Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel

Desert Rose Resort

HRG11104
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Obsługa
  • Jakość noclegu
  • Wartość
  • Czystość
  • Pokoje
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Desert Rose Resort Egipt - Hotel
Wyjątkowy
Wyjątkowy
2024-09-27

Hotel bardzo fajny, dość duży, dużo basenów, barów, kilka restauracja, super plaża, wygodne leżaki z materacami, teren ogrodzony pod ochroną, nikt z zewnątrz nie ma wstępu. Bufet w restauracji all inclusive dość bogaty ale w mojej ocenie należałoby bardziej urozmaicić menu, ponieważ wiele potraw się powtarzało, aczkolwiek głodny nikt nie chodzi. Plaża piaszczysta, dość czysta, ale czasem trzeba by posprzątać trochę nabrzeże z plastiku przyniesionego przez fale. Bogata oferta wycieczek, skorzystaliśmy z wycieczki morskiej na rafy wraz z nurkowaniem, godna polecenie. Warto nadmienić że pokoje są codziennie sprzątane, Pan Józef sprzątał bardzo dokładnie, codziennie uzupełniany mini bar. Obsługa bardzo miła, nie odczuliśmy presji na napiwki. Dużą zaletą hotelu jest bar Bella Vista, na końcu zatoki, tuż przy rafie, gdzie jest duży wybór napoi all inclusive. W naszej ocenie, warto byłoby odświeżyć niektóre pokoje. Ogólnie hotel godny polecenia.

Jakub J
2025-07-27

Sam Hotel jako kompleks budynków i teren zieleni w miarę fajny, obszerny i z potencjałem na coś naprawdę fajnego. Za tą cenę są zdecydowanie lepsze bo problemem jest zdecydowanie obsługa. Byliśmy ze znajomymi, którzy mieli pokój standard a my mieliśmy Premium, więc możemy rzetelnie porównać i ocenić. Pokoje standard błagają o remont, jedynie w wersji Premium Garden są ok. Po drinki musisz stać w kolejkach i z łaską są wydawane. Nic nie pomaga danie 5 dolarów czy nawet 10. Poprosisz o szklankę pełną lodu, to dostaniesz maksymalnie 3 kostki, jakby kosztował ich fortunę. Nikt z kelnerów nie kwapi się chodzić po basenach roznosić napoje i drinki. Widać jakby wszyscy pracowali pod przymusem, udają że cię nie widzą a jak już coś dla ciebie robią to na szybko i słabej jakości. Trzeba upominać się że ma być dobrze zrobiony drink. W połowie wyjazdu podszedł do nas kelner z prośbą o wypełnienie ankiety przy nim tak aby była dobra i pozwolić mu zeskanować żeby pokazał przełożonym którzy podobno tego od niego wymagali. Jeśli zastanawia cię skąd te dobre opinie w internecie ,no to już macie odpowiedź. Jedzenie, bardzo mały wybór w porównaniu do innych hoteli w Egipcie, owoców morza przez cały wyjazd jedynie kilka razy i to bardzo mało i słabej jakości.Resaturacje allcarte próbowaliśmy zamówić już pierwszego dnia ale bez szans, nie ma terminów wolnych nawet w jednej. Gdyby nie sam teren hotelu i baseny to byłby najsłabszy z kilkunastu hoteli w Egipcie w jakim byliśmy.. Wifi bardzo słabej jakości, cały czas zrywa, w pokojach standard w ogóle nie dostępny W basenie nie możesz pograć sobie piłką siatkową a dzieci nie mogą używać masek i nurkować ale obsługa nie zwraca uwagi na psikanie przez dzieci pistoletami na wodę przy barze, często zanieczyszczając drinki. Dzieci pozostawiane bez opieki załatwiają się i wymiotują do basenu przez co cztery dni z rzędu basen był zamknięty co przy upale 38 stopni było okropne. Dotyczyło to głównie dzieci których mamy są w burkach, zajmują się niemowlętami a ojcowie mają w nosie co ich pupile robią. Obsługa basenu zwracała nam uwagę żeby nie przestawiać parasoli przy leżakach ale kompletnie nie interesowała się tym że ktoś zanieczyszcza basen odchodami. Jakieś chore zasady i powiedziałby, że dramat jeśli chodzi o nastawienie do gości. Jakiś niespełna rozumu człowiek wymyślał te zasady. Bardzo dużo gości arabskich a ich niewychowane i pozostawione samopas dzieci powodują że o wypoczynku możesz zapomnieć. Jednym zdaniem, nigdy więcej ten hotel bo bardzo na to pracują. No i na koniec jeszcze jedna bardzo ważna rzecz, Jeśli masz gdzieś złapać "klątwę faraona" to tutaj złapiesz ją na 100%. Z naszej ośmioosobowej grupy mieli wszyscy i dookoła których pytaliśmy, też do zmagali się z tymi dolegliwościami. Proponuję obsłudze udać się do takich hoteli jak sąsiedni "dana beach", "Casa Blue" w Marsa alarm, czy "Jazz Maraya" w Marsa alarm i zobaczyć jak powinna wyglądać obsługa

845krystianm
2025-06-22

Gościłam w tym hotelu w czerwcu 2025 wraz z przyjaciółmi i rodziną. Niestety nie mam pozytywnej opinii na temat tego hotelu. Standard pokoi pozostawia wiele do życzenia tak jak obsługa.Trzeba było prosić o uzupełnienie minibaru oraz papieru toaletowego po kilka razy i to mimo dawania napiwków. Jeśli chodzi o stołówkę to jedzenie monotonne w szczególności śniadania. Codziennie to samo. Czystość w restauracji i jakość obsługi również nie była zadowalająca. Ogólnie obsługa poza paroma wyjątkami była gburowata i nieuprzejma. Rzucanie leżakami i wyrażanie głośno swojego niezadowolenia z powodu korzystania z basenu na 2 godziny przed jego zamknięciem przez pracownik basenu zostawię bez komentarza. Jedynym plusem była pogoda, bliski dostęp do morza, oraz ładna plaża. To była nasza pierwsza podróż do Egiptu i chyba ostatnia. Nie wiem czy tak jest w każdym hotelu , ale na pewno nie zachęca to do powrotu do tego kraju.

Agnieszka J
Bardzo dobry
2025-05-17

To był nasz 3 pobyt Desert Rose w Hurgadzie, dostaliśmy ładny pokój w budynku po remoncie, z windą. Pokój czysty, codziennie sprzątany. Hotel jest cały czas w remoncie, wyremontowano budynek recepcji oraz budynek baru na pomoście, obecnie w remoncie jest brama wjazdowa i rozpoczęto remont budynku nr 3 i wyłączono z użytkowania basen pływacki. Na plus przemiła obsłua, piękne ogrody, dużo atrakcji wieczorem. Niestety jedzenie w restauracji monotonne, powtarzalne, codziennie twarda wołowina, kiepska ryba, jakiś kurczak plus dodatki. Dania z grilla ujdą, ale żadna rewelacja.Słabe ciasta, pyszne świeże owoce i fajny bufet sałatkowy. W czasie pobytu (1-8 maja) większość gości to rosjanie, o godzinie 8.30 wolne leżaki w ostatnim rzędzie a o 10.00 wolnych leżaków już nie ma, są zajęte przez ręczniki. Polecam wizytę w SPA- turkish hammam, jest super, relax dla duszy i ciała. Jeżeli chodzi o bary i drinki to obecnie jakość alkoholu spadła, wcale nie czuć że pije się alkohol, tak jest słaby.

Jolanta67
Wyjątkowy
2025-02-01

Witam. W hotelu Disert Rose byłam w styczniu tego roku z przyjacielem. Według nas hotel wspaniały. Spotkaliśmy w nim wspaniałych ludzi, między innymi Panią Małgosię która jest przesympatyczną kobietką, komunikatywną, serdeczną, pomocną. Pełen profesjonalizm.Pozdrawiamy Małgosiu😘. Panowie w resteuracji dbali aby nasze brzuszki wypełniały w miłym towarzystwie, w czystości. Służyli pomocą, byli zawsze uśmiechnięci. Pozdrawiamy Mohamed Rashad i kolegów. Zawsze tak dbajcie o gości a będziemy wracali do Was. Pracownicy całego hotelu, kompetentni, życzliwi, pomocni. Hotel piękny, ogrody cudne ,kwieciste, pięknie podświetlone wieczorami ( wszystko z gustem, ze smakiem). Bary oryginalnie oświetlone, bardzo czyste. Pracownicy bardzo zaangażowani. Plaża przy hotelu, zadbana, czuściutka. Podsumowując: WSPANIALI LUDZIE, WSPANIAŁY HOTEL, WSPANIAŁA ATMOSFERA, SUPER POGODA!!!! Dziękujemy i pozdrawiamy wszystkich. Monika i Mirek

Monika K
Wyjątkowy
2024-09-27

Hotel bardzo fajny, dość duży, dużo basenów, barów, kilka restauracja, super plaża, wygodne leżaki z materacami, teren ogrodzony pod ochroną, nikt z zewnątrz nie ma wstępu. Bufet w restauracji all inclusive dość bogaty ale w mojej ocenie należałoby bardziej urozmaicić menu, ponieważ wiele potraw się powtarzało, aczkolwiek głodny nikt nie chodzi. Plaża piaszczysta, dość czysta, ale czasem trzeba by posprzątać trochę nabrzeże z plastiku przyniesionego przez fale. Bogata oferta wycieczek, skorzystaliśmy z wycieczki morskiej na rafy wraz z nurkowaniem, godna polecenie. Warto nadmienić że pokoje są codziennie sprzątane, Pan Józef sprzątał bardzo dokładnie, codziennie uzupełniany mini bar. Obsługa bardzo miła, nie odczuliśmy presji na napiwki. Dużą zaletą hotelu jest bar Bella Vista, na końcu zatoki, tuż przy rafie, gdzie jest duży wybór napoi all inclusive. W naszej ocenie, warto byłoby odświeżyć niektóre pokoje. Ogólnie hotel godny polecenia.

Jakub J
2025-07-27

Sam Hotel jako kompleks budynków i teren zieleni w miarę fajny, obszerny i z potencjałem na coś naprawdę fajnego. Za tą cenę są zdecydowanie lepsze bo problemem jest zdecydowanie obsługa. Byliśmy ze znajomymi, którzy mieli pokój standard a my mieliśmy Premium, więc możemy rzetelnie porównać i ocenić. Pokoje standard błagają o remont, jedynie w wersji Premium Garden są ok. Po drinki musisz stać w kolejkach i z łaską są wydawane. Nic nie pomaga danie 5 dolarów czy nawet 10. Poprosisz o szklankę pełną lodu, to dostaniesz maksymalnie 3 kostki, jakby kosztował ich fortunę. Nikt z kelnerów nie kwapi się chodzić po basenach roznosić napoje i drinki. Widać jakby wszyscy pracowali pod przymusem, udają że cię nie widzą a jak już coś dla ciebie robią to na szybko i słabej jakości. Trzeba upominać się że ma być dobrze zrobiony drink. W połowie wyjazdu podszedł do nas kelner z prośbą o wypełnienie ankiety przy nim tak aby była dobra i pozwolić mu zeskanować żeby pokazał przełożonym którzy podobno tego od niego wymagali. Jeśli zastanawia cię skąd te dobre opinie w internecie ,no to już macie odpowiedź. Jedzenie, bardzo mały wybór w porównaniu do innych hoteli w Egipcie, owoców morza przez cały wyjazd jedynie kilka razy i to bardzo mało i słabej jakości.Resaturacje allcarte próbowaliśmy zamówić już pierwszego dnia ale bez szans, nie ma terminów wolnych nawet w jednej. Gdyby nie sam teren hotelu i baseny to byłby najsłabszy z kilkunastu hoteli w Egipcie w jakim byliśmy.. Wifi bardzo słabej jakości, cały czas zrywa, w pokojach standard w ogóle nie dostępny W basenie nie możesz pograć sobie piłką siatkową a dzieci nie mogą używać masek i nurkować ale obsługa nie zwraca uwagi na psikanie przez dzieci pistoletami na wodę przy barze, często zanieczyszczając drinki. Dzieci pozostawiane bez opieki załatwiają się i wymiotują do basenu przez co cztery dni z rzędu basen był zamknięty co przy upale 38 stopni było okropne. Dotyczyło to głównie dzieci których mamy są w burkach, zajmują się niemowlętami a ojcowie mają w nosie co ich pupile robią. Obsługa basenu zwracała nam uwagę żeby nie przestawiać parasoli przy leżakach ale kompletnie nie interesowała się tym że ktoś zanieczyszcza basen odchodami. Jakieś chore zasady i powiedziałby, że dramat jeśli chodzi o nastawienie do gości. Jakiś niespełna rozumu człowiek wymyślał te zasady. Bardzo dużo gości arabskich a ich niewychowane i pozostawione samopas dzieci powodują że o wypoczynku możesz zapomnieć. Jednym zdaniem, nigdy więcej ten hotel bo bardzo na to pracują. No i na koniec jeszcze jedna bardzo ważna rzecz, Jeśli masz gdzieś złapać "klątwę faraona" to tutaj złapiesz ją na 100%. Z naszej ośmioosobowej grupy mieli wszyscy i dookoła których pytaliśmy, też do zmagali się z tymi dolegliwościami. Proponuję obsłudze udać się do takich hoteli jak sąsiedni "dana beach", "Casa Blue" w Marsa alarm, czy "Jazz Maraya" w Marsa alarm i zobaczyć jak powinna wyglądać obsługa

845krystianm

Desert Rose Resort - informacje

Darmowy wstęp do aquaparku, program animacyjny dla dzieci i dorosłych, a także rozbudowane zaplecze gastronomiczne - to właśnie Desert Rose Resort. Tutaj spędzicie beztroskie wakacje, wypoczywając przy jednym z basenów lub na pobliskiej, prywatnej plaży. Amatorzy aktywnego spędzania czasu mają do dyspozycji m.in. siłownię, kort tenisowy, boisko do siatkówki plażowej oraz sporty wodne. Dla spragnionych relaksu przygotowano centrum spa, z ofertą zabiegów kosmetycznych i masaży. Najmłodsi goście mogą spędzić czas na placu zabaw, albo wziąć udział w ciekawych zajęciach w miniklubie.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Piaszczysta plaża
  • Leżaki i parasole w cenie
  • Menu dla dzieci
  • Plac zabaw
  • Spa
  • Dla rodzin
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • ok. 15 km od centrum Hurghady
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 20 min
World map
Średnia ocena TripAdvisor:
Wyjątkowy
(8567 opinii)
(8567 opinii)
    Lokalizacja
    Obsługa
    Jakość noclegu
    Wartość
    Czystość
    Pokoje
  • 845krystianm2025-07-27

    Sam Hotel jako kompleks budynków i teren zieleni w miarę fajny, obszerny i z potencjałem na coś naprawdę fajnego. Za tą cenę są zdecydowanie lepsze bo problemem jest zdecydowanie obsługa. Byliśmy ze znajomymi, którzy mieli pokój standard a my mieliśmy Premium, więc możemy rzetelnie porównać i ocenić. Pokoje standard błagają o remont, jedynie w wersji Premium Garden są ok. Po drinki musisz stać w kolejkach i z łaską są wydawane. Nic nie pomaga danie 5 dolarów czy nawet 10. Poprosisz o szklankę pełną lodu, to dostaniesz maksymalnie 3 kostki, jakby kosztował ich fortunę. Nikt z kelnerów nie kwapi się chodzić po basenach roznosić napoje i drinki. Widać jakby wszyscy pracowali pod przymusem, udają że cię nie widzą a jak już coś dla ciebie robią to na szybko i słabej jakości. Trzeba upominać się że ma być dobrze zrobiony drink. W połowie wyjazdu podszedł do nas kelner z prośbą o wypełnienie ankiety przy nim tak aby była dobra i pozwolić mu zeskanować żeby pokazał przełożonym którzy podobno tego od niego wymagali. Jeśli zastanawia cię skąd te dobre opinie w internecie ,no to już macie odpowiedź. Jedzenie, bardzo mały wybór w porównaniu do innych hoteli w Egipcie, owoców morza przez cały wyjazd jedynie kilka razy i to bardzo mało i słabej jakości.Resaturacje allcarte próbowaliśmy zamówić już pierwszego dnia ale bez szans, nie ma terminów wolnych nawet w jednej. Gdyby nie sam teren hotelu i baseny to byłby najsłabszy z kilkunastu hoteli w Egipcie w jakim byliśmy.. Wifi bardzo słabej jakości, cały czas zrywa, w pokojach standard w ogóle nie dostępny W basenie nie możesz pograć sobie piłką siatkową a dzieci nie mogą używać masek i nurkować ale obsługa nie zwraca uwagi na psikanie przez dzieci pistoletami na wodę przy barze, często zanieczyszczając drinki. Dzieci pozostawiane bez opieki załatwiają się i wymiotują do basenu przez co cztery dni z rzędu basen był zamknięty co przy upale 38 stopni było okropne. Dotyczyło to głównie dzieci których mamy są w burkach, zajmują się niemowlętami a ojcowie mają w nosie co ich pupile robią. Obsługa basenu zwracała nam uwagę żeby nie przestawiać parasoli przy leżakach ale kompletnie nie interesowała się tym że ktoś zanieczyszcza basen odchodami. Jakieś chore zasady i powiedziałby, że dramat jeśli chodzi o nastawienie do gości. Jakiś niespełna rozumu człowiek wymyślał te zasady. Bardzo dużo gości arabskich a ich niewychowane i pozostawione samopas dzieci powodują że o wypoczynku możesz zapomnieć. Jednym zdaniem, nigdy więcej ten hotel bo bardzo na to pracują. No i na koniec jeszcze jedna bardzo ważna rzecz, Jeśli masz gdzieś złapać "klątwę faraona" to tutaj złapiesz ją na 100%. Z naszej ośmioosobowej grupy mieli wszyscy i dookoła których pytaliśmy, też do zmagali się z tymi dolegliwościami. Proponuję obsłudze udać się do takich hoteli jak sąsiedni "dana beach", "Casa Blue" w Marsa alarm, czy "Jazz Maraya" w Marsa alarm i zobaczyć jak powinna wyglądać obsługa

  • Agnieszka J2025-06-22

    Gościłam w tym hotelu w czerwcu 2025 wraz z przyjaciółmi i rodziną. Niestety nie mam pozytywnej opinii na temat tego hotelu. Standard pokoi pozostawia wiele do życzenia tak jak obsługa.Trzeba było prosić o uzupełnienie minibaru oraz papieru toaletowego po kilka razy i to mimo dawania napiwków. Jeśli chodzi o stołówkę to jedzenie monotonne w szczególności śniadania. Codziennie to samo. Czystość w restauracji i jakość obsługi również nie była zadowalająca. Ogólnie obsługa poza paroma wyjątkami była gburowata i nieuprzejma. Rzucanie leżakami i wyrażanie głośno swojego niezadowolenia z powodu korzystania z basenu na 2 godziny przed jego zamknięciem przez pracownik basenu zostawię bez komentarza. Jedynym plusem była pogoda, bliski dostęp do morza, oraz ładna plaża. To była nasza pierwsza podróż do Egiptu i chyba ostatnia. Nie wiem czy tak jest w każdym hotelu , ale na pewno nie zachęca to do powrotu do tego kraju.

  • Jolanta672025-05-17
    Bardzo dobry

    To był nasz 3 pobyt Desert Rose w Hurgadzie, dostaliśmy ładny pokój w budynku po remoncie, z windą. Pokój czysty, codziennie sprzątany. Hotel jest cały czas w remoncie, wyremontowano budynek recepcji oraz budynek baru na pomoście, obecnie w remoncie jest brama wjazdowa i rozpoczęto remont budynku nr 3 i wyłączono z użytkowania basen pływacki. Na plus przemiła obsłua, piękne ogrody, dużo atrakcji wieczorem. Niestety jedzenie w restauracji monotonne, powtarzalne, codziennie twarda wołowina, kiepska ryba, jakiś kurczak plus dodatki. Dania z grilla ujdą, ale żadna rewelacja.Słabe ciasta, pyszne świeże owoce i fajny bufet sałatkowy. W czasie pobytu (1-8 maja) większość gości to rosjanie, o godzinie 8.30 wolne leżaki w ostatnim rzędzie a o 10.00 wolnych leżaków już nie ma, są zajęte przez ręczniki. Polecam wizytę w SPA- turkish hammam, jest super, relax dla duszy i ciała. Jeżeli chodzi o bary i drinki to obecnie jakość alkoholu spadła, wcale nie czuć że pije się alkohol, tak jest słaby.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Desert Rose Resort

  • aquapark
  • bogate zaplecze rekreacyjne
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI