Zarezerwowaliśmy hotel HSM Regana na Voyage Priv, który chwalił zalety pięknego hotelu 4 * nad morzem, co za rozczarowanie, kiedy przyjechaliśmy tam. . .
Od naszego przyjazdu i przez całą podróż personel hotelowy nie był przyjemny, wahał się między obojętnością a nawet chamstwem, nie przywitaniem się, gdy się z nimi spotkaliśmy, nie mówiąc po angielsku lub po prostu trochę, co utrudniało komunikację.
Kiedy dotarliśmy do pokoju, byliśmy zszokowani niedopuszczalną czystością pokoju i łazienki, włosy na łóżku, WC, prysznicem i umywalką. Prysznic był spleśniały, na podłodze był kurz, coś, co wyglądało jak znak krwi obok klamki, dziura w ścianie przy drzwiach do okna i wreszcie balkon z widokiem na przeciwległy hotel, był tak blisko, że mogliśmy usłyszeć rozmowy sąsiadów stojących przed nami.
Podróż - zerem. com opis pokoju wspomniany "pokój z bocznym widokiem na morze", ale pomijał on precyzyjnie, że kilkanaście osób ma widok w naszym pokoju.
Z powodu tych wielu problemów natychmiast wróciliśmy do recepcji i poprosiliśmy o zmianę pokoju, koncesję udzieloną przez hotel po ostrych rozmowach.
Jedyny dostępny pokój znajdował się na najwyższym piętrze, tuż obok windy na samym początku korytarza. Pokój był czysty i bez budynku naprzeciwko nas, ale łazienka była gorsza niż w pierwszym, z podkładkami jeszcze bardziej dotkniętych formy, otwór w prysznicu tak duży, że mogliśmy zobaczyć rury przez, stęchły zapach na całym pokój został uznany przez personel za "normalny", na podłodze pod prysznicem płonął papieros. . .
W ciągu tygodnia znaleźliśmy włosy z różnych porządków w toalecie, podłodze i umywalce. . .
Każdego ranka budziły nas wózki do sprzątania, które uderzały w drzwi pokoju lub hałas przechodzących ludzi. Izolacja akustyczna jest zerowa i nie istnieje. Pewnego ranka pokojówka weszła jeszcze do pokoju, kiedy jeszcze spaliśmy. Każdego dnia w tym tygodniu udaliśmy się do recepcji z prośbą o znak "nie przeszkadzać", ponieważ nie mieliśmy w pokoju. Codziennie odpowiadali nam, że dostaniemy jeden pod koniec dnia, ale nigdy nie mieliśmy nic. Poprosiliśmy, aby usługa sprzątania mogła być wykonana prawidłowo, ale na próżno.
Usługa była godna ubolewania i menedżerowie wysłuchali naszej prośby, ale nie zrobili nic, aby nam pomóc, bez dobrej woli, aby naprawić lub zrekompensować brak usługi.
Mieliśmy nadzieję, że bufet będzie poprawny, przynajmniej lepszy niż wszystko inne. W końcu było prawie gorzej. Napoje nie są wliczone w cenę posiłku, w formie bufetu były te same dni do dni z bez smaku i niskiej jakości żywności. Na przykład podczas śniadania podawano napoje, ale soki owocowe miały smak chemiczny i przemysłowy. To pchnęło nas do opuszczenia hotelu, aby jeść na świeżym powietrzu przez cały tydzień na każdy posiłek. Wstyd, gdy płacimy za półpłatę
Spędziliśmy w tym hotelu jak najmniej czasu. Nigdy wcześniej nie byliśmy tak rozczarowani jak w hotelu! ! !
Bardzo szybko zdaliśmy sobie sprawę, że kierownictwo nie dba o jakość usług i problemy, które spotkaliśmy w ich zakładzie. Po prostu powiedzieli nam, abyśmy skontaktowali się z naszym touroperatorem voyage - prive. com
Nazwaliśmy podróż - zrzędą. com codziennie w ciągu tygodnia, aby poprosić ich o pomoc w rozwiązaniu naszych problemów. Zawsze odpowiadali, że nie mają żadnego rozwiązania, ale zawsze obiecali oddzwonić do nas tego samego dnia. Niestety lub haniebnie nigdy nie oddzwonili. Dzwoniliśmy do nich każdego dnia, od naszego przyjazdu do lewej (7 dni) i nigdy nie znaleźliśmy żadnego rozwiązania ... Zostaliśmy całkowicie opuszczeni.
Te problemy i czas spędzony na próbach rozwiązania ich na próżno przyczyniły się do zrujnowania naszych wakacji, piekła na rajskiej wyspie.
AMGT_France2018-10-22