Hotel Nobel Bułgaria - Pokoje
Hotel Nobel Bułgaria - Hotel
Hotel Nobel Bułgaria - Hotel
Hotel Nobel Bułgaria - Hotel
Hotel Nobel Bułgaria - Wyżywienie
Hotel Nobel Bułgaria - Wyżywienie
Hotel Nobel Bułgaria - Sport i Wellness
Hotel Nobel Bułgaria - Sport i Wellness
Hotel Nobel Bułgaria - Hotel
Hotel Nobel Bułgaria - Hotel
Hotel Nobel Bułgaria - Hotel
Hotel Nobel Bułgaria - Pokoje
Hotel Nobel Bułgaria - Pokoje
Hotel Nobel Bułgaria - Pokoje
Hotel Nobel Bułgaria - Pokoje
Hotel Nobel Bułgaria - Hotel

Hotel Nobel

BOJ11026

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Czystość
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
Hotel Nobel Bułgaria - Pokoje
Hotel Nobel Bułgaria - Hotel
Hotel Nobel Bułgaria - Hotel
Hotel Nobel Bułgaria - Hotel
Hotel Nobel Bułgaria - Wyżywienie
Hotel Nobel Bułgaria - Wyżywienie
Hotel Nobel Bułgaria - Sport i Wellness
Hotel Nobel Bułgaria - Sport i Wellness
Hotel Nobel Bułgaria - Hotel
Hotel Nobel Bułgaria - Hotel
Hotel Nobel Bułgaria - Hotel
Hotel Nobel Bułgaria - Pokoje
Hotel Nobel Bułgaria - Pokoje
Hotel Nobel Bułgaria - Pokoje
Hotel Nobel Bułgaria - Pokoje
Hotel Nobel Bułgaria - Hotel
Bardzo dobry
2020-08-15

Wakacje kupiłam w ofercie First minute, pobyt 31.07-11.08. all inclusive, jedna osoba dorosła i 16-latek (czyli prawie dorosły). Jak w tytule lekkie rozczarowanie. Ale zacznę od plusów z lotniska przyjechaliśmy przed 13-tą i od razu dostaliśmy pokój, po opaski zeszliśmy przed 15-tą. Wszyscy pracownicy przemili i pomocni, to wielki plus tego hotelu. Pokój z widokiem na morze, więc droższy, na 3 piętrze, widok super, niestety w odległości ok. 100-150 m na plaży ogromna imprezownia z łupiącą bardzo głośno, kiepską muzyką prawie 24h/dobę, więc spanie przy otwartym oknie wykluczone... Nasz pokój na pierwszy rzut oka był ok. niestety źle wykończony prysznic sprawiał, że woda nie odpływała tylko stała i trzeba było regularnie spłukiwać tę stojącą wodę, żeby nie zaczęło śmierdzieć w łazience szambem pomieszanym z bagnem. Ręczniki wymieniane codziennie, nawet jeśli wisiały na wieszakach. Pościel zmieniono nam 3.08, czyli już po 3 nocach, więc byłam zachwycona, ale później mi przeszło, bo drugiej zmiany pościeli już nie było przez koleje 8 dni (do 11.08), przez cały okres pobytu nikt nie umył podłogi w łazience ani nie odkurzył wykładziny w pokoju, co i bez "standardów COVID" jest słabe, a w dobie koronawirusa jeszcze słabsze. Jedzenie nic specjalnego, ale głodna nie chodziłam, prawie codziennie ryby na lunch i kolację - dla mnie ogromny plus, jeśli ktoś lubi słodkie desery - to były, były też lody zgodnie z ofertą, owoce do każdego posiłku, wybór umiarkowany, ale nigdy nie zabrakło, zwłaszcza przepysznych arbuzów. Pierwsze dni były ok. chociaż ze względów na COVID, goście mieli wyznaczone - ograniczone pory posiłków (ustalał to samodzielnie hotel bez konsultacji z gośćmi), zdarzyło się więc, że przy jeszcze dość pustym hotelu nie zostaliśmy wpuszczeni 45 minut wcześniej na kolację, bo my mieliśmy od 19:30, nieważne, że tylko 2 osoby i prosiłam o wyjątek, bo jestem strasznie głodna. Nie i już... chociaż pustawo w restauracji, bo mało jeszcze gości w hotelu.... Od 3-4.08. hotel zaczął się wypełniać "pod korek" gośćmi i z dnia na dzień "standardy COVID" co raz bardziej były pustym hasłem np. stoliki w restauracji były wskazywane/proponowane przez obsługę - i to jest ok, ale okazuje się, że niektórzy goście korzystając z braku obsługi przy wejściu wchodzili do restauracji i zajmowali miejsca, wskazane już do zajęcia przez obsługę innym gościom. Jednym słowem goście zachowywali się jak gospodarskie zwierzęta rogate na "b", a obsługa przy pełnym hotelu nie dawała sobie z tym rady, chociaż podejmowała nieśmiałe próby... Basen wewnętrzny i zewnętrzny 1,6 m bez zjeżdżalni - dla mnie ok, bo pływam i wydawało mi się, że będzie w związku z tym mało dzieci i tu pomyłka... pełno "bombelków" różnych nacji skaczących do basenu chlapiąc wodą na wszystkich, biegających przy basenie, wrzeszcząc do siebie, rodziców i bez powodu. Pechowo złożyło się, że mocno wiało i pływanie w morzu było praktycznie niemożliwe, od 3.08 codziennie czerwona flaga, do tego zakaz wychodzenia za boję (tak mniej więcej do połowy ud, jak ktoś wysoki do kolan...), bo były silne prądy zabierające w kierunku otwartego morza - "Zdarza się", ale dobrze byłoby mieć miłą alternatywę - basen... Zwiedzać w pobliżu też za bardzo nie ma co: jeden dzień na Sozopol, po pół dnia na Burgas i Pomorie, Nesebar eksplorowaliśmy przez 2 przedpołudnia (bo chłodniej) i jedno popołudnie - za każdym razem pieszo, co jest plusem, bo gdzieś trzeba spalić te pochłonięte kalorie. Podsumowując, nie jest to hotel do którego chciałabym wrócić, niestety...

Hania3006
Bardzo dobry
2023-07-22

W hotelu Nobel spędziliśmy 7 dni w lipcu 2023. Lokalizacja nie jest nam obca a w hotelu byliśmy 1 raz. Hotel robi bardzo dobre wrażenie, personel miły i pomocny, meldowanie przebiegło bez problemu. Pan zawiozł nasze bagaze do pokoju który był na 3 pietrze z widokiem na morze (ale taki pokoj wykupiliśmy). W pokoju prysznic, suszarka do włosów, express do kawy czajnik. Pokój sprzatany na zyczenie, wtedy wymienione reczniki, zabrane śmieci. Lokalzacja w centrum, do Nesebaru okoł 2km pieszo lub ciuchcią. W okół sklepy, bary, apteki, kantory wszystk co potrzeba. Sam hotel jest naprawdę ok. Restauraca,, nie jest duża ale na zewnątrz są dodatkowe stoliki przy których można zjeść posiłek oraz druga mniejsza sala za ścianą. Posiłki bardzo duży wybór. Śniadania: jajka w kazdej postaci, kilka rodzai wędlin, serów, dżemy, nutella, naleśniki, łosoś wędzony i można długo wymieniać. W resaturacji 2 expressy do kawy z dużym wyborem, do śniadań ciasteczka z ciasta francuskiego na słodko. Obiady, zawsze kilka mięs do wybory, kucharz zawsze grillował coś z mięs lub ryb, Zawsze 2 rodzaje makaronów, zupy, pizza, frytki, sałatki, lemoniada do picia, ciasta oraz owoce. Kolacje też bardzo urozmaicone, odbywały się też wieczorki np. Grecki. W hotelu tylko 2 windy po jednej na skrzydło co w godzinach szczytu powoduje kolejki. Hotel ma mały basen ale ja przyjechałam nad morze więc sie nie wypowiadam. Bar z oferty all przy basenie oraz dwa mniejsze w środku ale otwierane tylko do kolacji co wieczorami powodowało kolejki po napoje. W środku dnia były przy basenie jakieś przekąski ale ja czas spedzałam na plazy wiec nie kozystałam. Drinki ok, wszystko w szklankach i kieliszkch. Hotel ma swoją plażę z parasolami i leżakami oraz z budką z napojami w której jest woda i dwa napoje bezalkoholowe. Na plażę 2 razy dziennie przychodził animator który prowadził aerobik, zabawy w morzu, gry w piłkę plażową. Z hotelu na plaże kilka minut drewnianą kładką. Hotel jest naprawdę godny polecenia ze względy na czystość, smaczne jedzenie, dobrą lokalizację. Z animacji przy hotelu nie kozystałam wiec nie oceniam.

Katarzyna A
2021-05-16

Wakacje w hotelu Nobel kupiliśmy jako Last Minute. Hotel okazał się być naprawdę słabej jakości. Pokoje mocno przeciętne, tv nie odbierał właściwie żadnego kanału z dobrą jakością obrazu. Balkon posiadał poplamiony stolik z krzesłami na którym strach było siedzieć ponieważ widać było iż najlepsze lata ma już za sobą . Hotel generalnie jest bardzo mały , polecam korzystać ze schodów bo na winde czeka się bardzo długo. jedyne ładne i odnowione miejsce w hotelu to basen & bar oraz recepcja z pokojem wypoczynkowym prowadzącym na stołówkę . Pani z recepcji niezbyt dobrze władała językiem angielskim , sami musieliśmy się upominać aby dała nam opaski all inclusive, pomimo iż przyjechaliśmy na porę obiadową i po 14 :00 nie mogliśmy zjeść ciepłego posiłku a jedynie snacki pomimo iż opiekun z travelplanet informował nas że obiad nam przysługuje. kolejnym niemiłym rozczarowaniem był czas oczekiwania na pokój - recepcjonistka poinformowała iż pokój nie jest jeszcze gotowy i musimy czekać. Basen wewnętrzny nieczynny, siłownia także. Na posiłki należało się zdeklarować na konkretne sloty czasowo niby ze względu na covid, była jedynie godzina na zjedzenie każdego posiłku a jak ktoś nie zdążył to trzeba było przyjść na kolejny posiłek lun zjeść snacki ( głównie frytki z ketchupem oraz inne fast foody, czasem zdążały się ciasta) Ogólnie nie polecam, w Bułgarii jest relatywnie sporo lepszych hoteli 4*, a Nobel to maksymalnie 3 gwiazdki biorąc pod uwagę standard obsługi i wykończenie.

magdalY3471YQ
Bardzo dobry
2020-09-01

Po przyjeździe do hotelu pozytywnie się zaskoczyliśmy. Pokój przestronny, czysty i zadbany brakowało tylko wody w pokojach, ale to już szczegół. Blisko do plazy gdzie hotel ma swoje leżaki i prasole. Basen w rzeczywistości większy niż na zdjęciach, ale głęboki - 1,6m wszędzie. Reżim sanitarny w czasie COVIDu bardzo przestrzegany. Mozna powiedzieć ze nawet przesadnie. Jedzenie smaczne i różnorodne. Jedyne do czego możemy się przyczepić to obsługa hotelowa i barmani - jakby byli tam za karę. Nie było żadnych atrakcji wieczorami, ale to pewnie przez sytuację covidową. W naszej opinii hotel wart jest 4* rozpatrując również stosunek jakości do ceny.

819magdalenab
2020-08-23

Hotel jak na zdjęciach, jednak wykończenie łazienki to tragedia, zawsze gdzies jakas woda spod prysznica wyciekała. Obsługa w większości miła i kompetenta, niestety niektórzy barmani oraz pani manager potrafią popsuć starania ekipy. Alkohole ok, napoje również. Niestety jak barman o 10 rano jest natrąbiony jak szpak to ciężko, żeby zrobił ci coś normalnego do picia...podobnie pani manager, nie ma zmiłuj, jak spóźnisz się na jedzenie to będziesz łaził głodny, nawet, jeśli masz stolik lub większość jest wolna - spóźniłeś się? Nie jesz... no może Cie wpusci na 10min przed zamknięciem restauracji... pościel wymieniana po 10 dniach. Sprzątanie pokoju polega na zascieleniu łóżka, żadnego odkurzania ani sprzątania łazienki. Woda w basenie zimna, bardzo zimna, nie popływasz w niej zbyt długo. Na basenie ok 40 leżaków na 150 pokojów. Na plazy troszke wiecej ale są sprzedawane osobom spoza hotelu (ja wstaje wczesnie wiec mnie to nienorzeszkadza ale goście często nie kieki leżaków, bo zostały sprzedane plażowiczom spoza hotelu). Plaza ok 150m od hotelu, morze czyste, zdarzają się meduzy, najczęściej czerwona flaga i zakaz wchodzenia powyzej kolan (4-20.08). Jedzenie dobre, głodny nigdy nie chodziłem. Stoliki max 4osobowe, jeżeli jedziecie większą ekipa, będziecie siedzieli przy różnych stołach... z animacji to 20min gry w lotki i 30min mini disco dla dzieci. Koniec, nie ma nic więcej. W nocy slychac muzykę z pobliskiej imprezowni na plaży. Bardzo dużo glosnych ludzi, głównie Rumunów, którzy potrafią rozmawiać ze soba przez godzinkę lub dwie siedząc kilka stołów lub leżaków od siebie. Pierwsze wakacje, na których żałowałem, że gdziekolwiek pojechałem. Nigdy więcej.

jurbaniak83
2020-08-15

Wakacje kupiłam w ofercie First minute, pobyt 31.07-11.08. all inclusive, jedna osoba dorosła i 16-latek (czyli prawie dorosły). Jak w tytule lekkie rozczarowanie. Ale zacznę od plusów z lotniska przyjechaliśmy przed 13-tą i od razu dostaliśmy pokój, po opaski zeszliśmy przed 15-tą. Wszyscy pracownicy przemili i pomocni, to wielki plus tego hotelu. Pokój z widokiem na morze, więc droższy, na 3 piętrze, widok super, niestety w odległości ok. 100-150 m na plaży ogromna imprezownia z łupiącą bardzo głośno, kiepską muzyką prawie 24h/dobę, więc spanie przy otwartym oknie wykluczone... Nasz pokój na pierwszy rzut oka był ok. niestety źle wykończony prysznic sprawiał, że woda nie odpływała tylko stała i trzeba było regularnie spłukiwać tę stojącą wodę, żeby nie zaczęło śmierdzieć w łazience szambem pomieszanym z bagnem. Ręczniki wymieniane codziennie, nawet jeśli wisiały na wieszakach. Pościel zmieniono nam 3.08, czyli już po 3 nocach, więc byłam zachwycona, ale później mi przeszło, bo drugiej zmiany pościeli już nie było przez koleje 8 dni (do 11.08), przez cały okres pobytu nikt nie umył podłogi w łazience ani nie odkurzył wykładziny w pokoju, co i bez "standardów COVID" jest słabe, a w dobie koronawirusa jeszcze słabsze. Jedzenie nic specjalnego, ale głodna nie chodziłam, prawie codziennie ryby na lunch i kolację - dla mnie ogromny plus, jeśli ktoś lubi słodkie desery - to były, były też lody zgodnie z ofertą, owoce do każdego posiłku, wybór umiarkowany, ale nigdy nie zabrakło, zwłaszcza przepysznych arbuzów. Pierwsze dni były ok. chociaż ze względów na COVID, goście mieli wyznaczone - ograniczone pory posiłków (ustalał to samodzielnie hotel bez konsultacji z gośćmi), zdarzyło się więc, że przy jeszcze dość pustym hotelu nie zostaliśmy wpuszczeni 45 minut wcześniej na kolację, bo my mieliśmy od 19:30, nieważne, że tylko 2 osoby i prosiłam o wyjątek, bo jestem strasznie głodna. Nie i już... chociaż pustawo w restauracji, bo mało jeszcze gości w hotelu.... Od 3-4.08. hotel zaczął się wypełniać "pod korek" gośćmi i z dnia na dzień "standardy COVID" co raz bardziej były pustym hasłem np. stoliki w restauracji były wskazywane/proponowane przez obsługę - i to jest ok, ale okazuje się, że niektórzy goście korzystając z braku obsługi przy wejściu wchodzili do restauracji i zajmowali miejsca, wskazane już do zajęcia przez obsługę innym gościom. Jednym słowem goście zachowywali się jak gospodarskie zwierzęta rogate na "b", a obsługa przy pełnym hotelu nie dawała sobie z tym rady, chociaż podejmowała nieśmiałe próby... Basen wewnętrzny i zewnętrzny 1,6 m bez zjeżdżalni - dla mnie ok, bo pływam i wydawało mi się, że będzie w związku z tym mało dzieci i tu pomyłka... pełno "bombelków" różnych nacji skaczących do basenu chlapiąc wodą na wszystkich, biegających przy basenie, wrzeszcząc do siebie, rodziców i bez powodu. Pechowo złożyło się, że mocno wiało i pływanie w morzu było praktycznie niemożliwe, od 3.08 codziennie czerwona flaga, do tego zakaz wychodzenia za boję (tak mniej więcej do połowy ud, jak ktoś wysoki do kolan...), bo były silne prądy zabierające w kierunku otwartego morza - "Zdarza się", ale dobrze byłoby mieć miłą alternatywę - basen... Zwiedzać w pobliżu też za bardzo nie ma co: jeden dzień na Sozopol, po pół dnia na Burgas i Pomorie, Nesebar eksplorowaliśmy przez 2 przedpołudnia (bo chłodniej) i jedno popołudnie - za każdym razem pieszo, co jest plusem, bo gdzieś trzeba spalić te pochłonięte kalorie. Podsumowując, nie jest to hotel do którego chciałabym wrócić, niestety...

Hania3006
Bardzo dobry
2023-07-22

W hotelu Nobel spędziliśmy 7 dni w lipcu 2023. Lokalizacja nie jest nam obca a w hotelu byliśmy 1 raz. Hotel robi bardzo dobre wrażenie, personel miły i pomocny, meldowanie przebiegło bez problemu. Pan zawiozł nasze bagaze do pokoju który był na 3 pietrze z widokiem na morze (ale taki pokoj wykupiliśmy). W pokoju prysznic, suszarka do włosów, express do kawy czajnik. Pokój sprzatany na zyczenie, wtedy wymienione reczniki, zabrane śmieci. Lokalzacja w centrum, do Nesebaru okoł 2km pieszo lub ciuchcią. W okół sklepy, bary, apteki, kantory wszystk co potrzeba. Sam hotel jest naprawdę ok. Restauraca,, nie jest duża ale na zewnątrz są dodatkowe stoliki przy których można zjeść posiłek oraz druga mniejsza sala za ścianą. Posiłki bardzo duży wybór. Śniadania: jajka w kazdej postaci, kilka rodzai wędlin, serów, dżemy, nutella, naleśniki, łosoś wędzony i można długo wymieniać. W resaturacji 2 expressy do kawy z dużym wyborem, do śniadań ciasteczka z ciasta francuskiego na słodko. Obiady, zawsze kilka mięs do wybory, kucharz zawsze grillował coś z mięs lub ryb, Zawsze 2 rodzaje makaronów, zupy, pizza, frytki, sałatki, lemoniada do picia, ciasta oraz owoce. Kolacje też bardzo urozmaicone, odbywały się też wieczorki np. Grecki. W hotelu tylko 2 windy po jednej na skrzydło co w godzinach szczytu powoduje kolejki. Hotel ma mały basen ale ja przyjechałam nad morze więc sie nie wypowiadam. Bar z oferty all przy basenie oraz dwa mniejsze w środku ale otwierane tylko do kolacji co wieczorami powodowało kolejki po napoje. W środku dnia były przy basenie jakieś przekąski ale ja czas spedzałam na plazy wiec nie kozystałam. Drinki ok, wszystko w szklankach i kieliszkch. Hotel ma swoją plażę z parasolami i leżakami oraz z budką z napojami w której jest woda i dwa napoje bezalkoholowe. Na plażę 2 razy dziennie przychodził animator który prowadził aerobik, zabawy w morzu, gry w piłkę plażową. Z hotelu na plaże kilka minut drewnianą kładką. Hotel jest naprawdę godny polecenia ze względy na czystość, smaczne jedzenie, dobrą lokalizację. Z animacji przy hotelu nie kozystałam wiec nie oceniam.

Katarzyna A

Hotel Nobel - informacje

Hotel Nobel znajduje się zaledwie 150 m od piaszczystej plaży, dzięki czemu jest dobrym wyborem dla wszystkich, którzy chcieliby opalać się i spędzać czas na kąpielach. Do centrum kurortu można dojść pieszo w ciągu kilku minut lub dojechać kolejką. W hotelu goście mają do dyspozycji basen zewnętrzny z leżakami, brodzik dla dzieci oraz basen kryty, znajdujący się w strefie spa. W ofercie znalazły się również masaże, możliwość zagrania w siatkówkę czy poćwiczenia na siłowni. Hotelowe zaplecze gastronomiczne obejmuje 3 bary oraz 2 restauracje, serwujące dania kuchni międzynarodowej, lokalnej i dania z grilla. Dodatkowymi atutami będą urozmaicony program rozrywkowy dla dorosłych, a także wiele udogodnień i atrakcji dla najmłodszych.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Piaszczysta plaża
  • Plac zabaw
  • Darmowe Wi-Fi
  • Kryty basen
  • Menu dla dzieci
  • Spa
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Dla rodzin

Położenie:

  • ok. 2 km od centrum miasta Nessebar
  • ok. 150 m od piaszczystej plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 50 min
World map
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(141 opinii)
(141 opinii)
    Lokalizacja
    Czystość
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
  • Katarzyna A2023-07-22
    Bardzo dobry

    W hotelu Nobel spędziliśmy 7 dni w lipcu 2023. Lokalizacja nie jest nam obca a w hotelu byliśmy 1 raz. Hotel robi bardzo dobre wrażenie, personel miły i pomocny, meldowanie przebiegło bez problemu. Pan zawiozł nasze bagaze do pokoju który był na 3 pietrze z widokiem na morze (ale taki pokoj wykupiliśmy). W pokoju prysznic, suszarka do włosów, express do kawy czajnik. Pokój sprzatany na zyczenie, wtedy wymienione reczniki, zabrane śmieci. Lokalzacja w centrum, do Nesebaru okoł 2km pieszo lub ciuchcią. W okół sklepy, bary, apteki, kantory wszystk co potrzeba. Sam hotel jest naprawdę ok. Restauraca,, nie jest duża ale na zewnątrz są dodatkowe stoliki przy których można zjeść posiłek oraz druga mniejsza sala za ścianą. Posiłki bardzo duży wybór. Śniadania: jajka w kazdej postaci, kilka rodzai wędlin, serów, dżemy, nutella, naleśniki, łosoś wędzony i można długo wymieniać. W resaturacji 2 expressy do kawy z dużym wyborem, do śniadań ciasteczka z ciasta francuskiego na słodko. Obiady, zawsze kilka mięs do wybory, kucharz zawsze grillował coś z mięs lub ryb, Zawsze 2 rodzaje makaronów, zupy, pizza, frytki, sałatki, lemoniada do picia, ciasta oraz owoce. Kolacje też bardzo urozmaicone, odbywały się też wieczorki np. Grecki. W hotelu tylko 2 windy po jednej na skrzydło co w godzinach szczytu powoduje kolejki. Hotel ma mały basen ale ja przyjechałam nad morze więc sie nie wypowiadam. Bar z oferty all przy basenie oraz dwa mniejsze w środku ale otwierane tylko do kolacji co wieczorami powodowało kolejki po napoje. W środku dnia były przy basenie jakieś przekąski ale ja czas spedzałam na plazy wiec nie kozystałam. Drinki ok, wszystko w szklankach i kieliszkch. Hotel ma swoją plażę z parasolami i leżakami oraz z budką z napojami w której jest woda i dwa napoje bezalkoholowe. Na plażę 2 razy dziennie przychodził animator który prowadził aerobik, zabawy w morzu, gry w piłkę plażową. Z hotelu na plaże kilka minut drewnianą kładką. Hotel jest naprawdę godny polecenia ze względy na czystość, smaczne jedzenie, dobrą lokalizację. Z animacji przy hotelu nie kozystałam wiec nie oceniam.

  • magdalY3471YQ2021-05-16

    Wakacje w hotelu Nobel kupiliśmy jako Last Minute. Hotel okazał się być naprawdę słabej jakości. Pokoje mocno przeciętne, tv nie odbierał właściwie żadnego kanału z dobrą jakością obrazu. Balkon posiadał poplamiony stolik z krzesłami na którym strach było siedzieć ponieważ widać było iż najlepsze lata ma już za sobą . Hotel generalnie jest bardzo mały , polecam korzystać ze schodów bo na winde czeka się bardzo długo. jedyne ładne i odnowione miejsce w hotelu to basen & bar oraz recepcja z pokojem wypoczynkowym prowadzącym na stołówkę . Pani z recepcji niezbyt dobrze władała językiem angielskim , sami musieliśmy się upominać aby dała nam opaski all inclusive, pomimo iż przyjechaliśmy na porę obiadową i po 14 :00 nie mogliśmy zjeść ciepłego posiłku a jedynie snacki pomimo iż opiekun z travelplanet informował nas że obiad nam przysługuje. kolejnym niemiłym rozczarowaniem był czas oczekiwania na pokój - recepcjonistka poinformowała iż pokój nie jest jeszcze gotowy i musimy czekać. Basen wewnętrzny nieczynny, siłownia także. Na posiłki należało się zdeklarować na konkretne sloty czasowo niby ze względu na covid, była jedynie godzina na zjedzenie każdego posiłku a jak ktoś nie zdążył to trzeba było przyjść na kolejny posiłek lun zjeść snacki ( głównie frytki z ketchupem oraz inne fast foody, czasem zdążały się ciasta) Ogólnie nie polecam, w Bułgarii jest relatywnie sporo lepszych hoteli 4*, a Nobel to maksymalnie 3 gwiazdki biorąc pod uwagę standard obsługi i wykończenie.

  • 819magdalenab2020-09-01
    Bardzo dobry

    Po przyjeździe do hotelu pozytywnie się zaskoczyliśmy. Pokój przestronny, czysty i zadbany brakowało tylko wody w pokojach, ale to już szczegół. Blisko do plazy gdzie hotel ma swoje leżaki i prasole. Basen w rzeczywistości większy niż na zdjęciach, ale głęboki - 1,6m wszędzie. Reżim sanitarny w czasie COVIDu bardzo przestrzegany. Mozna powiedzieć ze nawet przesadnie. Jedzenie smaczne i różnorodne. Jedyne do czego możemy się przyczepić to obsługa hotelowa i barmani - jakby byli tam za karę. Nie było żadnych atrakcji wieczorami, ale to pewnie przez sytuację covidową. W naszej opinii hotel wart jest 4* rozpatrując również stosunek jakości do ceny.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Hotel Nobel

  • urozmaicona strefa spa & wellness
  • darmowe Wi-Fi w całym hotelu
  • miniklub i plac zabaw dla dzieci

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI