Goście cenią ten hotel za...
- Czystość
- Obsługa
Nirvana Beach - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Dla rodzin
- Plac zabaw
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 1,5 km od centrum Theologos Village
- ok. 100 m od piaszczysto-kamienistej 200-metrowej plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 10 min
- Czystość
- Obsługa
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Wartość
- AGNIESZKA K2025-09-28
Ten hotel to jedno wielkie nieporozumienie… Na początek mimo zarezerwowania pokoju z widokiem na morze otrzymaliśmy pokój z widokiem na pole, a jak się okazało to był dopiero początek. Pokój w opłakanym stanie, obskurny i od dawna nie remontowany, popękane ściany. Niewygodne materace, stare skrzypiące łóżka i bardzo stara lodówka, kiedy włączała się w nocy, była tak głośna, że budziła nas. Przez większość pobytu BRAK CIEPEJ WODY, jak usłyszeliśmy- przy dużym obłożeniu mają problem z ogrzaniem tak dużej ilości wody. Łazienka tak mała, że ciężko z niej było normalne korzystać. Toaleta z oderwaną spłuczką, która przesuwała się przy każdym spłukaniu wody oraz popsutą deską, która "leżała" na plecach podczas korzystania z toalety. Na środku łazienki odpływ, z którego permanentnie wydobywał się nieprzyjemny zapach, a rano pojawiały się robaki. Brodzik bardzo zużyty, z wytartą powłoką i zabrudzeniami; zasłona prysznicowa brudna, śmierdząca, klejąca się do ciała. Stelaż zasłony zamocowany na łańcuszek i kawałek sznurka. Woda z brodzika wylewała się na całą łazienkę, co wymuszało zcieranie jej przez nas po każdej kąpieli. Bateria w prysznicu popsuta; nie zawsze można było uruchomić wodę, a gdy już leciała przez słuchawkę, trzeba było trzymać ją ręką, gdyż uchwyt był uszkodzony, a strumień leciał po ścianie. Ręczniki wymieniane codziennie, ale często zniszczone, zabarwione w odrażające żółte plamy. Od pierwszego dnia popsuty ekspres do kawy, przez co przez cały pobyt nie mogłam napić się żadnej mlecznej kawy. Jedzenie oferowane w pakiecie all inclusive powtarzane i monotonne. O ile śniadania zamawialiśmy z karty, to obiady i kolacje dla wszystkich gości były takie same, nie było żadnego wyboru. Brakowało jakiejkolwiek różnorodności, wszystkie podawane dania każdego dnia były bardzo podobne, niemal wszystkie na bazie bakłażana, cukinii, papryki i cebuli. Zdarzało się, że podawane dania były twarde i niedopieczone ( nawet ziemniaki) lub często zupełnie zimne.
- Rozalia R2025-09-02
Nie dajcie się naciąć! Hotel wcale nie jest wyremontowany, pokoje są stare i w opłakanym stanie… od pękających ścian po odpadające klamki.. Łazienka tak mała, że trudno się z niej korzysta nie mówiąc o prysznicu… brodzik malutki z zasłoną, która jest obrzydliwa i śmierdzi a woda wylewa się na całą łazienkę. Słuchawkę trzeba trzymać w ręce bo uchwyt na nią również ledwo się trzyma i woda leci po ścianie… Klimatyzacja jest ale dodatkowo płatna 7€ na dobę. Łóżka również bardzo nie wygodne. Przejdźmy do oferty „all inclusive” żart i żenada. Tak jak nie mogę się przyczepić do śniadań bo te wyjątkowo było całkiem smaczne i można je było wybrać z karty tak już obiad i kolacja to porównane do stolika 5 dań, które ratował deser (ale nie zawsze) jedzenie okropne. Wszystko na bazie groszku, fasoli, bakłażana, okropna wołowina lub kurczak. Nawet ziemniaki tam są nie dobre! Drinki ? Może 10 pozycji w karcie z czego 3 lub 4 o smaku anyżowym a cała reszta o smaku pomarańczowym. Do znudzenia. Rezydentka TUI… arogancka i opryskliwa.. Plusy w tym hotelu są tylko takie, że obsługa jest miła i codzienne były przynoszone świeże ręczniki. Nigdy więcej!
- Екатерина Г2025-08-03
Nigdy więcej! To hotel nie trzy gwiazdki, to hotel zero gwiazdek !!!! Hotel jest stary i zdjęcia na stronie z pokojami nie aktualne (pokoje stare , materac stary i nie wygodny, łazienka bardzo mała, żadnych remontów tutaj nie było, chyba jakiś jeden pokój specjalnie dla zdjęć zrobili) Jakiś alkohol to nawet nie do picia , koktajle to sok pomarańczowy i koniec Dzika plaża, nie dobre jedzenie (cały czas kapusta i groszek, cały tydzień, już nie mówimy o jakichś deserach ) Musiliśmy chodzić do restauracji żeby czegoś zjeść, ale nie dla tego kupuje all inclusive żeby chodzić szukać jedzenia po knajpach ( Nie ma wyboru jedzenia, co przynoszą to i jemy ( Klimatyzacja tylko i wyłącznie za dopłatę (8 euro za dobę) za 7 dni zapłaciliśmy 56 euro!!!! Nas było cała rodzina 6 osób (razy trzy 168 euro) Chociaż na początku w pierwszym dniu Pan powiedział że tylko 4 euro Liczę że jak kupuje all inclusive to przy temperaturze +36 to musi być w cenie klima ( bez klimatyzacji pobyt nie możliwy!!!) Hotel blisko lotniska, cały czas latające samoloty nad głową Nie polecam tego hotelu, i ostrzegam!!! Jeden plus to restauracja Belly’s gdzie dobrze jedzenie, i przyjemna atmosfera (nie wysoki ceny). Znajduje się ona 3 minuty od tego okropnego hotelu.
Dlaczego warto wybrać Nirvana Beach
- kameralny hotel
- przyjazny dla rodzin z dziećmi
- doskonała lokalizacja