W przypadku oferty opartej o przeloty low cost konieczna jest samodzielna odprawa online na stronie internetowej przewoźnika. Pamiętaj, że na lotnisku musisz posiadać kartę pokładową, którą otrzymasz po dokonanej odprawie.

INSTRUKCJA ODPRAWY

Adres www: https://wizzair.com/pl-pl#/

W celu dokonania odprawy, na ww. stronie Przewoźnika należy wybrać opcję ,,Odprawa i rezerwacje’’. Nr rezerwacji w linii lotniczej (PNR) dostępny jest na potwierdzeniu rezerwacji oraz w systemie myTUI.

Odprawa online w przypadku taryfy WIZZ Go jest dostępna od 30 dni do 3 godzin przedrozkładową godziną odlotu. Taryfa WIZZ Go obejmuje również bezpłatną odprawę na lotnisku.

Podczas odprawy konieczne jest wygenerowanie karty pokładowej, by na lotnisku okazać ją w formie drukowanej lub w aplikacji mobilnej Wizz Air.

Jeżeli rezerwacja obejmuje kilku pasażerów, to jedna osoba może dokonać odprawy i wygenerować karty pokładowe dla wszystkich pasażerów.

Po zalogowaniu się do konta Wizz Air jest możliwe zarządzanie rezerwacją, m.in.. wybór miejsc w samolocie.

Ważne: Przy bramce na lotnisku należy okazać te same dokumenty podróżne, które były używane podczas odprawy online oraz kontroli bezpieczeństwa na lotnisku.

Więcej informacji https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i-uslugi/informacje-o-rezerwacji/odprawa-i-wejscie-na-poklad

Odprawa bez logowania

Aby dokonać odprawy, należy podać nr rezerwacji w linii lotniczej PNR (Kod potwierdzenia) oraz nazwisko pasażera (podróżnego wskazanego jako osoba zgłaszająca rezerwację imprezy turystycznej). W kolejnym kroku należy kliknąć „ROZPOCZNIJ ODPRAWĘ”.

Odprawa po zalogowaniu się

Należy dodać rezerwację do konta - kliknij „Znajdź rezerwację”. Podaj nr rezerwacji PNR oraz nazwisko pasażera (podróżnego wskazanego jako osoba zgłaszająca rezerwację imprezy turystycznej). Szczegóły dotyczące wybranych usług dodatkowych, jak rezerwacja miejsc w samolocie, wskazane zostaną w panelu głównym konta. Powyższe informacje pojawią się również podczas odprawy online.

Etapy odprawy

Podczas odprawy online należy wybrać pasażerów do odprawy. Następnie wybrać miejsca w samolocie (lub potwierdzić wybór), rodzaje bagaży i opcjonalnie dodać inne usługi. W kolejnym kroku należy podać dane kontaktowe, w tym adres e-mail, na który zostaną wysłane karty pokładowe. Po zapoznaniu się z informacjami o rzeczach wykluczonych z przewozu należy kliknąć „Odprawa” i gotowe! Karty pokładowe są gotowe do pobrania oraz zostają wysłane na adres e-mail. Rekomendujemy dodatkowe pobranie karty pokładowej w formacie PDF, po zakończonym procesie odprawy.

WIZZ Go obejmuje: wybór miejsca (oprócz miejsc z dodatkową przestrzenią na nogi), podręczną walizkę na kółkach (55x40x23 cm, maks. 10 kg) gwarantowaną w kabinie (chyba że będzie to niemożliwe ze względów operacyjnych), pierwszeństwo wejścia na pokład, dodatkową (+1) małą sztukę bagażu podręcznego (40x30x20 cm), która musi zostać umieszczona pod siedzeniem oraz odprawę online do 30 dni przed wylotem.

  • Bagaż rejestrowany 20 kg
  • Podręczna walizka na kółkach o wymiarach 55x40x23 cm gwarantowana w kabinie (chyba że będzie to niemożliwe ze względów operacyjnych)
  • Wybór miejsc (z wyłączeniem miejsc od 1 do 4 rzędu i miejsc z dodatkową przestrzenią na nogi)
  • Bezpłatna odprawa na lotnisku i online od 30 dni do 3 h przed odlotem
  • Pierwszeństwo wejścia na pokład
  • +1 sztuka bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm (umieszczona pod siedzeniem)
  • Odprawa priorytetowa