomijam fakt straszenia nas policją i ubliżania podniesionym głosem, jak pracownik hotelu może tak potraktować gości ? Żenada straszna, z pewnością gdyby to Alfred był wtedy w pracy nie spotkałaby nas taka sytuacja i polecalibyśmy hotel wszystkim, teraz wszystkich chcemy ostrzec przed tym jak mogą zostać potraktowani przez pracownika tego hotelu.

Izabela2203
Wyjątkowy
2017-10-08

Wczoraj wrocilismy z wakacji na Ibizie w hotelu S’Estanyol.Ladny hotel przy samej plazy i sklepikach.Do San Antonio mozna doplynac wodna taxowka za 3€ lub przejsc sie spacerkiem.Ogolnie hotel w miare zadbany,czysty i z super widokiem na zatoke jezeli ma sie pokoj z widokiem na morze.Do pokoju codzennie przychodzi pani ktora sprzata i wymienia reczniki.Jedzenie i picie jest w hotelu San Remo ktory jest po sasiedzku czyli jakies 10metrow dalej.Kazdy znajdzie cos dla siebie do jedzenia i picia.Bardzo mila obsluga w hotelu i pan Polak (ktorego imienia nie pamietam)ktory tam pracuje-jest bardzo pomocny.Z lotniska do hotelu jest 22 km.Polecam wynajac samochod zeby moc objezdzic cala wyspe bo naprawde warto.Przy hotelu mozna kupic wycieczki i zdecydowanie warto poplynac na Formentere na ktora plynie sie 1,5 godziny.Plaze jak z bajki z bialym piaskiem i przezroczysta woda.Najlepsze zachody slonca sa w Cafe del Mar.Uwazam ze Ibiza i hotel S’Estanyol jest miejscem godnym polecenia.

901kamilp
Wyjątkowy
2017-09-30

Bardzo dobre położenie. Dwa kroki od plaży. Pokoje sprzątane codziennie. Codziennie wymieniane ręczniki i pościel. Piękny widok z okna pod warunkiem że pokoje są z widokiem na morze. Posiłki są różnorodne. Każdy trafi coś dla siebie. Obsługa miła i pomocna. W szczególności wg nas p.Alfred , który rozmawia w kilku językach, w tym po polsku. Jesteśmy zadowoleni i napewno wrócimy.

KrzysztofP2260
Wyjątkowy
2017-06-02

Spędziliśmy w hotelu 6dni był to najlepszy hotel w którym nocowaliśmy na Ibizie. Widok z pokoju niesamowity, obsługa bardzo miła i pomocna, szczególnie pracujący w obrębie restauracji Alfred ;) wykupiliśmy pobyt all inclusive - posiłki dobre i różnorodne, dużo owoców, trochę mało świeżych warzyw, drinki przyrządzane na zamówienie w barze. Hotel znajduje się w spokojnej okolicy ale można przejść brzegiem morza do centum oraz popularnych punktów San Antonio. Ogólnie polecam, będąc jeszcze kiedyś na Ibizie na pewno tam wrócimy ;)

annarM6245DT
2016-10-22

Wykupiliśmy w tym hotelu 4 dni w opcji all inclusive.Niestety bylismy niemiło zaskoczeni.Najpierw szukajac miejsca do zaparkowania musielismy przejechac bardzo dziurawa droga w poszukiwaniu miejsca.Pozniej przy wejsciu do hotelu odnieslismy wrazenie ze jest to bardziej budynek szkolny niz hotelowy.Po dojsciu do pokoju przywital nas nie mily zapach.Probujac wrocic do samochodu po reszte bagazy pogubilismy droge do wyjscia poniewaz brak jakichkolwiek informacji a "hotel"jest duzy.Na plus sniadanie-niezly wybor i dobra kawa ale konsumpcja w budynku obok.Po jednej nocy opuscilismy to miejsce mimo oplaconego 4 dniowego pobytu.Przydalo by sie odswiezyc to miejsce.My tam juz nie wrocimy.

604wojciechk
2017-10-12

Zacznę może od tego, że do ostatniego dnia naszych wakacji byliśmy przekonani, że wystawimy najlepsze opinie. Spędziliśmy tydzień w tym miejscu w 6 osób i były to naprawdę udane wakacje. Obsługa poza jednym wyjątkiem, który zaraz opiszę była rewelacyjna, zarówno recepcja, barmani, kucharze, animator i przede wszystkim pracujący w restauracji Alfred. To głównie dzięki niemu opinia nie jest negatywna, bo to osoba w 100% życzliwa, pomocna, zabawna i przede wszystkim profesjonalna w swojej pracy, włada 8 językami co jest w takim miejscu niezastąpione. Sam hotel raczej Ok, jest tylko sypialnią, wszystko inne dzieje się w hotelu San Remo, gdzie jest restauracja, basen z tarasem gdzie można miło spędzić czas i fajne animacje wieczorne. Położenie rewelacyjne przy samej plaży. Opinia moja i moich znajomych do dnia wyjazdu była 5 gwiazdkowa, lecz po zaistniałej sytuacji w dniu naszego wyjazdu, dopóki Pani Maria- pracownik restauracji będzie tam pracować nie wybierzemy się więcej do tego hotelu i wszystkim będziemy to odradzać by nie spotkała ich taka sytuacja jak nas. Wyjazd z hotelu na lotnisko mieliśmy o godzinie 7:30, wiec dzień wcześniej poprosiliśmy o wcześniejsze śniadanie, by zdążyć je zjeść, oczywiście nie było z tym żadnego problemu. Z samego rana spakowani ruszyliśmy do recepcji rozliczyć się z pokoi i wszelkich rzeczy hotelowych niestety w miłej atmosferze załatwiania formalności zauważyliśmy, ze zostało nam 10 minut na śniadanie, wiec ustaliliśmy, ze cześć grupy zaczeka na autobus a druga cześć uda się do restauracji zrobić po kanapce na drogę. Wchodząc do hotelu w którym jest restauracja zatrzymał nas recepcjonista na kolejne 5 minut by sprawdzić czy na pewno możemy wejść do restauracji mimo, że mówiliśmy mu, że mamy mało czasu. W końcu wpuścił nas do środka i szybko przygotowaliśmy po kanapce dla każdego i wtem pojawiła się Pani Maria, która przez cały wyjazd obdarzała nas uśmiechem i życzliwością mimiczną ponieważ to chyba jedyny niewykształcony pracownik tego hotelu gdyż nie było możliwości dogadania się z ta Panią ponieważ mówiła jedynie w ojczystym języku. Tego też języka użyła ubliżając nam kiedy chcieliśmy wyjść z kanapkami z restauracji. Zapłaciliśmy za śniadanie, którego nie mogliśmy zjeść bo z hotelu wymeldować się musieliśmy a śniadanie przygotowywane było od godz 7:00. Byliśmy w restauracji 25 po a gotowych było zaledwie pare rzeczy, wiec nawet gdybyśmy zjawili się wcześniej nie zdążylibyśmy zjeść nic ciepłego, bo nie było przygotowane, kanapki na drogę były wiec najlepszym rozwiązaniem, lecz zostaliśmy potraktowani przez Panią Marię jak złodzieje i odebrała nam śniadanie, za które zapłaciliśmy, pomijam fakt straszenia nas policją i ubliżania podniesionym głosem, jak pracownik hotelu może tak potraktować gości ? Żenada straszna, z pewnością gdyby to Alfred był wtedy w pracy nie spotkałaby nas taka sytuacja i polecalibyśmy hotel wszystkim, teraz wszystkich chcemy ostrzec przed tym jak mogą zostać potraktowani przez pracownika tego hotelu.

Izabela2203

Vibra S'Estanyol - informacje

Ten hotel położony jest bezpośrednio przy plaży, w centralnej lokalizacji w Port d'es Torrent.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Plac zabaw
  • Spa
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • ok. 2 km od centrum
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 25 min
World map
Średnia ocena klientów:
Wyjątkowy
(1338 opinii)
(1338 opinii)
    Lokalizacja
    Obsługa
    Czystość
    Wartość
    Pokoje
    Jakość noclegu
  • Izabela22032017-10-12

    Zacznę może od tego, że do ostatniego dnia naszych wakacji byliśmy przekonani, że wystawimy najlepsze opinie. Spędziliśmy tydzień w tym miejscu w 6 osób i były to naprawdę udane wakacje. Obsługa poza jednym wyjątkiem, który zaraz opiszę była rewelacyjna, zarówno recepcja, barmani, kucharze, animator i przede wszystkim pracujący w restauracji Alfred. To głównie dzięki niemu opinia nie jest negatywna, bo to osoba w 100% życzliwa, pomocna, zabawna i przede wszystkim profesjonalna w swojej pracy, włada 8 językami co jest w takim miejscu niezastąpione. Sam hotel raczej Ok, jest tylko sypialnią, wszystko inne dzieje się w hotelu San Remo, gdzie jest restauracja, basen z tarasem gdzie można miło spędzić czas i fajne animacje wieczorne. Położenie rewelacyjne przy samej plaży. Opinia moja i moich znajomych do dnia wyjazdu była 5 gwiazdkowa, lecz po zaistniałej sytuacji w dniu naszego wyjazdu, dopóki Pani Maria- pracownik restauracji będzie tam pracować nie wybierzemy się więcej do tego hotelu i wszystkim będziemy to odradzać by nie spotkała ich taka sytuacja jak nas. Wyjazd z hotelu na lotnisko mieliśmy o godzinie 7:30, wiec dzień wcześniej poprosiliśmy o wcześniejsze śniadanie, by zdążyć je zjeść, oczywiście nie było z tym żadnego problemu. Z samego rana spakowani ruszyliśmy do recepcji rozliczyć się z pokoi i wszelkich rzeczy hotelowych niestety w miłej atmosferze załatwiania formalności zauważyliśmy, ze zostało nam 10 minut na śniadanie, wiec ustaliliśmy, ze cześć grupy zaczeka na autobus a druga cześć uda się do restauracji zrobić po kanapce na drogę. Wchodząc do hotelu w którym jest restauracja zatrzymał nas recepcjonista na kolejne 5 minut by sprawdzić czy na pewno możemy wejść do restauracji mimo, że mówiliśmy mu, że mamy mało czasu. W końcu wpuścił nas do środka i szybko przygotowaliśmy po kanapce dla każdego i wtem pojawiła się Pani Maria, która przez cały wyjazd obdarzała nas uśmiechem i życzliwością mimiczną ponieważ to chyba jedyny niewykształcony pracownik tego hotelu gdyż nie było możliwości dogadania się z ta Panią ponieważ mówiła jedynie w ojczystym języku. Tego też języka użyła ubliżając nam kiedy chcieliśmy wyjść z kanapkami z restauracji. Zapłaciliśmy za śniadanie, którego nie mogliśmy zjeść bo z hotelu wymeldować się musieliśmy a śniadanie przygotowywane było od godz 7:00. Byliśmy w restauracji 25 po a gotowych było zaledwie pare rzeczy, wiec nawet gdybyśmy zjawili się wcześniej nie zdążylibyśmy zjeść nic ciepłego, bo nie było przygotowane, kanapki na drogę były wiec najlepszym rozwiązaniem, lecz zostaliśmy potraktowani przez Panią Marię jak złodzieje i odebrała nam śniadanie, za które zapłaciliśmy, pomijam fakt straszenia nas policją i ubliżania podniesionym głosem, jak pracownik hotelu może tak potraktować gości ? Żenada straszna, z pewnością gdyby to Alfred był wtedy w pracy nie spotkałaby nas taka sytuacja i polecalibyśmy hotel wszystkim, teraz wszystkich chcemy ostrzec przed tym jak mogą zostać potraktowani przez pracownika tego hotelu.

  • 901kamilp2017-10-08
    Wyjątkowy

    Wczoraj wrocilismy z wakacji na Ibizie w hotelu S’Estanyol.Ladny hotel przy samej plazy i sklepikach.Do San Antonio mozna doplynac wodna taxowka za 3€ lub przejsc sie spacerkiem.Ogolnie hotel w miare zadbany,czysty i z super widokiem na zatoke jezeli ma sie pokoj z widokiem na morze.Do pokoju codzennie przychodzi pani ktora sprzata i wymienia reczniki.Jedzenie i picie jest w hotelu San Remo ktory jest po sasiedzku czyli jakies 10metrow dalej.Kazdy znajdzie cos dla siebie do jedzenia i picia.Bardzo mila obsluga w hotelu i pan Polak (ktorego imienia nie pamietam)ktory tam pracuje-jest bardzo pomocny.Z lotniska do hotelu jest 22 km.Polecam wynajac samochod zeby moc objezdzic cala wyspe bo naprawde warto.Przy hotelu mozna kupic wycieczki i zdecydowanie warto poplynac na Formentere na ktora plynie sie 1,5 godziny.Plaze jak z bajki z bialym piaskiem i przezroczysta woda.Najlepsze zachody slonca sa w Cafe del Mar.Uwazam ze Ibiza i hotel S’Estanyol jest miejscem godnym polecenia.

  • KrzysztofP22602017-09-30
    Wyjątkowy

    Bardzo dobre położenie. Dwa kroki od plaży. Pokoje sprzątane codziennie. Codziennie wymieniane ręczniki i pościel. Piękny widok z okna pod warunkiem że pokoje są z widokiem na morze. Posiłki są różnorodne. Każdy trafi coś dla siebie. Obsługa miła i pomocna. W szczególności wg nas p.Alfred , który rozmawia w kilku językach, w tym po polsku. Jesteśmy zadowoleni i napewno wrócimy.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance

Opis oferty obowiązuje dla wyjazdów w terminie od 1 maja 2025 do 31 października 2025

Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Hotel

Plaża
  • bezpośrednio przy plaży
Dla dzieci
  • basen dla dzieci
  • pokój gier i zabaw dla dzieci
  • plac zabaw dla dzieci
Basen
  • baseny: 2
    basen zewnętrzny
    basen dla dzieci
    jacuzzi: w strefie spa
Sport i Wellness
  • Płatne
    siłownia
    strefa spa
    windsurfing
Wyposażenie
  • recepcja
  • sejf w recepcji: w cenie
  • winda
  • taras
  • Wi-Fi: w miejscach ogólnodostępnych, w cenie
  • sala konferencyjna
Karty
  • VISA, MasterCard, American Express
Liczba pokojów
  • 134
Kategoria lokalna
  • 3 gwiazdki
Opieka TUI na wakacjach 24/7
  • W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Jeśli potrzebują Państwo kontaktu z TUI podczas wypoczynku, jesteśmy do Państwa dyspozycji: telefonicznie, SMS-owo lub za pomocą czatu w aplikacji TUI. Szczegóły tutaj.
Podatek turystyczny
  • Podatek turystyczny: od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu Balearów, zmianie ulega stawka podatku na rzecz turystyki zrównoważonej. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania, bezpośrednio w hotelu. Szczegółowe informacje oraz wykaz hoteli wraz z wysokością podatku są dostępne – tutaj.
Transfer
  • Brak transferu (lotnisko-hotel, hotel-lotnisko) w cenie imprezy turystycznej. Możliwość zakupu transferu z lotniska i na lotnisko dodatkowo w trakcie procesu zakupowego wyłącznie dla oferty pakietowej z przelotem (lot + hotel).

Opinie gości

Vibra S'Estanyol - opinie | właścicielem opinii jest TripAdvisor
Średnia ocena klientów:
Wyjątkowy
(1338 opinii)
(1338 opinii)
    Lokalizacja
    Obsługa
    Czystość
    Wartość
    Pokoje
    Jakość noclegu
  • Izabela22032017-10-12

    Rozczarowanie pracownikiem w Hotelu

    Zacznę może od tego, że do ostatniego dnia naszych wakacji byliśmy przekonani, że wystawimy najlepsze opinie. Spędziliśmy tydzień w tym miejscu w 6 osób i były to naprawdę udane wakacje. Obsługa poza jednym wyjątkiem, który zaraz opiszę była rewelacyjna, zarówno recepcja, barmani, kucharze, animator i przede wszystkim pracujący w restauracji Alfred. To głównie dzięki niemu opinia nie jest negatywna, bo to osoba w 100% życzliwa, pomocna, zabawna i przede wszystkim profesjonalna w swojej pracy, włada 8 językami co jest w takim miejscu niezastąpione. Sam hotel raczej Ok, jest tylko sypialnią, wszystko inne dzieje się w hotelu San Remo, gdzie jest restauracja, basen z tarasem gdzie można miło spędzić czas i fajne animacje wieczorne. Położenie rewelacyjne przy samej plaży. Opinia moja i moich znajomych do dnia wyjazdu była 5 gwiazdkowa, lecz po zaistniałej sytuacji w dniu naszego wyjazdu, dopóki Pani Maria- pracownik restauracji będzie tam pracować nie wybierzemy się więcej do tego hotelu i wszystkim będziemy to odradzać by nie spotkała ich taka sytuacja jak nas. Wyjazd z hotelu na lotnisko mieliśmy o godzinie 7:30, wiec dzień wcześniej poprosiliśmy o wcześniejsze śniadanie, by zdążyć je zjeść, oczywiście nie było z tym żadnego problemu. Z samego rana spakowani ruszyliśmy do recepcji rozliczyć się z pokoi i wszelkich rzeczy hotelowych niestety w miłej atmosferze załatwiania formalności zauważyliśmy, ze zostało nam 10 minut na śniadanie, wiec ustaliliśmy, ze cześć grupy zaczeka na autobus a druga cześć uda się do restauracji zrobić po kanapce na drogę. Wchodząc do hotelu w którym jest restauracja zatrzymał nas recepcjonista na kolejne 5 minut by sprawdzić czy na pewno możemy wejść do restauracji mimo, że mówiliśmy mu, że mamy mało czasu. W końcu wpuścił nas do środka i szybko przygotowaliśmy po kanapce dla każdego i wtem pojawiła się Pani Maria, która przez cały wyjazd obdarzała nas uśmiechem i życzliwością mimiczną ponieważ to chyba jedyny niewykształcony pracownik tego hotelu gdyż nie było możliwości dogadania się z ta Panią ponieważ mówiła jedynie w ojczystym języku. Tego też języka użyła ubliżając nam kiedy chcieliśmy wyjść z kanapkami z restauracji. Zapłaciliśmy za śniadanie, którego nie mogliśmy zjeść bo z hotelu wymeldować się musieliśmy a śniadanie przygotowywane było od godz 7:00. Byliśmy w restauracji 25 po a gotowych było zaledwie pare rzeczy, wiec nawet gdybyśmy zjawili się wcześniej nie zdążylibyśmy zjeść nic ciepłego, bo nie było przygotowane, kanapki na drogę były wiec najlepszym rozwiązaniem, lecz zostaliśmy potraktowani przez Panią Marię jak złodzieje i odebrała nam śniadanie, za które zapłaciliśmy, pomijam fakt straszenia nas policją i ubliżania podniesionym głosem, jak pracownik hotelu może tak potraktować gości ? Żenada straszna, z pewnością gdyby to Alfred był wtedy w pracy nie spotkałaby nas taka sytuacja i polecalibyśmy hotel wszystkim, teraz wszystkich chcemy ostrzec przed tym jak mogą zostać potraktowani przez pracownika tego hotelu.

  • 901kamilp2017-10-08
    Wyjątkowy

    Super wakacje.

    Wczoraj wrocilismy z wakacji na Ibizie w hotelu S’Estanyol.Ladny hotel przy samej plazy i sklepikach.Do San Antonio mozna doplynac wodna taxowka za 3€ lub przejsc sie spacerkiem.Ogolnie hotel w miare zadbany,czysty i z super widokiem na zatoke jezeli ma sie pokoj z widokiem na morze.Do pokoju codzennie przychodzi pani ktora sprzata i wymienia reczniki.Jedzenie i picie jest w hotelu San Remo ktory jest po sasiedzku czyli jakies 10metrow dalej.Kazdy znajdzie cos dla siebie do jedzenia i picia.Bardzo mila obsluga w hotelu i pan Polak (ktorego imienia nie pamietam)ktory tam pracuje-jest bardzo pomocny.Z lotniska do hotelu jest 22 km.Polecam wynajac samochod zeby moc objezdzic cala wyspe bo naprawde warto.Przy hotelu mozna kupic wycieczki i zdecydowanie warto poplynac na Formentere na ktora plynie sie 1,5 godziny.Plaze jak z bajki z bialym piaskiem i przezroczysta woda.Najlepsze zachody slonca sa w Cafe del Mar.Uwazam ze Ibiza i hotel S’Estanyol jest miejscem godnym polecenia.

  • KrzysztofP22602017-09-30
    Wyjątkowy

    Jola i Krzysztof

    Bardzo dobre położenie. Dwa kroki od plaży. Pokoje sprzątane codziennie. Codziennie wymieniane ręczniki i pościel. Piękny widok z okna pod warunkiem że pokoje są z widokiem na morze. Posiłki są różnorodne. Każdy trafi coś dla siebie. Obsługa miła i pomocna. W szczególności wg nas p.Alfred , który rozmawia w kilku językach, w tym po polsku. Jesteśmy zadowoleni i napewno wrócimy.

  • annarM6245DT2017-06-02
    Wyjątkowy

    Pokój z widokiem na morze..

    Spędziliśmy w hotelu 6dni był to najlepszy hotel w którym nocowaliśmy na Ibizie. Widok z pokoju niesamowity, obsługa bardzo miła i pomocna, szczególnie pracujący w obrębie restauracji Alfred ;) wykupiliśmy pobyt all inclusive - posiłki dobre i różnorodne, dużo owoców, trochę mało świeżych warzyw, drinki przyrządzane na zamówienie w barze. Hotel znajduje się w spokojnej okolicy ale można przejść brzegiem morza do centum oraz popularnych punktów San Antonio. Ogólnie polecam, będąc jeszcze kiedyś na Ibizie na pewno tam wrócimy ;)

  • 604wojciechk2016-10-22

    Krótki pobyt

    Wykupiliśmy w tym hotelu 4 dni w opcji all inclusive.Niestety bylismy niemiło zaskoczeni.Najpierw szukajac miejsca do zaparkowania musielismy przejechac bardzo dziurawa droga w poszukiwaniu miejsca.Pozniej przy wejsciu do hotelu odnieslismy wrazenie ze jest to bardziej budynek szkolny niz hotelowy.Po dojsciu do pokoju przywital nas nie mily zapach.Probujac wrocic do samochodu po reszte bagazy pogubilismy droge do wyjscia poniewaz brak jakichkolwiek informacji a "hotel"jest duzy.Na plus sniadanie-niezly wybor i dobra kawa ale konsumpcja w budynku obok.Po jednej nocy opuscilismy to miejsce mimo oplaconego 4 dniowego pobytu.Przydalo by sie odswiezyc to miejsce.My tam juz nie wrocimy.

Wyżywienie

Wyżywienie

  • restauracja
  • bar

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Atrakcje

Zapoznaj się z szeroką ofertą atrakcji stworzoną z myślą o naszych Klientach, którzy kochają aktywnie spędzać czas i odkrywać fascynujące miejsca podczas wakacji. Atrakcje możesz zarezerwować:

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim,
  • Dostępność i potwierdzenie online,
  • Możliwość anulacji nawet na dzień przed rozpoczęciem,
  • Szeroka oferta biletów wstępu na atrakcje w ponad 90 krajach,
  • Wiele atrakcji obejmuje transfer bezpośrednio z hotelu.

Ważne informacje

Dlaczego warto wybrać Vibra S'Estanyol

  • przyjazny dla rodzin z dziećmi
  • komfortowe pokoje

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI