Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
1/36

Al Moggar Garden Beach

AGA11036
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
Al Moggar Garden Beach Maroko - Hotel
1 / 36

Al Moggar Garden Beach - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • Ten hotel przy plaży znajduje się około 600 m od centrum Agadiru. Przystanek autobusowy i plaża oddalone są o zaledwie 20 metrów, a sklepy w centrum miasta - o około 400 metrów. Odległość od lotniska Agadir-Al Massira wynosi około 28 km.
  • odległość do plaży ok. 50 m
  • odległość do centrum miasta ok. 600 m
  • odległość do pola golfowego ok. 9 km
  • odległość do dworca kolejowego ok. 20 m.
World map
Średnia ocena klientów:
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Wartość
    Czystość
    Pokoje
    Obsługa
  • Natalia C2025-01-30

    Jeśli zastanawiasz się nad urlopem w tym hotelu, szczególnie z biura podróży EXIM Tours, przeczytaj tą opinię! My daliśmy się nabrać i sylwester oraz nowy rok zmienił się w koszmar. Pokoje Pierwszy pokój, który otrzymaliśmy, odbiegał od standardów przedstawionych w ofercie EXIM oraz na oficjalnej stronie hotelu. Znajdował się w piwnicy, był ciemny, zaniedbany, meble były zużyte, niechlujnie odmalowane, brakowało pościeli, a widok z okna nie istniał, ponieważ był widokiem na ścianę. Łazienka była w stanie opłakanym – zaniedbana, z zakamienioną oraz zardzewiałą armaturą i przypadkowo przyklejonymi kafelkami. Pomieszczenia były straszliwie brudne. Zaraz po zapoznaniu się ze stanem pokoju wykonaliśmy telefon do rezydentki, która przeprowadziła rozmowę z recepcją. Otrzymaliśmy informację, że przeniesienie do innego pokoju będzie możliwe dopiero następnego dnia, ze względu na brak wolnych pokoi. Po dłuższym oczekiwaniu na pościel, która miała być dostarczona do godziny 14:00, postanowiliśmy osobiście udać się do recepcji. Dostarczono ją dopiero po naszej interwencji grubo po godz. 14:00, była ona jednak brudna i nie nadawała się do użytku. W związku z tym ponownie wykonaliśmy telefon do rezydentki, która przyjechała na miejsce, by wspólnie z nami udać się do recepcji. Po krótkiej rozmowie z recepcjonistą przedstawiono nam drugi pokój, którego rzekomo wcześniej nie było. Drugi pokój również nie spełniał standardów oferty – był brudny, klamka była sklejona taśmą klejącą, pościel i ręczniki znajdowały się w opłakanym stanie – brudne i szare, na ścianach widoczny był grzyb, a w pomieszczeniu unosił się zapach pleśni. Sama rezydentka przyznała, że "nie jesteśmy pierwsi, którzy mają problem z pokojami". To wskazuje, że zarówno rezydentka, jak i Exim Tours są świadomi takich praktyk stosowanych przez hotel, jednak nie podejmują żadnych odgórnych działań, aby temu zapobiegać. Brak reakcji ze strony EXIM jedynie utrwala takie nieprawidłowości, narażając kolejnych klientów na podobne problemy. Kolejne zapewnienia recepcji w trakcie trójstronnej rozmowy dotyczyły przeniesienia nas do pokoju odpowiadającego ofercie następnego dnia. W drugiej części drugiego dnia pobytu (01.01.24) zostaliśmy przeniesieni do trzeciego pokoju, który był zbliżony do standardu przedstawionego w ofercie, jednak w dalszym ciągu zaniedbany. Drzwi do łazienki oraz prysznica nie zamykały się, a armatura w łazience była zakamieniona i zagrzybiona. W pokoju panował ogólny brud, a lata świetności pokój ma już dawno za sobą. Sprzątanie pokoju ograniczało się jedynie do zaścielenia łóżka, wyniesienia śmieci oraz wymiany ręczników, co jest niedopuszczalne przy standardach deklarowanych w ofercie. Jedzenie i stołówka Jedzenie oraz organizacja stołówki były dalekie od akceptowalnego poziomu. Stołówka była niewydolna wobec liczby gości. Przez cały tydzień serwowano ubogi wybór żywności (jedna wędlina i jeden ser, oliwki, pomarańcze i dżem), a na ciepłe dania należało czekać co najmniej 40 minut. Na całej stołówce znajdowały się tylko dwa ekspresy do kawy, co również na taką ilość osób było niewystarczające. Obrusy były brudne, co dodatkowo obniżało komfort spożywania posiłków. Jakość produktów, które były serwowane na śniadanie, była najniższa z możliwych, a ich spożywanie mogło doprowadzić do problemów żołądkowych, co budzi poważne obawy dotyczące standardów higienicznych w hotelu. Zorganizowanie śniadania było dla gości prawdziwą walką o produkty, których jakość i tak budziła wątpliwości. Basen Basen przedstawiony w ofercie w rzeczywistości NIE istnieje. Istniejące dwa baseny były w bardzo złym stanie technicznym – odpadające kafelki stwarzały zagrożenie dla bezpieczeństwa gości Podsumowując warunki panujące w hotelu są całkowicie nieakceptowalne i niezgodne z ofertą przedstawioną przez biuro podróży Exim Tours oraz hotelową stronę internetową. NIE dajcie sobie zepsuć wyczekanego urlopu i NIE wybierajcie się do tego hotelu.

  • Olawis32020-01-06

    Hotel to porażka , okropne śniadania , w pokoju brudno! Hotel naprawdę zawiódł nas na całej lini . Nie chciało sie wracać do hotelu ! Musieliśmy zapłacić za dodatkowa noc , przez pomyłkę na recepcji . Pare razy , musieliśmy zmieniać przez to pokoj !

  • jacek w2019-08-19

    No to czytajcie powiem po krótce jak było: 3,5 gwiazdki wiadomo no to dostał 10 euro żeby coś lepszego dał,po czym zgarnął kasę i tak dał co było najgorsze poszedłem coś zjeść ,było późno więc wyszedłem poszukać coś przy promenadzie gdy wróciłem żona rozpaczona a w garderobie robal 4 cm karaluch wytłumaczył się w recepcji że nie wie w jalim stanie są pokoje dali nam inny pokój 4 osobowy ale tylko dla nas dwoje i już nie było tak żle ale to i tak nie zasługiwało na 3,5 przez pierwsze 2 dni pobytu jedzenie w tym hotelu to istne mydło nie doprawione i cały czas to samo ucielkiśmy z hotelu na dwudniową wycieczkę i wreszcie było normalnie hotel jak się patrzy i przyjemni upłynęły 2 dni po powrocie ludzi co niemiara jak jakiś wysyp grzybów nazjeżdzali się marokańscy francuzi i hotel był wypchany po brzegi od razu jedzienie się poprawiło było smaczniej i widać było że dbają lepiej o gości podsumowując jest stary hotel stołuwka jest tak obskurna że wręcz nie chce się tam przebywać (bez żadnej przesady stare wystroje obrusy klejące i brudne ,brak sztućcy i talerzy nie polecam tego hotelu nikomu i przyjmicie moją opinie jako prawdziwą bo tak jak napisałem tak tam jest -szkoda kasy bo nie jest tam tanio a za wyłożone pieniądze można naprawdę pojechać w lepsze miejsce ps żaden z polskich znajomych którzy tam przebywali nie był zadowolony więc omijajcie ten hotel z daleka

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance

Opis oferty obowiązuje dla wyjazdów w terminie od 1 listopada 2025 do 30 kwietnia 2026

Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Hotel

Rozrywka
  • Animacja
  • dyskoteka lub klub nocny
Dla dzieci
  • basen dla dzieci
  • klub dla dzieci
  • plac zabaw
  • pokój zabaw
Sport i Wellness
  • Odkryty i kryty basen zapraszają na relaksującą kąpiel. Dzieci mogą zrelaksować się w brodziku. Goście mogą zrelaksować się na tarasie słonecznym z leżakami i parasolami. Orzeźwiające napoje dostępne są w barze przy basenie. Miłośnicy aktywności fizycznej mogą pojeździć na rowerze, rowerze górskim i pograć w boccię. Miłośnicy sportów wodnych mają do dyspozycji narty wodne, windsurfing, narty wodne, pływanie łodzią motorową, pływanie na bananie, żeglarstwo, aerobik wodny i aqua fitness. Za dodatkową opłatą można uprawiać sporty halowe, takie jak tenis stołowy i bilard. W ośrodku znajduje się centrum odnowy biologicznej ze spa, łaźnią parową, łaźnią turecką i solarium, a także sauna, salon kosmetyczny i masaże za dodatkową opłatą. Goście w każdym wieku mogą korzystać z ciekawych programów rozrywkowych.
  • łódź typu banan
  • narty wodne
  • żeglarstwo
  • surfing
  • narty wodne
  • windsurfing
  • siatkówka plażowa: bez opłat
  • wypożyczalnia rowerów
  • sala fitness: za opłatą
  • kort tenisowy: bezpłatnie
  • centrum urody: za opłatą
  • masaże: za opłatą
  • liczba saun: 1
  • sauna: za opłatą.
Wyposażenie
  • Parking
  • Zameldowanie od: 14:30:00
  • Wymeldowanie do: 12:00:00
  • Sala konferencyjna
  • Garaż
  • Ogród: bezpłatnie
  • Otwarcie hotelu: 1978
  • Sejf w hotelu
  • WLAN/WiFi w hotelu
  • Ostatni generalny remont: 2007
  • Winda
  • Liczba wind: 1
  • recepcja
  • room service
  • taras słoneczny
  • łączna liczba pięter: 3
  • łączna liczba pokoi: 410
  • baseny:basen dla dzieci, basen kryty, basen odkryty, parasole przy basenie, leżaki przy basenie
  • metody płatności:Mastercard, Visa
Kategoria lokalna
  • 4 gwiazdki
Dodatkowe informacje
  • Hotel Club Almoggar
Transfer
  • Transfer (przejazd) na trasie lotnisko-hotel-lotnisko nie jest zawarty w cenie imprezy turystycznej. Zachęcamy do zakupu transferu jako usługi dodatkowej w trakcie procesu zakupowego.
Opieka TUI na wakacjach 24/7
  • W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Jeśli potrzebują Państwo kontaktu z TUI podczas wypoczynku, jesteśmy do Państwa dyspozycji: telefonicznie, SMS-owo lub za pomocą czatu w aplikacji TUI. Szczegóły tutaj.
Podatek turystyczny
  • Podatek turystyczny nie jest wliczony w cenę podroży. Wysokość podatku uzależniona jest od kategorii hotelu i wynosi ok. 3,75 €/dzień/osoba. Podatek należy opłacić w hotelu.

Opinie gości

Al Moggar Garden Beach - opinie | właścicielem opinii jest TripAdvisor
Średnia ocena klientów:
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Wartość
    Czystość
    Pokoje
    Obsługa
  • Natalia C2025-01-30

    Nie wybieraj tego hotelu

    Jeśli zastanawiasz się nad urlopem w tym hotelu, szczególnie z biura podróży EXIM Tours, przeczytaj tą opinię! My daliśmy się nabrać i sylwester oraz nowy rok zmienił się w koszmar. Pokoje Pierwszy pokój, który otrzymaliśmy, odbiegał od standardów przedstawionych w ofercie EXIM oraz na oficjalnej stronie hotelu. Znajdował się w piwnicy, był ciemny, zaniedbany, meble były zużyte, niechlujnie odmalowane, brakowało pościeli, a widok z okna nie istniał, ponieważ był widokiem na ścianę. Łazienka była w stanie opłakanym – zaniedbana, z zakamienioną oraz zardzewiałą armaturą i przypadkowo przyklejonymi kafelkami. Pomieszczenia były straszliwie brudne. Zaraz po zapoznaniu się ze stanem pokoju wykonaliśmy telefon do rezydentki, która przeprowadziła rozmowę z recepcją. Otrzymaliśmy informację, że przeniesienie do innego pokoju będzie możliwe dopiero następnego dnia, ze względu na brak wolnych pokoi. Po dłuższym oczekiwaniu na pościel, która miała być dostarczona do godziny 14:00, postanowiliśmy osobiście udać się do recepcji. Dostarczono ją dopiero po naszej interwencji grubo po godz. 14:00, była ona jednak brudna i nie nadawała się do użytku. W związku z tym ponownie wykonaliśmy telefon do rezydentki, która przyjechała na miejsce, by wspólnie z nami udać się do recepcji. Po krótkiej rozmowie z recepcjonistą przedstawiono nam drugi pokój, którego rzekomo wcześniej nie było. Drugi pokój również nie spełniał standardów oferty – był brudny, klamka była sklejona taśmą klejącą, pościel i ręczniki znajdowały się w opłakanym stanie – brudne i szare, na ścianach widoczny był grzyb, a w pomieszczeniu unosił się zapach pleśni. Sama rezydentka przyznała, że "nie jesteśmy pierwsi, którzy mają problem z pokojami". To wskazuje, że zarówno rezydentka, jak i Exim Tours są świadomi takich praktyk stosowanych przez hotel, jednak nie podejmują żadnych odgórnych działań, aby temu zapobiegać. Brak reakcji ze strony EXIM jedynie utrwala takie nieprawidłowości, narażając kolejnych klientów na podobne problemy. Kolejne zapewnienia recepcji w trakcie trójstronnej rozmowy dotyczyły przeniesienia nas do pokoju odpowiadającego ofercie następnego dnia. W drugiej części drugiego dnia pobytu (01.01.24) zostaliśmy przeniesieni do trzeciego pokoju, który był zbliżony do standardu przedstawionego w ofercie, jednak w dalszym ciągu zaniedbany. Drzwi do łazienki oraz prysznica nie zamykały się, a armatura w łazience była zakamieniona i zagrzybiona. W pokoju panował ogólny brud, a lata świetności pokój ma już dawno za sobą. Sprzątanie pokoju ograniczało się jedynie do zaścielenia łóżka, wyniesienia śmieci oraz wymiany ręczników, co jest niedopuszczalne przy standardach deklarowanych w ofercie. Jedzenie i stołówka Jedzenie oraz organizacja stołówki były dalekie od akceptowalnego poziomu. Stołówka była niewydolna wobec liczby gości. Przez cały tydzień serwowano ubogi wybór żywności (jedna wędlina i jeden ser, oliwki, pomarańcze i dżem), a na ciepłe dania należało czekać co najmniej 40 minut. Na całej stołówce znajdowały się tylko dwa ekspresy do kawy, co również na taką ilość osób było niewystarczające. Obrusy były brudne, co dodatkowo obniżało komfort spożywania posiłków. Jakość produktów, które były serwowane na śniadanie, była najniższa z możliwych, a ich spożywanie mogło doprowadzić do problemów żołądkowych, co budzi poważne obawy dotyczące standardów higienicznych w hotelu. Zorganizowanie śniadania było dla gości prawdziwą walką o produkty, których jakość i tak budziła wątpliwości. Basen Basen przedstawiony w ofercie w rzeczywistości NIE istnieje. Istniejące dwa baseny były w bardzo złym stanie technicznym – odpadające kafelki stwarzały zagrożenie dla bezpieczeństwa gości Podsumowując warunki panujące w hotelu są całkowicie nieakceptowalne i niezgodne z ofertą przedstawioną przez biuro podróży Exim Tours oraz hotelową stronę internetową. NIE dajcie sobie zepsuć wyczekanego urlopu i NIE wybierajcie się do tego hotelu.

  • Olawis32020-01-06

    Wycieczka

    Hotel to porażka , okropne śniadania , w pokoju brudno! Hotel naprawdę zawiódł nas na całej lini . Nie chciało sie wracać do hotelu ! Musieliśmy zapłacić za dodatkowa noc , przez pomyłkę na recepcji . Pare razy , musieliśmy zmieniać przez to pokoj !

  • jacek w2019-08-19

    Jest tyle lepszych miejsc.......

    No to czytajcie powiem po krótce jak było: 3,5 gwiazdki wiadomo no to dostał 10 euro żeby coś lepszego dał,po czym zgarnął kasę i tak dał co było najgorsze poszedłem coś zjeść ,było późno więc wyszedłem poszukać coś przy promenadzie gdy wróciłem żona rozpaczona a w garderobie robal 4 cm karaluch wytłumaczył się w recepcji że nie wie w jalim stanie są pokoje dali nam inny pokój 4 osobowy ale tylko dla nas dwoje i już nie było tak żle ale to i tak nie zasługiwało na 3,5 przez pierwsze 2 dni pobytu jedzenie w tym hotelu to istne mydło nie doprawione i cały czas to samo ucielkiśmy z hotelu na dwudniową wycieczkę i wreszcie było normalnie hotel jak się patrzy i przyjemni upłynęły 2 dni po powrocie ludzi co niemiara jak jakiś wysyp grzybów nazjeżdzali się marokańscy francuzi i hotel był wypchany po brzegi od razu jedzienie się poprawiło było smaczniej i widać było że dbają lepiej o gości podsumowując jest stary hotel stołuwka jest tak obskurna że wręcz nie chce się tam przebywać (bez żadnej przesady stare wystroje obrusy klejące i brudne ,brak sztućcy i talerzy nie polecam tego hotelu nikomu i przyjmicie moją opinie jako prawdziwą bo tak jak napisałem tak tam jest -szkoda kasy bo nie jest tam tanio a za wyłożone pieniądze można naprawdę pojechać w lepsze miejsce ps żaden z polskich znajomych którzy tam przebywali nie był zadowolony więc omijajcie ten hotel z daleka

  • Chelsea_luki2019-06-07

    Nie zbyt sympatycznie

    Dużo było by pisać o wadach więc napiszę w skrócie: Mieliśmy pokój z widokiem na basen który był nie czynny, po 3 dniach pobytu zauważyliśmy że mamy mrówki w pokoju więc nam zmienili pokój na ładniejszy z widokiem na ocean. Obsługa w restauracji z małą wiedzą, nie którzy kelnerzy I kucharze nie wiedzieli co jest do jedzenia w pojemnikach bo nawet jedzenie nie było popodpisywane, Na śniadanie nie ma co narzekać ale już na obiad I kolację bardzo mały wybór. Wielki + za lokalizację (blisko do plazy) No i może jeszcze + za ładny wystrój ogrodu

  • Krystianpo2019-06-03
    Bardzo dobry

    Dobry wybór

    Hotel Al mogar jest położony przy samej plaży oddzielony jedynie deptakiem na którym wieczorem kwitnie życie a jednocześnie na terenie hotelu jest cisza i spokój pokoje przestronne i funkcjonalne meble bez tragedii jedzenie ok wersja Al inclusive raczej słaba i nie polecam piwo w barze przy basenie 22 dirhamy za 0,33 w unipriksie 15 dirhamow za 0,5

Pokoje

  • Kod pokoju: 7CR
  • TV
  • telefon
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • łóżeczko dla dziecka: za opłatą
  • sejf: za opłatą
  • widok na morze
  • Kod pokoju: 7CS
  • TV
  • telefon
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • łóżeczko dla dziecka: za opłatą
  • sejf: za opłatą
  • Kod pokoju: 7DK
  • TV
  • telefon
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • łóżeczko dla dziecka: za opłatą
  • sejf: za opłatą
  • widok na morze
  • Kod pokoju: 7DL
  • TV
  • telefon
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • łóżeczko dla dziecka: za opłatą
  • sejf: za opłatą

Wyżywienie

Wyżywienie

  • All Inclusive
  • Bar
  • Śniadanie
  • Bufet śniadaniowy
  • Kawiarnia
  • Pełne wyżywienie
  • Częściowe wyżywienie
  • Restauracja

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Atrakcje

Atrakcje

Zapoznaj się z szeroką ofertą atrakcji stworzoną z myślą o naszych Klientach, którzy kochają aktywnie spędzać czas i odkrywać fascynujące miejsca podczas wakacji. Atrakcje możesz zarezerwować:

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim,
  • Dostępność i potwierdzenie online,
  • Możliwość anulacji nawet na dzień przed rozpoczęciem,
  • Szeroka oferta biletów wstępu na atrakcje w ponad 90 krajach,
  • Wiele atrakcji obejmuje transfer bezpośrednio z hotelu.
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI