1 / 0
Bardzo dobry
(549 opinii)

Mercure Karpacz Resort

WAW27061

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Obsługa
  • Czystość
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Wartość
1 / 0
Bardzo dobry
(549 opinii)

Mercure Karpacz Resort - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez Google Translate

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Plac zabaw
  • Darmowe Wi-Fi
  • Kryty basen
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Dla rodzin
  • Spa

Położenie:

  • ok. 300 m od centrum Karpacza
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(549 opinii)
(549 opinii)
    Lokalizacja
    Obsługa
    Czystość
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Wartość
  • malw712021-07-24

    Myślę, że dwie gwiazdki dla hotelu to wystarczy. I nie Mercury, tylko nie wiadomo co. Nie rozumiem, jak takie coś należy do sieci accoru? Hotel stary, z odrapanymi ścianami w pokoju, brudny, ciemny, bez światła, z budową za oknem. W covidowych czasach w pokojach sprzątają tylko na życzenie. Jeśli zapomnisz poprosić w recepcji, mieszkasz ze śmieciami. W restauracji wyjące telewizory i mecze jak w barach na dworcach. Spędziliśmy tam niestety tydzień i o tydzień za dużo. Bardzo drogo, a jako platynowi goście musieliśmy płacić jeszcze za szlafroki. Powitalnego drinku nie było, chyba że herbata w plastikowej butelce to było to. I oczywiście maseczki się nie przyjęły. Cóż, i tak pewnie ciągle są chętni na takie byle co.

  • mariuszz2542021-07-20

    Hotel, czasy świetności ma już za sobą, tzn. Wystrój lobby i baru odświeżony, natomiast pokoje, resturacja, korytarze wymagają renowacji. Lokalizacja jest dużym plusem, przyjemne otoczenie bez zgiełku, a nadal blisko innych atrakcji Karpacza. Dużym atutem balkon, ale drzwi na niego prowadzące, jak cała reszta pokoju, zmęczone, nie wiadomo czy pociągać za klamkę z obawy przed uszkodzeniem. Brak bufetu śniadaniowego prawdopodobnie ze względu na obostrzenia, ale nie widzę konsekwencji. Bufet nie, ale goście chodzący po całym hotelu wraz z obsługa bez maseczek są OK. Na śniadaniu każda bułeczka pakowana do osobnego worka (mając tak ogromny problem w naszym kraju z recyklingiem odpadów, pakowanie KAŻDEJ bułki do osobnego foliowego worka jest po prostu zatrważająca). Tragiczna jakość składników "zestawu" Śniadaniowego oczekującego na każdym stole. Tragiczna jakość pieczywa. Ogólnie rzecz ujmując to drugie najgorsze śniadanie jakie miałem okazję jeść z hotelu.

  • matiP12342021-03-18
    Wyjątkowy

    Hotel w dobrej lokalizacji, pomocna miła obsługa, każdy pokój jest z balkonem co jest dodatkowym atutem. Niedrogi parking hotelowy, dobry drink powitalny, pokoje duże wygodne, bardzo smaczne śniadania serwowane do pokoju. Ładny basen.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon
25 131
Klientów, w tym
1 195 w związku
z COVID-19
skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków
cta icon
689 420 zł
wyniósł najwyższy koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela
cta icon
W przypadku
8 496
rezerwacji
Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji, w tym 1 050 w zwiazku z COVID-19
cta icon
Większość
Klientów
rozszerza ubezpieczenie o pakiet All Inclusive- obejmujący NNW zaistniałych pod wpływem alkoholu
Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 wśród biur podróży w Polsce
pod względem obsłużonych klientów i przychodów w 2021 roku
cta icon
Najwyższa gwarancja ubezpieczeniowa na polskim rynku
Międzynarodowe standardy bezpieczeństwa
Hotel

Dla dzieci

  • wysokie krzesełka dla dzieci
  • pokój gier i zabaw
  • plac zabaw
  • łóżeczka dla dzieci/niemowląt: w cenie, na zapytanie wymagane

Sport i wellness

  • Sala fitness
  • Tenis: lekcje tenisa, wypożyczalnia rakiet
  • Pomieszczenie na narty
  • Strefa wellness/spa
  • Łaźnia parowa
  • Masaże: masaż klasyczny, masaż sportowy, masaż czekoladowy, masaż gorącymi kamieniami
  • Zabiegi upiększające/kosmetyczne: anti-aging, cellulit, peeling, modelowanie, zabieg na twarz, manicure, pedicure
  • W cenie
  • strefa spa
  • łaźnia parowa
  • siłownia
  • Płatne
  • masaże
  • zabiegi pielęgnacyjno-kosmetyczne
  • tenis: lekcje gry w tenisa
  • ;wypożyczalnia sprzętu do gry w tenisa

Basen

  • baseny: 2
  • basen: kryty
  • basen dla dzieci: kryty
  • jacuzzi: kryty
  • ręczniki: w cenie

Wyposażenie

  • recepcja: codziennie 24 h
  • sejf: w cenie
  • winda
  • ogród
  • taras
  • Wi-Fi, w całym hotelu: w cenie
  • parking (w zależności od dostępności), strzeżony: ok. 7,5 €/dzień
  • hotel akceptuje psy i koty: ok. 7,5 €/dzień, wymagana rezerwacja

Karty

  • Visa, MasterCard, American Express, Diners Club, Maestro

Liczba pokojów

  • 148

Kategoria lokalna

  • 3 gwiazdki

Dodatkowe informacje

  • taksa klimatyczna płatne na miejscu: ok. 0,6 €/os./dzień
  • hotel dla niepalących
  • zakwaterowanie w godz. od 14:00, wymeldowanie do 12:00
  • dla podróżujących w terminie 23.04.-22.12.22 r. 15 % rabat w restauracji a'la carte
  • W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: mailowo, telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Niezależnie od tego, czy szukają Państwo pomysłów na spędzanie czasu w okolicy, czy potrzebują Państwo naszej pomocy w rozwiązaniu problemu, jesteśmy do Państwa dyspozycji.
    Telefon: +48 222043596
    SMS: + 48 799448800
    Formularz kontaktowy: www.tuicontact.com
    Czat: w aplikacji TUI

Szczególne warunki funkcjonowania hotelu podczas pandemii COVID-19

  • Śniadanie: w formie bufetu
  • Istnieje możliwość płacenia gotówką w hotelu: tak
  • Zakwaterowanie i wykwaterowanie: odbywa się w tradycyjny sposób
  • Obiad: w formie bufetu lub wybór z menu
  • Dostępność dozowników z płynem dezynfekującym: wyłącznie w miejscach ogólnodostępnych
  • Odległość do najbliższego lekarza (w metrach): 2000
  • Odległość do najbliższego szpitala (w metrach): 15000
  • Odległość do najbliższej apteki (w metrach): 800
  • Program animacyjny/wycieczki: brak
  • Bary: są otwarte bez ograniczeń
  • Plac zabaw dla dzieci: jest otwarty bez ograniczeń
  • Miniklub dla dzieci: jest otwarty bez ograniczeń
  • Baseny kryte: są otwarte bez ograniczeń
  • Restauracje: są otwarte bez ograniczeń
  • Sauna: jest otwarta bez ograniczeń
  • Masaże i zabiegi: są dostępne bez ograniczeń
  • Strefa spa: jest otwarta bez ograniczeń
  • Wyznaczone są stałe godziny posiłków dla gości: nie
  • Wymagana jest rezerwacja przed pobytem w restauracji: nie
  • Kolacja: a la carte
  • Lekarz w hotelu: brak
  • Zakrywanie ust i nosa przez personel hotelowy: nie jest wymagane
  • Zakrywanie ust i nosa przez gości: nie jest wymagane
  • Hotel zapewnia gościom maski ochronne: nie
  • Godziny otwarcia restauracji są tymczasowo wydłużone: nie
  • Wymagane jest noszenie rękawiczek jednorazowych w bufecie samoobsługowym: nie
Opinie gości
Mercure Karpacz Resort - opinie
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(549 opinii)
(549 opinii)
    Lokalizacja
    Obsługa
    Czystość
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Wartość
  • malw712021-07-24

    Porażka

    Myślę, że dwie gwiazdki dla hotelu to wystarczy. I nie Mercury, tylko nie wiadomo co. Nie rozumiem, jak takie coś należy do sieci accoru? Hotel stary, z odrapanymi ścianami w pokoju, brudny, ciemny, bez światła, z budową za oknem. W covidowych czasach w pokojach sprzątają tylko na życzenie. Jeśli zapomnisz poprosić w recepcji, mieszkasz ze śmieciami. W restauracji wyjące telewizory i mecze jak w barach na dworcach. Spędziliśmy tam niestety tydzień i o tydzień za dużo. Bardzo drogo, a jako platynowi goście musieliśmy płacić jeszcze za szlafroki. Powitalnego drinku nie było, chyba że herbata w plastikowej butelce to było to. I oczywiście maseczki się nie przyjęły. Cóż, i tak pewnie ciągle są chętni na takie byle co.

  • mariuszz2542021-07-20

    Mieszane uczucia

    Hotel, czasy świetności ma już za sobą, tzn. Wystrój lobby i baru odświeżony, natomiast pokoje, resturacja, korytarze wymagają renowacji. Lokalizacja jest dużym plusem, przyjemne otoczenie bez zgiełku, a nadal blisko innych atrakcji Karpacza. Dużym atutem balkon, ale drzwi na niego prowadzące, jak cała reszta pokoju, zmęczone, nie wiadomo czy pociągać za klamkę z obawy przed uszkodzeniem. Brak bufetu śniadaniowego prawdopodobnie ze względu na obostrzenia, ale nie widzę konsekwencji. Bufet nie, ale goście chodzący po całym hotelu wraz z obsługa bez maseczek są OK. Na śniadaniu każda bułeczka pakowana do osobnego worka (mając tak ogromny problem w naszym kraju z recyklingiem odpadów, pakowanie KAŻDEJ bułki do osobnego foliowego worka jest po prostu zatrważająca). Tragiczna jakość składników "zestawu" Śniadaniowego oczekującego na każdym stole. Tragiczna jakość pieczywa. Ogólnie rzecz ujmując to drugie najgorsze śniadanie jakie miałem okazję jeść z hotelu.

  • matiP12342021-03-18
    Wyjątkowy

    Przyzwoity Hotel

    Hotel w dobrej lokalizacji, pomocna miła obsługa, każdy pokój jest z balkonem co jest dodatkowym atutem. Niedrogi parking hotelowy, dobry drink powitalny, pokoje duże wygodne, bardzo smaczne śniadania serwowane do pokoju. Ładny basen.

  • S7885OMtomaszk2021-02-23
    Wyjątkowy

    Dobry pobyt w trudnych czasach

    Jesteśmy pod wrażeniem funkcjonowania hotelu w obliczu nałożonych obostrzeń i restrykcji związanych z Covid. Na szczególne wyróżnienie zasługuje organizacja posiłków rozpatrywana w dwóch wymiarach. Pierwszym z nich jest szeroki wachlarz wyboru menu (jak na obecne czasy i porównanie z innymi hotelami): śniadania i obiadokolacje - możliwość wyboru spośród kilku zestawów, propozycje menu obiadokolacji inne każdego dnia. Nie było również problemu, aby zmodyfikować menu dziecięce. Podobnie rzecz ma się ze standardowym menu restauracyjnym, które daje szerokie możliwości wyboru. Drugą kwestią, która zasługuje na uznanie, jest organizacja dostarczania posiłków: zawsze punktualnie, o wskazanej konkretnej godzinie (w obecnych czasach inne hotele podają do wyboru przedziały godzinowe, często 2-godzinne i w tych przedziałach posiłek jest dostarczany, nie wiadomo dokładnie, kiedy nastąpi dostarczenie w ramach tego przedziału). Na uwagę zasługuje również kwestia dostarczania obiadokolacji: najpierw zupa, za ok.10 minut drugie danie - tym samym wszystkie posiłki były ciepłe. Z jednej strony piszę o rzeczach oczywistych, z drugiej strony wiem, jakie to jest wyzwanie dla hotelu i jednocześnie nie jest standardem we wszystkich obiektach. Krótko podsumowując kwestię posiłków, organizacja przerosła nasze oczekiwania. Wyłączając kwestie konieczności konsumpcji w pokojach (co jest zgodnie z restrykcjami), nie odczuliśmy żadnej różnicy w odniesieniu do tego, jak funkcjonuje obiekt standardowo. Ogólne wrażenia z pobytu są również pozytywne: cały personel życzliwy, uprzejmy, chętny do pomocy, przestrzegający wszystkich zasad sanitarnych. Na uznanie zasługuje również odpowiedzialna komunikacja w zakresie panujących obostrzeń (jeszcze przed przyjazdem, kiedy pytaliśmy o dostęp do basenu, sal zabaw itd. nie padały żadne nadobietnice, personel jasno wskazywał, że wszystko będzie zgodne z Rozporządzeniami, na których ukazanie się w ostatecznej formie czekają). Wszystkie powyżej przytoczone fakty pozwalają stwierdzić, że dla całego personelu GOŚĆ, w tym jego komfort, bezpieczeństwo i dobre samopoczucie, są najważniejszym wyznacznikiem w codziennej pracy.

  • 47dimba2021-02-22

    Rozczarowanie

    Jestem bardzo rozczarowana. Na początek duże problemy z rezerwacją, pomieszanie z poplątaniem,nikt nic nie wie. Jedzenie zimne (nawet nie letnie). Woda w basenie zimna, na korytarzach z basenu również.Obsluga prawie bez zarzutu oprócz czarnej pani z baru i pana Pawła z recepcji - nieprzyjemni, wręcz odrażający w kontakcie z klientem. Nie jestem wybredna klientka, jednak nigdy więcej nie skorzystam z oferty tego hotelu.

Pokoje

Pokój 2-osobowy Standard

1 / 0
  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    około 25m2

  • Max. liczba osób: 
  • lodówka
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • radio
  • room service: za opłatą
  • prysznic
  • WC
  • szlafroki: za opłatą, płatność gotówką
  • suszarka do włosów
  • balkon

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CAA
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CAB
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CAM
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CAN
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CB0
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CB1
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CB2
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CB3
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CB4
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CB5
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CB6
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CB7
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CB8
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CB9
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBA
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBB
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBC
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBD
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBE
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBF
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBG
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBH
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBI
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBJ
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBK
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBL
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBM
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBN
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBO
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBP
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBQ
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBR
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBS
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBT
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBU
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBV
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBW
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBX
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBY
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBZ
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: ZSR
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: ZSY
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.

Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Wycieczki fakultatywne

Zapoznaj się z szeroką ofertą wycieczek fakultatywnych stworzoną z myślą o naszych Klientach, którzy kochają aktywnie spędzać czas i odkrywać fascynujące miejsca podczas wakacji. Wycieczki fakultatywne możesz zarezerwować:

  • PRZED WAKACJAMI - w punkcie sprzedaży, Telefonicznym Centrum Rezerwacji (22 270 31 20) oraz online i w aplikacji mobilnej TUI.
  • W TRAKCIE WAKACJI - online i w aplikacji mobilnej TUI, a także przy pomocy TUI Service Center na czacie w myTUI, telefonicznie, SMS lub mailowo. W przypadku najpopularniejszych hoteli Klienci mają możliwość spotkania z polsko- lub angielskojęzycznym Wakacyjnym Ekspertem TUI, który specjalizuje się w ofercie atrakcji i wycieczek.

Wycieczki fakultatywne TUI to:
  Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim,
✓  Dostępność i potwierdzenie online,
✓  Komfortowy odbiór z hotelu.

Pogoda

Średnia pogoda w ciągu roku

Sudety

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI