Jaz Lamaya Egipt - Udogodnienia
Jaz Lamaya Egipt - Hotel
Jaz Lamaya Egipt - Pokoje
Jaz Lamaya Egipt - Wyżywienie
Jaz Lamaya Egipt - Dla dzieci
Jaz Lamaya Egipt - Sport i Wellness
Jaz Lamaya Egipt - Udogodnienia
Jaz Lamaya Egipt - Hotel
Jaz Lamaya Egipt - Hotel
Jaz Lamaya Egipt - Hotel
Jaz Lamaya Egipt - Hotel
Jaz Lamaya Egipt - Hotel
Jaz Lamaya Egipt - Hotel
Jaz Lamaya Egipt - Hotel
Jaz Lamaya Egipt - Pokoje
Jaz Lamaya Egipt - Pokoje
Jaz Lamaya Egipt - Pokoje
Jaz Lamaya Egipt - Pokoje
Jaz Lamaya Egipt - Pokoje
Jaz Lamaya Egipt - Pokoje
Jaz Lamaya Egipt - Wyżywienie
Jaz Lamaya Egipt - Wyżywienie
Jaz Lamaya Egipt - Wyżywienie
Jaz Lamaya Egipt - Dla dzieci
Jaz Lamaya Egipt - Dla dzieci
Jaz Lamaya Egipt - Dla dzieci
Jaz Lamaya Egipt - Sport i Wellness
Jaz Lamaya Egipt - Udogodnienia
Jaz Lamaya Egipt - Udogodnienia
Jaz Lamaya Egipt - Udogodnienia
Jaz Lamaya Egipt - Udogodnienia
Jaz Lamaya Egipt - Udogodnienia
Jaz Lamaya Egipt - Udogodnienia
Jaz Lamaya Egipt - Udogodnienia
Jaz Lamaya Egipt - Hotel

Jaz Lamaya

RMF18030

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość
Jaz Lamaya Egipt - Udogodnienia
Jaz Lamaya Egipt - Hotel
Jaz Lamaya Egipt - Pokoje
Jaz Lamaya Egipt - Wyżywienie
Jaz Lamaya Egipt - Dla dzieci
Jaz Lamaya Egipt - Sport i Wellness
Jaz Lamaya Egipt - Udogodnienia
Jaz Lamaya Egipt - Hotel
Jaz Lamaya Egipt - Hotel
Jaz Lamaya Egipt - Hotel
Jaz Lamaya Egipt - Hotel
Jaz Lamaya Egipt - Hotel
Jaz Lamaya Egipt - Hotel
Jaz Lamaya Egipt - Hotel
Jaz Lamaya Egipt - Pokoje
Jaz Lamaya Egipt - Pokoje
Jaz Lamaya Egipt - Pokoje
Jaz Lamaya Egipt - Pokoje
Jaz Lamaya Egipt - Pokoje
Jaz Lamaya Egipt - Pokoje
Jaz Lamaya Egipt - Wyżywienie
Jaz Lamaya Egipt - Wyżywienie
Jaz Lamaya Egipt - Wyżywienie
Jaz Lamaya Egipt - Dla dzieci
Jaz Lamaya Egipt - Dla dzieci
Jaz Lamaya Egipt - Dla dzieci
Jaz Lamaya Egipt - Sport i Wellness
Jaz Lamaya Egipt - Udogodnienia
Jaz Lamaya Egipt - Udogodnienia
Jaz Lamaya Egipt - Udogodnienia
Jaz Lamaya Egipt - Udogodnienia
Jaz Lamaya Egipt - Udogodnienia
Jaz Lamaya Egipt - Udogodnienia
Jaz Lamaya Egipt - Udogodnienia
Jaz Lamaya Egipt - Hotel
1 / 34
Znakomity
Bardzo dobry
2022-10-06

W dniach 17.09 - 01.10 przebywałem w Jaz Lamaya wraz z partnerką. Przyznam szczerze, że był to mój pierwszy wyjazd na 2 tygodnie - nie ukrywam, że motywacją była niewielka różnica cenowa w stosunku do wyjazdu na tydzień, a ponadto sama cena wydawała się atrakcyjna jak na "legendarną" Lamayę - jeden z lepszych hoteli w Marsa Alam. Czy się zanudziliśmy ? Zdecydowanie nie, nie ma co się bać 2 tygodniowych wyjazdów do Marsa Alam (przed którymi przestrzegali mnie znajomi "bo młodzi ludzie to się zanudzą") . Przechodząc do meritum: Położenie hotelu Hotel położony jest nad zatoką Coraya w tzw. "Madinacie Coraya" (po północnej stronie znajdują sie hotele Steigenberger Coraya oraz Steigenberger Alaya, zaś po południowej Jaz Solaya, Lamaya, Samaya, Maraya, a ponadto Jaz Dal er madina i dalej Solymar Reef i Jaz Grand Marsa). Goście mogą przemieszczać się po terenie wszystkich z tych hoteli, zaś korzystać z infrastruktury (barów oraz basenów) wyłącznie w Jaz Samaya. Ponadto goście Jaz Lamaya mogą korzystać z Aquaparku Coraya ( o którym napisze więcej poniżej). Plusem hotelu jest położenie nad zatoką samą w sobie, bo słynne wiatry (a w rezultacie czerwone flagi) dzięki temu są nieszkodliwe dla nas. Ponadto z pomostu do snurkowania jest przepiękny widok na rafę, którą mogą podziwiać w ten sposób również ci, którzy boją się snurkować. Jaz Lamaya jest położony najbliżej pomostu. Rafa sama w sobie jest bardzo obszerna oraz żywa (mnóstwo ryb oraz żółwie) - odrobinę brakuje jej kolorów. Wadą hotelu (jak i całej zatoki) jest brak dobrej piaszczystej plaży - jedyna znajduje się pomiędzy hotelem Jaz Solaya a Steigenberger Coraya, lecz rekomenduje zabrać ze sobą buty do chodzenia - nikomu się krzywda bez nich nie stanie (raczej), ale tak będzie bardziej komfortowo. Aquapark Położony kilka minut spacerem od hotelu. Na jego terenie znajduje się snack bar, gdzie można zjeść m.in pizzę oraz dostać napoje bezalkoholowe. Infrastruktura jest zadbana, pracownicy kompetentni i mili, zaś zjeżdżalnie zróżnicowane - nie jest to na pewno poziom Jaz Aquaviva ani Aqua Blu w Sharm, lecz wciąż aqua park jest fajną atrakcją. Infrastruktura hotelu Na pierwszy rzut oka widać, że hotel ma swoje lata. Front, lobby oraz położony w pobliżu teras i restauracja są bardzo zadbane i czyste. Gorzej z częścią basenową (i pokojami - o czym poniżej), gdzie niestety widać silne zużycie płytek. Zieleń otaczająca hotel jest bardzo zadbana i skrupulatnie pielęgnowana. Hotel dysponuje 4 basenami ( w tym jednym z widokiem na zatokę i jednym dla dzieci). Pokoje Przybywaliśmy w pokoju 1221. Początkowo byliśmy trochę rozczarowani pokojem - było widać, że ma on swoje lata (zużyte meble oraz podniszczone ściany, a ponadto niemal brak wolnych kontaktów). Z racji przybycia późno w nocy nie nie interweniowaliśmy od razu w recepcji - zrobiliśmy to rano. Uprzejmy pan zwiedził z nami 6(!) pokoi - wszystkie wyglądały niemal tak samo, więc odpuściliśmy sobie zmianę pokoju, gdyż pierwszy był najlepiej położony. Na duży plus chciałbym zaznaczyć, iż po wskazaniu Panu na recepcji wszystkich nieprawidłowo funkcjonujących elementów pokoju zostały one tego samego dnia wymienione lub naprawione (łącznie z drzwiami od łazienki, które nie domykały się bez użycia znacznej siły). Obsługa C.d obsługi mam mieszane odczucia. Postaram się poniżej opisać swoje odczucia co do każdej z nich. Co istotne, w tym hotelu pracownicy wydawali się wyjątkowo przemęczeni i przepracowani. Recepcja Za każdym razem można było otrzymać tam wszelką niezbędną pomoc. Zdecydowanie na plus. Kelnerzy Z kelnerami różnie. Kelnerzy w barze przy basenie byli przemili oraz pomocni. Przy głównym barze momentami miałem wrażenie, że było ich za mało. Ponadto przy głównym barze miałem dwie nieprzyjemne sytuacje, gdzie: - próbowano mi sprzedać 2 butelki wody za 4 euro, bo "mi nie przysługują" (po interwencji w recepcji dostałem je od ręki) - jak zapytałem czy mogę dostać piwo na wynos to dowiedziałem się, że tylko 5 piw za 10 euro Poza tymi incydentami ( o ile obsługi było wystarczająco) to wszystko było prawidłowo, aczkolwiek bez "łał". Różnie było z kelnerami w jadalni. W porze śniadaniowej raczej byli zajęci klientami z Włoch lub Niemiec. O przygotowanie stołu (położenie podstawowych sztućców) trzeba było prosić (jak się już znalazło kelnera). Nikt mi nie zaproponował napoju do stołu (w odróżnieniu od innych gości) - poza Panem, który 3 razy w ciągu 14 dni przechodził się z dzbankiem kawy i herbaty (niestety za każdym razem nie miałem filiżanki, więc nawet nie miał mi w co nalać). W porze obiadowej i kolacyjnej było lepiej i już była szansa dostać sprawnie przygotowany stół jak i napoje. Animatorzy Animatorzy są świetni, przesymaptyczni i pomocni. Mega ludzie. Jestem osobą, która zwykle unika animatorów, zaś tu ciężko było przeżyć dzień bez rzutek z Ruslanem, Simbą, Omarem albo Miszą. Największy plus hotelu ! Jednak uważam, że program aktywności powinien ulec zmianie - organizowanie "Olympic Games" o 12 rano czy "Kardio" w najcieplejszy dzień w ciągu 2 tygodni jest trochę nie na miejscu. Po pierwsze, osoby przebywające w hotelu w większości nie były w ogóle zainteresowane aktywnościami stricte sportowymi. Po drugie - nie w takich okolicznościach. Uważam, że program animacji powinien być lepiej dostosowany pod preferencje gości, a nie próbę ich skrajnego aktywizowania na siłę. Kto chcę robić kardio na urlopie ? Plusem był fakt, iż codziennie wieczorem było inne show taneczne oraz live music do 23. Ponadto, w amfiteatrze gdzie odbywają się animacje powinna być możliwość otrzymania zimnych napoi - jest tam zwykle bardzo gorąco, a najbliższy bar jest w recepcji. Sprzątanie Było w porządku. Oczywiście piękne rzeźby z pościeli. Jedzenie Było przeciętne, zdarzały się bardzo dobre dania, lecz większość jedzenia była po prostu średnia. Menu powtarza się co tydzień. W porównaniu z Jaz Aquaviva uważam, że było mniej urozmaicone i mniej smaczne. Na plus spory wybór owoców. Ponadto dużo ryb, oraz były owoce morza. Na minus - jak była kolejka przy grillu to kucharzom zdarzało się wydać surowe mięso z rozpędu. Ogromnym plusem jest Morgana - knajpka przy zatoce, gdzie można zjeść późne śniadanie (np. świeżą jajecznicę - na normalnym śniadaniu jest tylko z bemaru) lub obiad (jak się pominie któryś z tych posiłków). A la carte Niestety z braku wolnych miejsc nie byliśmy. Liczba miejsc dla "all inclusive" jest mocno limitowana - jest też opcja full charge i wtedy zawsze znajdą się miejsca ( jak my chcieliśmy zarezerwować to było 0 miejsc dla osób z all inclusive, zaś 8 dla extra charge). Pierwszy raz spotkałem się z taką sytuacją i oceniam to jako duży minus - przez 14 dni nie mogłem w ramach all inclusive skorzystać z wybranej restauracji a la carte bez pokrycia kosztów. Napoje Standardowo dostępne w barach do 23. W głównej restauracji paskudna kawa z proszku, zaś w barach już ziarnista - bardzo smaczna. Drinki w porządku, aczkolwiek ponoć barmani mieli mało szklanek. Jeżeli chodzi o wykonanie drinków to było bez sensacji - w Jaz Aquaviva były one bardziej urozmaicone w wykonaniu i lepiej podane. Ponadto, barmanom często kończyła się świeża mięta do mohito. Podsumowanie Powiem szczerze, że więcej oczekiwałem od tego hotelu czytając opinię o nim i patrząc jak szybko zwykle brakowało do niego miejsc. To miejsce przede wszystkim wymaga odświeżenia, dopracowania (większej dbałości o detale) i trochę lepszego zrozumienia potrzeb gości, gdyż w wielu aspektach wypada gorzej niż m.in wspominana Jaz Aquaviva. Ale jest to wciąż dobry hotel w którym miło spędziłem wypoczynek. Czy ponownie wybrałbym ten hotel? Po remoncie na pewno. Aczkolwiek pewne negatywne aspekty opisane w recenzji mogą być skutkiem obecnej sytuacji geopolitycznej i znacznym wzrostem cen.

Jakub L
Wyjątkowy
2023-01-12

Jestesmy w tym hotelu juz 5 raz i zawsze jestesmy zadowoleni z naszego pobytu i napewno jeszcze wrocimy. Swietna obsluga, pyszne jedzenie i bogaty program anjmacyjny - joga, zumba, aqua aerobik. Codziennie wieczorem rozne pokazy. Super!

477lechk
Wyjątkowy
2023-01-12

Świetny hotel o wysokim standardzie i bardzo miła obsługa. Bardzo bogaty program animacyjny, zajęcia cały dzień i co wieczór pokazy. Piękna plaża z radą koralowa. Dziękujemy za udane wakacje i polecamy wszystkim

jaros_awd2023
Wyjątkowy
2022-10-26

Absolutnie fantastyczne wakacje w połowie października. Pięknie położony hotel nad zatoczką z pomostem do snurkowania i nurkowania, przemiła obsługa hotelowa, przyjemne pokoje, zadbana zieleń, ilość i różnorodność jedzenia przeogromna. Nie korzystaliśmy z restauracji a'la carte jedynie z naszej "stołówki", ale kompletnie nie rozumiem zarzutów o monotonność czy że jest średniej jakości. To ciekawa jestem jak jadają w domu. Tutaj były przepiórki z grilla, duże krewetki przyrządzane na bieżąco, całe jagnię, dzień jajeczny, bataty pieczone na kilka rodzajów, kalmary smażone w panierce na głębokim oleju, codziennie sałatka z owocami morza, jakaś cała duża ryba, kolejne krewetki smażone (tym razem małe), mnóstwo ichniejszych dań warzywnych, soczewice itp. Nie wspominając o całym stole stricte egipskich słodyczy czy 14 rodzajach miodu na śniadanie. Żadne śniadania typu szwedzki stół w polskim hotelu nie umywają się do tego nawet w połowie jeśli chodzi o ilość i wybór. Każdego dnia na kolację i obiad próbowałam innego dania ciepłego i sałatki. I nie spróbowałam wszystkiego. Nie do przejedzenia! Każde danie miało karteczkę z opisem po angielsku, niemiecku i polsku! Czasami oczywiście nie do końca poprawnie, ale to drobiazg. Ale rzeczywiście było monotonnie, bo codziennie oprócz zmienianych dań były frytki, makaron, purre ziemniaczane i kurczak, a na śniadanie pancakes i płatki z mlekiem. I chwała za to, bo tylko dzięki temu moje dzieci nie umarły z głodu ;-) O alkoholach się nie wypowiem, nie pijam. Tylko na ostatnią kolację poprosiłam o lampkę białego wina - absolutnie standardowe. Warto dodać że to jeden z 5 hoteli Jaz w tym kompleksie i można korzystać z infrastruktury wszystkich (dzieci np. bawiły się na sąsiednim wodnym placu zabaw oraz pływały i korzystały z baru w basenie jeszcze w kolejnym, zaś plaża z bezpośrednim zejściem do morza jest tylko przy Jaz Solaya). Jedynie główne posiłki należało spożywać w "swoim" hotelu. Nikt i za nic nie wymagał napiwku, kelnerzy sami pytali nad basenem co przynieść do picia, w aquaparku pierwszego dnia manager podchodził i zagadywał czy coś może pomóc. Gdy wskazałam na potężna chrypkę po klimatyzacji samolotowej, polecił kelnerom przygotować mi konkretną herbatę (anyż, rumianek, melisa i hibiskus) i powolutku popijać. No i pomogło! Animatorzy to przesympatyczne bardzo zaangażowane chłopaki, obsługa hotelowa sprząta pokoje na życzenie (skorzystaliśmy tylko raz), co bardzo cenię, sprzedawcy usług spa, masaży, warkoczyków, wycieczek quadami nienachalni. Raz się podziękuje i spokój. Codziennie muzyka na żywo na tarasie przed restauracją, po 22 milknie. Nam ten spokój odpowiadał. Polecam spacery promenadą po zachodzie słońca w kierunku otwartego morza (kierunek Jaz Maraya) - szum, a poza tym cisza, spokój i te malutkie plaże przy samym brzegu na kilka parasoli - cudowna atmosfera. Świetne lobby, wiele zakamarków z mnóstwem wygodnych foteli i kanap gdzie można sobie pograć przy stolikach w jakieś gry (co praktykowaliśmy, obok np. para emerytów niemieckich grała w Uno :-) albo zagrać w bilarda. Nad basenem czasem wyglądało że wszystkie leżaki zajęte, ale okazywało się że luźne stoją sobie poskładane na stertę i są rozkładane w miarę potrzeby (lub można było sobie wziąć). I nie wiem w którym miejscu baseny są dotknięte zębem czasu, nie widziałam żadnych odpadających czy połamanych płytek. Pokoje też absolutnie standardowe (nasz to Family Deluxe), bez żadnych owadów, nic nie odpadało, ściany nieodrapane, wszystko się świeciło, gniazdka przy łóżku i telewizorze, pościel czysta, ręczniki mięciutkie, woda ciepła i o każdej porze o dobrym ciśnieniu. Łóżka przewygodne, w telewizji polski kanał oraz np. BBC i sporo niemieckich kanałów. I do tego odległość do lotniska to chyba 5 km. Naprawdę nie wiem do czego można by się tam przyczepić - czułam się komfortowo i zaopiekowana pod każdym względem. Czystość na najwyższym poziomie jak na Egipt - lód do napojów też robili z wody butelkowanej, nikt nie miał najmniejszych śladów "zemsty faraona".

hildegardak2022
Wyjątkowy
2022-10-12

Lokalizacja zakwaterowanie jak i obsługa niezmiennie bardzo bardzo dobrze. Wrócimy tu ponownie. Jedzenie oraz dodatkowe atrakcje zapewniane przez animatorów doskonałe. Zwłaszcza para z Sudanu . Doskonała , dragon queen . Facet ma talent.

550dareks
Bardzo dobry
2022-10-06

W dniach 17.09 - 01.10 przebywałem w Jaz Lamaya wraz z partnerką. Przyznam szczerze, że był to mój pierwszy wyjazd na 2 tygodnie - nie ukrywam, że motywacją była niewielka różnica cenowa w stosunku do wyjazdu na tydzień, a ponadto sama cena wydawała się atrakcyjna jak na "legendarną" Lamayę - jeden z lepszych hoteli w Marsa Alam. Czy się zanudziliśmy ? Zdecydowanie nie, nie ma co się bać 2 tygodniowych wyjazdów do Marsa Alam (przed którymi przestrzegali mnie znajomi "bo młodzi ludzie to się zanudzą") . Przechodząc do meritum: Położenie hotelu Hotel położony jest nad zatoką Coraya w tzw. "Madinacie Coraya" (po północnej stronie znajdują sie hotele Steigenberger Coraya oraz Steigenberger Alaya, zaś po południowej Jaz Solaya, Lamaya, Samaya, Maraya, a ponadto Jaz Dal er madina i dalej Solymar Reef i Jaz Grand Marsa). Goście mogą przemieszczać się po terenie wszystkich z tych hoteli, zaś korzystać z infrastruktury (barów oraz basenów) wyłącznie w Jaz Samaya. Ponadto goście Jaz Lamaya mogą korzystać z Aquaparku Coraya ( o którym napisze więcej poniżej). Plusem hotelu jest położenie nad zatoką samą w sobie, bo słynne wiatry (a w rezultacie czerwone flagi) dzięki temu są nieszkodliwe dla nas. Ponadto z pomostu do snurkowania jest przepiękny widok na rafę, którą mogą podziwiać w ten sposób również ci, którzy boją się snurkować. Jaz Lamaya jest położony najbliżej pomostu. Rafa sama w sobie jest bardzo obszerna oraz żywa (mnóstwo ryb oraz żółwie) - odrobinę brakuje jej kolorów. Wadą hotelu (jak i całej zatoki) jest brak dobrej piaszczystej plaży - jedyna znajduje się pomiędzy hotelem Jaz Solaya a Steigenberger Coraya, lecz rekomenduje zabrać ze sobą buty do chodzenia - nikomu się krzywda bez nich nie stanie (raczej), ale tak będzie bardziej komfortowo. Aquapark Położony kilka minut spacerem od hotelu. Na jego terenie znajduje się snack bar, gdzie można zjeść m.in pizzę oraz dostać napoje bezalkoholowe. Infrastruktura jest zadbana, pracownicy kompetentni i mili, zaś zjeżdżalnie zróżnicowane - nie jest to na pewno poziom Jaz Aquaviva ani Aqua Blu w Sharm, lecz wciąż aqua park jest fajną atrakcją. Infrastruktura hotelu Na pierwszy rzut oka widać, że hotel ma swoje lata. Front, lobby oraz położony w pobliżu teras i restauracja są bardzo zadbane i czyste. Gorzej z częścią basenową (i pokojami - o czym poniżej), gdzie niestety widać silne zużycie płytek. Zieleń otaczająca hotel jest bardzo zadbana i skrupulatnie pielęgnowana. Hotel dysponuje 4 basenami ( w tym jednym z widokiem na zatokę i jednym dla dzieci). Pokoje Przybywaliśmy w pokoju 1221. Początkowo byliśmy trochę rozczarowani pokojem - było widać, że ma on swoje lata (zużyte meble oraz podniszczone ściany, a ponadto niemal brak wolnych kontaktów). Z racji przybycia późno w nocy nie nie interweniowaliśmy od razu w recepcji - zrobiliśmy to rano. Uprzejmy pan zwiedził z nami 6(!) pokoi - wszystkie wyglądały niemal tak samo, więc odpuściliśmy sobie zmianę pokoju, gdyż pierwszy był najlepiej położony. Na duży plus chciałbym zaznaczyć, iż po wskazaniu Panu na recepcji wszystkich nieprawidłowo funkcjonujących elementów pokoju zostały one tego samego dnia wymienione lub naprawione (łącznie z drzwiami od łazienki, które nie domykały się bez użycia znacznej siły). Obsługa C.d obsługi mam mieszane odczucia. Postaram się poniżej opisać swoje odczucia co do każdej z nich. Co istotne, w tym hotelu pracownicy wydawali się wyjątkowo przemęczeni i przepracowani. Recepcja Za każdym razem można było otrzymać tam wszelką niezbędną pomoc. Zdecydowanie na plus. Kelnerzy Z kelnerami różnie. Kelnerzy w barze przy basenie byli przemili oraz pomocni. Przy głównym barze momentami miałem wrażenie, że było ich za mało. Ponadto przy głównym barze miałem dwie nieprzyjemne sytuacje, gdzie: - próbowano mi sprzedać 2 butelki wody za 4 euro, bo "mi nie przysługują" (po interwencji w recepcji dostałem je od ręki) - jak zapytałem czy mogę dostać piwo na wynos to dowiedziałem się, że tylko 5 piw za 10 euro Poza tymi incydentami ( o ile obsługi było wystarczająco) to wszystko było prawidłowo, aczkolwiek bez "łał". Różnie było z kelnerami w jadalni. W porze śniadaniowej raczej byli zajęci klientami z Włoch lub Niemiec. O przygotowanie stołu (położenie podstawowych sztućców) trzeba było prosić (jak się już znalazło kelnera). Nikt mi nie zaproponował napoju do stołu (w odróżnieniu od innych gości) - poza Panem, który 3 razy w ciągu 14 dni przechodził się z dzbankiem kawy i herbaty (niestety za każdym razem nie miałem filiżanki, więc nawet nie miał mi w co nalać). W porze obiadowej i kolacyjnej było lepiej i już była szansa dostać sprawnie przygotowany stół jak i napoje. Animatorzy Animatorzy są świetni, przesymaptyczni i pomocni. Mega ludzie. Jestem osobą, która zwykle unika animatorów, zaś tu ciężko było przeżyć dzień bez rzutek z Ruslanem, Simbą, Omarem albo Miszą. Największy plus hotelu ! Jednak uważam, że program aktywności powinien ulec zmianie - organizowanie "Olympic Games" o 12 rano czy "Kardio" w najcieplejszy dzień w ciągu 2 tygodni jest trochę nie na miejscu. Po pierwsze, osoby przebywające w hotelu w większości nie były w ogóle zainteresowane aktywnościami stricte sportowymi. Po drugie - nie w takich okolicznościach. Uważam, że program animacji powinien być lepiej dostosowany pod preferencje gości, a nie próbę ich skrajnego aktywizowania na siłę. Kto chcę robić kardio na urlopie ? Plusem był fakt, iż codziennie wieczorem było inne show taneczne oraz live music do 23. Ponadto, w amfiteatrze gdzie odbywają się animacje powinna być możliwość otrzymania zimnych napoi - jest tam zwykle bardzo gorąco, a najbliższy bar jest w recepcji. Sprzątanie Było w porządku. Oczywiście piękne rzeźby z pościeli. Jedzenie Było przeciętne, zdarzały się bardzo dobre dania, lecz większość jedzenia była po prostu średnia. Menu powtarza się co tydzień. W porównaniu z Jaz Aquaviva uważam, że było mniej urozmaicone i mniej smaczne. Na plus spory wybór owoców. Ponadto dużo ryb, oraz były owoce morza. Na minus - jak była kolejka przy grillu to kucharzom zdarzało się wydać surowe mięso z rozpędu. Ogromnym plusem jest Morgana - knajpka przy zatoce, gdzie można zjeść późne śniadanie (np. świeżą jajecznicę - na normalnym śniadaniu jest tylko z bemaru) lub obiad (jak się pominie któryś z tych posiłków). A la carte Niestety z braku wolnych miejsc nie byliśmy. Liczba miejsc dla "all inclusive" jest mocno limitowana - jest też opcja full charge i wtedy zawsze znajdą się miejsca ( jak my chcieliśmy zarezerwować to było 0 miejsc dla osób z all inclusive, zaś 8 dla extra charge). Pierwszy raz spotkałem się z taką sytuacją i oceniam to jako duży minus - przez 14 dni nie mogłem w ramach all inclusive skorzystać z wybranej restauracji a la carte bez pokrycia kosztów. Napoje Standardowo dostępne w barach do 23. W głównej restauracji paskudna kawa z proszku, zaś w barach już ziarnista - bardzo smaczna. Drinki w porządku, aczkolwiek ponoć barmani mieli mało szklanek. Jeżeli chodzi o wykonanie drinków to było bez sensacji - w Jaz Aquaviva były one bardziej urozmaicone w wykonaniu i lepiej podane. Ponadto, barmanom często kończyła się świeża mięta do mohito. Podsumowanie Powiem szczerze, że więcej oczekiwałem od tego hotelu czytając opinię o nim i patrząc jak szybko zwykle brakowało do niego miejsc. To miejsce przede wszystkim wymaga odświeżenia, dopracowania (większej dbałości o detale) i trochę lepszego zrozumienia potrzeb gości, gdyż w wielu aspektach wypada gorzej niż m.in wspominana Jaz Aquaviva. Ale jest to wciąż dobry hotel w którym miło spędziłem wypoczynek. Czy ponownie wybrałbym ten hotel? Po remoncie na pewno. Aczkolwiek pewne negatywne aspekty opisane w recenzji mogą być skutkiem obecnej sytuacji geopolitycznej i znacznym wzrostem cen.

Jakub L
Wyjątkowy
2023-01-12

Jestesmy w tym hotelu juz 5 raz i zawsze jestesmy zadowoleni z naszego pobytu i napewno jeszcze wrocimy. Swietna obsluga, pyszne jedzenie i bogaty program anjmacyjny - joga, zumba, aqua aerobik. Codziennie wieczorem rozne pokazy. Super!

477lechk

Jaz Lamaya - informacje

Ten elegancki 5-gwiazdkowy hotel położony jest blisko piaszczystej plaży, ok. 7 km od centrum Port Ghalib. Obsługa Jaz Lamaya przygotowała dla gości wiele sportowych atrakcji. Ze względu na przestronne pokoje rodzinne oraz liczne atrakcje dla najmłodszych, obiekt jest chętnie wybierany przez rodziny z dziećmi. Na dorosłych czekają basen ze słonecznym tarasem, sauna parowa, a także oferta masaży i zabiegów kosmetycznych, dostępna w centrum spa. 

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Plac zabaw
  • Leżaki i parasole w cenie
  • Aquapark
  • Menu dla dzieci
  • Spa
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Dla rodzin

Położenie:

  • ok. 7 km od Port Ghalib
  • ok. 150 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 10 min
World map
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(5011 opinii)
(5011 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • 477lechk2023-01-12
    Wyjątkowy

    Jestesmy w tym hotelu juz 5 raz i zawsze jestesmy zadowoleni z naszego pobytu i napewno jeszcze wrocimy. Swietna obsluga, pyszne jedzenie i bogaty program anjmacyjny - joga, zumba, aqua aerobik. Codziennie wieczorem rozne pokazy. Super!

  • jaros_awd20232023-01-12
    Wyjątkowy

    Świetny hotel o wysokim standardzie i bardzo miła obsługa. Bardzo bogaty program animacyjny, zajęcia cały dzień i co wieczór pokazy. Piękna plaża z radą koralowa. Dziękujemy za udane wakacje i polecamy wszystkim

  • hildegardak20222022-10-26
    Wyjątkowy

    Absolutnie fantastyczne wakacje w połowie października. Pięknie położony hotel nad zatoczką z pomostem do snurkowania i nurkowania, przemiła obsługa hotelowa, przyjemne pokoje, zadbana zieleń, ilość i różnorodność jedzenia przeogromna. Nie korzystaliśmy z restauracji a'la carte jedynie z naszej "stołówki", ale kompletnie nie rozumiem zarzutów o monotonność czy że jest średniej jakości. To ciekawa jestem jak jadają w domu. Tutaj były przepiórki z grilla, duże krewetki przyrządzane na bieżąco, całe jagnię, dzień jajeczny, bataty pieczone na kilka rodzajów, kalmary smażone w panierce na głębokim oleju, codziennie sałatka z owocami morza, jakaś cała duża ryba, kolejne krewetki smażone (tym razem małe), mnóstwo ichniejszych dań warzywnych, soczewice itp. Nie wspominając o całym stole stricte egipskich słodyczy czy 14 rodzajach miodu na śniadanie. Żadne śniadania typu szwedzki stół w polskim hotelu nie umywają się do tego nawet w połowie jeśli chodzi o ilość i wybór. Każdego dnia na kolację i obiad próbowałam innego dania ciepłego i sałatki. I nie spróbowałam wszystkiego. Nie do przejedzenia! Każde danie miało karteczkę z opisem po angielsku, niemiecku i polsku! Czasami oczywiście nie do końca poprawnie, ale to drobiazg. Ale rzeczywiście było monotonnie, bo codziennie oprócz zmienianych dań były frytki, makaron, purre ziemniaczane i kurczak, a na śniadanie pancakes i płatki z mlekiem. I chwała za to, bo tylko dzięki temu moje dzieci nie umarły z głodu ;-) O alkoholach się nie wypowiem, nie pijam. Tylko na ostatnią kolację poprosiłam o lampkę białego wina - absolutnie standardowe. Warto dodać że to jeden z 5 hoteli Jaz w tym kompleksie i można korzystać z infrastruktury wszystkich (dzieci np. bawiły się na sąsiednim wodnym placu zabaw oraz pływały i korzystały z baru w basenie jeszcze w kolejnym, zaś plaża z bezpośrednim zejściem do morza jest tylko przy Jaz Solaya). Jedynie główne posiłki należało spożywać w "swoim" hotelu. Nikt i za nic nie wymagał napiwku, kelnerzy sami pytali nad basenem co przynieść do picia, w aquaparku pierwszego dnia manager podchodził i zagadywał czy coś może pomóc. Gdy wskazałam na potężna chrypkę po klimatyzacji samolotowej, polecił kelnerom przygotować mi konkretną herbatę (anyż, rumianek, melisa i hibiskus) i powolutku popijać. No i pomogło! Animatorzy to przesympatyczne bardzo zaangażowane chłopaki, obsługa hotelowa sprząta pokoje na życzenie (skorzystaliśmy tylko raz), co bardzo cenię, sprzedawcy usług spa, masaży, warkoczyków, wycieczek quadami nienachalni. Raz się podziękuje i spokój. Codziennie muzyka na żywo na tarasie przed restauracją, po 22 milknie. Nam ten spokój odpowiadał. Polecam spacery promenadą po zachodzie słońca w kierunku otwartego morza (kierunek Jaz Maraya) - szum, a poza tym cisza, spokój i te malutkie plaże przy samym brzegu na kilka parasoli - cudowna atmosfera. Świetne lobby, wiele zakamarków z mnóstwem wygodnych foteli i kanap gdzie można sobie pograć przy stolikach w jakieś gry (co praktykowaliśmy, obok np. para emerytów niemieckich grała w Uno :-) albo zagrać w bilarda. Nad basenem czasem wyglądało że wszystkie leżaki zajęte, ale okazywało się że luźne stoją sobie poskładane na stertę i są rozkładane w miarę potrzeby (lub można było sobie wziąć). I nie wiem w którym miejscu baseny są dotknięte zębem czasu, nie widziałam żadnych odpadających czy połamanych płytek. Pokoje też absolutnie standardowe (nasz to Family Deluxe), bez żadnych owadów, nic nie odpadało, ściany nieodrapane, wszystko się świeciło, gniazdka przy łóżku i telewizorze, pościel czysta, ręczniki mięciutkie, woda ciepła i o każdej porze o dobrym ciśnieniu. Łóżka przewygodne, w telewizji polski kanał oraz np. BBC i sporo niemieckich kanałów. I do tego odległość do lotniska to chyba 5 km. Naprawdę nie wiem do czego można by się tam przyczepić - czułam się komfortowo i zaopiekowana pod każdym względem. Czystość na najwyższym poziomie jak na Egipt - lód do napojów też robili z wody butelkowanej, nikt nie miał najmniejszych śladów "zemsty faraona".

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów, w tym także 1195 w związku z COVID-19, skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji, w tym 1050 w związku z COVID-19

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 wśród biur podróży w Polsce
pod względem obsłużonych klientów
i przychodów w 2021 roku
cta icon
Najwyższa gwarancja
ubezpieczeniowa na polskim rynku
Międzynarodowe
standardy bezpieczeństwa
Hotel
Dla dzieci
  • basen dla dzieci: podgrzewany, leżaki: w cenie, parasole: w cenie
  • wysokie krzesełka dla dzieci
  • bufet dla dzieci
  • miniklub: 4 - 12 lat, pon.-pt., w cenie
  • animacje dla dzieci: 3 - 12 lat, kilka razy w tygodniu
  • pokój gier i zabaw
  • plac zabaw
  • minidyskoteka: codziennie 20:00 - 20:30, w cenie
  • animacje dla nastolatków: kilka razy w tygodniu
  • łóżeczko dla dziecka: na zapytanie, w cenie
Sport i wellness
    W cenie
  • sala fitness/siłownia: od 16 lat, codziennie
  • aerobik
  • aqua fitness
  • minipiłka nożna
  • siatkówka
  • siatkówka plażowa
  • tenis: kort twardy
  • wypożyczalnia sprzętu do gry w tenisa
  • Płatne
  • masaże
  • zabiegi kąpielowe
  • zabiegi medyczne
  • zabiegi pielęgnacyjno-kosmetyczne
  • aqua aerobik
  • oświetlenie kortów tenisowych
  • squash
  • nurkowanie
  • szkoła nurkowania PADI: w ofercie firm zewnętrznych
  • snorkeling: w ofercie firm zewnętrznych
  • sauna parowa
Rozrywka
  • zajęcia sportowe kilka razy w tygodniu
  • międzynarodowe animacje dla dorosłych kilka razy w tygodniu
  • przedstawienia
  • wieczory taneczne
  • zajęcia taneczne
  • muzyka na żywo
  • boccia w cenie
  • rzutki w cenie
  • bilard w cenie
  • dyskoteka dla dorosłych
Plaża
  • ok. 150 m od plaży
  • prywatna
  • piaszczysta
  • kamienista
  • zalecane obuwie kąpielowe
  • leżaki w cenie
  • parasole w cenie
  • ręczniki w cenie
Basen
  • baseny: 3
  • basen: w cenie, zewnętrzny, ze słodką wodą, podgrzewany, leżaki: w cenie, parasole
  • aquapark „Aqua Coraya": w cenie, zewnętrzny, ze słodką wodą, zjeżdżalnia
  • basen dla dzieci: podgrzewany, leżaki: w cenie, parasole: w cenie
  • jacuzzi: ze słodką wodą, podgrzewane, w strefie spa
  • ręczniki: w cenie
Wyposażenie
  • recepcja
  • ogród
  • taras
  • sklep z pamiątkami
  • sklepy
  • minimarket
  • butik
  • jubiler
  • fryzjer
  • lekarz
  • amfiteatr
  • Wi-Fi, w lobby
  • pralnia: za opłatą
  • sala konferencyjna
  • parking, zadaszony
Karty
  • Visa, MasterCard, American Express
Liczba pokojów
  • 389
Kategoria lokalna
  • 5 gwiazdek
Dodatkowe informacje
  • W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: mailowo, telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Jeśli potrzebują Państwo naszej pomocy TUI podczas wypoczynku, jesteśmy do Państwa dyspozycji telefonicznie, sms-owo oraz poprzez formularz kontaktowy. Szczegóły tutaj.
  • WARUNKI WJAZDU I POBYTU W ZWIĄZKU Z COVID-19:
    - nie są wymagane testy ani zaświadczenia o szczepieniu
    Szczegółowe informacje: warunki-podrozy#Egipt
Szczególne warunki funkcjonowania hotelu podczas pandemii COVID-19
  • Śniadanie: w formie bufetu bez samoobsługi
  • Istnieje możliwość płacenia gotówką w hotelu: tak
  • Zakwaterowanie i wykwaterowanie: odbywa się w hotelu po uprzednim umówieniu spotkania w recepcji
  • Obiad: w formie bufetu bez samoobsługi
  • Dostępność dozowników z płynem dezynfekującym: w całym hotelu
  • Odległość do najbliższego lekarza (w metrach): 30
  • Odległość do najbliższego szpitala (w metrach): 4000
  • Odległość do najbliższej apteki (w metrach): 200
  • Program animacyjny/wycieczki: są dostępne w ograniczonym zakresie
  • Aquapark: jest otwarty bez ograniczeń
  • Bary: są otwarte bez ograniczeń
  • Dyskoteka: jest tymczasowo niedostępna
  • Zajęcia sportowe (np. fitness, joga): są dostępne bez ograniczeń
  • Siłownia i oferta sportowa (np. tenis, badminton): są dostępne bez ograniczeń
  • Zabiegi w salonie kosmetycznym lub usługi fryzjerskie: są dostępne bez ograniczeń
  • Plaża hotelowa: jest dostępna bez ograniczeń
  • Plac zabaw dla dzieci: jest otwarty bez ograniczeń
  • Miniklub dla dzieci: jest otwarty bez ograniczeń
  • Baseny zewnętrzne: są otwarte bez ograniczeń
  • Restauracje: są otwarte bez ograniczeń
  • Sauna: jest otwarta w ograniczonym zakresie
  • Boiska sportowe: są dostępne bez ograniczeń
  • Masaże i zabiegi: są dostępne bez ograniczeń
  • Strefa spa: jest otwarta w ograniczonym zakresie
  • Wyznaczone są stałe godziny posiłków dla gości: nie
  • Wymagana jest rezerwacja przed pobytem w restauracji: nie
  • Kolacja: w formie bufetu bez samoobsługi
  • Lekarz w hotelu: jest dostępny
  • Zakrywanie ust i nosa przez personel hotelowy: jest wymagane w całym hotelu
  • Zakrywanie ust i nosa przez gości: jest wymagane w całym hotelu
  • Hotel zapewnia gościom maski ochronne: tak
  • Godziny otwarcia restauracji są tymczasowo wydłużone: nie
  • Wymagane jest noszenie rękawiczek jednorazowych w bufecie samoobsługowym: nie
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
Jaz Lamaya - opinie
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(5011 opinii)
(5011 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • 477lechk2023-01-12
    Wyjątkowy

    Swietny wypoczynek

    Jestesmy w tym hotelu juz 5 raz i zawsze jestesmy zadowoleni z naszego pobytu i napewno jeszcze wrocimy. Swietna obsluga, pyszne jedzenie i bogaty program anjmacyjny - joga, zumba, aqua aerobik. Codziennie wieczorem rozne pokazy. Super!

  • jaros_awd20232023-01-12
    Wyjątkowy

    Świetne wakacje

    Świetny hotel o wysokim standardzie i bardzo miła obsługa. Bardzo bogaty program animacyjny, zajęcia cały dzień i co wieczór pokazy. Piękna plaża z radą koralowa. Dziękujemy za udane wakacje i polecamy wszystkim

  • hildegardak20222022-10-26
    Wyjątkowy

    Fantastyczne wakacje w październiku

    Absolutnie fantastyczne wakacje w połowie października. Pięknie położony hotel nad zatoczką z pomostem do snurkowania i nurkowania, przemiła obsługa hotelowa, przyjemne pokoje, zadbana zieleń, ilość i różnorodność jedzenia przeogromna. Nie korzystaliśmy z restauracji a'la carte jedynie z naszej "stołówki", ale kompletnie nie rozumiem zarzutów o monotonność czy że jest średniej jakości. To ciekawa jestem jak jadają w domu. Tutaj były przepiórki z grilla, duże krewetki przyrządzane na bieżąco, całe jagnię, dzień jajeczny, bataty pieczone na kilka rodzajów, kalmary smażone w panierce na głębokim oleju, codziennie sałatka z owocami morza, jakaś cała duża ryba, kolejne krewetki smażone (tym razem małe), mnóstwo ichniejszych dań warzywnych, soczewice itp. Nie wspominając o całym stole stricte egipskich słodyczy czy 14 rodzajach miodu na śniadanie. Żadne śniadania typu szwedzki stół w polskim hotelu nie umywają się do tego nawet w połowie jeśli chodzi o ilość i wybór. Każdego dnia na kolację i obiad próbowałam innego dania ciepłego i sałatki. I nie spróbowałam wszystkiego. Nie do przejedzenia! Każde danie miało karteczkę z opisem po angielsku, niemiecku i polsku! Czasami oczywiście nie do końca poprawnie, ale to drobiazg. Ale rzeczywiście było monotonnie, bo codziennie oprócz zmienianych dań były frytki, makaron, purre ziemniaczane i kurczak, a na śniadanie pancakes i płatki z mlekiem. I chwała za to, bo tylko dzięki temu moje dzieci nie umarły z głodu ;-) O alkoholach się nie wypowiem, nie pijam. Tylko na ostatnią kolację poprosiłam o lampkę białego wina - absolutnie standardowe. Warto dodać że to jeden z 5 hoteli Jaz w tym kompleksie i można korzystać z infrastruktury wszystkich (dzieci np. bawiły się na sąsiednim wodnym placu zabaw oraz pływały i korzystały z baru w basenie jeszcze w kolejnym, zaś plaża z bezpośrednim zejściem do morza jest tylko przy Jaz Solaya). Jedynie główne posiłki należało spożywać w "swoim" hotelu. Nikt i za nic nie wymagał napiwku, kelnerzy sami pytali nad basenem co przynieść do picia, w aquaparku pierwszego dnia manager podchodził i zagadywał czy coś może pomóc. Gdy wskazałam na potężna chrypkę po klimatyzacji samolotowej, polecił kelnerom przygotować mi konkretną herbatę (anyż, rumianek, melisa i hibiskus) i powolutku popijać. No i pomogło! Animatorzy to przesympatyczne bardzo zaangażowane chłopaki, obsługa hotelowa sprząta pokoje na życzenie (skorzystaliśmy tylko raz), co bardzo cenię, sprzedawcy usług spa, masaży, warkoczyków, wycieczek quadami nienachalni. Raz się podziękuje i spokój. Codziennie muzyka na żywo na tarasie przed restauracją, po 22 milknie. Nam ten spokój odpowiadał. Polecam spacery promenadą po zachodzie słońca w kierunku otwartego morza (kierunek Jaz Maraya) - szum, a poza tym cisza, spokój i te malutkie plaże przy samym brzegu na kilka parasoli - cudowna atmosfera. Świetne lobby, wiele zakamarków z mnóstwem wygodnych foteli i kanap gdzie można sobie pograć przy stolikach w jakieś gry (co praktykowaliśmy, obok np. para emerytów niemieckich grała w Uno :-) albo zagrać w bilarda. Nad basenem czasem wyglądało że wszystkie leżaki zajęte, ale okazywało się że luźne stoją sobie poskładane na stertę i są rozkładane w miarę potrzeby (lub można było sobie wziąć). I nie wiem w którym miejscu baseny są dotknięte zębem czasu, nie widziałam żadnych odpadających czy połamanych płytek. Pokoje też absolutnie standardowe (nasz to Family Deluxe), bez żadnych owadów, nic nie odpadało, ściany nieodrapane, wszystko się świeciło, gniazdka przy łóżku i telewizorze, pościel czysta, ręczniki mięciutkie, woda ciepła i o każdej porze o dobrym ciśnieniu. Łóżka przewygodne, w telewizji polski kanał oraz np. BBC i sporo niemieckich kanałów. I do tego odległość do lotniska to chyba 5 km. Naprawdę nie wiem do czego można by się tam przyczepić - czułam się komfortowo i zaopiekowana pod każdym względem. Czystość na najwyższym poziomie jak na Egipt - lód do napojów też robili z wody butelkowanej, nikt nie miał najmniejszych śladów "zemsty faraona".

  • 550dareks2022-10-12
    Wyjątkowy

    Przedłużenie lata

    Lokalizacja zakwaterowanie jak i obsługa niezmiennie bardzo bardzo dobrze. Wrócimy tu ponownie. Jedzenie oraz dodatkowe atrakcje zapewniane przez animatorów doskonałe. Zwłaszcza para z Sudanu . Doskonała , dragon queen . Facet ma talent.

  • Jakub L2022-10-06
    Bardzo dobry

    Just Lamaya

    W dniach 17.09 - 01.10 przebywałem w Jaz Lamaya wraz z partnerką. Przyznam szczerze, że był to mój pierwszy wyjazd na 2 tygodnie - nie ukrywam, że motywacją była niewielka różnica cenowa w stosunku do wyjazdu na tydzień, a ponadto sama cena wydawała się atrakcyjna jak na "legendarną" Lamayę - jeden z lepszych hoteli w Marsa Alam. Czy się zanudziliśmy ? Zdecydowanie nie, nie ma co się bać 2 tygodniowych wyjazdów do Marsa Alam (przed którymi przestrzegali mnie znajomi "bo młodzi ludzie to się zanudzą") . Przechodząc do meritum: Położenie hotelu Hotel położony jest nad zatoką Coraya w tzw. "Madinacie Coraya" (po północnej stronie znajdują sie hotele Steigenberger Coraya oraz Steigenberger Alaya, zaś po południowej Jaz Solaya, Lamaya, Samaya, Maraya, a ponadto Jaz Dal er madina i dalej Solymar Reef i Jaz Grand Marsa). Goście mogą przemieszczać się po terenie wszystkich z tych hoteli, zaś korzystać z infrastruktury (barów oraz basenów) wyłącznie w Jaz Samaya. Ponadto goście Jaz Lamaya mogą korzystać z Aquaparku Coraya ( o którym napisze więcej poniżej). Plusem hotelu jest położenie nad zatoką samą w sobie, bo słynne wiatry (a w rezultacie czerwone flagi) dzięki temu są nieszkodliwe dla nas. Ponadto z pomostu do snurkowania jest przepiękny widok na rafę, którą mogą podziwiać w ten sposób również ci, którzy boją się snurkować. Jaz Lamaya jest położony najbliżej pomostu. Rafa sama w sobie jest bardzo obszerna oraz żywa (mnóstwo ryb oraz żółwie) - odrobinę brakuje jej kolorów. Wadą hotelu (jak i całej zatoki) jest brak dobrej piaszczystej plaży - jedyna znajduje się pomiędzy hotelem Jaz Solaya a Steigenberger Coraya, lecz rekomenduje zabrać ze sobą buty do chodzenia - nikomu się krzywda bez nich nie stanie (raczej), ale tak będzie bardziej komfortowo. Aquapark Położony kilka minut spacerem od hotelu. Na jego terenie znajduje się snack bar, gdzie można zjeść m.in pizzę oraz dostać napoje bezalkoholowe. Infrastruktura jest zadbana, pracownicy kompetentni i mili, zaś zjeżdżalnie zróżnicowane - nie jest to na pewno poziom Jaz Aquaviva ani Aqua Blu w Sharm, lecz wciąż aqua park jest fajną atrakcją. Infrastruktura hotelu Na pierwszy rzut oka widać, że hotel ma swoje lata. Front, lobby oraz położony w pobliżu teras i restauracja są bardzo zadbane i czyste. Gorzej z częścią basenową (i pokojami - o czym poniżej), gdzie niestety widać silne zużycie płytek. Zieleń otaczająca hotel jest bardzo zadbana i skrupulatnie pielęgnowana. Hotel dysponuje 4 basenami ( w tym jednym z widokiem na zatokę i jednym dla dzieci). Pokoje Przybywaliśmy w pokoju 1221. Początkowo byliśmy trochę rozczarowani pokojem - było widać, że ma on swoje lata (zużyte meble oraz podniszczone ściany, a ponadto niemal brak wolnych kontaktów). Z racji przybycia późno w nocy nie nie interweniowaliśmy od razu w recepcji - zrobiliśmy to rano. Uprzejmy pan zwiedził z nami 6(!) pokoi - wszystkie wyglądały niemal tak samo, więc odpuściliśmy sobie zmianę pokoju, gdyż pierwszy był najlepiej położony. Na duży plus chciałbym zaznaczyć, iż po wskazaniu Panu na recepcji wszystkich nieprawidłowo funkcjonujących elementów pokoju zostały one tego samego dnia wymienione lub naprawione (łącznie z drzwiami od łazienki, które nie domykały się bez użycia znacznej siły). Obsługa C.d obsługi mam mieszane odczucia. Postaram się poniżej opisać swoje odczucia co do każdej z nich. Co istotne, w tym hotelu pracownicy wydawali się wyjątkowo przemęczeni i przepracowani. Recepcja Za każdym razem można było otrzymać tam wszelką niezbędną pomoc. Zdecydowanie na plus. Kelnerzy Z kelnerami różnie. Kelnerzy w barze przy basenie byli przemili oraz pomocni. Przy głównym barze momentami miałem wrażenie, że było ich za mało. Ponadto przy głównym barze miałem dwie nieprzyjemne sytuacje, gdzie: - próbowano mi sprzedać 2 butelki wody za 4 euro, bo "mi nie przysługują" (po interwencji w recepcji dostałem je od ręki) - jak zapytałem czy mogę dostać piwo na wynos to dowiedziałem się, że tylko 5 piw za 10 euro Poza tymi incydentami ( o ile obsługi było wystarczająco) to wszystko było prawidłowo, aczkolwiek bez "łał". Różnie było z kelnerami w jadalni. W porze śniadaniowej raczej byli zajęci klientami z Włoch lub Niemiec. O przygotowanie stołu (położenie podstawowych sztućców) trzeba było prosić (jak się już znalazło kelnera). Nikt mi nie zaproponował napoju do stołu (w odróżnieniu od innych gości) - poza Panem, który 3 razy w ciągu 14 dni przechodził się z dzbankiem kawy i herbaty (niestety za każdym razem nie miałem filiżanki, więc nawet nie miał mi w co nalać). W porze obiadowej i kolacyjnej było lepiej i już była szansa dostać sprawnie przygotowany stół jak i napoje. Animatorzy Animatorzy są świetni, przesymaptyczni i pomocni. Mega ludzie. Jestem osobą, która zwykle unika animatorów, zaś tu ciężko było przeżyć dzień bez rzutek z Ruslanem, Simbą, Omarem albo Miszą. Największy plus hotelu ! Jednak uważam, że program aktywności powinien ulec zmianie - organizowanie "Olympic Games" o 12 rano czy "Kardio" w najcieplejszy dzień w ciągu 2 tygodni jest trochę nie na miejscu. Po pierwsze, osoby przebywające w hotelu w większości nie były w ogóle zainteresowane aktywnościami stricte sportowymi. Po drugie - nie w takich okolicznościach. Uważam, że program animacji powinien być lepiej dostosowany pod preferencje gości, a nie próbę ich skrajnego aktywizowania na siłę. Kto chcę robić kardio na urlopie ? Plusem był fakt, iż codziennie wieczorem było inne show taneczne oraz live music do 23. Ponadto, w amfiteatrze gdzie odbywają się animacje powinna być możliwość otrzymania zimnych napoi - jest tam zwykle bardzo gorąco, a najbliższy bar jest w recepcji. Sprzątanie Było w porządku. Oczywiście piękne rzeźby z pościeli. Jedzenie Było przeciętne, zdarzały się bardzo dobre dania, lecz większość jedzenia była po prostu średnia. Menu powtarza się co tydzień. W porównaniu z Jaz Aquaviva uważam, że było mniej urozmaicone i mniej smaczne. Na plus spory wybór owoców. Ponadto dużo ryb, oraz były owoce morza. Na minus - jak była kolejka przy grillu to kucharzom zdarzało się wydać surowe mięso z rozpędu. Ogromnym plusem jest Morgana - knajpka przy zatoce, gdzie można zjeść późne śniadanie (np. świeżą jajecznicę - na normalnym śniadaniu jest tylko z bemaru) lub obiad (jak się pominie któryś z tych posiłków). A la carte Niestety z braku wolnych miejsc nie byliśmy. Liczba miejsc dla "all inclusive" jest mocno limitowana - jest też opcja full charge i wtedy zawsze znajdą się miejsca ( jak my chcieliśmy zarezerwować to było 0 miejsc dla osób z all inclusive, zaś 8 dla extra charge). Pierwszy raz spotkałem się z taką sytuacją i oceniam to jako duży minus - przez 14 dni nie mogłem w ramach all inclusive skorzystać z wybranej restauracji a la carte bez pokrycia kosztów. Napoje Standardowo dostępne w barach do 23. W głównej restauracji paskudna kawa z proszku, zaś w barach już ziarnista - bardzo smaczna. Drinki w porządku, aczkolwiek ponoć barmani mieli mało szklanek. Jeżeli chodzi o wykonanie drinków to było bez sensacji - w Jaz Aquaviva były one bardziej urozmaicone w wykonaniu i lepiej podane. Ponadto, barmanom często kończyła się świeża mięta do mohito. Podsumowanie Powiem szczerze, że więcej oczekiwałem od tego hotelu czytając opinię o nim i patrząc jak szybko zwykle brakowało do niego miejsc. To miejsce przede wszystkim wymaga odświeżenia, dopracowania (większej dbałości o detale) i trochę lepszego zrozumienia potrzeb gości, gdyż w wielu aspektach wypada gorzej niż m.in wspominana Jaz Aquaviva. Ale jest to wciąż dobry hotel w którym miło spędziłem wypoczynek. Czy ponownie wybrałbym ten hotel? Po remoncie na pewno. Aczkolwiek pewne negatywne aspekty opisane w recenzji mogą być skutkiem obecnej sytuacji geopolitycznej i znacznym wzrostem cen.

Pokoje

Pokój 2-osobowy z widokiem na ogród

  • Kod pokoju: DZG1
  • Metraż: 

    około 45m2

  • Max. liczba osób: 
  • w bocznym budynku
  • optycznie wydzielony pokój dziecięcy
  • klimatyzacja: w cenie, indywidualnie sterowana
  • sejf: w cenie
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • czajnik elektryczny
  • minibar
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon lub taras
  • widok na ogród

Pokój 2-osobowy superior z widokiem na morze

  • Kod pokoju: DZM1
  • Metraż: 

    około 37m2

  • Max. liczba osób: 
  • w budynku głównym
  • sejf
  • telefon
  • TV sat.
  • prysznic
  • WC
  • balkon lub taras
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • widok na morze

Pokój 2-osobowy z widokiem na morze

  • Kod pokoju: DZM3
  • Metraż: 

    około 45m2

  • Max. liczba osób: 
  • sypialnia
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana, klimatyzacja, ciepło
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • telefon
  • Wi-Fi
  • TV sat.
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon lub taras
  • widok na morze

Pokój 2-osobowy superior

Jaz Lamaya Egipt - Pokój 2-osobowy superior
Jaz Lamaya Egipt - Pokój 2-osobowy superior
Jaz Lamaya Egipt - Pokój 2-osobowy superior
Jaz Lamaya Egipt - Pokój 2-osobowy superior
1 / 2
  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    około 37m2

  • Max. liczba osób: 
  • balkon lub taras
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • telefon
  • TV sat.
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • prysznic
  • suszarka do włosów
  • WC
  • czajnik elektryczny
  • widok na ogród
  • w bocznym budynku
  • sejf: w cenie
  • minibar: za opłatą
  • pokój dzienno-sypialny

Pokój 2-osobowy superior senior

Jaz Lamaya Egipt - Pokój 2-osobowy superior senior
1 / 1
  • Kod pokoju: DZX2
  • Metraż: 

    około 37m2

  • Max. liczba osób: 
  • w bocznym budynku
  • pokój dzienno-sypialny
  • klimatyzacja: w cenie, indywidualnie sterowana
  • sejf: w cenie
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • czajnik elektryczny
  • minibar: za opłatą
  • telefon
  • TV sat.
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon lub taras
  • widok na basen/widok na ogród

Pokój 2-osobowy superior

Jaz Lamaya Egipt - Pokój 2-osobowy superior
1 / 1
  • Kod pokoju: DZX3
  • Metraż: 

    około 37m2

  • Max. liczba osób: 
  • balkon lub taras
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • telefon
  • TV sat.
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • prysznic
  • suszarka do włosów
  • WC
  • czajnik elektryczny
  • widok na basen
  • sejf
  • minibar: napoje bezalkoholowe, woda, napoje alkoholowe
  • Wi-Fi

Pokój rodzinny z widokiem na morze

Jaz Lamaya Egipt - Pokój rodzinny z widokiem na morze
1 / 1
  • Kod pokoju: FZM1
  • Metraż: 

    około 45m2

  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja
  • sejf
  • minibar: za opłatą
  • telefon
  • TV sat.
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon lub taras
  • widok na morze

Pokój rodzinny deluxe z widokiem na morze

Jaz Lamaya Egipt - Pokój rodzinny deluxe z widokiem na morze
1 / 1
  • Kod pokoju: FZM2
  • Metraż: 

    około 45m2

  • Max. liczba osób: 
  • optycznie wydzielony pokój dziecięcy
  • klimatyzacja
  • sejf
  • minibar: za opłatą
  • telefon
  • TV sat.
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon lub taras
  • widok na morze

Pokój rodzinny

Jaz Lamaya Egipt - Pokój rodzinny
1 / 1
  • Kod pokoju: FZX1
  • Metraż: 

    około 45m2

  • Max. liczba osób: 
  • balkon lub taras
  • telefon
  • minibar: za opłatą
  • TV sat.
  • prysznic
  • widok na ogród
  • optycznie wydzielony pokój dziecięcy
  • pokoje oddzielone zasłoną
  • klimatyzacja: w cenie, indywidualnie sterowana
  • sejf: w cenie
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • suszarka do włosów
  • WC
  • w bocznym budynku
  • czajnik elektryczny

Pokój rodzinny deluxe

Jaz Lamaya Egipt - Pokój rodzinny deluxe
1 / 1
  • Kod pokoju: FZX2
  • Metraż: 

    około 45m2

  • Max. liczba osób: 
  • balkon lub taras
  • telefon
  • minibar: za opłatą
  • TV sat.
  • prysznic
  • WC
  • widok na ogród
  • w bocznym budynku
  • optycznie wydzielony pokój dziecięcy
  • sypialnia
  • pokoje oddzielone drzwiami harmonijkowymi
  • klimatyzacja: w cenie, indywidualnie sterowana
  • sejf: w cenie
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • suszarka do włosów
  • czajnik elektryczny

Pokój rodzinny

Jaz Lamaya Egipt - Pokój rodzinny
1 / 1
  • Kod pokoju: FZX3
  • Metraż: 

    około 45m2

  • Max. liczba osób: 
  • balkon lub taras
  • telefon
  • minibar: za opłatą
  • TV sat.
  • prysznic
  • widok na basen
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • sejf

Pokój rodzinny deluxe

Jaz Lamaya Egipt - Pokój rodzinny deluxe
Jaz Lamaya Egipt - Pokój rodzinny deluxe
Jaz Lamaya Egipt - Pokój rodzinny deluxe
Jaz Lamaya Egipt - Pokój rodzinny deluxe
1 / 2
  • Kod pokoju: FZX4
  • Metraż: 

    około 45m2

  • Max. liczba osób: 
  • balkon lub taras
  • telefon
  • minibar: za opłatą
  • TV sat.
  • prysznic
  • WC
  • widok na basen
  • w budynku głównym
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • sejf

Suita junior

Jaz Lamaya Egipt - Suita junior
1 / 1
  • Kod pokoju: JSX1
  • Metraż: 

    około 73m2

  • Max. liczba osób: 
  • w bocznym budynku
  • klimatyzacja: w cenie, indywidualnie sterowana
  • sejf: w cenie
  • minibar: za opłatą
  • telefon
  • TV
  • wanna
  • prysznic
  • WC
  • oddzielne WC
  • szlafroki: w cenie
  • kapcie: w cenie
  • suszarka do włosów
  • balkon lub taras
  • widok na morze/widok na basen

Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.

Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Wycieczki fakultatywne

Zapoznaj się z szeroką ofertą wycieczek fakultatywnych stworzoną z myślą o naszych Klientach, którzy kochają aktywnie spędzać czas i odkrywać fascynujące miejsca podczas wakacji. Wycieczki fakultatywne możesz zarezerwować:

  • PRZED WAKACJAMI - w punkcie sprzedaży, Telefonicznym Centrum Rezerwacji (22 270 31 20) oraz online i w aplikacji mobilnej TUI.
  • W TRAKCIE WAKACJI - online i w aplikacji mobilnej TUI, a także przy pomocy TUI Service Center na czacie w myTUI, telefonicznie, SMS lub mailowo. W przypadku najpopularniejszych hoteli Klienci mają możliwość spotkania z polsko- lub angielskojęzycznym Wakacyjnym Ekspertem TUI, który specjalizuje się w ofercie atrakcji i wycieczek.

Wycieczki fakultatywne TUI to:
  Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim,
  Dostępność i potwierdzenie online,
  Możliwość anulacji nawet na dzień przed rozpoczęciem,
  Szeroka oferta biletów wstępu na atrakcje w ponad 90 krajach,
  Wiele atrakcji obejmuje transfer bezpośrednio z hotelu.

Pogoda

Średnia pogoda w ciągu roku

Marsa Alam
Ważne informacje

Dlaczego warto wybrać Jaz Lamaya

  • aquapark ze zjeżdżalniami
  • bogata oferta sportowa
  • różnorodna rozrywka

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI