NH Villa Carpegna Włochy - Hotel
NH Villa Carpegna Włochy - Hotel
NH Villa Carpegna Włochy - Hotel
NH Villa Carpegna Włochy - Hotel
NH Villa Carpegna Włochy - Hotel
NH Villa Carpegna Włochy - Hotel
NH Villa Carpegna Włochy - Hotel
NH Villa Carpegna Włochy - Hotel
NH Villa Carpegna Włochy - Hotel
NH Villa Carpegna Włochy - Hotel
NH Villa Carpegna Włochy - Hotel
NH Villa Carpegna Włochy - Hotel
NH Villa Carpegna Włochy - Hotel
NH Villa Carpegna Włochy - Hotel
NH Villa Carpegna Włochy - Hotel

NH Villa Carpegna

ROM15172

Oferta dla tego hotelu nie jest dostępna.

Goście cenią ten hotel za...

  • Jakość noclegu
  • Czystość
  • Obsługa
NH Villa Carpegna Włochy - Hotel
NH Villa Carpegna Włochy - Hotel
NH Villa Carpegna Włochy - Hotel
NH Villa Carpegna Włochy - Hotel
NH Villa Carpegna Włochy - Hotel
NH Villa Carpegna Włochy - Hotel
NH Villa Carpegna Włochy - Hotel
NH Villa Carpegna Włochy - Hotel
NH Villa Carpegna Włochy - Hotel
NH Villa Carpegna Włochy - Hotel
NH Villa Carpegna Włochy - Hotel
NH Villa Carpegna Włochy - Hotel
NH Villa Carpegna Włochy - Hotel
NH Villa Carpegna Włochy - Hotel
NH Villa Carpegna Włochy - Hotel
Wyjątkowy
2019-11-15

Wybraliśmy NH Roma Villa Carpegna, ponieważ był to punkt odbioru przed naszą wycieczką księżniczką. Hotel nie znajduje się w centrum Rzymu i wymaga taksówki, aby dostać się gdziekolwiek. Po zameldowaniu się na trzy noce zostaliśmy poinformowani, że nasza rezerwacja została anulowana. Wystąpił problem komunikacyjny między rezerwacją. com i hotel po naruszeniu mojej karty kredytowej i wydaniu nowej. Rezerwować. com poinformował mnie i podam nowy numer karty kredytowej na kilka dni przed planowaną wizytą Rezerwacja. com powiadomił mnie, że powiadomili hotel. Przyjazd około 23 po południu Zostałem poinformowany, że rezerwacja została anulowana. Pokazałem recepcjonistce ponowne potwierdzenie z rezerwacji. com. Odpowiedział: „JEŻELI HOTEL BYŁO W PEŁNI REZERWOWANY, TO MUSISZ JESZCZE POZOSTAĆ!”. Zapytałem, czy mają wolne pokoje, a on ponownie ustanowił rezerwację i obciążył trzy noce z góry. Następnego ranka wspomniałem kierownikowi recepcji, że pokój jest gorący i nie jest chłodniejszy niż 25 c (77 f). Odpowiedział „TO BYŁO NIEMOŻLIWE”, ponieważ na zewnątrz było chłodniej. Powiedział, że hotel AC jest wyłączony i po prostu, aby otworzyć okno. Zrobiliśmy to, ale przez następne dwa dni pokój nigdy nie był chłodniejszy niż 24. 5 (76,1 f). Nasz pokój znajdował się z przodu hotelu, 2. piętro, z hałasem na zewnątrz przez całą noc. Rozumiem, że pracownicy hotelu mają do czynienia z wieloma turystami, ale oficjalne podejście do recepcji było denerwujące. Śniadanie w formie bufetu było obfite z wyborem dań na ciepło i na zimno. UWAGA: Taxi jest dostępne w recepcji, ale kierowcy taksówek w Rzymie mają zwyczaj „zabierać cię na przejażdżkę”. Sprawdź cel na mapie i upewnij się, że kierowca wie, gdzie chcesz jechać. Taryfy z centrum Rzymu do / z przodu hotelu wahały się od 8 euro do 20 euro, według licznika. Upewnij się, że włączają miernik!

James D
Wyjątkowy
2023-05-26

Maly wybór na śniadanie, duże braki w asortymencie po godzinie 9. Niemiły kelner na kolacji. Super położenie, miły personel recepcji, bardzo czysto w pokojach. Na śniadaniach mały wybór produktów vege.

Natalianhotel
2023-05-08

Przez doświadczenia trudno jest znaleźć pozytywy pobytu. ZOSTALIŚMY OKRADZENI Z PASZPORTÓW!! Pomimo zgłoszenia kilkukrotnie na recepcji tego problemu, personel nie wydawał się zaskoczony. Zero empatii. Coś tu jest nie tak. Na szczęście paszporty zostały natychmiast przez nas unieważnione, ale teraz musimy wyrabiać nowe dokumenty. Personel wchodzi do pokoju pomimo wywieszenia kartki „nie przeszkadzać”. Wiemy to, bo wyszliśmy z pokoju, ale jeden członek rodziny w nim został. Za chwile otworzyły się drzwi i pani się zdziwiła, bo myślała, ze nikogo nie ma w pokoju! NA DRZWIACH BYŁA KARTKA ŻEBY NIE PRZESZKADZAĆ!!!!! Strach wyjść z pokoju. Kradzieży prawdopodobnie dokonano podczas wyjścia na śniadanie. Wydaje się, że personel tylko czyha i wypatruje wyjścia z pokoju!!!! Jest tez duży problem z klimatyzacją. W pokojach jest strasznie gorąco, nie działa sterowanie temperaturą. Przyszedł pracownik, coś pokręcił i powiedział, że nie da się nic zrobić. To jakiś żart. Do tego klimatyzacja strasznie głośna, nie da się spać! Dodatkowo woda w pokoju płatna!!!!!!!!! Śniadanie codziennie takie samo, nic się nie zmienia, monotonne, jedno danie na ciepło. Ten hotel nie powinien mieć tak wysokiej oceny. Proszę uważać, bo pomimo ładnego wyglądu to pobyt tam przyniósł same problemy. Cena znacznie wygórowana jak na takie rzeczy!!!! Jedyne co to dostępny parking bezpłatny, na którym zmieszczą się nawet wysokie i duże samochody.

P M
Wyjątkowy
2022-01-14

Bardzo miły hotel o niezłej lokalizacji (dla osób skupionych raczej na Watykanie niż starym Rzymie). Miła obsługa. Czysto. Przyzwoite śniadania. Stosunek ceny do jakości wyższy niż zadowalający. Bezpłatny parking z własną stacją ładowania elektryków!

445andrzejg
Wyjątkowy
2019-12-01

Wybraliśmy ten hotel na trzydniowy pobyt w Rzymie, ponieważ tam właśnie nasza linia rejsowa noclegowała pasażerów na rejsy następnego dnia. Pokoje są dobrze wyposażone, bardzo wygodne i ciche. Personel był przyjazny i pomocny, z doskonałym angielskim. Spędziliśmy jednak trzy noce z planami koncertowania. Z perspektywy czasu prawdopodobnie powinniśmy być bliżej głównych atrakcji i większej liczby lokali gastronomicznych, a ostatniego dnia pojechać taksówką, aby złapać autobus do Civitavecchia. Więc wzięliśmy drogie taksówki przez dwa dni (rozsądne zejście do Watykanu itp. - co było technicznie możliwe do przejścia - podwójna cena pod górę!) Hotel znajduje się w dzielnicy mieszkalnej, w otoczeniu ogrodów (ale tylko po to, aby na nie patrzeć, bez dostępu do przejścia, a basen był zamknięty w sezonie i został zajęty przez 6-8 dzikich kotów.) w pobliżu nie ma żadnych alternatywnych restauracji, więc jedliśmy w hotelu w sąsiedztwie baru (dla niepalących, miejsce dla palących na zewnątrz). Na szczęście, mimo że wybór był ograniczony i nieco więcej niż mieliśmy nadzieję wydać, jedzenie było doskonałe! Podobało nam się, że dania główne były podawane z dobrze przygotowanymi i odpowiednimi daniami. A śniadanie (12 €, jeśli zarezerwowane przy zameldowaniu, 20 € później) było wyjątkowe zarówno pod względem różnorodności, jak i jakości. Z perspektywy czasu nie jest to dobry wybór na zorganizowane przez siebie wielodniowe wycieczki po Rzymie, ze względu na lokalizację, ale mimo wszystko jest to doskonały hotel i na pewno cicho, jeśli jest to pożądane.

Cindyadventure65plus
2019-11-15

Wybraliśmy NH Roma Villa Carpegna, ponieważ był to punkt odbioru przed naszą wycieczką księżniczką. Hotel nie znajduje się w centrum Rzymu i wymaga taksówki, aby dostać się gdziekolwiek. Po zameldowaniu się na trzy noce zostaliśmy poinformowani, że nasza rezerwacja została anulowana. Wystąpił problem komunikacyjny między rezerwacją. com i hotel po naruszeniu mojej karty kredytowej i wydaniu nowej. Rezerwować. com poinformował mnie i podam nowy numer karty kredytowej na kilka dni przed planowaną wizytą Rezerwacja. com powiadomił mnie, że powiadomili hotel. Przyjazd około 23 po południu Zostałem poinformowany, że rezerwacja została anulowana. Pokazałem recepcjonistce ponowne potwierdzenie z rezerwacji. com. Odpowiedział: „JEŻELI HOTEL BYŁO W PEŁNI REZERWOWANY, TO MUSISZ JESZCZE POZOSTAĆ!”. Zapytałem, czy mają wolne pokoje, a on ponownie ustanowił rezerwację i obciążył trzy noce z góry. Następnego ranka wspomniałem kierownikowi recepcji, że pokój jest gorący i nie jest chłodniejszy niż 25 c (77 f). Odpowiedział „TO BYŁO NIEMOŻLIWE”, ponieważ na zewnątrz było chłodniej. Powiedział, że hotel AC jest wyłączony i po prostu, aby otworzyć okno. Zrobiliśmy to, ale przez następne dwa dni pokój nigdy nie był chłodniejszy niż 24. 5 (76,1 f). Nasz pokój znajdował się z przodu hotelu, 2. piętro, z hałasem na zewnątrz przez całą noc. Rozumiem, że pracownicy hotelu mają do czynienia z wieloma turystami, ale oficjalne podejście do recepcji było denerwujące. Śniadanie w formie bufetu było obfite z wyborem dań na ciepło i na zimno. UWAGA: Taxi jest dostępne w recepcji, ale kierowcy taksówek w Rzymie mają zwyczaj „zabierać cię na przejażdżkę”. Sprawdź cel na mapie i upewnij się, że kierowca wie, gdzie chcesz jechać. Taryfy z centrum Rzymu do / z przodu hotelu wahały się od 8 euro do 20 euro, według licznika. Upewnij się, że włączają miernik!

James D
Wyjątkowy
2023-05-26

Maly wybór na śniadanie, duże braki w asortymencie po godzinie 9. Niemiły kelner na kolacji. Super położenie, miły personel recepcji, bardzo czysto w pokojach. Na śniadaniach mały wybór produktów vege.

Natalianhotel

NH Villa Carpegna - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez Google Translate

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • Ten uroczy hotel położony jest tuż obok fantastycznego, zielonego parku Villa Pamphili i centrum handlowego. To tylko około 2 km od Bazyliki Świętego Piotra. Liczne autobusy i pociągi zabiorą Cię do centrum miasta. Do przystanku autobusowego można dojść w kilka minut (ok. 200 metrów).
  • Lotnisko ok. 18 km
  • Centrum/centrum miasta ok. 5 km
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena klientów:
Wyjątkowy
(2115 opinii)
(2115 opinii)
    Jakość noclegu
    Czystość
    Obsługa
    Pokoje
    Wartość
    Lokalizacja
  • Natalianhotel2023-05-26
    Wyjątkowy

    Maly wybór na śniadanie, duże braki w asortymencie po godzinie 9. Niemiły kelner na kolacji. Super położenie, miły personel recepcji, bardzo czysto w pokojach. Na śniadaniach mały wybór produktów vege.

  • P M2023-05-08

    Przez doświadczenia trudno jest znaleźć pozytywy pobytu. ZOSTALIŚMY OKRADZENI Z PASZPORTÓW!! Pomimo zgłoszenia kilkukrotnie na recepcji tego problemu, personel nie wydawał się zaskoczony. Zero empatii. Coś tu jest nie tak. Na szczęście paszporty zostały natychmiast przez nas unieważnione, ale teraz musimy wyrabiać nowe dokumenty. Personel wchodzi do pokoju pomimo wywieszenia kartki „nie przeszkadzać”. Wiemy to, bo wyszliśmy z pokoju, ale jeden członek rodziny w nim został. Za chwile otworzyły się drzwi i pani się zdziwiła, bo myślała, ze nikogo nie ma w pokoju! NA DRZWIACH BYŁA KARTKA ŻEBY NIE PRZESZKADZAĆ!!!!! Strach wyjść z pokoju. Kradzieży prawdopodobnie dokonano podczas wyjścia na śniadanie. Wydaje się, że personel tylko czyha i wypatruje wyjścia z pokoju!!!! Jest tez duży problem z klimatyzacją. W pokojach jest strasznie gorąco, nie działa sterowanie temperaturą. Przyszedł pracownik, coś pokręcił i powiedział, że nie da się nic zrobić. To jakiś żart. Do tego klimatyzacja strasznie głośna, nie da się spać! Dodatkowo woda w pokoju płatna!!!!!!!!! Śniadanie codziennie takie samo, nic się nie zmienia, monotonne, jedno danie na ciepło. Ten hotel nie powinien mieć tak wysokiej oceny. Proszę uważać, bo pomimo ładnego wyglądu to pobyt tam przyniósł same problemy. Cena znacznie wygórowana jak na takie rzeczy!!!! Jedyne co to dostępny parking bezpłatny, na którym zmieszczą się nawet wysokie i duże samochody.

  • 445andrzejg2022-01-14
    Wyjątkowy

    Bardzo miły hotel o niezłej lokalizacji (dla osób skupionych raczej na Watykanie niż starym Rzymie). Miła obsługa. Czysto. Przyzwoite śniadania. Stosunek ceny do jakości wyższy niż zadowalający. Bezpłatny parking z własną stacją ładowania elektryków!

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Oferta dla tego hotelu nie jest dostępna.

Zobacz, co nowego na blogu TUI