Smart Selection Hotel Imperial Chorwacja - Hotel
Smart Selection Hotel Imperial Chorwacja - Hotel
Smart Selection Hotel Imperial Chorwacja - Hotel
Smart Selection Hotel Imperial Chorwacja - Hotel
Smart Selection Hotel Imperial Chorwacja - Hotel
Smart Selection Hotel Imperial Chorwacja - Hotel
Smart Selection Hotel Imperial Chorwacja - Hotel
Smart Selection Hotel Imperial Chorwacja - Hotel
Smart Selection Hotel Imperial Chorwacja - Hotel
Smart Selection Hotel Imperial Chorwacja - Hotel
Smart Selection Hotel Imperial Chorwacja - Hotel
Smart Selection Hotel Imperial Chorwacja - Hotel

Smart Selection Hotel Imperial

RJK12002
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Pokoje
  • Czystość
  • Wartość
  • Jakość noclegu
  • Obsługa
Smart Selection Hotel Imperial Chorwacja - Hotel
Smart Selection Hotel Imperial Chorwacja - Hotel
Smart Selection Hotel Imperial Chorwacja - Hotel
Smart Selection Hotel Imperial Chorwacja - Hotel
Smart Selection Hotel Imperial Chorwacja - Hotel
Smart Selection Hotel Imperial Chorwacja - Hotel
Smart Selection Hotel Imperial Chorwacja - Hotel
Smart Selection Hotel Imperial Chorwacja - Hotel
Smart Selection Hotel Imperial Chorwacja - Hotel
Smart Selection Hotel Imperial Chorwacja - Hotel
Smart Selection Hotel Imperial Chorwacja - Hotel
Smart Selection Hotel Imperial Chorwacja - Hotel
Wyjątkowy
Wyjątkowy
2019-04-17

Zarezerwowane na super krótką noc przed wyjazdem do Opatija z rodziną na krótką wycieczkę Wielkanocną. Oferta była fantastyczna dla 4 osób w pokoju typu standard ze śniadaniem. Dom był tylko drugim wielkim hotelem wybudowanym w Opatii, obecnie całkowicie odnowionym. Sala balowa = restauracja i sala śniadaniowa ma wielkość! Pokoje są duże i mają niesamowity wysoki sufit. W łazienkach znajduje się wysoka kabina prysznicowa. Dostęp do hotelu odbywa się długimi schodami. Może być boczne wejście dla wózków inwalidzkich. Wybór i jakość jedzenia na śniadanie była szeroka, a cała atmosfera zachęca do pozostania na co najmniej godzinę przed rozmową na spacer po promenadzie.

Kobayashi-man
2019-05-28

Mieszkaliśmy w pokoju na najwyższym piętrze i mają tylko świetliki, więc jest bardzo ciemno i nie ma widoku na morze. Powinieneś zobaczyć to na ekranach telewizorów na ścianie, ale nie działały one podczas naszego pobytu. Kiedy zaczyna padać świetliki w bliskiej odległości, a klimatyzacja na 27 stopniach staje się bardzo gorąca w pomieszczeniu. Ponieważ sam nie możesz obsługiwać klimatyzatora, wielokrotnie pytaliśmy o odbiór, jeśli przełączą się z 27 na 20 stopni, ale nie podjęto żadnych działań. Pokój nie był właściwie sprzątany, wszędzie było dużo kurzu i włosów od poprzednich gości. Śniadanie było w porządku, ale kolacja w formie bufetu była bardzo przeciętna. Ogólnie przeciętny hotel. Kierownictwo powinno zostać przez tydzień we własnym hotelu jako gość i znajdą wszystkie drobne szczegóły, które można poprawić, aby był to wspaniały hotel.

Gerd200
2019-05-25

Budynek hotelu jest naprawdę wspaniały i wspaniały, wychodząc na morze. Ale jeśli lubisz hotel zabytkowy. Wtedy jest OK. Lokalizacja to nadmorska promenada w pobliżu centrum miasta. ale to wszystko, co lubię w tym hotelu. Wyposażenie jest bardzo proste, podobnie jak inne w 3-gwiazdkowym hotelu. Śniadania i kolacje nie tak świetne. Wszystko w tym hotelu jest stare; nie dziwi, że to dziedzictwo. Pokój jest duszny. Klimatyzacja nie działała. Tylko jedna poduszka dla gości. Chociaż zapewniono czajnik, nie dostarczono torebek z herbatą, kawy ani cukru. A co gorsza: brak bibuły. Papier toaletowy nie został wymieniony. Słabe oświetlenie. . . . i sprzątanie? Słabe sprzątanie: bardzo nieporządne i wcale nie wygląda na czyste. Rozczarowujące ogólnie. Co za wstyd za tak piękny i wspaniały hotel.

sambktan
Wyjątkowy
2019-04-30

Sprawdziliśmy wczesnym wieczorem z naszej wycieczki po Chorwacji, Słowenii itp. Piękny wygląd tradycyjnego hotelu starej szkoły, niedawno odnowiony. Zameldowanie było bardzo formalne i szybkie. Przenieśliśmy się do naszego pokoju, który był przestronny z wygodnymi łóżkami i przestronną łazienką z kabiną prysznicową. Mieliśmy częściowy widok na Lungo Mare lub Sea Board Walk. Jednak klimatyzacja i klimatyzacja nie działały, ale w Opatii był chłodny wieczór i nie było problemu. Kierownictwo hotelu musi być świadome, szczególnie dla osób starszych, rygli lub przejść przy wejściu do każdego pokoju hotelowego, a także łazienki. Pawęż jest nieco wyższy i ludzie mogą się potknąć i mieć wypadek. Również windy w naszym piętrze (3 piętro) nie były odpowiednio oznakowane. Windy lub windy były ukryte przed wzrokiem. Śniadanie było najbardziej kompletne i zróżnicowane, jakie kiedykolwiek mieliśmy w czasie naszej podróży, więc było naprawdę, naprawdę dobrze.

johnnapoli54
2019-04-24

Byliśmy 4 osoby w 2 pokojach zatrzymujących się tej wiosny w hotelu. Ponieważ pracownicy hotelu poprosili mnie o informacje, przedstawiam tutaj opinie, które już tam przedstawiłem. Naprawdę podobały nam się udogodnienia hotelu z renowacją przeprowadzoną w ubiegłym roku. Uważamy również, że jedzenie w restauracji jest naprawdę dobre, zarówno śniadania, jak i kolacje w formie bufetu. Również lokalizacja jest idealna do odwiedzenia Opatija. Jednak było wiele szczegółów, które bardzo rozczarowały nas w przypadku hotelu tej kategorii i ceny:  - Istnieje znaczny brak pracowników we wszystkich obszarach. Najłatwiej zobaczyć to restauracja. Nawet jeśli dostarczamy naprawdę dobre jedzenie, w niektóre dni mieliśmy stertę naczyń w naszym stole, czekających na odbiór. Nawet kilka dni musieliśmy sami je zabrać, aby je zebrać. Rzeczywiście kelnerzy byli naprawdę mili, ale brakowało im jakiegokolwiek koordynatora restauracji, więc zajęcia były wykonywane naprawdę losowo.  - Nie ma żadnej kontroli (lub bardzo minimalnej), kto ma dostęp do restauracji. Zapytałem tam jednego z odpowiedzialnych, a ona powiedziała mi, że kontrolują poprzez rozpoznawanie twarzy, ponieważ uważają to za bardziej profesjonalne. Jednak szybko okazało się, że tak nie jest. Któregoś ranka pojawiła się osoba, oczywiście nie gość, biorąc ciepły bufet bezpośrednio z rąk jaja, mięso itp. I jedząc je tam, pozostawiając przywrócenie i paczki z powrotem w bufecie. Ogólnie rzecz biorąc, nie ma problemu, by wesprzeć tę osobę talerzem pełnym jedzenia i stołu, ale sposób, w jaki zachowywał się pośrodku gości, był po prostu nieodpowiedni. Żaden z pracowników nie powiedział nic przez co najmniej 10-15 minut. W pewnym momencie „gość” odszedł, gdy zobaczył, że odpowiedzialna za recepcję dołącza do jadłodajni, zanim mógł zostać poproszony o odejście. Kontrolowanie tego, kto wchodzi do restauracji, nigdy nie było postrzegane (nawet w luksusowych hotelach) jako coś nieprofesjonalnego, ale zupełnie odwrotnie.  - Byliśmy również zaskoczeni innym „domyślnym” wyposażeniem każdego pojedynczego pokoju. Na jednym były buty do domu, w drugim nie było. Na jednym były szklanki i kocioł wodny, z drugiej nie było (nawet jeśli wspomnieliśmy o tym w recepcji co najmniej 3 razy, nigdy nie mieliśmy tych okularów i kotła wodnego). Na jednym był nawet cukier, ale bez kawy i herbaty (zastanawialiśmy się, co wtedy).  - Obsługa pokoju była naprawdę powierzchowna: meble ze znacznym zapyleniem, w ogóle brak zapachu do czyszczenia w łazience, brak troski o szczegóły, jak butelki szamponu / balsam do ciała / mydło (dostaliśmy jeden dzień nawet 13! Zastanawialiśmy się Po co) .  - W „instrukcjach” w pokoju wydaje się, że klimatyzacja może być sterowana przez gościa bezpośrednio w pokoju. Jednak tak nie jest, czego dowiedzieliśmy się później i jest on kontrolowany tylko z recepcji. Po pierwszej nocy poprosiliśmy o wyłączenie go na resztę pobytu. Musieliśmy prosić w recepcji w ciągu 3 dni co najmniej dwa razy dziennie, aby ją wyłączyć, ponieważ obracała się ona od 26 do 28 stopni i nikt nie robił nic, by ją zatrzymać. Dopiero wtedy, gdy poprosiliśmy o rozmowę z odpowiedzialnym za hotel w tym czasie, podjęto „środki”, a następnie klimatyzacja nie włączyła się ponownie.  - W sali fitness nie było miejsca, aby zostawić wszystko, co przynosisz z pokoju, nie ma nawet zegarka, który wiedziałby o czasie, nie było płynu do dezynfekcji i papieru do czyszczenia różnych maszyn. . . Przynajmniej po zażądaniu tego, następnego dnia był już płyn dezynfekujący i papier.  - W obszarze whirpoolu nie było żadnego zegarka, więc niemożliwe było wiedzieć, jak długo tam jesteś.  - Nie ma tak dużej kontroli nad tym, kto wchodzi do hotelu (co potwierdzono w przypadku śniadania), ponieważ w recepcji nie ma widoczności wejścia (rodzaj ukryty), a pracownik pomagający przy pakowaniu nie znajduje się przy drzwiach jak w zwykłych hotelach, ale czekam w recepcji. Powoduje to również problemy, ponieważ gdy przybywasz samochodem, nikt nie kieruje cię, gdzie się zatrzymać i rozpakować (zasadniczo musisz zatrzymać się przy głównej ulicy i szybko wejść do środka, aby znaleźć kogoś, kto ci pomoże)  - Odnotowano ciągłe poczucie, że istnieje znaczny brak pracowników koordynujących działania (w obszarze restauracji, w obszarze pokoi ...). Wydaje się, że to wszystko jest przypadkowe i aby rozwiązać rzeczywisty problem i tyle. Nawet po złożeniu skargi na pewne rzeczy, których brakowało, osoba w recepcji mówiła „tak, zostanie rozwiązana” i nic się nie działo, dopóki nie zadzwoniliśmy do odpowiedzialnego hotelu. W hotelu tej kategorii nie jest to wcale odpowiednie.  - Na koniec, podczas odprawy, zafakturowano mi pewne opłaty (ubezpieczenie i koszt rejestracji, których opłaty nigdy wcześniej nie widziałem w hotelu), których nie powinienem być, jak podano w potwierdzeniu mojej rezerwacji . Po złożeniu skargi na pracownika pracownik recepcji powiedział mi, że można to naprawić, ale zajmie to trochę czasu (w międzyczasie pójście do stołówki). Ponieważ nie mieliśmy tego czasu, wyszliśmy. Uważamy, że hotel ma duży potencjał, ale jeśli tego rodzaju szczegóły nie ulegną poprawie, uważamy, że będzie to przeciętny hotel w bardzo krótkim czasie.

DS3DS
Wyjątkowy
2019-04-17

Zarezerwowane na super krótką noc przed wyjazdem do Opatija z rodziną na krótką wycieczkę Wielkanocną. Oferta była fantastyczna dla 4 osób w pokoju typu standard ze śniadaniem. Dom był tylko drugim wielkim hotelem wybudowanym w Opatii, obecnie całkowicie odnowionym. Sala balowa = restauracja i sala śniadaniowa ma wielkość! Pokoje są duże i mają niesamowity wysoki sufit. W łazienkach znajduje się wysoka kabina prysznicowa. Dostęp do hotelu odbywa się długimi schodami. Może być boczne wejście dla wózków inwalidzkich. Wybór i jakość jedzenia na śniadanie była szeroka, a cała atmosfera zachęca do pozostania na co najmniej godzinę przed rozmową na spacer po promenadzie.

Kobayashi-man
2019-05-28

Mieszkaliśmy w pokoju na najwyższym piętrze i mają tylko świetliki, więc jest bardzo ciemno i nie ma widoku na morze. Powinieneś zobaczyć to na ekranach telewizorów na ścianie, ale nie działały one podczas naszego pobytu. Kiedy zaczyna padać świetliki w bliskiej odległości, a klimatyzacja na 27 stopniach staje się bardzo gorąca w pomieszczeniu. Ponieważ sam nie możesz obsługiwać klimatyzatora, wielokrotnie pytaliśmy o odbiór, jeśli przełączą się z 27 na 20 stopni, ale nie podjęto żadnych działań. Pokój nie był właściwie sprzątany, wszędzie było dużo kurzu i włosów od poprzednich gości. Śniadanie było w porządku, ale kolacja w formie bufetu była bardzo przeciętna. Ogólnie przeciętny hotel. Kierownictwo powinno zostać przez tydzień we własnym hotelu jako gość i znajdą wszystkie drobne szczegóły, które można poprawić, aby był to wspaniały hotel.

Gerd200

Smart Selection Hotel Imperial - informacje

Smart Selection Hotel Imperial położony jest w centrum Opatji, tuż przy skalistej plaży. To historyczny obiekt, który łączy w sobie styl i elegancję. Wygodnie urządzone pokoje, dwa bary, Wi-Fi oraz przyjazna obsługa to dodatkowe atuty tego miejsca.  

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi

Położenie:

  • przy głównej ulicy Opatji
  • ok. 100 m do skalistej plaży
  • ok. 100 m do centrum miasta
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena klientów:
Wyjątkowy
(91 opinii)
(91 opinii)
    Lokalizacja
    Pokoje
    Czystość
    Wartość
    Jakość noclegu
    Obsługa
  • Gerd2002019-05-28

    Mieszkaliśmy w pokoju na najwyższym piętrze i mają tylko świetliki, więc jest bardzo ciemno i nie ma widoku na morze. Powinieneś zobaczyć to na ekranach telewizorów na ścianie, ale nie działały one podczas naszego pobytu. Kiedy zaczyna padać świetliki w bliskiej odległości, a klimatyzacja na 27 stopniach staje się bardzo gorąca w pomieszczeniu. Ponieważ sam nie możesz obsługiwać klimatyzatora, wielokrotnie pytaliśmy o odbiór, jeśli przełączą się z 27 na 20 stopni, ale nie podjęto żadnych działań. Pokój nie był właściwie sprzątany, wszędzie było dużo kurzu i włosów od poprzednich gości. Śniadanie było w porządku, ale kolacja w formie bufetu była bardzo przeciętna. Ogólnie przeciętny hotel. Kierownictwo powinno zostać przez tydzień we własnym hotelu jako gość i znajdą wszystkie drobne szczegóły, które można poprawić, aby był to wspaniały hotel.

  • sambktan2019-05-25

    Budynek hotelu jest naprawdę wspaniały i wspaniały, wychodząc na morze. Ale jeśli lubisz hotel zabytkowy. Wtedy jest OK. Lokalizacja to nadmorska promenada w pobliżu centrum miasta. ale to wszystko, co lubię w tym hotelu. Wyposażenie jest bardzo proste, podobnie jak inne w 3-gwiazdkowym hotelu. Śniadania i kolacje nie tak świetne. Wszystko w tym hotelu jest stare; nie dziwi, że to dziedzictwo. Pokój jest duszny. Klimatyzacja nie działała. Tylko jedna poduszka dla gości. Chociaż zapewniono czajnik, nie dostarczono torebek z herbatą, kawy ani cukru. A co gorsza: brak bibuły. Papier toaletowy nie został wymieniony. Słabe oświetlenie. . . . i sprzątanie? Słabe sprzątanie: bardzo nieporządne i wcale nie wygląda na czyste. Rozczarowujące ogólnie. Co za wstyd za tak piękny i wspaniały hotel.

  • johnnapoli542019-04-30
    Wyjątkowy

    Sprawdziliśmy wczesnym wieczorem z naszej wycieczki po Chorwacji, Słowenii itp. Piękny wygląd tradycyjnego hotelu starej szkoły, niedawno odnowiony. Zameldowanie było bardzo formalne i szybkie. Przenieśliśmy się do naszego pokoju, który był przestronny z wygodnymi łóżkami i przestronną łazienką z kabiną prysznicową. Mieliśmy częściowy widok na Lungo Mare lub Sea Board Walk. Jednak klimatyzacja i klimatyzacja nie działały, ale w Opatii był chłodny wieczór i nie było problemu. Kierownictwo hotelu musi być świadome, szczególnie dla osób starszych, rygli lub przejść przy wejściu do każdego pokoju hotelowego, a także łazienki. Pawęż jest nieco wyższy i ludzie mogą się potknąć i mieć wypadek. Również windy w naszym piętrze (3 piętro) nie były odpowiednio oznakowane. Windy lub windy były ukryte przed wzrokiem. Śniadanie było najbardziej kompletne i zróżnicowane, jakie kiedykolwiek mieliśmy w czasie naszej podróży, więc było naprawdę, naprawdę dobrze.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Smart Selection Hotel Imperial

  • Historyczny hotel w centrum Opatii
  • Darmowe Wi-Fi
  • W nieiwielkiej odległości od plaży
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI