Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel

Atlantic Hills

TFS11363
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Czystość
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
  • Jakość noclegu
Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Wyjątkowy
2025-05-02

We have just got back from staying at this hotel for 12 days. Hotel and rooms are clean and big, however lack of storage in rooms one small hanging space and one solitary drawer. Shower is hot and then sporadically goes cold. As for our stay where do we begin ...... we were not aware of the road being dug up for work going on at a nearby hotel and therefore transfer pick up was arranged and you were asked to walk to a nearby hotel 8 mins away. Building work going on at the hotel for a new spa, again not told in advance and work commenced at 8am each day. One hot tub was out of action for our last 2 days because a workman was creating what looks like a handrail. Food was basic - vegetables available for breakfast, no signs to say what food was, no atmosphere in the restaurant. We encountered a 2 day strike by hotel workers, only aware when first night we went for dinner to be served a standard meal, no vegetarian choice, no butter for bread, no bar open in the evening and was told by reception that we must remember the strikers were going without pay for the 2 days. No note put through door to advise of strike. Only appeared to be 4 members of staff on duty in the evening on these 2 days, no Manager. Hotel Manager not interested in guests made no effort to speak to anyone. Pool area - bar staff friendly, however Life Guard spent all his time in the bar on his phone or chatting to colleagues totally away from guests around the pool and when he did make an appearance it was to noisily move furniture and parasols around whilst you were relaxing. One lady slipped over the lifeguard walked the opposite way and did not help her leaving myself and another guest to make sure she was OK. Poolside floor bounces in some places which is not good. Entertainment - none in the whole 10 days we were there - pianist just didn't turn up. Bar man Juan was amazing made everyone feel welcome also Receptionist with dark hair very friendly and accommodating. Unfortunately we believe Juan is leaving which will be a big loss to the hotel. We believe this hotel is turning to a Tui Blue however drastic changes need to be made for this to happen.

Gill T
2024-09-08

Wakacje w tym hotelu kupiliśmy w biurze podróży TUI, niestety opis oferty nie był dokładny, przez co na miejscu dopiero dowiedzieliśmy się o kilku niedogodnościach. Byliśmy tam od 30.08 do 05.09. Wygląd pokoi był bardzo fajny, nowoczesny wystrój, jednak brak zamkniętej dużej szafy był dla nas problemem z racji, że często chowamy tam wiele rzeczy, aby utrzymać sobie porządek w pokoju. Tu niestety wszystko musiało być na wierzchu bądź w walizce. Ze względu na to, że na kartce, którą otrzymaliśmy z recepcji, że hotel zachęca do korzystania z sejfu, bo nie odpowiada za nic co zginie z pokoju byliśmy sceptycznie nastawieni do sprzątania mimo, że cała gotówkę zawsze mieliśmy przy sobie. Nie podoba mi się takie otwarte mówienie, że może coś nam zginąć. Wiadomo, że wszędzie może się to zdarzyć jednak tutaj informacja była wręcz dosłowna „Jak was okradną to wasz problem „. Dodatkowo mieliśmy wykupione dwa posiłki, ale do kolacji napoje nie były w cenie. Nawet zwykła woda, która kosztowała za małą butelkę 2,5 euro, co nie było opisane w ofercie tak jak i to, że jeden basen jest płatny. Jeszcze się nie spotkaliśmy z czymś takim. Dodatkowo w hotelu obok były prowadzone prace od samego rana o czym zostaliśmy poinformowani mailowo niedługo przed wylotem i zostaliśmy zapewnieni przez TUI, że postarają się dać nam pokój z dala od hałasu, po czym ulokowano nas typowo na przeciwko remontowanego hotelu, więc ich zapewnienia nie są nic warte. Takie informacje powinny zostać podane już przy rezerwacji. W opisie oferty pisało że hotel Atlantic przeszedł remont w 2023 roku, po czym również w mailu dostaliśmy powiadomienia, że nie wszystko jest jeszcze czynne, jak jednak z restauracji więc również kolejne wprowadzenie w błąd. Jeśli chodzi o jedzienie to słabiutko. Mały wybór jak na 4 gwiazdkowy hotel, jedzenie naprawdę było ledwo letnie, nie stosowali podgrzewaczy. Naleśniki czy jajecznicę wyłożone na zwykłe duże talerze więc nie ma co się dziwić, że zimne. Większość owoców w zalewach zamiast świeżych, podstawowe warzywa jak ogórek czy pomidor były na zmianę w jeden czy dwa dni zdarzyło się, że było podane i to i to. Woda w jadalni z automatu dostępna tylko do śniadania smakowała dziwnie jakby chlorem i miałam bóle brzucha po jej wypiciu. Ogólnie nie jesteśmy zadowoleni z pobytu plus tylko taki że jest tam ładnie po remoncie. Przy wykwaterowaniu jeszcze zostaliśmy obciążeni jakaś opłata 6 euro nawet nie wiem za co, bo pokazano nam fakturę po hiszpańsku. Nic dodatkowego nie braliśmy więc nie mam pojęcia co oni tam wzięli, ale już nie mieliśmy nawet ochoty z chłopakiem dochodzić się za co, bo zapewne i tak byśmy musieli zapłacić. Ogólnie bardziej minus dla TUI, że oferta nie jest dobrze opisana i nie spełniają obietnic, które sami dają w mailach.

Patrycja K
Wyjątkowy
2025-05-17

This hotel had just changed to Tui Blue a few days before our arrival. Everything was superb...great value....food, service, cleanliness, entertainment etc. All staff members are friendly, helpful and experienced. All helped to make a relaxed and enjoyable week. Pity the gym wasn't ready on time, but Tui did warn us about this prior to our arrival and offered to change us to a different hotel. We're pleased we didn't change. Will certainly return.

LynnieCrediton
Wyjątkowy
2025-05-15

We stayed at the Atlantic Hills Hotel in Puerto de la Cruz in September 2024 for 10 nights. We had a great stay and it suited us as we could chill and spend time round the pool but also there were plenty of things to do and go and see. The zoo is definitely worth a visit, we had a wonderful day there and you can get the free little train there from the town centre. The walk into town is approx 20 mins but that does include 400 steps downhill and all uphill on the return. Ok for us as we are physically fit and able bodied. The staff at the hotel were all very pleasant and chatty and helpful. The bar by the pool was a lovely place to sit and have a drink or a spot of lunch and prices were very reasonable. We never had a problem getting a sun bed and they put extra ones on the grass area which we quite liked as it was quieter. Food was great with a big choice, we always found something we liked. Sometimes wanting to go back for seconds as it was so nice but we never did! Lovely to eat outside too, especially for breakfast. The room was big and spacious but then we did book a suite. View was lovely overlooking the mountain. Couldn’t fault the room at all. Overall we had a fantastic stay and the only reason we have given it a 4 star is because there was still some building work going on and the spa and gym were not finished.

DeniseH09
Wyjątkowy
2025-05-07

We were there 1st week in April. Noise from the building work not too bad for us. Probably depends where your room is tbf. Around the pool it wasn't too bad. Also depends on what work they're doing so you could be unlucky if they're drilling! The hotel is in quite an isolated location. However, stunning 360 views of the town, coast and Mt Teide. The walk down to the town is either via a LOT of steps (guessing about 200) in stages through gardens. Or via the road, which was one way and quiet. I personally found this easier. Lovely bar on the way too! Getting back we got a taxi (less than €5) excellent service. Re hotel... staff very friendly and helpful. I'm learning Spanish and they were very happy to have a chat in Spanish!  Food was quite european. We personally found it lovely and enjoyed trying much more authentic Spanish cuisine. However it wouldn't be to some British tastes. No traditional fish and chips and pies Lol.🤣. Each to their own! Bedrooms very modern and minimalist. Not much storage space but very clean. Entertainment not every night, just a pianist and a singer a couple of times! Cocktails made up for it though. They were excellent!  We felt that the views, friendliness of staff, cleanliness, outweighed some of the negatives. Also it's due to become a TUI blue this month so some issues may be addressed eg entertainment and food. Also spa is being built and should be finished soon.  To conclude we will definitely be going back there! Hope this helps?

Cwtchynanny
2025-05-02

We have just got back from staying at this hotel for 12 days. Hotel and rooms are clean and big, however lack of storage in rooms one small hanging space and one solitary drawer. Shower is hot and then sporadically goes cold. As for our stay where do we begin ...... we were not aware of the road being dug up for work going on at a nearby hotel and therefore transfer pick up was arranged and you were asked to walk to a nearby hotel 8 mins away. Building work going on at the hotel for a new spa, again not told in advance and work commenced at 8am each day. One hot tub was out of action for our last 2 days because a workman was creating what looks like a handrail. Food was basic - vegetables available for breakfast, no signs to say what food was, no atmosphere in the restaurant. We encountered a 2 day strike by hotel workers, only aware when first night we went for dinner to be served a standard meal, no vegetarian choice, no butter for bread, no bar open in the evening and was told by reception that we must remember the strikers were going without pay for the 2 days. No note put through door to advise of strike. Only appeared to be 4 members of staff on duty in the evening on these 2 days, no Manager. Hotel Manager not interested in guests made no effort to speak to anyone. Pool area - bar staff friendly, however Life Guard spent all his time in the bar on his phone or chatting to colleagues totally away from guests around the pool and when he did make an appearance it was to noisily move furniture and parasols around whilst you were relaxing. One lady slipped over the lifeguard walked the opposite way and did not help her leaving myself and another guest to make sure she was OK. Poolside floor bounces in some places which is not good. Entertainment - none in the whole 10 days we were there - pianist just didn't turn up. Bar man Juan was amazing made everyone feel welcome also Receptionist with dark hair very friendly and accommodating. Unfortunately we believe Juan is leaving which will be a big loss to the hotel. We believe this hotel is turning to a Tui Blue however drastic changes need to be made for this to happen.

Gill T
2024-09-08

Wakacje w tym hotelu kupiliśmy w biurze podróży TUI, niestety opis oferty nie był dokładny, przez co na miejscu dopiero dowiedzieliśmy się o kilku niedogodnościach. Byliśmy tam od 30.08 do 05.09. Wygląd pokoi był bardzo fajny, nowoczesny wystrój, jednak brak zamkniętej dużej szafy był dla nas problemem z racji, że często chowamy tam wiele rzeczy, aby utrzymać sobie porządek w pokoju. Tu niestety wszystko musiało być na wierzchu bądź w walizce. Ze względu na to, że na kartce, którą otrzymaliśmy z recepcji, że hotel zachęca do korzystania z sejfu, bo nie odpowiada za nic co zginie z pokoju byliśmy sceptycznie nastawieni do sprzątania mimo, że cała gotówkę zawsze mieliśmy przy sobie. Nie podoba mi się takie otwarte mówienie, że może coś nam zginąć. Wiadomo, że wszędzie może się to zdarzyć jednak tutaj informacja była wręcz dosłowna „Jak was okradną to wasz problem „. Dodatkowo mieliśmy wykupione dwa posiłki, ale do kolacji napoje nie były w cenie. Nawet zwykła woda, która kosztowała za małą butelkę 2,5 euro, co nie było opisane w ofercie tak jak i to, że jeden basen jest płatny. Jeszcze się nie spotkaliśmy z czymś takim. Dodatkowo w hotelu obok były prowadzone prace od samego rana o czym zostaliśmy poinformowani mailowo niedługo przed wylotem i zostaliśmy zapewnieni przez TUI, że postarają się dać nam pokój z dala od hałasu, po czym ulokowano nas typowo na przeciwko remontowanego hotelu, więc ich zapewnienia nie są nic warte. Takie informacje powinny zostać podane już przy rezerwacji. W opisie oferty pisało że hotel Atlantic przeszedł remont w 2023 roku, po czym również w mailu dostaliśmy powiadomienia, że nie wszystko jest jeszcze czynne, jak jednak z restauracji więc również kolejne wprowadzenie w błąd. Jeśli chodzi o jedzienie to słabiutko. Mały wybór jak na 4 gwiazdkowy hotel, jedzenie naprawdę było ledwo letnie, nie stosowali podgrzewaczy. Naleśniki czy jajecznicę wyłożone na zwykłe duże talerze więc nie ma co się dziwić, że zimne. Większość owoców w zalewach zamiast świeżych, podstawowe warzywa jak ogórek czy pomidor były na zmianę w jeden czy dwa dni zdarzyło się, że było podane i to i to. Woda w jadalni z automatu dostępna tylko do śniadania smakowała dziwnie jakby chlorem i miałam bóle brzucha po jej wypiciu. Ogólnie nie jesteśmy zadowoleni z pobytu plus tylko taki że jest tam ładnie po remoncie. Przy wykwaterowaniu jeszcze zostaliśmy obciążeni jakaś opłata 6 euro nawet nie wiem za co, bo pokazano nam fakturę po hiszpańsku. Nic dodatkowego nie braliśmy więc nie mam pojęcia co oni tam wzięli, ale już nie mieliśmy nawet ochoty z chłopakiem dochodzić się za co, bo zapewne i tak byśmy musieli zapłacić. Ogólnie bardziej minus dla TUI, że oferta nie jest dobrze opisana i nie spełniają obietnic, które sami dają w mailach.

Patrycja K

Atlantic Hills - informacje

Atlantic Hills to nowo otwarty obiekt przeznaczony wyłącznie dla gości powyżej 18. roku życia - sprawdzi się więc doskonale dla par, chcących spędzić romantyczne chwile tylko we dwoje lub dla grup przyjaciół uwielbiających eksplorowanie nowych miejsc. Na gości czeka tutaj między innymi oferta masaży i siłownia, a wieczory umili muzyka na żywo. Dwie restauracje i bary zadbają o podniebienie gości i dostarczą orzeźwiających drinków.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Spa
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 1 km od centrum miasta
  • ok. 1,4 km od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 35 min
World map
Średnia ocena klientów:
Wyjątkowy
(73 opinie)
(73 opinie)
    Czystość
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Jakość noclegu
    Lokalizacja
  • Patrycja K2024-09-08

    Wakacje w tym hotelu kupiliśmy w biurze podróży TUI, niestety opis oferty nie był dokładny, przez co na miejscu dopiero dowiedzieliśmy się o kilku niedogodnościach. Byliśmy tam od 30.08 do 05.09. Wygląd pokoi był bardzo fajny, nowoczesny wystrój, jednak brak zamkniętej dużej szafy był dla nas problemem z racji, że często chowamy tam wiele rzeczy, aby utrzymać sobie porządek w pokoju. Tu niestety wszystko musiało być na wierzchu bądź w walizce. Ze względu na to, że na kartce, którą otrzymaliśmy z recepcji, że hotel zachęca do korzystania z sejfu, bo nie odpowiada za nic co zginie z pokoju byliśmy sceptycznie nastawieni do sprzątania mimo, że cała gotówkę zawsze mieliśmy przy sobie. Nie podoba mi się takie otwarte mówienie, że może coś nam zginąć. Wiadomo, że wszędzie może się to zdarzyć jednak tutaj informacja była wręcz dosłowna „Jak was okradną to wasz problem „. Dodatkowo mieliśmy wykupione dwa posiłki, ale do kolacji napoje nie były w cenie. Nawet zwykła woda, która kosztowała za małą butelkę 2,5 euro, co nie było opisane w ofercie tak jak i to, że jeden basen jest płatny. Jeszcze się nie spotkaliśmy z czymś takim. Dodatkowo w hotelu obok były prowadzone prace od samego rana o czym zostaliśmy poinformowani mailowo niedługo przed wylotem i zostaliśmy zapewnieni przez TUI, że postarają się dać nam pokój z dala od hałasu, po czym ulokowano nas typowo na przeciwko remontowanego hotelu, więc ich zapewnienia nie są nic warte. Takie informacje powinny zostać podane już przy rezerwacji. W opisie oferty pisało że hotel Atlantic przeszedł remont w 2023 roku, po czym również w mailu dostaliśmy powiadomienia, że nie wszystko jest jeszcze czynne, jak jednak z restauracji więc również kolejne wprowadzenie w błąd. Jeśli chodzi o jedzienie to słabiutko. Mały wybór jak na 4 gwiazdkowy hotel, jedzenie naprawdę było ledwo letnie, nie stosowali podgrzewaczy. Naleśniki czy jajecznicę wyłożone na zwykłe duże talerze więc nie ma co się dziwić, że zimne. Większość owoców w zalewach zamiast świeżych, podstawowe warzywa jak ogórek czy pomidor były na zmianę w jeden czy dwa dni zdarzyło się, że było podane i to i to. Woda w jadalni z automatu dostępna tylko do śniadania smakowała dziwnie jakby chlorem i miałam bóle brzucha po jej wypiciu. Ogólnie nie jesteśmy zadowoleni z pobytu plus tylko taki że jest tam ładnie po remoncie. Przy wykwaterowaniu jeszcze zostaliśmy obciążeni jakaś opłata 6 euro nawet nie wiem za co, bo pokazano nam fakturę po hiszpańsku. Nic dodatkowego nie braliśmy więc nie mam pojęcia co oni tam wzięli, ale już nie mieliśmy nawet ochoty z chłopakiem dochodzić się za co, bo zapewne i tak byśmy musieli zapłacić. Ogólnie bardziej minus dla TUI, że oferta nie jest dobrze opisana i nie spełniają obietnic, które sami dają w mailach.

  • LynnieCrediton2025-05-17
    Wyjątkowy

    This hotel had just changed to Tui Blue a few days before our arrival. Everything was superb...great value....food, service, cleanliness, entertainment etc. All staff members are friendly, helpful and experienced. All helped to make a relaxed and enjoyable week. Pity the gym wasn't ready on time, but Tui did warn us about this prior to our arrival and offered to change us to a different hotel. We're pleased we didn't change. Will certainly return.

  • DeniseH092025-05-15
    Wyjątkowy

    We stayed at the Atlantic Hills Hotel in Puerto de la Cruz in September 2024 for 10 nights. We had a great stay and it suited us as we could chill and spend time round the pool but also there were plenty of things to do and go and see. The zoo is definitely worth a visit, we had a wonderful day there and you can get the free little train there from the town centre. The walk into town is approx 20 mins but that does include 400 steps downhill and all uphill on the return. Ok for us as we are physically fit and able bodied. The staff at the hotel were all very pleasant and chatty and helpful. The bar by the pool was a lovely place to sit and have a drink or a spot of lunch and prices were very reasonable. We never had a problem getting a sun bed and they put extra ones on the grass area which we quite liked as it was quieter. Food was great with a big choice, we always found something we liked. Sometimes wanting to go back for seconds as it was so nice but we never did! Lovely to eat outside too, especially for breakfast. The room was big and spacious but then we did book a suite. View was lovely overlooking the mountain. Couldn’t fault the room at all. Overall we had a fantastic stay and the only reason we have given it a 4 star is because there was still some building work going on and the spa and gym were not finished.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Atlantic Hills

  • darmowe Wi-Fi w całym hotelu
  • hotel tylko dla dorosłych: 18+
  • muzyka na żywo
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI