Goście cenią ten hotel za...
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
- Pokoje
Bellagio Beach Resort - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Piaszczysta plaża
- Plac zabaw
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 400 m od plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 30 min
- ok. 200 m od aquaparku
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
- Pokoje
- Lokalizacja
- JolantaO1502025-10-07Bardzo dobry
Zacznę od plusów bo jest ich o wiele więcej, w zasadzie to minus będzie tylko jeden za który odejmuje jedną ocenę. Hotel czysty począwszy od recepcji po restauracje, basen i plaże. Główna część hotelu jest piękna i na najwyższym poziomie. Jedzenie bardzo dobrze, każdy znajdzie coś dla siebie. Drinki w lobby barze podawane w szkle, pinakolada, margarita pyszne. Obsługa i to jest największy atut tego hotelu. Wspaniali, pomocni, uśmiechnięci traktują gości na najwyższym poziomie. Pozdrawiamy ich serdecznie i dla nich bym wróciła do tego hotelu. Animacje odbywają się codziennie, choć ten hotel o 22 zamiera i za bardzo nie ma co robić. Nam to akurat nie przeszkadzało, ale jak ktoś chce po imprezować to ten hotel raczej nie jest dla niego. Hotel przy piaszczystej plaży, choć bardzo ale to bardzo trzeba przejść żeby się zanurzyć. Pomost był zamknięty stary nie do użytku. Przejdę teraz do minusów. Pokój który mieliśmy zamówiony to w budynku głównym z bocznym widokiem na morze to co otrzymaliśmy to jakiś obłęd... Bungalow w którym łazienka po kąpieli była zalana, cudowny widok na budowę tak tak bo w hotelu trwa remont swim up od rana ok 8 rzucanie cegłami. Ja naprawdę wszystko rozumiem, że pokój można zmienić bez opłaty, ale to co Pan z recepcji nie widział co nam daje za pokój. Dodam, że byłam z rodzicami gdzie tata chodzi o lasce i tego Pan z recepcji też nie zauważył, że daje rodzicom bungalow na samym końcu hotelu... Hotel na prawdę na poziomie i takie coś... Pani manager Celina i Samanta starały się pomóc jak mogły... Choć tu nie one zawiniły tylko Pan na recepcji, albo nie wiem kto tam przydziela pokoje. Gdyby nie ta cała sytuacja to powiedziałabym, że ten hotel na prawdę jest na najwyższym poziomie, a przynajmniej dąży do tego aby takim się stać. Mimo całej tej przykrej dla mnie sytuacji wróciłbym do tego hotelu z nadzieją, że już taka sytuacja nie będzie miała miejsca i dostanę pokój za jaki zapłaciłam. Pozdrawiamy obsługę hotelu i trzymajcie tak dalej... Jesteście najlepsi ❤️
- KasiaDrazkiewicz2025-08-18
Jeśli ktoś wybiera się po raz pierwszy do Egiptu, a tym bardziej za granicę, ta opinia prawdopodobnie nie będzie miała dla niego większego znaczenia. Jednak jeśli ktoś już trochę podróżował i zna realia, warto, by wziął ją pod uwagę. Hotel na pierwszy rzut oka wydaje się w porządku – położony na obrzeżach Hurghady, w kierunku Kairu. To dobre miejsce startowe na wycieczki do piramid – można uniknąć miejskich korków i zaoszczędzić czas. Do centrum Hurghady bez problemu dojedziecie Uberem za ok. 3 dolary (20 minut). Recepcja robi dobre wrażenie – elegancka, klimatyzowana, przyjemnie pachnie, a obsługa mówi dobrze po angielsku. Zdecydowanie polecam wybierać wyłącznie pokoje z widokiem na morze („sea view”). Inne mogą znajdować się np. nad restauracją (wszystkie zapachy wchodzą do pokoju) albo na parterze – z tarasem wychodzącym bezpośrednio na alejki hotelowe, gdzie wszyscy przechodzący goście mają wgląd w twoją prywatność. „Sea view” gwarantuje pokój na wyższym piętrze i bliżej morza. Sam hotel jest wąski i długi, niezbyt duży – co może być plusem dla osób unikających ogromnych molochów z setkami pokoi. Niestety, pokoje są wyraźnie zużyte: egipski styl wykończenia, krzywe fugi, niedomalowane ściany, przetarte meble i materace. Używany do sprzątania środek do podłóg ma bardzo intensywny, drażniący zapach – pokój trzeba długo wietrzyć. Zmieniliśmy pokój na wyższy standard (dopłata ok. 200 USD/tydzień) – nowszy, z przeszkloną łazienką i dużym jacuzzi. Wyglądał lepiej, ale: nie działała klimatyzacja, wiatrak był bardzo głośny, lodówka hałasowała, a łóżko skrzypiało przy każdym ruchu. Plus dla hotelu – po zgłoszeniu usterek rezydentowi Rainbow wszystko zostało naprawione w ciągu dnia naszej nieobecności. Plaża jest bardzo ładna, piaszczysta, z łagodnym zejściem do morza – można zapomnieć o butach do wody. Woda jest płytka – długo trzeba iść, by zanurzyć się po pas, a jeszcze dalej, by całkowicie się zanurzyć. Pomost, który widzicie na Google Maps, jest w rozsypce i raczej nie zanosi się na jego remont, więc nie bierzcie go pod uwagę. Nie ma żadnych kart na ręczniki, więc można ich brać do woli i rezerwować (stety/niestety) tyle leżaków, ile się chce. Oznacza to jednak poranne „rezerwacje”, bo walka o miejsca zaczyna się wcześnie. Baseny są OK – najlepiej korzystać rano. Później jakość wody pozostawia wiele do życzenia (winni są zarówno goście, jak i hotel – kwestia filtracji, chemii). Rada: nie otwieraj oczu pod wodą. Największy minus to strefa gastronomiczna. Brak klimatyzacji w restauracjach – również à la carte. Już po minucie człowiek jest cały mokry. Obsługa spocona, nieprzyjemny zapach unoszący się w powietrzu. Koszmar. Stoły przecierane byle jaką szmatką, resztki po poprzednikach lądują na podłodze, nieużyte (a może użyte?) przez poprzednich gości sztućce i serwetki zostają na miejscu, a dokładane są tylko brakujące elementy. W większości przypadków trzeba samemu zorganizować sobie sztućce. Paskudnym wózkiem zbierają talerze i resztki jedzenia ze stołów, z których już goście odeszli, robiąc przy tym ogromny hałas (gdy cała garść zużytych sztućców wpada do jakiejś miski, to słyszy to cała sala). Połączenie braku klimatyzacji, zapachów potraw, potu kelnerów i gości czasami tworzyło taką „ścianę”, że ciężko było wejść do środka. Czasem kelner zebrał zamówienie na napoje, ale w większości jest samoobsługa. Jedzenie jest monotonne i nieurozmaicone, choć codziennie inna opcja live cooking (mięsa lub ryby). Frytki i pizza – całkiem dobre. Rano jajka i omlety na życzenie. Ogólnie jednak restauracje wyglądają nieświeżo i mało higienicznie. Polecam azjatycką restaurację à la carte – choć również nie ma klimatyzacji, to jedzenie jest bardzo dobre. Alkohole – lokalne, ale to jest akurat w opisie oferty. Lokalne, czyli żadna nazwa wina, rumu czy piwa nic wam nie powie – większość jest lana z dużych, zbiorczych plastikowych butelek, a wina z kartonów. Cola, Fanta z automatów – czyli taka trochę oszukana, rozwodniona. Nie wszędzie wszystko dostaniecie – np. na plaży nie ma wina. Najlepszy bar: w lobby – klimatyzowany, szklane naczynia, kelnerska obsługa. Zszokował nas moment, gdy zobaczyliśmy, jak barman na plaży myje dla nas plastikowy kubek gąbką z wiaderka po majonezie i płucze go pod kranem. Po interwencji u managera pojawiła się mała wyparzarka – lepiej późno niż wcale, choć tworzyła się przez to kolejka do baru. Animacje są głównie dla dzieci, ale były też imprezy typu piana party w basenie dla wszystkich – krótkie, raczej symboliczne. Po 22:30 niewiele się dzieje. Animatorzy zachęcają do wyjścia z nimi do lokalnych klubów, jednak nie skorzystaliśmy. Tip: jeśli wybieracie ten hotel, warto zrezygnować z transferu Rainbow i zamówić Ubera z/na lotnisko – koszt to 4 dolary, a oszczędzicie sporo czasu.
- 765miros_awp2025-07-19Wyjątkowy
Świetny hotel, byliśmy w nim dwa tygodnie, ze wspaniałą obsługą od ratowników po barmanów i ludzi sprzątających. Bardzo dobre jedzenie, szczególnie polecamy pizze i frytki w barze przekąskowym przy basenie. Korzystaliśmy z al carte z kuchni włoskiej, azjatyckiej i też była przemiła obsługa i dobre jedzenie. Stołowaliśmy się w restauracji głównej Jaśmin, a są dwie do wyboru, kelnerzy przynosili nawet napoje, herbaty i drinki do stolika. Były też fajne animacje i przemili animatorzy. Na plaży jest też bar. Ratownicy przy basenie i na plaży dbają, żeby każdy miał leżak. Bardzo profesjonalna obsługa i bardzo dobre drinki w lobby. Jest też kawiarnia czynna całą dobę z ciastkami, kanapkami, owocami, napojami i bardzo dobrą kawą. Podpawają też tam lody ale w określonych godzinach. Pobyt zaliczamy za bardzo udany i chętnie jeszcze tam wrócimy.
Dlaczego warto wybrać Bellagio Beach Resort
- restauracje z kuchnią międzynarodową
- aquapark ze zjeżdżalniami
- miniklub dla dzieci