Hotel Alpenhof Brixen Austria - Hotel
Hotel Alpenhof Brixen Austria - Hotel
Hotel Alpenhof Brixen Austria - Hotel
Hotel Alpenhof Brixen Austria - Hotel
Hotel Alpenhof Brixen Austria - Hotel
Hotel Alpenhof Brixen Austria - Hotel
Hotel Alpenhof Brixen Austria - Hotel
Hotel Alpenhof Brixen Austria - Hotel
Hotel Alpenhof Brixen Austria - Hotel
Hotel Alpenhof Brixen Austria - Hotel
Hotel Alpenhof Brixen Austria - Hotel
Hotel Alpenhof Brixen Austria - Hotel

Hotel Alpenhof Brixen

INN33065

Oferta dla tego hotelu nie jest dostępna.

Goście cenią ten hotel za...

  • Czystość
  • Obsługa
  • Jakość noclegu
Hotel Alpenhof Brixen Austria - Hotel
Hotel Alpenhof Brixen Austria - Hotel
Hotel Alpenhof Brixen Austria - Hotel
Hotel Alpenhof Brixen Austria - Hotel
Hotel Alpenhof Brixen Austria - Hotel
Hotel Alpenhof Brixen Austria - Hotel
Hotel Alpenhof Brixen Austria - Hotel
Hotel Alpenhof Brixen Austria - Hotel
Hotel Alpenhof Brixen Austria - Hotel
Hotel Alpenhof Brixen Austria - Hotel
Hotel Alpenhof Brixen Austria - Hotel
Hotel Alpenhof Brixen Austria - Hotel
Bardzo dobry
Wyjątkowy
2019-02-18

Podczas naszych wakacji w Austrii. Jesteśmy bardzo zadowoleni z gościnności personelu hotelowego, jak wielu recepcjonistów i jeszcze więcej w kelnerów, wszystkie pochwały dla personelu, pokoje czyste duże, wellnes jest doskonała, szczególnie po nartach, wspaniałe śniadanie, bogaty wybór dań, również bardzo smaczny obiad , ale personel jest najlepszy, uśmiechnięty i bardzo zadowolony z pomocy, aw przyszłym roku ten sam hotel

Resort66129121302
2020-03-04

Znasz mnie, piszę dość rzadkie recenzje i inspiruje mnie to tylko wtedy, gdy coś jest albo zaskakująco dobre, złe lub dziwne. Cóż, Alpenhof to wszystko powyżej. DOBRY: Ok, zacznijmy od tego, co dobre: wszystko, czego można oczekiwać od hotelu narciarskiego, dobrze wyposażonej przechowalni butów / nart, baru, przekąsek apresowych, dobrej lokalizacji, czystego schludnego pokoju z prywatnym balkonem o przyzwoitym rozmiarze (choć trochę zmęczonym ). Sauna basenowa i wellness. Personel pokoju i środki czyszczące na naszej podłodze były przyjazne, wydajne i powinny być naprawdę dobrze wynagradzane. Pokój był nieskazitelnie prezentowany każdego dnia. Dziękuję za to. Personel restauracji był przyjazny i wydajny i starał się nas pomieścić. W szczególności dwa były wyjątkowe, biorąc pod uwagę reżim, w którym działają - (patrz dziwne poniżej). ZŁE: Były jednak pewne wady, jedzenie było obfite, ale w najlepszym razie średnie. Czasami nawet się zepsuło (sałatka owocowa i musli Bircher były o wiele bardziej do zniesienia - zostały wymienione, kiedy wspomniano, ale ... nigdy nie powinno być na zewnątrz). Kilka osób miało specyficzne potrzeby dietetyczne (nie są złożone) i niewiele zrobiono, aby je uwzględnić. Bar: ci ludzie nie mogliby uzyskać prawidłowego numeru pokoju, jeśli im zapłaciłeś (och, poczekaj, NIE zapłaciliśmy im). Rachunki barowe albo nie istniały, albo obciążały niepoprawne pokoje. To nie jest do zaakceptowania. Personel recepcji: uśmiechnij się, dobrze? Prowadzisz to miejsce z oczekiwaną efektywnością w Austrii. . . ale spraw, aby goście czuli się mile widziani Twoje podejście może się sprawdzać przy zamawianiu pracowników, ale nie jest dobre dla gości. BIZARRE: W całym hotelu panowała atmosfera „przewagi”. Trudno to opisać. Pomyśl „Żony ze Stepford” lub nowsze „Get Out”. Personel dołożył wszelkich starań, aby pracować według czegoś, co wydawało się dziwne i być może, ośmielę się to powiedzieć, dyktatorskie zarządzanie. Uwaga dla właściciela: Może to być jeden z najlepszych hoteli w okolicy, jeśli przynajmniej przywitasz gości uśmiechem (nawet jeśli to nieprawda Bon Amis, spróbuj). Podsumowując, wydaje mi się, że wiele z tej recenzji jest subiektywne, a inni mogli uznać ją za zachwycającą, jednak z doświadczenia naszej grupy tak nie było.

JonP253
Bardzo dobry
2020-02-27

Zatrzymałem się na 3 noce w lutym na wyjazd na narty. Pokój był wygodny z ładnym dużym balkonem, telewizorem z międzynarodowymi kanałami i czystą łazienką. Nic specjalnego - bardzo podobne do pierwszorzędnej gospody w Wielkiej Brytanii. Dla Brytyjczyka, który lubi herbatę, brak urządzeń do robienia herbaty w pokoju był naprawdę rozczarowujący. Poza porą śniadania jedynym sposobem na filiżankę herbaty był bar i naprawdę nie mogłem się doczekać jednego z nich w moim pokoju po długim dniu w górach. Śniadanie było dobre - typowy tyrolski hotel. Obiad był w porządku, ale tak naprawdę nie do gustu. Dobra przechowalnia sprzętu narciarskiego. Rozumiem, dlaczego ludzie mówią, że personel domu jest nieprzyjazny, ale w rzeczywistości jestem bardzo miły, kiedy z nimi rozmawiasz i był pomocny we wszystkim, czego potrzebowałem. Wszyscy pracownicy byli dobrzy. Lokalizacja była całkiem dobra na narty - 2 minuty spacerem do przystanku autobusu dla narciarzy, który jest 5 minut do stacji gondoli, mniej niż 5 minut spacerem od dworca kolejowego. Niebieska trasa biegnie prawie na tyłach hotelu, ale jest otwarta tylko wtedy, gdy jest dużo śniegu. Ogólnie rzecz biorąc, myślałem, że to nieco rozczarowujące dla 4 gwiazdek i nieco zawyżone, ale potem był szczyt sezonu narciarskiego.

JKreviewer
Bardzo dobry
2020-02-04

Zwykle nie jesteśmy fanami niepełnego wyżywienia, ale zdecydowaliśmy się na ten hotel i byliśmy bardzo zadowoleni z tej decyzji. OK - rano musieliśmy wybrać na kolację, ale w niedzielę do wyboru były co najmniej trzy dania główne i bufet. Wszystko było świeżo wyglądane i ładnie przedstawione. Kelnerzy byli bardzo przyjaźni i sprawni. Był też świetny wybór na śniadanie. Moją jedyną wadą była mozzarella, która była łagodna i wcale nie kremowa. . Pokój na najwyższym piętrze miał balkon i był wystarczająco przestronny. Dodatkowe poduszki zostały dostarczone szybko. Pokoje można trochę ulepszyć, ale kiedy jeździsz cały dzień na nartach, nie ma to tak naprawdę znaczenia. Spa było świetne - łaźnia parowa, dziwny i niesamowity prysznic - wszystko bardzo miłe, jeśli jesteś w swoim kostiumie urodzinowym! ! Jest przechowalnia sprzętu narciarskiego, więc buty są ładne i smaczne rano. Pojechaliśmy do stacji bazowej, ale musisz tam dotrzeć wcześniej, aby znaleźć miejsce! Na głównej drodze jest autobus, ale były raczej zapakowane!

serenacM2949EX
2019-03-09

Mimo staroświeckiego i wymagającego remontu pokoje były przestronne i czyste. Personel w restauracji był niesamowicie przyjazny, rozmowny i super pomocny podczas naszego pobytu, i był absolutnym kredytem do hotelu. Jedzenie było smaczne; chociaż porcje obiadowe trochę małe, wybór bufetowych przystawek było pełnych, a jakość jedzenia w wysokim standardzie. Niestety, została ona nadszarpnięta przez niesamowicie niegrzeczną kobietę w recepcji, której stosunek do nas był przerażający. Kiedy poprosiła o poduszkę (tak, kwadratowe rzeczy, które śpisz, powszechnie spotykane w hotelach) od pani w recepcji, zamiast odpowiadać z szacunkiem, po prostu odpowiedziała "nie". Po popchnięciu powiedziała "za późno". Następnie wyjaśniliśmy, że złożyliśmy tę prośbę znacznie wcześniej, jednak ponieważ żaden z pracowników nie przyniósł tej poduszki do pokoju, myśleliśmy, że byłoby do zaakceptowania, aby sprawdzić to przed pójściem spać. Lepiej byśmy rozmawiali z ceglanym murem. Co więcej, inne pytania, o które pytaliśmy wcześniej (godziny otwarcia spa, miejsce przechowywania bagażu podczas odprawy itp.) Również były traktowane w ten sam sposób - wyjątkowo niegrzecznie. Jak śmiemy zadawać pytania dotyczące działalności hotelu - prawda? Nie trzeba dodawać, że byliśmy naprawdę przerażeni tym, że pracownik (i według personelu - ta kobieta jest rzeczywiście szefem) Alpenhofa będzie wystawiał się na płacącego gościa. Zabawne, nieuchwytna poduszka, którą nam powiedziano, było niemożliwe do odzyskania, magicznie pojawiła się w naszym pokoju w ciągu około 15 sekund, kiedy zaczęli zdawać sobie sprawę, że poważnie podchodzimy do skargi. To zabawne, prawda? To prawie tak, jakby płacąc 400 € za dwudniowy pobyt, zarobiłbyś prawo poprosić zakład o prostą potrzebę snu, taką jak poduszka. Gdy mieszkamy w pobliżu Salzburga, byłby to hotel, do którego wrócimy na przyszłe wyjazdy na narty, ale dzięki tej uroczej kobiecie (tak, sarkazm, który wykryliście, jest poprawny), z przyjemnością wybieramy inny zakład i wygrywamy ". Zachęcaj do mówienia o tym rodzinie i znajomym.

ChristinaBlack89
Wyjątkowy
2019-02-18

Podczas naszych wakacji w Austrii. Jesteśmy bardzo zadowoleni z gościnności personelu hotelowego, jak wielu recepcjonistów i jeszcze więcej w kelnerów, wszystkie pochwały dla personelu, pokoje czyste duże, wellnes jest doskonała, szczególnie po nartach, wspaniałe śniadanie, bogaty wybór dań, również bardzo smaczny obiad , ale personel jest najlepszy, uśmiechnięty i bardzo zadowolony z pomocy, aw przyszłym roku ten sam hotel

Resort66129121302
2020-03-04

Znasz mnie, piszę dość rzadkie recenzje i inspiruje mnie to tylko wtedy, gdy coś jest albo zaskakująco dobre, złe lub dziwne. Cóż, Alpenhof to wszystko powyżej. DOBRY: Ok, zacznijmy od tego, co dobre: wszystko, czego można oczekiwać od hotelu narciarskiego, dobrze wyposażonej przechowalni butów / nart, baru, przekąsek apresowych, dobrej lokalizacji, czystego schludnego pokoju z prywatnym balkonem o przyzwoitym rozmiarze (choć trochę zmęczonym ). Sauna basenowa i wellness. Personel pokoju i środki czyszczące na naszej podłodze były przyjazne, wydajne i powinny być naprawdę dobrze wynagradzane. Pokój był nieskazitelnie prezentowany każdego dnia. Dziękuję za to. Personel restauracji był przyjazny i wydajny i starał się nas pomieścić. W szczególności dwa były wyjątkowe, biorąc pod uwagę reżim, w którym działają - (patrz dziwne poniżej). ZŁE: Były jednak pewne wady, jedzenie było obfite, ale w najlepszym razie średnie. Czasami nawet się zepsuło (sałatka owocowa i musli Bircher były o wiele bardziej do zniesienia - zostały wymienione, kiedy wspomniano, ale ... nigdy nie powinno być na zewnątrz). Kilka osób miało specyficzne potrzeby dietetyczne (nie są złożone) i niewiele zrobiono, aby je uwzględnić. Bar: ci ludzie nie mogliby uzyskać prawidłowego numeru pokoju, jeśli im zapłaciłeś (och, poczekaj, NIE zapłaciliśmy im). Rachunki barowe albo nie istniały, albo obciążały niepoprawne pokoje. To nie jest do zaakceptowania. Personel recepcji: uśmiechnij się, dobrze? Prowadzisz to miejsce z oczekiwaną efektywnością w Austrii. . . ale spraw, aby goście czuli się mile widziani Twoje podejście może się sprawdzać przy zamawianiu pracowników, ale nie jest dobre dla gości. BIZARRE: W całym hotelu panowała atmosfera „przewagi”. Trudno to opisać. Pomyśl „Żony ze Stepford” lub nowsze „Get Out”. Personel dołożył wszelkich starań, aby pracować według czegoś, co wydawało się dziwne i być może, ośmielę się to powiedzieć, dyktatorskie zarządzanie. Uwaga dla właściciela: Może to być jeden z najlepszych hoteli w okolicy, jeśli przynajmniej przywitasz gości uśmiechem (nawet jeśli to nieprawda Bon Amis, spróbuj). Podsumowując, wydaje mi się, że wiele z tej recenzji jest subiektywne, a inni mogli uznać ją za zachwycającą, jednak z doświadczenia naszej grupy tak nie było.

JonP253

Hotel Alpenhof Brixen - informacje

Hotel Alpenhof Brixen znajduje się w spokojnej, słonecznej dolinie Brixen, otoczonej pasmami Alp Kitzbühelskich. Dodatkowymi udogodnieniami są strefa spa, basen, siłownia, restauracja oraz bar. Goście wypoczną tu w pokojach 2-osobowych lub suitach. Ne terenie całego obiektu jest dostępne bezpłatne Wi-Fi.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • na wysokości ok. 812 m n.p.m.
  • ok. 300 m od stacji kolejowej
  • ok. 1 km od centrum Brixen, ok. 1,5 km od jeziora
  • ok. 5 km od miejscowości Westendorf
World map
Średnia ocena TripAdvisor:
Bardzo dobry
(65 opinii)
(65 opinii)
    Czystość
    Obsługa
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Wartość
    Lokalizacja
  • JonP2532020-03-04

    Znasz mnie, piszę dość rzadkie recenzje i inspiruje mnie to tylko wtedy, gdy coś jest albo zaskakująco dobre, złe lub dziwne. Cóż, Alpenhof to wszystko powyżej. DOBRY: Ok, zacznijmy od tego, co dobre: wszystko, czego można oczekiwać od hotelu narciarskiego, dobrze wyposażonej przechowalni butów / nart, baru, przekąsek apresowych, dobrej lokalizacji, czystego schludnego pokoju z prywatnym balkonem o przyzwoitym rozmiarze (choć trochę zmęczonym ). Sauna basenowa i wellness. Personel pokoju i środki czyszczące na naszej podłodze były przyjazne, wydajne i powinny być naprawdę dobrze wynagradzane. Pokój był nieskazitelnie prezentowany każdego dnia. Dziękuję za to. Personel restauracji był przyjazny i wydajny i starał się nas pomieścić. W szczególności dwa były wyjątkowe, biorąc pod uwagę reżim, w którym działają - (patrz dziwne poniżej). ZŁE: Były jednak pewne wady, jedzenie było obfite, ale w najlepszym razie średnie. Czasami nawet się zepsuło (sałatka owocowa i musli Bircher były o wiele bardziej do zniesienia - zostały wymienione, kiedy wspomniano, ale ... nigdy nie powinno być na zewnątrz). Kilka osób miało specyficzne potrzeby dietetyczne (nie są złożone) i niewiele zrobiono, aby je uwzględnić. Bar: ci ludzie nie mogliby uzyskać prawidłowego numeru pokoju, jeśli im zapłaciłeś (och, poczekaj, NIE zapłaciliśmy im). Rachunki barowe albo nie istniały, albo obciążały niepoprawne pokoje. To nie jest do zaakceptowania. Personel recepcji: uśmiechnij się, dobrze? Prowadzisz to miejsce z oczekiwaną efektywnością w Austrii. . . ale spraw, aby goście czuli się mile widziani Twoje podejście może się sprawdzać przy zamawianiu pracowników, ale nie jest dobre dla gości. BIZARRE: W całym hotelu panowała atmosfera „przewagi”. Trudno to opisać. Pomyśl „Żony ze Stepford” lub nowsze „Get Out”. Personel dołożył wszelkich starań, aby pracować według czegoś, co wydawało się dziwne i być może, ośmielę się to powiedzieć, dyktatorskie zarządzanie. Uwaga dla właściciela: Może to być jeden z najlepszych hoteli w okolicy, jeśli przynajmniej przywitasz gości uśmiechem (nawet jeśli to nieprawda Bon Amis, spróbuj). Podsumowując, wydaje mi się, że wiele z tej recenzji jest subiektywne, a inni mogli uznać ją za zachwycającą, jednak z doświadczenia naszej grupy tak nie było.

  • JKreviewer2020-02-27
    Bardzo dobry

    Zatrzymałem się na 3 noce w lutym na wyjazd na narty. Pokój był wygodny z ładnym dużym balkonem, telewizorem z międzynarodowymi kanałami i czystą łazienką. Nic specjalnego - bardzo podobne do pierwszorzędnej gospody w Wielkiej Brytanii. Dla Brytyjczyka, który lubi herbatę, brak urządzeń do robienia herbaty w pokoju był naprawdę rozczarowujący. Poza porą śniadania jedynym sposobem na filiżankę herbaty był bar i naprawdę nie mogłem się doczekać jednego z nich w moim pokoju po długim dniu w górach. Śniadanie było dobre - typowy tyrolski hotel. Obiad był w porządku, ale tak naprawdę nie do gustu. Dobra przechowalnia sprzętu narciarskiego. Rozumiem, dlaczego ludzie mówią, że personel domu jest nieprzyjazny, ale w rzeczywistości jestem bardzo miły, kiedy z nimi rozmawiasz i był pomocny we wszystkim, czego potrzebowałem. Wszyscy pracownicy byli dobrzy. Lokalizacja była całkiem dobra na narty - 2 minuty spacerem do przystanku autobusu dla narciarzy, który jest 5 minut do stacji gondoli, mniej niż 5 minut spacerem od dworca kolejowego. Niebieska trasa biegnie prawie na tyłach hotelu, ale jest otwarta tylko wtedy, gdy jest dużo śniegu. Ogólnie rzecz biorąc, myślałem, że to nieco rozczarowujące dla 4 gwiazdek i nieco zawyżone, ale potem był szczyt sezonu narciarskiego.

  • serenacM2949EX2020-02-04
    Bardzo dobry

    Zwykle nie jesteśmy fanami niepełnego wyżywienia, ale zdecydowaliśmy się na ten hotel i byliśmy bardzo zadowoleni z tej decyzji. OK - rano musieliśmy wybrać na kolację, ale w niedzielę do wyboru były co najmniej trzy dania główne i bufet. Wszystko było świeżo wyglądane i ładnie przedstawione. Kelnerzy byli bardzo przyjaźni i sprawni. Był też świetny wybór na śniadanie. Moją jedyną wadą była mozzarella, która była łagodna i wcale nie kremowa. . Pokój na najwyższym piętrze miał balkon i był wystarczająco przestronny. Dodatkowe poduszki zostały dostarczone szybko. Pokoje można trochę ulepszyć, ale kiedy jeździsz cały dzień na nartach, nie ma to tak naprawdę znaczenia. Spa było świetne - łaźnia parowa, dziwny i niesamowity prysznic - wszystko bardzo miłe, jeśli jesteś w swoim kostiumie urodzinowym! ! Jest przechowalnia sprzętu narciarskiego, więc buty są ładne i smaczne rano. Pojechaliśmy do stacji bazowej, ale musisz tam dotrzeć wcześniej, aby znaleźć miejsce! Na głównej drodze jest autobus, ale były raczej zapakowane!

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Hotel Alpenhof Brixen

  • darmowe Wi-Fi w całym hotelu
  • strefa spa i kryty basen
  • kuchnia regionalna w hotelowej restauracji

Oferta dla tego hotelu nie jest dostępna.

Zobacz, co nowego na blogu TUI