Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Pokoje
- Czystość
- Obsługa
- Wartość
- Jakość noclegu
Heritage Villa Apolon - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- Ten hotel położony jest w samym sercu Stari Grad.
- lotnisko ok. 68 km
- dworzec kolejowy ok. 2 km
- plaża ok. 15 km
- centrum miasta ok. 100 m
- Lokalizacja
- Pokoje
- Czystość
- Obsługa
- Wartość
- Jakość noclegu
- m_rios_rgior2018-10-03Wyjątkowy
Biorąc pod uwagę, że Stari Grad jest dobrym miejscem do zwiedzania możliwości turystycznych na wyspie Hvar, Villa Apolon oferuje doskonałe zakwaterowanie oraz wspaniałą i przyjazną obsługę ze strony swojego zespołu (Goran był bardzo pomocny, od samego początku, z rozkładem promów i innymi częściami informacji! ) . Ich jaskinia wina i restauracja to plus. . . O tej porze roku poszliśmy, przy niższych temperaturach nocnych i przyjemnym wietrze, brak klimatyzacji wcale nie przeszkadzał!
- TonyB7592018-05-17Wyjątkowy
Wpadłem do Villa Apolon to rano na kawę i skończyło się pobytem na śniadanie na tarasie. przyjaciół doturlałem się dołączyć do nas i było to w sumie bardzo przyjazny relaks. Mieliśmy krótki przegląd wewnątrz i muszę powiedzieć, że wszystko jest doskonale pięknie odnowiony w najbardziej gustowne minimalistycznym stylu. Z katalogu, to sobie wyobrazić pokoje i apartamenty są znakomite. Personel jest uroczy. Planujemy wrócić na kilka dni pobytu w raz z łodzi.
- Mina M2017-09-28
Ten butikowy hotel znajduje się w najlepszej możliwej lokalizacji w zabytkowym Stari Grad Vacation. Meble i dekoracje są gustownie urządzone, z wieloma antykami. Hotel posiada również zostały zmodernizowane bardzo ładnie. Ale tylko kilka pokoi posiada balkony i jest to niekorzystne, nie ma wielu miejsc, gdzie można usiąść na zewnątrz i cieszyć się wspaniałą port bezpośrednio przed hotelem. Personel sprzątający i łazienka kosmetyki mogłyby być lepsze. Ręczniki są reglamentowane i proste udogodnienia, jak miękki papier toaletowy i chusteczek, nie były. Najbardziej rozczarowująca część naszego pobytu były śniadań w hotelu. Co mogło być to wspaniały sposób na rozpoczęcie dnia zawsze rozczarowanie. jednego kelnera mieliśmy czuliśmy się, że każda prośba były dyskusje. I nasze posiłki były serwowane całkowicie poza kolejnością. Trzeba czekać na herbatę lub kawę, trzeba czekać na pieprz, trzeba czekać prawie wszystko, co chcieliśmy w tej chwili ciesz się tym co było na talerzu. Byłem tak zły, że w jednym przypadku wstałem sobie przenieść tylko pieprz udało mi się znaleźć. W tym momencie, kelner szybko przyszedł i zabrał go z ręki i powiedziała mi, że on wróci z inną. W rzeczywistości było to około 10 minut później, że ktoś przyszedł z pieprz. Ja już skończyłem. W ogóle, obsługa brakowało jakichkolwiek Grace lub uznania dla swoich gości. Także uważamy, że personel nie był strasznie wciągająca i pomocny. Ostatniego dnia, jak czekaliśmy na naszą taksówkę na nas, członkiem personelu: " nadal tu jesteś? "Nie sądzę, że kiedykolwiek wystąpił do niego, aby zastanawiam się jak to by goście czuli się jak. Ale to na pewno przyciągnie słabości pracowników i ich brak gościnności.