Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel

Blue Lagoon Resort

KGS11010

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Obsługa
  • Czystość
  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Wartość
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Blue Lagoon Resort Grecja - Hotel
Bardzo dobry
Wyjątkowy
2023-10-18

Po raz trzeci w tym roku odwiedziłam ośrodek Blue Lagoon Resort …jestem pod wrażeniem tego miejsca … To najlepszy hotel na jaki trafiłam podróżując po świecie . Olbrzymi teren na którym można czuć się bezpiecznie . Piękne ogrody , kwiaty a do tego dużo kotów - zadbanych i karmionych Co dobrze świadczy o administracji ośrodka . Pokoje ? Zadbane , codziennie sprzątane , pościel i ręczniki wymieniane każdego dnia . Jedzenie ? Świeże i różnorodne , przygotowywane na bieżąco o różnych porach dnia . Personel ? Każdy mile nastawiony do gości Zaczynając od recepcji kończąc na kierowcach pojazdów wożących gości po terenie hotelu . Kelnerzy uśmiechnięci , pomocni , będący na każde zawołanie gości , animatorzy zabawni umilający czas dzieckom i dorosłym . Cała obsługa hotelowa jest świetnie dobrana do standardów hotelu . Nigdy nie usłyszałam że coś jest nie możliwe . We wszystkim starają się pomóc natychmiast jeśli czegoś jest potrzeba. Bardzo duży Kompleks basenów przy których można wypić drinka , napój lub po prostu zjeść pysznego naleśnika . No właśnie i przy tym się zatrzymam… Obsługa która przygotowuje naleśniki to ludzie do których chce się wracać … ludzie którzy rozmawiają z gośćmi , którzy wykonują swoją pracę z wielką pasją i zaangażowaniem . Jestem pod wrażeniem Pani Marii i Pana który pracuje wraz z nią. Na ostani dzień aż żal było się żegnać . Łza kręciła się w oku . Czułam się jak w rodzinie . Nie jak w obcym miejscu . Każdą zła opinia na temat tego hotelu moim zdaniem jest nie prawdziwa . Warto jechać i przekonać się samemu …

olga k
2024-05-14

Wakacje mogę określić jako "dobre", jednak na pewno niezasługujące na 5 gwiazdek. Hotel położony na ogromnym terenie (części terenu przedzielone ulicami), aquapark parę minut spacerkiem od recepcji na wydzielonym obszarze. Lobby piekne, obsługa bardzo miła i pomocna. Na terenie recepcji możliwość wypożyczenia auta z wypożyczalni współpracującej z hotelem. Pokoje dość niewielkie, jednakze czyste i sprzątane codziennie, ręczniki także wymieniane. Minusem pokoju była dla nas umywalka umieszczona zaraz obok łóżka, a nie w łazience. Niestety jest to dość niekomforotwe, gdy po każdym wyjściu z toalety, aby umyć rece trzeba wrócić do pokoju :) Nasszym zdaniem projekt dosc  nowoczesny chociaz niestandardowy. Basen ogromny, woda w pierwszym tygodniu maja dość zimna. Codziennie zabawy i tańce w wodzie. Każdego wieczoru profesjonalne animacje i koncerty. Ekipa animatoróŵ zasluguje na medal ! Dodatkowo w ciągu dnia aktywności typu joga zumba czy aerobik. Największym minusem hotelu jest jednak  jedzenie: nudne, dość niesmaczne,  bazujące codziennie na tych samych składnikach. Śniadania BARDZO monotonnie, nie wspomnę już o nieapetycznej jajeniczcy z proszku, która dosłownie leży w "wodzie z jajka". Moim zdaniem oprócz omletów i naleśnika nie było co jeść. Brak ogórka czy pomidora, z owoców jedynie jabłko gruszka, czasami pomarancza. Nie jestesmy osobami wypoczywającymi w hotelach 5 gwiazdkowych (to był nasz pierwszy) takze niski standard jedzenia byl dość zadziwiający. Obiady i kolacje także niezmiernie monotonne. Po paru dniach kurczak z grilla czy dokładnie ta sama rozgotowana ryba w sosie może się znudzić każdemu. Niestety bardzo niewielka ilość typowego greckiego jedzenia czego się nie spodziewaliśmy bo tak zachwalabym kompleksie. Będąc w hotelach 3 gwiazdowych każdego dnia pojawiały się potrawy typowo greckie, smacznie przyprawione, czasami podczas greckich wieczorów wpadała jagnięcina czy baranina. Niestety tutaj ciężko bylo cokolwiek typowo greckiego zjeść (restauracja Grecka A'la carte działa dokładnie tak jak hotelowa restauracja, jedzenie w 90% to samo - byliśmy niezmiernie rozczarowani) Dodatkowo potrawy bardzo słabo doprawione i mdłe, brak soli czy ziół i chociażby pieprzu, "dość szpitalne". Raz na jakis czas organizowany był wieczór tematyczny np. meksykański z zupa na pomidorach, jednak czym orientalne menu różniło się od dnia codziennego? Nie wiemy. Kolejne wielkie rozczarowanie to naleśniki przy basenie, a raczej czas oczekiwania na ich zrobienie. Kolejka 5-6 osobowa to okres oczekiwania około 45min co jest niepoważne przy takiej ilości gości i wielkości kompleksu. Byliśmy w pierwszym tygodniu maja, przed sezonem i nie jesteśmy w stanie sobie wyobrazić jak obsługa pracuje tutaj w lipcu i sierpniu przy pelnym obłożeniu hotelu. Z 4 dostępnych płyt do smażenia, nagrzana jedna, obsługa stojąca jak za karę, milczącą, ze znudzeniem przewracająca naleśniki, dosłownie spowolniona. Jeden pracownik smaży- drugi smaruje czekoladą z tempem slimaka. Pociesza nas fakt, że nie było to tylko nasze odczucie, słysząc rozmowę przy basenie odnośnie "poświęcenia w staniu po naleąniki"... naszym zdaniem ocenę jedzenia ratuje restauracja chińska (w Grecji...kuriozalne) jedzenie naprawdę smaczne i przyprawione! Polecamy serdecznie spróbować Fajna i sensownie zaprojektowana karta drinków podzielona na sektory danego alkoholu tzn. drinki na bazie wódki, ouzo czy whisky. Alkohole smaczne i lane od serca. Minusem jest fakt braku podstawowych koktajli takich jak mohito (są one dodatkowo płatne przy All-in) jednakże wierzymy ze każdy znajdzie tu coś dla siebie. Osobiście polecamy spróbować czekoladę z dolewka Brendy. Podsumowując hotel sam w sobie naprawdę fajny i duży (aż czasami gabarytowo przytłaczający), pokoje sprzatane codziennie, obsługa w porządku, jedzenie bardzo średnie i monotonne. Nie chcemy odradzać nikomu  wyboru tego hotelu, ponieważ nie wiemy jak sytuacja wygląda w sezonie. Naszym zdaniem jednak ten hotel 5 gwiazdkowy nie odzwierciedla takiego standardu jakiego oczekiwaliśmy po tak pozytywnie ocenionym obiekcie.

karteszkaj
2024-05-06

Nawet nie wiem gdzie zacząć bo te wakacje to było po prostu nieporozumienie :( (Wyjazd z biurem TUI - Maj 2024) - hotel jest oznaczony jako 5 gwiazdkowy - przyjechałyśmy w pokoju śmierdziało stęchlizną jakby nie był wietrzony od zeszłego sezonu - co się okazało prawdą, łazienka była w fatalnym stanie, pleśń, brud, stara armatura, pleśń zaklejona w innych miejscach silikonem, jakieś wystające płytki, ułamane w podłodze itp - jedzenie było po prostu fatalne, w życiu się z czymś takim nie spotkałam - jako owoce w maju były jabłka oraz brzoskwinie i ananasy w puszcze przez caly tydzień!!! Nic więcej... Tak naprawdę oprócz chleba z serem żółtym i jajka na twardo nie bylo co jeść.. na kolację jednego dnia jako danie podano kukurydzę z puszki - naprawdę...? Wszystkie napoje są rozcieńczane, a sok to zabarwiona woda, której się nie da wypić, Na dodatek nie wiem co oni dodają, ale po każdym posiłku bolały nas brzuchy i nie byłyśmy jedyne, naprawdę nigdy nie byłam tak zażenowana.Teraz czytając komenatrze widzę, że problemy żołądkowe to norma tam... Restauracje tematyczne - z 3 opisanych w ofercie dostępna była jedna - Chińska :D potem po tygodniu otworzyli Grecką, która była kolejnym bufetem (tym samym co na kolacji) a nie żadną restuaracją a'la carte. - Czystość: Nie wyrabiaja się ze sprzataniem i czasem rano na leżakach jeszcze były kubki z dnia poprzedniego. Jeśli w danym miejscu były toalety to np. 2 z 4 cały wyjazd oznaczone jak :out of service" - w kilku miejscach jakiś dziwny przypadek... po prostu nie chciało im się sprzątać, więc robiły się kolejki - Naciąganie - próbują zarobić i naciągnąć na wszystko, sejf w pokoju dodatkowo płatny (?!), waga do zważenia bagażu 1E, drink typu mohito płatny 5E - nigdy się nie spotkałam z czymś takim na all-inclusive - W tym hotelu nie da sie wsypac!! Nie dosc, ze stare, potwornie niewygodne łóżka to od 4 rano pieją koguty calutki dzień - moze komuś to nie przeszkadza, ale takie informacje powinny być zawarte, wróciłam z ulropu wykończona. - OBSŁUGA - w wiekszosci po prostu mega niemiła i opryskliwa, jak tylko masz jakieś pytanie czy problem to się denerwują na Ciebie. Manager głównej resturacji - około 35-40lat, ciemniejsze krotkie wlosy - dosc wysoki - był tak potwornie chamski i przez cały wyjazd rzucał do nas niemiłe komentarze. Z całego serca - nie róbcie sobie tego, szkoda nerwów, zdrowia i pieniędzy.

sylwiakon
Wyjątkowy
2024-01-11

hotel bardzo duży, między atrakcjami trzeba poruszać się melexem. Jest bardzo dużo atrakcji dla dzieci. Jedzenie dobre, czasem zbyt monotonne. Fajne przedstawienia dla dzieci wieczorem. Polecam ten hotel.

Bartłomiej C
Wyjątkowy
2023-10-19

Bardzo duży kompleks hotelowy, na miejscu dostępne wszystko co potrzebne do udanego urlopu. Jedyny minus to brak podgrzewanej wody w basenach ale w okresie października rekompensuje to ciepłe morze. Polecam to miejsce.

MP1916
Wyjątkowy
2023-10-18

Po raz trzeci w tym roku odwiedziłam ośrodek Blue Lagoon Resort …jestem pod wrażeniem tego miejsca … To najlepszy hotel na jaki trafiłam podróżując po świecie . Olbrzymi teren na którym można czuć się bezpiecznie . Piękne ogrody , kwiaty a do tego dużo kotów - zadbanych i karmionych Co dobrze świadczy o administracji ośrodka . Pokoje ? Zadbane , codziennie sprzątane , pościel i ręczniki wymieniane każdego dnia . Jedzenie ? Świeże i różnorodne , przygotowywane na bieżąco o różnych porach dnia . Personel ? Każdy mile nastawiony do gości Zaczynając od recepcji kończąc na kierowcach pojazdów wożących gości po terenie hotelu . Kelnerzy uśmiechnięci , pomocni , będący na każde zawołanie gości , animatorzy zabawni umilający czas dzieckom i dorosłym . Cała obsługa hotelowa jest świetnie dobrana do standardów hotelu . Nigdy nie usłyszałam że coś jest nie możliwe . We wszystkim starają się pomóc natychmiast jeśli czegoś jest potrzeba. Bardzo duży Kompleks basenów przy których można wypić drinka , napój lub po prostu zjeść pysznego naleśnika . No właśnie i przy tym się zatrzymam… Obsługa która przygotowuje naleśniki to ludzie do których chce się wracać … ludzie którzy rozmawiają z gośćmi , którzy wykonują swoją pracę z wielką pasją i zaangażowaniem . Jestem pod wrażeniem Pani Marii i Pana który pracuje wraz z nią. Na ostani dzień aż żal było się żegnać . Łza kręciła się w oku . Czułam się jak w rodzinie . Nie jak w obcym miejscu . Każdą zła opinia na temat tego hotelu moim zdaniem jest nie prawdziwa . Warto jechać i przekonać się samemu …

olga k
2024-05-14

Wakacje mogę określić jako "dobre", jednak na pewno niezasługujące na 5 gwiazdek. Hotel położony na ogromnym terenie (części terenu przedzielone ulicami), aquapark parę minut spacerkiem od recepcji na wydzielonym obszarze. Lobby piekne, obsługa bardzo miła i pomocna. Na terenie recepcji możliwość wypożyczenia auta z wypożyczalni współpracującej z hotelem. Pokoje dość niewielkie, jednakze czyste i sprzątane codziennie, ręczniki także wymieniane. Minusem pokoju była dla nas umywalka umieszczona zaraz obok łóżka, a nie w łazience. Niestety jest to dość niekomforotwe, gdy po każdym wyjściu z toalety, aby umyć rece trzeba wrócić do pokoju :) Nasszym zdaniem projekt dosc  nowoczesny chociaz niestandardowy. Basen ogromny, woda w pierwszym tygodniu maja dość zimna. Codziennie zabawy i tańce w wodzie. Każdego wieczoru profesjonalne animacje i koncerty. Ekipa animatoróŵ zasluguje na medal ! Dodatkowo w ciągu dnia aktywności typu joga zumba czy aerobik. Największym minusem hotelu jest jednak  jedzenie: nudne, dość niesmaczne,  bazujące codziennie na tych samych składnikach. Śniadania BARDZO monotonnie, nie wspomnę już o nieapetycznej jajeniczcy z proszku, która dosłownie leży w "wodzie z jajka". Moim zdaniem oprócz omletów i naleśnika nie było co jeść. Brak ogórka czy pomidora, z owoców jedynie jabłko gruszka, czasami pomarancza. Nie jestesmy osobami wypoczywającymi w hotelach 5 gwiazdkowych (to był nasz pierwszy) takze niski standard jedzenia byl dość zadziwiający. Obiady i kolacje także niezmiernie monotonne. Po paru dniach kurczak z grilla czy dokładnie ta sama rozgotowana ryba w sosie może się znudzić każdemu. Niestety bardzo niewielka ilość typowego greckiego jedzenia czego się nie spodziewaliśmy bo tak zachwalabym kompleksie. Będąc w hotelach 3 gwiazdowych każdego dnia pojawiały się potrawy typowo greckie, smacznie przyprawione, czasami podczas greckich wieczorów wpadała jagnięcina czy baranina. Niestety tutaj ciężko bylo cokolwiek typowo greckiego zjeść (restauracja Grecka A'la carte działa dokładnie tak jak hotelowa restauracja, jedzenie w 90% to samo - byliśmy niezmiernie rozczarowani) Dodatkowo potrawy bardzo słabo doprawione i mdłe, brak soli czy ziół i chociażby pieprzu, "dość szpitalne". Raz na jakis czas organizowany był wieczór tematyczny np. meksykański z zupa na pomidorach, jednak czym orientalne menu różniło się od dnia codziennego? Nie wiemy. Kolejne wielkie rozczarowanie to naleśniki przy basenie, a raczej czas oczekiwania na ich zrobienie. Kolejka 5-6 osobowa to okres oczekiwania około 45min co jest niepoważne przy takiej ilości gości i wielkości kompleksu. Byliśmy w pierwszym tygodniu maja, przed sezonem i nie jesteśmy w stanie sobie wyobrazić jak obsługa pracuje tutaj w lipcu i sierpniu przy pelnym obłożeniu hotelu. Z 4 dostępnych płyt do smażenia, nagrzana jedna, obsługa stojąca jak za karę, milczącą, ze znudzeniem przewracająca naleśniki, dosłownie spowolniona. Jeden pracownik smaży- drugi smaruje czekoladą z tempem slimaka. Pociesza nas fakt, że nie było to tylko nasze odczucie, słysząc rozmowę przy basenie odnośnie "poświęcenia w staniu po naleąniki"... naszym zdaniem ocenę jedzenia ratuje restauracja chińska (w Grecji...kuriozalne) jedzenie naprawdę smaczne i przyprawione! Polecamy serdecznie spróbować Fajna i sensownie zaprojektowana karta drinków podzielona na sektory danego alkoholu tzn. drinki na bazie wódki, ouzo czy whisky. Alkohole smaczne i lane od serca. Minusem jest fakt braku podstawowych koktajli takich jak mohito (są one dodatkowo płatne przy All-in) jednakże wierzymy ze każdy znajdzie tu coś dla siebie. Osobiście polecamy spróbować czekoladę z dolewka Brendy. Podsumowując hotel sam w sobie naprawdę fajny i duży (aż czasami gabarytowo przytłaczający), pokoje sprzatane codziennie, obsługa w porządku, jedzenie bardzo średnie i monotonne. Nie chcemy odradzać nikomu  wyboru tego hotelu, ponieważ nie wiemy jak sytuacja wygląda w sezonie. Naszym zdaniem jednak ten hotel 5 gwiazdkowy nie odzwierciedla takiego standardu jakiego oczekiwaliśmy po tak pozytywnie ocenionym obiekcie.

karteszkaj

Blue Lagoon Resort - informacje

Hotel Blue Lagoon Resort znajduje się kilka kroków od plaży, blisko turystycznych atrakcji i zaledwie 10 min jazdy od miasta Kos. Centralnym punktem kompleksu jest bardzo duży basen. Kręte zjeżdżalnie, statek piracki i leniwa rzeka spodobają się nie tylko dzieciom, lecz także dorosłym. Minidyskoteka oraz miniklub to kolejne atrakcje przygotowane dla najmłodszych gości. Na miłośników aktywnego wypoczynku czeka interesująca oferta sportowa, obejmująca m.in. tenisa, siatkówkę, zajęcia fitness. Wielu wrażeń dostarczy wieczorny program rozrywkowy z imprezami tematycznymi. 

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Dla rodzin
  • Zjeżdżalnie dla dzieci
  • Plac zabaw
  • Spa
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 2,5 km od centrum Kos, w dzielnicy Lambi (wygodny dojazd autobusem liniowym, przystanek autobusowy przed hotelem)
  • ok. 75 m od plaży
  • obiekt jest oddzielony od plaży ulicą
  • czas dojazdu z lotniska ok. 60 min
World map
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(4438 opinii)
(4438 opinii)
    Obsługa
    Czystość
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Wartość
  • karteszkaj2024-05-14

    Wakacje mogę określić jako "dobre", jednak na pewno niezasługujące na 5 gwiazdek. Hotel położony na ogromnym terenie (części terenu przedzielone ulicami), aquapark parę minut spacerkiem od recepcji na wydzielonym obszarze. Lobby piekne, obsługa bardzo miła i pomocna. Na terenie recepcji możliwość wypożyczenia auta z wypożyczalni współpracującej z hotelem. Pokoje dość niewielkie, jednakze czyste i sprzątane codziennie, ręczniki także wymieniane. Minusem pokoju była dla nas umywalka umieszczona zaraz obok łóżka, a nie w łazience. Niestety jest to dość niekomforotwe, gdy po każdym wyjściu z toalety, aby umyć rece trzeba wrócić do pokoju :) Nasszym zdaniem projekt dosc  nowoczesny chociaz niestandardowy. Basen ogromny, woda w pierwszym tygodniu maja dość zimna. Codziennie zabawy i tańce w wodzie. Każdego wieczoru profesjonalne animacje i koncerty. Ekipa animatoróŵ zasluguje na medal ! Dodatkowo w ciągu dnia aktywności typu joga zumba czy aerobik. Największym minusem hotelu jest jednak  jedzenie: nudne, dość niesmaczne,  bazujące codziennie na tych samych składnikach. Śniadania BARDZO monotonnie, nie wspomnę już o nieapetycznej jajeniczcy z proszku, która dosłownie leży w "wodzie z jajka". Moim zdaniem oprócz omletów i naleśnika nie było co jeść. Brak ogórka czy pomidora, z owoców jedynie jabłko gruszka, czasami pomarancza. Nie jestesmy osobami wypoczywającymi w hotelach 5 gwiazdkowych (to był nasz pierwszy) takze niski standard jedzenia byl dość zadziwiający. Obiady i kolacje także niezmiernie monotonne. Po paru dniach kurczak z grilla czy dokładnie ta sama rozgotowana ryba w sosie może się znudzić każdemu. Niestety bardzo niewielka ilość typowego greckiego jedzenia czego się nie spodziewaliśmy bo tak zachwalabym kompleksie. Będąc w hotelach 3 gwiazdowych każdego dnia pojawiały się potrawy typowo greckie, smacznie przyprawione, czasami podczas greckich wieczorów wpadała jagnięcina czy baranina. Niestety tutaj ciężko bylo cokolwiek typowo greckiego zjeść (restauracja Grecka A'la carte działa dokładnie tak jak hotelowa restauracja, jedzenie w 90% to samo - byliśmy niezmiernie rozczarowani) Dodatkowo potrawy bardzo słabo doprawione i mdłe, brak soli czy ziół i chociażby pieprzu, "dość szpitalne". Raz na jakis czas organizowany był wieczór tematyczny np. meksykański z zupa na pomidorach, jednak czym orientalne menu różniło się od dnia codziennego? Nie wiemy. Kolejne wielkie rozczarowanie to naleśniki przy basenie, a raczej czas oczekiwania na ich zrobienie. Kolejka 5-6 osobowa to okres oczekiwania około 45min co jest niepoważne przy takiej ilości gości i wielkości kompleksu. Byliśmy w pierwszym tygodniu maja, przed sezonem i nie jesteśmy w stanie sobie wyobrazić jak obsługa pracuje tutaj w lipcu i sierpniu przy pelnym obłożeniu hotelu. Z 4 dostępnych płyt do smażenia, nagrzana jedna, obsługa stojąca jak za karę, milczącą, ze znudzeniem przewracająca naleśniki, dosłownie spowolniona. Jeden pracownik smaży- drugi smaruje czekoladą z tempem slimaka. Pociesza nas fakt, że nie było to tylko nasze odczucie, słysząc rozmowę przy basenie odnośnie "poświęcenia w staniu po naleąniki"... naszym zdaniem ocenę jedzenia ratuje restauracja chińska (w Grecji...kuriozalne) jedzenie naprawdę smaczne i przyprawione! Polecamy serdecznie spróbować Fajna i sensownie zaprojektowana karta drinków podzielona na sektory danego alkoholu tzn. drinki na bazie wódki, ouzo czy whisky. Alkohole smaczne i lane od serca. Minusem jest fakt braku podstawowych koktajli takich jak mohito (są one dodatkowo płatne przy All-in) jednakże wierzymy ze każdy znajdzie tu coś dla siebie. Osobiście polecamy spróbować czekoladę z dolewka Brendy. Podsumowując hotel sam w sobie naprawdę fajny i duży (aż czasami gabarytowo przytłaczający), pokoje sprzatane codziennie, obsługa w porządku, jedzenie bardzo średnie i monotonne. Nie chcemy odradzać nikomu  wyboru tego hotelu, ponieważ nie wiemy jak sytuacja wygląda w sezonie. Naszym zdaniem jednak ten hotel 5 gwiazdkowy nie odzwierciedla takiego standardu jakiego oczekiwaliśmy po tak pozytywnie ocenionym obiekcie.

  • sylwiakon2024-05-06

    Nawet nie wiem gdzie zacząć bo te wakacje to było po prostu nieporozumienie :( (Wyjazd z biurem TUI - Maj 2024) - hotel jest oznaczony jako 5 gwiazdkowy - przyjechałyśmy w pokoju śmierdziało stęchlizną jakby nie był wietrzony od zeszłego sezonu - co się okazało prawdą, łazienka była w fatalnym stanie, pleśń, brud, stara armatura, pleśń zaklejona w innych miejscach silikonem, jakieś wystające płytki, ułamane w podłodze itp - jedzenie było po prostu fatalne, w życiu się z czymś takim nie spotkałam - jako owoce w maju były jabłka oraz brzoskwinie i ananasy w puszcze przez caly tydzień!!! Nic więcej... Tak naprawdę oprócz chleba z serem żółtym i jajka na twardo nie bylo co jeść.. na kolację jednego dnia jako danie podano kukurydzę z puszki - naprawdę...? Wszystkie napoje są rozcieńczane, a sok to zabarwiona woda, której się nie da wypić, Na dodatek nie wiem co oni dodają, ale po każdym posiłku bolały nas brzuchy i nie byłyśmy jedyne, naprawdę nigdy nie byłam tak zażenowana.Teraz czytając komenatrze widzę, że problemy żołądkowe to norma tam... Restauracje tematyczne - z 3 opisanych w ofercie dostępna była jedna - Chińska :D potem po tygodniu otworzyli Grecką, która była kolejnym bufetem (tym samym co na kolacji) a nie żadną restuaracją a'la carte. - Czystość: Nie wyrabiaja się ze sprzataniem i czasem rano na leżakach jeszcze były kubki z dnia poprzedniego. Jeśli w danym miejscu były toalety to np. 2 z 4 cały wyjazd oznaczone jak :out of service" - w kilku miejscach jakiś dziwny przypadek... po prostu nie chciało im się sprzątać, więc robiły się kolejki - Naciąganie - próbują zarobić i naciągnąć na wszystko, sejf w pokoju dodatkowo płatny (?!), waga do zważenia bagażu 1E, drink typu mohito płatny 5E - nigdy się nie spotkałam z czymś takim na all-inclusive - W tym hotelu nie da sie wsypac!! Nie dosc, ze stare, potwornie niewygodne łóżka to od 4 rano pieją koguty calutki dzień - moze komuś to nie przeszkadza, ale takie informacje powinny być zawarte, wróciłam z ulropu wykończona. - OBSŁUGA - w wiekszosci po prostu mega niemiła i opryskliwa, jak tylko masz jakieś pytanie czy problem to się denerwują na Ciebie. Manager głównej resturacji - około 35-40lat, ciemniejsze krotkie wlosy - dosc wysoki - był tak potwornie chamski i przez cały wyjazd rzucał do nas niemiłe komentarze. Z całego serca - nie róbcie sobie tego, szkoda nerwów, zdrowia i pieniędzy.

  • Bartłomiej C2024-01-11
    Wyjątkowy

    hotel bardzo duży, między atrakcjami trzeba poruszać się melexem. Jest bardzo dużo atrakcji dla dzieci. Jedzenie dobre, czasem zbyt monotonne. Fajne przedstawienia dla dzieci wieczorem. Polecam ten hotel.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Blue Lagoon Resort

  • aquapark
  • bogata oferta kulinarna
  • wiele atrakcji dla najmłodszych

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI