Peaks Place Szwajcaria - Hotel
Peaks Place Szwajcaria - Hotel
Peaks Place Szwajcaria - Hotel
Peaks Place Szwajcaria - Hotel
Peaks Place Szwajcaria - Hotel
Peaks Place Szwajcaria - Hotel
Peaks Place Szwajcaria - Hotel
Peaks Place Szwajcaria - Hotel
Peaks Place Szwajcaria - Hotel
Peaks Place Szwajcaria - Hotel
Peaks Place Szwajcaria - Hotel
Peaks Place Szwajcaria - Hotel
Peaks Place Szwajcaria - Hotel
Peaks Place Szwajcaria - Hotel
Peaks Place Szwajcaria - Hotel
Peaks Place Szwajcaria - Hotel
Peaks Place Szwajcaria - Hotel

Peaks Place

    ZDT61068
    Sprawdzanie ceny

    Goście cenią ten hotel za...

    • Czystość
    • Lokalizacja
    • Pokoje
    • Obsługa
    • Wartość
    • Jakość noclegu
    Peaks Place Szwajcaria - Hotel
    Peaks Place Szwajcaria - Hotel
    Peaks Place Szwajcaria - Hotel
    Peaks Place Szwajcaria - Hotel
    Peaks Place Szwajcaria - Hotel
    Peaks Place Szwajcaria - Hotel
    Peaks Place Szwajcaria - Hotel
    Peaks Place Szwajcaria - Hotel
    Peaks Place Szwajcaria - Hotel
    Peaks Place Szwajcaria - Hotel
    Peaks Place Szwajcaria - Hotel
    Peaks Place Szwajcaria - Hotel
    Peaks Place Szwajcaria - Hotel
    Peaks Place Szwajcaria - Hotel
    Peaks Place Szwajcaria - Hotel
    Peaks Place Szwajcaria - Hotel
    Peaks Place Szwajcaria - Hotel
    Znakomity
    Wyjątkowy
    2019-06-13

    Nowy obiekt spełniający wiele wymagań pomagających wypocząć strefa spa na najwyższym poziomie 3 sauny basen i basen z bąbelkami nowoczesne pokoje spełniające oczekiwania porządna narciarnia z wyjściem na przystanek bus cały czas jeździ pod kolejkę

    ZbigniewSzczecin
    2023-02-04

    To był pierwszy i OSTATNI raz w tym miejscu. Widać, ze obiekt nie jest nastawiony na to by goście czuli się komfortowo i swobodnie. 1 Po pierwsze, na trzecim śniadaniu w restauracji naliczono nam nagle ponad 30 franków więcej, zgłosiliśmy to kelnerce i przyszedł do nas menadżer Daniel - był bardzo negatywnie nastawiony, podnosil na mnie ton, wręcz prawie zaczal krzyczeć, chcieliśmy spokojnie wyjaśnić sytuacje, okazało się że tego jednego dnia policzyli nam dodatkowo pieniądze za dzieci (które miały jeść za darmo - jak wcześniej pierwszego dnia powiedziała nam kelnerka) i za ciepłe zamówione Dania - wcześniej nikt nie mówił ze są dodatkowo płatne. 2 - śniadaniowy bufet to żenada, ponad godzinę przed końcem śniadań nie było już dużo rzeczy, często łącznie z talerzami i szklankami. 3 - z recepcjonistką o imieniu Marina mieliśmy dwie nieprzyjemne sytuacje. Przy meldowaniu nie informowała nas o niczym, łącznie ze śniadaniami - ich godzinami itp. Później mieliśmy problem z zamówieniem śniadań, bo przyszliśmy o 21, a nie o 20 zgłosić chęć - pani w sumie powiedziała ze mamy iść sami sobie do kuchni ogarnąć śniadanie, bo ona jest tylko recepcjonistka. Jakimś cudem jednak udało się ogarnąć śniadanie… Druga sytuacja nastała po naszym wyjeździe - wymeldowaliśmy się, opłaciliśmy wszystkie rachunki i pojechaliśmy do domu. Nasz kierowca kilka godzin później przyjechał po bagaże - czekał na przyjście kogos do recepcji ponad 20 min…. po czym usłyszał ze Pani Marina nie wyda mu bagaży, bo nie zapłaciliśmy wszystkiego. MASAKRA…. Zadzwoniłam do obiektu wyjaśnić sprawę, pani zdenerwowana powiedziała ze nie chce ze mną znów walczyć (jakby serio??? ). Zapłaciliśmy zdalnie z drogi… mega słaba sytuacja. Miejsce zostawia we mnie sporą niechęć i zażenowanie. Bardzo dużo podróżuje i jeszcze nigdy nie spotkałam się z takimi sytuacjami.

    kkarolina_55
    Bardzo dobry
    2021-05-03

    Bardzo przyjemne miejsce na wypad w góry. Tydzień wykorzystany w pełni. Nowe dostawy świeżego puchu dały piękno freeridu. Trasy dla snowboardzistów jest co wybierać. Bus podwozi pod dolną stacje kolei. Można było korzystać ze spa stosując się do reżimu. Parking podziemny dość drogi.

    Bartusfizjo
    Wyjątkowy
    2019-06-13

    Nowy obiekt spełniający wiele wymagań pomagających wypocząć strefa spa na najwyższym poziomie 3 sauny basen i basen z bąbelkami nowoczesne pokoje spełniające oczekiwania porządna narciarnia z wyjściem na przystanek bus cały czas jeździ pod kolejkę

    ZbigniewSzczecin
    2023-02-04

    To był pierwszy i OSTATNI raz w tym miejscu. Widać, ze obiekt nie jest nastawiony na to by goście czuli się komfortowo i swobodnie. 1 Po pierwsze, na trzecim śniadaniu w restauracji naliczono nam nagle ponad 30 franków więcej, zgłosiliśmy to kelnerce i przyszedł do nas menadżer Daniel - był bardzo negatywnie nastawiony, podnosil na mnie ton, wręcz prawie zaczal krzyczeć, chcieliśmy spokojnie wyjaśnić sytuacje, okazało się że tego jednego dnia policzyli nam dodatkowo pieniądze za dzieci (które miały jeść za darmo - jak wcześniej pierwszego dnia powiedziała nam kelnerka) i za ciepłe zamówione Dania - wcześniej nikt nie mówił ze są dodatkowo płatne. 2 - śniadaniowy bufet to żenada, ponad godzinę przed końcem śniadań nie było już dużo rzeczy, często łącznie z talerzami i szklankami. 3 - z recepcjonistką o imieniu Marina mieliśmy dwie nieprzyjemne sytuacje. Przy meldowaniu nie informowała nas o niczym, łącznie ze śniadaniami - ich godzinami itp. Później mieliśmy problem z zamówieniem śniadań, bo przyszliśmy o 21, a nie o 20 zgłosić chęć - pani w sumie powiedziała ze mamy iść sami sobie do kuchni ogarnąć śniadanie, bo ona jest tylko recepcjonistka. Jakimś cudem jednak udało się ogarnąć śniadanie… Druga sytuacja nastała po naszym wyjeździe - wymeldowaliśmy się, opłaciliśmy wszystkie rachunki i pojechaliśmy do domu. Nasz kierowca kilka godzin później przyjechał po bagaże - czekał na przyjście kogos do recepcji ponad 20 min…. po czym usłyszał ze Pani Marina nie wyda mu bagaży, bo nie zapłaciliśmy wszystkiego. MASAKRA…. Zadzwoniłam do obiektu wyjaśnić sprawę, pani zdenerwowana powiedziała ze nie chce ze mną znów walczyć (jakby serio??? ). Zapłaciliśmy zdalnie z drogi… mega słaba sytuacja. Miejsce zostawia we mnie sporą niechęć i zażenowanie. Bardzo dużo podróżuje i jeszcze nigdy nie spotkałam się z takimi sytuacjami.

    kkarolina_55

    Peaks Place - informacje

    Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

    Najpopularniejsze udogodnienia:

    • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

    Położenie:

    • ok. 2 km od centrum Laax
    • Dworzec kolejowy w Ilanz ok. 7 km
    • Dolna stacja narciarska ok. 500 m
    World map
    Wyznacz trasę dojazdu
    Średnia ocena TripAdvisor:
    Znakomity
    (111 opinii)
    (111 opinii)
      Czystość
      Lokalizacja
      Pokoje
      Obsługa
      Wartość
      Jakość noclegu
    • kkarolina_552023-02-04

      To był pierwszy i OSTATNI raz w tym miejscu. Widać, ze obiekt nie jest nastawiony na to by goście czuli się komfortowo i swobodnie. 1 Po pierwsze, na trzecim śniadaniu w restauracji naliczono nam nagle ponad 30 franków więcej, zgłosiliśmy to kelnerce i przyszedł do nas menadżer Daniel - był bardzo negatywnie nastawiony, podnosil na mnie ton, wręcz prawie zaczal krzyczeć, chcieliśmy spokojnie wyjaśnić sytuacje, okazało się że tego jednego dnia policzyli nam dodatkowo pieniądze za dzieci (które miały jeść za darmo - jak wcześniej pierwszego dnia powiedziała nam kelnerka) i za ciepłe zamówione Dania - wcześniej nikt nie mówił ze są dodatkowo płatne. 2 - śniadaniowy bufet to żenada, ponad godzinę przed końcem śniadań nie było już dużo rzeczy, często łącznie z talerzami i szklankami. 3 - z recepcjonistką o imieniu Marina mieliśmy dwie nieprzyjemne sytuacje. Przy meldowaniu nie informowała nas o niczym, łącznie ze śniadaniami - ich godzinami itp. Później mieliśmy problem z zamówieniem śniadań, bo przyszliśmy o 21, a nie o 20 zgłosić chęć - pani w sumie powiedziała ze mamy iść sami sobie do kuchni ogarnąć śniadanie, bo ona jest tylko recepcjonistka. Jakimś cudem jednak udało się ogarnąć śniadanie… Druga sytuacja nastała po naszym wyjeździe - wymeldowaliśmy się, opłaciliśmy wszystkie rachunki i pojechaliśmy do domu. Nasz kierowca kilka godzin później przyjechał po bagaże - czekał na przyjście kogos do recepcji ponad 20 min…. po czym usłyszał ze Pani Marina nie wyda mu bagaży, bo nie zapłaciliśmy wszystkiego. MASAKRA…. Zadzwoniłam do obiektu wyjaśnić sprawę, pani zdenerwowana powiedziała ze nie chce ze mną znów walczyć (jakby serio??? ). Zapłaciliśmy zdalnie z drogi… mega słaba sytuacja. Miejsce zostawia we mnie sporą niechęć i zażenowanie. Bardzo dużo podróżuje i jeszcze nigdy nie spotkałam się z takimi sytuacjami.

    • Bartusfizjo2021-05-03
      Bardzo dobry

      Bardzo przyjemne miejsce na wypad w góry. Tydzień wykorzystany w pełni. Nowe dostawy świeżego puchu dały piękno freeridu. Trasy dla snowboardzistów jest co wybierać. Bus podwozi pod dolną stacje kolei. Można było korzystać ze spa stosując się do reżimu. Parking podziemny dość drogi.

    • ZbigniewSzczecin2019-06-13
      Wyjątkowy

      Nowy obiekt spełniający wiele wymagań pomagających wypocząć strefa spa na najwyższym poziomie 3 sauny basen i basen z bąbelkami nowoczesne pokoje spełniające oczekiwania porządna narciarnia z wyjściem na przystanek bus cały czas jeździ pod kolejkę

    Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się beztroskim czasem na stoku

    Co 30 narciarz

    ulega wypadkowi na stoku i wymaga pomocy medycznej w postaci zaopatrzenia ambulatoryjnego lub hospitalizacji

    55 000zł
    aż tyle

    kosztował najdroższy transport medyczny ze stoku przy użyciu helikoptera do najbliższej placówki medycznej

    Co 50
    poszkodowany

    wymaga specjalistycznego transportu do kraju zamieszkania, karta EKUZ nie zapewnia pokrycia tych kosztów

    Większość
    Klientów

    rozszerza ubezpieczenie o dodatkową ochronę po spożyciu alkoholu obejmującą NNW zaistniałych pod wpływem alkoholu

    Dane Mondial Assistance
    Dlaczego warto wybrać TUI?
    icon-https://n-104-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976601630.svgLider niskich cen
    icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976339486.svgNajwiększe biuro podróży w Polsce
    icon-https://r.cdn.redgalaxy.com/http/o2/TUI/hybrismedia/p/12481547534366.svg30 lat w Polsce
    icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976699934.svgTylko u nas opieka na wakacjach 24/7
    icon-https://n-104-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976503326.svg10 000 hoteli w ponad 50 krajach
    icon-https://n-106-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976241182.svgNajwyższa gwarancja ubezpieczeniowa
    Sprawdzanie ceny

    Zobacz, co nowego na blogu TUI