Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
1/25

Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton

CHQ17015

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Czystość
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
1 / 25
Wyjątkowy
2025-05-18

Please do your research and stay away. While the front desk people are nice the overall hotel Is very bland. Housekeeping kept in adding water to my bottle of soap to save money u til I complains I. Day 4 , the bathroom leaked all over I called and they kept on saying they will check, had to call and call for toilet paper on daily basis as they will not replenish until you call and will turn off the ac in the middle of the night remotely. I paid half board and they do t include you even a bottle of water with your meal. They nicks and dime you and then when you said that is not the Hilton way they said well is not a Hilton. It’s also very far away from everything and a cup of tea will run 5 euros and when you ask if they can add more water to your cup they don’t want to do it. If you pay for half board and your tell Them I want to take one of the breakfast take out as my kid is asleep they say you can’t , when you tell them but I am paying g for it they said ok I do it as a favor and they do t let you choose. I felt like if I was walking on eggshells the entire time we were there. Not worth the 355 euros a night that we paid. They have no clue what good service is. Totally disappointed on this Hilton hotel.

Veronica B
2024-06-12

Wybierając wycieczkę do tego hotelu był on nowością w ofercie Itaki, w związku z tym mocno bazowaliśmy na informacjach zawartych w ofercie i biurze sprzedaży. Postaram się zachować obiektywizm, mimo że wyjazd nie spełnił naszych oczekiwań. 1. Hotel - budynki piękne, czyste, zadbane. Standard odpowiedni dla kategorii 5*. Obiekt ładnie położony, z pięknymi widokami na morze. Efekt psuł fakt, że w części hotelu trwały prace remontowe, a część udogodnień (SPA, druga restauracja, drugi bar, itp.) były wyłączone z użytku, o czym Itaka nie informowała (wg. oferty wszystko było przygotowane). W pokojach zlokalizowanych w głównym budynku uciążliwe były hałasy wiertarek, młotów, itp. od godziny 8 rano. 2. Obsługa - przeważnie miła i pomocna, choć było jej wyraźnie za mało, co przekładało się na organizacyjny bałagan. Zapomniane, pominięte lub pomylone zamówienia, jak również długi czas oczekiwania nie były rzadkością, pomimo małego obłożenia hotelu. 3. Atrakcje - hotel położony na uboczu więc w okolicy nie ma absolutnie nic. Atrakcji organizowanych przez hotel również nie było żadnych (choćby muzyka na żywo). 4. Wyżywienie - najbardziej rozczarowujący element. Dostępna była jedna, z dwóch reklamowanych restauracji. Ta, która była dostępna była mała, kolejki duże, jedzenie nie uzupełniane na bieżąco, więc albo trzeba było czekać, albo wybrać coś innego. Z tym jednak był problem, ponieważ wybór był skromny (zdecydowanie najmniejszy, jaki spotkałem na wakacjach all inclusive). Natomiast to co było podawane, było świeże i smaczne. Osoby, które przyjechały z dziećmi prawie każdego dnia musiały prości o cokolwiek co mogą podać dzieciom. Pod tym kątem hotel nie był przygotowany. Mimo, że płaciliśmy za wyżywienie all inclusive, obiadów nie było. Rolę obiadów miał pełnić posiłek w snack barze przy basenie. Niby można, ale czy jedzenie codziennie hamburgerów/pizzy/frytek to jest to czego chcemy na wakacjach? Jeśli chodzi o napoje - kolejny minus. Bary totalnie nie przygotowane. Co chwila słyszałem, że dany napój się skończył, więc wybierać trzeba z tego co zostało, a nie tego na co ma się ochotę, a nawet jeśli coś jest to nie koniecznie jest ujęte w opcji all inclusive! Masz ochotę na piwo bezalkoholowe lub sok wieloowocowy? Płać dodatkowo albo weź zwykłe piwo, albo inny sok.... Oczywiście uwagi od całej grupy zostały zgłoszone do rezydenta. W efekcie nieco skrócił się czas oczekiwania w snack barze. Dzień wyjazdu również był pełen frustracji, ponieważ wyjazd na lotnisko był późnym wieczorem. Podczas wykupowania wycieczki byliśmy zapewniani, że po opuszczeniu pokoju ostatniego dnia ze wszystkiego możemy korzystać normalnie. Byliśmy już w takiej sytuacji wcześniej i wszystko było ok. Niestety w hotelu tego nie uznawano od godziny opuszczenia pokoju (godzina 11, wyjazd na lotnisko 23:30). Dopiero po kilku telefonach do rezydenta obsługa z łaską stwierdziła, że "tym razem zrobimy specjalny wyjątek".... 5. Położenie i atrakcje w okolicy - obiekt zlokalizowany na uboczu co zapewnia ciszę i spokój (pomijając prace remontowe), jednakże w okolicy nie ma absolutnie nic i trzeba mieć na uwadze, że bez wypożyczenia samochodu może być słabo. My byliśmy tego świadomi, więc było ok. Przy hotelu nie ma plaży. Na najbliższą plażę kursuje busik, który wyjeżdża o 10-11 i wraca o 15. Przy plaży są 3-4 miejsca, gdzie można się czegoś napić lub zjeść ale nie są to obiekty hotelowe. Podsumowując. Drugi raz bym tam się nie wybrał, zwłaszcza że baza sprawdzonych hoteli w okolicy Chanii jest pokaźna.

Camper10393324316
Wyjątkowy
2025-05-28

My partner and I just had an amazing stay at Curio Chania! The resort itself is absolutely beautiful - so spacious, stylish and serene - however it’s the staff that truly makes this place shine. Stavi, Ilias, Crysoula, Agisilaos, Thanos, Alexandros, Dimitri, Mary, and many more (didn’t catch all names) were so friendly, welcoming, and happy to help with anything we needed. Everyone showed great pleasure and pride in their work, which created the perfect ambience. Many mentioned above work in the restaurant where we enjoyed incredibly tasty (nostimo!) and fresh, highly varied breakfasts and buffets each day. We found it hard to tear ourselves aware from the fabulous poolside, however the short hop in the resort’s shuttle to stunning Stavros beach is a must! We will definitely return in the not too distant future! X

Gill N
Wyjątkowy
2025-05-27

Top Level Review: One of the most beautiful resorts I have ever seen with the kindest and most attentive staff. Really made us feel like family and ensured the best four night stay possible. If you want to stay here, I highly recommend renting a car. It is 30 minutes outside of Chania but I truly believe that's why it's so serene, calm, and breathtaking. They also have a daily shuttle that takes you from the resort to Chania around 5pm and then brings you back to the resort around 10pm. So if you don't rent a vehicle (which should definitely be an SUV with AWD y'all!!), there is a convenient way to get into Chania. The ground here were unbelievable. The water is a color I have never seen and it's remote enough to star gaze at night! There is a grassy spot below the pool level (next to the helipad lol) that has several hammocks that are perfect for staring at the stars. It was far more stargazing than we were expecting and even saw a shooting star!! The other thing you need to do is reach out to Mary (pronounced mah-ree not mare-ree) Kalogeri, the resort's Guest Relations Manager and your Concierge, to help with your itinerary. Whether you're looking to relax or to explore the various beaches, mountains, and towns on the island of Crete, Mary will help make sure you get the best experience for your stay. Even with restaurant recommendations and reservations, she had us covered. With so much to do in Chania and on Crete, my husband and I found that extremely helpful. She especially took care of us with a rooftop sunset dinner at PALLAS in the Venetian port. Not only great food and wine, but she got us a reservation at sunset!! We also had the pleasure of meeting Ilias (pronounced il-ee-yas) who is the resort's General Manager. This man spoiled us! He heard it was our anniversary and sent over a beautiful bottle of Greek wine. He also made sure we found our room at check-in (it is quite a large resort) and felt welcomed. He also had casual recommendations for us when we bumped into him around the hotel. Which was so nice for when we wanted to just go nearby and explore, rather than do larger travels in the area. For example, we were looking to grab a quick bite to eat for dinner and Ilias told us to head to this place 10 minutes away. We felt like locals! It was an amazing experience with great food. We ended up going back for lunch a few days later. The rest of the staff did their best to make sure we enjoyed our stay. Housekeeping was kind and attentive. The pool staff (especially Mateo!) had us coming back to lounge in the sun. The front desk staff was always there to help us when Ilias and Mary weren't available. The breakfast crew even went above and beyond to make us feel like we were at a sit down table, rather than eating at a buffet. We wish we stayed there longer and cannot wait to return when the ocean is a little warmer. The Isla Brown Chania has easily become our favorite Hilton resort that we have ever stayed at. We highly recommend choosing to stay here on your next trip to Crete.

kaytechiyoko
2025-05-19

Unfortunately, due to a human mistake, we accidentally booked this resort instead of another one from the same brand in a different location. Despite not staying at the hotel at all and paying at the other destination, we received no refund or voucher. While we respect the hotel’s policy, we hoped for a bit more flexibility or goodwill.”

Guide737688
2025-05-18

Please do your research and stay away. While the front desk people are nice the overall hotel Is very bland. Housekeeping kept in adding water to my bottle of soap to save money u til I complains I. Day 4 , the bathroom leaked all over I called and they kept on saying they will check, had to call and call for toilet paper on daily basis as they will not replenish until you call and will turn off the ac in the middle of the night remotely. I paid half board and they do t include you even a bottle of water with your meal. They nicks and dime you and then when you said that is not the Hilton way they said well is not a Hilton. It’s also very far away from everything and a cup of tea will run 5 euros and when you ask if they can add more water to your cup they don’t want to do it. If you pay for half board and your tell Them I want to take one of the breakfast take out as my kid is asleep they say you can’t , when you tell them but I am paying g for it they said ok I do it as a favor and they do t let you choose. I felt like if I was walking on eggshells the entire time we were there. Not worth the 355 euros a night that we paid. They have no clue what good service is. Totally disappointed on this Hilton hotel.

Veronica B
2024-06-12

Wybierając wycieczkę do tego hotelu był on nowością w ofercie Itaki, w związku z tym mocno bazowaliśmy na informacjach zawartych w ofercie i biurze sprzedaży. Postaram się zachować obiektywizm, mimo że wyjazd nie spełnił naszych oczekiwań. 1. Hotel - budynki piękne, czyste, zadbane. Standard odpowiedni dla kategorii 5*. Obiekt ładnie położony, z pięknymi widokami na morze. Efekt psuł fakt, że w części hotelu trwały prace remontowe, a część udogodnień (SPA, druga restauracja, drugi bar, itp.) były wyłączone z użytku, o czym Itaka nie informowała (wg. oferty wszystko było przygotowane). W pokojach zlokalizowanych w głównym budynku uciążliwe były hałasy wiertarek, młotów, itp. od godziny 8 rano. 2. Obsługa - przeważnie miła i pomocna, choć było jej wyraźnie za mało, co przekładało się na organizacyjny bałagan. Zapomniane, pominięte lub pomylone zamówienia, jak również długi czas oczekiwania nie były rzadkością, pomimo małego obłożenia hotelu. 3. Atrakcje - hotel położony na uboczu więc w okolicy nie ma absolutnie nic. Atrakcji organizowanych przez hotel również nie było żadnych (choćby muzyka na żywo). 4. Wyżywienie - najbardziej rozczarowujący element. Dostępna była jedna, z dwóch reklamowanych restauracji. Ta, która była dostępna była mała, kolejki duże, jedzenie nie uzupełniane na bieżąco, więc albo trzeba było czekać, albo wybrać coś innego. Z tym jednak był problem, ponieważ wybór był skromny (zdecydowanie najmniejszy, jaki spotkałem na wakacjach all inclusive). Natomiast to co było podawane, było świeże i smaczne. Osoby, które przyjechały z dziećmi prawie każdego dnia musiały prości o cokolwiek co mogą podać dzieciom. Pod tym kątem hotel nie był przygotowany. Mimo, że płaciliśmy za wyżywienie all inclusive, obiadów nie było. Rolę obiadów miał pełnić posiłek w snack barze przy basenie. Niby można, ale czy jedzenie codziennie hamburgerów/pizzy/frytek to jest to czego chcemy na wakacjach? Jeśli chodzi o napoje - kolejny minus. Bary totalnie nie przygotowane. Co chwila słyszałem, że dany napój się skończył, więc wybierać trzeba z tego co zostało, a nie tego na co ma się ochotę, a nawet jeśli coś jest to nie koniecznie jest ujęte w opcji all inclusive! Masz ochotę na piwo bezalkoholowe lub sok wieloowocowy? Płać dodatkowo albo weź zwykłe piwo, albo inny sok.... Oczywiście uwagi od całej grupy zostały zgłoszone do rezydenta. W efekcie nieco skrócił się czas oczekiwania w snack barze. Dzień wyjazdu również był pełen frustracji, ponieważ wyjazd na lotnisko był późnym wieczorem. Podczas wykupowania wycieczki byliśmy zapewniani, że po opuszczeniu pokoju ostatniego dnia ze wszystkiego możemy korzystać normalnie. Byliśmy już w takiej sytuacji wcześniej i wszystko było ok. Niestety w hotelu tego nie uznawano od godziny opuszczenia pokoju (godzina 11, wyjazd na lotnisko 23:30). Dopiero po kilku telefonach do rezydenta obsługa z łaską stwierdziła, że "tym razem zrobimy specjalny wyjątek".... 5. Położenie i atrakcje w okolicy - obiekt zlokalizowany na uboczu co zapewnia ciszę i spokój (pomijając prace remontowe), jednakże w okolicy nie ma absolutnie nic i trzeba mieć na uwadze, że bez wypożyczenia samochodu może być słabo. My byliśmy tego świadomi, więc było ok. Przy hotelu nie ma plaży. Na najbliższą plażę kursuje busik, który wyjeżdża o 10-11 i wraca o 15. Przy plaży są 3-4 miejsca, gdzie można się czegoś napić lub zjeść ale nie są to obiekty hotelowe. Podsumowując. Drugi raz bym tam się nie wybrał, zwłaszcza że baza sprawdzonych hoteli w okolicy Chanii jest pokaźna.

Camper10393324316

Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton - informacje

Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton to pięciogwiazdkowy obiekt usytuowany na wzniesieniu, z którego rozprzestrzenia się niesamowity widok na malowniczą okolicę oraz Morze Śródziemne. W hotelu dostępne są dwie restauracje oraz 3 bary. Dla najmłodszych dostępny jest miniklub. W wolnym czasie można zrelaksować się nad jednym z dwóch basenów lub wybrać się do strefy spa.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Dla rodzin
  • Plac zabaw
  • Spa
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 3 km od centrum Stavros
  • ok. 2 km od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 20 min
World map
Średnia ocena klientów:
Wyjątkowy
(75 opinii)
(75 opinii)
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Czystość
    Lokalizacja
    Wartość
    Obsługa
  • Camper103933243162024-06-12

    Wybierając wycieczkę do tego hotelu był on nowością w ofercie Itaki, w związku z tym mocno bazowaliśmy na informacjach zawartych w ofercie i biurze sprzedaży. Postaram się zachować obiektywizm, mimo że wyjazd nie spełnił naszych oczekiwań. 1. Hotel - budynki piękne, czyste, zadbane. Standard odpowiedni dla kategorii 5*. Obiekt ładnie położony, z pięknymi widokami na morze. Efekt psuł fakt, że w części hotelu trwały prace remontowe, a część udogodnień (SPA, druga restauracja, drugi bar, itp.) były wyłączone z użytku, o czym Itaka nie informowała (wg. oferty wszystko było przygotowane). W pokojach zlokalizowanych w głównym budynku uciążliwe były hałasy wiertarek, młotów, itp. od godziny 8 rano. 2. Obsługa - przeważnie miła i pomocna, choć było jej wyraźnie za mało, co przekładało się na organizacyjny bałagan. Zapomniane, pominięte lub pomylone zamówienia, jak również długi czas oczekiwania nie były rzadkością, pomimo małego obłożenia hotelu. 3. Atrakcje - hotel położony na uboczu więc w okolicy nie ma absolutnie nic. Atrakcji organizowanych przez hotel również nie było żadnych (choćby muzyka na żywo). 4. Wyżywienie - najbardziej rozczarowujący element. Dostępna była jedna, z dwóch reklamowanych restauracji. Ta, która była dostępna była mała, kolejki duże, jedzenie nie uzupełniane na bieżąco, więc albo trzeba było czekać, albo wybrać coś innego. Z tym jednak był problem, ponieważ wybór był skromny (zdecydowanie najmniejszy, jaki spotkałem na wakacjach all inclusive). Natomiast to co było podawane, było świeże i smaczne. Osoby, które przyjechały z dziećmi prawie każdego dnia musiały prości o cokolwiek co mogą podać dzieciom. Pod tym kątem hotel nie był przygotowany. Mimo, że płaciliśmy za wyżywienie all inclusive, obiadów nie było. Rolę obiadów miał pełnić posiłek w snack barze przy basenie. Niby można, ale czy jedzenie codziennie hamburgerów/pizzy/frytek to jest to czego chcemy na wakacjach? Jeśli chodzi o napoje - kolejny minus. Bary totalnie nie przygotowane. Co chwila słyszałem, że dany napój się skończył, więc wybierać trzeba z tego co zostało, a nie tego na co ma się ochotę, a nawet jeśli coś jest to nie koniecznie jest ujęte w opcji all inclusive! Masz ochotę na piwo bezalkoholowe lub sok wieloowocowy? Płać dodatkowo albo weź zwykłe piwo, albo inny sok.... Oczywiście uwagi od całej grupy zostały zgłoszone do rezydenta. W efekcie nieco skrócił się czas oczekiwania w snack barze. Dzień wyjazdu również był pełen frustracji, ponieważ wyjazd na lotnisko był późnym wieczorem. Podczas wykupowania wycieczki byliśmy zapewniani, że po opuszczeniu pokoju ostatniego dnia ze wszystkiego możemy korzystać normalnie. Byliśmy już w takiej sytuacji wcześniej i wszystko było ok. Niestety w hotelu tego nie uznawano od godziny opuszczenia pokoju (godzina 11, wyjazd na lotnisko 23:30). Dopiero po kilku telefonach do rezydenta obsługa z łaską stwierdziła, że "tym razem zrobimy specjalny wyjątek".... 5. Położenie i atrakcje w okolicy - obiekt zlokalizowany na uboczu co zapewnia ciszę i spokój (pomijając prace remontowe), jednakże w okolicy nie ma absolutnie nic i trzeba mieć na uwadze, że bez wypożyczenia samochodu może być słabo. My byliśmy tego świadomi, więc było ok. Przy hotelu nie ma plaży. Na najbliższą plażę kursuje busik, który wyjeżdża o 10-11 i wraca o 15. Przy plaży są 3-4 miejsca, gdzie można się czegoś napić lub zjeść ale nie są to obiekty hotelowe. Podsumowując. Drugi raz bym tam się nie wybrał, zwłaszcza że baza sprawdzonych hoteli w okolicy Chanii jest pokaźna.

  • Gill N2025-05-28
    Wyjątkowy

    My partner and I just had an amazing stay at Curio Chania! The resort itself is absolutely beautiful - so spacious, stylish and serene - however it’s the staff that truly makes this place shine. Stavi, Ilias, Crysoula, Agisilaos, Thanos, Alexandros, Dimitri, Mary, and many more (didn’t catch all names) were so friendly, welcoming, and happy to help with anything we needed. Everyone showed great pleasure and pride in their work, which created the perfect ambience. Many mentioned above work in the restaurant where we enjoyed incredibly tasty (nostimo!) and fresh, highly varied breakfasts and buffets each day. We found it hard to tear ourselves aware from the fabulous poolside, however the short hop in the resort’s shuttle to stunning Stavros beach is a must! We will definitely return in the not too distant future! X

  • kaytechiyoko2025-05-27
    Wyjątkowy

    Top Level Review: One of the most beautiful resorts I have ever seen with the kindest and most attentive staff. Really made us feel like family and ensured the best four night stay possible. If you want to stay here, I highly recommend renting a car. It is 30 minutes outside of Chania but I truly believe that's why it's so serene, calm, and breathtaking. They also have a daily shuttle that takes you from the resort to Chania around 5pm and then brings you back to the resort around 10pm. So if you don't rent a vehicle (which should definitely be an SUV with AWD y'all!!), there is a convenient way to get into Chania. The ground here were unbelievable. The water is a color I have never seen and it's remote enough to star gaze at night! There is a grassy spot below the pool level (next to the helipad lol) that has several hammocks that are perfect for staring at the stars. It was far more stargazing than we were expecting and even saw a shooting star!! The other thing you need to do is reach out to Mary (pronounced mah-ree not mare-ree) Kalogeri, the resort's Guest Relations Manager and your Concierge, to help with your itinerary. Whether you're looking to relax or to explore the various beaches, mountains, and towns on the island of Crete, Mary will help make sure you get the best experience for your stay. Even with restaurant recommendations and reservations, she had us covered. With so much to do in Chania and on Crete, my husband and I found that extremely helpful. She especially took care of us with a rooftop sunset dinner at PALLAS in the Venetian port. Not only great food and wine, but she got us a reservation at sunset!! We also had the pleasure of meeting Ilias (pronounced il-ee-yas) who is the resort's General Manager. This man spoiled us! He heard it was our anniversary and sent over a beautiful bottle of Greek wine. He also made sure we found our room at check-in (it is quite a large resort) and felt welcomed. He also had casual recommendations for us when we bumped into him around the hotel. Which was so nice for when we wanted to just go nearby and explore, rather than do larger travels in the area. For example, we were looking to grab a quick bite to eat for dinner and Ilias told us to head to this place 10 minutes away. We felt like locals! It was an amazing experience with great food. We ended up going back for lunch a few days later. The rest of the staff did their best to make sure we enjoyed our stay. Housekeeping was kind and attentive. The pool staff (especially Mateo!) had us coming back to lounge in the sun. The front desk staff was always there to help us when Ilias and Mary weren't available. The breakfast crew even went above and beyond to make us feel like we were at a sit down table, rather than eating at a buffet. We wish we stayed there longer and cannot wait to return when the ocean is a little warmer. The Isla Brown Chania has easily become our favorite Hilton resort that we have ever stayed at. We highly recommend choosing to stay here on your next trip to Crete.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance

Opis oferty obowiązuje dla wyjazdów w terminie od 1 kwietnia 2025 do 31 października 2025

Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Hotel

Plaża
  • piaszczysto-żwirowa
  • leżaki za opłatą
  • parasole za opłatą
  • transfer busem w cenie
Dla dzieci
  • basen dla dzieci: zewnętrzny
  • plac zabaw
  • miniklub: od 5 do 12 lat
  • pokój gier: za opłatą
  • opieka nad dziećmi: za opłatą, na zapytanie
Basen
  • baseny: 2
    basen: zewnętrzny
    basen dla dzieci: zewnętrzny
Sport i Wellness
  • Strefa wellness/spa: Gabinety zabiegowe: 3
  • W cenie
    siłownia
    tenis stołowy
  • Płatne
    strefa spa
    masaże
    bilard
Wyposażenie
  • recepcja
  • parking
  • minimarket
  • sala konferencyjna
  • ogród
  • lekarza: za opłatą
  • pralnia: za opłatą
  • taras z widokiem na morze
  • Wi-Fi, w całym hotelu: w cenie
  • parking (w zależności od dostępności), strzeżony: w cenie
Karty
  • Visa, MasterCard, American Express
Liczba pokojów
  • 200
Kategoria lokalna
  • 5 gwiazdek
Dodatkowe informacje
  • hotel akceptuje psy i koty: do 8 kg
Podatek turystyczny
  • Od dnia 01.01.2025, zgodnie z decyzją rządu greckiego, podatek turystyczny zostanie zastąpiony podatkiem klimatycznym. Opłaty należy dokonać podczas zakwaterowania. Wysokość podatku klimatycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Dla obiektów: 1- i 2-gwiazdkowych - ok. 2 € za pokój/noc 3-gwiazdkowych - ok. 5 € za pokój/noc 4-gwiazdkowych - ok. 10 € za pokój/noc 5-gwiazdkowych - ok. 15 € za pokój/noc Dla apartamentów - ok. 2 € za pokój/noc, dla willi - ok. 10 € za pokój/noc.
Opieka TUI na wakacjach 24/7
  • W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Jeśli potrzebują Państwo kontaktu z TUI podczas wypoczynku, jesteśmy do Państwa dyspozycji: telefonicznie, SMS-owo lub za pomocą czatu w aplikacji TUI. Szczegóły tutaj.
Transfer
  • Brak transferu (lotnisko-hotel, hotel-lotnisko) w cenie imprezy turystycznej. Możliwość zakupu transferu z lotniska i na lotnisko dodatkowo w trakcie procesu zakupowego wyłącznie dla oferty pakietowej z przelotem (lot + hotel).
Niepełnosprawność ruchowa
  • Hotel nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami

Opinie gości

Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton - opinie | właścicielem opinii jest TripAdvisor
Średnia ocena klientów:
Wyjątkowy
(75 opinii)
(75 opinii)
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Czystość
    Lokalizacja
    Wartość
    Obsługa
  • Camper103933243162024-06-12

    Should be better

    Wybierając wycieczkę do tego hotelu był on nowością w ofercie Itaki, w związku z tym mocno bazowaliśmy na informacjach zawartych w ofercie i biurze sprzedaży. Postaram się zachować obiektywizm, mimo że wyjazd nie spełnił naszych oczekiwań. 1. Hotel - budynki piękne, czyste, zadbane. Standard odpowiedni dla kategorii 5*. Obiekt ładnie położony, z pięknymi widokami na morze. Efekt psuł fakt, że w części hotelu trwały prace remontowe, a część udogodnień (SPA, druga restauracja, drugi bar, itp.) były wyłączone z użytku, o czym Itaka nie informowała (wg. oferty wszystko było przygotowane). W pokojach zlokalizowanych w głównym budynku uciążliwe były hałasy wiertarek, młotów, itp. od godziny 8 rano. 2. Obsługa - przeważnie miła i pomocna, choć było jej wyraźnie za mało, co przekładało się na organizacyjny bałagan. Zapomniane, pominięte lub pomylone zamówienia, jak również długi czas oczekiwania nie były rzadkością, pomimo małego obłożenia hotelu. 3. Atrakcje - hotel położony na uboczu więc w okolicy nie ma absolutnie nic. Atrakcji organizowanych przez hotel również nie było żadnych (choćby muzyka na żywo). 4. Wyżywienie - najbardziej rozczarowujący element. Dostępna była jedna, z dwóch reklamowanych restauracji. Ta, która była dostępna była mała, kolejki duże, jedzenie nie uzupełniane na bieżąco, więc albo trzeba było czekać, albo wybrać coś innego. Z tym jednak był problem, ponieważ wybór był skromny (zdecydowanie najmniejszy, jaki spotkałem na wakacjach all inclusive). Natomiast to co było podawane, było świeże i smaczne. Osoby, które przyjechały z dziećmi prawie każdego dnia musiały prości o cokolwiek co mogą podać dzieciom. Pod tym kątem hotel nie był przygotowany. Mimo, że płaciliśmy za wyżywienie all inclusive, obiadów nie było. Rolę obiadów miał pełnić posiłek w snack barze przy basenie. Niby można, ale czy jedzenie codziennie hamburgerów/pizzy/frytek to jest to czego chcemy na wakacjach? Jeśli chodzi o napoje - kolejny minus. Bary totalnie nie przygotowane. Co chwila słyszałem, że dany napój się skończył, więc wybierać trzeba z tego co zostało, a nie tego na co ma się ochotę, a nawet jeśli coś jest to nie koniecznie jest ujęte w opcji all inclusive! Masz ochotę na piwo bezalkoholowe lub sok wieloowocowy? Płać dodatkowo albo weź zwykłe piwo, albo inny sok.... Oczywiście uwagi od całej grupy zostały zgłoszone do rezydenta. W efekcie nieco skrócił się czas oczekiwania w snack barze. Dzień wyjazdu również był pełen frustracji, ponieważ wyjazd na lotnisko był późnym wieczorem. Podczas wykupowania wycieczki byliśmy zapewniani, że po opuszczeniu pokoju ostatniego dnia ze wszystkiego możemy korzystać normalnie. Byliśmy już w takiej sytuacji wcześniej i wszystko było ok. Niestety w hotelu tego nie uznawano od godziny opuszczenia pokoju (godzina 11, wyjazd na lotnisko 23:30). Dopiero po kilku telefonach do rezydenta obsługa z łaską stwierdziła, że "tym razem zrobimy specjalny wyjątek".... 5. Położenie i atrakcje w okolicy - obiekt zlokalizowany na uboczu co zapewnia ciszę i spokój (pomijając prace remontowe), jednakże w okolicy nie ma absolutnie nic i trzeba mieć na uwadze, że bez wypożyczenia samochodu może być słabo. My byliśmy tego świadomi, więc było ok. Przy hotelu nie ma plaży. Na najbliższą plażę kursuje busik, który wyjeżdża o 10-11 i wraca o 15. Przy plaży są 3-4 miejsca, gdzie można się czegoś napić lub zjeść ale nie są to obiekty hotelowe. Podsumowując. Drugi raz bym tam się nie wybrał, zwłaszcza że baza sprawdzonych hoteli w okolicy Chanii jest pokaźna.

  • Gill N2025-05-28
    Wyjątkowy

    Highly recommend!

    My partner and I just had an amazing stay at Curio Chania! The resort itself is absolutely beautiful - so spacious, stylish and serene - however it’s the staff that truly makes this place shine. Stavi, Ilias, Crysoula, Agisilaos, Thanos, Alexandros, Dimitri, Mary, and many more (didn’t catch all names) were so friendly, welcoming, and happy to help with anything we needed. Everyone showed great pleasure and pride in their work, which created the perfect ambience. Many mentioned above work in the restaurant where we enjoyed incredibly tasty (nostimo!) and fresh, highly varied breakfasts and buffets each day. We found it hard to tear ourselves aware from the fabulous poolside, however the short hop in the resort’s shuttle to stunning Stavros beach is a must! We will definitely return in the not too distant future! X

  • kaytechiyoko2025-05-27
    Wyjątkowy

    Favorite Hilton Resort So Far

    Top Level Review: One of the most beautiful resorts I have ever seen with the kindest and most attentive staff. Really made us feel like family and ensured the best four night stay possible. If you want to stay here, I highly recommend renting a car. It is 30 minutes outside of Chania but I truly believe that's why it's so serene, calm, and breathtaking. They also have a daily shuttle that takes you from the resort to Chania around 5pm and then brings you back to the resort around 10pm. So if you don't rent a vehicle (which should definitely be an SUV with AWD y'all!!), there is a convenient way to get into Chania. The ground here were unbelievable. The water is a color I have never seen and it's remote enough to star gaze at night! There is a grassy spot below the pool level (next to the helipad lol) that has several hammocks that are perfect for staring at the stars. It was far more stargazing than we were expecting and even saw a shooting star!! The other thing you need to do is reach out to Mary (pronounced mah-ree not mare-ree) Kalogeri, the resort's Guest Relations Manager and your Concierge, to help with your itinerary. Whether you're looking to relax or to explore the various beaches, mountains, and towns on the island of Crete, Mary will help make sure you get the best experience for your stay. Even with restaurant recommendations and reservations, she had us covered. With so much to do in Chania and on Crete, my husband and I found that extremely helpful. She especially took care of us with a rooftop sunset dinner at PALLAS in the Venetian port. Not only great food and wine, but she got us a reservation at sunset!! We also had the pleasure of meeting Ilias (pronounced il-ee-yas) who is the resort's General Manager. This man spoiled us! He heard it was our anniversary and sent over a beautiful bottle of Greek wine. He also made sure we found our room at check-in (it is quite a large resort) and felt welcomed. He also had casual recommendations for us when we bumped into him around the hotel. Which was so nice for when we wanted to just go nearby and explore, rather than do larger travels in the area. For example, we were looking to grab a quick bite to eat for dinner and Ilias told us to head to this place 10 minutes away. We felt like locals! It was an amazing experience with great food. We ended up going back for lunch a few days later. The rest of the staff did their best to make sure we enjoyed our stay. Housekeeping was kind and attentive. The pool staff (especially Mateo!) had us coming back to lounge in the sun. The front desk staff was always there to help us when Ilias and Mary weren't available. The breakfast crew even went above and beyond to make us feel like we were at a sit down table, rather than eating at a buffet. We wish we stayed there longer and cannot wait to return when the ocean is a little warmer. The Isla Brown Chania has easily become our favorite Hilton resort that we have ever stayed at. We highly recommend choosing to stay here on your next trip to Crete.

  • Guide7376882025-05-19

    • “Wrong Hotel, No Refund – Hoped for Better Understanding”

    Unfortunately, due to a human mistake, we accidentally booked this resort instead of another one from the same brand in a different location. Despite not staying at the hotel at all and paying at the other destination, we received no refund or voucher. While we respect the hotel’s policy, we hoped for a bit more flexibility or goodwill.”

  • Veronica B2025-05-18

    Never again

    Please do your research and stay away. While the front desk people are nice the overall hotel Is very bland. Housekeeping kept in adding water to my bottle of soap to save money u til I complains I. Day 4 , the bathroom leaked all over I called and they kept on saying they will check, had to call and call for toilet paper on daily basis as they will not replenish until you call and will turn off the ac in the middle of the night remotely. I paid half board and they do t include you even a bottle of water with your meal. They nicks and dime you and then when you said that is not the Hilton way they said well is not a Hilton. It’s also very far away from everything and a cup of tea will run 5 euros and when you ask if they can add more water to your cup they don’t want to do it. If you pay for half board and your tell Them I want to take one of the breakfast take out as my kid is asleep they say you can’t , when you tell them but I am paying g for it they said ok I do it as a favor and they do t let you choose. I felt like if I was walking on eggshells the entire time we were there. Not worth the 355 euros a night that we paid. They have no clue what good service is. Totally disappointed on this Hilton hotel.

Pokoje

Pokój 2-osobowy Deluxe z widokiem na ogród

  • Kod pokoju: DZG1
  • Metraż: 

    około 22m2

  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja
  • TV
  • szlafroki
  • Wi-Fi
  • kapcie
  • suszarka do włosów
  • prysznic
  • balkon
  • ekspres do kawy Nespresso
  • sejf
  • minibar
  • widok na ogród

Pokój 2-osobowy Deluxe

Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton GrecjaPokój 2-osobowy Deluxe
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton GrecjaPokój 2-osobowy Deluxe
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton GrecjaPokój 2-osobowy Deluxe
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton GrecjaPokój 2-osobowy Deluxe
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton GrecjaPokój 2-osobowy Deluxe
1 / 3
  • Kod pokoju: DZM1
  • Metraż: 

    około 22m2

  • Max. liczba osób: 
  • TV
  • szlafroki
  • w budynku głównym
  • Wi-Fi
  • kapcie
  • suszarka do włosów
  • minibar
  • klimatyzacja
  • prysznic
  • balkon
  • ostatni całkowity remont w 2023 roku
  • ekspres do kawy Nespresso
  • sejf
  • widok na morze

Pokój 2-osobowy Deluxe

Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton GrecjaPokój 2-osobowy Deluxe
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton GrecjaPokój 2-osobowy Deluxe
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton GrecjaPokój 2-osobowy Deluxe
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton GrecjaPokój 2-osobowy Deluxe
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton GrecjaPokój 2-osobowy Deluxe
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton GrecjaPokój 2-osobowy Deluxe
1 / 4
  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    około 22m2

  • Max. liczba osób: 
  • TV
  • szlafroki
  • w budynku głównym
  • Wi-Fi
  • kapcie
  • suszarka do włosów
  • minibar
  • klimatyzacja
  • prysznic
  • balkon
  • ostatni całkowity remont w 2023 roku
  • ekspres do kawy Nespresso
  • sejf
  • widok na ogród
  • Kod pokoju: 7AV
  • TV
  • telefon
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • łóżeczko dla dziecka: za opłatą
  • sejf: w cenie
  • Wi-Fi: w cenie
  • widok na ogród
  • Kod pokoju: 7AW
  • TV
  • telefon
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • łóżeczko dla dziecka: za opłatą
  • sejf: w cenie
  • Wi-Fi: w cenie
  • widok na ogród
  • Kod pokoju: 7AX
  • TV
  • telefon
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • łóżeczko dla dziecka: za opłatą
  • sejf: w cenie
  • Wi-Fi: w cenie
  • widok na morze

Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.

Wyżywienie

Dwa posiłki

  • śniadanie: 7.30-10.30
  • obiad lub kolacja

Śniadania

  • 7.30-10.30

Restauracje i bary

  • restauracje: 2
  • główna restauracja
  • restauracja „Elaionas Restaurant": rodzaje kuchni: grecka, a la carte
  • lounge bar

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Atrakcje

Zapoznaj się z szeroką ofertą atrakcji stworzoną z myślą o naszych Klientach, którzy kochają aktywnie spędzać czas i odkrywać fascynujące miejsca podczas wakacji. Atrakcje możesz zarezerwować:

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim,
  • Dostępność i potwierdzenie online,
  • Możliwość anulacji nawet na dzień przed rozpoczęciem,
  • Szeroka oferta biletów wstępu na atrakcje w ponad 90 krajach,
  • Wiele atrakcji obejmuje transfer bezpośrednio z hotelu.

Ważne informacje

Dlaczego warto wybrać Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton

  • przyjazny dla rodzin z dziećmi
  • położony na wzniesieniu, z wspaniałymi widokami

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI