Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Pokoje
- Czystość
- Obsługa
- Jakość noclegu
- Wartość
Hotel Fis - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Lokalizacja
- Pokoje
- Czystość
- Obsługa
- Jakość noclegu
- Wartość
- lionelsniper2016-05-08Wyjątkowy
Prijemne prostredie ubytovania avsak personal ktory tam pracuje daleko presahuje vsetko. Su velmi pozorni, mili ustretovi no parada. Majitel moze byt velmi rad ze ma takychto ludi. Kuchyna bola excelentna uz davno som si tak nepochutil. Super super super. Diky moc
- Bambina762019-01-27Wyjątkowy
Podróżuję przez większość czasu. Mogłem twierdzić, że spałem więcej w hotelach, niż we własnym ubiegłym roku. Właśnie przeprowadziliśmy się na Słowację i postanowiliśmy spędzić weekend w Tatrach, jeżdżąc na nartach. Byliśmy naprawdę pozytywnie zaskoczeni. Opuszczasz hotel prosto na stok. Jakość śniegu, kable i wędki pasują do tego, czego doświadczyliśmy we Włoszech i Szwajcarii. Pokoje hotelowe są przestronne i oferują piękne widoki. Ski bar to przeżycie, którego nie można przegapić. Będziesz popijał kieliszek szampana w najlepszym towarzystwie światowych profesjonalnych narciarzy, uśmiechając się do ciebie ze ściany; ) Właściciele Lucie i Peter są przyjaźni i gościnni prawie każde życzenie. To, co naprawdę doceniliśmy, to akceptacja naszego psa. Jedzenie jest bardzo miłe, a szampan / lista win oferuje szeroki wybór dań. Mają 3 masażystów i wykonują świetną robotę! Z pewnością wrócimy w marcu, kiedy urządzają wielką imprezę z tuńczykiem! Dziękuję Lucie i Peterowi za hosting nas i tworzenie poczucia "jak w domu".
- Jarek L2019-01-04
To był nasz trzeci raz w FIS. Nasze odczucia podczas poprzednich wizyt były mieszane, ale wciąż wystarczająco pozytywne, by wrócić. Niestety tym razem nie było tak ze względu na złą obsługę i nieprofesjonalne zarządzanie. . . Począwszy od pozytywów: 1. Lokalizacja jest świetna - tuż obok stoków, z ładnym widokiem - idealne. 2. Design w pomieszczeniach ogólnodostępnych (recepcja, restauracja, ski-bar) jest ładny, nowoczesny i elegancki - z pięknymi meblami i oświetleniem. 3. Wielkość hotelu - w sam raz - nie za mała, nie za duża. 4. Basen - bardzo mały, ale miły. Godziny otwarcia są zaskakująco krótkie (15: 00-18: 00 dla rodzin, 18.00 - 21.00 dla dorosłych), ale jest to wykonalne. Negatywy: 1. Zarządzanie restauracją - ludzie są mili i uśmiechnięci, ale nie są w stanie im pomóc i nie wydaje się, żeby im na tym zależy - kilka przykładów: - na kolacji są ustalone menu - wybór przystawki lub zupy, wybór między dwiema głównymi potrawami i deserem - podejmujesz decyzję rano, więc wydaje się, że łatwo się nim zajmie, ponieważ wszystkie potrawy są przygotowywane ... nie jest. Czekaliśmy prawie godzinę na przystawkę i zupy! Ponieważ dzieci były naprawdę głodne, poprosiłem ich po 30 minutach oczekiwania na przyniesienie przynajmniej zup. Odpowiedź brzmiała: nie mogli, ponieważ byli bardzo zajęci ... Kiedy poprosiłem ich o wezwanie szefa, wrócili, mówiąc, że nie chcą się spotkać ... - śniadanie podawane jest w formie bufetu i serwowane jest do 10:00. 00. Zwykle przyjeżdżaliśmy około 9. 30 i wybór był bardzo ograniczony, a "resztki" wyglądały naprawdę źle (nie chciało się smakować smażonych jaj, szynki lub innych dań, ponieważ wszystko nie wyglądało świeżo). W większości przypadków przynosiły ci gotowe przedmioty na żądanie, ale wymagało to dużo czasu i ile razy poprosiłeś ... - możesz zamówić "szybkie" dania w barze narciarskim (burger, zupa, frytki, sałatka) na lunch w ciągu dnia, ale często nie są one wcale szybkie. 2. Jakość i różnorodność potraw na śniadanie - bardzo podstawowe jedzenie, taki sam wybór na co dzień, słaba jakość kawy (można zamówić naprawdę dobrą kawę w barze) - o wiele poniżej standardu czterech gwiazdek, jak twierdzą. 3. Jakość sprzątania - oni "czyścili" każdego dnia, ale obsługa jest naprawdę niska, po prostu szybko zmywają podłogę i zmieniają ręczniki, w kilku wypadkach myli okulary, ale zrobili to po swojemu, musieliśmy je ponownie umyć - znowu nie to, czego można oczekiwać od czterogwiazdkowego hotelu. 4. Najwyższe kierownictwo. Hotel prowadzony jest przez kilka osób (prawdopodobnie są one winne nieruchomości, ale nie jestem tego pewien). Podczas poprzednich pobytów w hotelu nie miałem okazji spotkać się z nimi. Tym razem byli tam cały czas. Można się spodziewać, że będzie to miało pozytywny wpływ, ale nie jest to moim zdaniem. Może się zdarzyć, że wcześniej mieli dobre zarządzanie i teraz próbują samodzielnie zarządzać biznesem. To nie działa dobrze, a wynikiem jest słaba usługa opisana powyżej. Ponadto właściciel / główny menedżer jest po prostu niegrzeczny, gdy otrzymuje negatywną opinię: - kiedy narzekałem na niego o powolnej służbie opisanej powyżej (prawie 60 minut czasu oczekiwania na zupę), zaczął się ze mną kłócić twierdząc, że jest normalny w zajętym czasie ... Był naprawdę niegrzeczny, co mnie naprawdę zszokowało. - Zadzwoniłem do recepcji z prośbą o rezerwację stolików dla dwóch rodzin. Przyjęli rezerwację, ale kiedy przybyliśmy, najwyższy kierownik / właściciel zatrzymał nas mówiąc, że nie było dla nas miejsca, musielibyśmy poczekać 30 - 40 minut i nie przyjmują rezerwacji ... Co byś powiedział? . . . Podsumowując - Hotel FIS ma wiele możliwości, aby stać się doskonałym miejscem do spędzania ferii zimowych z jego lokalizacją i lokalami, ale potrzebuje odpowiedniego zarządzania we wszystkich obszarach. Właściciele mają nadzieję, że to zrozumieją i zatrudnią kogoś do pracy. Dopóki to nie nastąpi, nie polecam tego miejsca.