Krol Plaza Spa Polska - Hotel
Krol Plaza Spa Polska - Hotel
Krol Plaza Spa Polska - Hotel
Krol Plaza Spa Polska - Hotel
Krol Plaza Spa Polska - Hotel
Krol Plaza Spa Polska - Hotel
Krol Plaza Spa Polska - Hotel
Krol Plaza Spa Polska - Hotel
Krol Plaza Spa Polska - Hotel
Krol Plaza Spa Polska - Hotel
Krol Plaza Spa Polska - Hotel
Krol Plaza Spa Polska - Hotel
Krol Plaza Spa Polska - Hotel

Krol Plaza Spa

WAW34010
Krol Plaza Spa Polska - Hotel
Krol Plaza Spa Polska - Hotel
Krol Plaza Spa Polska - Hotel
Krol Plaza Spa Polska - Hotel
Krol Plaza Spa Polska - Hotel
Krol Plaza Spa Polska - Hotel
Krol Plaza Spa Polska - Hotel
Krol Plaza Spa Polska - Hotel
Krol Plaza Spa Polska - Hotel
Krol Plaza Spa Polska - Hotel
Krol Plaza Spa Polska - Hotel
Krol Plaza Spa Polska - Hotel
Krol Plaza Spa Polska - Hotel
Wyjątkowy
2022-10-11

Kiedy jedziesz do Królewskiego SPA , ponieważ wydaje Ci się ,że nazwa zobowiązuje, ponieważ widzisz zdjęcia na Booking.com, które pokazują... nie wiem co...?ponieważ SPA , do którego jedziesz ma 4/5 gwiazdek. Kiedy jedziesz do SPA w Król Plaza SPA , ponieważ jesteś zmęczona i potrzebujesz odpoczynku... a zastajesz wszechobecny zapach moczu i syf wszędzie!!! Do Basenu nie weszłam , bałam się, wody się nie napiłam...

annasI2567ZI
Wyjątkowy
2025-04-19

Resort Król Plaza to stałe miejsce na naszej wakacyjnej trasie. W tym roku zdecydowaliśmy się na pobyt w ramach Świąt Wielkanocnych. Korzystaliśmy ze wszystkich atrakcji hotelowych także ze SPA. Dlatego serdecznie dziękujemy za wspaniały masaż relaksacyjny, który był wyjątkowym doświadczeniem dla naszych nastoletnich córek. Wasze profesjonalne podejście, troska o każdy detal oraz ciepła, przyjazna atmosfera sprawiły, że dziewczyny poczuły się naprawdę zaopiekowane i zrelaksowane. To był prawdziwy moment odprężenia i pełnego relaksu – dokładnie tego, czego potrzebowały. Dziękujemy za niezapomniane chwile i serdeczność, z jaką zostały przyjęte. Na pewno jeszcze wrócimy! Karolina z Michaliną, oraz Beata z Angeliką I Krzysiem z Gniezna

Karolina Z
2024-11-15

Przestrzegam Wszystkich przed tym miejscem i to zupełnie poważnie. Wszystkie negatywne opinie, które znajdziecie tu w Google są prawdziwe. Nie sugeruj ie się opiniami z mediów społecznościowych, a tymbardziej pochodzących od influencerów i współprac. Opuściliśmy obiekt po jednej nocy, oczywiście bez słowa wyjaśnień i reakcji na nasze zastrzeżenia oraz bez zwrotu kosztów. Niestety nie czytaliśmy opinii na Google i doświadczyliśmy tego na własnej skórze. W pokoju zastaliśmy brudne ręczniki i pościel oraz kubki i łyżeczki. Aneks kuchenny jest właściwie niepotrzebny bo jest kompletnie niewyposażony. Brak sejfu i telefonu do kontaktu z recepcją, co zazwyczaj jest standardem już w 3 gwaizdkowych hotelach. W tv był zblokowany kanał z bajkami dla dzieci. Chyba wynika to z oszczędności prądu, bo jak wiadomo przy pobycie z dziećmi, to dość często użytkowany kanał. Podobna sytuacja z nocnym światłem w aneksie. Małe lampki pod szafkami zintegrowane z dużym światłem. Albo pali się razem, albo wcale. Po co goście mają wieczorem zostawiać zapalone małe światełko, to generuje koszty. Podejrzewam, że z tej oszczędności zrodził się też pomysł na wyłączanie ekspresów do kawy podczas obiadokolacji. Nie są uruchamianie po południu i nie ma możliwości napicia się kawy, czekolady, kakao do obiadokolacji. Naczynia podczas posiłków trzeba wybierać i szukać czystego kubka na sok lub herbatę, bo są niedomyte. Posiłki w miarę ok, jest wybór i smak, ale niestety te na ciepło wychodzą z kuchni zimne i trzeba się czasem naczekać na nową dostawę. Pieczywo podczas naszego pobytu było nieświeże. Przyjechaliśmy z dziećmi i niestety obiekt nie był dla nas przyjazny. Woda w basenie kompletnie zimna. Część basenowa dla dzieci wydzielona barierkami i o takiej głębokości, że 5cio, 6cio latki ledwo mają grunt lub wcale. Basen za mały jak na taki obiekt. Ludzie stoją w wodzie jak sardynki. Bawialnia to mały pokoik praktycznie bez zabawek i atrakcji. Serio weźcie to na poważnie i nie testujcie na sobie prawdziwości tych pozytywnych opinii, nie wiem skąd one się wzięły. Może te osoby nie były nigdy w dobrym hotelu z dobrą obsługą, bo to co tutaj się dzieje odbiega od standardów obsługi całkowicie. Opuszczając hotel zostawiliśmy dane kontaktowe, ponieważ obsługa twierdziła, że menadżera nie ma i nie będzie przez czas naszego pobytu. Przez dwa tygodnie nikt się z nami nie skontaktował. Kompletne ignorowanie klienta.

Karolina B
Wyjątkowy
2024-01-25

Pokoje czyste, jedzenie smaczne. Apartament Superior bardzo duży, miejsca nie brakuje. W telewizji dużo kanałów po niemiecku, mało polskich. Starszy budynek wymaga małego remontu, ale jest bilard i ping-pong. Tylko do internetu trzeba się zalogować, to znaczy podać email.Ogólnie świetnie.

Jet29357299231
2023-01-20

Hotel składa się z trzech obiektów. Położony 350m od plaży, z hotelu zejście bezpośrednio do portu rybackiego i na tym odcinku plaża bardzo kamienista. Najnowszy budynek 5* urządzony ze smakiem, nowocześnie i komfortowo. Starszy budynek mocno wyeksploatowany. Strefa spa niedokończona, basen główny z zimną wodą, oblegany przez rodziny z małymi dziećmi. Basen w starej części bardzo mocno chlorowany. Jest to obiekt dla rodzin z małymi dziećmi, brak atrakcji dla starszych dzieci, głośno i wciąż trwały prace wykończeniowe, dość uciążliwe. Nie jest to miejsce do relaksu, dla wymagających gości. Bardzo miłe wieczory z muzyką na żywo. Jedzenia bardzo dużo, bardzo monotonne, jadalnia ogromna, bardzo głośna i zawsze pełna.

Lothse
2022-10-11

Kiedy jedziesz do Królewskiego SPA , ponieważ wydaje Ci się ,że nazwa zobowiązuje, ponieważ widzisz zdjęcia na Booking.com, które pokazują... nie wiem co...?ponieważ SPA , do którego jedziesz ma 4/5 gwiazdek. Kiedy jedziesz do SPA w Król Plaza SPA , ponieważ jesteś zmęczona i potrzebujesz odpoczynku... a zastajesz wszechobecny zapach moczu i syf wszędzie!!! Do Basenu nie weszłam , bałam się, wody się nie napiłam...

annasI2567ZI
Wyjątkowy
2025-04-19

Resort Król Plaza to stałe miejsce na naszej wakacyjnej trasie. W tym roku zdecydowaliśmy się na pobyt w ramach Świąt Wielkanocnych. Korzystaliśmy ze wszystkich atrakcji hotelowych także ze SPA. Dlatego serdecznie dziękujemy za wspaniały masaż relaksacyjny, który był wyjątkowym doświadczeniem dla naszych nastoletnich córek. Wasze profesjonalne podejście, troska o każdy detal oraz ciepła, przyjazna atmosfera sprawiły, że dziewczyny poczuły się naprawdę zaopiekowane i zrelaksowane. To był prawdziwy moment odprężenia i pełnego relaksu – dokładnie tego, czego potrzebowały. Dziękujemy za niezapomniane chwile i serdeczność, z jaką zostały przyjęte. Na pewno jeszcze wrócimy! Karolina z Michaliną, oraz Beata z Angeliką I Krzysiem z Gniezna

Karolina Z

Krol Plaza Spa - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Położenie:

  • w centrum Jarosławca
  • ok. 35 km od dworca kolejowego
  • ok. 150 m od plaży
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena klientów:
Wyjątkowy
(139 opinii)
(139 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Czystość
    Wartość
    Pokoje
  • Karolina Z2025-04-19
    Wyjątkowy

    Resort Król Plaza to stałe miejsce na naszej wakacyjnej trasie. W tym roku zdecydowaliśmy się na pobyt w ramach Świąt Wielkanocnych. Korzystaliśmy ze wszystkich atrakcji hotelowych także ze SPA. Dlatego serdecznie dziękujemy za wspaniały masaż relaksacyjny, który był wyjątkowym doświadczeniem dla naszych nastoletnich córek. Wasze profesjonalne podejście, troska o każdy detal oraz ciepła, przyjazna atmosfera sprawiły, że dziewczyny poczuły się naprawdę zaopiekowane i zrelaksowane. To był prawdziwy moment odprężenia i pełnego relaksu – dokładnie tego, czego potrzebowały. Dziękujemy za niezapomniane chwile i serdeczność, z jaką zostały przyjęte. Na pewno jeszcze wrócimy! Karolina z Michaliną, oraz Beata z Angeliką I Krzysiem z Gniezna

  • Karolina B2024-11-15

    Przestrzegam Wszystkich przed tym miejscem i to zupełnie poważnie. Wszystkie negatywne opinie, które znajdziecie tu w Google są prawdziwe. Nie sugeruj ie się opiniami z mediów społecznościowych, a tymbardziej pochodzących od influencerów i współprac. Opuściliśmy obiekt po jednej nocy, oczywiście bez słowa wyjaśnień i reakcji na nasze zastrzeżenia oraz bez zwrotu kosztów. Niestety nie czytaliśmy opinii na Google i doświadczyliśmy tego na własnej skórze. W pokoju zastaliśmy brudne ręczniki i pościel oraz kubki i łyżeczki. Aneks kuchenny jest właściwie niepotrzebny bo jest kompletnie niewyposażony. Brak sejfu i telefonu do kontaktu z recepcją, co zazwyczaj jest standardem już w 3 gwaizdkowych hotelach. W tv był zblokowany kanał z bajkami dla dzieci. Chyba wynika to z oszczędności prądu, bo jak wiadomo przy pobycie z dziećmi, to dość często użytkowany kanał. Podobna sytuacja z nocnym światłem w aneksie. Małe lampki pod szafkami zintegrowane z dużym światłem. Albo pali się razem, albo wcale. Po co goście mają wieczorem zostawiać zapalone małe światełko, to generuje koszty. Podejrzewam, że z tej oszczędności zrodził się też pomysł na wyłączanie ekspresów do kawy podczas obiadokolacji. Nie są uruchamianie po południu i nie ma możliwości napicia się kawy, czekolady, kakao do obiadokolacji. Naczynia podczas posiłków trzeba wybierać i szukać czystego kubka na sok lub herbatę, bo są niedomyte. Posiłki w miarę ok, jest wybór i smak, ale niestety te na ciepło wychodzą z kuchni zimne i trzeba się czasem naczekać na nową dostawę. Pieczywo podczas naszego pobytu było nieświeże. Przyjechaliśmy z dziećmi i niestety obiekt nie był dla nas przyjazny. Woda w basenie kompletnie zimna. Część basenowa dla dzieci wydzielona barierkami i o takiej głębokości, że 5cio, 6cio latki ledwo mają grunt lub wcale. Basen za mały jak na taki obiekt. Ludzie stoją w wodzie jak sardynki. Bawialnia to mały pokoik praktycznie bez zabawek i atrakcji. Serio weźcie to na poważnie i nie testujcie na sobie prawdziwości tych pozytywnych opinii, nie wiem skąd one się wzięły. Może te osoby nie były nigdy w dobrym hotelu z dobrą obsługą, bo to co tutaj się dzieje odbiega od standardów obsługi całkowicie. Opuszczając hotel zostawiliśmy dane kontaktowe, ponieważ obsługa twierdziła, że menadżera nie ma i nie będzie przez czas naszego pobytu. Przez dwa tygodnie nikt się z nami nie skontaktował. Kompletne ignorowanie klienta.

  • Jet293572992312024-01-25
    Wyjątkowy

    Pokoje czyste, jedzenie smaczne. Apartament Superior bardzo duży, miejsca nie brakuje. W telewizji dużo kanałów po niemiecku, mało polskich. Starszy budynek wymaga małego remontu, ale jest bilard i ping-pong. Tylko do internetu trzeba się zalogować, to znaczy podać email.Ogólnie świetnie.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI