Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
Grifid Hotel Encanto Beach - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Leżaki i parasole w cenie
- Menu dla dzieci
- Zjeżdżalnie dla dzieci
- Plac zabaw
- Spa
- Kryty basen
- Dla rodzin
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 1,5 km od centrum Złotych Piasków
- ok. 20 km od Warny
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 50 min
- lokalizacja w spokojnej okolicy
- Lokalizacja
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Dawid B2025-07-29
przykrością zmuszony jestem podzielić się wyjątkowo negatywnymi doświadczeniami z pobytu w hotelu, do którego wybraliśmy się z rodziną na wakacje. Decyzja o wyborze tego obiektu była podyktowana licznymi pozytywnymi opiniami oraz zapewnieniami biura podróży co do jego standardu. Niestety, rzeczywistość okazała się diametralnie inna, a poziom świadczonych usług absolutnie nieadekwatny do przyznanej liczby gwiazdek. Po przybyciu do hotelu około godziny 01:00, mimo wcześniejszych zapewnień rezydentki, nie zapewniono nam żadnego posiłku – nie było możliwości zjedzenia kolacji. Pierwszy kontakt z obsługą również pozostawiał wiele do życzenia – nie zostaliśmy w żaden sposób pokierowani do pokoi - wręczono Nam gotowe karty i pozostawiono samym sobie. Jedna z osób z naszej rodziny została zakwaterowana w pokoju, w którym panował trudny do zniesienia zapach. Zgłoszenie tej sytuacji do recepcji zakończyło się lakoniczną informacją, że menadżer zajmie się sprawą następnego dnia. Ostatecznie pokój został zamieniony, jednak gość musiał spędzić pierwszą noc w skandalicznych warunkach. Podobny - trudny do zniesienia zapach unosił się na piętrze z basenem na dachu, gdzie wykładzina podłogowa przesiąknięta była wodą i czuć było mocno stęchlizną. Najbardziej niepokojąca była jednak sytuacja, której byliśmy świadkami na terenie hotelu – doszło do bójki między mężczyznami, podczas której nikt z obsługi nie zareagował. Widok brutalnie pobitego człowieka, na oczach dzieci, był wstrząsający. Brak interwencji ze strony personelu hotelowego, a przede wszystkim brak jakiejkolwiek ochrony, jest dla mnie absolutnie niedopuszczalny. Kolejnym przykładem niezgodności z ofertą była tzw. „sala gier” dla dzieci – przedstawiona jako atrakcja hotelowa. W rzeczywistości pomieszczenie to jest w opłakanym stanie: brak kul do stołu bilardowego, brak działających rzutek, a gry planszowe nie nadają się do użytku. Uważam, że lepiej byłoby całkowicie wyłączyć to pomieszczenie z oferty, niż wprowadzać klientów w błąd. Standard all inclusive - szczególnie w wersji tzw. "ultra" zawsze był dla mnie synonimem najwyższej jakości usług i pełnej oferty - otóż nie w tym przypadku... Jeśli uda Wam się odszukać na plaży lub basenie ten jeden wolny leżak (wszystko od wczesnych godzin porannych zarezerwowane), możecie być prawie pewni, że znajduje się on w strefie "VIPów" z najwyższych pięter hotelu i zostaniecie szybko wyproszeni przez obsługę. Pomimo wcześniejszych ustaleń dotyczących możliwości przedłużenia doby hotelowej w dniu wyjazdu, o które zadbaliśmy już pierwszego dnia, ostatecznie poinformowano nas, że pokój nie jest dostępny. Brak słowa wyjaśnienia, przeprosin czy jakiejkolwiek alternatywy. Kolejny aspekt wymagający pilnej interwencji to zachowanie ratowników przy basenie. Przebywający tam pracownicy byli bardziej zainteresowani swoimi telefonami niż bezpieczeństwem gości. Byłem świadkiem sytuacji, w której mała dziewczynka poślizgnęła się na mokrej podłodze i doznała kontuzji nogi – nikt z obsługi nie zareagował, ani nie zadbał wcześniej o zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa - mokre kafelki w okolicach basenu były stałym zagrożeniem. Kontakt z rezydentką, gdzie chciałem zgłosić swoje zastrzeżenia zakończyłem po usłyszeniu pretensji, że nie stawiłem się na spotkaniu pierwszego dnia i jako, że nie ma dziś dyżuru w moim hotelu nie ma możliwości mi pomóc. Na koniec chcę podkreślić, że jedynym pozytywnym aspektem pobytu była praca personelu sprzątającego oraz kelnerek, które pomimo trudnych warunków wykonywały swoje obowiązki z uśmiechem i zaangażowaniem. Niestety, ich profesjonalizm nie jest w stanie zrekompensować całego wachlarza zaniedbań, z jakimi się spotkaliśmy. Z pełnym przekonaniem NIE polecam tego hotelu osobom poszukującym spokojnego, bezpiecznego i komfortowego wypoczynku. Liczę na to, że moja opinia będzie pomocna innym podróżnym oraz że hotel wyciągnie z niej odpowiednie wnioski.
- Joanna G2023-08-15Wyjątkowy
Jeden z najlepszych hoteli w jakich bylismy. Plusy: 1. Czystość 2. Obsługa 3. Wyposażenie hotelu i pokoi 4. Baseny (jeden na dachu a drugi wewnętrzny- oba bardzo fajne) 5. Bliskość plaży 6. Spokoj 7. Kids club ( moja córka powoedziala że był najlepszy w jej zyciu) Minusy: Właściwie brak, a jestesmy dosc marudni;))
- Aldona B2020-09-21Wyjątkowy
Wspaniały pobyt w nowoczesnym hotelu tuż przy plaży z cudownym widokiem na morze. Pokoje nowoczesne z dużymi, wygodnymi łóżkami, ładną łazienką i codziennie uzupełnianym barkiem. Jedzenie bardzo różnorodne od różnego rodzaju mięs, makaronów, sałatek oraz moich ulubionych deserów, ciast, lodów. Mieliśmy okazję być na dwóch kolacjach tematycznych bułgarskiej i greckiej polecam ! Alkohol również niczego sobie nigdy nie było problemu z trunkami na jakie mieliśmy ochotę nikt nie chował pod ladę:) Siłownia nowa z dobrym sprzętem, profesjonalni trenerzy fitness zawsze byli dyspozycyjni na sali albo na basenie do południa oraz bardzo chętnie udzielali lekcji tańca pełen profesjonalizm. Mogłabym pisać o tym hotelu bez końca bo jesteśmy szczerze zachwyceni pobytem. Podsumowując bardzo czysty hotel godny polecenia z basenem infinity bajka! Obsługa hotelu bardzo miła i pomocna.Dziękujemy!
Dlaczego warto wybrać Grifid Hotel Encanto Beach
- all inclusive 24 h
- strefa spa w cenie
- pokoje Grifid Concept