Hawaii Le Jardin Aqua Park - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Piaszczysta plaża
- Menu dla dzieci
- Dla rodzin
- Zjeżdżalnie dla dzieci
- Plac zabaw
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 13 km od centrum Hurghady
- ok. 200 m od plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 40 min
- Jakość noclegu
- Czystość
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Lokalizacja
- Agata D2025-08-13Bardzo dobry
Właśnie wracamy z tygodniowych wakacji w hotelu Sunrise Aqua Park a kupowaliśmy wycieczkę jeszcze jak hotel nosił nazwę Hawaii. I czytając komentarze byliśmy przerażeni nawet próbowaliśmy zmienić na inny ale się nie udało . Żadne komentarze się nie sprawdziły, jedzenia mnóstwo każdy napewno wybierze coś dla siebie, nie widziałam brudu na restauracji ani w basenach, kelnerzy na bieżąco sprzątali nawet donosili drinki do stolików animacje i animatorzy cudowni, ogrody przepiękne zielone zadbane. Raj dla dzieciaków zjeżdżalnie super. Obsługa na najwyższym poziomie. A co do pokoi nie są pierwszej świeżości ale za to sprzątane codziennie i czyste. Polecam jeszcze raz wszystkim.
- Łukasz E2025-04-07
Hotel w porządku,jedzienie smaczne, okolica wspaniała ,spacer brzegiem morza kilka km na dzikie plaże Najgorsi są tubylcy ,zachowują się jak małpy,wszędzie syf,dzieci krzyczą,rzucają talerzami ,zjadają wszystko,wszędzie jest bałagan,syf,trzeba walczyć o jedzenie,obsługa strasznie zmęczona ich zachowaniem,nigdy nie widziałam czegoś takiego ,totalne zoo ... Nie spodziewałam się że ludzie mogą się tak zachowywać,że względu na to już nigdy nie wrócę do tego hotelu Jeżeli chodzi o atrakcje to dla dzieci super ,dużo basenów ,zjeżdżalni ale niestety wszystko psują lokalni niekulturalni ludzie
- Kamil W2024-12-06
Jesteśmy bardzo rozczarowani doświadczeniem, jakie przeżyliśmy podczas wakacji zorganizowanych przez to biuro. Warunki w hotelu były poniżej jakichkolwiek standardów. Zatrzymaliśmy się w pokoju, gdzie większość wyposażenia była uszkodzona lub niesprawna. Wiele rzeczy, jak np. drzwi w szafkach, sejf, brodzik, zamek w drzwiach balkonowych, a także problemy z instalacją elektryczną, było niebezpiecznych. Zgłosiliśmy te problemy do biura, jednak odpowiedź była dla nas zaskakująca – biuro, po konsultacji z hotelem, stwierdziło, że nasze skargi są nieuzasadnione. Załączamy dokumentację, która pokazuje rzeczywisty stan sytuacji. Ponadto warunki, w jakich serwowane były posiłki, były niedopuszczalne, dlatego zdecydowaliśmy się nie korzystać z oferty gastronomicznej hotelu. Jesteśmy rozczarowani tym, jak biuro potraktowało nasze skargi i w żadnym wypadku nie uważamy tej sytuacji za profesjonalną.