Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel

Bliss Nada Beach Resort

RMF18022
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Jakość noclegu
  • Obsługa
  • Lokalizacja
  • Wartość
  • Czystość
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Znakomity
2025-09-25

Omijać szerokim łukiem, obsługa hotelowa kradnie!!! Biegające po hotelu karaluchy, mrówki i kolejki do baru, w którym drink ma pojemność 100 ml,to najmniejszy problem tego hotelu. W hotelowej restauracji jest bardzo maly wybór jedzenia, wygląda też ono jakby było już raz jedzone. Przekaski na hotelowej plaży gwarantowane to suchy chleb ze zleżałym serem ze śniadania. Pierwszego dnia pobytu poszłam po ręcznik do hotelowego "Towel center", pracownik zarządał ode mnie 20 dolarów kaucji (nie zdziwiło mnie to ponieważ była to dla mnie znana praktyka z innych hoteli, gdzie były pobierane pieniądze pierwszego dnia i oddawane ostatniego). Przez kilka następnych dni nie chciano nam wymienić ręcznika, pracownik "Towel center" stukał w tabliczkę, na której było napisane, że wymiana ręczników możliwa jest do godziny 17:30. Nadmiernie, że próbowaliśmy w różnich godzinach, ale za równo rano jak i o godzinie 17, sytuacja się powtarzwła. Gdy szóstego dnia zdecydowaliśmy się zgłosić sprawę na recepcję okazało się również, że nie istnieje coś takiego jak kaucja za ręcznik i pracownik nas oszukał. Manager hotelu z samego początku, wykazał zainteresowanie naszą sprawą, sprawiał wrażenie jakby chciał nam pomóc.Później jednak, nie był stanie określić kto jest winny, twierdzili, że na monitoringu nic nie widać, gdy poprosiliśmy o udostępnienie nagrań lub po prostu sprawdzenie grafiku zaczęli kręcić, zapewne dlatego, że nad basenem nie ma żadnych kamer. Kazali nam skontaktować się z rezydentem, który to absolutnie nie przejął się naszym problemem i praktycznie zwyzywał nas od idiotów. Kolejna osobą, która próbowała nas oszukać, tylko tym razem się nie daliśmy był hotelowy lekarz. Doznaliśmy z partnerem poparzenia słonecznego, z racji, że posiadaliśmy dodatkowe ubezpieczenie, poszliśmy do niego na wizytę.Lekarz, stwierdzi, że nasze ubezpieczenie nie pokrywa poparzenia słonecznego i zarządzał 40 dolarów za dwa kremy i plaster chłodzący. (Podobny zestaw w aptece obok można było kupić za 5 dolarów). Postanowilam skontaknowac się z ubezpieczycielem. Poinformowano mnie jak najbardziej poparzenie słoneczne wchodzi w zakres mojego ubezpieczenia. Gdy wróciliśmy do lekarza, po raport z wizyty, odmówił, nagle chciał nas " zbadać" po raz drugi. Rozmowa z nim wyglądała jak rozmowa ze ścianą. Generalnie to co spotkało nas w hotelu ze strony obsługi jak i hotelowego rezydenta nadaje się na scenariusz do " Pamiętników z wakacji". Może tantiemy za odciek zrekompensowałyby nam pobyt. W tym momencie ciężko mi znaleźć jakiekolwiek plusy. To był zdecydowanie najgorszy hotel w jakim zdarzyło mi się być.

Connector00697293369
2025-11-04

Nie nastawiaj się na zakupy na miejscu, 5 butików w hotelu z kosmicznymi cenami (np.: krem do opalania 35USD) oraz apteka przy hotelu to wszystko. Taxi do miasteczka w pobliżu 40USD; Rafa przy hotelu nie rozczarowuje, jest ratownik; Załoga hotelu uprzejma, nienachalna i pomocna; Menu w restauracji nierówne, powtarzalne, przeważają potrawy warzywne, kawa tylko do jednego posiłku, pozostałe restauracje to suchy bufet (hotelowa plaża - 1h i w ofercie tylko naleśniki z syropem lub bułka z plastrem sera lub wędliny / restauracja przy recepcji - 1h - ciastka i kawa); Jeden gość ma prawo zamówić jednorazowo 2 "drinki", alkohol pachnie naftą; Warto zabrać ze sobą coś na komary, aktywują się po zmierzchu; Woda w basenie nie jest podgrzewana, rześka, ale nie zimna; Pokoje duże, sprzątane regularnie; W łazience widać 20 lat użytkowania, prysznic mocowany na sztywno do ściany, kotara, ubytki w glazurze i fugach; Siłownia - bieżnie, ciężarki, ławeczki, etc.; Animacje - aerobik, rzutki, wieczorem show (byłem tylko na jednym, które na tyle nie przypadło mi do gustu, iż więcej nie próbowałem) Ogólnie nie było źle, jeżeli znajdujesz tu informacje krytyczne, to tylko takie, które sam chciałbym znaleźć przed wyborem.

Shure S
Wyjątkowy
2025-10-24

Witam,hotel w starym stylu ale bardzo miło ,obsługa się stara ,jedzenie jest smaczne ,każdy znajdzie coś dla siebie . Budżetowy wyjazd jest udany Smaczne drinki 😙 Dla dzieci też da animacje i atrakcje

Katarzyna Z
Wyjątkowy
2025-10-14

Dobre jedzenie i pokoje dobre ogólnie dobry hotel animatorzy są super codziennie mini disco oraz przedstawienia bardzo mili barmani

Mateusz K
2025-10-07

ke kontrola jak w obozie.Potraktowano nas jak jakiś przestepców.Nigdy nie piszłem opini ale ten hotel przekroczył wszystkie normy. Mamy 21 wiek a obsługa wyrywa trawe recznie gdzie kosiarka.Hotel w życiu nie zasługuje na 4 gwiazdkii góra 2.Ito pokrutce tyle Omijac szerokim łukiem

Aleksandra N
2025-09-25

Omijać szerokim łukiem, obsługa hotelowa kradnie!!! Biegające po hotelu karaluchy, mrówki i kolejki do baru, w którym drink ma pojemność 100 ml,to najmniejszy problem tego hotelu. W hotelowej restauracji jest bardzo maly wybór jedzenia, wygląda też ono jakby było już raz jedzone. Przekaski na hotelowej plaży gwarantowane to suchy chleb ze zleżałym serem ze śniadania. Pierwszego dnia pobytu poszłam po ręcznik do hotelowego "Towel center", pracownik zarządał ode mnie 20 dolarów kaucji (nie zdziwiło mnie to ponieważ była to dla mnie znana praktyka z innych hoteli, gdzie były pobierane pieniądze pierwszego dnia i oddawane ostatniego). Przez kilka następnych dni nie chciano nam wymienić ręcznika, pracownik "Towel center" stukał w tabliczkę, na której było napisane, że wymiana ręczników możliwa jest do godziny 17:30. Nadmiernie, że próbowaliśmy w różnich godzinach, ale za równo rano jak i o godzinie 17, sytuacja się powtarzwła. Gdy szóstego dnia zdecydowaliśmy się zgłosić sprawę na recepcję okazało się również, że nie istnieje coś takiego jak kaucja za ręcznik i pracownik nas oszukał. Manager hotelu z samego początku, wykazał zainteresowanie naszą sprawą, sprawiał wrażenie jakby chciał nam pomóc.Później jednak, nie był stanie określić kto jest winny, twierdzili, że na monitoringu nic nie widać, gdy poprosiliśmy o udostępnienie nagrań lub po prostu sprawdzenie grafiku zaczęli kręcić, zapewne dlatego, że nad basenem nie ma żadnych kamer. Kazali nam skontaktować się z rezydentem, który to absolutnie nie przejął się naszym problemem i praktycznie zwyzywał nas od idiotów. Kolejna osobą, która próbowała nas oszukać, tylko tym razem się nie daliśmy był hotelowy lekarz. Doznaliśmy z partnerem poparzenia słonecznego, z racji, że posiadaliśmy dodatkowe ubezpieczenie, poszliśmy do niego na wizytę.Lekarz, stwierdzi, że nasze ubezpieczenie nie pokrywa poparzenia słonecznego i zarządzał 40 dolarów za dwa kremy i plaster chłodzący. (Podobny zestaw w aptece obok można było kupić za 5 dolarów). Postanowilam skontaknowac się z ubezpieczycielem. Poinformowano mnie jak najbardziej poparzenie słoneczne wchodzi w zakres mojego ubezpieczenia. Gdy wróciliśmy do lekarza, po raport z wizyty, odmówił, nagle chciał nas " zbadać" po raz drugi. Rozmowa z nim wyglądała jak rozmowa ze ścianą. Generalnie to co spotkało nas w hotelu ze strony obsługi jak i hotelowego rezydenta nadaje się na scenariusz do " Pamiętników z wakacji". Może tantiemy za odciek zrekompensowałyby nam pobyt. W tym momencie ciężko mi znaleźć jakiekolwiek plusy. To był zdecydowanie najgorszy hotel w jakim zdarzyło mi się być.

Connector00697293369
2025-11-04

Nie nastawiaj się na zakupy na miejscu, 5 butików w hotelu z kosmicznymi cenami (np.: krem do opalania 35USD) oraz apteka przy hotelu to wszystko. Taxi do miasteczka w pobliżu 40USD; Rafa przy hotelu nie rozczarowuje, jest ratownik; Załoga hotelu uprzejma, nienachalna i pomocna; Menu w restauracji nierówne, powtarzalne, przeważają potrawy warzywne, kawa tylko do jednego posiłku, pozostałe restauracje to suchy bufet (hotelowa plaża - 1h i w ofercie tylko naleśniki z syropem lub bułka z plastrem sera lub wędliny / restauracja przy recepcji - 1h - ciastka i kawa); Jeden gość ma prawo zamówić jednorazowo 2 "drinki", alkohol pachnie naftą; Warto zabrać ze sobą coś na komary, aktywują się po zmierzchu; Woda w basenie nie jest podgrzewana, rześka, ale nie zimna; Pokoje duże, sprzątane regularnie; W łazience widać 20 lat użytkowania, prysznic mocowany na sztywno do ściany, kotara, ubytki w glazurze i fugach; Siłownia - bieżnie, ciężarki, ławeczki, etc.; Animacje - aerobik, rzutki, wieczorem show (byłem tylko na jednym, które na tyle nie przypadło mi do gustu, iż więcej nie próbowałem) Ogólnie nie było źle, jeżeli znajdujesz tu informacje krytyczne, to tylko takie, które sam chciałbym znaleźć przed wyborem.

Shure S

Bliss Nada Beach Resort - informacje

Bliss Nada Beach Resort położony w pierwszej linii od Morza Czerwonego, zapewni niezapomniane wakacje w Egipcie. Na terenie hotelu dostępna jest restauracja oraz 3 bary, w których serwowane są pyszne, orzeźwiające drinki. Goście będą tutaj mogli spędzić aktywnie czas grając w siatkówkę plażową albo korzystając z siłowni. Osoby spragnione relaksu mogą odpocząć w saunie lub skorzystać z oferty masaży. Na dzieci czekają zajęcia w miniklubie, a także plac zabaw.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Dla rodzin
  • Plac zabaw
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 43 km od Marsa Alam, ok. 90 km od El Quseir
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 20 min
World map
Średnia ocena TripAdvisor:
Znakomity
(878 opinii)
(878 opinii)
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Lokalizacja
    Wartość
    Czystość
    Pokoje
  • Shure S2025-11-04

    Nie nastawiaj się na zakupy na miejscu, 5 butików w hotelu z kosmicznymi cenami (np.: krem do opalania 35USD) oraz apteka przy hotelu to wszystko. Taxi do miasteczka w pobliżu 40USD; Rafa przy hotelu nie rozczarowuje, jest ratownik; Załoga hotelu uprzejma, nienachalna i pomocna; Menu w restauracji nierówne, powtarzalne, przeważają potrawy warzywne, kawa tylko do jednego posiłku, pozostałe restauracje to suchy bufet (hotelowa plaża - 1h i w ofercie tylko naleśniki z syropem lub bułka z plastrem sera lub wędliny / restauracja przy recepcji - 1h - ciastka i kawa); Jeden gość ma prawo zamówić jednorazowo 2 "drinki", alkohol pachnie naftą; Warto zabrać ze sobą coś na komary, aktywują się po zmierzchu; Woda w basenie nie jest podgrzewana, rześka, ale nie zimna; Pokoje duże, sprzątane regularnie; W łazience widać 20 lat użytkowania, prysznic mocowany na sztywno do ściany, kotara, ubytki w glazurze i fugach; Siłownia - bieżnie, ciężarki, ławeczki, etc.; Animacje - aerobik, rzutki, wieczorem show (byłem tylko na jednym, które na tyle nie przypadło mi do gustu, iż więcej nie próbowałem) Ogólnie nie było źle, jeżeli znajdujesz tu informacje krytyczne, to tylko takie, które sam chciałbym znaleźć przed wyborem.

  • Katarzyna Z2025-10-24
    Wyjątkowy

    Witam,hotel w starym stylu ale bardzo miło ,obsługa się stara ,jedzenie jest smaczne ,każdy znajdzie coś dla siebie . Budżetowy wyjazd jest udany Smaczne drinki 😙 Dla dzieci też da animacje i atrakcje

  • Mateusz K2025-10-14
    Wyjątkowy

    Dobre jedzenie i pokoje dobre ogólnie dobry hotel animatorzy są super codziennie mini disco oraz przedstawienia bardzo mili barmani

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

57 201

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 9002

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Dlaczego warto wybrać TUI?
icon-https://n-104-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976601630.svgLider niskich cen
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976339486.svgNajwiększe biuro podróży w Polsce
icon-https://r.cdn.redgalaxy.com/http/o2/TUI/hybrismedia/p/12481547534366.svg30 lat w Polsce
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976699934.svgTylko u nas opieka na wakacjach 24/7
icon-https://n-104-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976503326.svg10 000 hoteli w ponad 50 krajach
icon-https://n-106-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976241182.svgNajwyższa gwarancja ubezpieczeniowa

Dlaczego warto wybrać Bliss Nada Beach Resort

  • idealny dla rodzin
  • bogata oferta sportowa
  • strefa spa & wellness
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI