Arabella Azur Egipt - Dla dzieci
Arabella Azur Egipt - Hotel
Arabella Azur Egipt - Pokoje
Arabella Azur Egipt - Wyżywienie
Arabella Azur Egipt - Sport i Wellness
Arabella Azur Egipt - Położenie
Arabella Azur Egipt - Hotel
Arabella Azur Egipt - Hotel
Arabella Azur Egipt - Hotel
Arabella Azur Egipt - Pokoje
Arabella Azur Egipt - Pokoje
Arabella Azur Egipt - Wyżywienie
Arabella Azur Egipt - Dla dzieci
Arabella Azur Egipt - Hotel

Arabella Azur

HRG11250
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość
Arabella Azur Egipt - Dla dzieci
Arabella Azur Egipt - Hotel
Arabella Azur Egipt - Pokoje
Arabella Azur Egipt - Wyżywienie
Arabella Azur Egipt - Sport i Wellness
Arabella Azur Egipt - Położenie
Arabella Azur Egipt - Hotel
Arabella Azur Egipt - Hotel
Arabella Azur Egipt - Hotel
Arabella Azur Egipt - Pokoje
Arabella Azur Egipt - Pokoje
Arabella Azur Egipt - Wyżywienie
Arabella Azur Egipt - Dla dzieci
Arabella Azur Egipt - Hotel
Znakomity
Wyjątkowy
2022-06-20

wszystkim podròzujàcym do Egypt polecam Hotel Arabella, dobre jedzenie i drinki nie drogo ,zespòł animacyjny bardzo fajny, wiele ciekawych rzeczy do robienia. Jeśli bede korzystac w przyszłości z hoteli chetnie skorzystam z Arabella

456lenk
Wyjątkowy
2023-01-04

W okresie Świąt Bożego Narodzenia 2022 byliśmy w Arabella Azur. Szczerze polecam ten hotel każdemu, ale raczej dorosłym. Jeśli dzieciom, to starszym. Jedzenie różnorodne, przepyszne, bogactwo smaków i kolorów. Pokoje (stary styl), ale czyste, sprzątane codziennie. Obsługa hotelowa (w recepcji, restauracjach, barach, holach) znakomita, poza małym wyjątkiem, o którym napiszę poniżej. Po przyjeździe, przy załatwianiu spraw formalnych, otrzymaliśmy powitalnego drinka. To było miłe zaskoczenie. Następnie naszymi walizkami zajął się Pan, który prowadząc nas do naszego pokoju, szczegółowo informował, gdzie są restauracje, bary...itd. Uroczysta kolacja świąteczna przygotowana w ogromnym namiocie, to mistrzostwo świata. Wymyślne dania, drinki, dekoracje, program uroczystości, odświętnie ubrani kelnerzy, świąteczny klimat….itd tworzyły przepiękną oprawę Świąt. Czystość na korytarzach, w barach, restauracjach perfekcyjna. Jeśli coś nie tak, zaraz wysyłany jest pracownik do sprzątania, czy usunięcia usterki. Pracują rzetelnie, uczciwie, a przy tym są uśmiechnięci, serdeczni, życzliwi. W restauracjach do obiadu i kolacji alkohole donoszą kelnerzy. Dwa razy zjadłam obiad i nie otrzymałam zamówionego wina. Mąż poszedł sam do baru i chciał przynieść sam do stolika, ale został zawrócony przez obsługę. Innego dnia widziałam, że gość hotelu niósł na tacy parę piw do swojego stolika. Jednemu wolno, a innemu nie? Tak być nie powinno. Uważam, że jeśli ktoś chce, sam powinien przynieść sobie np. wino do popicia obiadu, bo obsługa może zwyczajnie zapomnieć lub nie zdążyć. Tak jak już pisałam wyżej, wszyscy byli sympatyczni, poza jednym kelnerem – młody, niewysoki, duże, czarne oczy, jasno niebieska bluzka. Widać było, że jest zły, że musi przynosić piwo, czy wino do stolika. Powiedział: ,,langsam”. Ja muszę popijać posiłek, mogłam przynieść sama wino, ale nie wolno mi było. Nigdy się nie uśmiechał, a swoją mową ciała pokazywał niezadowolenie. Później już nie siadaliśmy w miejscu restauracji, gdzie on obsługiwał. Napiwki mile widziane, jak najbardziej dawaliśmy, ale nie zauważyłam upominania się o nie. Jestem mile zaskoczona uczciwością pracowników hotelu. Na leżaku jednej z plaż zostawiłam okulary słoneczne. Kiedy przyszłam tam następnego dnia, Pan od ręczników zadzwonił do Pana, który sprzątał plażę poprzedniego dnia. Ten z kolei poinformował, że moje okulary są w recepcji. Musiałam uzupełnić protokół odbioru okularów, bo to oczywiste zabezpieczenie dla nich, ale uczciwość pracowników bardzo rzutuje na renomę całego hotelu. Miłym zaskoczeniem byli dla nas rezydenci TUI na lotnisku, którzy mówili po polsku, byli kompetentni i sympatyczni. Jeden z nich, niższy jechał z nami do hotelu (wysiadł po drodze), drugiego natomiast poznałam na spotkaniu, w sąsiednim hotelu – Arabia. Rezydent George TUI Polska był bardzo miły, serdeczny, pomógł nam bardzo szybko rozwiązać dwie nurtujące nas sprawy. Bardzo dziękuję za szybkie, pozytywne załatwienie naszych spraw. Na lotnisku spotkała nas też niezbyt miła sytuacja. TUI zdecydowanie powinno się tym zająć. Mieliśmy opłacony transfer z lotniska do hotelu i z powrotem, ale Pan – Egipcjanin, który chował te walizki, najpierw wyciągnął rękę pokazując 5 dolarów. Kiedy daliśmy napiwek – dopiero schował nasze bagaże do kufra. To nie był kierowca, tylko poborca – zbierał pieniądze od ludzi. Takie zachowanie absolutnie nie powinno mieć miejsca. Rozumiem, że to kraj, gdzie daje się napiwki. Jednak nachalne żądanie pieniędzy przez szefa kierowców jest nagannym zachowaniem. Generalnie hotel Arabella Azur bardzo polecam. Na pewno wybierzemy się tam jeszcze, ale latem. Tymczasem dziękuję z całego serca wszystkim tym, którzy tworzą tę cudowną atmosferę i sprawiają, że chce się tam wracać. DZIĘKUJĘ! :)

_ucjac2017
Wyjątkowy
2022-08-17

Hotel położony blisko morza. Super atmosfera dużo atrakcji. Jedzenie bardzo pyszne. Pracownicy są bardzo pomocni oraz przyjacielscy. W hotelu również są baseny oraz plaża. Bardzo polecam ten hotel.

357aniar
Wyjątkowy
2022-08-17

Hotel pięknie położony jedzenie smaczne ale resteuracja jest juz troszkę stara jak i cały hotel który to ma swój urok styl egipski .Obsługa super animacje też cały czas się starają i zabawiają jak mogą. Baseny super leżaków wystarczająco woda czysta.Ogulnie polecam ten hotel.

FYU13ghhv123
Wyjątkowy
2022-08-13

Bardzo polecam hotel jedzenie jest bardzo pyszne, zabawy z amatorami są na najwyższym poziomie. Zabawy w basenie plus obsługa jest super. Najlepsze wakacje ! Nurkowanie najwyzszym poziomie, rafy

monikapI1377VZ
Wyjątkowy
2022-06-20

wszystkim podròzujàcym do Egypt polecam Hotel Arabella, dobre jedzenie i drinki nie drogo ,zespòł animacyjny bardzo fajny, wiele ciekawych rzeczy do robienia. Jeśli bede korzystac w przyszłości z hoteli chetnie skorzystam z Arabella

456lenk
Wyjątkowy
2023-01-04

W okresie Świąt Bożego Narodzenia 2022 byliśmy w Arabella Azur. Szczerze polecam ten hotel każdemu, ale raczej dorosłym. Jeśli dzieciom, to starszym. Jedzenie różnorodne, przepyszne, bogactwo smaków i kolorów. Pokoje (stary styl), ale czyste, sprzątane codziennie. Obsługa hotelowa (w recepcji, restauracjach, barach, holach) znakomita, poza małym wyjątkiem, o którym napiszę poniżej. Po przyjeździe, przy załatwianiu spraw formalnych, otrzymaliśmy powitalnego drinka. To było miłe zaskoczenie. Następnie naszymi walizkami zajął się Pan, który prowadząc nas do naszego pokoju, szczegółowo informował, gdzie są restauracje, bary...itd. Uroczysta kolacja świąteczna przygotowana w ogromnym namiocie, to mistrzostwo świata. Wymyślne dania, drinki, dekoracje, program uroczystości, odświętnie ubrani kelnerzy, świąteczny klimat….itd tworzyły przepiękną oprawę Świąt. Czystość na korytarzach, w barach, restauracjach perfekcyjna. Jeśli coś nie tak, zaraz wysyłany jest pracownik do sprzątania, czy usunięcia usterki. Pracują rzetelnie, uczciwie, a przy tym są uśmiechnięci, serdeczni, życzliwi. W restauracjach do obiadu i kolacji alkohole donoszą kelnerzy. Dwa razy zjadłam obiad i nie otrzymałam zamówionego wina. Mąż poszedł sam do baru i chciał przynieść sam do stolika, ale został zawrócony przez obsługę. Innego dnia widziałam, że gość hotelu niósł na tacy parę piw do swojego stolika. Jednemu wolno, a innemu nie? Tak być nie powinno. Uważam, że jeśli ktoś chce, sam powinien przynieść sobie np. wino do popicia obiadu, bo obsługa może zwyczajnie zapomnieć lub nie zdążyć. Tak jak już pisałam wyżej, wszyscy byli sympatyczni, poza jednym kelnerem – młody, niewysoki, duże, czarne oczy, jasno niebieska bluzka. Widać było, że jest zły, że musi przynosić piwo, czy wino do stolika. Powiedział: ,,langsam”. Ja muszę popijać posiłek, mogłam przynieść sama wino, ale nie wolno mi było. Nigdy się nie uśmiechał, a swoją mową ciała pokazywał niezadowolenie. Później już nie siadaliśmy w miejscu restauracji, gdzie on obsługiwał. Napiwki mile widziane, jak najbardziej dawaliśmy, ale nie zauważyłam upominania się o nie. Jestem mile zaskoczona uczciwością pracowników hotelu. Na leżaku jednej z plaż zostawiłam okulary słoneczne. Kiedy przyszłam tam następnego dnia, Pan od ręczników zadzwonił do Pana, który sprzątał plażę poprzedniego dnia. Ten z kolei poinformował, że moje okulary są w recepcji. Musiałam uzupełnić protokół odbioru okularów, bo to oczywiste zabezpieczenie dla nich, ale uczciwość pracowników bardzo rzutuje na renomę całego hotelu. Miłym zaskoczeniem byli dla nas rezydenci TUI na lotnisku, którzy mówili po polsku, byli kompetentni i sympatyczni. Jeden z nich, niższy jechał z nami do hotelu (wysiadł po drodze), drugiego natomiast poznałam na spotkaniu, w sąsiednim hotelu – Arabia. Rezydent George TUI Polska był bardzo miły, serdeczny, pomógł nam bardzo szybko rozwiązać dwie nurtujące nas sprawy. Bardzo dziękuję za szybkie, pozytywne załatwienie naszych spraw. Na lotnisku spotkała nas też niezbyt miła sytuacja. TUI zdecydowanie powinno się tym zająć. Mieliśmy opłacony transfer z lotniska do hotelu i z powrotem, ale Pan – Egipcjanin, który chował te walizki, najpierw wyciągnął rękę pokazując 5 dolarów. Kiedy daliśmy napiwek – dopiero schował nasze bagaże do kufra. To nie był kierowca, tylko poborca – zbierał pieniądze od ludzi. Takie zachowanie absolutnie nie powinno mieć miejsca. Rozumiem, że to kraj, gdzie daje się napiwki. Jednak nachalne żądanie pieniędzy przez szefa kierowców jest nagannym zachowaniem. Generalnie hotel Arabella Azur bardzo polecam. Na pewno wybierzemy się tam jeszcze, ale latem. Tymczasem dziękuję z całego serca wszystkim tym, którzy tworzą tę cudowną atmosferę i sprawiają, że chce się tam wracać. DZIĘKUJĘ! :)

_ucjac2017

Arabella Azur - informacje

Wybudowany w pięknym, lokalnym stylu Arabella Azur zlokalizownay jest ok. 3 km od centrum Hurghady. Obiekt położony tuż przy zatoce z fantastyczną rafą koralową i świetnymi warunkami do nurkowania, przypadnie do gustu szczególnie miłośnikom odkrywania podwodnego świata. Hotel zapewnia wiele różnorodnych atrakcji dla całej rodziny. Po dniu pełnym wrażeń można zrelaksować się w komfortowo wyposażonych pokojach lub spędzić czas w strefie spa. 

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Plac zabaw
  • Menu dla dzieci
  • Spa
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Dla rodzin

Położenie:

  • ok. 2 km od centrum miejscowości Sakala
  • ok. 400 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 20 min
World map
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(1508 opinii)
(1508 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • _ucjac20172023-01-04
    Wyjątkowy

    W okresie Świąt Bożego Narodzenia 2022 byliśmy w Arabella Azur. Szczerze polecam ten hotel każdemu, ale raczej dorosłym. Jeśli dzieciom, to starszym. Jedzenie różnorodne, przepyszne, bogactwo smaków i kolorów. Pokoje (stary styl), ale czyste, sprzątane codziennie. Obsługa hotelowa (w recepcji, restauracjach, barach, holach) znakomita, poza małym wyjątkiem, o którym napiszę poniżej. Po przyjeździe, przy załatwianiu spraw formalnych, otrzymaliśmy powitalnego drinka. To było miłe zaskoczenie. Następnie naszymi walizkami zajął się Pan, który prowadząc nas do naszego pokoju, szczegółowo informował, gdzie są restauracje, bary...itd. Uroczysta kolacja świąteczna przygotowana w ogromnym namiocie, to mistrzostwo świata. Wymyślne dania, drinki, dekoracje, program uroczystości, odświętnie ubrani kelnerzy, świąteczny klimat….itd tworzyły przepiękną oprawę Świąt. Czystość na korytarzach, w barach, restauracjach perfekcyjna. Jeśli coś nie tak, zaraz wysyłany jest pracownik do sprzątania, czy usunięcia usterki. Pracują rzetelnie, uczciwie, a przy tym są uśmiechnięci, serdeczni, życzliwi. W restauracjach do obiadu i kolacji alkohole donoszą kelnerzy. Dwa razy zjadłam obiad i nie otrzymałam zamówionego wina. Mąż poszedł sam do baru i chciał przynieść sam do stolika, ale został zawrócony przez obsługę. Innego dnia widziałam, że gość hotelu niósł na tacy parę piw do swojego stolika. Jednemu wolno, a innemu nie? Tak być nie powinno. Uważam, że jeśli ktoś chce, sam powinien przynieść sobie np. wino do popicia obiadu, bo obsługa może zwyczajnie zapomnieć lub nie zdążyć. Tak jak już pisałam wyżej, wszyscy byli sympatyczni, poza jednym kelnerem – młody, niewysoki, duże, czarne oczy, jasno niebieska bluzka. Widać było, że jest zły, że musi przynosić piwo, czy wino do stolika. Powiedział: ,,langsam”. Ja muszę popijać posiłek, mogłam przynieść sama wino, ale nie wolno mi było. Nigdy się nie uśmiechał, a swoją mową ciała pokazywał niezadowolenie. Później już nie siadaliśmy w miejscu restauracji, gdzie on obsługiwał. Napiwki mile widziane, jak najbardziej dawaliśmy, ale nie zauważyłam upominania się o nie. Jestem mile zaskoczona uczciwością pracowników hotelu. Na leżaku jednej z plaż zostawiłam okulary słoneczne. Kiedy przyszłam tam następnego dnia, Pan od ręczników zadzwonił do Pana, który sprzątał plażę poprzedniego dnia. Ten z kolei poinformował, że moje okulary są w recepcji. Musiałam uzupełnić protokół odbioru okularów, bo to oczywiste zabezpieczenie dla nich, ale uczciwość pracowników bardzo rzutuje na renomę całego hotelu. Miłym zaskoczeniem byli dla nas rezydenci TUI na lotnisku, którzy mówili po polsku, byli kompetentni i sympatyczni. Jeden z nich, niższy jechał z nami do hotelu (wysiadł po drodze), drugiego natomiast poznałam na spotkaniu, w sąsiednim hotelu – Arabia. Rezydent George TUI Polska był bardzo miły, serdeczny, pomógł nam bardzo szybko rozwiązać dwie nurtujące nas sprawy. Bardzo dziękuję za szybkie, pozytywne załatwienie naszych spraw. Na lotnisku spotkała nas też niezbyt miła sytuacja. TUI zdecydowanie powinno się tym zająć. Mieliśmy opłacony transfer z lotniska do hotelu i z powrotem, ale Pan – Egipcjanin, który chował te walizki, najpierw wyciągnął rękę pokazując 5 dolarów. Kiedy daliśmy napiwek – dopiero schował nasze bagaże do kufra. To nie był kierowca, tylko poborca – zbierał pieniądze od ludzi. Takie zachowanie absolutnie nie powinno mieć miejsca. Rozumiem, że to kraj, gdzie daje się napiwki. Jednak nachalne żądanie pieniędzy przez szefa kierowców jest nagannym zachowaniem. Generalnie hotel Arabella Azur bardzo polecam. Na pewno wybierzemy się tam jeszcze, ale latem. Tymczasem dziękuję z całego serca wszystkim tym, którzy tworzą tę cudowną atmosferę i sprawiają, że chce się tam wracać. DZIĘKUJĘ! :)

  • 357aniar2022-08-17
    Wyjątkowy

    Hotel położony blisko morza. Super atmosfera dużo atrakcji. Jedzenie bardzo pyszne. Pracownicy są bardzo pomocni oraz przyjacielscy. W hotelu również są baseny oraz plaża. Bardzo polecam ten hotel.

  • FYU13ghhv1232022-08-17
    Wyjątkowy

    Hotel pięknie położony jedzenie smaczne ale resteuracja jest juz troszkę stara jak i cały hotel który to ma swój urok styl egipski .Obsługa super animacje też cały czas się starają i zabawiają jak mogą. Baseny super leżaków wystarczająco woda czysta.Ogulnie polecam ten hotel.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 wśród biur podróży w Polsce
pod względem klientów w 2022 roku

cta icon
Najwyższa gwarancja
ubezpieczeniowa na polskim rynku
Międzynarodowe
standardy bezpieczeństwa
Hotel
Dla dzieci
  • miniklub: 4-12 lat, w cenie, wliczone w all inclusive
  • plac zabaw
  • łóżeczko dziecięce: w cenie
  • menu dla dzieci
  • wysokie krzesełko
  • basen dla dzieci: zewnętrzny, ze słodką wodą, leżaki
  • animacje dla dzieci: 4-12 lat
  • minidyskoteka: 4-12 lat
  • pokój gier i zabaw: 4-14 lat
Sport i wellness
    W cenie
  • sala fitness/siłownia: codziennie 09:00 - 19:00
  • minipiłka nożna
  • siatkówka plażowa
  • squash
  • tenis stołowy
  • tenis: kort ziemny, wypożyczalnia sprzętu do gry w tenisa
  • Płatne
  • strefa spa: od 18 lat, codziennie 09:00 - 19:00
  • tenis: korty tenisowe: 2
Rozrywka
  • zajęcia sportowe codziennie
  • międzynarodowe animacje dla dorosłych wieczorami
  • wieczory tematyczne
  • przedstawienia wieczorami
  • muzyka na żywo
  • karaoke
  • boccia w cenie
  • rzutki w cenie
  • bilard w cenie
  • dyskoteka
Plaża
  • ok. 400 m od plaży
  • prywatna
  • kamienista
  • strome zejście
  • zalecane obuwie kąpielowe
  • leżaki w cenie
  • parasole w cenie
  • ręczniki w cenie
  • bar przy plaży
Basen
  • baseny: 2
  • basen: zewnętrzny, ze słodką wodą, leżaki: w cenie, wliczone w all inclusive, parasole: w cenie, wliczone w all inclusive
  • basen dla dzieci: zewnętrzny, ze słodką wodą, leżaki
  • jacuzzi: w strefie spa
  • ręczniki: w cenie, wliczone w all inclusive
Wyposażenie
  • Wi-Fi: w całym hotelu, płatność gotówką, ok. 1 €/godz., w miejscach ogólnodostępnych: płatność gotówką, za godz. ok. 1 €, w recepcji/lobby: w cenie, wliczone w all inclusive, w barze: płatność gotówką, za godz. ok. 1 €, przy basenie: płatność gotówką, za godz. ok. 1 €
  • recepcja
  • ogród
  • taras
  • kantor
  • sejf: w cenie, wliczone w all inclusive
  • sala TV
  • sklep z pamiątkami
  • sklepy
  • fryzjer
  • lekarz
  • pralnia: za opłatą, płatność gotówką
  • amfiteatr
  • parking, w zależności od dostępności, garaż: w cenie, wliczone w all inclusive, parking w garażu: w cenie, wliczone w all inclusive
  • sala konferencyjna
Karty
  • Visa, MasterCard
Liczba pokojów
  • 296 pokoi
Kategoria lokalna
  • 4 gwiazdki
Dodatkowe informacje
  • W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: mailowo, telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Jeśli potrzebują Państwo naszej pomocy TUI podczas wypoczynku, jesteśmy do Państwa dyspozycji telefonicznie, sms-owo oraz poprzez formularz kontaktowy. Szczegóły tutaj.
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
Arabella Azur - opinie | właścicielem opinii jest TripAdvisor
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(1508 opinii)
(1508 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • _ucjac20172023-01-04
    Wyjątkowy

    Doskonały wypoczynek i super atmosfera!

    W okresie Świąt Bożego Narodzenia 2022 byliśmy w Arabella Azur. Szczerze polecam ten hotel każdemu, ale raczej dorosłym. Jeśli dzieciom, to starszym. Jedzenie różnorodne, przepyszne, bogactwo smaków i kolorów. Pokoje (stary styl), ale czyste, sprzątane codziennie. Obsługa hotelowa (w recepcji, restauracjach, barach, holach) znakomita, poza małym wyjątkiem, o którym napiszę poniżej. Po przyjeździe, przy załatwianiu spraw formalnych, otrzymaliśmy powitalnego drinka. To było miłe zaskoczenie. Następnie naszymi walizkami zajął się Pan, który prowadząc nas do naszego pokoju, szczegółowo informował, gdzie są restauracje, bary...itd. Uroczysta kolacja świąteczna przygotowana w ogromnym namiocie, to mistrzostwo świata. Wymyślne dania, drinki, dekoracje, program uroczystości, odświętnie ubrani kelnerzy, świąteczny klimat….itd tworzyły przepiękną oprawę Świąt. Czystość na korytarzach, w barach, restauracjach perfekcyjna. Jeśli coś nie tak, zaraz wysyłany jest pracownik do sprzątania, czy usunięcia usterki. Pracują rzetelnie, uczciwie, a przy tym są uśmiechnięci, serdeczni, życzliwi. W restauracjach do obiadu i kolacji alkohole donoszą kelnerzy. Dwa razy zjadłam obiad i nie otrzymałam zamówionego wina. Mąż poszedł sam do baru i chciał przynieść sam do stolika, ale został zawrócony przez obsługę. Innego dnia widziałam, że gość hotelu niósł na tacy parę piw do swojego stolika. Jednemu wolno, a innemu nie? Tak być nie powinno. Uważam, że jeśli ktoś chce, sam powinien przynieść sobie np. wino do popicia obiadu, bo obsługa może zwyczajnie zapomnieć lub nie zdążyć. Tak jak już pisałam wyżej, wszyscy byli sympatyczni, poza jednym kelnerem – młody, niewysoki, duże, czarne oczy, jasno niebieska bluzka. Widać było, że jest zły, że musi przynosić piwo, czy wino do stolika. Powiedział: ,,langsam”. Ja muszę popijać posiłek, mogłam przynieść sama wino, ale nie wolno mi było. Nigdy się nie uśmiechał, a swoją mową ciała pokazywał niezadowolenie. Później już nie siadaliśmy w miejscu restauracji, gdzie on obsługiwał. Napiwki mile widziane, jak najbardziej dawaliśmy, ale nie zauważyłam upominania się o nie. Jestem mile zaskoczona uczciwością pracowników hotelu. Na leżaku jednej z plaż zostawiłam okulary słoneczne. Kiedy przyszłam tam następnego dnia, Pan od ręczników zadzwonił do Pana, który sprzątał plażę poprzedniego dnia. Ten z kolei poinformował, że moje okulary są w recepcji. Musiałam uzupełnić protokół odbioru okularów, bo to oczywiste zabezpieczenie dla nich, ale uczciwość pracowników bardzo rzutuje na renomę całego hotelu. Miłym zaskoczeniem byli dla nas rezydenci TUI na lotnisku, którzy mówili po polsku, byli kompetentni i sympatyczni. Jeden z nich, niższy jechał z nami do hotelu (wysiadł po drodze), drugiego natomiast poznałam na spotkaniu, w sąsiednim hotelu – Arabia. Rezydent George TUI Polska był bardzo miły, serdeczny, pomógł nam bardzo szybko rozwiązać dwie nurtujące nas sprawy. Bardzo dziękuję za szybkie, pozytywne załatwienie naszych spraw. Na lotnisku spotkała nas też niezbyt miła sytuacja. TUI zdecydowanie powinno się tym zająć. Mieliśmy opłacony transfer z lotniska do hotelu i z powrotem, ale Pan – Egipcjanin, który chował te walizki, najpierw wyciągnął rękę pokazując 5 dolarów. Kiedy daliśmy napiwek – dopiero schował nasze bagaże do kufra. To nie był kierowca, tylko poborca – zbierał pieniądze od ludzi. Takie zachowanie absolutnie nie powinno mieć miejsca. Rozumiem, że to kraj, gdzie daje się napiwki. Jednak nachalne żądanie pieniędzy przez szefa kierowców jest nagannym zachowaniem. Generalnie hotel Arabella Azur bardzo polecam. Na pewno wybierzemy się tam jeszcze, ale latem. Tymczasem dziękuję z całego serca wszystkim tym, którzy tworzą tę cudowną atmosferę i sprawiają, że chce się tam wracać. DZIĘKUJĘ! :)

  • 357aniar2022-08-17
    Wyjątkowy

    Hotel położony blisko morza. Super atmosfera dużo atrakcji. Jedzenie bardzo pyszne. Pracownicy są bardzo pomocni oraz przyjacielscy. W hotelu również są baseny oraz plaża. Bardzo polecam ten hotel.

  • FYU13ghhv1232022-08-17
    Wyjątkowy

    Hotel pięknie położony jedzenie smaczne ale resteuracja jest juz troszkę stara jak i cały hotel który to ma swój urok styl egipski .Obsługa super animacje też cały czas się starają i zabawiają jak mogą. Baseny super leżaków wystarczająco woda czysta.Ogulnie polecam ten hotel.

  • monikapI1377VZ2022-08-13
    Wyjątkowy

    Wspaniałe wakacje

    Bardzo polecam hotel jedzenie jest bardzo pyszne, zabawy z amatorami są na najwyższym poziomie. Zabawy w basenie plus obsługa jest super. Najlepsze wakacje ! Nurkowanie najwyzszym poziomie, rafy

  • 456lenk2022-06-20
    Wyjątkowy

    Allinclusive

    wszystkim podròzujàcym do Egypt polecam Hotel Arabella, dobre jedzenie i drinki nie drogo ,zespòł animacyjny bardzo fajny, wiele ciekawych rzeczy do robienia. Jeśli bede korzystac w przyszłości z hoteli chetnie skorzystam z Arabella

Pokoje

Pokój 2-osobowy z widokiem na morze

Arabella Azur Egipt - Pokój 2-osobowy z widokiem na morze
1 / 1
  • Kod pokoju: DZM1
  • Metraż: 

    około 25m2

  • Max. liczba osób: 
  • w budynku bocznym
  • balkon lub taras
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • minibar
  • TV sat.
  • zestaw do przygotowywania kawy/herbaty
  • wanna lub prysznic
  • suszarka do włosów
  • WC
  • Wi-Fi: płatność gotówką, za godz. ok. 1 €
  • widok na morze

Pokój 2-osobowy

Arabella Azur Egipt - Pokój 2-osobowy
1 / 1
  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    około 25m2

  • Max. liczba osób: 
  • w budynku bocznym
  • balkon lub taras
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • minibar
  • TV sat.
  • wanna lub prysznic
  • suszarka do włosów
  • WC
  • Wi-Fi: płatność gotówką, za godz. ok. 1 €
  • widok na basen lub ogród

Pokój ekonomiczny

Arabella Azur Egipt - Pokój ekonomiczny
1 / 1
  • Kod pokoju: DZZ1
  • Max. liczba osób: 
  • Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.

Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Wycieczki fakultatywne
Pogoda

Średnia pogoda w ciągu roku

Hurghada
Ważne informacje

Dlaczego warto wybrać Arabella Azur

  • urozmaicona oferta rozrywkowa
  • zaplecze sportowo-rekreacyjne
  • miniklub i atrakcje dla dzieci
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI