Goście cenią ten hotel za...
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Czystość
- Lokalizacja
- Obsługa
- Wartość
Novotel Marsa Alam - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Leżaki i parasole w cenie
- Menu dla dzieci
- Dla rodzin
- Plac zabaw
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 19 km od centrum miasta El Quesir
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 30 min
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Czystość
- Lokalizacja
- Obsługa
- Wartość
- Anita A2025-06-13
Jeśli prezentujesz wysoki poziom kultury osobistej i oczekujesz że w 5* będziesz czuł się jak w 5* to odradzam ten hotel na pewno. Sama czystość pokoi, serwis itp jest ok i tu nie mam żadnych zastrzeżeń. Pokoje duże, przestronne, czyste. Ale skupiając się na szczegółach, których nie akceptuję. 1. Restauracja hotelowa ma ogromny problem z wróblami. Jest znak, że nie wolno karmić ptaków jednak na tyle schowany, że go nie widać. Obsługa hotelowa nie reaguje na turystów, którzy karmią ptaki. Efekt jest taki, że siadając na tarasie restauracji z chwilą postanowienia talerza na stoliku - masz przy sobie 30 wróbli. Musisz odganiać je siłą, żeby nie zabrały Ci czegoś z talerza. Zostawienie talerza z jedzeniem na stoliku i wyjście po kawę (jeśli nikogo nie ma przy stoliku) spowoduje, że możesz tam nie wracać ale wróble będą w talerzu. Przez to też są ubrudzone siedzenia odchodami ptaków. Nie raz pobrudziłam ubranie. Co więcej - te same wróble wlatują do hotelowej restauracji gdzie są wystawione bułki/ciasta/sałatki. Przez 12 dni mojego pobytu nie było dnia, aby nie znalazła wróbla dziobiącego w słodkim pieczywie. Obsługa nie reaguje na to wcale. 2. Zła ustawienie wystawionych dań. Codziennie w godzinie szczytu są totalnie kolejki do jedzenia. Kolejka jest tworzona nie dlatego, że jest dużo osób oczekujących na pobranie posiłków tylko dlatego, że ludzie czekają na frytki czy rybę, które smażą w restauracji na bieżąco. Tych frytek brakuje więc czekają po kilka minut. Tym samym kolejka się nie przesuwa, wszyscy goście stoją i nie mogą pobrać nic do jedzenia z 10 stacji z posiłkami wcześniej bo 11 stacją jest patera z frytkami. Obiad trwa 1,5 godziny, więc w tym czasie jeśli przychodzi cały hotel jeść to możesz zginąć w kolejce ale na pewno się nie najeść. O 14tej były puste patery, nie było zup, sałatek. Obiad trwał do 14:30. 3. Obsługa kuchenna nie dba o porządek przy wystawionych posiłkach. Wiem, że to nie wina hotelu z szarańcza ludzka rzuca się na jedzenie i rozwalają wszystko walcząc o przetrwanie bo nie jedli przez 3h... ale nie jest dla mnie akceptowane rozrzucane jedzenie na paterach. Polecam zobaczyć zdjęcie z ciastami. 4. Ciasta bardzo często są w formie tortów lub rolad, które trzeba samemu kroić. Każdy gość kroi to w inną stronę. Efekt jest taki, że przechodząc obok tego odechce się jeść. Co żałosne jak na 5*, jesli chodzi o ciasta - nie ma widelczyków. Jak mam zjeść tort? Rękami? Średnio. Tak samo wygląda kwestia przy śniadaniu wstawiania łyżek do nakładania tostów. Chyba to nie jest narzędzie dedykowane do tego? 5. Goście. Obsługa nie reaguje na sytuacje, które nie powinny się wydarzyć. Dziecko tańczyło na STOLE w butach, w których wcześniej biegło po restauracji. Przy tym samym stole chwilę później jedzą ludzie. Jak na 5* - mega słabo. To samo co do gości, którzy nakładają jedzenie rękami. Pani przy mnie nakładała pomidory (sałatkę) rękami wyjmując je palcami.. 6. Posiłki. Często to, co jest na obiad jednego dnia, jest podawane w przerobionej formie na obiady następnego dnia. Dania z grilla często zwęglone. Napoje podają kelnerzy, którzy nie wyrabiają się z podawaniem. Przychodzą zapytać co chce się pić pod koniec jedzenia. Napój przynoszą po 10 min jak już chce wychodzić. Drinki na plaży/pool barze, restauracji podawane są w kubeczkach papierowych. Barmani mówią że nie mają zwykłego szkła czy plastikowych a la szklanych szklanek. Średnio pije się drinka z przeciekającego kubka. To samo jest na śniadaniu. Podali nam napój w plastiku chyba 2x w ciągu 12 dni pobytu. 7. Hotelowi sprzedawcy na plaży. Za dużo, za często zaczepiają, nie dają się zbyć. Siedzimy 12 dnia w tym samym miejscu. Jeśli raz dziennie mówię, że nie chce wycieczki, masażu, taksówki, nurkowania to chyba można się nauczyć, żeby nie podchodzić. Codziennie proponują po KILKA RAZY to samo zaczepiając ludzi/budząc ich, siadając na leżakach. Zwykle „nie, dziękuję” nie działa, bo pytają „a dlaczego nie chcesz”, „a może jednak”. Jedyni, którzy się nie narzucają i są w porządku to ludzie od wielbłądów. Z całego serca polecam przejazd wielbłąkami od nich lub rozmowę. Są przecudowni.
- Ewa R2025-06-04Wyjątkowy
Wspaniały hotel, idealny do wypoczyku we dwoje. Spokojna, nieprzeszjadzająca muzyka przy basenach i na plaży. Dobre jedzenie. Czyste pokoje. Polecsm🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
- Marta P2025-06-04Wyjątkowy
Bardzo fajny hotel, jedzenie smaczne, pokoje sprzątane codziennie. Życzliwa i pomocna obsługa.😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🥰🥰😍😍🥰🥰😍😍🥰😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🥰😍😍😍🥰🥰🥰🥰😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🥰😍😍😍🥰🥰😍😍😍🥰🥰😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Dlaczego warto wybrać Novotel Marsa Alam
- hotel przyjazny dla rodzin z dziećmi
- ciekawa oferta rekreacyjna