Goście cenią ten hotel za...
- Czystość
- Obsługa
- Lokalizacja
- Wartość
Servatur Waikiki - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Plac zabaw
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 500 m od centrum handlowego, ok. 50 m od przystanku autobusowego
- w centrum miejscowości Playa del Inglés
- ok. 1,1 km od plaży Playa del Inglés
- czas dojazdu z lotniska Aeropuerto de Gran Canaria ok. 40 min
- Czystość
- Obsługa
- Lokalizacja
- Wartość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Camper651925414372025-08-12Wyjątkowy
Na początku nie zrozumiałem tak dobrych opinii o tym hotelu , po kilku dniach zrozumiałem . Wiedziałem gdzie jadę do kraju hiszpańsko języcznego czyli czeka mnie starszy hotel. Po ostatnich wyprawach np do Bułgari , gdzie standard miałem rewelacyjny za pół tej ceny trochę się zawiodłem . Jednak z każdym dniem byłem coraz bardziej zachwycony tym hotelem . Po pierwsze jeżeli przyjeżdżasz sam bez dzieci - wybierz inny hotel . Po drugie jeżeli chcesz czystego wypoczynku nad basenem też poszukaj innego . Po trzecie jeżeli chcesz poczuć się jak Hiszpan na wakacjach to zapraszam :) Hotel obładowany w conajmniej 50% Hiszpanami , mają oni niesamowity vibe wiedzą jak się bawić . Nie są to sztywni Niemcy czy drący się Anglicy. Atmosfera panująca w hotelu to coś nie do opisania . Animator Johnatan rozgrzał nawet Niemców i Anglików , że w pewnym momencie tańczyło ponad 120 osób DOROSŁYCH „baby shark” zobaczenie tego na żywo nie do opisania . Największym atutem tego hotele to jedzenie . Tak właśnie przytyłem kiedyś na 2 tygodniowych wakacjach w costa brava. Coś wspaniałego . Wieczory tematyczne sushi , chińskie makarony , krewetki małże no naprawdę srogo . Codziennie live cooking. Rewelacyjne drinki „gotowce” typu pinacolada , daiquiri fressa czy Mohito naprawdę się broni . Szybko kończąc przyjedziesz to się nie zawiedziesz . POLECAM
- Relax044706715392025-08-07
Byliśmy na wakacjach w lipcu tego roku z 9 miesięcznym dzieckiem. Niestety hotel nie spełnił naszych oczekiwań, więcej jest minusów niż plusów. Jeśli chodzi o minusy to: - w pokojach nie ma żadnego zestawu do parzenia kawy i herbaty, nawet czajnika do zagotowania wody dla dziecka. Dobrze że mieliśmy swój czajniczek żeby zagotować wodę na mleko. - w pokojach brak lodówki, przy małym dziecku to dodatkowy minus , nie da się przechować żadnego jedzenia. Lodówka płatna dodatkowo 9 euro za dobę tak nam powiedział pan z recepcji. Cena nienormalna zwłaszcza że w hotelu 4 gwiazdkowym lodówka powinna być w standardzie w każdym pokoju tak samo jak zestaw do parzenia kawy i herbaty. - bardzo źle działająca klimatyzacja przy wyższej temperaturze w dzień kompletnie nie wydajna, nic nie chłodzi. Jedynie w nocy lekko schładza. Na początku pobytu wogole nie działała zgłosiliśmy problem na recepcji i pan serwisant wymienił filtry bo tak to wogole by chyba nie działała. Generalnie w lobby też brak klimatyzacji. - bardzo dużo leżaków przy basenie , ciężko nawet przejść, leżaki brudne, nie czyszczone i niestety od samego rana wszystkie porezerwowane na cały dzień. Ciężko coś znaleźć wolnego. - basen jest za mały na taką ilość gości, powinien być drugi wtedy byłoby inaczej. - jedzenie w hotelu nie za dobre, niedoprawione, mięso praktycznie nie jadalne, jedynie dobre ryby , pizza i produkty na kanapki i sałatki, jak na hotel 4 gwiazdkowy i Hiszpanie to jedzenie słabe. Niby się wydaje że duży wybór ale nie ma w czym wybrać bo niesmaczne. Mały bufet słodkości. Owoce bardzo słabe jak na Hiszpanie. W restauracji są dwa bufety niby takie same ale nie raz było tak że w jednej części restauracji było coś czego w drugiej nie było. Nie powinno tak być zwłaszcza że trzeba przejść całą restauracje żeby coś znaleźć. - hotel wymaga odświeżenia, podłoga w barach i restauracji pozostawia wiele do życzenia tak samo jak kostka przy basenie. - w hotelu w pokojach w nocy jest bardzo głośno, ciągle słychać trzaskanie drzwiami, wrzaski, śmiechy, biegające dzieci. Od strony ulicy przy otwarciu drzwi balkonowych potwornie głośno, bo ulica jest bardzo ruchliwa. - drinki nie za dobre, soki tak samo, sam cukier. Drinki podawane w plastikach. Kubki plastikowe w restauracji wyglądały jakby były tylko przepłukiwane a nie myte. - filiżanki na kawę czy herbatę były brudne, ciężko było znaleźć czysta filiżankę bez śladów użytkowania. Jednak w hotelu powinni dbać o takie rzeczy. Plusy: - miła obsługa w restauracji i miłe panie sprzątające - snack bar - lokalizacja ( jeśli komuś zależy na bliskości centrum i plaży ) do plaży spacerkiem 15 minut. Sama wyspa niestety mocno przereklamowana. Mało rzeczy do zwiedzania, mało ciekawych miejsc, plaże też niestety średnie, jedynie playa de amadores jest ładna natomiast bardzo ciężko znaleźć na niej wolne leżaki i jest strasznie zatłoczona. Oceanarium w la Palmas warte zobaczenia.
- Monika M2025-07-07
Servatur Waikiki – rozczarowujący pobyt mimo pięknej wyspy (27.06–04.07) Na Gran Canarię wrócimy na pewno – wyspa jest piękna, klimatyczna i pełna uroku, ale niestety hotel Servatur Waikiki nie spełnił naszych oczekiwań. Przyjechaliśmy do hotelu późno, bo o 00:00 Zostaliśmy miło przywitani przez recepcjonistę, który świetnie mówił po angielsku i dokładnie wszystko wytłumaczył – gdzie są pokoje, co i jak działa w hotelu. Niestety, mimo że nasza doba hotelowa zaczęła się od godziny 15:00, nikt nie zaproponował nam nawet drobnego posiłku po podróży, co było rozczarowujące przy wykupionym all inclusive. Zamieszkaliśmy w budynku B, na 6. piętrze. Pokoje były w miarę czyste, choć w jednym z nich brakowało lodówki – poinformowano nas, że nie mają zapasu i nie da się jej dostawić. Pokoje sprzątano codziennie, ręczniki wymieniano, jeśli zostawiliśmy je w łazience, natomiast pościel nie została zmieniona przez cały tydzień. Największy problem to obecność karaluchów. Kilkukrotnie widzieliśmy je: na ziemi przy strefie jadalnej, przy napojach na blacie w restauracji, wieczorami w barze, przy strefie gier oraz windach – było ich naprawdę dużo. Zaczęliśmy czytać opinie o innych hotelach, bo rozumiemy, że na Gran Canarii to może się zdarzać. Jednak w sąsiednich obiektach – nawet tych zlokalizowanych obok, za płotem – nie ma takich zgłoszeń, co sugeruje, że to nie problem wyspy, a konkretnego obiektu. Jedzenie w hotelu jest raczej dobre – każdy znajdzie coś dla siebie. Była też strefa bez glutenowa. Basen duży i czysty, wystarczający dla liczby gości. Niestety, od rana wszystkie leżaki były zajmowane ręcznikami, co uniemożliwiało swobodne korzystanie z basenu w ciągu dnia. Na minus zapamiętam też zachowanie jednego z barmanów – starszego pana, który był opryskliwy i nieprzyjemny. Byłam też świadkiem niepokojącej sytuacji – pani z obsługi kuchni na barze rozcięła sobie rękę i mimo dużego obłożenia nikt z personelu jej nie pomógł. Musiała dalej pracować na zmywaku z otwartą raną, a współpracownicy tylko dokładali kolejne naczynia – to nie tylko nieprofesjonalne, ale też niehigieniczne. W dniu wyjazdu nasza doba kończyła się o 15:00, a wylot mieliśmy dopiero o 23:00. Zapytaliśmy, czy można dokupić pokój – niestety nie było takiej możliwości z powodu dużego obłożenia. Poinformowano nas jednak, że możemy skorzystać z prysznica w dolnej części hotelu i pozostać z opaskami do samego wyjazdu. Ja i mój mąż bez problemu otrzymaliśmy klucz do prysznica, ale nasza siostra, która przyszła godzinę później, została odesłana przez innego recepcjonistę, który twierdził, że trzeba było zarezerwować wcześniej – choć nikt jej o tym nie poinformował. Traktowanie gości w zależności od tego, na kogo się trafi w recepcji, nie powinno mieć miejsca. Podsumowanie: 🌴 Gran Canaria – cudowna, magiczna wyspa, na którą na pewno wrócimy. Temperatura na wyspie ta pora 30-33 codziennie słonecznie. Wieczory dosyć chłodne. 🏨 Servatur Waikiki – zdecydowanie nie wrócimy do tego hotelu. Mimo kilku plusów (miła recepcja, basen, jedzenie), problemy z karaluchami, jakością obsługi i higieną zaważyły na ogólnej ocenie.
Dlaczego warto wybrać Servatur Waikiki
- darmowe Wi-Fi w hotelu
- udogodnienia dla dzieci
- komfortowe pokoje