Dla dzieci
- Rixy Baby dla dzieci 18 miesięcy-4 lata (płatny)
- miniklub dla dzieci 4-12 lat
- plac zabaw
- pokój zabaw
- minidisco
- zjeżdżalnie
Rixos Premium Bodrum położony jest w sosnowym lesie w prywatnej zatoczce, ok. 200 m od piaszczystej plaży. Obiekt oddalony o ok. 5 km od miejscowości Torba będzie idealnym miejscem wypoczynku dla całej rodziny. Hotel przygotował dla swoich gości mnóstwo rozrywki i atrakcji sportowych. Pasjonaci aktywnego wypoczynku mogą spróbować swoich sił w sportach wodnych, nurkując lub uprawiając windsurfing. W hotelowych restauracjach zjecie między innymi smaczne dania kuchni libańskiej oraz lokalne i międzynarodowe specjały.
Na wstępie zacznę od zalet- Hotel pięknie położony na zielonym wzgórzu, zadbana roślinność z urokliwą piaszczystą plażą oraz super wyspą! Co do samego Hotelu to nie można mieć większych zastrzeżeń- faktem jest że pokoje mają już swoje lata, ale generalnie nie ma się do czego doczepić.Niestety nasz pobyt skończył się drugiego dnia gdyż po kolacji zaczęliśmy odczuwać skutki zatrucia.Niestety efektem 4 dniowej gehenny była wizyta w clinice w Bodrum. Samo zatrucie bardzo ciężkie, natomiast główny problem polegał na tym że obsługa hotelowa i w recepcji i od geust relations próbowała zamieść sprawę pod dywan. Zgłoszone przez nas problemy zostały rzekomo odnotowane, ku naszemu zaskoczeniu dwa dni później nikt nie wiedział o co chodzi. Przez dwa dni mimo wiedzy o naszych problemach nikt z obsługi hotelu nawet się nie zainteresował co się z nami dzieje! Żona rozmawiając i prosząc o pomoc dowiedziała się że zatruliśmy się przez wypicie dużej ilości alkoholu. Widząc ignorancję i skandaliczne podejście obsługi, która próbowała z nas zrobić alkoholików zdecydowaliśmy się na własną rękę skorzystać z pomocy lekarskiej. Tutaj pojawiły się kolejne problemy związane z tym że samochód kliniki nie został wpuszczony na teren hotelu! Musiałem na własną rękę zorganizować sobie transport do bramy głównej. Na szczęście klinika po przeprowadzeniu szeregu badań potwierdziła nasze obawy- zatrucie bakteryjne! Otrzymałem kroplówki, antybiotyk i całe spektrum innych medykamentów. Po powrocie zażądaliśmy spotkania z głównym Menagerem. Podczas rozmowy główny menager guest Relations Pani Ayse M. B. zapewniła nas że dla bezpieczeństwa gości hotelowych skontaktuje się z kliniką i sprowadzi moje wyniki aby sprawdzić i potwierdzić źródło problemu. Poinformowała nas również że wdrożyła oficjalną procedurę sprawdzającą zgłoszenie a Pani z recepcji która nas zignorowała została zwolniona! Kolejne dwa dni spędziłem na dochodzeniu do siebie po zatruciu jakiego w życiu nie miałem. Dzień przed wyjazdem spotkaliśmy w.w Panią menager w lobby hotelowym. Pomijając już sprawę że nawet nie zapytała się jak się czujemy, podszedłem do niej prosząc o swoje wyniki, które miała sprowadzić ze szpitala. Ku mojemu ogromnemu zdziwieniu dowiedziałem się Pani Menager również nie miała ochoty zająć się tą sprawą i usłyszałem tylko że jak już się lepiej czuję i jestem w stanie samodzielnie zejść na posiłek to już jest wszystko ok a Ona uważa sprawę za zakończoną. Po krótkiej wymianie zdań poprosiłem żeby napisała mi swoje pełne imię i nazwisko na kartce i zacząłem dzwonić na infolinie Tur operatora, który był organizatorem naszych wakacji! W trakcie rozmowy Pani Ayse M.B zabrała kartkę ze swoimi danymi i uciekła z lobby. Mimo nawoływań z naszej strony już do nas nie wróciła. Podsumowując, z takim skandalicznym podejściem w 5 gwiazdkowym hotelu jeszcze się nie spotkaliśmy! Dodam tylko że podróżowaliśmy z 2,5 letnim dzieckiem. Mamy również pewność że nie tylko ja z gości hotelowych miałem problemy żołądkowe Wakacje, których niestety nie zapomnę do końca życia!
Przepiękny hotel, wspaniałe widoki. Tak na prawdę nie ma się czego przyczepić. Miły, pomocny personel. Pokoje czyściutkie, bardzo komfortowe. Restauracje na wysokim poziomie, obsługa rewelacyjna. Wieczorem myzyka na żywo. Ogólne bardzo polecamy.
Hotel położony na wzgórzu z pięknym widokiem na zatokę z prywatną wysepką oraz ślicznym pomostem. Jedzenie przepyszne wręcz wyśmienite obsługa hotelowa rewelacyjna pokoje sprzątane codziennie plaża mała lecz w maju nie było tłoku pogoda piękna bar na plaży oraz restauracja przy plaży z lokalnymi przysmakami. Do Bodrum można podjechać małym busem za trzy liry za osobę warto odwiedzić. W hotelu nie wszystkie restauracje były już czynne z racji tego że było jeszcze przed sezonem można również skorzystać z części SPA i łaźni tureckiej. Bardzo polecam ten hotel.
Na wstępie zacznę od zalet- Hotel pięknie położony na zielonym wzgórzu, zadbana roślinność z urokliwą piaszczystą plażą oraz super wyspą! Co do samego Hotelu to nie można mieć większych zastrzeżeń- faktem jest że pokoje mają już swoje lata, ale generalnie nie ma się do czego doczepić.Niestety nasz pobyt skończył się drugiego dnia gdyż po kolacji zaczęliśmy odczuwać skutki zatrucia.Niestety efektem 4 dniowej gehenny była wizyta w clinice w Bodrum. Samo zatrucie bardzo ciężkie, natomiast główny problem polegał na tym że obsługa hotelowa i w recepcji i od geust relations próbowała zamieść sprawę pod dywan. Zgłoszone przez nas problemy zostały rzekomo odnotowane, ku naszemu zaskoczeniu dwa dni później nikt nie wiedział o co chodzi. Przez dwa dni mimo wiedzy o naszych problemach nikt z obsługi hotelu nawet się nie zainteresował co się z nami dzieje! Żona rozmawiając i prosząc o pomoc dowiedziała się że zatruliśmy się przez wypicie dużej ilości alkoholu. Widząc ignorancję i skandaliczne podejście obsługi, która próbowała z nas zrobić alkoholików zdecydowaliśmy się na własną rękę skorzystać z pomocy lekarskiej. Tutaj pojawiły się kolejne problemy związane z tym że samochód kliniki nie został wpuszczony na teren hotelu! Musiałem na własną rękę zorganizować sobie transport do bramy głównej. Na szczęście klinika po przeprowadzeniu szeregu badań potwierdziła nasze obawy- zatrucie bakteryjne! Otrzymałem kroplówki, antybiotyk i całe spektrum innych medykamentów. Po powrocie zażądaliśmy spotkania z głównym Menagerem. Podczas rozmowy główny menager guest Relations Pani Ayse M. B. zapewniła nas że dla bezpieczeństwa gości hotelowych skontaktuje się z kliniką i sprowadzi moje wyniki aby sprawdzić i potwierdzić źródło problemu. Poinformowała nas również że wdrożyła oficjalną procedurę sprawdzającą zgłoszenie a Pani z recepcji która nas zignorowała została zwolniona! Kolejne dwa dni spędziłem na dochodzeniu do siebie po zatruciu jakiego w życiu nie miałem. Dzień przed wyjazdem spotkaliśmy w.w Panią menager w lobby hotelowym. Pomijając już sprawę że nawet nie zapytała się jak się czujemy, podszedłem do niej prosząc o swoje wyniki, które miała sprowadzić ze szpitala. Ku mojemu ogromnemu zdziwieniu dowiedziałem się Pani Menager również nie miała ochoty zająć się tą sprawą i usłyszałem tylko że jak już się lepiej czuję i jestem w stanie samodzielnie zejść na posiłek to już jest wszystko ok a Ona uważa sprawę za zakończoną. Po krótkiej wymianie zdań poprosiłem żeby napisała mi swoje pełne imię i nazwisko na kartce i zacząłem dzwonić na infolinie Tur operatora, który był organizatorem naszych wakacji! W trakcie rozmowy Pani Ayse M.B zabrała kartkę ze swoimi danymi i uciekła z lobby. Mimo nawoływań z naszej strony już do nas nie wróciła. Podsumowując, z takim skandalicznym podejściem w 5 gwiazdkowym hotelu jeszcze się nie spotkaliśmy! Dodam tylko że podróżowaliśmy z 2,5 letnim dzieckiem. Mamy również pewność że nie tylko ja z gości hotelowych miałem problemy żołądkowe Wakacje, których niestety nie zapomnę do końca życia!
Przepiękny hotel, wspaniałe widoki. Tak na prawdę nie ma się czego przyczepić. Miły, pomocny personel. Pokoje czyściutkie, bardzo komfortowe. Restauracje na wysokim poziomie, obsługa rewelacyjna. Wieczorem myzyka na żywo. Ogólne bardzo polecamy.
Hotel położony na wzgórzu z pięknym widokiem na zatokę z prywatną wysepką oraz ślicznym pomostem. Jedzenie przepyszne wręcz wyśmienite obsługa hotelowa rewelacyjna pokoje sprzątane codziennie plaża mała lecz w maju nie było tłoku pogoda piękna bar na plaży oraz restauracja przy plaży z lokalnymi przysmakami. Do Bodrum można podjechać małym busem za trzy liry za osobę warto odwiedzić. W hotelu nie wszystkie restauracje były już czynne z racji tego że było jeszcze przed sezonem można również skorzystać z części SPA i łaźni tureckiej. Bardzo polecam ten hotel.
Pobyt na początku maja 2018. Najpierw zacznę od zalet. Urokliwa, duża, piaszczysta plaża. Duża frajda dla dzieciaków, brak kamieni, buty do pływania nie są konieczne. Piękne widoki, cicha i spokojna okolica. Smaczne jedzenie i bardzo dobre drinki w każdym barze. Pokoje czyste, zadbane. Teraz trochę uwag. Zdecydowanie najsłabszym punktem jest Rixy Club. Mam porównanie z Rixosem w Tekirovie i niestety jeśli tamten Rixy zasługuje na 5 gwiazdek, to ten ledwie na 3. Sprzęt jest stary i nieodnowiony, zdecydowanie najsłabszy element hotelu. Jedzenie smaczne, ale trochę monotonne (może to kwestia nie pełnego sezonu). Hotel polecam dla chcących odpocząć w ciszy i spokoju.
Wlasnie wrocilam ,z hotelu Rixos Prenium Bodrum i juz mam ochote zarezerwowac pobyt ponownie.Hotel jest polozony w zatoce z piekna plaza ,jak na plaze nad morzem egejskim ,oraz urokliwym polwyspem.Pokoj co rzadko sie spotyka jest jak na folderze piekny, duzy ,czysciutki z pieknym duzym tarasem.Widok zapiera dech w piersiach.Polakow niestety nie bylo,bardzo duzo milych rodzin Turekich.Obsuga w recepcji przesympatyczna i bardzo pomocna.Pani ERSA YEKTANE VELLINGTON-GUEST MENAGER kobieta z wielka kultura osobista i przesympatyczym usmiechem byla bardzo otwarta i pomocna przy rezerwacji pokoju dla mojej corki ktora po moim pobycie rowniez z rodzina zapragnela spedzic urlop w hotelu Rixos Bodrum.Musze docenic cala obsluge,ktora zajmuje sie goscmi podczas pobytu ,sa to ludzie otwarci ,dyskretni,usmiechnieci i baaaarrrrdzo pomocni.Sam hotel super a jedzenie smaczne i urozmaicone.Moja corka wrocila rowniez oczarowana tak ja my z mezem.BARDZO SERDECZNIE DZIEKUJEMY MENAGEROM I CALEJ OBSLUDZE ZA WSPANIALY POBYT W HOTELU RIXOS PRENIUM BODRUM.SZYKUJEMY SIE NA PONOWNY POWROT. Iwona i Krzysztof,Karolina,Mateusz i Franek POLSKA -TUI
72m2
93m2
42m2
52m2
42m2
54m2
42m2