Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel

Bliss Nada Beach Resort

RMF18022
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Jakość noclegu
  • Obsługa
  • Lokalizacja
  • Wartość
  • Czystość
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Bliss Nada Beach Resort Egipt - Hotel
Znakomity
2025-08-05

Jedzenie okropne, pokoje wyglądają jakby potrzebowały renowacji brudne i niezadbane, wymieniłam pokój bo pokój zalano od góry, nie odpoczęłam wogole. Drinki podawane w plastikowych kubeczkach. Nawet nie wlewają do własnych kubków. Katastrofa totalna, nie polecam przyjeżdżać

Dogwikisi y
2025-09-25

Omijać szerokim łukiem, obsługa hotelowa kradnie!!! Biegające po hotelu karaluchy, mrówki i kolejki do baru, w którym drink ma pojemność 100 ml,to najmniejszy problem tego hotelu. W hotelowej restauracji jest bardzo maly wybór jedzenia, wygląda też ono jakby było już raz jedzone. Przekaski na hotelowej plaży gwarantowane to suchy chleb ze zleżałym serem ze śniadania. Pierwszego dnia pobytu poszłam po ręcznik do hotelowego "Towel center", pracownik zarządał ode mnie 20 dolarów kaucji (nie zdziwiło mnie to ponieważ była to dla mnie znana praktyka z innych hoteli, gdzie były pobierane pieniądze pierwszego dnia i oddawane ostatniego). Przez kilka następnych dni nie chciano nam wymienić ręcznika, pracownik "Towel center" stukał w tabliczkę, na której było napisane, że wymiana ręczników możliwa jest do godziny 17:30. Nadmiernie, że próbowaliśmy w różnich godzinach, ale za równo rano jak i o godzinie 17, sytuacja się powtarzwła. Gdy szóstego dnia zdecydowaliśmy się zgłosić sprawę na recepcję okazało się również, że nie istnieje coś takiego jak kaucja za ręcznik i pracownik nas oszukał. Manager hotelu z samego początku, wykazał zainteresowanie naszą sprawą, sprawiał wrażenie jakby chciał nam pomóc.Później jednak, nie był stanie określić kto jest winny, twierdzili, że na monitoringu nic nie widać, gdy poprosiliśmy o udostępnienie nagrań lub po prostu sprawdzenie grafiku zaczęli kręcić, zapewne dlatego, że nad basenem nie ma żadnych kamer. Kazali nam skontaktować się z rezydentem, który to absolutnie nie przejął się naszym problemem i praktycznie zwyzywał nas od idiotów. Kolejna osobą, która próbowała nas oszukać, tylko tym razem się nie daliśmy był hotelowy lekarz. Doznaliśmy z partnerem poparzenia słonecznego, z racji, że posiadaliśmy dodatkowe ubezpieczenie, poszliśmy do niego na wizytę.Lekarz, stwierdzi, że nasze ubezpieczenie nie pokrywa poparzenia słonecznego i zarządzał 40 dolarów za dwa kremy i plaster chłodzący. (Podobny zestaw w aptece obok można było kupić za 5 dolarów). Postanowilam skontaknowac się z ubezpieczycielem. Poinformowano mnie jak najbardziej poparzenie słoneczne wchodzi w zakres mojego ubezpieczenia. Gdy wróciliśmy do lekarza, po raport z wizyty, odmówił, nagle chciał nas " zbadać" po raz drugi. Rozmowa z nim wyglądała jak rozmowa ze ścianą. Generalnie to co spotkało nas w hotelu ze strony obsługi jak i hotelowego rezydenta nadaje się na scenariusz do " Pamiętników z wakacji". Może tantiemy za odciek zrekompensowałyby nam pobyt. W tym momencie ciężko mi znaleźć jakiekolwiek plusy. To był zdecydowanie najgorszy hotel w jakim zdarzyło mi się być.

Connector00697293369
Wyjątkowy
2025-09-20

Polecam hotel, jedzenie smaczne i rozmaite, codziennie coś innego do wyboru. Jeśli chodzi o czystość to pokoje sprzątane codziennie, reczniki wymieniane codziennie. Animacje w hotelu urozmaicone, zespół bardzo się stara i przez cały dzień zapewnia rozrywkę.

Monika W
Wyjątkowy
2025-09-15

Wszystko w hotelu było w porządku. Z pomostu jest dostęp do pięknej rafy koralowej z której można podziwiać piękne rybki. Mieliśmy też szczęście zobaczyć żółwie przy samym hotelu.

Curiosity49099164574
2025-09-07

Hotel jest na uboczu, wokół pustynia, pomimo codziennych występów wieczornych bez dodatkowych wycieczek jest do znudzenia, najbliższe miasto 20 minut, ale trzeba wziąć taksówkę za 30 dolarów, pokoje bardzo brudne, śniadanie każdego dnia takie same, jedzenie koszmarne, przy basenie nie ma wystarczającej ilości leżaków trzeba wstać wcześnie, aby zrobić rezerwacje. Plaża bardzo ładna, ale pomost i możliwość nurkowania w większości zabronione przez wiatr. Ogólne rozczarowanie, drinki bez lodu w plastikowych, małych kubkach, drewniane drzwi ma klucz. Hotel to późny PRL, nie polecam jeśli ktoś ceni sobie wygodę i czystość. Wifi słabe i tylko przy recepcji wiec polecam od razu kupić kartę na lotnisku. Internet w pokoju za dodatkowe 20 dolarów, pamiątki w hotelu, ale ceny wygórowane, polecam kupić pamiątki na lotnisku już na powrocie bo i w mieście i hotelu nie ma cen a są czasem trzykrotnie zawyżone. Na lotnisku bardzo rozsądne i spory wybór, nie dajcie się naciągnąć. Ogólnie nie polecam, na pewno nie wrócę, stracone pieniądze.

Bea K
2025-08-05

Jedzenie okropne, pokoje wyglądają jakby potrzebowały renowacji brudne i niezadbane, wymieniłam pokój bo pokój zalano od góry, nie odpoczęłam wogole. Drinki podawane w plastikowych kubeczkach. Nawet nie wlewają do własnych kubków. Katastrofa totalna, nie polecam przyjeżdżać

Dogwikisi y
2025-09-25

Omijać szerokim łukiem, obsługa hotelowa kradnie!!! Biegające po hotelu karaluchy, mrówki i kolejki do baru, w którym drink ma pojemność 100 ml,to najmniejszy problem tego hotelu. W hotelowej restauracji jest bardzo maly wybór jedzenia, wygląda też ono jakby było już raz jedzone. Przekaski na hotelowej plaży gwarantowane to suchy chleb ze zleżałym serem ze śniadania. Pierwszego dnia pobytu poszłam po ręcznik do hotelowego "Towel center", pracownik zarządał ode mnie 20 dolarów kaucji (nie zdziwiło mnie to ponieważ była to dla mnie znana praktyka z innych hoteli, gdzie były pobierane pieniądze pierwszego dnia i oddawane ostatniego). Przez kilka następnych dni nie chciano nam wymienić ręcznika, pracownik "Towel center" stukał w tabliczkę, na której było napisane, że wymiana ręczników możliwa jest do godziny 17:30. Nadmiernie, że próbowaliśmy w różnich godzinach, ale za równo rano jak i o godzinie 17, sytuacja się powtarzwła. Gdy szóstego dnia zdecydowaliśmy się zgłosić sprawę na recepcję okazało się również, że nie istnieje coś takiego jak kaucja za ręcznik i pracownik nas oszukał. Manager hotelu z samego początku, wykazał zainteresowanie naszą sprawą, sprawiał wrażenie jakby chciał nam pomóc.Później jednak, nie był stanie określić kto jest winny, twierdzili, że na monitoringu nic nie widać, gdy poprosiliśmy o udostępnienie nagrań lub po prostu sprawdzenie grafiku zaczęli kręcić, zapewne dlatego, że nad basenem nie ma żadnych kamer. Kazali nam skontaktować się z rezydentem, który to absolutnie nie przejął się naszym problemem i praktycznie zwyzywał nas od idiotów. Kolejna osobą, która próbowała nas oszukać, tylko tym razem się nie daliśmy był hotelowy lekarz. Doznaliśmy z partnerem poparzenia słonecznego, z racji, że posiadaliśmy dodatkowe ubezpieczenie, poszliśmy do niego na wizytę.Lekarz, stwierdzi, że nasze ubezpieczenie nie pokrywa poparzenia słonecznego i zarządzał 40 dolarów za dwa kremy i plaster chłodzący. (Podobny zestaw w aptece obok można było kupić za 5 dolarów). Postanowilam skontaknowac się z ubezpieczycielem. Poinformowano mnie jak najbardziej poparzenie słoneczne wchodzi w zakres mojego ubezpieczenia. Gdy wróciliśmy do lekarza, po raport z wizyty, odmówił, nagle chciał nas " zbadać" po raz drugi. Rozmowa z nim wyglądała jak rozmowa ze ścianą. Generalnie to co spotkało nas w hotelu ze strony obsługi jak i hotelowego rezydenta nadaje się na scenariusz do " Pamiętników z wakacji". Może tantiemy za odciek zrekompensowałyby nam pobyt. W tym momencie ciężko mi znaleźć jakiekolwiek plusy. To był zdecydowanie najgorszy hotel w jakim zdarzyło mi się być.

Connector00697293369

Bliss Nada Beach Resort - informacje

Bliss Nada Beach Resort położony w pierwszej linii od Morza Czerwonego, zapewni niezapomniane wakacje w Egipcie. Na terenie hotelu dostępna jest restauracja oraz 3 bary, w których serwowane są pyszne, orzeźwiające drinki. Goście będą tutaj mogli spędzić aktywnie czas grając w siatkówkę plażową albo korzystając z siłowni. Osoby spragnione relaksu mogą odpocząć w saunie lub skorzystać z oferty masaży. Na dzieci czekają zajęcia w miniklubie, a także plac zabaw.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Dla rodzin
  • Plac zabaw
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 43 km od Marsa Alam, ok. 90 km od El Quseir
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 20 min
World map
Średnia ocena TripAdvisor:
Znakomity
(872 opinie)
(872 opinie)
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Lokalizacja
    Wartość
    Czystość
    Pokoje
  • Connector006972933692025-09-25

    Omijać szerokim łukiem, obsługa hotelowa kradnie!!! Biegające po hotelu karaluchy, mrówki i kolejki do baru, w którym drink ma pojemność 100 ml,to najmniejszy problem tego hotelu. W hotelowej restauracji jest bardzo maly wybór jedzenia, wygląda też ono jakby było już raz jedzone. Przekaski na hotelowej plaży gwarantowane to suchy chleb ze zleżałym serem ze śniadania. Pierwszego dnia pobytu poszłam po ręcznik do hotelowego "Towel center", pracownik zarządał ode mnie 20 dolarów kaucji (nie zdziwiło mnie to ponieważ była to dla mnie znana praktyka z innych hoteli, gdzie były pobierane pieniądze pierwszego dnia i oddawane ostatniego). Przez kilka następnych dni nie chciano nam wymienić ręcznika, pracownik "Towel center" stukał w tabliczkę, na której było napisane, że wymiana ręczników możliwa jest do godziny 17:30. Nadmiernie, że próbowaliśmy w różnich godzinach, ale za równo rano jak i o godzinie 17, sytuacja się powtarzwła. Gdy szóstego dnia zdecydowaliśmy się zgłosić sprawę na recepcję okazało się również, że nie istnieje coś takiego jak kaucja za ręcznik i pracownik nas oszukał. Manager hotelu z samego początku, wykazał zainteresowanie naszą sprawą, sprawiał wrażenie jakby chciał nam pomóc.Później jednak, nie był stanie określić kto jest winny, twierdzili, że na monitoringu nic nie widać, gdy poprosiliśmy o udostępnienie nagrań lub po prostu sprawdzenie grafiku zaczęli kręcić, zapewne dlatego, że nad basenem nie ma żadnych kamer. Kazali nam skontaktować się z rezydentem, który to absolutnie nie przejął się naszym problemem i praktycznie zwyzywał nas od idiotów. Kolejna osobą, która próbowała nas oszukać, tylko tym razem się nie daliśmy był hotelowy lekarz. Doznaliśmy z partnerem poparzenia słonecznego, z racji, że posiadaliśmy dodatkowe ubezpieczenie, poszliśmy do niego na wizytę.Lekarz, stwierdzi, że nasze ubezpieczenie nie pokrywa poparzenia słonecznego i zarządzał 40 dolarów za dwa kremy i plaster chłodzący. (Podobny zestaw w aptece obok można było kupić za 5 dolarów). Postanowilam skontaknowac się z ubezpieczycielem. Poinformowano mnie jak najbardziej poparzenie słoneczne wchodzi w zakres mojego ubezpieczenia. Gdy wróciliśmy do lekarza, po raport z wizyty, odmówił, nagle chciał nas " zbadać" po raz drugi. Rozmowa z nim wyglądała jak rozmowa ze ścianą. Generalnie to co spotkało nas w hotelu ze strony obsługi jak i hotelowego rezydenta nadaje się na scenariusz do " Pamiętników z wakacji". Może tantiemy za odciek zrekompensowałyby nam pobyt. W tym momencie ciężko mi znaleźć jakiekolwiek plusy. To był zdecydowanie najgorszy hotel w jakim zdarzyło mi się być.

  • Monika W2025-09-20
    Wyjątkowy

    Polecam hotel, jedzenie smaczne i rozmaite, codziennie coś innego do wyboru. Jeśli chodzi o czystość to pokoje sprzątane codziennie, reczniki wymieniane codziennie. Animacje w hotelu urozmaicone, zespół bardzo się stara i przez cały dzień zapewnia rozrywkę.

  • Curiosity490991645742025-09-15
    Wyjątkowy

    Wszystko w hotelu było w porządku. Z pomostu jest dostęp do pięknej rafy koralowej z której można podziwiać piękne rybki. Mieliśmy też szczęście zobaczyć żółwie przy samym hotelu.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

57 201

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 9002

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Dlaczego warto wybrać TUI?
icon-https://n-104-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976601630.svgLider niskich cen
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976339486.svgNajwiększe biuro podróży w Polsce
icon-https://r.cdn.redgalaxy.com/http/o2/TUI/hybrismedia/p/12481547534366.svg30 lat w Polsce
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976699934.svgTylko u nas opieka na wakacjach 24/7
icon-https://n-104-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976503326.svg10 000 hoteli w ponad 50 krajach
icon-https://n-106-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976241182.svgNajwyższa gwarancja ubezpieczeniowa

Dlaczego warto wybrać Bliss Nada Beach Resort

  • Idealny dla rodzin
  • Bogata oferta sportowa
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI