Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Wartość
- Obsługa
- Czystość
Boulevard Ustronie Morskie by Zdrojowa - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Dla rodzin
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Wartość
- Obsługa
- Czystość
- kamilaijarek2021-09-09Wyjątkowy
Godne polecenia, napewno chcesz tu wrocic. Apartament z jacuzzi daje wspanialy relax. Czysto, dobrze wyposazona kuchnia. Duzo wczesniej trzeba zrobic rezerwacje. Pani w recepcji uprzejma i profesjonalna.
- DanielWzWaw2021-07-03Wyjątkowy
Dla nas- rewelacja ! .Romantyczny luksus. Nigdy tak w PL nad morzem nie mieszkaliśmy - łóżko z nogami w morzu, nieomal. Cała ściana frontowa pokoju przeszklona, łacznie z barierą drzwi niby-balkonowych - tez czyste szkło. To tworzy wrażenie, że możesz wyskoczyć z łózka wprost do morza, zaraz za przelatującymi przy oknie mewami. Genialne miejsce na weekend w łóżku lub blisko niego. Tym bardziej, że jest lodówka na szampana i truskawki... Wybralismy apartament tańszy, mały ale - jak rzadko w naszym kraju - doskonale rozplanowany, na wszystko jest miejsce, nawet na kuchenne zaplecze i na sprytnie schowaną u węzgłowia łóżka szafę. Meble, jak całość: nowe, wszystko pachnace i świeże. (poza przewiewną klatką schodową, która jest betonowa). Miejsce drogie (ok 450 zł/noc) ale ze wzgledu na wrażenie i jakość - warte szaleństwa. My wybraliśmy sobie je na ostatnie dwie noce nadmorskie wczesniej śpiąc gdzie indziej tanio. Uwaga: uzgadniać dokładnie lokalizację -w tej samej administracji jest równiez inny budynek (...by Zdrojowa) równiez luksusowy apartamentowiec ale już bardziej odsuniety od morza i chyba bardziej typowy. Ponadto w ciagu dnia trudno złapac miejsce parkingowe, hotel niestety nie rezerwuje. W sumie, po jakimś czasie czajenia się udało się nam zaparkować pod samymymi drzwiami - opłata w parkometrze 35 zł/ doba.
- piotrbulwa2021-05-11
2 tygodnie przed planowanym pobytem, zostałem zmuszony do odwołania rezerwacji poprzez przedłużenie lockdownu. Minął już ponad miesiąc i pomimo kilku telefonów i maili wciąż nie zwrócili zaliczki. Ciągle zbywają informacjami typu "ze względu na dużą ilość obiektów oraz rezygnacji, proces zwrotu zaliczki może się wydłużyć". Żadnych konkretnych informacji. Jeżeli Państwa księgowa nie potrafi ogarnąć tematu, to może najwyższy czas zmienić księgową. Coś czuję, że skończy się skierowaniem sprawy do odpowiednich instytucji. Ps. Po opiniach z innych hoteli sieci zdrojowa hotele, widzę że nie tylko mnie traktują w taki sposób. Nie polecam!!!!!!