Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Czystość
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
Sharm Dreams Resort - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Piaszczysta plaża
- Dla rodzin
- Plac zabaw
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 150 m od plaży
- ok. 12 km od lotniska
- ok. 30 km od Parku Narodowego Ras Muhammad
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Czystość
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Krzysztof Z2024-09-07Wyjątkowy
Pokój jest bardzo czysty wszystko super polecamy . Zawsze zadowoleni 😁nasza obsługa pokoju Muhammad Samir 10/10 na pewno tu wrócimy i wszystko polecamy nie będziecie zawiedzeni. Pierwszy pobyt i na pewno tu wrócimy. Pokój numer 1031😁
- mariaamcia2024-07-02
Hotel lata świetności zdecydowanie ma już za sobą. Wyeksploatowane pokoje, podarta pościel, i brud. Gośćmi są głównie Rosjanie i Egipcjanie. Polacy przez personel recepcji są traktowani jak obywatele trzeciego świata, na których nie warto zwracać uwagi. Rosjanie i Egipcjanie dostawali pokoje bez kolejki. My przyjechaliśmy ok. 8 rano i musieliśmy czekać do godziny 15:00 na pokoje. Jedzenie takie-sobie. Każdy znajdzie coś dla siebie ale bez fajerwerków. Na 3 osoby dorosłe i jedno dziecko otrzymaliśmy pokój z dwoma łóżkami pojedynczymi. Personel recepcji nie chciał nam zmienić pokoju. Po interwencji naszego agenta z Polski pokój został zmieniony na taki z łóżkiem małżeńskim i sofą dwuosobową. Niestety okazało się wieczorem, że klimatyzacja działa bardzo słabo, a drugiego dnia przestała działać całkowicie. Od zauważenia problemu z klimatyzacją od razu zostało zrobione zgłoszenie do recepcji w tej sprawie. Odpowiedź: Za 10 minut ktoś przyjdzie. Przyszedł i poszedł. A gorąco jak było , tak zostało. I tak kilka telefonów do recepcji aż, w końcu już nikt nie przyszedł i zostaliśmy tak na kolejną noc bez klimatyzacji. W nocy musieliśmy moczyć ręczniki w zimnej wodzie i się nimi chłodzić, bo nie mogliśmy wytrzymać w około 50 stopniach Celsjusza. Rano zrobiłam w recepcji już ogromną awanturę i zmieniono nam pokój. Za chwilę przyszła specjalistka od guest relations i prosiła, żebym podpisała pismo, że jestem im bardzo wdzięczna i serdecznie dziękuję za rozwiązanie problemu i że nie będę mieć wobec hotelu żadnych dalszych roszczeń. Nie podpisałam. Wykreśliłam fragmenty o podziękowaniach i roszczeniach. Ta sama pani przyszła z kolejnym pismem już bez wyżej opisanych fragmentów i poprosiła, żebym to podpisała. Aquapark to kolejny relikt przeszłości. Sporo atrakcji nie działa. Reszta jest w stanie agonalnym. Także jeśli ktoś chce skorzystać z aquaparku, to tego hotelu niech unika z daleka. Na duży plus zasługuje obsługa kelnerów i barmanów. Oni naprawdę dokładali wszelkich starań, żebyśmy byli zadowoleni. Tutaj ogromne podziękowania dla nich. Na plus także ładny teren wokół hotelu. Także hotelu nie polecam osobom o słabych nerwach i osobom wymagającym. Ja z pewnością nigdy więcej się tam nie wybiorę.
- Sunshine681172680372023-11-18Wyjątkowy
Świetne animacje, dobre jedzenie, fajne pokoje ☺️ na pewno tu wrócę 😍 hotel godny polecenia, fajne wycieczki ☺️ baseny czyste, świetny aquapark, bardzo miła obsługa, wszyscy mili i uśmiechnięci ☺️ bardzo polecam