Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel

Guayarmina Princess

TFS31080

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Czystość
  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Guayarmina Princess Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Znakomity
2020-01-09

Zarezerwowany w hotelu i przy wejściu do pokoju przydzielono mu pokój 9062, miał dziwny aromat, który początkowo przypisywałem używanym środkom czyszczącym. Gdy wróciłem do pokoju później tej nocy, zapach był znacznie gorszy i myślałem, że jest późno, ale rano zobaczę przyjęcie, obudziłem się, a moje oczy płynęły i czułem się mocny. Pierwszą rzeczą rano zapytałem pokojówkę, czy może sprawdzić mój pokój, i zgodziła się, że czuje dziwny zapach, zadzwoniła do recepcji i natychmiast pojawił się facet od konserwacji, żeby to sprawdzić. Rozmawiałem z nim i powiedziałem, że mogą to być opary z klimatyzacji. Spojrzał na to, a potem spuścił wodę ze zlewu i prysznica i kilkakrotnie spłukał toaletę. Powiedział, że myślał, że są odpływy, a ponieważ wlot klimatyzacji znajdował się w pobliżu łazienki, wyczuwa zapach odpływu. Doradziłem mu, że już spuszczam wodę itp., Ale doradzono mi, aby spróbować ponownie następnego wieczoru. Zdecydowałem, że muszę zmienić pokój, poszedłem do recepcji i wyjaśniłem senario. Zaproponowano mi pokój obok, ale poprosiłem, że mogę przenieść się w inne miejsce, ponieważ nie byłem pewien, czy to tylko mój pokój w tym miejscu. Recepcjonistka nie była bardzo otwarta, dopóki nie zgłosiłem się na ochotnika, aby zapłacić za upgrade, więc hej Presto dostałem pokój za dodatkową opłatą, ponieważ moje zdrowie jest ważniejsze i nie chciałem zepsuć przerwy. Jestem zirytowany faktem, że musiałem zapłacić za zmianę pokoju i czułem, że obsługa klienta w hotelu byłaby znacznie lepsza.  Zarezerwowałem z TUI i ich bardzo dobrą aplikacją, która miała wszystko, czego można sobie życzyć w czasie lotu, tempa i wycieczek, również miała kontakt z przedstawicielami i otrzymała kontakt w ciągu 24 godzin. Wysłałem szczegółową wiadomość wyrażającą moje zaniepokojenie pokojem i zasugerowałem, aby sprawdziły, aby pokój nie został przeniesiony do nowych gości, ponieważ myślałem, że hotel nie potraktował mnie poważnie, ponieważ może to stanowić potencjalne zagrożenie dla zdrowia. Odpowiedź Daniela z obsługi klienta, którą reprezentują Twoi przedstawiciele, będzie w hotelu między 14.00 a 17.00, więc przyjdź i zobacz ich, tyle jeśli chodzi o dbanie o klientów. Na wartość nominalną hotel jest ładnym, nowoczesnym hotelem ponad przeciętne jedzenie, personel baru może zostać ulepszony, zależy to od baru, do którego się wybierasz. Mam kolejne 4 dni, więc zobaczę, jak się potoczy. .

iancK5022RH
Bardzo dobry
2019-07-13

Informacje podstawowe: para z Polski, opcja HB. Recepcja: obsługa mówi płynnie w języku angielskim i niemieckim. Uprzejmi i pomocni. Goście: głównie z Wielkiej Brytanii i Niemiec; pojedynczy goście innych narodowości; podczas naszego 10 - dniowego pobytu oprócz nas nie było nikogo z Polski. Pokoje: sprzątane codziennie + wymiana ręcznika. W lodówce zestaw powitalny (napoje gazowane słodzone, piwo i woda); za uzupełnienie trzeba zapłacić. Woda niegazowana dostarczana codziennie, bezpłatna. Łóżka bardzo wygodne; duże, na kółkach, 2 pojedyncze w pokoju 2 - osobowym. Łazienka oddzielona od pokoju matową szybą. Balkon z widokiem na ulicę. AC działa bez zarzutu. Pokój z tych w najniższej cenie - niczego nie brakuje. Posiłki: Restauracja Food Market - śniadania: lubiący świeże warzywa nie będą do końca zadowoleni, tylko pomidory i ogórki (smak pozostawia sporo do życzenia). Oprócz tego płatki, pancakes, wędliny, sery żółte i biały, dżemy, mleko, jogurty, bakalie, owoce i potrawy typowe dla gości z Wielkiej Brytanii. Obiadokolacja: duży wybór potraw typowych dla kuchni włoskiej, chińskiej, japońskiej, hiszpańskiej. Zawsze dwie zupy. Potrawy zwykle wymagają użycia przypraw (sól, pieprz). Desery i owoce. Restauracja The Roast: przy pobycie 10- dniowym otrzymujesz 2 - krotną możliwość rezerwacji restauracji (w recepcji lub w automatach dostępnych w holu hotelowym). ! Niestety goście nie zawsze przestrzegają oczywistych zasad dotyczących ubioru podczas posiłków w restauracji (obsługa restauracji nie reaguje za zasady ustalone przez hotel). Basen - przedzielony na dwie części o różnych temperaturach wody. Basen nie jest zbyt oblegany; głębokość i długość niecki basenowej nieco za mała na swobodne pływanie. W pokoju ręcznik basenowy wymieniany na czysty u ratownika na basenie (przy pobycie 10 dniowym otrzymujesz 2 talony na wymianę). Leżaki z parasolem dla dwóch osób dostępne bez problemu. Plaża: ciemna, wulkaniczna, 2 minuty od hotelu; wyjście tylną bramą hotelową (otwierasz opaską otrzymaną przy zameldowaniu). Poza hotelem: - warto zobaczyć: klify w Los Gigantes (dojedziesz lokalnym autobusem Titsa nr 477), wioskę Masca, Pico del Teide , Loro Park i Siam Park. -jeśli jesteś smakoszem lodów własnej produkcji to idąc deptakiem od Marketu Dino w kierunku plaży skręć w lewo i tam odnajdziesz maleńką lodziarnię prowadzaną przez Włochów.

czaroit
2020-01-21

Rezerwacja była dość dobrze dla nas przygotowana i byliśmy „klasą platynową” Po drugiej stronie recepcji wydawało się, że ludzie  stać w kolejce przez absolutnie wieki. Poprosiliśmy o rezerwację na wysokie piętro i podwójne łóżko w dniu przyjazdu, powiedziano nam, że przepraszamy, nie jest możliwe. Podczas rezerwacji wyjaśnialiśmy również, że powodem naszych wakacji było świętowanie naszej złotej rocznicy ślubu. Nie wspomniano o tym. Niestety, po kilku dniach goście w sąsiednim pokoju zaczęli palić papierosy na balkonie. Ponieważ nie jesteśmy palaczami, nie mogliśmy usiąść na balkonie. Chyba wszyscy lubimy spędzać wakacje na słońcu. Zgłosiłem to do „relacji z gośćmi”, którzy powiedzieli „nie”, że nie powinno się to zdarzyć, ponieważ palenie w pokojach i balkonach jest ściśle sprzeczne z hiszpańskim prawem. nie zrobili jednak nic, aby temu zapobiec, oprócz wysłania MNIE silnie sformułowanego listu z informacją o naruszeniu hiszpańskiego prawa palenia w pokojach lub na balkonach. Palenie trwało bez końca, ponownie rozmawiałem z „Lucą” w relacjach z gośćmi, który powiedział mi, że nie, że się mylę i że palenie na balkonach nie było kwestią prawa hiszpańskiego ani żadnego innego. Więc oczywiście lewa ręka nie mówi do prawej ręki. W końcu rozmawiałem z kierownikiem „relacji z gośćmi” po tym, jak kazano mi umówić się na spotkanie. | naprawdę) Zaproponował, że przeniesie nas do innego pokoju, żeby nie musiał radzić sobie z problemem. Jasną stroną tego są bezlitosne wysiłki przedstawiciela TUI na miejscu, który na próżno próbował rozwiązać ten problem, ale nawet on ze swoim płynnym hiszpańskim natknął się na ścianę z cegły i nieuniknione wzruszenie ramionami. Podsumowując, nie polecam tego hotelu nikomu.

220allann
Wyjątkowy
2020-01-09

Ten hotel jest na trzecim miejscu na naszej liście najlepszych wakacji, choć był przeciwko Malediwom i Cyprowi. Zarezerwowaliśmy przez tui, jak zawsze, ale obawiam się, że nie mogą wziąć udziału w tym święcie. Otrzymaliśmy nieprawidłowe informacje, że nasz lot odlatuje z południowego terminalu w Gatwick z powodu zmiany samolotu, podobnie jak inni pasażerowie, ale tak nie było. Potem mieliśmy trzygodzinne opóźnienie, dzięki czemu bardzo późno dotarliśmy do hotelu. Nasz lot powrotny był gorszy, ponieważ miejsca, które zarezerwowaliśmy, znajdowały się w innym miejscu niż mapa samolotu, z której je wybraliśmy. Inni pasażerowie zarezerwowali dodatkowe miejsca na nogi, ale na tym samolocie nie było żadnego. Samolot został zmieniony na samolot iberyjski, a załoga lotnicza bardzo dobrze starała się pomieścić wszystkich. Tym razem tui było dla nas dużym rozczarowaniem. Przyjechaliśmy do Guayamina tuż przed północą 22 grudnia i zameldowaliśmy się. Nasz pokój znajdował się na podłodze Penthouse, która była trochę wysoko, ponieważ windy są szklane i nie jesteśmy dobrzy w wysokości, ale przeżyliśmy. Pokój był trochę mały, ale łazienka była oddzielna od pokoju, co dawało nam nieco więcej prywatności niż w innych pokojach, w których wanna jest w samym pokoju. Byliśmy zadowoleni z garderoby, zestawów do parzenia kawy i herbaty, sejfu itp. Nasz balkon był duży i wychodził na front hotelu, więc było tam bardzo cicho z pięknym widokiem na góry. Była utrzymywana w czystości przez uroczą panią prowadzącą dom, którą mieliśmy. Okazało się, że śniadanie i lunch są dla nas najlepszym posiłkiem, więc nie mieliśmy posiłków wieczornych, ponieważ pierwszej nocy stwierdziliśmy, że jedzenie jest ograniczone i nadmiernie ugotowane. Ale reszta jedzenia, które mieliśmy było bardzo miłe. Gdy byliśmy tutaj w czasie Świąt Bożego Narodzenia, odbyła się uroczysta kolacja, ale ponieważ nie przyszliśmy, aby świętować Boże Narodzenie (chciałem po prostu uciec od tego, szczerze mówiąc), nie wzięliśmy udziału, ale słyszeliśmy, że było bardzo miło. Rozrywka w noc Bożego Narodzenia była jedną z najlepszych, jakie kiedykolwiek widzieliśmy. Trzej tenorzy byli niesamowitymi, bardzo utalentowanymi niesamowitymi śpiewakami. Zdecydowanie nie twoja przeciętna rozrywka. Hołd zespołu Beatlesów to także świetna rozrywka. Pracownicy tutaj są wspaniali i pracują bardzo ciężko, są zawsze szczęśliwi, uprzejmi i bardzo przyjaźni. Szczególnie pracownicy baru są bardzo dobrzy, zawsze gościnni i chętnie rozmawiają. Eloy był postacią, dziękuję za nasze bardzo udane popołudnia w barze z tobą. Sam hotel jest pięknie utrzymany wewnątrz i na zewnątrz. Baseny są piękne, z dużą ilością leżaków dla wszystkich. Najlepszą rzeczą, jaką znaleźliśmy, była cisza i spokój. W niektóre dni można by pomyśleć, że byliście jedynymi osobami, ponieważ było tak cicho. Właśnie dlatego tak bardzo nam się tu podobało, ponieważ bycie dorosłym jest dla nas koniecznością, a ten hotel nie zawiódł. Okolica hotelu jest pełna życia, sklepy otwarte są nawet w Boże Narodzenie. Ale nie mają wpływu na sam hotel. Zastanawiamy się nad ponownym świętem Bożego Narodzenia, ponieważ tak bardzo nam się podobał nasz tydzień. Dziękujemy księżniczce Guayamina za cudowne wakacje, nasza ciężka praca w okresie świątecznym została przez nas bardzo doceniona.

millykent
Wyjątkowy
2020-01-09

Świetny hotel w doskonałej lokalizacji. Czyste w każdym miejscu publicznym i pokojach. Mini bar, lodówka i wifi. Bez żelaza. . ale to jest wybredne. Rozrywka trochę chybił trafił. Obsługa i personel są świetne. Bufet jest w porządku. Basen i łatwy dostęp do promenady. Wrócimy

julieo4666
2020-01-09

Zarezerwowany w hotelu i przy wejściu do pokoju przydzielono mu pokój 9062, miał dziwny aromat, który początkowo przypisywałem używanym środkom czyszczącym. Gdy wróciłem do pokoju później tej nocy, zapach był znacznie gorszy i myślałem, że jest późno, ale rano zobaczę przyjęcie, obudziłem się, a moje oczy płynęły i czułem się mocny. Pierwszą rzeczą rano zapytałem pokojówkę, czy może sprawdzić mój pokój, i zgodziła się, że czuje dziwny zapach, zadzwoniła do recepcji i natychmiast pojawił się facet od konserwacji, żeby to sprawdzić. Rozmawiałem z nim i powiedziałem, że mogą to być opary z klimatyzacji. Spojrzał na to, a potem spuścił wodę ze zlewu i prysznica i kilkakrotnie spłukał toaletę. Powiedział, że myślał, że są odpływy, a ponieważ wlot klimatyzacji znajdował się w pobliżu łazienki, wyczuwa zapach odpływu. Doradziłem mu, że już spuszczam wodę itp., Ale doradzono mi, aby spróbować ponownie następnego wieczoru. Zdecydowałem, że muszę zmienić pokój, poszedłem do recepcji i wyjaśniłem senario. Zaproponowano mi pokój obok, ale poprosiłem, że mogę przenieść się w inne miejsce, ponieważ nie byłem pewien, czy to tylko mój pokój w tym miejscu. Recepcjonistka nie była bardzo otwarta, dopóki nie zgłosiłem się na ochotnika, aby zapłacić za upgrade, więc hej Presto dostałem pokój za dodatkową opłatą, ponieważ moje zdrowie jest ważniejsze i nie chciałem zepsuć przerwy. Jestem zirytowany faktem, że musiałem zapłacić za zmianę pokoju i czułem, że obsługa klienta w hotelu byłaby znacznie lepsza.  Zarezerwowałem z TUI i ich bardzo dobrą aplikacją, która miała wszystko, czego można sobie życzyć w czasie lotu, tempa i wycieczek, również miała kontakt z przedstawicielami i otrzymała kontakt w ciągu 24 godzin. Wysłałem szczegółową wiadomość wyrażającą moje zaniepokojenie pokojem i zasugerowałem, aby sprawdziły, aby pokój nie został przeniesiony do nowych gości, ponieważ myślałem, że hotel nie potraktował mnie poważnie, ponieważ może to stanowić potencjalne zagrożenie dla zdrowia. Odpowiedź Daniela z obsługi klienta, którą reprezentują Twoi przedstawiciele, będzie w hotelu między 14.00 a 17.00, więc przyjdź i zobacz ich, tyle jeśli chodzi o dbanie o klientów. Na wartość nominalną hotel jest ładnym, nowoczesnym hotelem ponad przeciętne jedzenie, personel baru może zostać ulepszony, zależy to od baru, do którego się wybierasz. Mam kolejne 4 dni, więc zobaczę, jak się potoczy. .

iancK5022RH
Bardzo dobry
2019-07-13

Informacje podstawowe: para z Polski, opcja HB. Recepcja: obsługa mówi płynnie w języku angielskim i niemieckim. Uprzejmi i pomocni. Goście: głównie z Wielkiej Brytanii i Niemiec; pojedynczy goście innych narodowości; podczas naszego 10 - dniowego pobytu oprócz nas nie było nikogo z Polski. Pokoje: sprzątane codziennie + wymiana ręcznika. W lodówce zestaw powitalny (napoje gazowane słodzone, piwo i woda); za uzupełnienie trzeba zapłacić. Woda niegazowana dostarczana codziennie, bezpłatna. Łóżka bardzo wygodne; duże, na kółkach, 2 pojedyncze w pokoju 2 - osobowym. Łazienka oddzielona od pokoju matową szybą. Balkon z widokiem na ulicę. AC działa bez zarzutu. Pokój z tych w najniższej cenie - niczego nie brakuje. Posiłki: Restauracja Food Market - śniadania: lubiący świeże warzywa nie będą do końca zadowoleni, tylko pomidory i ogórki (smak pozostawia sporo do życzenia). Oprócz tego płatki, pancakes, wędliny, sery żółte i biały, dżemy, mleko, jogurty, bakalie, owoce i potrawy typowe dla gości z Wielkiej Brytanii. Obiadokolacja: duży wybór potraw typowych dla kuchni włoskiej, chińskiej, japońskiej, hiszpańskiej. Zawsze dwie zupy. Potrawy zwykle wymagają użycia przypraw (sól, pieprz). Desery i owoce. Restauracja The Roast: przy pobycie 10- dniowym otrzymujesz 2 - krotną możliwość rezerwacji restauracji (w recepcji lub w automatach dostępnych w holu hotelowym). ! Niestety goście nie zawsze przestrzegają oczywistych zasad dotyczących ubioru podczas posiłków w restauracji (obsługa restauracji nie reaguje za zasady ustalone przez hotel). Basen - przedzielony na dwie części o różnych temperaturach wody. Basen nie jest zbyt oblegany; głębokość i długość niecki basenowej nieco za mała na swobodne pływanie. W pokoju ręcznik basenowy wymieniany na czysty u ratownika na basenie (przy pobycie 10 dniowym otrzymujesz 2 talony na wymianę). Leżaki z parasolem dla dwóch osób dostępne bez problemu. Plaża: ciemna, wulkaniczna, 2 minuty od hotelu; wyjście tylną bramą hotelową (otwierasz opaską otrzymaną przy zameldowaniu). Poza hotelem: - warto zobaczyć: klify w Los Gigantes (dojedziesz lokalnym autobusem Titsa nr 477), wioskę Masca, Pico del Teide , Loro Park i Siam Park. -jeśli jesteś smakoszem lodów własnej produkcji to idąc deptakiem od Marketu Dino w kierunku plaży skręć w lewo i tam odnajdziesz maleńką lodziarnię prowadzaną przez Włochów.

czaroit

Guayarmina Princess - informacje

Hotel Guayarmina Princess to 4-gwiazdkowy obiekt zlokalizowany w centrum Costa Adeje, zaledwie 150 m od plaży Fanabe. Hotel przeznaczony jest dla osób dorosłych (16+) i został całkowicie wyremontowany w 2018 roku. Na gości czekają tu liczne udogodnienia: 3 restauracje, 6 barów, 4 baseny, a także strefa spa, siłownia i zajęcia sportowe. Rozrywkę zapewnią odbywające się w hotelu przedstawienia, animacje oraz muzyka wykonywana na żywo.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Spa
  • Kryty basen
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • w centrum Costa Adeje
  • ok. 150 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 30 min
World map
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(2947 opinii)
(2947 opinii)
    Czystość
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
  • czaroit2019-07-13
    Bardzo dobry

    Informacje podstawowe: para z Polski, opcja HB. Recepcja: obsługa mówi płynnie w języku angielskim i niemieckim. Uprzejmi i pomocni. Goście: głównie z Wielkiej Brytanii i Niemiec; pojedynczy goście innych narodowości; podczas naszego 10 - dniowego pobytu oprócz nas nie było nikogo z Polski. Pokoje: sprzątane codziennie + wymiana ręcznika. W lodówce zestaw powitalny (napoje gazowane słodzone, piwo i woda); za uzupełnienie trzeba zapłacić. Woda niegazowana dostarczana codziennie, bezpłatna. Łóżka bardzo wygodne; duże, na kółkach, 2 pojedyncze w pokoju 2 - osobowym. Łazienka oddzielona od pokoju matową szybą. Balkon z widokiem na ulicę. AC działa bez zarzutu. Pokój z tych w najniższej cenie - niczego nie brakuje. Posiłki: Restauracja Food Market - śniadania: lubiący świeże warzywa nie będą do końca zadowoleni, tylko pomidory i ogórki (smak pozostawia sporo do życzenia). Oprócz tego płatki, pancakes, wędliny, sery żółte i biały, dżemy, mleko, jogurty, bakalie, owoce i potrawy typowe dla gości z Wielkiej Brytanii. Obiadokolacja: duży wybór potraw typowych dla kuchni włoskiej, chińskiej, japońskiej, hiszpańskiej. Zawsze dwie zupy. Potrawy zwykle wymagają użycia przypraw (sól, pieprz). Desery i owoce. Restauracja The Roast: przy pobycie 10- dniowym otrzymujesz 2 - krotną możliwość rezerwacji restauracji (w recepcji lub w automatach dostępnych w holu hotelowym). ! Niestety goście nie zawsze przestrzegają oczywistych zasad dotyczących ubioru podczas posiłków w restauracji (obsługa restauracji nie reaguje za zasady ustalone przez hotel). Basen - przedzielony na dwie części o różnych temperaturach wody. Basen nie jest zbyt oblegany; głębokość i długość niecki basenowej nieco za mała na swobodne pływanie. W pokoju ręcznik basenowy wymieniany na czysty u ratownika na basenie (przy pobycie 10 dniowym otrzymujesz 2 talony na wymianę). Leżaki z parasolem dla dwóch osób dostępne bez problemu. Plaża: ciemna, wulkaniczna, 2 minuty od hotelu; wyjście tylną bramą hotelową (otwierasz opaską otrzymaną przy zameldowaniu). Poza hotelem: - warto zobaczyć: klify w Los Gigantes (dojedziesz lokalnym autobusem Titsa nr 477), wioskę Masca, Pico del Teide , Loro Park i Siam Park. -jeśli jesteś smakoszem lodów własnej produkcji to idąc deptakiem od Marketu Dino w kierunku plaży skręć w lewo i tam odnajdziesz maleńką lodziarnię prowadzaną przez Włochów.

  • 220allann2020-01-21

    Rezerwacja była dość dobrze dla nas przygotowana i byliśmy „klasą platynową” Po drugiej stronie recepcji wydawało się, że ludzie  stać w kolejce przez absolutnie wieki. Poprosiliśmy o rezerwację na wysokie piętro i podwójne łóżko w dniu przyjazdu, powiedziano nam, że przepraszamy, nie jest możliwe. Podczas rezerwacji wyjaśnialiśmy również, że powodem naszych wakacji było świętowanie naszej złotej rocznicy ślubu. Nie wspomniano o tym. Niestety, po kilku dniach goście w sąsiednim pokoju zaczęli palić papierosy na balkonie. Ponieważ nie jesteśmy palaczami, nie mogliśmy usiąść na balkonie. Chyba wszyscy lubimy spędzać wakacje na słońcu. Zgłosiłem to do „relacji z gośćmi”, którzy powiedzieli „nie”, że nie powinno się to zdarzyć, ponieważ palenie w pokojach i balkonach jest ściśle sprzeczne z hiszpańskim prawem. nie zrobili jednak nic, aby temu zapobiec, oprócz wysłania MNIE silnie sformułowanego listu z informacją o naruszeniu hiszpańskiego prawa palenia w pokojach lub na balkonach. Palenie trwało bez końca, ponownie rozmawiałem z „Lucą” w relacjach z gośćmi, który powiedział mi, że nie, że się mylę i że palenie na balkonach nie było kwestią prawa hiszpańskiego ani żadnego innego. Więc oczywiście lewa ręka nie mówi do prawej ręki. W końcu rozmawiałem z kierownikiem „relacji z gośćmi” po tym, jak kazano mi umówić się na spotkanie. | naprawdę) Zaproponował, że przeniesie nas do innego pokoju, żeby nie musiał radzić sobie z problemem. Jasną stroną tego są bezlitosne wysiłki przedstawiciela TUI na miejscu, który na próżno próbował rozwiązać ten problem, ale nawet on ze swoim płynnym hiszpańskim natknął się na ścianę z cegły i nieuniknione wzruszenie ramionami. Podsumowując, nie polecam tego hotelu nikomu.

  • millykent2020-01-09
    Wyjątkowy

    Ten hotel jest na trzecim miejscu na naszej liście najlepszych wakacji, choć był przeciwko Malediwom i Cyprowi. Zarezerwowaliśmy przez tui, jak zawsze, ale obawiam się, że nie mogą wziąć udziału w tym święcie. Otrzymaliśmy nieprawidłowe informacje, że nasz lot odlatuje z południowego terminalu w Gatwick z powodu zmiany samolotu, podobnie jak inni pasażerowie, ale tak nie było. Potem mieliśmy trzygodzinne opóźnienie, dzięki czemu bardzo późno dotarliśmy do hotelu. Nasz lot powrotny był gorszy, ponieważ miejsca, które zarezerwowaliśmy, znajdowały się w innym miejscu niż mapa samolotu, z której je wybraliśmy. Inni pasażerowie zarezerwowali dodatkowe miejsca na nogi, ale na tym samolocie nie było żadnego. Samolot został zmieniony na samolot iberyjski, a załoga lotnicza bardzo dobrze starała się pomieścić wszystkich. Tym razem tui było dla nas dużym rozczarowaniem. Przyjechaliśmy do Guayamina tuż przed północą 22 grudnia i zameldowaliśmy się. Nasz pokój znajdował się na podłodze Penthouse, która była trochę wysoko, ponieważ windy są szklane i nie jesteśmy dobrzy w wysokości, ale przeżyliśmy. Pokój był trochę mały, ale łazienka była oddzielna od pokoju, co dawało nam nieco więcej prywatności niż w innych pokojach, w których wanna jest w samym pokoju. Byliśmy zadowoleni z garderoby, zestawów do parzenia kawy i herbaty, sejfu itp. Nasz balkon był duży i wychodził na front hotelu, więc było tam bardzo cicho z pięknym widokiem na góry. Była utrzymywana w czystości przez uroczą panią prowadzącą dom, którą mieliśmy. Okazało się, że śniadanie i lunch są dla nas najlepszym posiłkiem, więc nie mieliśmy posiłków wieczornych, ponieważ pierwszej nocy stwierdziliśmy, że jedzenie jest ograniczone i nadmiernie ugotowane. Ale reszta jedzenia, które mieliśmy było bardzo miłe. Gdy byliśmy tutaj w czasie Świąt Bożego Narodzenia, odbyła się uroczysta kolacja, ale ponieważ nie przyszliśmy, aby świętować Boże Narodzenie (chciałem po prostu uciec od tego, szczerze mówiąc), nie wzięliśmy udziału, ale słyszeliśmy, że było bardzo miło. Rozrywka w noc Bożego Narodzenia była jedną z najlepszych, jakie kiedykolwiek widzieliśmy. Trzej tenorzy byli niesamowitymi, bardzo utalentowanymi niesamowitymi śpiewakami. Zdecydowanie nie twoja przeciętna rozrywka. Hołd zespołu Beatlesów to także świetna rozrywka. Pracownicy tutaj są wspaniali i pracują bardzo ciężko, są zawsze szczęśliwi, uprzejmi i bardzo przyjaźni. Szczególnie pracownicy baru są bardzo dobrzy, zawsze gościnni i chętnie rozmawiają. Eloy był postacią, dziękuję za nasze bardzo udane popołudnia w barze z tobą. Sam hotel jest pięknie utrzymany wewnątrz i na zewnątrz. Baseny są piękne, z dużą ilością leżaków dla wszystkich. Najlepszą rzeczą, jaką znaleźliśmy, była cisza i spokój. W niektóre dni można by pomyśleć, że byliście jedynymi osobami, ponieważ było tak cicho. Właśnie dlatego tak bardzo nam się tu podobało, ponieważ bycie dorosłym jest dla nas koniecznością, a ten hotel nie zawiódł. Okolica hotelu jest pełna życia, sklepy otwarte są nawet w Boże Narodzenie. Ale nie mają wpływu na sam hotel. Zastanawiamy się nad ponownym świętem Bożego Narodzenia, ponieważ tak bardzo nam się podobał nasz tydzień. Dziękujemy księżniczce Guayamina za cudowne wakacje, nasza ciężka praca w okresie świątecznym została przez nas bardzo doceniona.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Guayarmina Princess

  • hotel tylko dla dorosłych (16+)
  • ostatni całkowity remont w 2018 r.
  • kompleks basenów

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI