Jumbo Kenya !
Wróciliśmy wczoraj z tygodniowego pobytu w Leopardzie. Hotel oceniam raczej jako 4*. Spędziliśmy cudowny czas i wiedzieliśmy na jakie warunki się spodziewać dlatego jesteśmy bardzo zadowoleni, ale hotel nie jest dla osób które oczekują 5* i luksusu. Pogoda była różna z racji na wydłużenie się pory deszczowej. Za to ogród na terenie hotelu przepiękny, zielony, tropikalny wraz z mieszkającymi tam małpkami. Pokoje w hotelu są nowoczesne, czyste i przestronne. Klimatyzacja działa bez zarzutu. Miejsca w hotelu takie jak lobby przy recepcji, przestrzenie wypoczynkowe wszystko utrzymane w pięknym lokalnym stylu (meble, drewniane dodatki, figurki). Dużo roślinności również pomiędzy restauracjami i lobby - stawy wodne, wodospady, las bambusowy. Plaże na terenie hotelu 2 prywatne gdzie można wypocząć - leżaki i zadaszenia dostępne, również plaża dla dorosłych. Basen jeden (szkoda że z mocno chlorowaną wodą). Niestety chociaż hotel piękny ma sporo zużytych oraz niewyremontowanych elementów - elewacje, odpadający tynk, bardzo stare leżaki przy basenie. Restauracja główna Horizon też woła o remont i elegantszego serwowania posiłków (bufety z jakimiś materiałami, poukładanymi warzywami niby do dekoracji co jednak nie wygląda estetycznie). W czasach covid nie widziałam żeby funkcjonowały pozostałe restauracje tematyczne a la carte. Jedzenie w głównej restauracji również było raczej monotonne, codziennie to samo, ewentualnie inny rodzaj mięsa. Nie było wieczorów tematycznych. Przy kolacji codziennie muzyka na żywo. Innych animacji w hotelu w tym czasie nie widziałam albo też i nie słyszałam żeby coś się działo i zapraszali. Obsługa bez zarzutu, wszyscy mili uprzejmi i z uśmiechem witają nawet Panowie pracujący w ogrodzie. Przy wypoczynku na plaży trzeba pamiętać że w zależności od pory roku, faz księżyca rano jest tak daleki odpływ że nie ma mowy o kąpieli w oceanie. Popołudniu również nie bardzo się da bo przy porze deszczowej i po deszczowej (jeszcze w lipcu) ocean jest bardzo wzburzony, fale silne.
Wróciliśmy z cudownymi wspomnieniami i z chęcią poleciłabym pobyt w hotelu moim znajomym czy rodzinie.
ASANTE SANA LEOPARD BEACH RESORT
podRozowe2021-07-18
2025-03-11
To nasz drugi pobyt w tym hotelu. o ile za pierwszym razem wszystko było na najwyższym poziomie, biorąc pod uwagę miejsce i okoliczności, tym razem niestety spotkało nas duże rozczarowanie. Po przyjeździe okazało się, że zostaliśmy zakwaterowani w innej willi niż zakupiliśmy w Tui Polska ( zakupiliśmy wille z basenem) otrzymaliśmy willę forest (zacienioną, pod drzewami, bez dostępu do słońca i z brodzikiem zamiast basenu -głębokość maksymalna 70 cm w najgłębszym miejscu brodzika). Próba zamiany na zakupiony pokój tak przez biuro TUI Polska ( czat i infolinia) oraz próba negocjacji w kwestii zamiany z recepcją okazała się bezskuteczna. Biuro Tui Polska wprowadzało nas w błąd proponując sic! zamianę pokoju w 12 dobie pobytu tj dzień przed wyjazdem, a recepcja próbowała ( w osobach p. Japhet i p. Daniel) na dopłatę za wymianę pokoju w kwocie ok 2300 $ bez żadnego potwierdzenia w sposób bardziej czy mniej oficjalny. Nie zgodziliśmy się za namową biura Tui na dopłatę, oczekując na pomoc i rozwiązanie kwestii. Jednak biuro Tui kontaktowało się tylko i wyłącznie z ww p. Japhetem i p. Danielem, którzy odmawiali dalszej współpracy. Pogodziliśmy się z losem i pozostaliśmy w willi forest. Dla ciekawostki willa forest vix3 jest droższa w cenniku Tui Polska od willi z basenem, którą chcieliśmy otrzymać. W cenniku Tui Deutchland willa forest sprzedawana jest jako willa z brodzikiem, także jest to pułapka zastawiona przez firmę Tui na polskiego turystę. Nadmieniamy ze hotel dysponował w dniu naszego przyjazdu willą z basenem do której chcieliśmy trafić i pan Japhet i p. Daniel okazali nam willę Zuri w której chcieliśmy zamieszkać. Niestety nasze możliwości finansowe i wprowadzanie nas w błąd przez firmę Tui Polska nie pozwoliły na zadowolenie finansowe przedstawicieli hotelu w osobach pana Japheta i pana Daniela. Nie polecamy menagmentu średniego szczebla w tym hotelu - recepcji, gdyż w żadnym stopniu nie był pomocny, a w kontakcie z Tui Polska złośliwie wprowadzał w błąd pracowników infolinii z Polski informując, że nie jesteśmy skłonni do zamiany. Podróżując po całym świecie w tym kilkanaście razy z firmą TUI nie spotkaliśmy się jeszcze z takim podejściem do gościa. Nie polecamy Hotelu po naszej drugiej wizycie.
Pozdrawiam J.W
Jarosław W2025-03-11
Wyjątkowy
2024-12-04
Pięknie położony hotel wśród tropikalnej roślinności przy brzegu oceanu z bardzo miłą obsługą, czystymi pokojami, pysznym jedzeniem. Podziękowania dla Floridah z baru przy basenie i pozostałych pracowników hotelu za udany pobyt. Polecam to cudowne miejsce.
Zbigniew G2024-12-04
2024-03-18
Beznadziejny hotel. Mają jeden wielki burdel, w pierwszy dzień Pani z Recepcji twierdziła, że mamy pakiet all inclusive. Zgłaszaliśmy jej, że mamy śniadania i obiadokolacje. Pani twierdziła, że mamy pakiet all inclusive. Po 2 dniach gdy chcieliśmy zapytać się czy mamy coś dopłacać to okazało się, że nie mamy all inclusive i mamy płacić za to co wzięliśmy z mini baru i za napoje które wypiliśmy. Stwierdzili, że się pomylili i nie mamy pakiet all inclusive. Zdjęli nam opaski z all inclusive i pytali kto nam je dał. No przecież sami sobie ich nie wzięliśmy i nie nałożyliśmy. Mało tego gdy poprosiłam o czyste ręczniki do pokoju to przynieśli tylko dwa na trzy osoby. Śmiech na sali. Wszędzie gonią małpy i rzucają się na jedzenie oraz ludzi. Nie polecam! Szkoda nerwów i pieniędzy. Są lepsze hotele z lepszymi opiniami niż ten. W dodatku na kolacji brak sztućców, stoły nie posprzątane a obsługa sobie siedzi I ogląda pokazy Masajów.
Patrycja P2024-03-18
Wyjątkowy
2021-08-24
Spędziliśmy w hotelu 2 tygodnie. Nocowaliśmy w Willi. Była bardzo duża i przestronna. Codziennie sprzątana. Codziennie wymieniane kwiaty na świeże. Codziennie czyszczony basen przy willi.
Meble ogrodowe wymagają wymiany . Okolica bardzo piękna, pełna tropikalnej roślinności. Codziennie byliśmy odwiedzani przez tutejsze małpy, głównie koczkodany, choć raz pojawiły się też gerezy.
Obsługa bardzo miła, pomocna, uczynna. Wszyscy uśmiechnięci od samego rana.
Posiłki urozmaicone i bardzo smaczne. Myślę że każdy znajdzie coś dla siebie.
Basen duży i komfortowy. Dużo leżaków. Plaża bardzo duża podzielona na strefy. Główna jest okupowana przez Beach boysów ale nie należy się zniechęcać. Proponują wycieczki i morskie safari które jest bardzo atrakcyjne. Jest też plaża ze strefą ciszy , bardzo przyjemna.
Ogólnie pobyt bardzo miły.
Marcin C2021-08-24
Wyjątkowy
2021-07-18
Jumbo Kenya !
Wróciliśmy wczoraj z tygodniowego pobytu w Leopardzie. Hotel oceniam raczej jako 4*. Spędziliśmy cudowny czas i wiedzieliśmy na jakie warunki się spodziewać dlatego jesteśmy bardzo zadowoleni, ale hotel nie jest dla osób które oczekują 5* i luksusu. Pogoda była różna z racji na wydłużenie się pory deszczowej. Za to ogród na terenie hotelu przepiękny, zielony, tropikalny wraz z mieszkającymi tam małpkami. Pokoje w hotelu są nowoczesne, czyste i przestronne. Klimatyzacja działa bez zarzutu. Miejsca w hotelu takie jak lobby przy recepcji, przestrzenie wypoczynkowe wszystko utrzymane w pięknym lokalnym stylu (meble, drewniane dodatki, figurki). Dużo roślinności również pomiędzy restauracjami i lobby - stawy wodne, wodospady, las bambusowy. Plaże na terenie hotelu 2 prywatne gdzie można wypocząć - leżaki i zadaszenia dostępne, również plaża dla dorosłych. Basen jeden (szkoda że z mocno chlorowaną wodą). Niestety chociaż hotel piękny ma sporo zużytych oraz niewyremontowanych elementów - elewacje, odpadający tynk, bardzo stare leżaki przy basenie. Restauracja główna Horizon też woła o remont i elegantszego serwowania posiłków (bufety z jakimiś materiałami, poukładanymi warzywami niby do dekoracji co jednak nie wygląda estetycznie). W czasach covid nie widziałam żeby funkcjonowały pozostałe restauracje tematyczne a la carte. Jedzenie w głównej restauracji również było raczej monotonne, codziennie to samo, ewentualnie inny rodzaj mięsa. Nie było wieczorów tematycznych. Przy kolacji codziennie muzyka na żywo. Innych animacji w hotelu w tym czasie nie widziałam albo też i nie słyszałam żeby coś się działo i zapraszali. Obsługa bez zarzutu, wszyscy mili uprzejmi i z uśmiechem witają nawet Panowie pracujący w ogrodzie. Przy wypoczynku na plaży trzeba pamiętać że w zależności od pory roku, faz księżyca rano jest tak daleki odpływ że nie ma mowy o kąpieli w oceanie. Popołudniu również nie bardzo się da bo przy porze deszczowej i po deszczowej (jeszcze w lipcu) ocean jest bardzo wzburzony, fale silne.
Wróciliśmy z cudownymi wspomnieniami i z chęcią poleciłabym pobyt w hotelu moim znajomym czy rodzinie.
ASANTE SANA LEOPARD BEACH RESORT
podRozowe2021-07-18
2025-03-11
To nasz drugi pobyt w tym hotelu. o ile za pierwszym razem wszystko było na najwyższym poziomie, biorąc pod uwagę miejsce i okoliczności, tym razem niestety spotkało nas duże rozczarowanie. Po przyjeździe okazało się, że zostaliśmy zakwaterowani w innej willi niż zakupiliśmy w Tui Polska ( zakupiliśmy wille z basenem) otrzymaliśmy willę forest (zacienioną, pod drzewami, bez dostępu do słońca i z brodzikiem zamiast basenu -głębokość maksymalna 70 cm w najgłębszym miejscu brodzika). Próba zamiany na zakupiony pokój tak przez biuro TUI Polska ( czat i infolinia) oraz próba negocjacji w kwestii zamiany z recepcją okazała się bezskuteczna. Biuro Tui Polska wprowadzało nas w błąd proponując sic! zamianę pokoju w 12 dobie pobytu tj dzień przed wyjazdem, a recepcja próbowała ( w osobach p. Japhet i p. Daniel) na dopłatę za wymianę pokoju w kwocie ok 2300 $ bez żadnego potwierdzenia w sposób bardziej czy mniej oficjalny. Nie zgodziliśmy się za namową biura Tui na dopłatę, oczekując na pomoc i rozwiązanie kwestii. Jednak biuro Tui kontaktowało się tylko i wyłącznie z ww p. Japhetem i p. Danielem, którzy odmawiali dalszej współpracy. Pogodziliśmy się z losem i pozostaliśmy w willi forest. Dla ciekawostki willa forest vix3 jest droższa w cenniku Tui Polska od willi z basenem, którą chcieliśmy otrzymać. W cenniku Tui Deutchland willa forest sprzedawana jest jako willa z brodzikiem, także jest to pułapka zastawiona przez firmę Tui na polskiego turystę. Nadmieniamy ze hotel dysponował w dniu naszego przyjazdu willą z basenem do której chcieliśmy trafić i pan Japhet i p. Daniel okazali nam willę Zuri w której chcieliśmy zamieszkać. Niestety nasze możliwości finansowe i wprowadzanie nas w błąd przez firmę Tui Polska nie pozwoliły na zadowolenie finansowe przedstawicieli hotelu w osobach pana Japheta i pana Daniela. Nie polecamy menagmentu średniego szczebla w tym hotelu - recepcji, gdyż w żadnym stopniu nie był pomocny, a w kontakcie z Tui Polska złośliwie wprowadzał w błąd pracowników infolinii z Polski informując, że nie jesteśmy skłonni do zamiany. Podróżując po całym świecie w tym kilkanaście razy z firmą TUI nie spotkaliśmy się jeszcze z takim podejściem do gościa. Nie polecamy Hotelu po naszej drugiej wizycie.
Pozdrawiam J.W
Jarosław W2025-03-11
Leopard Beach Resort & Spa - informacje
Leopard Beach Resort położony jest przy plaży Diani Beach, na skale koralowej, z cudownym widokiem na Ocean Indyjski. Goście mogą korzystać z basenów oraz pobliskiego pola golfowego. Prawdziwą przyjemność stanowi pobyt w strefie spa Uzuri Spa & Fitness Forest zlokalizowanym w zacisznym miejscu, wśród zieleni. Dla fanów m.in. windsurfingu przygotowano bogatą ofertę w przyhotelowym centrum sportów wodnych. Przewidziano także ciekawy program animacyjno-sportowy (m.in. siatkówka plażowa, przedstawienia i muzyka na żywo).
Najpopularniejsze udogodnienia:
Darmowe Wi-Fi
Piaszczysta plaża
Menu dla dzieci
Dla rodzin
Plac zabaw
Spa
TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
ok. 34 km od centrum Mombasy
ok. 30 min od rezerwatu przyrody i sanktuarium słoni
bezpośrednio przy plaży
czas dojazdu z lotniska ok. 100 min (wraz z połączeniem promowym)
Średnia ocena klientów:
Wyjątkowy
(1347 opinii)
(1347 opinii)
Lokalizacja
Jakość noclegu
Obsługa
Czystość
Pokoje
Wartość
Jarosław W2025-03-11
To nasz drugi pobyt w tym hotelu. o ile za pierwszym razem wszystko było na najwyższym poziomie, biorąc pod uwagę miejsce i okoliczności, tym razem niestety spotkało nas duże rozczarowanie. Po przyjeździe okazało się, że zostaliśmy zakwaterowani w innej willi niż zakupiliśmy w Tui Polska ( zakupiliśmy wille z basenem) otrzymaliśmy willę forest (zacienioną, pod drzewami, bez dostępu do słońca i z brodzikiem zamiast basenu -głębokość maksymalna 70 cm w najgłębszym miejscu brodzika). Próba zamiany na zakupiony pokój tak przez biuro TUI Polska ( czat i infolinia) oraz próba negocjacji w kwestii zamiany z recepcją okazała się bezskuteczna. Biuro Tui Polska wprowadzało nas w błąd proponując sic! zamianę pokoju w 12 dobie pobytu tj dzień przed wyjazdem, a recepcja próbowała ( w osobach p. Japhet i p. Daniel) na dopłatę za wymianę pokoju w kwocie ok 2300 $ bez żadnego potwierdzenia w sposób bardziej czy mniej oficjalny. Nie zgodziliśmy się za namową biura Tui na dopłatę, oczekując na pomoc i rozwiązanie kwestii. Jednak biuro Tui kontaktowało się tylko i wyłącznie z ww p. Japhetem i p. Danielem, którzy odmawiali dalszej współpracy. Pogodziliśmy się z losem i pozostaliśmy w willi forest. Dla ciekawostki willa forest vix3 jest droższa w cenniku Tui Polska od willi z basenem, którą chcieliśmy otrzymać. W cenniku Tui Deutchland willa forest sprzedawana jest jako willa z brodzikiem, także jest to pułapka zastawiona przez firmę Tui na polskiego turystę. Nadmieniamy ze hotel dysponował w dniu naszego przyjazdu willą z basenem do której chcieliśmy trafić i pan Japhet i p. Daniel okazali nam willę Zuri w której chcieliśmy zamieszkać. Niestety nasze możliwości finansowe i wprowadzanie nas w błąd przez firmę Tui Polska nie pozwoliły na zadowolenie finansowe przedstawicieli hotelu w osobach pana Japheta i pana Daniela. Nie polecamy menagmentu średniego szczebla w tym hotelu - recepcji, gdyż w żadnym stopniu nie był pomocny, a w kontakcie z Tui Polska złośliwie wprowadzał w błąd pracowników infolinii z Polski informując, że nie jesteśmy skłonni do zamiany. Podróżując po całym świecie w tym kilkanaście razy z firmą TUI nie spotkaliśmy się jeszcze z takim podejściem do gościa. Nie polecamy Hotelu po naszej drugiej wizycie.
Pozdrawiam J.W
Zbigniew G2024-12-04
Wyjątkowy
Pięknie położony hotel wśród tropikalnej roślinności przy brzegu oceanu z bardzo miłą obsługą, czystymi pokojami, pysznym jedzeniem. Podziękowania dla Floridah z baru przy basenie i pozostałych pracowników hotelu za udany pobyt. Polecam to cudowne miejsce.
Patrycja P2024-03-18
Beznadziejny hotel. Mają jeden wielki burdel, w pierwszy dzień Pani z Recepcji twierdziła, że mamy pakiet all inclusive. Zgłaszaliśmy jej, że mamy śniadania i obiadokolacje. Pani twierdziła, że mamy pakiet all inclusive. Po 2 dniach gdy chcieliśmy zapytać się czy mamy coś dopłacać to okazało się, że nie mamy all inclusive i mamy płacić za to co wzięliśmy z mini baru i za napoje które wypiliśmy. Stwierdzili, że się pomylili i nie mamy pakiet all inclusive. Zdjęli nam opaski z all inclusive i pytali kto nam je dał. No przecież sami sobie ich nie wzięliśmy i nie nałożyliśmy. Mało tego gdy poprosiłam o czyste ręczniki do pokoju to przynieśli tylko dwa na trzy osoby. Śmiech na sali. Wszędzie gonią małpy i rzucają się na jedzenie oraz ludzi. Nie polecam! Szkoda nerwów i pieniędzy. Są lepsze hotele z lepszymi opiniami niż ten. W dodatku na kolacji brak sztućców, stoły nie posprzątane a obsługa sobie siedzi I ogląda pokazy Masajów.
Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
Aż 25 131
Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków
689 420 zł
tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela
Aż 8496
w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji
Większość Klientów
rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i
następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu
Dane Mondial Assistance
konfiguruj pokój
wszystkie oferty
kalendarz najniższych cen
Opis oferty obowiązuje dla wyjazdów w terminie od 1 maja 2023 do 31 października 2023
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Hotel
Rozrywka
zajęcia sportowe codziennie
międzynarodowe animacje dla dorosłych codziennie
wieczory tematyczne
przedstawienia codziennie
wieczory taneczne
muzyka na żywo
boccia w cenie
rzutki w cenie
bilard w cenie
dyskoteka
Wycieczki
Masz już wybrany hotel? Dobierz do niego wycieczkę fakultatywną. Program Safari to wyprawa, podczas której odkryjesz najpiękniejsze i najbardziej tajemnicze miejsca w Kenii i tym samym spędzisz niezapomniane chwile wśród dzikiej natury.
Dla dzieci
łóżeczka dla dzieci: na zapytanie, w cenie
wydzielona część basenu dla dzieci
opieka nad dziećmi: za opłatą, płatność gotówką
menu dla niemowląt
wysokie krzesełka dla dzieci
menu dla dzieci
miniklub: 1-16 lat
animacje dla dzieci: codziennie
pokój gier i zabaw: 3-12 lat
plac zabaw
animacje dla nastolatków: 11+, styczeń - listopad
Sport i Wellness
W cenie
aromaterapia
łaźnia parowa
aqua fitness
piłka plażowa
tenis stołowy
siatkówka plażowa
Płatne
spa shower
pokój relaksacyjny
strefa spa „Uzuri spa": 16+, styczeń - grudzień
masaże
zabiegi kąpielowe
zabiegi lecznicze
zabiegi pielęgnacyjno-kosmetyczne
siłownia: 16+, codziennie 06:30 - 20:00
aerobik
trening indywidualny
step aerobik
joga
zumba
pole golfowe „Leisure Golf Course": w okolicy
windsurfing
kitesurfing: w ofercie firm zewnętrznych
surfing
szkoła nurkowania PADI: w ofercie firm zewnętrznych
snorkeling: w ofercie firm zewnętrznych
kajaki: w ofercie firm zewnętrznych
skutery wodne: w ofercie firm zewnętrznych
rower wodny: w ofercie firm zewnętrznych
łódź ze szklanym dnem: w ofercie firm zewnętrznych
Plaża
powyżej plaży Diani Beach, na skale koralowej
publiczna (z częścią prywatną hotelu)
piaszczysta
łagodnie opadająca
schody prowadzące do plaży
leżaki w cenie
ręczniki w cenie
Basen
baseny: 3
basen „Main hotel pool": w cenie, zewnętrzny, ze słodką wodą, wydzielona część basenu dla dzieci, z basenem zewnętrznym, zadaszenie przeciwsłoneczne
baseny tylko dla dorosłych „Uzuri spa pool": 16+, w cenie, zewnętrzny, lekko opadający, zadaszony, w strefie spa
basen typu activity „Lemon grass rock pool": w cenie, zewnętrzny, wydzielona część basenu dla dzieci
leżaki: w cenie
ręczniki: w cenie
Wyposażenie
recepcja: 24 h
ogród
taras
Wi-Fi: w miejscach ogólnodostępnych, w cenie
kawiarenka internetowa: za opłatą
kantor
sejf: w recepcji, w cenie
sklep z pamiątkami
butik
pralnia: za opłatą
parking: w zależności od dostępności, niestrzeżony, w cenie
centrum biznesowe: za opłatą
sale konferencyjne: 4
minimarket
Karty
Visa, MasterCard, American Express
Liczba pokojów
198 pokojów, 16 willi, 19 bungalowów
Kategoria lokalna
5 gwiazdek
Dodatkowe informacje
hotel nie akceptuje zwierząt
ostatni, całkowity remont w 2019 r.
W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: mailowo, telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Jeśli potrzebują Państwo naszej pomocy TUI podczas wypoczynku, jesteśmy do Państwa dyspozycji telefonicznie oraz sms-owo. Szczegóły tutaj.
Bagaż rejestrowany jest wliczony w cenę. Wyjątkiem są połączenia obsługiwane przez linię PLL LOT
UWAGA: W trosce o środowisko naturalne od 28.08.2017 r. zabronione jest wwożenie do Kenii torebek plastikowych. Nieprzestrzeganie tego zakazu karane jest grzywną - aby uniknąć problemów na miejscu, zalecamy niepakowanie torebek plastikowych do żadnego z bagażów. Dotyczy to również zakupów zrobionych w strefie wolnocłowej, jeśli zostały zapakowane w torebkę foliową. Zakaz nie obejmuje małych, plastikowych torebek wielokrotnego użytku, służących do przewozu kosmetyków w bagażu podręcznym.
Uwaga: od 01.10.2019 r. stary banknot 1000 KES został wycofany z obiegu.
Transfer sportowych bagaży wielkogabarytowych (szczególnie sprzęt do kitesurfingu i windsurfingu) w Kenii z lotniska (MBA) do hoteli i z powrotem podlega dodatkowej opłacie i nie jest zawarty w cenie pakietu. Klienci mają możliwość zarezerwowania specjalnego transferu z TUI przez biuro podróży (koszt specjalnego transferu jest zależny od położenia hotelu) lub na własną rękę wynająć transfer na lotnisku w Mombasie. W przypadku rezerwacji specjalnego transferu z TUI Poland w celach organizacyjnych prosimy zawsze o poinformowanie biura podróży o zamiarze zabrania takiego bagażu i chęci jego transferu z TUI na co najmniej 7 dni przed wylotem.
Opinie gości
Leopard Beach Resort & Spa - opinie | właścicielem opinii jest TripAdvisor
Średnia ocena klientów:
Wyjątkowy
(1347 opinii)
(1347 opinii)
Lokalizacja
Jakość noclegu
Obsługa
Czystość
Pokoje
Wartość
Jarosław W2025-03-11
Niezgodność zakwaterowania z opisem zakupu w biurze podróży TUI!!!
To nasz drugi pobyt w tym hotelu. o ile za pierwszym razem wszystko było na najwyższym poziomie, biorąc pod uwagę miejsce i okoliczności, tym razem niestety spotkało nas duże rozczarowanie. Po przyjeździe okazało się, że zostaliśmy zakwaterowani w innej willi niż zakupiliśmy w Tui Polska ( zakupiliśmy wille z basenem) otrzymaliśmy willę forest (zacienioną, pod drzewami, bez dostępu do słońca i z brodzikiem zamiast basenu -głębokość maksymalna 70 cm w najgłębszym miejscu brodzika). Próba zamiany na zakupiony pokój tak przez biuro TUI Polska ( czat i infolinia) oraz próba negocjacji w kwestii zamiany z recepcją okazała się bezskuteczna. Biuro Tui Polska wprowadzało nas w błąd proponując sic! zamianę pokoju w 12 dobie pobytu tj dzień przed wyjazdem, a recepcja próbowała ( w osobach p. Japhet i p. Daniel) na dopłatę za wymianę pokoju w kwocie ok 2300 $ bez żadnego potwierdzenia w sposób bardziej czy mniej oficjalny. Nie zgodziliśmy się za namową biura Tui na dopłatę, oczekując na pomoc i rozwiązanie kwestii. Jednak biuro Tui kontaktowało się tylko i wyłącznie z ww p. Japhetem i p. Danielem, którzy odmawiali dalszej współpracy. Pogodziliśmy się z losem i pozostaliśmy w willi forest. Dla ciekawostki willa forest vix3 jest droższa w cenniku Tui Polska od willi z basenem, którą chcieliśmy otrzymać. W cenniku Tui Deutchland willa forest sprzedawana jest jako willa z brodzikiem, także jest to pułapka zastawiona przez firmę Tui na polskiego turystę. Nadmieniamy ze hotel dysponował w dniu naszego przyjazdu willą z basenem do której chcieliśmy trafić i pan Japhet i p. Daniel okazali nam willę Zuri w której chcieliśmy zamieszkać. Niestety nasze możliwości finansowe i wprowadzanie nas w błąd przez firmę Tui Polska nie pozwoliły na zadowolenie finansowe przedstawicieli hotelu w osobach pana Japheta i pana Daniela. Nie polecamy menagmentu średniego szczebla w tym hotelu - recepcji, gdyż w żadnym stopniu nie był pomocny, a w kontakcie z Tui Polska złośliwie wprowadzał w błąd pracowników infolinii z Polski informując, że nie jesteśmy skłonni do zamiany. Podróżując po całym świecie w tym kilkanaście razy z firmą TUI nie spotkaliśmy się jeszcze z takim podejściem do gościa. Nie polecamy Hotelu po naszej drugiej wizycie.
Pozdrawiam J.W
Zbigniew G2024-12-04
Wyjątkowy
Leopard Beach Diani.
Pięknie położony hotel wśród tropikalnej roślinności przy brzegu oceanu z bardzo miłą obsługą, czystymi pokojami, pysznym jedzeniem. Podziękowania dla Floridah z baru przy basenie i pozostałych pracowników hotelu za udany pobyt. Polecam to cudowne miejsce.
Patrycja P2024-03-18
Są dużo lepsze hotele niż ten
Beznadziejny hotel. Mają jeden wielki burdel, w pierwszy dzień Pani z Recepcji twierdziła, że mamy pakiet all inclusive. Zgłaszaliśmy jej, że mamy śniadania i obiadokolacje. Pani twierdziła, że mamy pakiet all inclusive. Po 2 dniach gdy chcieliśmy zapytać się czy mamy coś dopłacać to okazało się, że nie mamy all inclusive i mamy płacić za to co wzięliśmy z mini baru i za napoje które wypiliśmy. Stwierdzili, że się pomylili i nie mamy pakiet all inclusive. Zdjęli nam opaski z all inclusive i pytali kto nam je dał. No przecież sami sobie ich nie wzięliśmy i nie nałożyliśmy. Mało tego gdy poprosiłam o czyste ręczniki do pokoju to przynieśli tylko dwa na trzy osoby. Śmiech na sali. Wszędzie gonią małpy i rzucają się na jedzenie oraz ludzi. Nie polecam! Szkoda nerwów i pieniędzy. Są lepsze hotele z lepszymi opiniami niż ten. W dodatku na kolacji brak sztućców, stoły nie posprzątane a obsługa sobie siedzi I ogląda pokazy Masajów.
Marcin C2021-08-24
Wyjątkowy
Miłe miejsce na wakacje w Kenii
Spędziliśmy w hotelu 2 tygodnie. Nocowaliśmy w Willi. Była bardzo duża i przestronna. Codziennie sprzątana. Codziennie wymieniane kwiaty na świeże. Codziennie czyszczony basen przy willi.
Meble ogrodowe wymagają wymiany . Okolica bardzo piękna, pełna tropikalnej roślinności. Codziennie byliśmy odwiedzani przez tutejsze małpy, głównie koczkodany, choć raz pojawiły się też gerezy.
Obsługa bardzo miła, pomocna, uczynna. Wszyscy uśmiechnięci od samego rana.
Posiłki urozmaicone i bardzo smaczne. Myślę że każdy znajdzie coś dla siebie.
Basen duży i komfortowy. Dużo leżaków. Plaża bardzo duża podzielona na strefy. Główna jest okupowana przez Beach boysów ale nie należy się zniechęcać. Proponują wycieczki i morskie safari które jest bardzo atrakcyjne. Jest też plaża ze strefą ciszy , bardzo przyjemna.
Ogólnie pobyt bardzo miły.
podRozowe2021-07-18
Wyjątkowy
Przepiękne miejsce pełne egzotyki. Hakuna Matata
Jumbo Kenya !
Wróciliśmy wczoraj z tygodniowego pobytu w Leopardzie. Hotel oceniam raczej jako 4*. Spędziliśmy cudowny czas i wiedzieliśmy na jakie warunki się spodziewać dlatego jesteśmy bardzo zadowoleni, ale hotel nie jest dla osób które oczekują 5* i luksusu. Pogoda była różna z racji na wydłużenie się pory deszczowej. Za to ogród na terenie hotelu przepiękny, zielony, tropikalny wraz z mieszkającymi tam małpkami. Pokoje w hotelu są nowoczesne, czyste i przestronne. Klimatyzacja działa bez zarzutu. Miejsca w hotelu takie jak lobby przy recepcji, przestrzenie wypoczynkowe wszystko utrzymane w pięknym lokalnym stylu (meble, drewniane dodatki, figurki). Dużo roślinności również pomiędzy restauracjami i lobby - stawy wodne, wodospady, las bambusowy. Plaże na terenie hotelu 2 prywatne gdzie można wypocząć - leżaki i zadaszenia dostępne, również plaża dla dorosłych. Basen jeden (szkoda że z mocno chlorowaną wodą). Niestety chociaż hotel piękny ma sporo zużytych oraz niewyremontowanych elementów - elewacje, odpadający tynk, bardzo stare leżaki przy basenie. Restauracja główna Horizon też woła o remont i elegantszego serwowania posiłków (bufety z jakimiś materiałami, poukładanymi warzywami niby do dekoracji co jednak nie wygląda estetycznie). W czasach covid nie widziałam żeby funkcjonowały pozostałe restauracje tematyczne a la carte. Jedzenie w głównej restauracji również było raczej monotonne, codziennie to samo, ewentualnie inny rodzaj mięsa. Nie było wieczorów tematycznych. Przy kolacji codziennie muzyka na żywo. Innych animacji w hotelu w tym czasie nie widziałam albo też i nie słyszałam żeby coś się działo i zapraszali. Obsługa bez zarzutu, wszyscy mili uprzejmi i z uśmiechem witają nawet Panowie pracujący w ogrodzie. Przy wypoczynku na plaży trzeba pamiętać że w zależności od pory roku, faz księżyca rano jest tak daleki odpływ że nie ma mowy o kąpieli w oceanie. Popołudniu również nie bardzo się da bo przy porze deszczowej i po deszczowej (jeszcze w lipcu) ocean jest bardzo wzburzony, fale silne.
Wróciliśmy z cudownymi wspomnieniami i z chęcią poleciłabym pobyt w hotelu moim znajomym czy rodzinie.
ASANTE SANA LEOPARD BEACH RESORT
minibar: za opłatą, napoje bezalkoholowe: za opłatą, woda: za opłatą, napoje alkoholowe: za opłatą, przekąski: za opłatą
taras: z leżakami, wspólny taras, z prywatnym ogrodem
widok na morze
Superior Balcony
1 / 5
Kod pokoju: DZX1
Metraż:
około 28m2
Max. liczba osób:
TV sat.
zestaw do parzenia kawy/herbaty
serwis sprzątający: codziennie, w cenie
suszarka do włosów
klimatyzacja: w cenie, indywidualnie sterowana
czajnik elektryczny
balkon: z miejscami do siedzenia
WC
room service: 24 h, za opłatą
biurko
Wi-Fi: w cenie
telefon
prysznic
ostatni, częściowy remont: 2019 r.
sejf: w cenie
minibar: za opłatą, napoje bezalkoholowe: za opłatą, woda: za opłatą, napoje alkoholowe: za opłatą, przekąski: za opłatą
widok na ogród
Deluxe Terrace
1 / 5
Kod pokoju: DZX2
Metraż:
około 38m2
Max. liczba osób:
TV sat.
zestaw do parzenia kawy/herbaty
serwis sprzątający: codziennie, w cenie
suszarka do włosów
klimatyzacja: w cenie, indywidualnie sterowana
czajnik elektryczny
WC
room service: 24 h, za opłatą
Wi-Fi: w cenie
szlafroki: w cenie
telefon
prysznic
lusterko kosmetyczne
taras: z leżakami
ostatni częściowy remont: 2019
sejf: w cenie
minibar: za opłatą, napoje bezalkoholowe: za opłatą, woda: za opłatą, napoje alkoholowe: za opłatą, przekąski: za opłatą
od strony ogrodu
Pokój rodzinny superior
Kod pokoju: DZX5
Metraż:
około 28m2
Max. liczba osób:
room service: za opłatą
TV sat.
zestaw do parzenia kawy/herbaty
suszarka do włosów
czajnik elektryczny
WC
łazienka oddzielona szklaną ścianą
klimatyzacja
deszczownica
biurko
minibar: za opłatą, napoje bezalkoholowe: za opłatą, napoje alkoholowe: za opłatą
Wi-Fi: w cenie
balkon lub taras
telefon
prysznic
sejf: w cenie
2 pokoje połączone drzwiami
ograniczony widok na morze lub widok na ogród
Pokój rodzinny deluxe
Kod pokoju: DZX6
Metraż:
około 38m2
Max. liczba osób:
TV sat.
klimatyzacja: indywidualnie sterowana
zestaw do parzenia kawy/herbaty
czajnik elektryczny
WC
deszczownica
biurko
Wi-Fi: w cenie
telefon
prysznic
room service
taras: z leżakami
sejf: w cenie
minibar: napoje alkoholowe: za opłatą
2 pokoje połączone drzwiami
ograniczony widok na morze lub widok na ogród
Willa
1 / 8
Kod pokoju: VIX1
Metraż:
około 190m2
Max. liczba osób:
2 łazienki
sofa
TV sat.
zestaw do parzenia kawy/herbaty
serwis sprzątający: codziennie, w cenie
suszarka do włosów
klimatyzacja: w cenie, indywidualnie sterowana
WC
room service: 24 h, za opłatą
wanna
odtwarzacz DVD
biurko
Wi-Fi: w cenie
szlafroki: w cenie
telefon
deska do prasowania
żelazko
lusterko kosmetyczne
sejf: w cenie
pokój dzienny
minibar: za opłatą, napoje bezalkoholowe: za opłatą, woda: za opłatą, napoje alkoholowe: za opłatą, przekąski: za opłatą
2 pokoje 2-osobowe bez drzwi łączących
oddzielny prysznic
taras: z miejscami do siedzenia, z prywatnym basenem
widok na basen
Willa
1 / 6
Kod pokoju: VIX2
Metraż:
około 235m2
Max. liczba osób:
2 łazienki
sofa
TV sat.
zestaw do parzenia kawy/herbaty
serwis sprzątający: codziennie, w cenie
suszarka do włosów
klimatyzacja: w cenie, indywidualnie sterowana
WC
room service: 24 h, za opłatą
wanna
odtwarzacz DVD
biurko
Wi-Fi: w cenie
szlafroki: w cenie
telefon
deska do prasowania
żelazko
lusterko kosmetyczne
sejf: w cenie
pokój dzienny
minibar: za opłatą, napoje bezalkoholowe: za opłatą, woda: za opłatą, napoje alkoholowe: za opłatą, przekąski: za opłatą
2 pokoje 2-osobowe bez drzwi łączących
prysznic
deszczownica
kapcie: w cenie
taras: z miejscami do siedzenia, z prywatnym basenem, z prywatnym ogrodem
widok na basen
Willa
1 / 2
Kod pokoju: VIX3
Metraż:
około 250m2
Max. liczba osób:
2 łazienki
sofa
TV sat.
zestaw do parzenia kawy/herbaty
serwis sprzątający: codziennie, w cenie
suszarka do włosów
klimatyzacja: w cenie, indywidualnie sterowana
WC
room service: 24 h, za opłatą
wanna
odtwarzacz DVD
biurko
Wi-Fi: w cenie
szlafroki: w cenie
telefon
deska do prasowania
żelazko
lusterko kosmetyczne
sejf: w cenie
pokój dzienny
minibar: za opłatą, napoje bezalkoholowe: za opłatą, woda: za opłatą, napoje alkoholowe: za opłatą, przekąski: za opłatą
3 sypialnie
oddzielny prysznic
taras: z miejscami do siedzenia, z prywatnym basenem
widok na basen
Willa
1 / 3
Kod pokoju: VIX4
Metraż:
około 390m2
Max. liczba osób:
2 łazienki
sofa
TV sat.
zestaw do parzenia kawy/herbaty
serwis sprzątający: codziennie, w cenie
suszarka do włosów
klimatyzacja: w cenie, indywidualnie sterowana
WC
room service: 24 h, za opłatą
wanna
odtwarzacz DVD
biurko
Wi-Fi: w cenie
szlafroki: w cenie
telefon
deska do prasowania
żelazko
lusterko kosmetyczne
sejf: w cenie
pokój dzienny
minibar: za opłatą, napoje bezalkoholowe: za opłatą, woda: za opłatą, napoje alkoholowe: za opłatą, przekąski: za opłatą
3 sypialnie
prysznic
deszczownica
kapcie: w cenie
taras: z miejscami do siedzenia, z prywatnym basenem, z prywatnym ogrodem
widok na basen
Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.
Wyżywienie
All inclusive
śniadanie: 07:00 - 10:00, kontynentalne, w formie bufetu
obiad: 12:00 - 14:30, w formie bufetu, a la carte, lunch box
kolacja: w formie bufetu, kulinarne wieczory tematyczne
wybrane napoje bezalkoholowe
wybrane lokalne napoje alkoholowe
kawa/herbata po południu
wymagane noszenie opasek all inclusive
Trzy posiłki
śniadanie: 07:00 - 10:00, kontynentalne, w formie bufetu
obiad: 12:00 - 14:30, w formie bufetu, a la carte, lunch box
kolacja: w formie bufetu, kulinarne wieczory tematyczne
kawa/herbata po południu
Dwa posiłki
śniadanie: kontynentalne, w formie bufetu
do wyboru:
obiad: codziennie 12:00 - 14:30, w formie bufetu, a la carte, lunch box
kolacja: w formie bufetu, kulinarne wieczory tematyczne
Restauracje i bary
restauracje: 5
główna restauracja „Horizon restaurant": rodzaje kuchni: azjatycka, chińska, francuska, międzynarodowa, indyjska, włoska, regionalna, śródziemnomorska, orientalna, ryby/owoce morza, dania z grilla, bufet dla dzieci: w cenie, menu dla niemowląt: w cenie, wymagana rezerwacja, menu dla dzieci: w cenie, na zapytanie, wymagana rezerwacja, dania wegańskie: w cenie, na zapytanie, wymagana rezerwacja, pełnowartościowe posiłki: w cenie, na zapytanie, wymagana rezerwacja, dania dietetyczne: w cenie, wymagana rezerwacja, potrawy bezglutenowe: w cenie, wymagana rezerwacja, dania bez laktozy: w cenie, wymagana rezerwacja, dania lekkostrawne: w cenie, dania wegetariańskie: w cenie, bufet, show cooking, w cenie, codziennie, 3 tury wydawania kolacji, z tarasem, strefa dla palących, wysokie krzesełka dla dzieci, wymagany odpowiedni strój
restauracja „Chui Grill Restaurant": rodzaje kuchni: śródziemnomorska, ryby/owoce morza, dania z grilla, potrawy bezglutenowe: za opłatą, na zapytanie, wymagana rezerwacja, menu dla dzieci: za opłatą, na zapytanie, wymagana rezerwacja, dania bez laktozy: za opłatą, na zapytanie, wymagana rezerwacja, dania wegetariańskie: za opłatą, na zapytanie wymagana rezerwacja, dania wegańskie: za opłatą, na zapytanie, wymagana rezerwacja, pełnowartościowe posiłki: za opłatą, na zapytanie, wymagana rezerwacja, a la carte, wybór z menu, wymagana rezerwacja, za opłatą, codziennie 07:30 - 23:00, z klimatyzacją, z tarasem, wysokie krzesełka dla dzieci, wymagany odpowiedni strój
restauracja „Pool Bistro": rodzaje kuchni: regionalna, międzynarodowa, śródziemnomorska, ryby/owoce morza, dania z grilla, potrawy bezglutenowe: za opłatą, na zapytanie, wymagana rezerwacja, menu dla dzieci: za opłatą, dania bez laktozy: za opłatą, na zapytanie, wymagana rezerwacja, dania wegetariańskie: za opłatą, dania wegańskie: za opłatą, na zapytanie, wymagana rezerwacja, pełnowartościowe posiłki: za opłatą, na zapytanie, wymagana rezerwacja, a la carte, za opłatą, codziennie, przy basenie, z tarasem wysokie krzesełka dla dzieci
restauracja „Pizza & Pasta Tornati": rodzaje kuchni: włoska, potrawy bezglutenowe: za opłatą, na zapytanie, wymagana rezerwacja, menu dla dzieci: za opłatą, dania bez laktozy: za opłatą, na zapytanie, wymagana rezerwacja, dania wegetariańskie: za opłatą, dania wegańskie: za opłatą, na zapytanie, wymagana rezerwacja, pełnowartościowe posiłki: za opłatą, na zapytanie, wymagana rezerwacja, a la carte, za opłatą, codziennie 10:00 - 22:00, z tarasem, na plaży, wysokie krzesełka dla dzieci
restauracja „Lemongrass Restaurant": rodzaje kuchni: azjatycka, chińska, międzynarodowa, indyjska, orientalna, tajska, dania z grilla, potrawy bezglutenowe: za opłatą, na zapytanie, wymagana rezerwacja, menu dla dzieci: za opłatą, na zapytanie, wymagana rezerwacja, dania bez laktozy: za opłatą, na zapytanie, wymagana rezerwacja, dania wegetariańskie: za opłatą, dania wegańskie: za opłatą, na zapytanie, wymagana rezerwacja, pełnowartościowe posiłki: za opłatą, na zapytanie, wymagana rezerwacja, a la carte, za opłatą, codziennie 19:30 - 23:00, z klimatyzacją, z tarasem, przy basenie, wysokie krzesełka dla dzieci, wymagany odpowiedni strój
bary i inne: 4
bar koktajlowy „Marcos Bar": styczeń - grudzień, codziennie 09:00 - 00:00, za opłatą, wybrane napoje wliczone w all inclusive
bar koktajlowy „Marios bar": styczeń - grudzień, codziennie 09:00 - 00:00, za opłatą, wybrane napoje wliczone w all inclusive
wine bar „Wine and Whiskers": styczeń - grudzień, codziennie 09:00 - 00:00, za opłatą, wybrane napoje wliczone w all inclusive
kolacja przy świecach: za opłatą, a la carte, stałe menu, wybór z menu
w przypadku pobytów min. 7-dniowych 1 kolacja w restauracji a la carte: w cenie, dla gości z programem all inclusive
Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.
Atrakcje
Zapoznaj się z szeroką ofertą atrakcji stworzoną z myślą o naszych Klientach, którzy kochają aktywnie spędzać czas i odkrywać fascynujące miejsca podczas wakacji. Atrakcje możesz zarezerwować:
Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim,
Dostępność i potwierdzenie online,
Możliwość anulacji nawet na dzień przed rozpoczęciem,
Szeroka oferta biletów wstępu na atrakcje w ponad 90 krajach,
Wiele atrakcji obejmuje transfer bezpośrednio z hotelu.
Ważne informacje
Strefa czasowa
czas polski + 1 godz. (lato)
Wiza
Obywatele polscy (w tym dzieci) muszą posiadać zatwierdzone elektroniczne zezwolenie na podróż (eTA). Zezwolenie eTA należy wypełnić na stronie: https://www.etakenya.go.ke/en. eTA płatna około 35 dolarów za osobę.
szyling kenijski (KES); warto zabrać ze sobą dolary
Długość lotu
ok. 11 godz.
Komunikacja
w Kenii obowiązuje ruch lewostronny. Drogi są w złym stanie, co może powodować opóźnienia w podróży. Komunikacja autobusowa jest ogólnie dostępna i stosunkowo tania. Powinno się unikać nocnych kursów autobusowych i podróżowania minibusami (tzw. matatu). W stołecznym Nairobi i Mombasie można korzystać z taksówek. Na trasie Nairobi–Mombasa–Kisumu można korzystać z usług kenijskiej kolei. Podróż w obu kierunkach odbywa się nocą. Zwiedzającym odległe zakątki Kenii zaleca się korzystanie z transportu lotniczego.