SEAFOS Luxury Resort & Spa - Limited Edition by Leonardo Hotels - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 20 min jazdy od Nafplio
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 140 min
- Sokrates P2025-06-02
Na początek, Hotel Seafos nie powinien być określany jako hotel 5 gwiazdkowy, ani luksusowy. To stary odremontowany częściowo budynek, w którym nadal trwają prace wykończeniowe. Na początek plusy, ponieważ jest ich zdecydowanie mniej: 1. odnowione pokoje i ładne lobby 2. czystość w pokojach 3. przyjazna i pomocna obsługa usług podstawowych (panowie z ochrony, kelnerzy) 4. niezłe jedzenie, jednak jest go niewiele i po kilku dniach robi się monotonne. 5. Widok na morze z restauracji A teraz minusy: 1. zarządzanie hotelem i kadra managerska, która jest zbytnio rozbudowana i ma się wrażenie, że na jednego pracownika przypada kilku managerów. Jednocześnie bardzo widoczny jest brak odpowiedniej liczby pracowników (kelnerów, osób dbających o czystość, barmanów). Pracownicy są karceni w obecności gości przez managerów!! 2. Plaża NIE JEST PIASZCZYSTA!!! Na kamienistą plażę nawieźli ziemię i szary piach. Plaża jest BRUDNA i nie sprzątana. Leżaki i parasole są stare, pozostawione zapewne po starym hotelu. Prysznice na plaży nie działają, podobnie zresztą jak bar i toalety!! Jeśli ktoś zechce skorzystać z toalety musi pójść do swojego pokoju lub budynku głównego!! Do morza nie wejdziecie bez odpowiedniego obuwia, ponieważ skały są bardzo ostre. Po plaży walają się śmieci i rosną chwasty, a dróżka na plaży to stara drewniana drabinka, której drzazgi wbijają się w stopy. Brak ratownika oraz flagi sygnałowej, radzę się nie topić, nurt jest bardzo silny. 3. Brudny i nieczyszczony basen!!! W ostatni dzień pobytu, ok. godz. 11:00, do basenu został wpuszczony w końcu robot basenowy na kablu. Szkoda tylko, że pomiędzy bawiące się tam dzieci!!! Robot był stary, więc jeśliby doszło do przebicia prądu.... Po naszej interwencji robot został wyjęty. Basen jest czynny standardowo od 10:00 do 18:00, więc jest dużo czasu na jego wyczyszczenie, ale po co? Fajnie kąpać się wśród piachu, ziemi, patyków i glonów. 4. Obsługę basenu stanowi jedna, góra dwie osoby, które robią za kelnerów, barmanów, sprzątaczy. Po kilku godzinach pracy są wykończeni i choć bardzo się starają, nie są w stanie prawidłowo obsłużyć wszystkich gości. Kolejki do baru bywają strasznie długie, ponieważ tylko tam można zamówić coś do picia (brak automatów do samoobsługi!!!) i jedzenia (przekąski między głównymi posiłkami, składają się z frytek i burgerów - jakość bardzo średnia, czas oczekiwania od 30 minut do 2 godzin!) 5. Ratownik usadowiony jest przy budynku głównym i nie widzi całego basenu, o plaży już nie wspominając 6. Hotel kłamie na temat dostępności restauracji ala carte, brak możliwości skorzystania z restauracji greckiej i włoskiej 7. Goście hotelowi (z wyjątkiem greckich) nie mogli korzystać z jadalni głównej!!! 8. Napoje, soki można nalewać w automatach tylko podczas śniadań. Podobnie sprawa wygląda z kawą. Podczas obiadu i kolacji musisz podejść do baru lub czekać na przyjście kelnera, a to może trwać dłużej, niż zjedzenie kolacji:) 9. Brak podziału sali dla palących i niepalących. 10. Po lobby latają ptaki, które mają tam gniazda i robią kupki na meble i posadzkę. 11. Goście nie mogą korzystać z wind, które są stare, w bardzo złym stanie technicznym i tylko dla personelu. Hotel nie przystosowany dla rodziców z małymi dziećmi oraz osób starszych. 12. siłownia składa się ze starych, źle utrzymanych urządzeń 13. Brak animacji, siatkówki plażowej, jogi, aqua aerobiku (choć przy brudnym basenie to nawet plus:), mini marketu, fryzjera oraz dmuchanego parku wodnego. 14. Hotel położony na odludziu, brak atrakcji lokalnych, autobusów. Aby zwiedzić pobliski Nauplion lub Mykeny, należy wynająć samochód. Oczywiście w hotelu nie ma wypożyczalni. 15. Bardzo doskwiera brak sklepu w hotelu, gdzie można by kupić zabawki dla dzieci, pamiątki, BUTY NA PLAŻE. 16. Zdjęcia hotelu na jego stronie mijają się z prawdą i wprowadzają klientów w błąd. Inna plaża, brak baru przedstawionego na zdjęciu. 17. Nierówne traktowanie gości, ze względu na narodowość, co jest rzeczą niebywałą w dzisiejszych czasach. 18. Podczas pobytu raz do kolacji grała dwu osobowa kapela greckich muzyków, a w czasie pożegnalnego sobotniego wieczoru "włoskiego", lokalny DJ puszczał muzykę brazylijską, hiszpańską i afrykańską z lat 50 i 60. Apogeum tej żenady były odgłosy kobiecego orgazmu, puszczane z płyty. Wiem ciężko to sobie wyobrazić. 19. Mam bardzo duży żal do biura TUI, które oferuje "hotel" w swojej ofercie, a nie udzieliło pomocy swoim klientom podczas pobytu, mimo składania reklamacji. Wprowadziło w błąd wielu swoich stałych klientów, którzy zostali wysłani do miejsca niesprawdzonego, nie spełniającego wymogów hotelu 5-gwiazdkowego. Okłamywali nas stale, obiecując przysłanie swojego przedstawiciela, jednak nikt się nie pojawił. NIGDY WIĘCEJ NIE SKORZYSTAMY Z USŁUG TUI!!!! Podsumowując. Ten "hotel" można porównać do samochodu, który kupiliście w komisie. Sprzedawca zapewniał, że jeździła nim tylko babcia do kościoła. W rzeczywistości w historii pojazdu widnieje przebieg miliona kilometrów, zarżnięty silnik, dachowanie i nie oryginalny lakier. Nie warto tracić czasu i pieniędzy.
- Ofer H2024-11-24Wyjątkowy
I want to thank to the amazing staff at the Seafos resort who made our stay so amazing. We did a road trip and stopped to check the hotel and end up staying there for 3 nights that were just perfect. We are couple with 3 young children who enjoy every minute of our stay. The cool thing that the hotel is isolated and right on the beach but with just 20-30 min beautiful drive we went every night to explore different town such as Tolo and Nafolios. We will definitely come back again.
- vasiliki d2024-10-02Wyjątkowy
Seafos is a magical place at the beautiful Kantia. The experience I had was excellent. The room was very clean and the employees were very polite. Mr Charalambos, the general manager of the Hotel was very professional and the hospitality he offered me was unforgettable.