Hotel Spindlerova Bouda - informacje

Hotel jest położony na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego, na Przełęczy Karkonoskiej. Warto zdecydować się na program Spindl All Inclusive, który zapewnia wiele udogodnień, m.in. całodniowe wyżywienie, zniżki na aktywności sportowe czy bezpłatny transport busem do miasta. Obiekt składa się z dwóch budynków - w obu goście mogą korzystać z bezpłatnego Wi-Fi. To idealny wybór na wakacje z dziećmi. Na najmłodszych czeka plac zabaw z zamkiem, huśtawkami, piaskownicą i trampolinami, animacje czy kino.

Najpopularniejsze udogodnienia:

Położenie:

  • Szpindlerowy Młyn, w Karkonoskim Parku Narodowym, na Przełęczy Karkonoskiej (1208 m)
  • ok. 8 km od centrum miejscowości; ok. 13 km od Podgórzyna, ok. 18 km od Karpacza - droga pieszo-rowerowa
  • dojazd do hotelu wyłącznie od czeskiej strony
  • ok. 25 km do dworca kolejowego Vrchlabi
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena klientów:
(122 opinii)
(122 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Czystość
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
  • Justyś G2019-06-03
     

    Wszystko w tym hotelu wymaga generalnego remontu. Spa należy bezwzględnie unikać. Obsługa w restauracji tragiczna. Śniadania bardzo liche - nikt nic nie donosi i nie dba o gości. Jedynie położenie obiektu jest rewelacyjne. Ogólnie nie polecam. W pobliżu jest sporo innych miejsc noclegowych.

  • Joanna D2019-01-25
     

    Na recepcji siedzi jeden niekompetentny recepcjonista i sami "szefowie" - jeden jest szefem drugiego. Pierwszego dnia pobytu spotykam poza kompletnie niekompetentną recepcjonistką: jakiegoś jej szefa nr 1 (aroganckiego brodacza) oraz młodego menadżera. Proste sprawy są dla nich nierozwiązywalne. ... Jedzenie paskudne. Wybór żaden. Jeśli nie gustujecie w diecie mięsnej i ociekającej tłuszczem i sosami o składach nieokreślonych (przepełnionych glutaminianem sodu) i kartoflach w co najmniej 4 wersjach(!) do jednego posiłku, to niestety pozostają tylko pomidory i kapusta pekińska, do których należy się pośpieszyć, bo na całą restaurację jest ich tylko płaska salaterka. W drugi dzień pobytu zaczęłam już odczuwać skutki zatrucia pokarmowego. Menu kolacyjne jest z "odzysku" śniadania. Wieczorny kapuśniak - pełen pływających tłustych parówek pokrojonych w plasterki, pozostałych z bufetu śniadaniowego, tzw.zapiekanka kalafiorowa z jajkami - odzysk jajek pozostałych po śniadaniu (z którego dnia?). Wszystko niestety doprawiane przyprawami na bazie glutaminianu sodu, na który wiele osób, ze mną włącznie, jest uczulonych i którego żadna restauracja hotelu 3,5 gwiazdkowego nie powinna nawet posiadać w kuchni. Po dwóch dniach pobytu zatrucie pokarmowe z gorączką tak silne, że musiałam wracać do domu, gdzie odchorowałam tą "przyjemność" przez kolejnych kilka dni. Pomimo zgłoszenia wyjazdu Rano, PRZED godziną 10.00(!) i wcześniejszego spakowania swoich rzeczy, czyli praktycznie zwolnienia pokoju(!) przed godz.10.00, hotel skasował ode mnie pieniądze za kolejną dobę - dlatego, że moja pierwotna rezerwacja (uwaga: telefoniczna!) była do następnego rana! - Więc ich zdaniem muszę zapłacić za pobyt przewidywany, a nie rzeczywisty! (A co by było gdybym w ogóle nie dojechała?...) Z tak ohydnym brakiem profesjonalizmu nie spotkałam się w żadnym hotelu. Menadżer nieobecny i telefonicznie nieosiągalny, kobieta na recepcji beznadziejnie niekompetentna i boi się swojego menadżera. Boi się nawet zadzwonić do niego na moje wyraźne żądanie kontaktu telefonicznego z menadżerem!: Twierdzi, że "Nic nie może zrobić" bo: "nie może. Bo ma Zakaz przeszkadzania panu menadżerowi przed 12,00 czy 13.00"! Widzieliście podobny absurd?... Pomimo pozostawionej pisemnej reklamacji, (na ich własnym formularzu-kwestionariuszu trójjęzycznym, którego nikt z nich nie czyta) - brak jakiejkolwiek reakcji i poczucia się do odpowiedzialności za zepsuty, nieudany pobyt, zatrucie pokarmowe gościa (a raczej klienta, bo gościem się nie czułam: raczej intruzem z Polski) spowodowane jakością ICH kuchni i Grabież finansową zamiast wręcz odpowiedzialnej pomocy, tak jak w poważnych i Profesjonalnych placówkach hotelowych normalnie się dzieje! Nie polecam absolutnie nikomu tego miejsca! Brak profesjonalizmu przerażający! Ten, kto ten hotel kiedyś przed laty wybudował zdziwiłby się widząc to wszystko obecnie. Dla uzupełnienia obrazu absurdu: próbując zarezerwować pokój dla jednej osoby jeszcze z domu, telefonicznie, dowiedziałam się, że hotel dysponuje pokojami dwuosobowymi (jak większość hoteli zwanych "hotelami", a nie schroniskami), więc (nota bene): "muszę zapłacić za pobyt Dwóch osób, nie Jednej, skoro jestem sama - bo pokój jest dwuosobowy i ma Dwa miejsca do spania, a nie jedno, i skoro ja zamierzam zająć tylko 1 miejsce do spania, z których drugie mogłoby być sprzedane innej osobie, to muszę zapłacić za obydwa!!!" (- słowa pani recepcjonistki - tej samej, którą zastałam potem osobiście niestety - telefonicznie, tydzień wcześniej.) O czym my tu mówimy? Mówimy o: miejscu na materacu w podrzędnym schronisku górskim, w pokoju wieloosobowym za 10 zł, czy mówimy o miejscu na półce w wagonie kuszetek ekonomicznych w pociągu, czy... ... o pokoju Hotelowym w hotelu 3,5 gwiazdkowym???!!! - albo aspirującym do takiego... (Negocjacje telefoniczne na temat: czy ja - jedna osoba - mam zapłacić za jedną osobę, czy za dwie osoby, trwały tydzień i osiągnęły poziom absurdu już na "dzień dobry"!) Pilot do telewizora w tymże pokoju (mikroskopijny pokój "dwuosobowy" nr 106) działał na taśmę klejącą - to tak na marginesie. Komunikacja językowa (czeski i koniec), kultura osobista i profesjonalna recepcji i personelu menadżerskiego - na poziomie poniżej jakiejkolwiek mizuracji krytyki. Niekompetencja i brak profesjonalizmu do potęgi nieskończonej. Nie polecam tego miejsca nikomu.

  • 682arturd2018-07-21
     

    Proszę zwrócić szczególną uwagę na wysokiego szczupłego kelnera, z mocno wytatuowanymi rękami. Jest wyjątkowo bezczelny i bardzo „przedsiębiorczy”. Leniwy typ, dla którego klient przy stoliku jest przeźroczysty. Mimo ogólnie dostępnej informacji o przyjmowaniu płatności kartami płatniczymi i kredytowymi odmówił nam możliwości zapłaty kartą. Nasz błąd. Nie mieliśmy gotówki w koronach. Nagle okazało się, że można uregulować rachunek w złotówkach. Ale kurs przeliczenia złotówek na korony powoduje, że tracimy na tej operacji równowartość 100 złotych. Po kilkunasto minutowej awanturze przy barze i interwencji obsługi hotelu okazało się, że terminal był po prostu wyłączony. Po podłączeniu terminala płatność kartą odbyła się bez najmniejszego problemu. Barman i wytatuowany kelner, masakra. Dwóch pozostałych całkiem mili. My nie mieliśmy szczęścia do obsługi. Zabierajcie do tego hotelu gotówkę. Jak wynika z opinii innych gości płatność kartą w tym miejscu bywa problematyczna. My byliśmy w tym miejscu już kilka razy. Ale ostatnia wizyta w hotelowej restauracji to bardzo przykre doświadczenie.

Hotel

Dla dzieci

  • plac zabaw z zamkiem, huśtawkami, piaskownicą i trampolinami
  • kino dla dzieci
  • łóżeczko dziecięce (w cenie, na zapytanie)
  • pokój zabaw z dmuchaną zjeżdżalnią, zabawkami, piłkarzykami

Sport i wellness

    W cenie
  • jacuzzi
  • tenis stołowy
  • 2 korty tenisowe (w cenie wypożyczenie sprzętu)
  • Płatne
  • sauna fińska
  • łaźnia parowa
  • masaże
  • usługi Spindl Max (rafting, zorbing, rowery)

Rozrywka

  • bilard (płatny)
  • rzutki (płatny)

Do dyspozycji gości

  • 2 budynki oddalone od siebie o ok. 80 m
  • lobby
  • recepcja
  • taras
  • basen kryty (11 x 8 m)

Dodatkowe udogodnienia

  • parking (niestrzeżony, w cenie)

Karty

  • hotel nie akceptuje kart kredytowych

Liczba pokojów

  • 67

Kategoria lokalna

  • 3 gwiazdki
Opinie gości
Hotel Spindlerova Bouda - opinie
Średnia ocena klientów:
(122 opinii)
(122 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Czystość
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
  • Justyś G2019-06-03
     

    Bardzo słaby hotel w rewelacyjnym miejscu.

    Wszystko w tym hotelu wymaga generalnego remontu. Spa należy bezwzględnie unikać. Obsługa w restauracji tragiczna. Śniadania bardzo liche - nikt nic nie donosi i nie dba o gości. Jedynie położenie obiektu jest rewelacyjne. Ogólnie nie polecam. W pobliżu jest sporo innych miejsc noclegowych.

  • Joanna D2019-01-25
     

    Zatrucie hotelowym jedzeniem. Niekompetentny personel.

    Na recepcji siedzi jeden niekompetentny recepcjonista i sami "szefowie" - jeden jest szefem drugiego. Pierwszego dnia pobytu spotykam poza kompletnie niekompetentną recepcjonistką: jakiegoś jej szefa nr 1 (aroganckiego brodacza) oraz młodego menadżera. Proste sprawy są dla nich nierozwiązywalne. ... Jedzenie paskudne. Wybór żaden. Jeśli nie gustujecie w diecie mięsnej i ociekającej tłuszczem i sosami o składach nieokreślonych (przepełnionych glutaminianem sodu) i kartoflach w co najmniej 4 wersjach(!) do jednego posiłku, to niestety pozostają tylko pomidory i kapusta pekińska, do których należy się pośpieszyć, bo na całą restaurację jest ich tylko płaska salaterka. W drugi dzień pobytu zaczęłam już odczuwać skutki zatrucia pokarmowego. Menu kolacyjne jest z "odzysku" śniadania. Wieczorny kapuśniak - pełen pływających tłustych parówek pokrojonych w plasterki, pozostałych z bufetu śniadaniowego, tzw.zapiekanka kalafiorowa z jajkami - odzysk jajek pozostałych po śniadaniu (z którego dnia?). Wszystko niestety doprawiane przyprawami na bazie glutaminianu sodu, na który wiele osób, ze mną włącznie, jest uczulonych i którego żadna restauracja hotelu 3,5 gwiazdkowego nie powinna nawet posiadać w kuchni. Po dwóch dniach pobytu zatrucie pokarmowe z gorączką tak silne, że musiałam wracać do domu, gdzie odchorowałam tą "przyjemność" przez kolejnych kilka dni. Pomimo zgłoszenia wyjazdu Rano, PRZED godziną 10.00(!) i wcześniejszego spakowania swoich rzeczy, czyli praktycznie zwolnienia pokoju(!) przed godz.10.00, hotel skasował ode mnie pieniądze za kolejną dobę - dlatego, że moja pierwotna rezerwacja (uwaga: telefoniczna!) była do następnego rana! - Więc ich zdaniem muszę zapłacić za pobyt przewidywany, a nie rzeczywisty! (A co by było gdybym w ogóle nie dojechała?...) Z tak ohydnym brakiem profesjonalizmu nie spotkałam się w żadnym hotelu. Menadżer nieobecny i telefonicznie nieosiągalny, kobieta na recepcji beznadziejnie niekompetentna i boi się swojego menadżera. Boi się nawet zadzwonić do niego na moje wyraźne żądanie kontaktu telefonicznego z menadżerem!: Twierdzi, że "Nic nie może zrobić" bo: "nie może. Bo ma Zakaz przeszkadzania panu menadżerowi przed 12,00 czy 13.00"! Widzieliście podobny absurd?... Pomimo pozostawionej pisemnej reklamacji, (na ich własnym formularzu-kwestionariuszu trójjęzycznym, którego nikt z nich nie czyta) - brak jakiejkolwiek reakcji i poczucia się do odpowiedzialności za zepsuty, nieudany pobyt, zatrucie pokarmowe gościa (a raczej klienta, bo gościem się nie czułam: raczej intruzem z Polski) spowodowane jakością ICH kuchni i Grabież finansową zamiast wręcz odpowiedzialnej pomocy, tak jak w poważnych i Profesjonalnych placówkach hotelowych normalnie się dzieje! Nie polecam absolutnie nikomu tego miejsca! Brak profesjonalizmu przerażający! Ten, kto ten hotel kiedyś przed laty wybudował zdziwiłby się widząc to wszystko obecnie. Dla uzupełnienia obrazu absurdu: próbując zarezerwować pokój dla jednej osoby jeszcze z domu, telefonicznie, dowiedziałam się, że hotel dysponuje pokojami dwuosobowymi (jak większość hoteli zwanych "hotelami", a nie schroniskami), więc (nota bene): "muszę zapłacić za pobyt Dwóch osób, nie Jednej, skoro jestem sama - bo pokój jest dwuosobowy i ma Dwa miejsca do spania, a nie jedno, i skoro ja zamierzam zająć tylko 1 miejsce do spania, z których drugie mogłoby być sprzedane innej osobie, to muszę zapłacić za obydwa!!!" (- słowa pani recepcjonistki - tej samej, którą zastałam potem osobiście niestety - telefonicznie, tydzień wcześniej.) O czym my tu mówimy? Mówimy o: miejscu na materacu w podrzędnym schronisku górskim, w pokoju wieloosobowym za 10 zł, czy mówimy o miejscu na półce w wagonie kuszetek ekonomicznych w pociągu, czy... ... o pokoju Hotelowym w hotelu 3,5 gwiazdkowym???!!! - albo aspirującym do takiego... (Negocjacje telefoniczne na temat: czy ja - jedna osoba - mam zapłacić za jedną osobę, czy za dwie osoby, trwały tydzień i osiągnęły poziom absurdu już na "dzień dobry"!) Pilot do telewizora w tymże pokoju (mikroskopijny pokój "dwuosobowy" nr 106) działał na taśmę klejącą - to tak na marginesie. Komunikacja językowa (czeski i koniec), kultura osobista i profesjonalna recepcji i personelu menadżerskiego - na poziomie poniżej jakiejkolwiek mizuracji krytyki. Niekompetencja i brak profesjonalizmu do potęgi nieskończonej. Nie polecam tego miejsca nikomu.

  • 682arturd2018-07-21
     

    Moim zdaniem w restauracji pracują przestępcy

    Proszę zwrócić szczególną uwagę na wysokiego szczupłego kelnera, z mocno wytatuowanymi rękami. Jest wyjątkowo bezczelny i bardzo „przedsiębiorczy”. Leniwy typ, dla którego klient przy stoliku jest przeźroczysty. Mimo ogólnie dostępnej informacji o przyjmowaniu płatności kartami płatniczymi i kredytowymi odmówił nam możliwości zapłaty kartą. Nasz błąd. Nie mieliśmy gotówki w koronach. Nagle okazało się, że można uregulować rachunek w złotówkach. Ale kurs przeliczenia złotówek na korony powoduje, że tracimy na tej operacji równowartość 100 złotych. Po kilkunasto minutowej awanturze przy barze i interwencji obsługi hotelu okazało się, że terminal był po prostu wyłączony. Po podłączeniu terminala płatność kartą odbyła się bez najmniejszego problemu. Barman i wytatuowany kelner, masakra. Dwóch pozostałych całkiem mili. My nie mieliśmy szczęścia do obsługi. Zabierajcie do tego hotelu gotówkę. Jak wynika z opinii innych gości płatność kartą w tym miejscu bywa problematyczna. My byliśmy w tym miejscu już kilka razy. Ale ostatnia wizyta w hotelowej restauracji to bardzo przykre doświadczenie.

  • 958aleksanderf2017-09-02
    Wyjątkowy

    Super

    Genialny kelner, reaguje na każde potrzeby wystarczy tylko zagadać. Porcje ogromne ale kuchnia pyszna. Polecam na szybki wypad lub dłuższy pobyt. Basen, masaż... ceny przystępne jak na 4* ... sekretna herbata magiczny napój...

  • lumonika2017-08-14
    Wyjątkowy

    Dobry hotel ze SPA w Karkonoszach

    Spedziliśmy jedną noc w tym hotelu i jest wart swojej ceny (80€/3 os.). Do dyspozycji gości jest mały basen, sauna i jacuzzi. Bardzo dobre śniadanie w formie bufetu, czysta pościel. Hotel po generalnym remoncie w 2009r. Wg mnie europejskie pełne 4*.

Pokoje

Pokój rodzinny

  • Kod pokoju: FZX1
  • Metraż: 

    około 35m2

  • Max. liczba osób: 
  • oddzielna sypialnia
  • pokój dzienno-sypialny
  • sofa
  • prysznic
  • WC
  • suszarka
  • TV sat.
  • sejf (w cenie)
  • Wi-Fi (w cenie)
  • minibar (płatny)
  • w budynku głównym

Pokój rodzinny

  • Kod pokoju: FZX2
  • Metraż: 

    około 35m2

  • Max. liczba osób: 
  • oddzielna sypialnia
  • pokój dzienno-sypialny
  • sofa
  • prysznic
  • WC
  • suszarka
  • TV sat.
  • sejf (w cenie)
  • Wi-Fi (w cenie)
  • minibar (płatny)
  • w budynku bocznym

Pokój 1-osobowy

  • Kod pokoju: EZX1
  • Metraż: 

    około 10m2

  • Max. liczba osób: 
  • w budynku głównym
  • prysznic
  • WC
  • suszarka
  • TV sat.
  • sejf (w cenie)
  • Wi-Fi (w cenie)
  • minibar (płatny)

Pokój 2-ososbowy deluxe

  • Kod pokoju: DZX4
  • Metraż: 

    około 25m2

  • Max. liczba osób: 
  • w budynku głównym
  • pokój dzienno-sypialny
  • sofa
  • prysznic
  • WC
  • suszarka
  • TV sat.
  • sejf (w cenie)
  • Wi-Fi (w cenie)
  • minibar (płatny)

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    około 20m2

  • Max. liczba osób: 
  • prysznic
  • WC
  • w budynku głównym
  • suszarka
  • TV sat.
  • sejf (w cenie)
  • Wi-Fi (w cenie)
  • minibar (płatny)

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX2
  • Metraż: 

    około 20m2

  • Max. liczba osób: 
  • prysznic
  • WC
  • w budynku bocznym
  • suszarka
  • TV sat.
  • sejf (w cenie)
  • Wi-Fi (w cenie)
  • minibar (płatny)

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZE1
  • Metraż: 

    około 15m2

  • Max. liczba osób: 
  • prysznic
  • WC
  • w budynku głównym
  • ogrzewanie
  • sejf: w cenie
  • Wi-Fi
  • TV
  • szlafroki: za opłatą, płatność gotówką
  • suszarka do włosów
Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Wycieczki fakultatywne
Banner wycieczki fakultatywne

Zwiedzaj różne krańce świata z TUI. Oferta niezwykłych wycieczek fakultatywnych stworzona z myślą o naszych klientach. Zaplanuj wycieczki przed wylotem i ciesz się beztroskimi wakacjami.

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim
  • Dostępność i potwierdzenie online
  • Komfortowy odbiór z hotelu

Rezerwuj na GoTui lub zapytaj w punkcie sprzedaży

Otoczenie obiektu

Atrakcje:

  • Pod malým šišákem1,3 km
  • Boulder Waterfall2 km
  • The Large Waterfall2,1 km
  • White Elbe2,3 km
  • Devil's Ditch Nature Trail2,3 km
  • The Long Waterfall2,4 km
  • Tilted Plate Waterfall2,4 km
  • St Hubert's Spring2,5 km
  • Maiden's Path - Game Enclosure2,6 km
  • Karkonosze National Park2,8 km

Restauracje i bary:

  • Odrodzenie0,3 km
  • Josefova bouda0,4 km
  • St Francis' Resort - Erlebach's & Joseph's Mountain Huts0,4 km
  • Frühere Peterbaude2 km

Podane informacje pochodzą z wyszukiwarki Google i mogą ulegać zmianom. Nie stanowią one części oferty.

Dlaczego warto wybrać Hotel Spindlerova Bouda

  • na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego
  • różnorodne udogodnienia dla dzieci
  • bogaty pakiet all inclusive

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę