Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
Hotellux Marina Beach Hurghada - informacje
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Wartość
- Pokoje
- Obsługa
- Czystość
- Dream259159895942025-09-05
Śniadania: Codziennie te same mini kiełbaski -parowki białe i brązowe, ala jakieś placki i jajka dotowane( zielone w środku) i smażone (stare, czarne,zwęglone patelnie). Przekaski w barze przy plaży: Codziennie kotlety MOM( ala burgery) zimne pakowane z zimną tortilla i pizza z pół surowym ciastem. Raz mieliśmy nawet prawie spalone frytki. Czas oczekiwania na co kolwiek 25 minut minimum bo brak obslugi i brak jedzenia. Zwracają uwagę że czekamy i prosząc o rozmowę z managerem zostałem wprost olany i ze nikt nie przyjdzie. Blachy na pizze leżą na kupie a na nich wróbli. Nie myte (po wroblach) odrazu brane do pieczenia kolejnych pizzy. Bar z alkoholem przy plaży: Ciągle brak piwa, bar od 10 otwarty a piwo czasami dopiero koło 14-15 bo albo jest ciepłe i nie nalewają albo problem z nalewakiem. Prosząc o samą whisky kilka razy dostałem whisky z colą oczywiście nalewane z butelki (juz bylo przygotowane) Jak już jest piwo i prosząc o dwa bo żona siedzi przy stoliku to nie. Nie dostanę dwóch chociaż żona macha przy stoliku i ze to dla niej. Nie. Muszę jeszcze raz stać w kolejce. Obiad: ziemniaki (przesolone), puree niebieskie, mięso gumowe, suche. Nawet ale kotlety mielone suche i gumowe. Ryba prawie spalona. Kurczak wyglądający na naprawdę smacznego niejadalny (suchy i gumowy) warzywa z frytkownicy ugotowane w oleju. Kolacja to powtórka z obiadu i wszystkie mięsa wydzielane po jednej max dwie sztuki. Jak poprosiłem o trzeci kawałek mięsa bo wcześniej go próbowałem to pan który nalkadal dosłownie z nerwami całą ręką walnął mi w talerz prawie mi go wytrącając z ręki. Pokój jak Pokój ale nie zbyt czysty. Łazienkę: wanna dolkejajaca sie od ściany, przeciekającą, kran w umywalce zielony, zardzewiały kosz. Codziennie musiałem obsługę prosić o saszetki w kawą. Pan przynosił ale za każdym razem wyciągał rękę żeby mu dać coś za to ze przyniósł specjalnie nam kawę. Windy co chwilę nie działały. Byliśmy świadkami jak dwa razy jednego dnia ktoś krzyczał i wolał o pomoc z windy bo sie zacięła. Sniadanie obiad jaki i Kolacja brak wyboru swierzych warzyw czy owoców. Wszystko to samo Codziennie ewentualnie dwa rodzaje jakiejś wędliny ktora została ze sniadania pokrojona drobno z parówkami i wymieszana z majonezem. A chcąc zjeść coś jeszcze po 22 juz nie ma możliwości. Zamknięte.
- Michał C2025-07-20
Obsługa to kpina . dostaliśmy pokój w ogóle nie posprzątany przez 5 dni z 9 dniowego pobytu nie wymieniono nam ręczników dopiero po złożeniu reklamacji u kierownictwa hotelu z łaską dostaliśmy wreszcie świeże ręczniki. Opcja wszystko w cenie to po prostu kpina jedno piwo lub napój na osobę w restauracji i barach gdy chcesz dostać również dla żony i syna to usłyszysz że mają sobie sami przyjść do kolejki obsługa klienta po prostu nie istnieje uprzejmość to coś co się zdarza ale w innych hotelach . W czasie 9 dniowego pobytu byliśmy tylko 12 razy zakodować kartę do pokoju i wymienialiśmy ją tylko 3 razy . Na śniadaniu gdy chciałem z dystrybutora nalać napój pomarańczowy podszedł do mnie barman i oznajmił że napój kosztuje 2$ gdy wskazałem na moją opaskę i że mam napoje w cenie stwierdził że go to nie obchodzi i że mogę sobie nalać wody jak nie chcę płacić. Obiad podawany jest między 12:30 a 15:00 gdy raz ze znajomymi o godzinie 14 zasiedliśmy do 4 osobowego stolika podszedł do nas kelner i oznajmił że mamy sobie pójść do innych stolików 2 osobowych bo 4 osobowe są teraz szykowane do kolacji . Gdy poprosiliśmy o wyznaczenie innego stolika 4 osobowego oznajmiono nam że to nie jest rola kelnera i że jeżeli o niego chodzi to możemy jeść na stojąco. Gdy poszedłem ze skargą do pani menager do spraw klientów i zgłosiłem skargę na zajście na stołówce i kilka innych spraw w ramach przeprosin zostaliśmy zaproszeni na sok ze świeżych owoców tyle że w barze z sokami okazało się że za sok mamy sobie zapłacić sami bo przeprosiny przeprosinami ale sok jest płatny i że to jest egipt i tu są inne standardy obsługi klienta .
- Ewa W2025-05-22
Wszystkim odradzam Hotel typowo nastawiony na Rosjan Rano trzeba zajmować leżaki na plaży jak i przy basenie jest ich bardzo mało Kolejki do baru przy plaży piwo leją do kubków plastikowych i tzw. zgniotek Ohydne drinki Jedzenie może być ale często jest tak co zostanie z obiadu przerabiają do kolacji O owoce walka zwłaszcza Rosjanie przygarniają całe miski a i tak wybór owoców niewielki wszystko po taniości Recepcja dramat nie można się porozumieć w stopniu podstawowym po angielsku warto mieć tłumacza aplikację Pokój zapłacony z widokiem na ogród a zakwaterowali strasznie brudnego śmierdzącego z widokiem na gruzowisko Poszłam i wymienili ale chyba z łaską Wyjazd nocny z hotelu 23.15 Wymeldowanie godz 12 i wtedy ściągają opaski i radź sobie sam bez picia i jedzenia Pokój może być sprzątany codziennie ale bez szału i tak jest brudno Pościel przez 2 tygodnie nie wymieniana Nie pojechałam oglądać telewizji ale brak kanałów poza rosyjskim chyba 3 arabski i parę godzin tele 5 Obsługa na poziomie dobre 😁 Cały czas wyciągają rękę po napiwek Plaża słaba jedynie jeszcze trochę niezłej rafy Wcale nie ma 6 barów tylko 3 i oczywiście kolejki reglamentują Brak w podawaniu piwa to norma Animatorzy niewiem po co tam są więcej się lenią jak zabawiają gości Jeśli możecie zmieńcie hotel Dziwię się że takie biuro jak Coral oferuje taki okropny hotel Na tym też straci opinie o sobie Napewno złożę reklamacje
