Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel

Alpenkrone

SZG74601
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Obsługa
  • Jakość noclegu
  • Czystość
  • Wartość
  • Lokalizacja
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Znakomity
2012-02-06

W opinii naszej grupy z wakacji zimowych w styczniu 2012. Hotel zasługuje najwyżej na dwie gwiazdki. Pokoje szczególnie ze starymi oknami zimne, przy dogrzewaniu siadał prąd. Uwaga brudne talerze- większość nas chorowała na przewód pokarmowy. Grzyb w pokojach i łazienkach- sprzątaczki w trakcie naszego pobytu podmalowywały ściany, aby zakryć wilgoć. Wlaścicielka her Rosa niemiła.

marek w
Wyjątkowy
2023-10-11

Bardzo ładny hotel, pyszne śniadania i obiadokolacje. Codziennie do wyboru inne menu na kolację. Piękny widok. Strome podejście do hotelu na pieszo. Blisko centrum. Położony w cichej okolicy. Bardzo dobra obsługa recepcji i obsługa kelnerska. Brak karty Filzmoos to chyba jedyny minus.

Marlena Z
2023-04-12

Minusy: Część pokoi na parterze hotelu znajduje się poniżej poziomu drogi i ma widok na nasyp. Trzeba prosić w recepcji o wymianę, jeśli się nie chce mieszkać w piwnicy. Pokoje i łazienki są maleńkie. Wyposażenie bardzo skromne. Na balkonie nie było żadnego krzesła ani stolika. Typowy standard turystyczny, nie ma nić wspólnego z czterogwiazdkowym hotelem. Na terenie hotelu nie było dostępnej wody do picia (nawet w saunie i części fitness. Brak dywanów na korytarzach powodował, że wszystko było słychać w pokojach. To duże niedopatrzenie. Plusy: Znakomite i urozmaicone śniadania; fantastyczne kolacje. Bogato wyposażony fitness, kilka różnych saun. Personel sympatyczny i pomocny. Wszędzie czysto.

Barbara P
Bardzo dobry
2020-01-22

Hotel stylowy, miejsca wspólne urządzone w starym stylu, bardzo przyjemne. Pokoje dość duże, wygodne łóżka. Czysto, ręczniki wymieniane codziennie. W niektórych pokojach ładny widok na miasto. Skibus pod hotelem. Narciarnia z podgrzewanymi wieszakami na buty. Basen, snooker, tenis stołowy- nie można się nudzić. Dość dobry wybór na śniadanie, smaczne kolacje-szczególnie desery. Z minusów -W czasie śniadania herbata i kawa przynoszona w małych dzbankach przez obsługę. Czasem czekaliśmy na herbatę do końca śniadania było to bardzo denerwujące i przedłużało śniadanie. Bardzo nietypowe rozwiązanie jak na hotel. Na kawę czekałam raz około 20 minut. Później zrezygnowałam z kawy w hotelu i piłam na stoku. Dość strome oblodzone podejście do skibusa. Ogólnie pobyt bardzo udany.

ENNA20
Wyjątkowy
2017-01-22

TO nasz 3 zimowy pobyt w tym hotelu. Obiekt ma swój niepowtarzalny klimat,czyste i wygodne pokoje oraz bezkonkurencyjną kuchnię. Śniadanie w formie "szwedzkiego bufetu" jest bardzo obfite i smaczne. Kolacja zaczyna się przystawką a kończy deserem. Do wyboru są różne zestawy, również wegetariańskie lub specjalnie dla dzieci. Po nartach hotel oferuje masę atrakcji z basenem, saunami, strefą relaksu lub salami do gier lub zabaw dla dzieci. Pod samym hotelem jest przystanek darmowego "skibussa", można więc wygodnie dojechać do wyciągów w mieście. Do dalszych miejscowości można dojechać za niewielką opłatą ok 8 EUR. Sama miejscowość ma bardzo dogodne położenie komunikacyjne - zaledwie 11 km od autostrady. Z czystym sumieniem mogę polecić ten obiekt.

malganczorz
2012-02-06

W opinii naszej grupy z wakacji zimowych w styczniu 2012. Hotel zasługuje najwyżej na dwie gwiazdki. Pokoje szczególnie ze starymi oknami zimne, przy dogrzewaniu siadał prąd. Uwaga brudne talerze- większość nas chorowała na przewód pokarmowy. Grzyb w pokojach i łazienkach- sprzątaczki w trakcie naszego pobytu podmalowywały ściany, aby zakryć wilgoć. Wlaścicielka her Rosa niemiła.

marek w
Wyjątkowy
2023-10-11

Bardzo ładny hotel, pyszne śniadania i obiadokolacje. Codziennie do wyboru inne menu na kolację. Piękny widok. Strome podejście do hotelu na pieszo. Blisko centrum. Położony w cichej okolicy. Bardzo dobra obsługa recepcji i obsługa kelnerska. Brak karty Filzmoos to chyba jedyny minus.

Marlena Z

Alpenkrone - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • Ten przyjazny dla rodzin hotel narciarski cieszy się spokojną lokalizacją powyżej Filzmoos, około 1,5 km od centrum miasta, około 20 km od Salzburga
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena TripAdvisor:
Znakomity
(187 opinii)
(187 opinii)
    Obsługa
    Jakość noclegu
    Czystość
    Wartość
    Lokalizacja
    Pokoje
  • Marlena Z2023-10-11
    Wyjątkowy

    Bardzo ładny hotel, pyszne śniadania i obiadokolacje. Codziennie do wyboru inne menu na kolację. Piękny widok. Strome podejście do hotelu na pieszo. Blisko centrum. Położony w cichej okolicy. Bardzo dobra obsługa recepcji i obsługa kelnerska. Brak karty Filzmoos to chyba jedyny minus.

  • Barbara P2023-04-12

    Minusy: Część pokoi na parterze hotelu znajduje się poniżej poziomu drogi i ma widok na nasyp. Trzeba prosić w recepcji o wymianę, jeśli się nie chce mieszkać w piwnicy. Pokoje i łazienki są maleńkie. Wyposażenie bardzo skromne. Na balkonie nie było żadnego krzesła ani stolika. Typowy standard turystyczny, nie ma nić wspólnego z czterogwiazdkowym hotelem. Na terenie hotelu nie było dostępnej wody do picia (nawet w saunie i części fitness. Brak dywanów na korytarzach powodował, że wszystko było słychać w pokojach. To duże niedopatrzenie. Plusy: Znakomite i urozmaicone śniadania; fantastyczne kolacje. Bogato wyposażony fitness, kilka różnych saun. Personel sympatyczny i pomocny. Wszędzie czysto.

  • ENNA202020-01-22
    Bardzo dobry

    Hotel stylowy, miejsca wspólne urządzone w starym stylu, bardzo przyjemne. Pokoje dość duże, wygodne łóżka. Czysto, ręczniki wymieniane codziennie. W niektórych pokojach ładny widok na miasto. Skibus pod hotelem. Narciarnia z podgrzewanymi wieszakami na buty. Basen, snooker, tenis stołowy- nie można się nudzić. Dość dobry wybór na śniadanie, smaczne kolacje-szczególnie desery. Z minusów -W czasie śniadania herbata i kawa przynoszona w małych dzbankach przez obsługę. Czasem czekaliśmy na herbatę do końca śniadania było to bardzo denerwujące i przedłużało śniadanie. Bardzo nietypowe rozwiązanie jak na hotel. Na kawę czekałam raz około 20 minut. Później zrezygnowałam z kawy w hotelu i piłam na stoku. Dość strome oblodzone podejście do skibusa. Ogólnie pobyt bardzo udany.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się beztroskim czasem na stoku

Co 30 narciarz

ulega wypadkowi na stoku i wymaga pomocy medycznej w postaci zaopatrzenia ambulatoryjnego lub hospitalizacji

55 000zł
aż tyle

kosztował najdroższy transport medyczny ze stoku przy użyciu helikoptera do najbliższej placówki medycznej

Co 50
poszkodowany

wymaga specjalistycznego transportu do kraju zamieszkania, karta EKUZ nie zapewnia pokrycia tych kosztów

Większość
Klientów

rozszerza ubezpieczenie o dodatkową ochronę po spożyciu alkoholu obejmującą NNW zaistniałych pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Dlaczego warto wybrać TUI?
icon-https://n-104-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976601630.svgLider niskich cen
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976339486.svgNajwiększe biuro podróży w Polsce
icon-https://r.cdn.redgalaxy.com/http/o2/TUI/hybrismedia/p/12481547534366.svg30 lat w Polsce
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976699934.svgTylko u nas opieka na wakacjach 24/7
icon-https://n-104-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976503326.svg10 000 hoteli w ponad 50 krajach
icon-https://n-106-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976241182.svgNajwyższa gwarancja ubezpieczeniowa
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI