Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel

Hotel Halo Szczyrk

WAW72000
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Pokoje
  • Czystość
  • Wartość
  • Obsługa
  • Jakość noclegu
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Znakomity
Wyjątkowy
2020-08-31

Byliśmy już tam drugi raz i na pewno nie ostatni. Czujemy się tam jak w domu, przemiła obsługa zarówno w recepcji jak i podczas posiłków, ewentualnie Pan ratownik mógłby być trochę przyjemniejszy ;-) W ośrodku można mieć ze sobą zwierzątka, my korzystamy z tego przywileju i jest super. Świetna lokalizacja, ładne odnowione pokoje. Nawet podczas niepogody jest tam co robić.

Armatorka
Bardzo dobry
2024-02-03

Pobyt 15-20 stycznia 2024 r., rezerwacja na Booking.com, pokój nr 121 na pierwszym piętrze z widokiem na Skrzyczne. Pokój z wyjściem na ogólnodostępny zewnętrzny taras, zimą niestety zaśnieżony i praktycznie nieużywany. Jeżeli chodzi o sam hotel to fajnie położony trochę na wzniesieniu w niedalekiej odległości od ścisłego centrum miasta, piechotką około 15 minut drogi. Wracając do hotelu z centrum może trochę dłużej trzeba iść bo trzeba wchodzić pod górę. Teren hotelu duży co uważam za plus, bo przed hotelem dość spory parking – dodatkowo płatny. Przed hotelem też był niewielki plac zabaw, oczywiście zimą niedostępny. Sam hotel kilkupiętrowy, niedawno odnowiony w środku jak i na zewnątrz. Pokój, który mieliśmy był to pokój dwuosobowy niewielkich rozmiarów wyposażony w telewizor, czajnik do parzenia herbaty i to byłoby wszystko z dodatkowego wyposażenia pokoju, a dostaliśmy też szlafroki na recepcji. Brak w pokoju sejfu i lodówki, co jest już standardem w hotelach trzygwiazdkowych. W pokoju była też oczywiście łazienka już standardowych i adekwatnych rozmiarów. Plusem na pewno hotelu był niewielki basen, ale co bardzo mnie zaskoczyło dość głęboki w jednym jego końcu, bo aż ok. 180 cm głębokości, w drugiej jego części było oczywiściej dużo płycej, na plus na basenie był ratownik. Było też jedno niewielkie jacuzzi oraz dwie też niewielkie suche sauny, a także strefa relaksu z kilkoma leżakami. Była też sala gimnastyczna co nie jest często spotykane w tego typu hotelach. Sala gimnastyczna była wyposażona w kosze do koszykówki oraz urządzenia do gry w siatkówkę. W hotelu była też niewielka siłownia. Hotelowa restauracja była dość przestronna, ale miała niskie blaty stołowe i miałem wrażenie że przy jedzenie musiałem być lekko pochylony, trochę było to niekomfortowe. Jedzenie podawane na śniadania z urozmaiconym wyborem, były dania na ciepło i na zimno, brakowało mi lokalnych „swojskich” wędlin co również jest już standardem w podobnych hotelach w Polsce. Plus za dobrą kawę z ekspresu. Przy recepcji funkcjonowało coś w rodzaju lobby połączone z niewielką baro/restauracją hotelową tu serwowane były dania z karty menu. Jedzenie było dobre – jedliśmy kilka dań, plus za danie dla dzieci, ceny ok jak na hotel. Restauracja ta była z kilkoma stolikami, jedne typowe do zjedzenia dania obiadowego inne niskie typowe do kawy. Duży minus, że restauracja ta nie była oddzielona od recepcji jakimiś drzwiami, kotarami czy czymś podobnym bo w momencie przebywania w niej często wiało zimne powietrze dochodzące z zewnątrz w momencie otwierania automatycznych drzwi wejściowych do hotelu, które znajdowały się niedaleko. W tej baro/restauracji pracował młody chłopak, ale dość ponury, bez uśmiechu i chęci nawiązywania kontaktu z klientami, pracowała też pani w średnim wieku, która widać że miała dużo pracy, ale też lekko posępnie nastawiona do klientów. Zresztą, niestety co muszę stwierdzić obsługa hotelowa wypadła dość słabo, co również nam się z reguły nie przytrafia w hotelach w Polsce jak i w innych krajach, bo ta prawie zawsze wypadała dobrze. Tu tak nie było, najsłabiej wypadła pani z recepcji (była ta sama w dniu naszego przyjazdu i wyjazdu z hotelu), bo w momencie naszego przyjazdu do hotelu o godzinie ok. 12 jeszcze nasz pokój był niegotowy, zapytaliśmy gdzie możemy się przebrać w stroje narciarskie, powiedziała że nie ma takiego miejsca w hotelu, a przecież obok basenu były szatnie i tam mogliśmy się przebrać. Niestety przebieraliśmy się w naszym samochodzie. Reasumując hotel oceniamy jako niezły hotel trzygwiazdkowy, z niezłym wyposażaniem, ładnie wyglądający, z serwowanymi dobrymi i smacznymi śniadaniami. Plus za basen, sauny oraz salę gimnastyczną. Wielki minus za akustykę w pokojach bo ta była tragiczna i słychać było włączony telewizor z za ściany oraz z mało przyjazną obsługą pracującą w hotelu. Czy tu wrócimy jeszcze nie wiem, ale generalnie za całokształt dam w ocenie cztery gwiazdki, taka ocena cztery z dużym minusem.

Przemek_K_premo18
Wyjątkowy
2024-01-25

W hotelu byłam w styczniu z przyjaciółką. Personel na recepcji był niezwykle pomocny, śniadania i kuchnia również dobra, spory wybór dań na "obiad" :). Widok z pokoju na góry jest nie do zapomnienia, napewno tam wrócę. Dodatki typu basen i sauna również na plus :)

Kasia B
2023-09-04

Wizualnie hotel ładny i przytulny. Widok z balkonu piękny. Panie z recepcji bardzo miłe. Duży plus za salę gimnastyczną, ale niestety trafiły się również minusy, które obniżają ocenę hotelu, takie jak: - niestety często na śniadaniach brakowało wielu podstawowych produktów, na dołożenie ich czekało się niekiedy godzinę - jeszcze nie spotkałam się z czymś takim w hotelach. Wynikało to pewnie ze zbyt małej obsługi. Niestety bardzo mnie to zniechęciło i cieszyłam się, że nie zdecydowałam się również na obiady w hotelu (jeżeli by to miało tak samo wyglądać jak podczas śniadania). Nie mniej jednak śniadania w sobie samej były smaczne. - bardzo zimna woda w basenie - kilka stopni więcej i by była przyjemność z jego korzystania a tak niestety z synem nie chcieliśmy z niego korzystać. - cienkie ściany - było słychać rozmowy, chrapanie ludzi z pokoju obok - sprzątanie pokoju - nie wiem czy to jest w standardzie hotelu, być może nie - pokoje nie były sprzątane codziennie, nie była dokładana woda, kawa/herbata. Generalnie hotel fajny, z potencjałem, ale wg. mnie kilka rzeczy fajnie by było poprawić.

Monika M
Wyjątkowy
2023-02-15

Dostałam piękny, pachnący pokój po remoncie. Bardzo ładne lobby i kawiarnia, nowocześnie urządzone. Piękny widok na góry. Z restauracji i basenu również. Jedzenie tradycyjne, mógłby być większy wybór na śniadaniach. Chciałabym tu przyjechać na narty z rodziną i na pewno kiedyś to zrobię.

Q8473OGrenatap
Wyjątkowy
2020-08-31

Byliśmy już tam drugi raz i na pewno nie ostatni. Czujemy się tam jak w domu, przemiła obsługa zarówno w recepcji jak i podczas posiłków, ewentualnie Pan ratownik mógłby być trochę przyjemniejszy ;-) W ośrodku można mieć ze sobą zwierzątka, my korzystamy z tego przywileju i jest super. Świetna lokalizacja, ładne odnowione pokoje. Nawet podczas niepogody jest tam co robić.

Armatorka
Bardzo dobry
2024-02-03

Pobyt 15-20 stycznia 2024 r., rezerwacja na Booking.com, pokój nr 121 na pierwszym piętrze z widokiem na Skrzyczne. Pokój z wyjściem na ogólnodostępny zewnętrzny taras, zimą niestety zaśnieżony i praktycznie nieużywany. Jeżeli chodzi o sam hotel to fajnie położony trochę na wzniesieniu w niedalekiej odległości od ścisłego centrum miasta, piechotką około 15 minut drogi. Wracając do hotelu z centrum może trochę dłużej trzeba iść bo trzeba wchodzić pod górę. Teren hotelu duży co uważam za plus, bo przed hotelem dość spory parking – dodatkowo płatny. Przed hotelem też był niewielki plac zabaw, oczywiście zimą niedostępny. Sam hotel kilkupiętrowy, niedawno odnowiony w środku jak i na zewnątrz. Pokój, który mieliśmy był to pokój dwuosobowy niewielkich rozmiarów wyposażony w telewizor, czajnik do parzenia herbaty i to byłoby wszystko z dodatkowego wyposażenia pokoju, a dostaliśmy też szlafroki na recepcji. Brak w pokoju sejfu i lodówki, co jest już standardem w hotelach trzygwiazdkowych. W pokoju była też oczywiście łazienka już standardowych i adekwatnych rozmiarów. Plusem na pewno hotelu był niewielki basen, ale co bardzo mnie zaskoczyło dość głęboki w jednym jego końcu, bo aż ok. 180 cm głębokości, w drugiej jego części było oczywiściej dużo płycej, na plus na basenie był ratownik. Było też jedno niewielkie jacuzzi oraz dwie też niewielkie suche sauny, a także strefa relaksu z kilkoma leżakami. Była też sala gimnastyczna co nie jest często spotykane w tego typu hotelach. Sala gimnastyczna była wyposażona w kosze do koszykówki oraz urządzenia do gry w siatkówkę. W hotelu była też niewielka siłownia. Hotelowa restauracja była dość przestronna, ale miała niskie blaty stołowe i miałem wrażenie że przy jedzenie musiałem być lekko pochylony, trochę było to niekomfortowe. Jedzenie podawane na śniadania z urozmaiconym wyborem, były dania na ciepło i na zimno, brakowało mi lokalnych „swojskich” wędlin co również jest już standardem w podobnych hotelach w Polsce. Plus za dobrą kawę z ekspresu. Przy recepcji funkcjonowało coś w rodzaju lobby połączone z niewielką baro/restauracją hotelową tu serwowane były dania z karty menu. Jedzenie było dobre – jedliśmy kilka dań, plus za danie dla dzieci, ceny ok jak na hotel. Restauracja ta była z kilkoma stolikami, jedne typowe do zjedzenia dania obiadowego inne niskie typowe do kawy. Duży minus, że restauracja ta nie była oddzielona od recepcji jakimiś drzwiami, kotarami czy czymś podobnym bo w momencie przebywania w niej często wiało zimne powietrze dochodzące z zewnątrz w momencie otwierania automatycznych drzwi wejściowych do hotelu, które znajdowały się niedaleko. W tej baro/restauracji pracował młody chłopak, ale dość ponury, bez uśmiechu i chęci nawiązywania kontaktu z klientami, pracowała też pani w średnim wieku, która widać że miała dużo pracy, ale też lekko posępnie nastawiona do klientów. Zresztą, niestety co muszę stwierdzić obsługa hotelowa wypadła dość słabo, co również nam się z reguły nie przytrafia w hotelach w Polsce jak i w innych krajach, bo ta prawie zawsze wypadała dobrze. Tu tak nie było, najsłabiej wypadła pani z recepcji (była ta sama w dniu naszego przyjazdu i wyjazdu z hotelu), bo w momencie naszego przyjazdu do hotelu o godzinie ok. 12 jeszcze nasz pokój był niegotowy, zapytaliśmy gdzie możemy się przebrać w stroje narciarskie, powiedziała że nie ma takiego miejsca w hotelu, a przecież obok basenu były szatnie i tam mogliśmy się przebrać. Niestety przebieraliśmy się w naszym samochodzie. Reasumując hotel oceniamy jako niezły hotel trzygwiazdkowy, z niezłym wyposażaniem, ładnie wyglądający, z serwowanymi dobrymi i smacznymi śniadaniami. Plus za basen, sauny oraz salę gimnastyczną. Wielki minus za akustykę w pokojach bo ta była tragiczna i słychać było włączony telewizor z za ściany oraz z mało przyjazną obsługą pracującą w hotelu. Czy tu wrócimy jeszcze nie wiem, ale generalnie za całokształt dam w ocenie cztery gwiazdki, taka ocena cztery z dużym minusem.

Przemek_K_premo18

Hotel Halo Szczyrk - informacje

Przyjedź do naszego hotelu położonego u podnóża gór, gdzie odkryjesz wyjątkową lokalną kuchnię, różnorodne wygody współczesnego świata i... widoki, których nie znajdziesz nigdzie indziej. Zapraszamy do skorzystania z naszego basenu, wanny z hydromasażem, sauny, strefy relaksu i siłowni, a także boiska do piłki ręcznej i koszykówki oraz stołu do ping-ponga.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 1,2 km od centrum Szczyrku
  • ok. 500 m od wyciągu narciarskiego Beskidek
  • 2,1 km od kolejki linowej Skrzyczne
  • 3,9 km od Szczyrkowskiego Ośrodka Narciarskiego
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena TripAdvisor:
Znakomity
(31 opinii)
(31 opinii)
    Lokalizacja
    Pokoje
    Czystość
    Wartość
    Obsługa
    Jakość noclegu
  • Przemek_K_premo182024-02-03
    Bardzo dobry

    Pobyt 15-20 stycznia 2024 r., rezerwacja na Booking.com, pokój nr 121 na pierwszym piętrze z widokiem na Skrzyczne. Pokój z wyjściem na ogólnodostępny zewnętrzny taras, zimą niestety zaśnieżony i praktycznie nieużywany. Jeżeli chodzi o sam hotel to fajnie położony trochę na wzniesieniu w niedalekiej odległości od ścisłego centrum miasta, piechotką około 15 minut drogi. Wracając do hotelu z centrum może trochę dłużej trzeba iść bo trzeba wchodzić pod górę. Teren hotelu duży co uważam za plus, bo przed hotelem dość spory parking – dodatkowo płatny. Przed hotelem też był niewielki plac zabaw, oczywiście zimą niedostępny. Sam hotel kilkupiętrowy, niedawno odnowiony w środku jak i na zewnątrz. Pokój, który mieliśmy był to pokój dwuosobowy niewielkich rozmiarów wyposażony w telewizor, czajnik do parzenia herbaty i to byłoby wszystko z dodatkowego wyposażenia pokoju, a dostaliśmy też szlafroki na recepcji. Brak w pokoju sejfu i lodówki, co jest już standardem w hotelach trzygwiazdkowych. W pokoju była też oczywiście łazienka już standardowych i adekwatnych rozmiarów. Plusem na pewno hotelu był niewielki basen, ale co bardzo mnie zaskoczyło dość głęboki w jednym jego końcu, bo aż ok. 180 cm głębokości, w drugiej jego części było oczywiściej dużo płycej, na plus na basenie był ratownik. Było też jedno niewielkie jacuzzi oraz dwie też niewielkie suche sauny, a także strefa relaksu z kilkoma leżakami. Była też sala gimnastyczna co nie jest często spotykane w tego typu hotelach. Sala gimnastyczna była wyposażona w kosze do koszykówki oraz urządzenia do gry w siatkówkę. W hotelu była też niewielka siłownia. Hotelowa restauracja była dość przestronna, ale miała niskie blaty stołowe i miałem wrażenie że przy jedzenie musiałem być lekko pochylony, trochę było to niekomfortowe. Jedzenie podawane na śniadania z urozmaiconym wyborem, były dania na ciepło i na zimno, brakowało mi lokalnych „swojskich” wędlin co również jest już standardem w podobnych hotelach w Polsce. Plus za dobrą kawę z ekspresu. Przy recepcji funkcjonowało coś w rodzaju lobby połączone z niewielką baro/restauracją hotelową tu serwowane były dania z karty menu. Jedzenie było dobre – jedliśmy kilka dań, plus za danie dla dzieci, ceny ok jak na hotel. Restauracja ta była z kilkoma stolikami, jedne typowe do zjedzenia dania obiadowego inne niskie typowe do kawy. Duży minus, że restauracja ta nie była oddzielona od recepcji jakimiś drzwiami, kotarami czy czymś podobnym bo w momencie przebywania w niej często wiało zimne powietrze dochodzące z zewnątrz w momencie otwierania automatycznych drzwi wejściowych do hotelu, które znajdowały się niedaleko. W tej baro/restauracji pracował młody chłopak, ale dość ponury, bez uśmiechu i chęci nawiązywania kontaktu z klientami, pracowała też pani w średnim wieku, która widać że miała dużo pracy, ale też lekko posępnie nastawiona do klientów. Zresztą, niestety co muszę stwierdzić obsługa hotelowa wypadła dość słabo, co również nam się z reguły nie przytrafia w hotelach w Polsce jak i w innych krajach, bo ta prawie zawsze wypadała dobrze. Tu tak nie było, najsłabiej wypadła pani z recepcji (była ta sama w dniu naszego przyjazdu i wyjazdu z hotelu), bo w momencie naszego przyjazdu do hotelu o godzinie ok. 12 jeszcze nasz pokój był niegotowy, zapytaliśmy gdzie możemy się przebrać w stroje narciarskie, powiedziała że nie ma takiego miejsca w hotelu, a przecież obok basenu były szatnie i tam mogliśmy się przebrać. Niestety przebieraliśmy się w naszym samochodzie. Reasumując hotel oceniamy jako niezły hotel trzygwiazdkowy, z niezłym wyposażaniem, ładnie wyglądający, z serwowanymi dobrymi i smacznymi śniadaniami. Plus za basen, sauny oraz salę gimnastyczną. Wielki minus za akustykę w pokojach bo ta była tragiczna i słychać było włączony telewizor z za ściany oraz z mało przyjazną obsługą pracującą w hotelu. Czy tu wrócimy jeszcze nie wiem, ale generalnie za całokształt dam w ocenie cztery gwiazdki, taka ocena cztery z dużym minusem.

  • Kasia B2024-01-25
    Wyjątkowy

    W hotelu byłam w styczniu z przyjaciółką. Personel na recepcji był niezwykle pomocny, śniadania i kuchnia również dobra, spory wybór dań na "obiad" :). Widok z pokoju na góry jest nie do zapomnienia, napewno tam wrócę. Dodatki typu basen i sauna również na plus :)

  • Monika M2023-09-04

    Wizualnie hotel ładny i przytulny. Widok z balkonu piękny. Panie z recepcji bardzo miłe. Duży plus za salę gimnastyczną, ale niestety trafiły się również minusy, które obniżają ocenę hotelu, takie jak: - niestety często na śniadaniach brakowało wielu podstawowych produktów, na dołożenie ich czekało się niekiedy godzinę - jeszcze nie spotkałam się z czymś takim w hotelach. Wynikało to pewnie ze zbyt małej obsługi. Niestety bardzo mnie to zniechęciło i cieszyłam się, że nie zdecydowałam się również na obiady w hotelu (jeżeli by to miało tak samo wyglądać jak podczas śniadania). Nie mniej jednak śniadania w sobie samej były smaczne. - bardzo zimna woda w basenie - kilka stopni więcej i by była przyjemność z jego korzystania a tak niestety z synem nie chcieliśmy z niego korzystać. - cienkie ściany - było słychać rozmowy, chrapanie ludzi z pokoju obok - sprzątanie pokoju - nie wiem czy to jest w standardzie hotelu, być może nie - pokoje nie były sprzątane codziennie, nie była dokładana woda, kawa/herbata. Generalnie hotel fajny, z potencjałem, ale wg. mnie kilka rzeczy fajnie by było poprawić.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się beztroskim czasem na stoku

Co 30 narciarz

ulega wypadkowi na stoku i wymaga pomocy medycznej w postaci zaopatrzenia ambulatoryjnego lub hospitalizacji

55 000zł
aż tyle

kosztował najdroższy transport medyczny ze stoku przy użyciu helikoptera do najbliższej placówki medycznej

Co 50
poszkodowany

wymaga specjalistycznego transportu do kraju zamieszkania, karta EKUZ nie zapewnia pokrycia tych kosztów

Większość
Klientów

rozszerza ubezpieczenie o dodatkową ochronę po spożyciu alkoholu obejmującą NNW zaistniałych pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Dlaczego warto wybrać TUI?
icon-https://n-104-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976601630.svgLider niskich cen
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976339486.svgNajwiększe biuro podróży w Polsce
icon-https://r.cdn.redgalaxy.com/http/o2/TUI/hybrismedia/p/12481547534366.svg30 lat w Polsce
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976699934.svgTylko u nas opieka na wakacjach 24/7
icon-https://n-104-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976503326.svg10 000 hoteli w ponad 50 krajach
icon-https://n-106-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976241182.svgNajwyższa gwarancja ubezpieczeniowa

Dlaczego warto wybrać Hotel Halo Szczyrk

  • ostatni remont w 2023
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI