Goście cenią ten hotel za...
- Obsługa
- Czystość
Hotel Club Li Suari - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- Hotel ten położony jest bezpośrednio przy plaży, w centrum miejscowości San Teodoro.
- Obsługa
- Czystość
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Wartość
- elaeu2020-01-24
nie wiem dlaczego ludzie tak chwalą hotel Li Suari Ja uważam mój pobyt za bardzo niemiły Owszem pokój w bungalowie niczego sobie czysty ale to jedyna zaleta tego miejsca Posiłki są dla ludzi lubiących ryby i owoce morza Ja też lubię ryby ale smażone a tego nie było Były natomiast posiłki przesiąknięte zapachem i smakiem ryb a to tuż mi nie odpowiadało Śniadania były nie dla Polaków całe mnóstwo crosantów jajecznica i bekon przez cały tydzień OHYDA !!!!!!!! Morze ładne pod warunkiem że się do niego nie wchodzi kamienie olbrzymie buty do wody nie pomagają Teraz o obiecywanych animacjach których praktycznie nie było Bo co to za animacje gdzie wieczorem zamiast potańczyć to pan zachęca dzieci by "jeżdziły" z nim "pociągiem" a dorośli mają mieć przy tym jakąś rozrywkę Po prostu PORAŻKA!!!!!!!!!!!! Teraz o alkoholu w opcji ALL nie ma w czym wybrać SŁODKI ULEP SYF SYF SYF !!!!!!!!!!! ODRADZAM STANOWCZO!!!
- chatnatalia2019-11-15
tragiczny hotel, bardzo niemiła obsługa, warunki spartańskie, brak wody w pokojach, jaszczurki na bungalowach, brzydziłam się wejść do basenu, brudno w hotelu, zero atrakcji - nigdy nie byłam tak niezadowolona jak po tym wyjeździe, bardzo daleko od centrum
- 199Ryszard2019-08-15
Byliśmy tam w końcu czerwca. Naczytaliśmy się "znakomitych" opinii o tym hotelu i pojechaliśmy. Nie będę tutaj powielał opisów innych na tym portalu ale skupię sie na swoich odczuciach. Z jednej strony hotel niewielki, w cichej okolicy (małe odludzie), czystość na wysokim poziome, obsługa miła i sympatyczna, wystarczająco dużo wolnego miejsca na plaży i nad niewielkim basenem. Główni goście hotelu to sympatyczni Francuzi. I tu dochodzimy do sedna sprawy. Hotel i jego obsługa nastawieni są na obsługę gości z Francji. To ich się szczególnie tutaj "dopieszcza" i spełnia wszelkie ich zachcianki. Przykłady ? Proszę bardzo. Gości z Francji witają w hotelu animatorzy "śpiewem i tańcem" a innych nie, gości z Fracji odprowadza się indywidualnie z recepcji do pokoi a innych nie, kanałów w tv francuskich jest z 30 a polskich żadnego, animacje dla dzieci wyłącznie po francusku, gości z Francji usadza się przy stolikach w restauracji (są przydzielane na stałe) głownie na tarasie czy przy oknach a polskich w środku sali lub kącie przy kuchni i obsługa bardzo tego przestrzega itd itp. Nie jestem jakoś szczególnie przewrażliwiony na tym punkcie ale takiej "segregacji" narodowościowej nie widziałem w hotelach nigdzie na świecie a jeździmy sporo. Ale teraz najważniejsze. To pod gości z Francji ustawione jest menu na kuchni. Jeśli ktoś lubi ryby i potrawy z owocami morza w każdej postaci to będzie zadowolony i to hotel dla niego ale jeśli nie to ma problem. Bywały często dni, że na obiad czy kolację było tylko jedno danie na ciepło bez ryby czy owoców morza. Zup na obiad nie było a na kolacje tak średnio co drugi dzień. Ale prawdziwym problemem były śniadania. Typowo kontynentalne (pod gości z Francji). W skrócie to kawa, herbata, masło, szynka konserwowa (salami), jajka na twardo, dużo croissant-ów, jajecznica robiona z pulpy jajecznej (wyglądała jak sernik) i z grubsza tyle. Opcja all inclusiv (normalna) jest bardzo uboga. Zawiera to tylko wino, piwo, 2 likiery i grappę. Jak dopłaciłeś 10 euro/osobę/dzień to można było korzystać w wersji all "twardej" i tam wybór był przyzwoity. Jednym słowem jeśli lubisz spokój, ciszę, owoce morza i ryby i masz wstręt do alkoholu to hotel dla Ciebie. Jeśli nie ... szukaj gdzie indziej. My tam na pewno nie wrócimy ... ze względu "na owoce morza i ryby" .. nie alkohol :)) Jeszcze na koniec takie uwagi. Raz w tygodniu była kolacja z menu wyłącznie lokalnym (sardyńskim) ... "niebo w ustach". Pyszności. Zarówno dania główne jak i desery. Jak myslisz, że w tym hotelu zjesz pizzę to zapomnij !!! W czasie naszego pobytu goście z Polski stanowili ok. 20-25% ogółu gości hotelu więc nie byliśmy tam aż w takiej mniejszości dla której nie warto by było trochę bardziej się postarać.