Goście cenią ten hotel za...
- Obsługa
- Jakość noclegu
- Czystość
- Lokalizacja
- Pokoje
AluaSoul Zakynthos - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 3 km od centrum miejscowości Tsilivi
- lokalizacja w spokojnej okolicy
- ok. 150 m od plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 30 min
- Obsługa
- Jakość noclegu
- Czystość
- Lokalizacja
- Pokoje
- Wartość
- BARBARA O2024-09-12
Niestety nie wypoczęłam, nie przespałam ani jednej nocy w pokoju 122. Hałas od ulicy nie do zniesienia 24h na dobę. Poza tym jedzenie słabe nie zmieniające się przez 7 dni, nastawione na angielskich gości. Baseny z widokiem na morze dla gości z opcji ULUBIONY KLUB ale w opisie tego nie ma. Jak dla mnie kategoryzacja gości nie do zaakceptowania. Pokoje czyste, codziennie sprzątane. Przemili animatorzy, miła obsluga. W opisie powinien być uwzględniony zapis o braku plaży, zejście do morza z pomostu. Myślę, że w tej cenie można znaleźć lepszy hotel do wypoczynku.
- V8624NEewam2022-08-08Wyjątkowy
Hotel nie zasługuje na tak złe opinie. Jest to czterogwiazdkowy hotel i tak go oceniam. Jedzenie bardzo dobre i urozmaicone, duży wybór. Do obiadu wino, piwo i napoje , które można samemu nalewać. Mnie osobiście brakowało możliwości zrobienia kawy i herbaty do obiadu i kolacji. Pokoje sprzątane codziennie. Leżaki przy basenie były dostępne przez cały dzień, nie było potrzeby wstawać i wcześnie rano rezerwować. Bardzo dobre drinki w barach głównym i przy basenie. Bardzo przyjazny personel, który dokłada wszelkich starań, żeby turyści mieli udane wakacje. Jedyny minus to brak uzupełnionej wody w pokojach . Woda jest tylko pierwszego dnia, po zameldowaniu. Poza tym trzeba kupować.
- 642MaryH2025-05-14
First the good- hotel is stunning in a beautiful location. MFC bedrooms are lovely and worth paying the extra for and it’s certainly quieter in the MFC area. Access to sea is easy via a jetty, pools very cold! Wine from the bar was very nice. Staff friendly and helpful (also see below) Shout out to Alex, Tony and Vlassis. The spa is wonderful and we enjoyed twice daily complementary shoulder massages from Angela who is the most loveliest person. I also enjoyed the full body massage in the spa area- heaven. Now the cons- hotel opened on the day we arrived, new computer system, staff unsure what was going on. Had to wait for room and then an hour for the key system which didn’t work and we ended up with one key. Food- whilst the salads, cold food bread was plentiful and delicious, the ‘hot’ food was lukewarm at best and below a standard I would expect. No butter after 5th day- just awful margarine. Coffee machines not working properly- this was the first week in the season, goodness knows what it will be like in a couple of months. Drinks- you have to pay extra for named drinks and I would debate that the cocktails etc have any alcohol in them, all very sickly sweet. I didn’t have any after 2nd day as I could feel my teeth rotting! No details given of the entertainment- first night we had ‘rave’ music playing! Now for MFC - as I said worth it for the room and being able to be in a different area of hotel to sunbathe etc BUT do not book if like us we were told we could eat in the Al a Carte restaurant- it is NOT Al a carte. Closed 2 nights out of our 7 and they had exactly the same menu all week. A choice of two mains- sea bass and chicken legs in a cheese sauce. Not Al a carte. We complained but staff were not interested especially the managers. Separate eating area in restaurant for MFC but this is not clear and was used by all. Had to ask several times for the welcome bottle of wine, received finally on day 3. This hotel has so many ‘managers’ walking about but they are not interested at all in what you have to say and make no effort to remedy anything. One night the ‘boss’ from Hyatt appeared and was treated to a walk around and a meal in restaurant,was embarrassing how the managers’ treated him! I thought at least he should have spoken to guests and found out what they thought. So whilst this hotel is visually lovely there are lots of things to be sorted to make it a 4 star. Unfortunately we will not be returning. I would also appreciate a valid response from management on here not the standard reply given to all.