Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
1/43

Apartamentos LIVVO Morromar

ACE21060

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Wartość
  • Czystość
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy Kanaryjskie - Hotel
1 / 43

Apartamentos LIVVO Morromar - informacje

Apartamentos LIVVO Morromar to doskonała propozycja spędzenia wakacji na urokliwej wyspie Lanzarote. Hotel oferuje trzy formy wyżywienia: bez wyżywienia, 2 posiłki oraz all inclusive. Daje to możliwość wyboru najbardziej odpowiedniego wariantu, dostosowanego do stylu wypoczynku. Obiekt składa się z komfortowych i w pełni wyposażonych apartamentów. Dobrze czują się tu rodziny z dziećmi oraz osoby podróżujące w parach i gronie znajomych.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Piaszczysta plaża
  • Dla rodzin
  • Plac zabaw
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 500 m od centrum Matagorda
  • ok. 500 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 10 min
World map
Średnia ocena klientów:
(4148 opinii)
(4148 opinii)
    Wartość
    Czystość
    Lokalizacja
    Obsługa
    Pokoje
    Jakość noclegu
  • amandabU8915PG2025-05-04
    Bardzo dobry

    Lots of good but a few negatives so let's start there. 1. The beds were rock hard (I personally didn't mind this) but my husband who had damage to his spine struggled so much to get a comfortable night's sleep, they could definitely do with some softer mattresses. 2. While the restaurant had lots to offer the labelling of the food was not brilliant and a complete allergens nightmare, things like sauce (okay fair enough it's a sauce but what kind of sauce) same with the dessert it was just listed as moose (no clue as to the flavour) and nearly every single chicken dish contained mushroom so most nights I could just eat chips and plain pasta. 3. While it was warm out the pool was absolutely freezing so we only went in there once, they should probably extend the time on having the pool heated to maybe june/July time to make it more enjoyable. Now for the positive points. 1. The pillows were so soft and fluffy I just wish there was 2 of them. 2. Lots of food options available (although I've put this in my cons that's down to allergens, husband tried nearly everything and enjoyed most of it. 3. The staff were super friendly and very accommodating when we needed something. 4. While extremely cold the pools were a lovely size. 5. Great location, no matter which way you look you have a fantastic view whether it be the airport, the sea or the mountains, we had airport/sea view which we loved (both my husband and myself are big aviation geeks) so it was lovely for us chilling on the balcony of an evening seeing the planes take off and landing While tracking to see where they'd come from. We have already looked at returning again later on in the year. For a first time doing an all-inclusive holiday over all we were very impressed.

  • andrea f2025-05-03
    Wyjątkowy

    I cannot fault this Hotel or any thing they offer. I find it hard to read some people’s reviews as from anything I’ve seen witnessed it is nothing other than fabulous. There is always plenty of choice for meals at any point in the day if you are all inclusive. I’m quite fussy and i didn’t struggle at all. Very clean rooms and the whole complex is cleaned to a very high standard. Staff are always willing to help if you need it, just be polite and ask and they will do anything for you. I actually find some guests attitude quite alarming and wonder if this is why some reviews may make it seem not as good as it really is. Let’s face it some people are just rude and that’s how they are. There is no issue with getting a Sunbed and they don’t allow you to reserve a Sunbed early in the morning which is a good thing as there’s really no need, there is plenty to go round. People seemed to enjoy the entertainment they had on offer. Book the hotel, show respect that you’d like to be shown and you will have a fabulous holiday. I’ll definitely be heading back for a third time. Thank you to the lovely staff, you made my holiday another one to remember.

  • jimbo12002025-05-03

    Booked for a week self-catering via Love Holidays. We arrived to check in and were told that they did not have the room we booked! This was extremely disappointing, given we booked over a year in advance. All they could offer us was a studio. The guy on reception was very apologetic and explained that they would upgrade us to All Inclusive for the week. This is something that we wouldn't usually do, so we said we would look at the room and make a decision. When we got to our studio, we were pleasantly surprised. We had a sea view, and the room itself was huge. It is perfectly adequate for the two of us. The fact there was no kitchen wasn't an issue, as we wouldn't be using it in any case. We decided to keep the room and take the offer of the upgrade. We didn't want to risk losing the fantastic view. As it was about 8pm, we thought we would go and take a look at what food was on offer in the All Inclusive restaurant. Further disappointment. The choices didn't look appealing at all, so we decided to go out and eat. We didn't want to write things off completely, so we decided to try breakfast on our first morning. The choice was ample, but the quality was awful. I understand this is a 3 star establishment, but the food was 1 star quality. Bacon, so hard you couldn't cut it, sausages like rubber, scrambled eggs were vile. I'm not a snob by any means, but I would expect better quality food. That made our minds up, and we decided we would avoid the All Inclusive option and stick to our original plan of using the many local restaurants. I would have been devastated had I booked a week All Inclusive at the Livvo Morromar. So, in summary, the hotel itself is absolutely fine and definitely worthy of its 3 star rating. Staff were professional and would always help when asked. Food was a big letdown.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance

Opis oferty obowiązuje dla wyjazdów w terminie od 26 kwietnia 2025 do 31 października 2025

Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Hotel

Plaża
  • piaszczysta
Dla dzieci
  • wózek dla dzieci: za opłatą, w ofercie firm zewnętrznych
  • miniklub: 5-12 lat
  • plac zabaw
  • wydzielona część basenu dla dzieci
  • łóżeczka dla dzieci/niemowląt: w cenie, wymagana rezerwacja
Basen
  • baseny: 2
    basen „piscina principal": zewnętrzny, ze słodką wodą, podgrzewany: listopad - marzec, wydzielona część basenu dla dzieci
    basen „piscina secundaria": zewnętrzny, ze słodką wodą, podgrzewany: listopad - marzec
    leżaki: w cenie, parasole: w cenie
Sport i Wellness
  • Płatne
    rowery: rowery trekkingowe
Rozrywka
  • międzynarodowy program animacyjny
  • przedstawienia
Wyposażenie
  • recepcja
  • Wi-Fi: w całym hotelu: ok. 18 €/za tydzień, w recepcji/lobby: w cenie
  • minimarket
  • taras
Karty
  • Visa, MasterCard
Liczba pokojów
  • 244
Kategoria lokalna
  • 3 gwiazdki
Opieka TUI na wakacjach 24/7
  • W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Jeśli potrzebują Państwo kontaktu z TUI podczas wypoczynku, jesteśmy do Państwa dyspozycji: telefonicznie, SMS-owo lub za pomocą czatu w aplikacji TUI. Szczegóły tutaj.
Transfer
  • Brak transferu (lotnisko-hotel, hotel-lotnisko) w cenie imprezy turystycznej. Możliwość zakupu transferu z lotniska i na lotnisko dodatkowo w trakcie procesu zakupowego wyłącznie dla oferty pakietowej z przelotem (lot + hotel).
Niepełnosprawność ruchowa
  • Hotel nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami

Opinie gości

Apartamentos LIVVO Morromar - opinie | właścicielem opinii jest TripAdvisor
Średnia ocena klientów:
(4148 opinii)
(4148 opinii)
    Wartość
    Czystość
    Lokalizacja
    Obsługa
    Pokoje
    Jakość noclegu
  • amandabU8915PG2025-05-04
    Bardzo dobry

    Lovely holiday

    Lots of good but a few negatives so let's start there. 1. The beds were rock hard (I personally didn't mind this) but my husband who had damage to his spine struggled so much to get a comfortable night's sleep, they could definitely do with some softer mattresses. 2. While the restaurant had lots to offer the labelling of the food was not brilliant and a complete allergens nightmare, things like sauce (okay fair enough it's a sauce but what kind of sauce) same with the dessert it was just listed as moose (no clue as to the flavour) and nearly every single chicken dish contained mushroom so most nights I could just eat chips and plain pasta. 3. While it was warm out the pool was absolutely freezing so we only went in there once, they should probably extend the time on having the pool heated to maybe june/July time to make it more enjoyable. Now for the positive points. 1. The pillows were so soft and fluffy I just wish there was 2 of them. 2. Lots of food options available (although I've put this in my cons that's down to allergens, husband tried nearly everything and enjoyed most of it. 3. The staff were super friendly and very accommodating when we needed something. 4. While extremely cold the pools were a lovely size. 5. Great location, no matter which way you look you have a fantastic view whether it be the airport, the sea or the mountains, we had airport/sea view which we loved (both my husband and myself are big aviation geeks) so it was lovely for us chilling on the balcony of an evening seeing the planes take off and landing While tracking to see where they'd come from. We have already looked at returning again later on in the year. For a first time doing an all-inclusive holiday over all we were very impressed.

  • andrea f2025-05-03
    Wyjątkowy

    FAB HOLIDAY, JUST GO AND ENJOY IT

    I cannot fault this Hotel or any thing they offer. I find it hard to read some people’s reviews as from anything I’ve seen witnessed it is nothing other than fabulous. There is always plenty of choice for meals at any point in the day if you are all inclusive. I’m quite fussy and i didn’t struggle at all. Very clean rooms and the whole complex is cleaned to a very high standard. Staff are always willing to help if you need it, just be polite and ask and they will do anything for you. I actually find some guests attitude quite alarming and wonder if this is why some reviews may make it seem not as good as it really is. Let’s face it some people are just rude and that’s how they are. There is no issue with getting a Sunbed and they don’t allow you to reserve a Sunbed early in the morning which is a good thing as there’s really no need, there is plenty to go round. People seemed to enjoy the entertainment they had on offer. Book the hotel, show respect that you’d like to be shown and you will have a fabulous holiday. I’ll definitely be heading back for a third time. Thank you to the lovely staff, you made my holiday another one to remember.

  • jimbo12002025-05-03

    Only average

    Booked for a week self-catering via Love Holidays. We arrived to check in and were told that they did not have the room we booked! This was extremely disappointing, given we booked over a year in advance. All they could offer us was a studio. The guy on reception was very apologetic and explained that they would upgrade us to All Inclusive for the week. This is something that we wouldn't usually do, so we said we would look at the room and make a decision. When we got to our studio, we were pleasantly surprised. We had a sea view, and the room itself was huge. It is perfectly adequate for the two of us. The fact there was no kitchen wasn't an issue, as we wouldn't be using it in any case. We decided to keep the room and take the offer of the upgrade. We didn't want to risk losing the fantastic view. As it was about 8pm, we thought we would go and take a look at what food was on offer in the All Inclusive restaurant. Further disappointment. The choices didn't look appealing at all, so we decided to go out and eat. We didn't want to write things off completely, so we decided to try breakfast on our first morning. The choice was ample, but the quality was awful. I understand this is a 3 star establishment, but the food was 1 star quality. Bacon, so hard you couldn't cut it, sausages like rubber, scrambled eggs were vile. I'm not a snob by any means, but I would expect better quality food. That made our minds up, and we decided we would avoid the All Inclusive option and stick to our original plan of using the many local restaurants. I would have been devastated had I booked a week All Inclusive at the Livvo Morromar. So, in summary, the hotel itself is absolutely fine and definitely worthy of its 3 star rating. Staff were professional and would always help when asked. Food was a big letdown.

  • 412nereidaa2025-05-02
    Wyjątkowy

    Repetiría seguro

    Las instalaciones y la habitación estaban muy limpias. El complejo contaba con dos piscinas. Una con bar y animación. Y otra donde estar más tranquilos. Así que genial. Al estar cerca del aeropuerto se oían bastantes aviones, pero bueno, nada muy molesto. La cama era grande pero un poco dura e incómoda.

  • Ramon G2025-05-02
    Bardzo dobry

    El eauipo de animación excelente

    Trato magnífico,comida buena y variada.Apartamentos bonitos y super equipados.Personal maravilloso con especial mención al equipo de animación capitaneado por Javier.Son unos fenómenosLa ubicación cerca de la playa y del aeropuerto es magnífica

Pokoje

Apartament

Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy KanaryjskieApartament
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy KanaryjskieApartament
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy KanaryjskieApartament
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy KanaryjskieApartament
Apartamentos LIVVO Morromar Wyspy KanaryjskieApartament
1 / 3
  • Kod pokoju: APX1
  • Metraż: 

    około 44m2

  • Max. liczba osób: 
  • TV
  • suszarka do włosów
  • lodówka
  • czajnik elektryczny
  • WC
  • toster
  • pokój dzienno-sypialny
  • balkon lub taras
  • sejf: za opłatą, ok. 2,50 €/dzień
  • telefon
  • prysznic
  • Wi-Fi: w ofercie firm zewnętrznych, za tydzień ok. 18 €/tydzień
  • 1 sypialnia
  • aneks kuchenny
  • widok na ogród

Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.

Wyżywienie

All inclusive

  • śniadanie: codziennie 07:30 - 10:30, w formie bufetu
  • obiad: codziennie 13:00 - 15:00, w formie bufetu
  • kolacja: codziennie 18:30 - 21:30, w formie bufetu
  • przekąski
  • lody
  • wybrane napoje bezalkoholowe
  • wybrane lokalne alkohole
  • kawa/herbata po południu
  • wymagane noszenie opasek all inclusive

Śniadania

  • codziennie 07:30 - 10:30, w formie bufetu

Bez wyżywienia

  • Wyżywienie we własnym zakresie

Restauracje i bary

  • restauracja „BUFFET MORROMAR": rodzaje kuchni: międzynarodowa, śródziemnomorska, regionalna, hiszpańska, potrawy bezglutenowe: w cenie, dania dietetyczne: w cenie, dania bez laktozy: w cenie, dania wegetariańskie: w cenie, bufet, show cooking, wrzesień - czerwiec, raz w tygodniu 07:30 - 10:30, 13:00 - 15:00 i 18:30 - 21:30, wysokie krzesełka dla dzieci
  • bar „BAR PISCINA": codziennie 10:30 - 18:30

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Atrakcje

Zapoznaj się z szeroką ofertą atrakcji stworzoną z myślą o naszych Klientach, którzy kochają aktywnie spędzać czas i odkrywać fascynujące miejsca podczas wakacji. Atrakcje możesz zarezerwować:

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim,
  • Dostępność i potwierdzenie online,
  • Możliwość anulacji nawet na dzień przed rozpoczęciem,
  • Szeroka oferta biletów wstępu na atrakcje w ponad 90 krajach,
  • Wiele atrakcji obejmuje transfer bezpośrednio z hotelu.

Ważne informacje

Dlaczego warto wybrać Apartamentos LIVVO Morromar

  • komfortowe apartamenty z aneksem kuchennym
  • animacje dla dorosłych

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI