Rixos Premium Bodrum

(2598 opinii)
BJV26053
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Czystość
  • Wartość

Rixos Premium Bodrum - informacje

Rixos Premium Bodrum położony jest w sosnowym lesie w prywatnej zatoczce, ok. 200 m od piaszczystej plaży. Obiekt oddalony o ok. 5 km od miejscowości Torba będzie idealnym miejscem wypoczynku dla całej rodziny. Hotel przygotował dla swoich gości mnóstwo rozrywki i atrakcji sportowych. Pasjonaci aktywnego wypoczynku mogą spróbować swoich sił w sportach wodnych, nurkując lub uprawiając windsurfing. W hotelowych restauracjach zjecie między innymi smaczne dania kuchni libańskiej oraz lokalne i międzynarodowe specjały.

Położenie:

  • ok. 5 km od miejscowości Torba, ok. 10 km od centrum Bodrum
  • w centrum sosnowym lesie w prywatnej zatoczce, ok. 200 m od piaszczystej plaży
  • ok. 200 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 30 min
World map
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(2598 opinii)
(2598 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Czystość
    Wartość
  • Tomasz K2018-10-08
     

    Na wstępie zacznę od zalet- Hotel pięknie położony na zielonym wzgórzu, zadbana roślinność z urokliwą piaszczystą plażą oraz super wyspą! Co do samego Hotelu to nie można mieć większych zastrzeżeń- faktem jest że pokoje mają już swoje lata, ale generalnie nie ma się do czego doczepić.Niestety nasz pobyt skończył się drugiego dnia gdyż po kolacji zaczęliśmy odczuwać skutki zatrucia.Niestety efektem 4 dniowej gehenny była wizyta w clinice w Bodrum. Samo zatrucie bardzo ciężkie, natomiast główny problem polegał na tym że obsługa hotelowa i w recepcji i od geust relations próbowała zamieść sprawę pod dywan. Zgłoszone przez nas problemy zostały rzekomo odnotowane, ku naszemu zaskoczeniu dwa dni później nikt nie wiedział o co chodzi. Przez dwa dni mimo wiedzy o naszych problemach nikt z obsługi hotelu nawet się nie zainteresował co się z nami dzieje! Żona rozmawiając i prosząc o pomoc dowiedziała się że zatruliśmy się przez wypicie dużej ilości alkoholu. Widząc ignorancję i skandaliczne podejście obsługi, która próbowała z nas zrobić alkoholików zdecydowaliśmy się na własną rękę skorzystać z pomocy lekarskiej. Tutaj pojawiły się kolejne problemy związane z tym że samochód kliniki nie został wpuszczony na teren hotelu! Musiałem na własną rękę zorganizować sobie transport do bramy głównej. Na szczęście klinika po przeprowadzeniu szeregu badań potwierdziła nasze obawy- zatrucie bakteryjne! Otrzymałem kroplówki, antybiotyk i całe spektrum innych medykamentów. Po powrocie zażądaliśmy spotkania z głównym Menagerem. Podczas rozmowy główny menager guest Relations Pani Ayse M. B. zapewniła nas że dla bezpieczeństwa gości hotelowych skontaktuje się z kliniką i sprowadzi moje wyniki aby sprawdzić i potwierdzić źródło problemu. Poinformowała nas również że wdrożyła oficjalną procedurę sprawdzającą zgłoszenie a Pani z recepcji która nas zignorowała została zwolniona! Kolejne dwa dni spędziłem na dochodzeniu do siebie po zatruciu jakiego w życiu nie miałem. Dzień przed wyjazdem spotkaliśmy w.w Panią menager w lobby hotelowym. Pomijając już sprawę że nawet nie zapytała się jak się czujemy, podszedłem do niej prosząc o swoje wyniki, które miała sprowadzić ze szpitala. Ku mojemu ogromnemu zdziwieniu dowiedziałem się Pani Menager również nie miała ochoty zająć się tą sprawą i usłyszałem tylko że jak już się lepiej czuję i jestem w stanie samodzielnie zejść na posiłek to już jest wszystko ok a Ona uważa sprawę za zakończoną. Po krótkiej wymianie zdań poprosiłem żeby napisała mi swoje pełne imię i nazwisko na kartce i zacząłem dzwonić na infolinie Tur operatora, który był organizatorem naszych wakacji! W trakcie rozmowy Pani Ayse M.B zabrała kartkę ze swoimi danymi i uciekła z lobby. Mimo nawoływań z naszej strony już do nas nie wróciła. Podsumowując, z takim skandalicznym podejściem w 5 gwiazdkowym hotelu jeszcze się nie spotkaliśmy! Dodam tylko że podróżowaliśmy z 2,5 letnim dzieckiem. Mamy również pewność że nie tylko ja z gości hotelowych miałem problemy żołądkowe Wakacje, których niestety nie zapomnę do końca życia!

  • GOSIAMALGORZATA2018-08-22
    Wyjątkowy

    Przepiękny hotel, wspaniałe widoki. Tak na prawdę nie ma się czego przyczepić. Miły, pomocny personel. Pokoje czyściutkie, bardzo komfortowe. Restauracje na wysokim poziomie, obsługa rewelacyjna. Wieczorem myzyka na żywo. Ogólne bardzo polecamy.

  • johnlock20182018-07-26
    Wyjątkowy

    Hotel położony na wzgórzu z pięknym widokiem na zatokę z prywatną wysepką oraz ślicznym pomostem. Jedzenie przepyszne wręcz wyśmienite obsługa hotelowa rewelacyjna pokoje sprzątane codziennie plaża mała lecz w maju nie było tłoku pogoda piękna bar na plaży oraz restauracja przy plaży z lokalnymi przysmakami. Do Bodrum można podjechać małym busem za trzy liry za osobę warto odwiedzić. W hotelu nie wszystkie restauracje były już czynne z racji tego że było jeszcze przed sezonem można również skorzystać z części SPA i łaźni tureckiej. Bardzo polecam ten hotel.

Hotel

Dla dzieci

  • Rixy Baby dla dzieci 18 miesięcy-4 lata (płatny)
  • miniklub dla dzieci 4-12 lat
  • plac zabaw
  • pokój zabaw
  • minidisco
  • zjeżdżalnie

Sport i wellness

    W cenie
  • centrum odnowy biologicznej: sauna, łaźnia turecka, łaźnia parowa
  • centrum fitness: aerobik, aqua fitness, stretching
  • tenis
  • rzutki
  • siatkówka plażowa
  • pilates
  • boccia
  • tenis stołowy
  • Płatne
  • masaże
  • zabiegi kosmetyczne
  • wypożyczalnia sprzętu sportowego
  • oświetlenie kortów tenisowych
  • sporty wodne: banan, żeglarstwo, parasailing, windsurfing
  • szkoła nurkowania
  • szkoła windsurfingu
  • motorowe sporty wodne

Rozrywka

  • przedstawienia

Wyposażenie

  • recepcja
  • lobby
  • winda
  • ogród
  • taras słoneczny
  • Wi-Fi (w cenie)
  • sala konferencyjna kawiarnia
  • sklep z pamiątkami
  • butik
  • minimarket
  • pralnia (płatna)
  • parking (w cenie)
  • centrum wellness & spa

Karty

  • Visa, MasterCard, American Expres, Diners Club

Liczba pokojów

  • 347

Kategoria lokalna

  • 5 gwiazdek

Kategoria TUI

  • 5 słoneczek (subiektywna ocena TUI wydana w oparciu o wewnętrzne kryteria i zasady oceniania obiektów, może się ona różnić od kategorii lokalnej)

Dodatkowe informacje

  • hotel dla niepalących
  • przystosowany dla osób z ograniczoną sprawnością ruchową

Plaża

  • w sosnowym lesie w prywatnej zatoczce, ok. 200 m od piaszczystej plaży
  • prywatna
  • piaszczysta

Basen

  • baseny: 2
  • basen kryty, ze słodką wodą
  • Aquapark: od 5 do 12 lat, w zależności od warunków pogodowych
  • ręczniki: w cenie
Opinie gości
Rixos Premium Bodrum - opinie
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(2598 opinii)
(2598 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Czystość
    Wartość
  • Tomasz K2018-10-08
     

    SKANDALICZNA OBSŁUGA I ZATRUCIE POKARMOWE

    Na wstępie zacznę od zalet- Hotel pięknie położony na zielonym wzgórzu, zadbana roślinność z urokliwą piaszczystą plażą oraz super wyspą! Co do samego Hotelu to nie można mieć większych zastrzeżeń- faktem jest że pokoje mają już swoje lata, ale generalnie nie ma się do czego doczepić.Niestety nasz pobyt skończył się drugiego dnia gdyż po kolacji zaczęliśmy odczuwać skutki zatrucia.Niestety efektem 4 dniowej gehenny była wizyta w clinice w Bodrum. Samo zatrucie bardzo ciężkie, natomiast główny problem polegał na tym że obsługa hotelowa i w recepcji i od geust relations próbowała zamieść sprawę pod dywan. Zgłoszone przez nas problemy zostały rzekomo odnotowane, ku naszemu zaskoczeniu dwa dni później nikt nie wiedział o co chodzi. Przez dwa dni mimo wiedzy o naszych problemach nikt z obsługi hotelu nawet się nie zainteresował co się z nami dzieje! Żona rozmawiając i prosząc o pomoc dowiedziała się że zatruliśmy się przez wypicie dużej ilości alkoholu. Widząc ignorancję i skandaliczne podejście obsługi, która próbowała z nas zrobić alkoholików zdecydowaliśmy się na własną rękę skorzystać z pomocy lekarskiej. Tutaj pojawiły się kolejne problemy związane z tym że samochód kliniki nie został wpuszczony na teren hotelu! Musiałem na własną rękę zorganizować sobie transport do bramy głównej. Na szczęście klinika po przeprowadzeniu szeregu badań potwierdziła nasze obawy- zatrucie bakteryjne! Otrzymałem kroplówki, antybiotyk i całe spektrum innych medykamentów. Po powrocie zażądaliśmy spotkania z głównym Menagerem. Podczas rozmowy główny menager guest Relations Pani Ayse M. B. zapewniła nas że dla bezpieczeństwa gości hotelowych skontaktuje się z kliniką i sprowadzi moje wyniki aby sprawdzić i potwierdzić źródło problemu. Poinformowała nas również że wdrożyła oficjalną procedurę sprawdzającą zgłoszenie a Pani z recepcji która nas zignorowała została zwolniona! Kolejne dwa dni spędziłem na dochodzeniu do siebie po zatruciu jakiego w życiu nie miałem. Dzień przed wyjazdem spotkaliśmy w.w Panią menager w lobby hotelowym. Pomijając już sprawę że nawet nie zapytała się jak się czujemy, podszedłem do niej prosząc o swoje wyniki, które miała sprowadzić ze szpitala. Ku mojemu ogromnemu zdziwieniu dowiedziałem się Pani Menager również nie miała ochoty zająć się tą sprawą i usłyszałem tylko że jak już się lepiej czuję i jestem w stanie samodzielnie zejść na posiłek to już jest wszystko ok a Ona uważa sprawę za zakończoną. Po krótkiej wymianie zdań poprosiłem żeby napisała mi swoje pełne imię i nazwisko na kartce i zacząłem dzwonić na infolinie Tur operatora, który był organizatorem naszych wakacji! W trakcie rozmowy Pani Ayse M.B zabrała kartkę ze swoimi danymi i uciekła z lobby. Mimo nawoływań z naszej strony już do nas nie wróciła. Podsumowując, z takim skandalicznym podejściem w 5 gwiazdkowym hotelu jeszcze się nie spotkaliśmy! Dodam tylko że podróżowaliśmy z 2,5 letnim dzieckiem. Mamy również pewność że nie tylko ja z gości hotelowych miałem problemy żołądkowe Wakacje, których niestety nie zapomnę do końca życia!

  • GOSIAMALGORZATA2018-08-22
    Wyjątkowy

    Udana Majowka

    Przepiękny hotel, wspaniałe widoki. Tak na prawdę nie ma się czego przyczepić. Miły, pomocny personel. Pokoje czyściutkie, bardzo komfortowe. Restauracje na wysokim poziomie, obsługa rewelacyjna. Wieczorem myzyka na żywo. Ogólne bardzo polecamy.

  • johnlock20182018-07-26
    Wyjątkowy

    Świetny hotel z piękną urokliwa plażą

    Hotel położony na wzgórzu z pięknym widokiem na zatokę z prywatną wysepką oraz ślicznym pomostem. Jedzenie przepyszne wręcz wyśmienite obsługa hotelowa rewelacyjna pokoje sprzątane codziennie plaża mała lecz w maju nie było tłoku pogoda piękna bar na plaży oraz restauracja przy plaży z lokalnymi przysmakami. Do Bodrum można podjechać małym busem za trzy liry za osobę warto odwiedzić. W hotelu nie wszystkie restauracje były już czynne z racji tego że było jeszcze przed sezonem można również skorzystać z części SPA i łaźni tureckiej. Bardzo polecam ten hotel.

  • Piotr R2018-05-14
    Bardzo dobry

    Udany odpoczynek

    Pobyt na początku maja 2018. Najpierw zacznę od zalet. Urokliwa, duża, piaszczysta plaża. Duża frajda dla dzieciaków, brak kamieni, buty do pływania nie są konieczne. Piękne widoki, cicha i spokojna okolica. Smaczne jedzenie i bardzo dobre drinki w każdym barze. Pokoje czyste, zadbane. Teraz trochę uwag. Zdecydowanie najsłabszym punktem jest Rixy Club. Mam porównanie z Rixosem w Tekirovie i niestety jeśli tamten Rixy zasługuje na 5 gwiazdek, to ten ledwie na 3. Sprzęt jest stary i nieodnowiony, zdecydowanie najsłabszy element hotelu. Jedzenie smaczne, ale trochę monotonne (może to kwestia nie pełnego sezonu). Hotel polecam dla chcących odpocząć w ciszy i spokoju.

  • iwonazarychta2016-10-06
    Wyjątkowy

    Wspanialy pobyt

    Wlasnie wrocilam ,z hotelu Rixos Prenium Bodrum i juz mam ochote zarezerwowac pobyt ponownie.Hotel jest polozony w zatoce z piekna plaza ,jak na plaze nad morzem egejskim ,oraz urokliwym polwyspem.Pokoj co rzadko sie spotyka jest jak na folderze piekny, duzy ,czysciutki z pieknym duzym tarasem.Widok zapiera dech w piersiach.Polakow niestety nie bylo,bardzo duzo milych rodzin Turekich.Obsuga w recepcji przesympatyczna i bardzo pomocna.Pani ERSA YEKTANE VELLINGTON-GUEST MENAGER kobieta z wielka kultura osobista i przesympatyczym usmiechem byla bardzo otwarta i pomocna przy rezerwacji pokoju dla mojej corki ktora po moim pobycie rowniez z rodzina zapragnela spedzic urlop w hotelu Rixos Bodrum.Musze docenic cala obsluge,ktora zajmuje sie goscmi podczas pobytu ,sa to ludzie otwarci ,dyskretni,usmiechnieci i baaaarrrrdzo pomocni.Sam hotel super a jedzenie smaczne i urozmaicone.Moja corka wrocila rowniez oczarowana tak ja my z mezem.BARDZO SERDECZNIE DZIEKUJEMY MENAGEROM I CALEJ OBSLUDZE ZA WSPANIALY POBYT W HOTELU RIXOS PRENIUM BODRUM.SZYKUJEMY SIE NA PONOWNY POWROT. Iwona i Krzysztof,Karolina,Mateusz i Franek POLSKA -TUI

Pokoje

Pokój rodzinny z widokiem na ogród

  • Kod pokoju: FZG1
  • Metraż: 

    72m2

  • Max. liczba osób: 
  • w budynkach bocznym i głównym
  • 2 sypialnie
  • klimatyzacja centralnie sterowana
  • balkon
  • w budynku głównym
  • 2 łazienki
  • 2 WC
  • suszarka do włosów
  • minibar
  • sejf
  • TV sat.
  • Wi-Fi
  • telefon
  • zestaw do przygotowywania kawy i herbaty

Pokój rodzinny z widokiem na ogród

  • Kod pokoju: FZG2
  • Metraż: 

    93m2

  • Max. liczba osób: 
  • w budynkach bocznym i głównym
  • 2 sypialnie
  • klimatyzacja centralnie sterowana
  • balkon
  • w budynku głównym
  • 2 łazienki
  • 2 WC
  • suszarka do włosów
  • minibar
  • sejf
  • TV sat.
  • Wi-Fi
  • telefon
  • zestaw do przygotowywania kawy i herbaty
  • oddzielny pokój dzienny

Pokój 2-osobowy z widokiem na morze

  • Kod pokoju: DZM1
  • Metraż: 

    42m2

  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja centralnie sterowana
  • w budynku głównym
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • minibar
  • sejf
  • TV sat.
  • Wi-Fi
  • telefon
  • widok na morze
  • w bocznym głównym
  • typ deluxe
  • balkon
  • telewizor
  • ekspres do kawy i herbaty
  • kafelki podłogowe
  • pokoje dla niepalących

Pokój 2-osobowy z widokiem na morze

  • Kod pokoju: DZM2
  • Metraż: 

    52m2

  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja centralnie sterowana
  • w budynku głównym
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • minibar
  • sejf
  • TV sat.
  • Wi-Fi
  • telefon
  • widok na morze
  • w bocznym budynku
  • balkon lub taras
  • zestaw do przygotowywania kawy i herbaty

Pokój dla dorosłego z dzieckiem

  • Kod pokoju: DSL1
  • Metraż: 

    42m2

  • Max. liczba osób: 
  • w budynkach bocznym i głównym
  • klimatyzacja centralnie sterowana
  • balkon
  • w budynku głównym
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • minibar
  • sejf
  • TV sat.
  • Wi-Fi
  • telefon
  • zestaw do przygotowywania kawy i herbaty

Suita z widokiem na ląd

  • Kod pokoju: SUL1
  • Metraż: 

    54m2

  • Max. liczba osób: 
  • w budynkach bocznym i głównym
  • oddzielny salon
  • 1 sypialnia
  • klimatyzacja centralnie sterowana
  • balkon
  • w budynku głównym
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • minibar
  • sejf
  • TV sat.
  • Wi-Fi
  • telefon
  • zestaw do przygotowywania kawy i herbaty

Pokój 2-osobowy z widokiem na ogród

  • Kod pokoju: DZG1
  • Metraż: 

    42m2

  • Max. liczba osób: 
  • w budynkach bocznym i głównym
  • typ deluxe
  • klimatyzacja centralnie sterowana
  • balkon
  • w budynku głównym
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • minibar
  • sejf
  • TV sat.
  • Wi-Fi
  • telefon
  • zestaw do przygotowywania kawy i herbaty
Wyżywienie

All inclusive

  • śniadania (7.00-11.00)
  • obiady (12.30-14.30)
  • kolacje (19.00-21.30)
  • posiłki w formie bufetu
  • napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe
  • przekąski i ciasta
  • przekąska o północy (24.00-2.00)

Restauracje i bary

  • restauracje: 7
  • restauracja główna „Halikarnas Restaurant": rodzaje kuchni: międzynarodowa, dania dietetyczne, bufet dla dzieci, dania lekkostrawne, dania sezonowe, dania wegetariańskie, bufet, na zapytanie maj - wrzesień 07:00 - 11:00, 12:30 - 14:30, 19:00 - 21:30 i 00:00 - 02:00, z tarasem
  • „Zeytinalti Restaurant(Turkish Breakfast)": rodzaje kuchni: turecka, a la carte, na zapytanie, maj-wrzesień
  • „Zeytinalti Restaurant (Kebab House)": rodzaje kuchni: turecka, a la carte, w zależności od warunków pogodowych, maj-wrzesień
  • „Aja Restaurant": rodzaje kuchni: azjatycka, teppanyaki, a la carte, na zapytanie, rezerwacja, Maj - wrzesień 20:00 - 22:00
  • „Cento Per Cento": rodzaje kuchni: włoska, a la carte
  • „Kalamata Restaurant": rodzaje kuchni: ryby/owoce morza,
  • „Zeytinalti Restaurant (Snack)": rodzaje kuchni: międzynarodowa
  • bary i inne: 6
  • Lobbybar „The Dem Cafe": maj-wrzesień 07:00 - 07:00
  • Cocktailbar „Mojito Bar": w zależności od warunków pogodowych
  • bar: w zależności od warunków pogodowych
  • bar na plaży „Beach Bar": w zależności od warunków pogodowych
  • „Patisserie corner": 15:00 - 18:00
  • „Pool Bar": w zależności od warunków pogodowych
Wycieczki fakultatywne
Banner wycieczki fakultatywne

Zwiedzaj różne krańce świata z TUI. Oferta niezwykłych wycieczek fakultatywnych stworzona z myślą o naszych klientach. Zaplanuj wycieczki przed wylotem i ciesz się beztroskimi wakacjami.

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim
  • Dostępność i potwierdzenie online
  • Komfortowy odbiór z hotelu

Rezerwuj na GoTui lub zapytaj w punkcie sprzedaży

Ważne informacje
Zobacz przewodnik

Dlaczego warto wybrać Rixos Premium Bodrum

  • darmowe Wi-Fi
  • liczne atrakcje dla dzieci
  • bogata oferta rozrywkowa i sportowa
Sprawdzanie ceny