Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Udogodnienia
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Hotel
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Pokoje
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Wyżywienie
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Dla dzieci
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Sport i Wellness
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Położenie
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Udogodnienia
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Hotel
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Hotel
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Hotel
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Pokoje
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Pokoje
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Pokoje
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Pokoje
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Pokoje
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Pokoje
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Pokoje
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Pokoje
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Wyżywienie
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Wyżywienie
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Wyżywienie
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Dla dzieci
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Dla dzieci
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Dla dzieci
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Dla dzieci
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Dla dzieci
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Dla dzieci
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Sport i Wellness
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Sport i Wellness
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Sport i Wellness
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Udogodnienia
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Udogodnienia
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Udogodnienia
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Udogodnienia
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Udogodnienia
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Udogodnienia
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Udogodnienia
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Hotel

Iberostar Alcudia Park

PMI83096

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Obsługa
  • Czystość
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Wartość
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Udogodnienia
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Hotel
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Pokoje
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Wyżywienie
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Dla dzieci
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Sport i Wellness
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Położenie
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Udogodnienia
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Hotel
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Hotel
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Hotel
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Pokoje
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Pokoje
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Pokoje
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Pokoje
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Pokoje
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Pokoje
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Pokoje
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Pokoje
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Wyżywienie
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Wyżywienie
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Wyżywienie
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Dla dzieci
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Dla dzieci
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Dla dzieci
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Dla dzieci
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Dla dzieci
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Dla dzieci
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Sport i Wellness
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Sport i Wellness
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Sport i Wellness
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Udogodnienia
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Udogodnienia
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Udogodnienia
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Udogodnienia
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Udogodnienia
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Udogodnienia
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Udogodnienia
Iberostar Alcudia Park Hiszpania - Hotel
Znakomity
Bardzo dobry
2021-05-02

Do hotelu przyjechaliśmy w ostatnim tygodniu kwietnia na 7 dniowy pobyt. W okolicy prawie wszystko było pozamykane, włącznie z hotelami i restauracjami. Działały nieliczne sklepy spożywczo-pamiątkarskie. Był to nasz drugi hotel z sieci Iberostar, niestety trochę nas rozczarował, mimo to pobyt oceniamy dobrze. Hotel polecamy dla rodzin z dziećmi. Personel hotelu bardzo miły, uśmiechnięty i pomocny. Wybraliśmy pokój z widokiem na basen (APX3). Apartament podzielony na strefę dzienną i nocną. Bardzo czysty, codziennie sprzątany. W łazience są naturalne kosmetyki do kąpieli. W pokoju były dwie szafy z drążkami na wieszaki, ale zbyt mało wieszaków. Przydałoby się po prostu więcej półek na ubrania. Mięliśmy duży balkon z dostępem z obu pomieszczeń. Na balkonie suszarka do ubrań. Jeśli chodzi o posiłki, to trzeba było wybrać godziny ich jedzenia. To było trochę uciążliwe, ale restauracja nie pomieściłaby tylu gości na raz. Ogólnie posiłki były smaczne. Na śniadaniu spory wybór, w tym różne rodzaje mlek, koktajle, soki, gofry, naleśniki, jajka, owoce świeże i suszone itp. Obiady trochę mniej urozmaicone, ale też można coś dla siebie znaleźć. Kolacje tematyczne, codziennie coś innego, ze stałymi punktami jak makarony, pizza, czy burgery. Jest sporo opcji wegetariańskich i wegańskich. Desery mogłyby być bardziej urozmaicone. Jeśli chodzi o napoje, to jest samoobsługa. Największym minusem była dostępność kawy, jedynie podczas śniadania (na obiad i kolację ekspresy były zasłaniane). Przekąski w ciągu dnia dostępne jedynie w barze przy plaży od ok. 10:00-17:00, kiedy to bar jest zamykany. Wybór dosyć mały: coś na słodko, ze 3 rodzaje owoców, kanapki przeważnie zawsze z szynką i serem, i możliwość skomponowania sałatki. Warto tutaj wspomnieć, że podczas naszego pobytu lokalne prawo wymuszało zamykanie restauracji i barów po godz. 17:00. Dotyczyło to zarówno restauracji na zewnątrz jak i w hotelu. Od godz. 17:00 do godz. 22:00 można było wziąć napoje wyłącznie na wynos w Sports Barze obok recepcji i konsumpcja wyłącznie w pokoju. W centralnym punkcie obiektu umiejscowiony jest duży basen. Przylegają do niego brodziki oraz część ze zjeżdżalniami dla dzieci. Woda jednak zimna, więc nie skorzystaliśmy. Skorzystaliśmy za to z basenu krytego, trzeba było zapisać się dzień wcześniej. Jednocześnie w basenie mogły być osoby z 3 pokoi, na czas 45 minut. Z rezerwacją nie było problemu. Basen jest jednak niewielki i woda dosyć chłodna. Siłownia też na zapisy, na jedną godzinę. Jesteśmy bardzo zadowoleni z animacji, szczególnie tych dla dzieci. W ciągu dnia odbywało się dwa razy mini disco. Dzieci mogły bawić się na zorganizowanych zajęciach w Star Campie. Cała ekipa animatorów była bardzo zaangażowana. Takie osoby jak Roger, czy Emma to skarb. Gorąco Was pozdrawiamy, robicie świetną robotę! Wieczorne rozrywki były również na dobrym poziomie, jednak nie cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród gości, prawdopodobnie ze względu na niską temperaturę wieczorem. Drobne uwagi z naszej strony: - pokoje były bardzo czyste, jednak miejsca ogólnodostępne już niekoniecznie. Maseczka na klatce schodowej leżała przez 3 dni, zdarzały się brudne talerze, niedomyte i poplamione stoliki w restauracji głównej, stoliki i krzesła obok sceny i baru chyba nie były myte. - przez większość naszego pobytu było w miarę luźno i nie było na przykład sytuacji, żebyśmy musieli szukać stolika w restauracji. Jednak w weekend zjechał się tłum gości i zapanował ścisk. Nie czuliśmy się z tym komfortowo i bezpiecznie. W restauracji brakowało miejsca, robiły się kolejki do jedzenia i po przejściu takiej „fali” brakowało jedzenia, bo kuchnia nie nadążała. -na terenie obiektu jest nakaz noszenia maseczek, rozstawione są w wielu miejscach pojemniki z płynami antybakteryjnymi; w Hiszpani jest nakaz noszenia maseczek powyżej 6 roku życia, w hotelu nie było to jednak respektowane -mieliśmy okazję przebywać zimą (przełom roku 2020/2021) w innym Iberostarze w Hispzanii, w którym kwestie sanitarne stały na dużo wyższym poziomie. Tamten hotel był co prawda 5*, ale w tej kwestii gwiazdki nie powinny mieć żadnego znaczenia. -nie wszystkie potrawy w restauracji były opisane i czasami plakietki były poprzestawiane

kolorowi8187
Wyjątkowy
2023-09-20

Spędziliśmy z rodziną w tym hotelu tydzień od 03.09. do 11.09.2023r. Hotel już od początku zrobił na nas dobre wrażenie. Uprzejma obsługa w recepcji (włącznie z przemiłą Panią z Polski), szybki check-in i pełna informacja. Hotel wybraliśmy z uwagi na lokalizację (przy przepięknej plaży z turkusową wodą, gdy nie ma zbyt dużych fal) oraz animacje dla dzieci. Nie zawiedliśmy się - nasza dwuletnia córka miała co robić: zjeżdżalnie w basenie, mini disco (w trochę innej formie, bo to animatorzy tańczą na scenie a nie dzieci i tu lekki minus), animacje takie jak jazda na kucykach czy malowanie twarzy oraz szereg innych atrakcji. Warto pobrać darmową aplikację Ibeostar, gdzie znajduje się dokładny plan animacji. Plaża piękna - leżaki jak wszędzie w Hiszpanii płatne - tu akurat 14,5 euro za dwa leżaki plus parasol. W hotelu można wypożyczyć rowery czy hulajnogi elektryczne. Pod hotelem przystanek autobusowy i w 15 min można się dostać do portu w Alcudi czy starego miasta (autobus 342) za 3 euro od dorosłej osoby. Zakup biletu najlepiej gotówką u kierowcy. Na plaży obok (około 200m) znajduje się molo gdzie można zakupić bilety na wycieczki statkiem (stąd też odpływają statki) - polecamy wycieczkę na Formentor. Ktoś kto nie wykupił all inclusive może korzystać ze wszystkich barów, przekąsek i innych rzeczy podając numer pokoju i regulując wszystko przy wyjeździe (np. burger z frytkami to 8 euro, kawa 2,5 euro, frytki 6 euro, drink około 8 euro, wino do kolacji, ponieważ też jest tylko w pakiecie z all inclusive to 7 euro). Na pewno wrócimy w to miejsce:)

Michał K
Wyjątkowy
2021-06-25

Po raz pierwszy piszę opinię o hotelu na portalu, choć już nie raz sama korzystałam z takich opinii przy wyborze hotelu. Jednakże tym razem sytuacja była na tyle wyjątkowa, że postanowiłam to opisać. Zacznę od tego, że początkowo wybraliśmy inny hotel z sieci Iberostar, który jak się okazało na kilka dni przed wylotem jest zamknięty. I tutaj nie sposób nie wspomnieć o horrorze, który przeszliśmy z biurem podróży TUI: otóż zawsze przed wylotem mam zwyczaj bezpośrednio kontaktować się z hotelem, by potwierdzić warunki pobytu. Tak było i tym razem. Wysłałam email do hotelu, ale nie uzyskałam odpowiedzi, potem kolejny - również brak odpowiedzi, na 3 dni przed wylotem zadzwoniłam do hotelu, w którym uprzejmie mnie poinformowano, że jest zamknięty, a otwarcie jest zaplanowane za 3 tygodnie!!! Nie zwlekając zadzwoniłam na infolinię TUI (to jedyna opcja kontaktu z tym biurem). Proszę wierzyć, że moja irytacja sięgała zenitu, gdyż całość opłaty (niemałej) za wczasy wnieśliśmy ponad miesiąc wcześniej. Zapytałam konsultantkę, co może powiedzieć na temat mojej rezerwacji (podałam numer) - odpowiedziała, że wszystko jest ok! Poinformowałam ją spokojnie, że otrzymałam bezpośrednio od hotelu informację, ze jest zamknięty. Nie zrobiło to na niej większego wrażenia. Powiedziała, że ktoś do mnie oddzwoni najszybciej, jak to będzie możliwe. Kolejny dzień (2 dni przed wylotem) nie przyniósł oczekiwanego telefonu. Sytuacja zaczęła być nerwowa - dzwoniliśmy z mężem i prosiliśmy. Jedyny kontakt z konsultantami, z których każdy mówił co innego - a to, że otrzymamy oficjalne pismo, a to, że oddzwoni do nas ktoś z działu sprzedaży, a to, że pierwszeństwo mają Ci, którzy wylatują dziś i jutro (???!!!) W końcu doczekaliśmy się upragnionego telefonu - konsultant (sprawiał wrażenie osoby zrównoważonej) zaproponował na hotel Alcudia Park. Przystaliśmy bez problemu i zbędnych dyskusji, gdyż już naprawdę byliśmy zmęczeni całą sytuacją. Lot i transfer przebiegły bez zastrzeżeń, jednak kiedy dotarliśmy do hotelu okazało się, że NIE MA NAS NA LIŚCIE GOŚCI. było około 23.00. Byliśmy z dwójką dzieci, a obok nas byli Polacy w tej samej sytuacji z dwójką maluchów (jedno w wózku) - też z TUI. Znowu zaczęły się telefony - nasze i hotelu. Dzwoniliśmy na specjalną infolinię dla tych, którzy już "są na wczasach". TUI przesłało jakiś skan, ale hotel powiedział, że nie może go zaakceptować. Byliśmy zmęczeni, głodni i otrzymaliśmy informację, że hotel nie może nas przyjąć jako klientów TUI. Jedynym wyjściem, aby mieć dach na d głową jest zapłacenie za tą noc z własnych środków i zaczekanie do następnego dnia czy sprawa się wyjaśni. Nie mieliśmy wyjścia - zapłaciliśmy. Wyniosło to około 2500 zł (ceny indywidualne są inne). Strach pomyśleć, co zrobiliby Ci, którzy na wczasy pojechaliby za ostatnie pieniądze. Następnego dnia około 11 sprawa się wyjaśniła i zwrócono nam pieniądze (mam wrażenie, że przy dużym zaangażowaniu strony hotelu, a nie TUI). Do dziś dnia nie usłyszeliśmy od TUI słowa "przepraszam", ani żadnego zainteresowania tą sprawą. Złożyliśmy reklamację. Czekamy na jej rozpatrzenie. Tutaj przejdę do samego hotelu. Bez wahania mogę powiedzieć, że to dzięki jego personelowi udało nam się nie oszaleć w całej tej sytuacji. Przede wszystkim wspaniały, empatyczny Dawid w recepcji, który w ramach pocieszenia zaoferował nam pokój z widokiem na morze, kolację w całej tej sytuacji, a przy wyjeździe bezpłatne przedłużenie doby hotelowej. Bardzo zaangażowana pani manager, która nie spędzała czasu za biurkiem, ale cały czas nadzorowała wszystko i rozmawiała z gośćmi, cały team, który oferował rozrywki był wprost oszałamiający. Hotel czysty, odnowiony. Pokoje z nowoczesną (cichą) klimatyzacją. Jedzenie - och chciałoby się tego wszystkiego choć spróbować, ale nie sposób w 1 tydzień. Codziennie inny wieczór tematyczny, m.in. sushi, kuchnia chińska, owoce morza. Niespodzianką na śniadanie dla dzieci była olbrzymia fontanna czekoladowa, a dla dorosłych prosecco i truskawki. Jedzenie świeżutkie i bardzo wysokiej jakości. Przed hotelem piękna i w zasadzie prywatna plaża, woda w basenie o idealnej temperaturze. W takich warunkach szybko odzyskaliśmy spokój ducha:) Dodam jeszcze, że w hotelu czuliśmy się naprawdę bezpiecznie - obsługa bardzo restykcyjnie przestrzegała zasad związanych z COVID, wymagano też tego od gości, co nie wszystkim (szczególnie Polakom) się podobało. Wisienką na torcie jest ekipa fotografów, którzy rezydują w hotelu. Gdy zobaczyliśmy jakie zdjęcia robią od razu zdecydowaliśmy się na sesję ( z zamierzonych 5 zdjęć wyszły 22 i album;) Hotel polecamy w 100%. Podróżujemy dosyć dużo, ale nigdy nie widziałam, żeby nasze córki (14 i 11 lat) tak ciężko rozstawały się z jakimś miejscem (uczestniczyły nawet w mini disco!). Jeszcze raz serdecznie pozdrawiamy Dawida i jego żonę z Polski i dziękujmy za ten wspaniały tydzień w czerwcu!

aleksandrawO8659BU
2021-06-19

Skandaliczne zachowanie obsługi,np. obiad do 15-tej godz. to 10 minut wcześniej kucharz wyrzuca do kontenera ze śmieciami pełnowartościowe jedzenie pomimo że w restauracji jest około 50-ciu gości a dodatkowo wjeżdżają goście z wycieczki około 40-tu.Na basenie przez tydzień nie było ani razu wolnego miejsca przez cały dzień.Coś niesamowitego jak na niby 4-ro gwiazdkowy hotel. SZCZERZE NIE POLECAM TEGO HOTELU.Szymon J.

Szymon J
2021-06-10

Absolutnie nie polecam dla osób bez dzieci. Pełna komuna, maseczki etc. Jedzenie Ok, ale klimat panujący w hotelu prawie jak na Białorusi. Ogólnie nie polecam TUI fuszerka, zmiana hotelu 2 dni przed wylotem i super dezinformacja. Nie wiem po co otwierają biznes i każą robić testy przed wylotem jeżeli są takie obostrzenia w hotelu.

pawe_t389
Bardzo dobry
2021-05-02

Do hotelu przyjechaliśmy w ostatnim tygodniu kwietnia na 7 dniowy pobyt. W okolicy prawie wszystko było pozamykane, włącznie z hotelami i restauracjami. Działały nieliczne sklepy spożywczo-pamiątkarskie. Był to nasz drugi hotel z sieci Iberostar, niestety trochę nas rozczarował, mimo to pobyt oceniamy dobrze. Hotel polecamy dla rodzin z dziećmi. Personel hotelu bardzo miły, uśmiechnięty i pomocny. Wybraliśmy pokój z widokiem na basen (APX3). Apartament podzielony na strefę dzienną i nocną. Bardzo czysty, codziennie sprzątany. W łazience są naturalne kosmetyki do kąpieli. W pokoju były dwie szafy z drążkami na wieszaki, ale zbyt mało wieszaków. Przydałoby się po prostu więcej półek na ubrania. Mięliśmy duży balkon z dostępem z obu pomieszczeń. Na balkonie suszarka do ubrań. Jeśli chodzi o posiłki, to trzeba było wybrać godziny ich jedzenia. To było trochę uciążliwe, ale restauracja nie pomieściłaby tylu gości na raz. Ogólnie posiłki były smaczne. Na śniadaniu spory wybór, w tym różne rodzaje mlek, koktajle, soki, gofry, naleśniki, jajka, owoce świeże i suszone itp. Obiady trochę mniej urozmaicone, ale też można coś dla siebie znaleźć. Kolacje tematyczne, codziennie coś innego, ze stałymi punktami jak makarony, pizza, czy burgery. Jest sporo opcji wegetariańskich i wegańskich. Desery mogłyby być bardziej urozmaicone. Jeśli chodzi o napoje, to jest samoobsługa. Największym minusem była dostępność kawy, jedynie podczas śniadania (na obiad i kolację ekspresy były zasłaniane). Przekąski w ciągu dnia dostępne jedynie w barze przy plaży od ok. 10:00-17:00, kiedy to bar jest zamykany. Wybór dosyć mały: coś na słodko, ze 3 rodzaje owoców, kanapki przeważnie zawsze z szynką i serem, i możliwość skomponowania sałatki. Warto tutaj wspomnieć, że podczas naszego pobytu lokalne prawo wymuszało zamykanie restauracji i barów po godz. 17:00. Dotyczyło to zarówno restauracji na zewnątrz jak i w hotelu. Od godz. 17:00 do godz. 22:00 można było wziąć napoje wyłącznie na wynos w Sports Barze obok recepcji i konsumpcja wyłącznie w pokoju. W centralnym punkcie obiektu umiejscowiony jest duży basen. Przylegają do niego brodziki oraz część ze zjeżdżalniami dla dzieci. Woda jednak zimna, więc nie skorzystaliśmy. Skorzystaliśmy za to z basenu krytego, trzeba było zapisać się dzień wcześniej. Jednocześnie w basenie mogły być osoby z 3 pokoi, na czas 45 minut. Z rezerwacją nie było problemu. Basen jest jednak niewielki i woda dosyć chłodna. Siłownia też na zapisy, na jedną godzinę. Jesteśmy bardzo zadowoleni z animacji, szczególnie tych dla dzieci. W ciągu dnia odbywało się dwa razy mini disco. Dzieci mogły bawić się na zorganizowanych zajęciach w Star Campie. Cała ekipa animatorów była bardzo zaangażowana. Takie osoby jak Roger, czy Emma to skarb. Gorąco Was pozdrawiamy, robicie świetną robotę! Wieczorne rozrywki były również na dobrym poziomie, jednak nie cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród gości, prawdopodobnie ze względu na niską temperaturę wieczorem. Drobne uwagi z naszej strony: - pokoje były bardzo czyste, jednak miejsca ogólnodostępne już niekoniecznie. Maseczka na klatce schodowej leżała przez 3 dni, zdarzały się brudne talerze, niedomyte i poplamione stoliki w restauracji głównej, stoliki i krzesła obok sceny i baru chyba nie były myte. - przez większość naszego pobytu było w miarę luźno i nie było na przykład sytuacji, żebyśmy musieli szukać stolika w restauracji. Jednak w weekend zjechał się tłum gości i zapanował ścisk. Nie czuliśmy się z tym komfortowo i bezpiecznie. W restauracji brakowało miejsca, robiły się kolejki do jedzenia i po przejściu takiej „fali” brakowało jedzenia, bo kuchnia nie nadążała. -na terenie obiektu jest nakaz noszenia maseczek, rozstawione są w wielu miejscach pojemniki z płynami antybakteryjnymi; w Hiszpani jest nakaz noszenia maseczek powyżej 6 roku życia, w hotelu nie było to jednak respektowane -mieliśmy okazję przebywać zimą (przełom roku 2020/2021) w innym Iberostarze w Hispzanii, w którym kwestie sanitarne stały na dużo wyższym poziomie. Tamten hotel był co prawda 5*, ale w tej kwestii gwiazdki nie powinny mieć żadnego znaczenia. -nie wszystkie potrawy w restauracji były opisane i czasami plakietki były poprzestawiane

kolorowi8187
Wyjątkowy
2023-09-20

Spędziliśmy z rodziną w tym hotelu tydzień od 03.09. do 11.09.2023r. Hotel już od początku zrobił na nas dobre wrażenie. Uprzejma obsługa w recepcji (włącznie z przemiłą Panią z Polski), szybki check-in i pełna informacja. Hotel wybraliśmy z uwagi na lokalizację (przy przepięknej plaży z turkusową wodą, gdy nie ma zbyt dużych fal) oraz animacje dla dzieci. Nie zawiedliśmy się - nasza dwuletnia córka miała co robić: zjeżdżalnie w basenie, mini disco (w trochę innej formie, bo to animatorzy tańczą na scenie a nie dzieci i tu lekki minus), animacje takie jak jazda na kucykach czy malowanie twarzy oraz szereg innych atrakcji. Warto pobrać darmową aplikację Ibeostar, gdzie znajduje się dokładny plan animacji. Plaża piękna - leżaki jak wszędzie w Hiszpanii płatne - tu akurat 14,5 euro za dwa leżaki plus parasol. W hotelu można wypożyczyć rowery czy hulajnogi elektryczne. Pod hotelem przystanek autobusowy i w 15 min można się dostać do portu w Alcudi czy starego miasta (autobus 342) za 3 euro od dorosłej osoby. Zakup biletu najlepiej gotówką u kierowcy. Na plaży obok (około 200m) znajduje się molo gdzie można zakupić bilety na wycieczki statkiem (stąd też odpływają statki) - polecamy wycieczkę na Formentor. Ktoś kto nie wykupił all inclusive może korzystać ze wszystkich barów, przekąsek i innych rzeczy podając numer pokoju i regulując wszystko przy wyjeździe (np. burger z frytkami to 8 euro, kawa 2,5 euro, frytki 6 euro, drink około 8 euro, wino do kolacji, ponieważ też jest tylko w pakiecie z all inclusive to 7 euro). Na pewno wrócimy w to miejsce:)

Michał K

Iberostar Alcudia Park - informacje

Lokalizacja bezpośrednio przy długiej, piaszczystej plaży to największy atut tego hotelu. Iberostar Alcudia Park stanowi doskonały wybór na rodzinne wakacje. Na terenie kompleksu znajdziecie atrakcje dla najmłodszych, baseny kryty i zewnętrzny oraz komfortowo wyposażone pokoje. Do gustu przypadnie Wam także strefa spa z rozbudowaną ofertą zabiegów i masaży oraz zajęcia sportowe. Rozrywkę zapewnią między innymi przedstawienia i muzyka wykonywana na żywo. 

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Piaszczysta plaża
  • Plac zabaw
  • Darmowe Wi-Fi
  • Kryty basen
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Dla rodzin
  • Spa
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • ok. 8 km od centrum Can Picafort
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 60 min
World map
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(2407 opinii)
(2407 opinii)
Travelers Choice
    Lokalizacja
    Obsługa
    Czystość
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Wartość
  • Michał K2023-09-20
    Wyjątkowy

    Spędziliśmy z rodziną w tym hotelu tydzień od 03.09. do 11.09.2023r. Hotel już od początku zrobił na nas dobre wrażenie. Uprzejma obsługa w recepcji (włącznie z przemiłą Panią z Polski), szybki check-in i pełna informacja. Hotel wybraliśmy z uwagi na lokalizację (przy przepięknej plaży z turkusową wodą, gdy nie ma zbyt dużych fal) oraz animacje dla dzieci. Nie zawiedliśmy się - nasza dwuletnia córka miała co robić: zjeżdżalnie w basenie, mini disco (w trochę innej formie, bo to animatorzy tańczą na scenie a nie dzieci i tu lekki minus), animacje takie jak jazda na kucykach czy malowanie twarzy oraz szereg innych atrakcji. Warto pobrać darmową aplikację Ibeostar, gdzie znajduje się dokładny plan animacji. Plaża piękna - leżaki jak wszędzie w Hiszpanii płatne - tu akurat 14,5 euro za dwa leżaki plus parasol. W hotelu można wypożyczyć rowery czy hulajnogi elektryczne. Pod hotelem przystanek autobusowy i w 15 min można się dostać do portu w Alcudi czy starego miasta (autobus 342) za 3 euro od dorosłej osoby. Zakup biletu najlepiej gotówką u kierowcy. Na plaży obok (około 200m) znajduje się molo gdzie można zakupić bilety na wycieczki statkiem (stąd też odpływają statki) - polecamy wycieczkę na Formentor. Ktoś kto nie wykupił all inclusive może korzystać ze wszystkich barów, przekąsek i innych rzeczy podając numer pokoju i regulując wszystko przy wyjeździe (np. burger z frytkami to 8 euro, kawa 2,5 euro, frytki 6 euro, drink około 8 euro, wino do kolacji, ponieważ też jest tylko w pakiecie z all inclusive to 7 euro). Na pewno wrócimy w to miejsce:)

  • aleksandrawO8659BU2021-06-25
    Wyjątkowy

    Po raz pierwszy piszę opinię o hotelu na portalu, choć już nie raz sama korzystałam z takich opinii przy wyborze hotelu. Jednakże tym razem sytuacja była na tyle wyjątkowa, że postanowiłam to opisać. Zacznę od tego, że początkowo wybraliśmy inny hotel z sieci Iberostar, który jak się okazało na kilka dni przed wylotem jest zamknięty. I tutaj nie sposób nie wspomnieć o horrorze, który przeszliśmy z biurem podróży TUI: otóż zawsze przed wylotem mam zwyczaj bezpośrednio kontaktować się z hotelem, by potwierdzić warunki pobytu. Tak było i tym razem. Wysłałam email do hotelu, ale nie uzyskałam odpowiedzi, potem kolejny - również brak odpowiedzi, na 3 dni przed wylotem zadzwoniłam do hotelu, w którym uprzejmie mnie poinformowano, że jest zamknięty, a otwarcie jest zaplanowane za 3 tygodnie!!! Nie zwlekając zadzwoniłam na infolinię TUI (to jedyna opcja kontaktu z tym biurem). Proszę wierzyć, że moja irytacja sięgała zenitu, gdyż całość opłaty (niemałej) za wczasy wnieśliśmy ponad miesiąc wcześniej. Zapytałam konsultantkę, co może powiedzieć na temat mojej rezerwacji (podałam numer) - odpowiedziała, że wszystko jest ok! Poinformowałam ją spokojnie, że otrzymałam bezpośrednio od hotelu informację, ze jest zamknięty. Nie zrobiło to na niej większego wrażenia. Powiedziała, że ktoś do mnie oddzwoni najszybciej, jak to będzie możliwe. Kolejny dzień (2 dni przed wylotem) nie przyniósł oczekiwanego telefonu. Sytuacja zaczęła być nerwowa - dzwoniliśmy z mężem i prosiliśmy. Jedyny kontakt z konsultantami, z których każdy mówił co innego - a to, że otrzymamy oficjalne pismo, a to, że oddzwoni do nas ktoś z działu sprzedaży, a to, że pierwszeństwo mają Ci, którzy wylatują dziś i jutro (???!!!) W końcu doczekaliśmy się upragnionego telefonu - konsultant (sprawiał wrażenie osoby zrównoważonej) zaproponował na hotel Alcudia Park. Przystaliśmy bez problemu i zbędnych dyskusji, gdyż już naprawdę byliśmy zmęczeni całą sytuacją. Lot i transfer przebiegły bez zastrzeżeń, jednak kiedy dotarliśmy do hotelu okazało się, że NIE MA NAS NA LIŚCIE GOŚCI. było około 23.00. Byliśmy z dwójką dzieci, a obok nas byli Polacy w tej samej sytuacji z dwójką maluchów (jedno w wózku) - też z TUI. Znowu zaczęły się telefony - nasze i hotelu. Dzwoniliśmy na specjalną infolinię dla tych, którzy już "są na wczasach". TUI przesłało jakiś skan, ale hotel powiedział, że nie może go zaakceptować. Byliśmy zmęczeni, głodni i otrzymaliśmy informację, że hotel nie może nas przyjąć jako klientów TUI. Jedynym wyjściem, aby mieć dach na d głową jest zapłacenie za tą noc z własnych środków i zaczekanie do następnego dnia czy sprawa się wyjaśni. Nie mieliśmy wyjścia - zapłaciliśmy. Wyniosło to około 2500 zł (ceny indywidualne są inne). Strach pomyśleć, co zrobiliby Ci, którzy na wczasy pojechaliby za ostatnie pieniądze. Następnego dnia około 11 sprawa się wyjaśniła i zwrócono nam pieniądze (mam wrażenie, że przy dużym zaangażowaniu strony hotelu, a nie TUI). Do dziś dnia nie usłyszeliśmy od TUI słowa "przepraszam", ani żadnego zainteresowania tą sprawą. Złożyliśmy reklamację. Czekamy na jej rozpatrzenie. Tutaj przejdę do samego hotelu. Bez wahania mogę powiedzieć, że to dzięki jego personelowi udało nam się nie oszaleć w całej tej sytuacji. Przede wszystkim wspaniały, empatyczny Dawid w recepcji, który w ramach pocieszenia zaoferował nam pokój z widokiem na morze, kolację w całej tej sytuacji, a przy wyjeździe bezpłatne przedłużenie doby hotelowej. Bardzo zaangażowana pani manager, która nie spędzała czasu za biurkiem, ale cały czas nadzorowała wszystko i rozmawiała z gośćmi, cały team, który oferował rozrywki był wprost oszałamiający. Hotel czysty, odnowiony. Pokoje z nowoczesną (cichą) klimatyzacją. Jedzenie - och chciałoby się tego wszystkiego choć spróbować, ale nie sposób w 1 tydzień. Codziennie inny wieczór tematyczny, m.in. sushi, kuchnia chińska, owoce morza. Niespodzianką na śniadanie dla dzieci była olbrzymia fontanna czekoladowa, a dla dorosłych prosecco i truskawki. Jedzenie świeżutkie i bardzo wysokiej jakości. Przed hotelem piękna i w zasadzie prywatna plaża, woda w basenie o idealnej temperaturze. W takich warunkach szybko odzyskaliśmy spokój ducha:) Dodam jeszcze, że w hotelu czuliśmy się naprawdę bezpiecznie - obsługa bardzo restykcyjnie przestrzegała zasad związanych z COVID, wymagano też tego od gości, co nie wszystkim (szczególnie Polakom) się podobało. Wisienką na torcie jest ekipa fotografów, którzy rezydują w hotelu. Gdy zobaczyliśmy jakie zdjęcia robią od razu zdecydowaliśmy się na sesję ( z zamierzonych 5 zdjęć wyszły 22 i album;) Hotel polecamy w 100%. Podróżujemy dosyć dużo, ale nigdy nie widziałam, żeby nasze córki (14 i 11 lat) tak ciężko rozstawały się z jakimś miejscem (uczestniczyły nawet w mini disco!). Jeszcze raz serdecznie pozdrawiamy Dawida i jego żonę z Polski i dziękujmy za ten wspaniały tydzień w czerwcu!

  • Szymon J2021-06-19

    Skandaliczne zachowanie obsługi,np. obiad do 15-tej godz. to 10 minut wcześniej kucharz wyrzuca do kontenera ze śmieciami pełnowartościowe jedzenie pomimo że w restauracji jest około 50-ciu gości a dodatkowo wjeżdżają goście z wycieczki około 40-tu.Na basenie przez tydzień nie było ani razu wolnego miejsca przez cały dzień.Coś niesamowitego jak na niby 4-ro gwiazdkowy hotel. SZCZERZE NIE POLECAM TEGO HOTELU.Szymon J.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Iberostar Alcudia Park

  • bogata oferta sportowo-rekreacyjna
  • atrakcje dla dzieci
  • darmowe Wi-Fi w całym hotelu

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI