Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Czystość
- Wartość
Ocean Coral Spring - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Dla rodzin
- Plac zabaw
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 35 min
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Czystość
- Wartość
- Obsługa
- Agnieszka M2023-05-13
This was my first trip to Jamaica and overall I'm very happy with my stay at Ocean Coral Spring but... I've also had some bad experiences at this resort... Let's start with the positives: 1. The hotel is very nice and well-kept. Rooms spacious and very comfortable. 2. Varied and very tasty meals. 3. Staff mostly helpful and nice. 4. Fantastic lazy river At this point I have to say that I would like to give the Hotel 5* but... : 1. The beach is very small and rocky and the water is very shallow, so if you dream of swimming in the sea, you must choose another resort 2. The drinks were mostly very weak and two days before the end of our stay, the resort ran out of beer! And this is not the end ... because on the last day of our stay there was no rum and other alcohol in the bars so they could not prepare any drinks properly! There was frustration among the staff. 3. I have heard many times from employees that Jamaican time applies in Jamaica, which means that no one is in a hurry and stressed ... And this is very cool, but it often does not apply to hotel guests who have to give their room number at every step! The beach bar was supposed to be open from 10am to 6pm and was often closed by 5am. Same thing with changing towels... So to sum up this topic - it would be nice if hotel guests could experience relaxation and lack of stress and that employees would try to be helpful in this. 4. In the salad that was on my plate, I found a rather large and moving caterpillar! It was a terrible experience! We showed the caterpillar to the lady from the service and she to her supervisor ... and I was hoping for some excuse but I was very disappointed. The manager approached me and asked for my room number (of course) and name and if I would be at breakfast the next day. I was at breakfast but he wasn't there! Later, he approached me in a coffee shop and again vaguely promised something and told me he would talk to me at breakfast the next day. And again - I was there and I even saw him there but he pretended not to see me! I will say this - if the hotel/the manager gave me a bottle of rum as an apology, it would be very nice but I did not expect it and I expected only a simple apology and I didnt get one! All this weird behavior from the manager was unprofessional and only made my experience worse. I would love to go back to Jamaica but I will definitely choose another resort. To byla moja pierwsza podróż na Jamaike i ogólnie jestem bardzo zadowolona z pobytu w Ocean Coral Spring ale... miałam także kilka złych doświadczeń w tym resorcie... Zacznijmy od pozytywów: 1. Hotel jest bardzo ładny i zadbany. Pokoje przestronne i bardzo wygodne. 2. Posiłki urozmaicone i bardzo smaczne. 3. Personel w ogromnej większości pomocny i miły. 4. Fantastyczna leniwa rzeka W tym miejscu muszę powiedzieć że chciała bym przyznać Hotelowi 5* ale... : 1. Plaża jest bardzo mała i kamienista a woda bardzo płytka więc jeżeli marzy się wam pływanie w morzu musicie wybrać inny resort 2. Drinki w większości były bardzo słabe a na dwa dni przed końcem naszego pobytu zabrakło w resorcie piwa! I to jeszcze nie koniec ... bo ostatniego dnia naszego pobytu brakowało w barach rumu i innych alkoholi więc nie mogli przygotować właściwie zadnych drinków! Wśród pracowników dało się wyczuć frustrację. 3. Wielokrotnie słyszałam od pracowników że na Jamajce obowiązuje czas Jamajski co należy rozumieć że nikt się nie spieszy i nie stresuje... I to jest bardzo fajne ale często nie stosuje się do gości hotelowych którzy muszą podawać numer pokoju na każdym kroku! Bar na plaży powinnien działać od 10 rano do 6 wieczorem a często był zamknięty już o 5. To samo działo się z wymianą ręczników... A zatem żeby podsumować ten temat- fajnie by było gdyby to goście hotelowi mogli zaznac relaksu i braku stresu i żeby pracownicy starali się być pomocni w tym. 4. W salacie która była na moim talerzu znalazłam dość duża i ruszającą się gąsienicę! To było straszne doznanie! Pokazaliśmy gąsienicę pani z obsługi a ona swojemu przełożonemu... no i liczyłam na jakieś przepraszam ale bardzo się zawiodłam. Manager podszedł do mnie i zapytał o numer pokoju (a jakże) i o imię i czy będę na śniadaniu następnego dnia. Ja na śniadaniu byłam ale jego nie było! Później podszedł do mnie w kawiarence i znowu coś tam niejasno obiecywał i umawiał się na śniadaniu następnego dnia. I ponownie- ja byłam i nawet jego tam widziałam ale on udawal że mnie nie widzi! Powiem tak- gdyby hotel w osobie managera podarował mi butelkę rumu na przeprosiny to by było bardzo miło ale ja nie spodziewałam sie tego I oczekiwałam tylko zwykłego przepraszam a i tego nie było! Całe to dziwne zachowanie managera było nieprofesjonalne i tylko pogorszyło moje wrażenia. Bardzo bym chciała wrócić na Jamajke ale z całą pewnością wybiorę inny resort.
- brooklyn q2025-04-22Wyjątkowy
What a great holiday. Hotel and staff were fantastic. Shanardo is the best I come back every year just to see him .who represents the hotel in a positive professional manner he is a delight . He does it all picked restaurant everything . He needs a raise
- Mo Y2025-04-22Wyjątkowy
Check in was unimpeded. The property was clean, modern and beautifully maintained.i enjoyed the amenities and accommodation. Mr Weston the guest service manager was exceptional. The room was clean and spacious. The restaurants were conveniently located next to each other which is definitely a plus. The food was great.