Gran Hotel Bristol La Habana Kuba - Hotel
Gran Hotel Bristol La Habana Kuba - Hotel
Gran Hotel Bristol La Habana Kuba - Hotel
Gran Hotel Bristol La Habana Kuba - Hotel
Gran Hotel Bristol La Habana Kuba - Hotel
Gran Hotel Bristol La Habana Kuba - Hotel
Gran Hotel Bristol La Habana Kuba - Hotel
Gran Hotel Bristol La Habana Kuba - Hotel
Gran Hotel Bristol La Habana Kuba - Hotel
Gran Hotel Bristol La Habana Kuba - Hotel
Gran Hotel Bristol La Habana Kuba - Hotel
Gran Hotel Bristol La Habana Kuba - Hotel
Gran Hotel Bristol La Habana Kuba - Hotel
Gran Hotel Bristol La Habana Kuba - Hotel

Gran Hotel Bristol La Habana

HAV10139

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Obsługa
  • Czystość
  • Pokoje
  • Wartość
Gran Hotel Bristol La Habana Kuba - Hotel
Gran Hotel Bristol La Habana Kuba - Hotel
Gran Hotel Bristol La Habana Kuba - Hotel
Gran Hotel Bristol La Habana Kuba - Hotel
Gran Hotel Bristol La Habana Kuba - Hotel
Gran Hotel Bristol La Habana Kuba - Hotel
Gran Hotel Bristol La Habana Kuba - Hotel
Gran Hotel Bristol La Habana Kuba - Hotel
Gran Hotel Bristol La Habana Kuba - Hotel
Gran Hotel Bristol La Habana Kuba - Hotel
Gran Hotel Bristol La Habana Kuba - Hotel
Gran Hotel Bristol La Habana Kuba - Hotel
Gran Hotel Bristol La Habana Kuba - Hotel
Gran Hotel Bristol La Habana Kuba - Hotel
Znakomity
Wyjątkowy
2025-03-09

Roxana pena alber was the best check in hostess at this hotel and victor in the bar upstairs did great drinks while enjoying the pool and the views. Until now everything is going well in this hotel. Great location, big rooms, great views and the general attitude of the staff is great

Wilfred L
Wyjątkowy
2020-03-09

Miałem szczęście zostać tam tydzień po otwarciu. Zwykle trudne połączenie, ale. . . wszystko działało dobrze. Dzięki zespołowi Thierry, GM Monika. pokoje Division i Tereza, gość Relation manager. wreszcie menedżer „wiedząc wszystko” Ricardo, ekspert nie tylko od kubańskich ruhm i cygar, ale także młody człowiek z potencjałem! ! ! Pokój przestronny, łazienka z ogromnym prysznicem, oddzielne toalety, doskonała jakość łóżka Kempinski. I bardzo miłe śniadanie już kilka dni po otwarciu. Najlepsze ze wszystkich. Wspaniały duch, jaki można poczuć wśród kubańskich pracowników. Bardzo polecam ten hotel każdemu podróżnikowi. I . . . . odwiedziliśmy co najmniej 6 kolejnych hoteli w mieście, tak zwaną lokalnie zarządzaną gwiazdą fife, po prostu nieporównywalną „! ! ! Świetna drużyna Bristol i powodzenia w tym błyszczącym mieście.

gerhardm195
Wyjątkowy
2020-03-04

W zupełnie nowym hotelu wszystko było po prostu idealne. Szczególnie podkreślam obsługę i ludzi, którzy sprawili, że poczuliśmy się wyjątkowo: zawsze z uśmiechem i bardzo pomocni, sugerujący i pomagający we wszystkich naszych planach i logistyce, nawet poza hotelem. Hotel jest naprawdę dobrze położony, niedaleko Capitolio. Z tarasu na dachu roztacza się wspaniały widok La Habana Vieja w 360 stopniach; naprawde wow! Dobre jedzenie (świetne Poke Bowl i fantastyczne śniadanie) z widokiem. . . co jeszcze? Pokoje są naprawdę ładne i wygodne. Cały projekt i dekoracje były nowoczesne i przytulne. Całkowicie polecam! Bardzo podobało mi się to doświadczenie. . . podobnie jak moje dzieci!

Rita_S_Vilaca
2025-04-28

Let me start by saying: this is not a real Kempinski hotel. It’s merely managed by Kempinski — and that’s where any similarity ends. If you expect Kempinski’s usual international standard, you will be extremely disappointed. The first issue you’ll encounter immediately: no one at this hotel speaks English. Not the receptionists, not the restaurant staff, not housekeeping — absolutely no one. For a hotel operating under the Kempinski name, this is simply unacceptable and completely impractical for international guests. My boyfriend and I arrived after a two-hour drive from Varadero, exhausted and just wanting to rest. We reached the hotel at 12:45 PM. While I understand check-in is typically around 2–3 PM, most hotels worldwide allow early check-in if a room is ready — often complimentary or for a small fee. When we walked in, we saw guests checking out, so I approached the front desk. The receptionist didn’t acknowledge us, didn’t smile, and didn’t greet us. When I said “Hello,” she finally looked up and simply demanded: “Passport and credit card.” — no “Welcome,” no manners, no professionalism. I politely asked if there was a chance our room was ready. Her response: “Not ready unless you pay.” I asked her to clarify, as in Europe it’s common to offer early check-in for a nominal charge (€10–20). Keep in mind: we were already paying $85 per night. She then informed me that early check-in would cost $72 — for just two hours. At that point, I laughed and walked away. When we finally got into the room, it became clear that the problems were far worse: • Stained bed linen • No fitted bed sheet — just a small, thin sheet thrown over the mattress • No blanket, just a flimsy cover sheet • Coffee cups and teaspoons provided — but no coffee, no tea, and no kettle • Curtains broken and unable to open or close properly • Cigarette burns on the bedroom drawers • The bathroom shower was leaking badly, leaving puddles of water across the floor And if that wasn’t enough: • Extensive refurbishment works were taking place throughout the hotel • Construction noise was loud and constant, starting from the morning and continuing throughout the day • Hotel corridors were full of construction workers, making the whole place feel like an active building site rather than a 5-star hotel Later, because I wasn’t feeling well (sore throat), I went back to reception to request a kettle. I explained the situation — but again, the same rude receptionist simply said “No.” Full stop. I asked to speak with the manager. A very young man — who looked barely 20 years old — came up to the room with a coffee machine instead of a kettle. When I asked where the manager was, he pulled out his phone to use Google Translate and informed me he was the manager. It was almost laughable — not only did he speak no English, but he clearly had no training to run a hotel of any standard, let alone one associated with Kempinski. The problems didn’t stop inside the hotel. The most serious issue: guest privacy and security. I had listed Dubai as my residence on the hotel booking, but never shared that information verbally with any staff, nor did I know anyone in Cuba. Yet, outside the hotel, a man approached me, claiming to “know” me and knew I lived in Dubai. He said he “worked at the hotel” (which I am convinced he did not) and proceeded to harass us for money, tours, currency exchange, etc. This clearly suggests that someone inside the hotel leaked my private information. When I raised this alarming breach with the hotel, they denied it — but the facts speak for themselves. ⸻ In summary: • This is not a real Kempinski experience — it’s merely licensed management • Severe language barrier — no English-speaking staff at all • Extremely poor customer service and very rude front desk staff • Broken room facilities (curtains, leaking showers, stained bedding, cigarette burns) • Construction noise and disruption throughout the hotel • Guest privacy and security concerns • Overpriced food and drinks with slow service • The only positives: a nice rooftop pool and a decent location — but they do not make up for the appalling overall experience Avoid this hotel if you expect true luxury, professionalism, or even basic international hospitality standards.

Omarmendes
Wyjątkowy
2025-04-02

The service in the hotel was absolutely five star. The breakfast was beyond five star! The pool was the best that I’ve experienced in Havana; the water was delightfully warm! I’ve stayed at every hotel in Havana over the last few decades, so I speak from lots of experience. Concierge Laura Alvarez gave the best service imaginable. She was sincere and always willing to resolve any type of issue The rooftop restaurant has an incredible view and it’s the closest hotel to the Capitola. Swimming in the pool with the Capitolio up against the view was breathtaking. Also, the Internet was the easiest I’ve encountered In Havana In addition, the price of this hotel was much more reasonable than any other hotelin Havana. The rooms had high ceilings, efficient air conditioning, and a balcony off each of the windows in the room. Most impressive was the lighting because in Cuba there is very little light in most of the hotels and casa particular. Everything was modernized from the lighting to the Internet to minor things such as room service.

paulawG4387KW
Wyjątkowy
2025-03-09

Roxana pena alber was the best check in hostess at this hotel and victor in the bar upstairs did great drinks while enjoying the pool and the views. Until now everything is going well in this hotel. Great location, big rooms, great views and the general attitude of the staff is great

Wilfred L
Wyjątkowy
2020-03-09

Miałem szczęście zostać tam tydzień po otwarciu. Zwykle trudne połączenie, ale. . . wszystko działało dobrze. Dzięki zespołowi Thierry, GM Monika. pokoje Division i Tereza, gość Relation manager. wreszcie menedżer „wiedząc wszystko” Ricardo, ekspert nie tylko od kubańskich ruhm i cygar, ale także młody człowiek z potencjałem! ! ! Pokój przestronny, łazienka z ogromnym prysznicem, oddzielne toalety, doskonała jakość łóżka Kempinski. I bardzo miłe śniadanie już kilka dni po otwarciu. Najlepsze ze wszystkich. Wspaniały duch, jaki można poczuć wśród kubańskich pracowników. Bardzo polecam ten hotel każdemu podróżnikowi. I . . . . odwiedziliśmy co najmniej 6 kolejnych hoteli w mieście, tak zwaną lokalnie zarządzaną gwiazdą fife, po prostu nieporównywalną „! ! ! Świetna drużyna Bristol i powodzenia w tym błyszczącym mieście.

gerhardm195

Gran Hotel Bristol La Habana - informacje

Gran Hotel Bristol La Habana to miejski, elegancko urządzony hotel, który świetnie sprawdzi się dla osób, które lubią zwiedzać i wypoczywać w komfortowym miejscu. Na gości czeka tutaj basen typu infinity, a o chwilę błogiego wyciszenia zadba strefa spa z ofertą masaży. W hotelu goście znajdą 2 restauracje oferujące smaczne dania oraz 2 bary z orzeźwiającymi napojami.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Menu dla dzieci
  • Dla rodzin
  • Spa
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • czas dojazdu z lotniska ok. 35 min
World map
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(118 opinii)
(118 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Czystość
    Pokoje
    Wartość
  • gerhardm1952020-03-09
    Wyjątkowy

    Miałem szczęście zostać tam tydzień po otwarciu. Zwykle trudne połączenie, ale. . . wszystko działało dobrze. Dzięki zespołowi Thierry, GM Monika. pokoje Division i Tereza, gość Relation manager. wreszcie menedżer „wiedząc wszystko” Ricardo, ekspert nie tylko od kubańskich ruhm i cygar, ale także młody człowiek z potencjałem! ! ! Pokój przestronny, łazienka z ogromnym prysznicem, oddzielne toalety, doskonała jakość łóżka Kempinski. I bardzo miłe śniadanie już kilka dni po otwarciu. Najlepsze ze wszystkich. Wspaniały duch, jaki można poczuć wśród kubańskich pracowników. Bardzo polecam ten hotel każdemu podróżnikowi. I . . . . odwiedziliśmy co najmniej 6 kolejnych hoteli w mieście, tak zwaną lokalnie zarządzaną gwiazdą fife, po prostu nieporównywalną „! ! ! Świetna drużyna Bristol i powodzenia w tym błyszczącym mieście.

  • Rita_S_Vilaca2020-03-04
    Wyjątkowy

    W zupełnie nowym hotelu wszystko było po prostu idealne. Szczególnie podkreślam obsługę i ludzi, którzy sprawili, że poczuliśmy się wyjątkowo: zawsze z uśmiechem i bardzo pomocni, sugerujący i pomagający we wszystkich naszych planach i logistyce, nawet poza hotelem. Hotel jest naprawdę dobrze położony, niedaleko Capitolio. Z tarasu na dachu roztacza się wspaniały widok La Habana Vieja w 360 stopniach; naprawde wow! Dobre jedzenie (świetne Poke Bowl i fantastyczne śniadanie) z widokiem. . . co jeszcze? Pokoje są naprawdę ładne i wygodne. Cały projekt i dekoracje były nowoczesne i przytulne. Całkowicie polecam! Bardzo podobało mi się to doświadczenie. . . podobnie jak moje dzieci!

  • Omarmendes2025-04-28

    Let me start by saying: this is not a real Kempinski hotel. It’s merely managed by Kempinski — and that’s where any similarity ends. If you expect Kempinski’s usual international standard, you will be extremely disappointed. The first issue you’ll encounter immediately: no one at this hotel speaks English. Not the receptionists, not the restaurant staff, not housekeeping — absolutely no one. For a hotel operating under the Kempinski name, this is simply unacceptable and completely impractical for international guests. My boyfriend and I arrived after a two-hour drive from Varadero, exhausted and just wanting to rest. We reached the hotel at 12:45 PM. While I understand check-in is typically around 2–3 PM, most hotels worldwide allow early check-in if a room is ready — often complimentary or for a small fee. When we walked in, we saw guests checking out, so I approached the front desk. The receptionist didn’t acknowledge us, didn’t smile, and didn’t greet us. When I said “Hello,” she finally looked up and simply demanded: “Passport and credit card.” — no “Welcome,” no manners, no professionalism. I politely asked if there was a chance our room was ready. Her response: “Not ready unless you pay.” I asked her to clarify, as in Europe it’s common to offer early check-in for a nominal charge (€10–20). Keep in mind: we were already paying $85 per night. She then informed me that early check-in would cost $72 — for just two hours. At that point, I laughed and walked away. When we finally got into the room, it became clear that the problems were far worse: • Stained bed linen • No fitted bed sheet — just a small, thin sheet thrown over the mattress • No blanket, just a flimsy cover sheet • Coffee cups and teaspoons provided — but no coffee, no tea, and no kettle • Curtains broken and unable to open or close properly • Cigarette burns on the bedroom drawers • The bathroom shower was leaking badly, leaving puddles of water across the floor And if that wasn’t enough: • Extensive refurbishment works were taking place throughout the hotel • Construction noise was loud and constant, starting from the morning and continuing throughout the day • Hotel corridors were full of construction workers, making the whole place feel like an active building site rather than a 5-star hotel Later, because I wasn’t feeling well (sore throat), I went back to reception to request a kettle. I explained the situation — but again, the same rude receptionist simply said “No.” Full stop. I asked to speak with the manager. A very young man — who looked barely 20 years old — came up to the room with a coffee machine instead of a kettle. When I asked where the manager was, he pulled out his phone to use Google Translate and informed me he was the manager. It was almost laughable — not only did he speak no English, but he clearly had no training to run a hotel of any standard, let alone one associated with Kempinski. The problems didn’t stop inside the hotel. The most serious issue: guest privacy and security. I had listed Dubai as my residence on the hotel booking, but never shared that information verbally with any staff, nor did I know anyone in Cuba. Yet, outside the hotel, a man approached me, claiming to “know” me and knew I lived in Dubai. He said he “worked at the hotel” (which I am convinced he did not) and proceeded to harass us for money, tours, currency exchange, etc. This clearly suggests that someone inside the hotel leaked my private information. When I raised this alarming breach with the hotel, they denied it — but the facts speak for themselves. ⸻ In summary: • This is not a real Kempinski experience — it’s merely licensed management • Severe language barrier — no English-speaking staff at all • Extremely poor customer service and very rude front desk staff • Broken room facilities (curtains, leaking showers, stained bedding, cigarette burns) • Construction noise and disruption throughout the hotel • Guest privacy and security concerns • Overpriced food and drinks with slow service • The only positives: a nice rooftop pool and a decent location — but they do not make up for the appalling overall experience Avoid this hotel if you expect true luxury, professionalism, or even basic international hospitality standards.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Gran Hotel Bristol La Habana

  • strefa spa i masaże
  • komfortowo urządzone pokoje
  • basen typu infinity

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI