Pobyt koniec czerwiec/początek lipca 2019.
Pierwsze wrażenia okropne. Zamiast pokoju na 4 osoby otrzymaliśmy maleńki pokoik chyba na dwie osoby z łóżkami na 3 osoby. Obsługa nie potrafiła powiedzieć co zrobić z drugim dzieckiem. Po awanturze wcisnęli na siłę dodatkowe łóżko. W efekcie cała powierzchnia była zajęta łózkami. Walizki na stole i pod jednym z łóżek. Miniaturowa szafka tam tylko proforma. Dostawki zablokowały możliwość otwierania drzwi na balkon. A na balkonie panował potworny smród bo pokój był zlokalizowany bezpośredni nad magazynem brudnej pościeli i brudnych ręczników. Dodatkowo na balkonie zmagazynowane krzesło i szafki usunięte z pokoju aby wstawić łóżko.
Pokój chyba nie był sprzątany - było brudno (stół, podłoga) Łazienka: zepsuta spłuczka, zatkana umywalka, zepsuty odpływ wody z wanny (nie dało się nijak otworzyć korka i spuścić wody). Wieczorem mieliśmy pełną wannę i pełną umywalkę brudnej wody. Po kolejnej awanturze recepcja obiecała przeprowadzkę do normalnego pokoju w dniu następnym o 12.00. Rezydentka była bezradna, raczej interesowała ją sprzedaż wycieczek jak realna pomoc. Wymiana pokoju to kolejna awantura - przekazali kartę i poprosili aby sobie oglądnąć pokój. Niestety karta nie działała, nie dało się nią otworzyć pokoju - przespacerowaliśmy się jaki idioci tam i z powrotem kilkaset metrów. W końcu zdobyli działająca kartę. Nowy pokój był w porządku. Wszystko sprawne i czysto. Na stole butelka wina i jakieś owoce w formie chyba rekompensaty. W każdym bądź razie dwa dnie wakacji zmarnowane. W pewnym sensie dotyczy to także grupy naszych znajomych którzy również jakoś przeżywali nasze kłopoty i starali się pomóc.
W kolejne dni było OK. Fajne imprezy na plaży (piana) i wieczorne na basenie (też piana), świetne show - występy profesjonalnych grup akrobatycznych i innych artystów. Disco na trawie, a potem w "jaskini". niestety niereformowalny DJ który wypłaszał gości okropną sieczką (tureckie, rosyjskie i angielskie techno). Raz czy dwa udało się go uprosić i zagrał kilka fajnych tanecznych kawałków. Ale max 2-3 piosenki i powrót do łomotu bez rytmu, melodii i sensu. Nie odczuwało się nigdzie tłoku. Nie było większych problemów z leżakiem nawet koło południa. Oczywiście duża cześć leżaków zablokowana ręcznikami wcześnie rano, ale nas kręci raczej morze. leżaki na plaży odsunięte od morza (gniazda żółwi), plaża niezbyt ładna, ale w sumie OK, fajne molo, w wodzie raczej żwirek i kamienie. Świetnie zorganizowana dystrybucja wody i jogurtu. Jedzenie dobre, poprawne, fajne przekąski, obiady w barze blisko plaży lub w głównej restauracji. Drinki i piwo akceptowalne. Wszędzie kosza na psute kubki, szklanki itp. Teren ładnie utrzymany, czysty, fajna zieleń. Przez kilka dni na korytarzach w bocznych skrzydłach nie działała klimatyzacja, potem została uruchomiona. Obsługa raczej miła, choć pojawiały się smutasy i agresywni pseudo fotografowie i inny wyłudzacze kasy. Wakacje w sumie udane, choć dwa dni stracone, reklamacja w toku. Hotel polecam ale radzę bezwzględnie walczyć o to za co się płaci.
Goscie: większość Rosjanie (60-70%) ze wszystkich zakątków Rosji, Polacy, trochę Niemców, Anglików, Czechów, Holendrów, Belgów lub Francuzów, Kazachów, Ukraińców, Turków, Węgrów, Słowaków.
Waldek19712019-09-25
2021-08-18
Pierwsze wrażenie po przyjeździe... Bardzo nie zadowalające a wręcz rozczarowanie.
Od lat podróżuje po świecie i nie stety muszę stwierdzić że obsługa hotelu.. A przede wszystkim recepcja... dramat! Hotel nastawiony na klijentow z Rosji, restauracja bary, recepcja panie sprzątające, od pierwszego kontaktu komunikują się z gośćmi po Rusku co najgorsze 85%pracownikow nie rozumie po angielsku czy niemiecku! Pomijając fakt że kelnerka o imieniu (Nejsza) Nese była bardzo nie miła i kompletnie nie profesjonalna odmawiajac podania drików i napoi mówiąc że jest ich za dużo!
Nigdy wcześniej z czymś takim się nie spotkałam all inklusive hptelc5*! Dla ścisłości było nas 7 osób w tym 3 dzieci. Plusy pobytu... Ogólnie czystość w hotelu bez zarzutu, jedzenie bardzo smaczne,codziennie coś nowego.atrakcje wieczorne...na 4 pomijając fakt że jeden wieczór grał zespół z Rosji a co za tym idzie piosenki były śpiewane tylko po rosyjsku.
Dobze ze chociaż kuchnia i wycieczki krajoznawcze przypominaly nam gdzie naprawdę jesteśmy.
iwonah2152021-08-18
Wyjątkowy
2021-06-21
Jesteśmy z Polski, jest super miła obsługa i wiele fajnych rzeczy które można robić w tym hotelu. Blisko plaży I ciepła woda i dużo jedzenia do wyboru jednym słowem jest wszystko super. Jesteśmy zadowolni z wybór tego hotelu.
R9165PLmicha_k2021-06-21
Bardzo dobry
2021-05-19
Właśnie wróciłem po tygodniowym pobycie z małymi dziećmi. Szczególne uznanie należy się animatorom. Dzieci były zachwycone Jennet i Maria. Bardzo pozytywny DJ Murat. Polecam ten hotel dla rodzin z dziećmi.
Pietjaz772021-05-19
Bardzo dobry
2020-09-25
Hotel fajny. Teren rozległy. Pokój ok. Sprzątanie pokoju bez uwag. Nie wiem jak to wygląda w dobie Covid 19, ale mnie osobiście brakowało animacji. Był tylko dart, aqua aerobik, aerobik i to wszystko. Jeśli chodzi o jedzenie to smaczne tylko w porównaniu do poprzednich wizyt w innych hotelach 5 - gwiazdkowych wydaje się, że jedzenie mało urozmaicone. Posiłki nakładane przez obsługę. Na plus jeden wieczór, gdzie na kolacje były owoce morza (kraby, raki, mule, małże, sushi. Na plus obsługa. Obsługa na plus. Szczególnie w pamięci zapadła kelnerka obsługująca w barze przy plaży. Na imię miała Serife.
Maseczki były wymagane, ale mało kto nosił na ternie obiektu. Pilnowane było noszenie w restauracji. Jeśli ktoś nie miał własnej to obsługa wydawała.
jkrawczyk19722020-09-25
Bardzo dobry
2019-09-25
Pobyt koniec czerwiec/początek lipca 2019.
Pierwsze wrażenia okropne. Zamiast pokoju na 4 osoby otrzymaliśmy maleńki pokoik chyba na dwie osoby z łóżkami na 3 osoby. Obsługa nie potrafiła powiedzieć co zrobić z drugim dzieckiem. Po awanturze wcisnęli na siłę dodatkowe łóżko. W efekcie cała powierzchnia była zajęta łózkami. Walizki na stole i pod jednym z łóżek. Miniaturowa szafka tam tylko proforma. Dostawki zablokowały możliwość otwierania drzwi na balkon. A na balkonie panował potworny smród bo pokój był zlokalizowany bezpośredni nad magazynem brudnej pościeli i brudnych ręczników. Dodatkowo na balkonie zmagazynowane krzesło i szafki usunięte z pokoju aby wstawić łóżko.
Pokój chyba nie był sprzątany - było brudno (stół, podłoga) Łazienka: zepsuta spłuczka, zatkana umywalka, zepsuty odpływ wody z wanny (nie dało się nijak otworzyć korka i spuścić wody). Wieczorem mieliśmy pełną wannę i pełną umywalkę brudnej wody. Po kolejnej awanturze recepcja obiecała przeprowadzkę do normalnego pokoju w dniu następnym o 12.00. Rezydentka była bezradna, raczej interesowała ją sprzedaż wycieczek jak realna pomoc. Wymiana pokoju to kolejna awantura - przekazali kartę i poprosili aby sobie oglądnąć pokój. Niestety karta nie działała, nie dało się nią otworzyć pokoju - przespacerowaliśmy się jaki idioci tam i z powrotem kilkaset metrów. W końcu zdobyli działająca kartę. Nowy pokój był w porządku. Wszystko sprawne i czysto. Na stole butelka wina i jakieś owoce w formie chyba rekompensaty. W każdym bądź razie dwa dnie wakacji zmarnowane. W pewnym sensie dotyczy to także grupy naszych znajomych którzy również jakoś przeżywali nasze kłopoty i starali się pomóc.
W kolejne dni było OK. Fajne imprezy na plaży (piana) i wieczorne na basenie (też piana), świetne show - występy profesjonalnych grup akrobatycznych i innych artystów. Disco na trawie, a potem w "jaskini". niestety niereformowalny DJ który wypłaszał gości okropną sieczką (tureckie, rosyjskie i angielskie techno). Raz czy dwa udało się go uprosić i zagrał kilka fajnych tanecznych kawałków. Ale max 2-3 piosenki i powrót do łomotu bez rytmu, melodii i sensu. Nie odczuwało się nigdzie tłoku. Nie było większych problemów z leżakiem nawet koło południa. Oczywiście duża cześć leżaków zablokowana ręcznikami wcześnie rano, ale nas kręci raczej morze. leżaki na plaży odsunięte od morza (gniazda żółwi), plaża niezbyt ładna, ale w sumie OK, fajne molo, w wodzie raczej żwirek i kamienie. Świetnie zorganizowana dystrybucja wody i jogurtu. Jedzenie dobre, poprawne, fajne przekąski, obiady w barze blisko plaży lub w głównej restauracji. Drinki i piwo akceptowalne. Wszędzie kosza na psute kubki, szklanki itp. Teren ładnie utrzymany, czysty, fajna zieleń. Przez kilka dni na korytarzach w bocznych skrzydłach nie działała klimatyzacja, potem została uruchomiona. Obsługa raczej miła, choć pojawiały się smutasy i agresywni pseudo fotografowie i inny wyłudzacze kasy. Wakacje w sumie udane, choć dwa dni stracone, reklamacja w toku. Hotel polecam ale radzę bezwzględnie walczyć o to za co się płaci.
Goscie: większość Rosjanie (60-70%) ze wszystkich zakątków Rosji, Polacy, trochę Niemców, Anglików, Czechów, Holendrów, Belgów lub Francuzów, Kazachów, Ukraińców, Turków, Węgrów, Słowaków.
Waldek19712019-09-25
2021-08-18
Pierwsze wrażenie po przyjeździe... Bardzo nie zadowalające a wręcz rozczarowanie.
Od lat podróżuje po świecie i nie stety muszę stwierdzić że obsługa hotelu.. A przede wszystkim recepcja... dramat! Hotel nastawiony na klijentow z Rosji, restauracja bary, recepcja panie sprzątające, od pierwszego kontaktu komunikują się z gośćmi po Rusku co najgorsze 85%pracownikow nie rozumie po angielsku czy niemiecku! Pomijając fakt że kelnerka o imieniu (Nejsza) Nese była bardzo nie miła i kompletnie nie profesjonalna odmawiajac podania drików i napoi mówiąc że jest ich za dużo!
Nigdy wcześniej z czymś takim się nie spotkałam all inklusive hptelc5*! Dla ścisłości było nas 7 osób w tym 3 dzieci. Plusy pobytu... Ogólnie czystość w hotelu bez zarzutu, jedzenie bardzo smaczne,codziennie coś nowego.atrakcje wieczorne...na 4 pomijając fakt że jeden wieczór grał zespół z Rosji a co za tym idzie piosenki były śpiewane tylko po rosyjsku.
Dobze ze chociaż kuchnia i wycieczki krajoznawcze przypominaly nam gdzie naprawdę jesteśmy.
iwonah2152021-08-18
Belek Beach Resort - informacje
Belek Beach Resort to idealny wybór dla rodzin z dziećmi. Obiekt usytuowany jest na terenie o powierzchni ok. 38 000 m2, gdzie znajdują się wszelkie udogodnienia zapewniające wspaniały wypoczynek. Aquapark ze zjeżdżalniami, minikluby oraz międzynarodowe animacje to tylko niektóre atrakcje przygotowane z myślą o najmłodszych gościach. Na dorosłych czekają: oferta sportowa, bogate zaplecze gastronomiczne, a także strefa spa, w której można odpocząć po dniu pełnym wakacyjnych doznań.
Najpopularniejsze udogodnienia:
Zjeżdżalnie dla dzieci
Plac zabaw
Kryty basen
Aquapark
Spa
TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Dla rodzin
Położenie:
ok. 7 km od centrum Belek
ok. 15 km od miejscowości Serik
bezpośrednio przy plaży
czas dojazdu z lotniska ok. 45 min
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(2413 opinii)
(2413 opinii)
Jakość noclegu
Pokoje
Obsługa
Wartość
Czystość
Lokalizacja
iwonah2152021-08-18
Pierwsze wrażenie po przyjeździe... Bardzo nie zadowalające a wręcz rozczarowanie.
Od lat podróżuje po świecie i nie stety muszę stwierdzić że obsługa hotelu.. A przede wszystkim recepcja... dramat! Hotel nastawiony na klijentow z Rosji, restauracja bary, recepcja panie sprzątające, od pierwszego kontaktu komunikują się z gośćmi po Rusku co najgorsze 85%pracownikow nie rozumie po angielsku czy niemiecku! Pomijając fakt że kelnerka o imieniu (Nejsza) Nese była bardzo nie miła i kompletnie nie profesjonalna odmawiajac podania drików i napoi mówiąc że jest ich za dużo!
Nigdy wcześniej z czymś takim się nie spotkałam all inklusive hptelc5*! Dla ścisłości było nas 7 osób w tym 3 dzieci. Plusy pobytu... Ogólnie czystość w hotelu bez zarzutu, jedzenie bardzo smaczne,codziennie coś nowego.atrakcje wieczorne...na 4 pomijając fakt że jeden wieczór grał zespół z Rosji a co za tym idzie piosenki były śpiewane tylko po rosyjsku.
Dobze ze chociaż kuchnia i wycieczki krajoznawcze przypominaly nam gdzie naprawdę jesteśmy.
R9165PLmicha_k2021-06-21
Wyjątkowy
Jesteśmy z Polski, jest super miła obsługa i wiele fajnych rzeczy które można robić w tym hotelu. Blisko plaży I ciepła woda i dużo jedzenia do wyboru jednym słowem jest wszystko super. Jesteśmy zadowolni z wybór tego hotelu.
Pietjaz772021-05-19
Bardzo dobry
Właśnie wróciłem po tygodniowym pobycie z małymi dziećmi. Szczególne uznanie należy się animatorom. Dzieci były zachwycone Jennet i Maria. Bardzo pozytywny DJ Murat. Polecam ten hotel dla rodzin z dziećmi.
Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
Aż 25 131
Klientów, w tym także 1195 w związku z COVID-19, skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków
689 420 zł
tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela
Aż 8496
w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji, w tym 1050 w związku z COVID-19
Większość Klientów
rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu
Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 wśród biur podróży w Polsce
pod względem obsłużonych klientów i przychodów w 2021 roku
Najwyższa gwarancja ubezpieczeniowa na polskim rynku
Międzynarodowe standardy bezpieczeństwa
Hotel
Dla dzieci
basen dla dzieci: zewnętrzny, zadaszony
łóżeczka dla dzieci: w cenie
opieka nad dziećmi: w zależności od sezonu, 10:00-23:45, za opłatą
menu dla niemowląt
menu dla dzieci
wysokie krzesełka dla dzieci
miniklub dla dzieci: 4-12 lat, kwiecień-listopad, w cenie
animacje dla dzieci: w zależności od sezonu
pokój gier i zabaw
plac zabaw
minidyskoteka: kwiecień-listopad, w zależności od warunków pogodowych, 20:30 - 21:00, w cenie
animacje dla nastolatków: w zależności od sezonu
Sport i wellness
W cenie
sauna fińska
łaźnia parowa
hammam
siłownia: 16+, 08:00-20:00
piłka nożna
siatkówka plażowa
minigolf
tenis stołowy
2 korty tenisowe
Płatne
strefa spa: 15+
masaże
zabiegi pielęgnacyjno-kosmetyczne
zabiegi kąpielowe
oświetlenie kortu tenisowego
aerobik
step aerobik
minipiłka nożna
sporty wodne
Rozrywka
zajęcia sportowe
międzynarodowe animacje dla dorosłych
lekki program animacyjny
przedstawienia
wieczory taneczne
muzyka na żywo
karaoke
boccia
rzutki
dyskoteka
Plaża
bezpośrednio przy plaży
prywatna
piaszczysto-żwirowa
leżaki
parasole
ręczniki w cenie
bar przy plaży
platforma kąpielowa
Basen
baseny: 6
basen typu activity: kwiecień-listopad; w zależności od warunków pogodowych, w cenie, zewnętrzny, ze słodką wodą, liczba zjeżdżalni: 5, leżaki
basen: kryty, ze słodką wodą, zadaszony, podgrzewany: listopad-kwiecień; w zależności od warunków pogodowych, wydzielona część basenu dla dzieci, leżaki
basen „Relax Pool": zewnętrzny, ze słodką wodą, leżaki, leżaki
basen typu infinity „Elite Pool": zewnętrzny, ze słodką wodą, wydzielona część basenu dla dzieci
ręczniki: w cenie
aquapark: kwiecień-listopad; w zależności od warunków pogodowych, zewnętrzny, liczba zjeżdżalni: 5
Wyposażenie
recepcja: 24 h
kantor: w recepcji
winda
sala TV
ogród
taras
Wi-Fi: w recepcji/lobby, w barze, przy basenie i w pokojach w cenie
sklep z pamiątkami
minimarket
butik
fryzjer
amfiteatr
pralnia: za opłatą
parking: w zależności od dostępności, strzeżony, w cenie
Karty
Visa, MasterCard, Maestro
Liczba pokojów
663
Kategoria lokalna
5 gwiazdek
Dodatkowe informacje
hotel nie akceptuje zwierząt
W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: mailowo, telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Jeśli potrzebują Państwo naszej pomocy TUI podczas wypoczynku, jesteśmy do Państwa dyspozycji telefonicznie, sms-owo oraz poprzez formularz kontaktowy. Szczegóły tutaj.
Przelot
Rezerwacja miejsc w samolocie
Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu
*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź
Opinie gości
Belek Beach Resort - opinie | właścicielem opinii jest TripAdvisor
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(2413 opinii)
(2413 opinii)
Jakość noclegu
Pokoje
Obsługa
Wartość
Czystość
Lokalizacja
iwonah2152021-08-18
Urop 2 rodziny
Pierwsze wrażenie po przyjeździe... Bardzo nie zadowalające a wręcz rozczarowanie.
Od lat podróżuje po świecie i nie stety muszę stwierdzić że obsługa hotelu.. A przede wszystkim recepcja... dramat! Hotel nastawiony na klijentow z Rosji, restauracja bary, recepcja panie sprzątające, od pierwszego kontaktu komunikują się z gośćmi po Rusku co najgorsze 85%pracownikow nie rozumie po angielsku czy niemiecku! Pomijając fakt że kelnerka o imieniu (Nejsza) Nese była bardzo nie miła i kompletnie nie profesjonalna odmawiajac podania drików i napoi mówiąc że jest ich za dużo!
Nigdy wcześniej z czymś takim się nie spotkałam all inklusive hptelc5*! Dla ścisłości było nas 7 osób w tym 3 dzieci. Plusy pobytu... Ogólnie czystość w hotelu bez zarzutu, jedzenie bardzo smaczne,codziennie coś nowego.atrakcje wieczorne...na 4 pomijając fakt że jeden wieczór grał zespół z Rosji a co za tym idzie piosenki były śpiewane tylko po rosyjsku.
Dobze ze chociaż kuchnia i wycieczki krajoznawcze przypominaly nam gdzie naprawdę jesteśmy.
R9165PLmicha_k2021-06-21
Wyjątkowy
Wakacje
Jesteśmy z Polski, jest super miła obsługa i wiele fajnych rzeczy które można robić w tym hotelu. Blisko plaży I ciepła woda i dużo jedzenia do wyboru jednym słowem jest wszystko super. Jesteśmy zadowolni z wybór tego hotelu.
Pietjaz772021-05-19
Bardzo dobry
Super animacje dla dzieci
Właśnie wróciłem po tygodniowym pobycie z małymi dziećmi. Szczególne uznanie należy się animatorom. Dzieci były zachwycone Jennet i Maria. Bardzo pozytywny DJ Murat. Polecam ten hotel dla rodzin z dziećmi.
jkrawczyk19722020-09-25
Bardzo dobry
W dobie Covid 19
Hotel fajny. Teren rozległy. Pokój ok. Sprzątanie pokoju bez uwag. Nie wiem jak to wygląda w dobie Covid 19, ale mnie osobiście brakowało animacji. Był tylko dart, aqua aerobik, aerobik i to wszystko. Jeśli chodzi o jedzenie to smaczne tylko w porównaniu do poprzednich wizyt w innych hotelach 5 - gwiazdkowych wydaje się, że jedzenie mało urozmaicone. Posiłki nakładane przez obsługę. Na plus jeden wieczór, gdzie na kolacje były owoce morza (kraby, raki, mule, małże, sushi. Na plus obsługa. Obsługa na plus. Szczególnie w pamięci zapadła kelnerka obsługująca w barze przy plaży. Na imię miała Serife.
Maseczki były wymagane, ale mało kto nosił na ternie obiektu. Pilnowane było noszenie w restauracji. Jeśli ktoś nie miał własnej to obsługa wydawała.
Waldek19712019-09-25
Bardzo dobry
Hotel niezły, ale mankamentów głownie związanych z obsługą pełno !
Pobyt koniec czerwiec/początek lipca 2019.
Pierwsze wrażenia okropne. Zamiast pokoju na 4 osoby otrzymaliśmy maleńki pokoik chyba na dwie osoby z łóżkami na 3 osoby. Obsługa nie potrafiła powiedzieć co zrobić z drugim dzieckiem. Po awanturze wcisnęli na siłę dodatkowe łóżko. W efekcie cała powierzchnia była zajęta łózkami. Walizki na stole i pod jednym z łóżek. Miniaturowa szafka tam tylko proforma. Dostawki zablokowały możliwość otwierania drzwi na balkon. A na balkonie panował potworny smród bo pokój był zlokalizowany bezpośredni nad magazynem brudnej pościeli i brudnych ręczników. Dodatkowo na balkonie zmagazynowane krzesło i szafki usunięte z pokoju aby wstawić łóżko.
Pokój chyba nie był sprzątany - było brudno (stół, podłoga) Łazienka: zepsuta spłuczka, zatkana umywalka, zepsuty odpływ wody z wanny (nie dało się nijak otworzyć korka i spuścić wody). Wieczorem mieliśmy pełną wannę i pełną umywalkę brudnej wody. Po kolejnej awanturze recepcja obiecała przeprowadzkę do normalnego pokoju w dniu następnym o 12.00. Rezydentka była bezradna, raczej interesowała ją sprzedaż wycieczek jak realna pomoc. Wymiana pokoju to kolejna awantura - przekazali kartę i poprosili aby sobie oglądnąć pokój. Niestety karta nie działała, nie dało się nią otworzyć pokoju - przespacerowaliśmy się jaki idioci tam i z powrotem kilkaset metrów. W końcu zdobyli działająca kartę. Nowy pokój był w porządku. Wszystko sprawne i czysto. Na stole butelka wina i jakieś owoce w formie chyba rekompensaty. W każdym bądź razie dwa dnie wakacji zmarnowane. W pewnym sensie dotyczy to także grupy naszych znajomych którzy również jakoś przeżywali nasze kłopoty i starali się pomóc.
W kolejne dni było OK. Fajne imprezy na plaży (piana) i wieczorne na basenie (też piana), świetne show - występy profesjonalnych grup akrobatycznych i innych artystów. Disco na trawie, a potem w "jaskini". niestety niereformowalny DJ który wypłaszał gości okropną sieczką (tureckie, rosyjskie i angielskie techno). Raz czy dwa udało się go uprosić i zagrał kilka fajnych tanecznych kawałków. Ale max 2-3 piosenki i powrót do łomotu bez rytmu, melodii i sensu. Nie odczuwało się nigdzie tłoku. Nie było większych problemów z leżakiem nawet koło południa. Oczywiście duża cześć leżaków zablokowana ręcznikami wcześnie rano, ale nas kręci raczej morze. leżaki na plaży odsunięte od morza (gniazda żółwi), plaża niezbyt ładna, ale w sumie OK, fajne molo, w wodzie raczej żwirek i kamienie. Świetnie zorganizowana dystrybucja wody i jogurtu. Jedzenie dobre, poprawne, fajne przekąski, obiady w barze blisko plaży lub w głównej restauracji. Drinki i piwo akceptowalne. Wszędzie kosza na psute kubki, szklanki itp. Teren ładnie utrzymany, czysty, fajna zieleń. Przez kilka dni na korytarzach w bocznych skrzydłach nie działała klimatyzacja, potem została uruchomiona. Obsługa raczej miła, choć pojawiały się smutasy i agresywni pseudo fotografowie i inny wyłudzacze kasy. Wakacje w sumie udane, choć dwa dni stracone, reklamacja w toku. Hotel polecam ale radzę bezwzględnie walczyć o to za co się płaci.
Goscie: większość Rosjanie (60-70%) ze wszystkich zakątków Rosji, Polacy, trochę Niemców, Anglików, Czechów, Holendrów, Belgów lub Francuzów, Kazachów, Ukraińców, Turków, Węgrów, Słowaków.
Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.
Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.
Wyżywienie
All inclusive
śniadanie: w formie bufetu
późne śniadanie
obiad: w formie bufetu
kolacja: w formie bufetu, a la carte
przekąski: 10:00 - 18:30
przekąski o północy: 21:00 - 01:00
ciasto: 12:00 - 18:00
lody: 12:00 - 18:00
wybrane napoje bezalkoholowe
wybrane lokalne napoje alkoholowe
wybrane międzynarodowe napoje alkoholowe: za opłatą
wybrane napoje do posiłków
kawa/herbata po południu
Restauracje i bary
restauracje: 9
główna restauracja „Aspendos Main Restaurant": rodzaje kuchni: międzynarodowa, regionalna, śródziemnomorska, turecka, ryby/owoce morza, dania z grilla, menu dla niemowląt: w cenie, na zapytanie, dania dietetyczne: w cenie, potrawy bezglutenowe, bufet dla dzieci: w cenie, menu dla dzieci: w cenie, dania bez laktozy, dania lekkostrawne: w cenie, dania sezonowe, dania wegetariańskie: w cenie, dania wegańskie, bufet, show cooking, w cenie, z klimatyzacją, z tarasem, strefa dla palących, wysokie krzesełka dla dzieci, wymagany odpowiedni strój
restauracja „Flamingo Italian": rodzaje kuchni: włoska, a la carte, wybór z menu, rezerwacja wymagana, za opłatą, z klimatyzacją, z tarasem, strefa dla palących, wysokie krzesełka dla dzieci, wymagany odpowiedni strój
restauracja „Lebanese": rodzaje kuchni: libańska, a la carte, wybór z menu, za opłatą, z klimatyzacją, z tarasem, strefa dla palących, wysokie krzesełka dla dzieci, wymagany odpowiedni strój
restauracja „Caretta Fish": rodzaje kuchni: ryby/owoce morza, a la carte, wybór z menu, za opłatą, z tarasem, na plaży, strefa dla palących, wysokie krzesełka dla dzieci, wymagany odpowiedni strój
restauracja specjalistyczna „Steak": rodzaje kuchni: dania z grilla, a la carte, wybór z menu, za opłatą, z tarasem, na plaży, strefa dla palących, wysokie krzesełka dla dzieci, wymagany odpowiedni strój
główna restauracja „Elite Main Restaurant": od 13 lat, dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe, dania bez laktozy, dania lekkostrawne, dania sezonowe, dania wegetariańskie, dania wegańskie, bufet, z klimatyzacją, z tarasem, strefa dla palących, wymagany odpowiedni strój
restauracja „Caretta Snack Restaurant": rodzaje kuchni: włoska, regionalna, turecka, dania lekkostrawne, bufet, na plaży, strefa dla palących, wysokie krzesełka dla dzieci
restauracja „Burger & Beer Snack Restaurant": a la carte, dania serwowane, bez możliwości wyboru z menu
restauracja „Tropic Bistro Snack Restaurant": od 13 lat, rodzaje kuchni: włoska, śródziemnomorska, meksykańska, ryby/owoce morza, sushi, a la carte
bary i inne: 10
bar w lobby „Keyf Lobby Bar"
bar przy zewnętrznym basenie „Activity Pool Bar": 10:00 - 18:00
bar przekąskowy „Caretta Snack Bar": 10:00 - 18:00
bar na plaży „Beach Bar": 10:00 - 18:00
bar „Zambak Bar & Patisserie": 24 h
bar w lobby „Piyano Lobby Bar"
bar przy zewnętrznym basenie „Relax Pool Bar": 10:00 - 18:00
bar w lobby „Elite Lobby Bar": od 13 lata
bar przy zewnętrznym basenie „Elite Pool Bar": od 13 lat
bar „Disco Bar"
Dodatkowe informacje
wymagane noszenie opasek all inclusive
Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.
Wycieczki fakultatywne
Zapoznaj się z szeroką ofertą wycieczek fakultatywnych stworzoną z myślą o naszych Klientach, którzy kochają aktywnie spędzać czas i odkrywać fascynujące miejsca podczas wakacji. Wycieczki fakultatywne możesz zarezerwować:
PRZED WAKACJAMI - w punkcie sprzedaży, Telefonicznym Centrum Rezerwacji (22 270 31 20) oraz online i w aplikacji mobilnej TUI.
W TRAKCIE WAKACJI - online i w aplikacji mobilnej TUI, a także przy pomocy TUI Service Center na czacie w myTUI, telefonicznie, SMS lub mailowo. W przypadku najpopularniejszych hoteli Klienci mają możliwość spotkania z polsko- lub angielskojęzycznym Wakacyjnym Ekspertem TUI, który specjalizuje się w ofercie atrakcji i wycieczek.
Wycieczki fakultatywne TUI to: ✓ Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim, ✓ Dostępność i potwierdzenie online, ✓ Możliwość anulacji nawet na dzień przed rozpoczęciem, ✓ Szeroka oferta biletów wstępu na atrakcje w ponad 90 krajach, ✓ Wiele atrakcji obejmuje transfer bezpośrednio z hotelu.