HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel

HSM Regana

PMI73002
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Czystość
  • Jakość noclegu
  • Lokalizacja
  • Obsługa
  • Pokoje
  • Wartość
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
HSM Regana Hiszpania - Hotel
Wyjątkowy
2018-10-22

Zarezerwowaliśmy hotel HSM Regana na Voyage Priv, który chwalił zalety pięknego hotelu 4 * nad morzem, co za rozczarowanie, kiedy przyjechaliśmy tam. . . Od naszego przyjazdu i przez całą podróż personel hotelowy nie był przyjemny, wahał się między obojętnością a nawet chamstwem, nie przywitaniem się, gdy się z nimi spotkaliśmy, nie mówiąc po angielsku lub po prostu trochę, co utrudniało komunikację. Kiedy dotarliśmy do pokoju, byliśmy zszokowani niedopuszczalną czystością pokoju i łazienki, włosy na łóżku, WC, prysznicem i umywalką. Prysznic był spleśniały, na podłodze był kurz, coś, co wyglądało jak znak krwi obok klamki, dziura w ścianie przy drzwiach do okna i wreszcie balkon z widokiem na przeciwległy hotel, był tak blisko, że mogliśmy usłyszeć rozmowy sąsiadów stojących przed nami. Podróż - zerem. com opis pokoju wspomniany "pokój z bocznym widokiem na morze", ale pomijał on precyzyjnie, że kilkanaście osób ma widok w naszym pokoju. Z powodu tych wielu problemów natychmiast wróciliśmy do recepcji i poprosiliśmy o zmianę pokoju, koncesję udzieloną przez hotel po ostrych rozmowach. Jedyny dostępny pokój znajdował się na najwyższym piętrze, tuż obok windy na samym początku korytarza. Pokój był czysty i bez budynku naprzeciwko nas, ale łazienka była gorsza niż w pierwszym, z podkładkami jeszcze bardziej dotkniętych formy, otwór w prysznicu tak duży, że mogliśmy zobaczyć rury przez, stęchły zapach na całym pokój został uznany przez personel za "normalny", na podłodze pod prysznicem płonął papieros. . . W ciągu tygodnia znaleźliśmy włosy z różnych porządków w toalecie, podłodze i umywalce. . . Każdego ranka budziły nas wózki do sprzątania, które uderzały w drzwi pokoju lub hałas przechodzących ludzi. Izolacja akustyczna jest zerowa i nie istnieje. Pewnego ranka pokojówka weszła jeszcze do pokoju, kiedy jeszcze spaliśmy. Każdego dnia w tym tygodniu udaliśmy się do recepcji z prośbą o znak "nie przeszkadzać", ponieważ nie mieliśmy w pokoju. Codziennie odpowiadali nam, że dostaniemy jeden pod koniec dnia, ale nigdy nie mieliśmy nic. Poprosiliśmy, aby usługa sprzątania mogła być wykonana prawidłowo, ale na próżno. Usługa była godna ubolewania i menedżerowie wysłuchali naszej prośby, ale nie zrobili nic, aby nam pomóc, bez dobrej woli, aby naprawić lub zrekompensować brak usługi. Mieliśmy nadzieję, że bufet będzie poprawny, przynajmniej lepszy niż wszystko inne. W końcu było prawie gorzej. Napoje nie są wliczone w cenę posiłku, w formie bufetu były te same dni do dni z bez smaku i niskiej jakości żywności. Na przykład podczas śniadania podawano napoje, ale soki owocowe miały smak chemiczny i przemysłowy. To pchnęło nas do opuszczenia hotelu, aby jeść na świeżym powietrzu przez cały tydzień na każdy posiłek. Wstyd, gdy płacimy za półpłatę Spędziliśmy w tym hotelu jak najmniej czasu. Nigdy wcześniej nie byliśmy tak rozczarowani jak w hotelu! ! ! Bardzo szybko zdaliśmy sobie sprawę, że kierownictwo nie dba o jakość usług i problemy, które spotkaliśmy w ich zakładzie. Po prostu powiedzieli nam, abyśmy skontaktowali się z naszym touroperatorem voyage - prive. com Nazwaliśmy podróż - zrzędą. com codziennie w ciągu tygodnia, aby poprosić ich o pomoc w rozwiązaniu naszych problemów. Zawsze odpowiadali, że nie mają żadnego rozwiązania, ale zawsze obiecali oddzwonić do nas tego samego dnia. Niestety lub haniebnie nigdy nie oddzwonili. Dzwoniliśmy do nich każdego dnia, od naszego przyjazdu do lewej (7 dni) i nigdy nie znaleźliśmy żadnego rozwiązania ... Zostaliśmy całkowicie opuszczeni. Te problemy i czas spędzony na próbach rozwiązania ich na próżno przyczyniły się do zrujnowania naszych wakacji, piekła na rajskiej wyspie.

AMGT_France
Wyjątkowy
2023-05-11

Super lokalizacja , pokoje czyste i codziennie sprzątane , miła obsługa, cudowna plaża przy hotelu,jedynie jedzenie można określić jako średnie . Pobyt uważam za bardzo udany i chętnie skorzystam z oferty hotelu ponownie.

Iwona N
2019-09-17

Okropny hotel - w pokoju było cztery gwiazdki? Jedna gwiazda - zapach pleśni za 180 funtów za noc? Zapytani w recepcji nie mogą nic zrobić - śmieszne - także pokój był naprzeciw innych hoteli hałas talerzy walących - romantyczny - ten hotel musi zostać obniżony! Potrzebujemy odszkodowania!

DayTrip771228
Wyjątkowy
2019-08-29

HSM Regana w Cala Rajada to piękne, doskonale zlokalizowane i ciche miejsce dla wszystkich, którzy szukają ciszy i relaksu w połączeniu z bardzo dobrym jedzeniem i zadziwiającymi widokami na wybrzeże Majorki, a zwłaszcza Cala Agulla. Unikalne zachody słońca nad zboczem górskim zapewniają niezapomniane wrażenia

JamesP422AL
Wyjątkowy
2019-06-22

Otrzymaliśmy najcieplejsze powitanie i wspaniałą obsługę każdego dnia naszych wakacji. Personel był naprawdę pomocny i przyjazny. Pokoje zostały niedawno odnowione i są czyste i świeże. Mieszkaliśmy w apartamencie i było bardzo wygodne. . . tylko umywalka w łazience jest mała i ciasna, a tylko jedna osoba może umyć ręce. Należy pamiętać, że lodówka jest bardzo mała i nie ma w niej urządzeń do przygotowywania kawy i herbaty. Restauracja ma ogromny taras jadalny praktycznie tuż nad wodą i można podziwiać wspaniałe widoki na morze, wygrywając i jadając. Jedzenie jest świeże i smaczne. Plaża znajduje się 5 minut spacerem od hotelu. Port, 10 minut spacerem. Inne wspaniałe plaże są również w pobliżu. Hotelowy basen jest również świetnym miejscem do spędzania wolnego czasu. W sumie wspaniałe wakacje. Nie mogę się doczekać powrotu!

SaskiaTeresa
2018-10-22

Zarezerwowaliśmy hotel HSM Regana na Voyage Priv, który chwalił zalety pięknego hotelu 4 * nad morzem, co za rozczarowanie, kiedy przyjechaliśmy tam. . . Od naszego przyjazdu i przez całą podróż personel hotelowy nie był przyjemny, wahał się między obojętnością a nawet chamstwem, nie przywitaniem się, gdy się z nimi spotkaliśmy, nie mówiąc po angielsku lub po prostu trochę, co utrudniało komunikację. Kiedy dotarliśmy do pokoju, byliśmy zszokowani niedopuszczalną czystością pokoju i łazienki, włosy na łóżku, WC, prysznicem i umywalką. Prysznic był spleśniały, na podłodze był kurz, coś, co wyglądało jak znak krwi obok klamki, dziura w ścianie przy drzwiach do okna i wreszcie balkon z widokiem na przeciwległy hotel, był tak blisko, że mogliśmy usłyszeć rozmowy sąsiadów stojących przed nami. Podróż - zerem. com opis pokoju wspomniany "pokój z bocznym widokiem na morze", ale pomijał on precyzyjnie, że kilkanaście osób ma widok w naszym pokoju. Z powodu tych wielu problemów natychmiast wróciliśmy do recepcji i poprosiliśmy o zmianę pokoju, koncesję udzieloną przez hotel po ostrych rozmowach. Jedyny dostępny pokój znajdował się na najwyższym piętrze, tuż obok windy na samym początku korytarza. Pokój był czysty i bez budynku naprzeciwko nas, ale łazienka była gorsza niż w pierwszym, z podkładkami jeszcze bardziej dotkniętych formy, otwór w prysznicu tak duży, że mogliśmy zobaczyć rury przez, stęchły zapach na całym pokój został uznany przez personel za "normalny", na podłodze pod prysznicem płonął papieros. . . W ciągu tygodnia znaleźliśmy włosy z różnych porządków w toalecie, podłodze i umywalce. . . Każdego ranka budziły nas wózki do sprzątania, które uderzały w drzwi pokoju lub hałas przechodzących ludzi. Izolacja akustyczna jest zerowa i nie istnieje. Pewnego ranka pokojówka weszła jeszcze do pokoju, kiedy jeszcze spaliśmy. Każdego dnia w tym tygodniu udaliśmy się do recepcji z prośbą o znak "nie przeszkadzać", ponieważ nie mieliśmy w pokoju. Codziennie odpowiadali nam, że dostaniemy jeden pod koniec dnia, ale nigdy nie mieliśmy nic. Poprosiliśmy, aby usługa sprzątania mogła być wykonana prawidłowo, ale na próżno. Usługa była godna ubolewania i menedżerowie wysłuchali naszej prośby, ale nie zrobili nic, aby nam pomóc, bez dobrej woli, aby naprawić lub zrekompensować brak usługi. Mieliśmy nadzieję, że bufet będzie poprawny, przynajmniej lepszy niż wszystko inne. W końcu było prawie gorzej. Napoje nie są wliczone w cenę posiłku, w formie bufetu były te same dni do dni z bez smaku i niskiej jakości żywności. Na przykład podczas śniadania podawano napoje, ale soki owocowe miały smak chemiczny i przemysłowy. To pchnęło nas do opuszczenia hotelu, aby jeść na świeżym powietrzu przez cały tydzień na każdy posiłek. Wstyd, gdy płacimy za półpłatę Spędziliśmy w tym hotelu jak najmniej czasu. Nigdy wcześniej nie byliśmy tak rozczarowani jak w hotelu! ! ! Bardzo szybko zdaliśmy sobie sprawę, że kierownictwo nie dba o jakość usług i problemy, które spotkaliśmy w ich zakładzie. Po prostu powiedzieli nam, abyśmy skontaktowali się z naszym touroperatorem voyage - prive. com Nazwaliśmy podróż - zrzędą. com codziennie w ciągu tygodnia, aby poprosić ich o pomoc w rozwiązaniu naszych problemów. Zawsze odpowiadali, że nie mają żadnego rozwiązania, ale zawsze obiecali oddzwonić do nas tego samego dnia. Niestety lub haniebnie nigdy nie oddzwonili. Dzwoniliśmy do nich każdego dnia, od naszego przyjazdu do lewej (7 dni) i nigdy nie znaleźliśmy żadnego rozwiązania ... Zostaliśmy całkowicie opuszczeni. Te problemy i czas spędzony na próbach rozwiązania ich na próżno przyczyniły się do zrujnowania naszych wakacji, piekła na rajskiej wyspie.

AMGT_France
Wyjątkowy
2023-05-11

Super lokalizacja , pokoje czyste i codziennie sprzątane , miła obsługa, cudowna plaża przy hotelu,jedynie jedzenie można określić jako średnie . Pobyt uważam za bardzo udany i chętnie skorzystam z oferty hotelu ponownie.

Iwona N

HSM Regana - informacje

HSM Regana przyjmuje wyłącznie dorosłych gości (16+). Hotel położony jest w odległości ok. 350 m od plaży Cala Agulla. Odwiedzający odpoczną tu w komfortowych pokojach 2-osobowych, zrelaksują się w basenie zewnętrznym, wypożyczą rower i udadzą się na przejażdżkę po malowniczej okolicy lub skorzystają z oferty masaży. Pobyt w tym miejscu polecany jest parom, które chcą spędzić udany, spokojny urlop. 

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 350 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 80 min
World map
Średnia ocena klientów:
Wyjątkowy
(135 opinii)
(135 opinii)
    Czystość
    Jakość noclegu
    Lokalizacja
    Obsługa
    Pokoje
    Wartość
  • Iwona N2023-05-11
    Wyjątkowy

    Super lokalizacja , pokoje czyste i codziennie sprzątane , miła obsługa, cudowna plaża przy hotelu,jedynie jedzenie można określić jako średnie . Pobyt uważam za bardzo udany i chętnie skorzystam z oferty hotelu ponownie.

  • DayTrip7712282019-09-17

    Okropny hotel - w pokoju było cztery gwiazdki? Jedna gwiazda - zapach pleśni za 180 funtów za noc? Zapytani w recepcji nie mogą nic zrobić - śmieszne - także pokój był naprzeciw innych hoteli hałas talerzy walących - romantyczny - ten hotel musi zostać obniżony! Potrzebujemy odszkodowania!

  • JamesP422AL2019-08-29
    Wyjątkowy

    HSM Regana w Cala Rajada to piękne, doskonale zlokalizowane i ciche miejsce dla wszystkich, którzy szukają ciszy i relaksu w połączeniu z bardzo dobrym jedzeniem i zadziwiającymi widokami na wybrzeże Majorki, a zwłaszcza Cala Agulla. Unikalne zachody słońca nad zboczem górskim zapewniają niezapomniane wrażenia

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać HSM Regana

  • hotel dla dorosłych (16+)
  • darmowe Wi-Fi w całym hotelu
  • muzyka na żywo
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI