Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel

Boutique Hotel's II Łódź

WAW07004
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Obsługa
  • Czystość
  • Wartość
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Znakomity
Wyjątkowy
2019-07-23

Lokalizacja hotelu idealna, 2 kroki od centrum Piotrkowskiej, komfort i wyposażenie na najwyższym poziomie, mimo centrum miasta niezwykle cicho i bezpiecznie, bardzo różnorodne i smaczne śniadania, uprzejma i dyskretna obsługa

dominikw183
2022-07-30

Hotel nastawiony na tylko i wyłącznie zysk a nie na zadowolenie klientów! Zarezerwowałem pokój na 1 noc (płatność z góry), niestety następnego dnia okazało się, że mój cel przyjazdu do Łodzi został przesunięty z przyczyn niezależnych ode mnie. Poprosiłem Hotel o przesunięcie daty na inny termin albo o bezpłatną anulację albo nawet o częściowy zwrot pieniędzy - zero odpowiedzi. Firma nastawiona na zysk 200zł straciła właśnie częstego bywalca Łodzi który mógł zostawić w przyszłości o wiele więcej pieniędzy w tym hotelu. Dodam, że obserwowałem dostępność pokoi i w momencie w którym wysyłałem moją prośbę wszystkie pokoje na booking były wyprzedane, więc hotel bezproblemowo poradziłby sobie w odsprzedaży tego pokoju komuś innemu.

Mikołaj M
2021-07-31

Jak właściwie odnieść się do tego miejsca - o swietnej lokalizacji, ogromnym parkingu, w miarę przeciętnych pokojach bliższych standardowi dwóch mocnych gwiazdek, za to z dramatycznie zła, niekompetentna, nie radząca sobie obsługa. Z zaproponowanego pokoju na poddaszu (okna dachowe) zrezygnowaliśmy nie tyle z powodu braku okien, co gigantyczne kałuży jakiejś cieczy rozlanej na środku. Pani w recepcji po trzykroć zwątpiła w istnienie tej cieczy, gdy poprosiliśmy o zmianę pokoju. Otrzymaliśmy z.oknem, bez klimatyzacji, której w tym hotelu (poza poddaszem) nie ma. Rozumiem to, to słabe 3 gwiazdki, w których standardzie zgodnie z polskimi przepisamimi, po prostu nie ma. Za to z jedną poduszka. Pani na recepcji widząc, że wychodzimy na miasto, obiecała pozostawić poduszkę na recepcji. Nawet, gdyby miał nam ją wieczorem wydać kolega. Po kilku godzinach i powrocie kolega na recepcji nie wiedział o poduszce. Poszedł poszukać. Wrocił po chwili prosząc o czas na jej przyniesienie z magazynu pościeli, wcześniej informując o tym, że jej 'nie powlecze' bo musi pilnie znać miesiąc (cokolwiek to znaczy). Po godzinie zrezygnowałem z poduszki. Spałem na tzw.jasku. I nie chodzi w tej opowieści o poduszkę. Chodzi o skrajna.niekompetencje. Hotel ma ogromny potencjał. Niestety drugi raz nie sprawdzę czy obsługa wie jak go wykorzystać. Cudowny weekend w Łodzi mógłby być jeszcze piękniejszy. Następnym razem w innym hotelu. Dziś jedna gwiazdka .

marcino448
Bardzo dobry
2019-08-20

Zaznaczając że przyjeżdżamy z małym dzieckiem dostaliśmy pokój na parterze gdzie są schody z wózkiem było utrudnieniem żeby dostać się do pokoju(-)Kolejny minus nie działa karta(klucz)dostaliśmy zwykły klucz(-)Następny minus jedna pościel(-)Plusy blisko Piotrowskiej(+)kawa w lobby(+)

Esia90
2019-08-17

Lokalizacja hotelu była bardzo dobra, parking ukryty. Pokój był średni, nie było tam klimatyzacji więc podczas dnia nie dało tam się wytrzymać. Bardzo miła obsługa, śniadania też były bardzo dobre. Polecam ten hotel turystom którzy przyjeżdżają tam na 2-3 noce.

MarioLobo45
Wyjątkowy
2019-07-23

Lokalizacja hotelu idealna, 2 kroki od centrum Piotrkowskiej, komfort i wyposażenie na najwyższym poziomie, mimo centrum miasta niezwykle cicho i bezpiecznie, bardzo różnorodne i smaczne śniadania, uprzejma i dyskretna obsługa

dominikw183
2022-07-30

Hotel nastawiony na tylko i wyłącznie zysk a nie na zadowolenie klientów! Zarezerwowałem pokój na 1 noc (płatność z góry), niestety następnego dnia okazało się, że mój cel przyjazdu do Łodzi został przesunięty z przyczyn niezależnych ode mnie. Poprosiłem Hotel o przesunięcie daty na inny termin albo o bezpłatną anulację albo nawet o częściowy zwrot pieniędzy - zero odpowiedzi. Firma nastawiona na zysk 200zł straciła właśnie częstego bywalca Łodzi który mógł zostawić w przyszłości o wiele więcej pieniędzy w tym hotelu. Dodam, że obserwowałem dostępność pokoi i w momencie w którym wysyłałem moją prośbę wszystkie pokoje na booking były wyprzedane, więc hotel bezproblemowo poradziłby sobie w odsprzedaży tego pokoju komuś innemu.

Mikołaj M

Boutique Hotel's II Łódź - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • Ten obiekt apartamentowy położony jest w samym sercu Łodzi.
  • Lotnisko ok. 8 km
  • Centrum miasta ok. 50 m
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena TripAdvisor:
Znakomity
(167 opinii)
(167 opinii)
    Lokalizacja
    Obsługa
    Czystość
    Wartość
    Jakość noclegu
    Pokoje
  • Mikołaj M2022-07-30

    Hotel nastawiony na tylko i wyłącznie zysk a nie na zadowolenie klientów! Zarezerwowałem pokój na 1 noc (płatność z góry), niestety następnego dnia okazało się, że mój cel przyjazdu do Łodzi został przesunięty z przyczyn niezależnych ode mnie. Poprosiłem Hotel o przesunięcie daty na inny termin albo o bezpłatną anulację albo nawet o częściowy zwrot pieniędzy - zero odpowiedzi. Firma nastawiona na zysk 200zł straciła właśnie częstego bywalca Łodzi który mógł zostawić w przyszłości o wiele więcej pieniędzy w tym hotelu. Dodam, że obserwowałem dostępność pokoi i w momencie w którym wysyłałem moją prośbę wszystkie pokoje na booking były wyprzedane, więc hotel bezproblemowo poradziłby sobie w odsprzedaży tego pokoju komuś innemu.

  • marcino4482021-07-31

    Jak właściwie odnieść się do tego miejsca - o swietnej lokalizacji, ogromnym parkingu, w miarę przeciętnych pokojach bliższych standardowi dwóch mocnych gwiazdek, za to z dramatycznie zła, niekompetentna, nie radząca sobie obsługa. Z zaproponowanego pokoju na poddaszu (okna dachowe) zrezygnowaliśmy nie tyle z powodu braku okien, co gigantyczne kałuży jakiejś cieczy rozlanej na środku. Pani w recepcji po trzykroć zwątpiła w istnienie tej cieczy, gdy poprosiliśmy o zmianę pokoju. Otrzymaliśmy z.oknem, bez klimatyzacji, której w tym hotelu (poza poddaszem) nie ma. Rozumiem to, to słabe 3 gwiazdki, w których standardzie zgodnie z polskimi przepisamimi, po prostu nie ma. Za to z jedną poduszka. Pani na recepcji widząc, że wychodzimy na miasto, obiecała pozostawić poduszkę na recepcji. Nawet, gdyby miał nam ją wieczorem wydać kolega. Po kilku godzinach i powrocie kolega na recepcji nie wiedział o poduszce. Poszedł poszukać. Wrocił po chwili prosząc o czas na jej przyniesienie z magazynu pościeli, wcześniej informując o tym, że jej 'nie powlecze' bo musi pilnie znać miesiąc (cokolwiek to znaczy). Po godzinie zrezygnowałem z poduszki. Spałem na tzw.jasku. I nie chodzi w tej opowieści o poduszkę. Chodzi o skrajna.niekompetencje. Hotel ma ogromny potencjał. Niestety drugi raz nie sprawdzę czy obsługa wie jak go wykorzystać. Cudowny weekend w Łodzi mógłby być jeszcze piękniejszy. Następnym razem w innym hotelu. Dziś jedna gwiazdka .

  • Esia902019-08-20
    Bardzo dobry

    Zaznaczając że przyjeżdżamy z małym dzieckiem dostaliśmy pokój na parterze gdzie są schody z wózkiem było utrudnieniem żeby dostać się do pokoju(-)Kolejny minus nie działa karta(klucz)dostaliśmy zwykły klucz(-)Następny minus jedna pościel(-)Plusy blisko Piotrowskiej(+)kawa w lobby(+)

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

57 201

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 9002

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Dlaczego warto wybrać TUI?
icon-https://n-104-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976601630.svgLider niskich cen
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976339486.svgNajwiększe biuro podróży w Polsce
icon-https://r.cdn.redgalaxy.com/http/o2/TUI/hybrismedia/p/12481547534366.svg30 lat w Polsce
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976699934.svgTylko u nas opieka na wakacjach 24/7
icon-https://n-104-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976503326.svg10 000 hoteli w ponad 50 krajach
icon-https://n-106-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976241182.svgNajwyższa gwarancja ubezpieczeniowa
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI