Nie wybieraj tego hotelu
Jeśli zastanawiasz się nad urlopem w tym hotelu, szczególnie z biura podróży EXIM Tours, przeczytaj tą opinię! My daliśmy się nabrać i sylwester oraz nowy rok zmienił się w koszmar. Pokoje Pierwszy pokój, który otrzymaliśmy, odbiegał od standardów przedstawionych w ofercie EXIM oraz na oficjalnej stronie hotelu. Znajdował się w piwnicy, był ciemny, zaniedbany, meble były zużyte, niechlujnie odmalowane, brakowało pościeli, a widok z okna nie istniał, ponieważ był widokiem na ścianę. Łazienka była w stanie opłakanym – zaniedbana, z zakamienioną oraz zardzewiałą armaturą i przypadkowo przyklejonymi kafelkami. Pomieszczenia były straszliwie brudne. Zaraz po zapoznaniu się ze stanem pokoju wykonaliśmy telefon do rezydentki, która przeprowadziła rozmowę z recepcją. Otrzymaliśmy informację, że przeniesienie do innego pokoju będzie możliwe dopiero następnego dnia, ze względu na brak wolnych pokoi. Po dłuższym oczekiwaniu na pościel, która miała być dostarczona do godziny 14:00, postanowiliśmy osobiście udać się do recepcji. Dostarczono ją dopiero po naszej interwencji grubo po godz. 14:00, była ona jednak brudna i nie nadawała się do użytku. W związku z tym ponownie wykonaliśmy telefon do rezydentki, która przyjechała na miejsce, by wspólnie z nami udać się do recepcji. Po krótkiej rozmowie z recepcjonistą przedstawiono nam drugi pokój, którego rzekomo wcześniej nie było. Drugi pokój również nie spełniał standardów oferty – był brudny, klamka była sklejona taśmą klejącą, pościel i ręczniki znajdowały się w opłakanym stanie – brudne i szare, na ścianach widoczny był grzyb, a w pomieszczeniu unosił się zapach pleśni. Sama rezydentka przyznała, że "nie jesteśmy pierwsi, którzy mają problem z pokojami". To wskazuje, że zarówno rezydentka, jak i Exim Tours są świadomi takich praktyk stosowanych przez hotel, jednak nie podejmują żadnych odgórnych działań, aby temu zapobiegać. Brak reakcji ze strony EXIM jedynie utrwala takie nieprawidłowości, narażając kolejnych klientów na podobne problemy. Kolejne zapewnienia recepcji w trakcie trójstronnej rozmowy dotyczyły przeniesienia nas do pokoju odpowiadającego ofercie następnego dnia. W drugiej części drugiego dnia pobytu (01.01.24) zostaliśmy przeniesieni do trzeciego pokoju, który był zbliżony do standardu przedstawionego w ofercie, jednak w dalszym ciągu zaniedbany. Drzwi do łazienki oraz prysznica nie zamykały się, a armatura w łazience była zakamieniona i zagrzybiona. W pokoju panował ogólny brud, a lata świetności pokój ma już dawno za sobą. Sprzątanie pokoju ograniczało się jedynie do zaścielenia łóżka, wyniesienia śmieci oraz wymiany ręczników, co jest niedopuszczalne przy standardach deklarowanych w ofercie. Jedzenie i stołówka Jedzenie oraz organizacja stołówki były dalekie od akceptowalnego poziomu. Stołówka była niewydolna wobec liczby gości. Przez cały tydzień serwowano ubogi wybór żywności (jedna wędlina i jeden ser, oliwki, pomarańcze i dżem), a na ciepłe dania należało czekać co najmniej 40 minut. Na całej stołówce znajdowały się tylko dwa ekspresy do kawy, co również na taką ilość osób było niewystarczające. Obrusy były brudne, co dodatkowo obniżało komfort spożywania posiłków. Jakość produktów, które były serwowane na śniadanie, była najniższa z możliwych, a ich spożywanie mogło doprowadzić do problemów żołądkowych, co budzi poważne obawy dotyczące standardów higienicznych w hotelu. Zorganizowanie śniadania było dla gości prawdziwą walką o produkty, których jakość i tak budziła wątpliwości. Basen Basen przedstawiony w ofercie w rzeczywistości NIE istnieje. Istniejące dwa baseny były w bardzo złym stanie technicznym – odpadające kafelki stwarzały zagrożenie dla bezpieczeństwa gości Podsumowując warunki panujące w hotelu są całkowicie nieakceptowalne i niezgodne z ofertą przedstawioną przez biuro podróży Exim Tours oraz hotelową stronę internetową. NIE dajcie sobie zepsuć wyczekanego urlopu i NIE wybierajcie się do tego hotelu.