Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel

Crown Paradise Club Cancun All Inclusive

CUN40051
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Crown Paradise Club Cancun All Inclusive Meksyk - Hotel
Znakomity
Wyjątkowy
2014-11-23

Jest to jeden z najbardziej sprawnie zarządzanych hoteli, w których byłem. To taka Toyota Camry wśród pojazdów – niezawodna, czysta i w świetnej cenie. Moja rodzina spędziła tam 7 dni i oto, czego się dowiedziałem. *Ich personel jest pracowity i zawsze uśmiechnięty. Szczególne uznanie dla Izraelczyka. Jest on kelnerem w głównym bufecie (zwanym La Palapa). Szybki, inteligentny – jest w stanie przewidzieć, czego potrzebujesz, 5 sekund wcześniej, zanim o tym pomyślisz. Już po pierwszych kilku dniach, aktywnie go szukaliśmy i siadaliśmy zjeść tam, gdzie oferował swoje usługi. Szczególne uznanie dla wszystkich w barze Las Brisas przy basenie. Pracują szybko i długie godziny, serwując w ciągu upalnego dnia napoje i jedzenie. Wszystko z uśmiechem. Świetna praca i postawa. WSKAZÓWKA: niektórzy z personelu pracują ciężko i podróżują ponad 40km autobusem, aby po prostu dojechać do pracy. Jeśli twój budżet ci na to pozwala, to prosimy o napiwki dla nich. To bardzo znaczące dzielić się z kimś własnymi pieniędzmi, aby mu podziękować. *Czystość jest priorytetem. Gdziekolwiek pójdziesz, znajdziesz kogoś sprzątającego. Basen jest sprzątany codziennie. Leżaki są składane; chodniki przemywane i czyszczone. Leżaki są potem ponownie rozmieszczane na kolejny dzień. Wszystko to dzieje się w późnych godzinach nocnych. Korytarze są nabłyszczane, polerowane i czyszczone. Nawet wodorosty i zanieczyszczenia z dna oceanu są sprzątane, zbierane i wyrzucane na plażę. Kto inny tak robi?! Niesamowite! Ludzie, którzy wystawiają hotelowi słabą recenzję, robią to pewnie dlatego, ponieważ czują, że hotel jest stary i nie dorównuje jakością 5-gwiazdkowym obiektom takim jak Ritz-Carlton itp. To prawda; tylko że to Crown Paradise a nie Ritz. Nie płacisz też jak za Ritz. Obiekt Crown Paradise jest niesamowitym 3,5-gwiazdkowym ośrodkiem all-inclusive (wg norm USA), z pobytu w którym będziesz zadowolony. Nie zawiedziesz się, jeśli twoje oczekiwania są zgodne z hotelem 3,5-gwiazdkowym. WSKAZÓWKA: jeśli oczekujesz 5-gwiazdkowego luksusu od 3,5-gwiazdkowego ośrodka, to zabierz ze sobą swoje oczekiwania w inne miejsce. To jest Toyota Camry, a nie Mercedes. Ludzie, którzy kupują Camry, szukają świetnej ceny. Należy pamiętać, że „cena” nie oznacza, że hotel jest brudny czy coś podobnego. To jest prawdziwy klejnot. *Nocne przedstawienia w ich teatrze są ogólnie dobre. Nie przegap kilku z nich wyróżniających się, takich jak cyrk, magiczne show, czy noc Michaela Jacksona. Wykonawcy spisują się naprawdę świetnie. WSKAZÓWKA: aby zająć lepsze miejsca, przyjdź 15 min przed czasem. Weź ze sobą sweter; ich klimatyzacja może cię zaziębić. *Jedzenie jest na poziomie średnim do ogólnie dobrego. Po prostu musisz tylko wiedzieć, że ośrodek jest sprawny również w tej dziedzinie. Jedzenie mają w formie bufetu i jest takie samo jak to z „restauracji” lub do niego podobne. Po prostu jest podawane z lepszym nakryciem i w bardziej profesjonalnej atmosferze. Nie mówię, że przedkładam jedzenie z bufetu nad restauracyjne. Tylko mówię, że wiele opcji jest identycznych (np. bufet oferuje pizzę, a restauracja La Piazza ma ją również w ofercie itd.). Wyjątkami tutaj są restuaracja Fishermans (owoce morza) i Wayne's Boots (steki), które oferują wyjątkowe pozycje, które nie są dostępne w formie bufetu. WSKAZÓWKA: rezerwuj miejsce w restauracji z 24-godzinnym wyprzedzeniem. Jeśli zlekceważysz tę wskazówkę, nie masz co liczyć na wolny stolik. Rezerwacja przebiega bardzo szybko. Istnieje kilka obszarów, które hotel może poprawić. DO POPRAWY: przebieg wymeldowania jest koszmarem. Wymeldowanie ekspresowe trwało 20 min dłużej niż to standardowe (tak, zmierzyłem czas). Nie można pobrać bagaży od chłopca hotelowego, aby je przekazać do przelotu czy do transferu na lotnisko, dopóki nie otrzymasz „potwierdzenia wymeldowania”, a twoja opaska na nadgarstku nie zostanie „przecięta” przez ich pracownika. Jeśli chcesz się wymeldować na czas, a chcesz zachować swoją opaskę (aby móc coś zjeść w bufecie lub iść na basen), to ponieważ transfer na lotnisko jest po ich popołudniowej fazie wymeldowania, musisz ponownie stanąć w tej samej kolejce do wymeldowania tylko po to, aby uzyskać przecięcie opaski na ręce i otrzymać potwierdzenie wymeldowania. Jeśli jest to trudne do zrozumienia podczas lektury, to dlatego, że to naprawdę jest skomplikowane i anachroniczne. Mogliby się w tej kwestii bardziej postarać, aby wprowadzić proces wymeldowania w XXI wiek. WSKAZÓWKA: należy być przygotowanym na 30-minutowy lub dłuższy przebieg wymeldowania. DO POPRAWY: personel recepcji pracuje jak uprawnieni pracownicy rządowi. Niezależnie od tego, jak długa jest kolejka, oni zawsze pracują ospale. Hotel powinien zatrudnić dodatkową pomoc lub przypisać menedżera do pomocy, który faktycznie wykona praktyczne prace, gdy zrobi się tłoczno. Nawet pracownik administracyjny czy koordynator, który mógłby przeczesywać kolejkę i rozwiązywać proste problemy (jak przecinanie opasek, przeprogramowanie kluczy w formie kart itd.), znacznie skróciłby oczekiwanie w kolejce. Nie każdy, kto ma problem, musiałby czekać w kolejce, aby porozmawiać z pracownikiem recepcji. Czekałem 45 min tylko po to, aby wymienić klucz do pokoju w formie karty. Wypróbowałem kartę na drzwiach mojego pokoju hotelowego, ale nie działała. Musiałem więc wrócić, stanąć na końcu kolejki i odczekać kolejne 15 min, aby znów przeprogramować kartę. Reasumując, jest to świetny hotel w znakomitej cenie. Jest czysty, większość pracowników jest pracowita, a sam ośrodek ma bardzo szeroki wachlarz atrakcji. Biorąc pod uwagę cenę, nie zawiedziesz się.

rhswest
2025-09-12

Wróciłem kilka dni temu po 2 tygodniowym urlopie z tego hotelu i czas na podsumowanie. Wybierając hotel kierowałem się głównie opiniami ludzi i lokalizacja. Zacznę od lokalizacji. Piękne miejsce, hotel przy plaży, na plaży są bezpłatne hotelowe leżaki i bar all inclusive. Niestety nie wszystkie leżaki mają schronienie przed słońcem więc kto pierwszy ten lepszy, reszta będzie piec się jak kurczaki na słońcu ◡̈ ale plaża, woda - cudowne, bez kamieni. Jedyny minus to sprzedawcy którzy poza okularami, bransoletkami oferowali także narkotyki.. uważam że hotel powinien zadbać o to by takich ludzi tam nie było. Zakwaterowanie ok, bez problemów, pokoje czyste, duże, sprzątane codziennie. W pokoju żelazko i deska. Minus to brak karteczki na klamce (nie przeszkadzać). Zdazylo mi się że byłem w ubikacji, a do drzwi dzwonek i zaraz sprzątaczka złapała za klamkę i chciała wejść (na szczęście w takim przypadku miałem zamknięte drzwi na łańcuch). Moim zdaniem powinna odczekać zanim chwyci za klamkę. Ale ogólnie pokoje ok, personel bardzo w porządku, życzliwy i uśmiechnięty choć nie każdy niestety mówił w języku ang. Kolej na posiłki. W hotelu działa kilka restauracji ala carte ale jeśli mam być szczery to jedzenie w nich jest słabe. Najdziwniejsze jest to że w restauracji Steak House gdzie powinni podawać steka , był on dodatkowo płatny. Dziwna sprawa. Jeśli chodzi o główną stołówkę, duża, ale nie na tyle by pomieścić wszystkich dlatego przy wejściu trzeba czekać na stolik. Pierwszy raz się spotkałem z praktyką że przychodząc na stołówkę trzeba podać ilość osób, nr pokoju i czekać aż ktoś Cie zaprowadzi do stolika, trochę jak w restauracji. Jak przyszło się za późno to niestety trzeba było około 10 min czekać w kolejce. Jedzenie monotonne i niezbyt dobre, przynajmniej dla mnie, codziennie praktycznie to samo, dla Europejczyków dużego wyboru nie było. Ja nie przepadam za meksykańską kuchnią wiec mało jadłem bo dużego wyboru nie miałem. Na kolację nie było owoców co bardzo mnie dziwiło, nie było też w całym hotelu automatów z kawą co uważam za duży minus. Na stołówce podawano kawę rozpuszczalna z dzbanka. Jedyny ekspres z kawą stał w lobby ale kawa z niego nie smakowała jak kawa a jak czekolada z lekkim dodatkiem kawy. A że ja bardzo lubię kawę to bardzo mi przeszkadzało że nie było automatów z dobrą kawą. Ciasta- dla mnie porażka. Po takim miejscu jak Meksyk, Karaiby, spodziewałem się że będzie duży wybór i będą smaczne, niestety wszystko na jedno kopyto- budyń, jakaś śmietana, jeden owoc na górze i tyle. Wszystko w malutkich kawałeczkach. Jak byłem na Dominikanie to ciast było mnóstwo, od koloru do wyboru, torty. Tu bieda. Bardzo było mi przykro że nie było passion fruit mimo że był sezon, nie było też truskawek. Za to na śniadanie można było zamówić sobie Shake owocowego. Pizza była na obiad i kolację ale jak postała dłużej to nie była smaczna, uważam że powinna być robiona na bieżąco. Makarony (spaghetti, carbonara) z sosem, bez żadnego mięsa.. jak w szpitalu. Więc ogólnie kuchnie oceniam nisko. Przy basenie głównym też było jedzenie, hamburgery, frytki, hotdogi, tyle że z bemaru, czyli jak za późno przyszedłeś to mogłeś zjeść takie odlezane. Drinki alkoholowe jak i te bez alkoholu (dla dzieci koktajle) bez zarzutu, bardzo dobre, alkoholu nie żałowali. Animacje też w porządku, zespół animatorów bardzo się starał, ale brakowało mi animacji typu magia, cyrk.. wszystkie praktycznie animacje to taniec. Najgorsza animacja o ile można tak to nazwać to karaoke. Ale generalnie brawa dla animatorów. W hotelu brakowało mi piłki siatkowej na plaży.Hotel ma dostęp do boisk czy to piłkarskich czy do tenisa. Czasem w hotelu psuły się windy(są 3 na szczęście więc zawsze jakaś działała).Stoły do bilardu potrzebują pilnej renowacji bo są krzywe co utrudnia grę(kule się nie do końca zatrzymują tylko lecą po pochylonej powierzchni),dziury w dołkach na kule co powoduje że jak wbijesz kulę do tej dziury to kula wyleci na podłogę. W pobliżu hotelu (po drugiej stronie) jest mały sklep gdyby ktoś coś potrzebował.Baseny czyste , zadbane ale woda za ciepła

Marek M
Wyjątkowy
2019-08-06

W tym hotelu byłam w 2018 roku i byłam zdumiona. Pokój 8 piętro zaraz obok super baru dla VIP który wykupilismy podczas rezerwacji całych wakacji i to był dobry wybór. Poprzez Bar VIP restauracje i inne bary mogę stwierdzić super obsługę , pyszne jedzenie i urozmaicone drinki. Czysto - hotel zasługuje na swoje 4 gwiazdki plus . Animatorzy super " Antonio Banderas " najlepszy człowiek. Lokalizacja też na plus a plaża do zakochania się. Polecam gorąco.

MaDzia M
Wyjątkowy
2018-12-25

Polecam hotel Czysto, porządnie i sympatyczna obsługa.Nie mam zastrzeżeń do oferty. Pokój w hotelu przestronny, czysty i z pięknym widokiem na, basen i Morze codziennie sprzątają pokoje, do dyspozycji jest sejf w pokoju i mała lodówka a w środku piwo, woda i pepsi codziennie uzupelniaja lodówkę, bardzo Miła obsługa i mili kelnerzy. Basen w środku i na zewnątrz bardzo fajny blisko bar, Bar warto odwiedzić maja duży wybór alkoholi. Atmosfera bardzo miła. Autobusy co pare minut jeźdza w stronę centrum.

AnnaU534
Wyjątkowy
2015-11-21

Wspaniały, duży hotel, bodajże 7 restauracji, baseny, cudowna plaża, wspaniała obsługa, wszystko dopracowane w każdym detalu. Jedzenie pyszne, wszędzie, w każdej restauracji. Serwowane drinki ze starannością i bardzo dobre. Zdecydowanie polecam ten kurort wszytkich odwiedzającym Cancun.

858maciejp
Wyjątkowy
2014-11-23

Jest to jeden z najbardziej sprawnie zarządzanych hoteli, w których byłem. To taka Toyota Camry wśród pojazdów – niezawodna, czysta i w świetnej cenie. Moja rodzina spędziła tam 7 dni i oto, czego się dowiedziałem. *Ich personel jest pracowity i zawsze uśmiechnięty. Szczególne uznanie dla Izraelczyka. Jest on kelnerem w głównym bufecie (zwanym La Palapa). Szybki, inteligentny – jest w stanie przewidzieć, czego potrzebujesz, 5 sekund wcześniej, zanim o tym pomyślisz. Już po pierwszych kilku dniach, aktywnie go szukaliśmy i siadaliśmy zjeść tam, gdzie oferował swoje usługi. Szczególne uznanie dla wszystkich w barze Las Brisas przy basenie. Pracują szybko i długie godziny, serwując w ciągu upalnego dnia napoje i jedzenie. Wszystko z uśmiechem. Świetna praca i postawa. WSKAZÓWKA: niektórzy z personelu pracują ciężko i podróżują ponad 40km autobusem, aby po prostu dojechać do pracy. Jeśli twój budżet ci na to pozwala, to prosimy o napiwki dla nich. To bardzo znaczące dzielić się z kimś własnymi pieniędzmi, aby mu podziękować. *Czystość jest priorytetem. Gdziekolwiek pójdziesz, znajdziesz kogoś sprzątającego. Basen jest sprzątany codziennie. Leżaki są składane; chodniki przemywane i czyszczone. Leżaki są potem ponownie rozmieszczane na kolejny dzień. Wszystko to dzieje się w późnych godzinach nocnych. Korytarze są nabłyszczane, polerowane i czyszczone. Nawet wodorosty i zanieczyszczenia z dna oceanu są sprzątane, zbierane i wyrzucane na plażę. Kto inny tak robi?! Niesamowite! Ludzie, którzy wystawiają hotelowi słabą recenzję, robią to pewnie dlatego, ponieważ czują, że hotel jest stary i nie dorównuje jakością 5-gwiazdkowym obiektom takim jak Ritz-Carlton itp. To prawda; tylko że to Crown Paradise a nie Ritz. Nie płacisz też jak za Ritz. Obiekt Crown Paradise jest niesamowitym 3,5-gwiazdkowym ośrodkiem all-inclusive (wg norm USA), z pobytu w którym będziesz zadowolony. Nie zawiedziesz się, jeśli twoje oczekiwania są zgodne z hotelem 3,5-gwiazdkowym. WSKAZÓWKA: jeśli oczekujesz 5-gwiazdkowego luksusu od 3,5-gwiazdkowego ośrodka, to zabierz ze sobą swoje oczekiwania w inne miejsce. To jest Toyota Camry, a nie Mercedes. Ludzie, którzy kupują Camry, szukają świetnej ceny. Należy pamiętać, że „cena” nie oznacza, że hotel jest brudny czy coś podobnego. To jest prawdziwy klejnot. *Nocne przedstawienia w ich teatrze są ogólnie dobre. Nie przegap kilku z nich wyróżniających się, takich jak cyrk, magiczne show, czy noc Michaela Jacksona. Wykonawcy spisują się naprawdę świetnie. WSKAZÓWKA: aby zająć lepsze miejsca, przyjdź 15 min przed czasem. Weź ze sobą sweter; ich klimatyzacja może cię zaziębić. *Jedzenie jest na poziomie średnim do ogólnie dobrego. Po prostu musisz tylko wiedzieć, że ośrodek jest sprawny również w tej dziedzinie. Jedzenie mają w formie bufetu i jest takie samo jak to z „restauracji” lub do niego podobne. Po prostu jest podawane z lepszym nakryciem i w bardziej profesjonalnej atmosferze. Nie mówię, że przedkładam jedzenie z bufetu nad restauracyjne. Tylko mówię, że wiele opcji jest identycznych (np. bufet oferuje pizzę, a restauracja La Piazza ma ją również w ofercie itd.). Wyjątkami tutaj są restuaracja Fishermans (owoce morza) i Wayne's Boots (steki), które oferują wyjątkowe pozycje, które nie są dostępne w formie bufetu. WSKAZÓWKA: rezerwuj miejsce w restauracji z 24-godzinnym wyprzedzeniem. Jeśli zlekceważysz tę wskazówkę, nie masz co liczyć na wolny stolik. Rezerwacja przebiega bardzo szybko. Istnieje kilka obszarów, które hotel może poprawić. DO POPRAWY: przebieg wymeldowania jest koszmarem. Wymeldowanie ekspresowe trwało 20 min dłużej niż to standardowe (tak, zmierzyłem czas). Nie można pobrać bagaży od chłopca hotelowego, aby je przekazać do przelotu czy do transferu na lotnisko, dopóki nie otrzymasz „potwierdzenia wymeldowania”, a twoja opaska na nadgarstku nie zostanie „przecięta” przez ich pracownika. Jeśli chcesz się wymeldować na czas, a chcesz zachować swoją opaskę (aby móc coś zjeść w bufecie lub iść na basen), to ponieważ transfer na lotnisko jest po ich popołudniowej fazie wymeldowania, musisz ponownie stanąć w tej samej kolejce do wymeldowania tylko po to, aby uzyskać przecięcie opaski na ręce i otrzymać potwierdzenie wymeldowania. Jeśli jest to trudne do zrozumienia podczas lektury, to dlatego, że to naprawdę jest skomplikowane i anachroniczne. Mogliby się w tej kwestii bardziej postarać, aby wprowadzić proces wymeldowania w XXI wiek. WSKAZÓWKA: należy być przygotowanym na 30-minutowy lub dłuższy przebieg wymeldowania. DO POPRAWY: personel recepcji pracuje jak uprawnieni pracownicy rządowi. Niezależnie od tego, jak długa jest kolejka, oni zawsze pracują ospale. Hotel powinien zatrudnić dodatkową pomoc lub przypisać menedżera do pomocy, który faktycznie wykona praktyczne prace, gdy zrobi się tłoczno. Nawet pracownik administracyjny czy koordynator, który mógłby przeczesywać kolejkę i rozwiązywać proste problemy (jak przecinanie opasek, przeprogramowanie kluczy w formie kart itd.), znacznie skróciłby oczekiwanie w kolejce. Nie każdy, kto ma problem, musiałby czekać w kolejce, aby porozmawiać z pracownikiem recepcji. Czekałem 45 min tylko po to, aby wymienić klucz do pokoju w formie karty. Wypróbowałem kartę na drzwiach mojego pokoju hotelowego, ale nie działała. Musiałem więc wrócić, stanąć na końcu kolejki i odczekać kolejne 15 min, aby znów przeprogramować kartę. Reasumując, jest to świetny hotel w znakomitej cenie. Jest czysty, większość pracowników jest pracowita, a sam ośrodek ma bardzo szeroki wachlarz atrakcji. Biorąc pod uwagę cenę, nie zawiedziesz się.

rhswest
2025-09-12

Wróciłem kilka dni temu po 2 tygodniowym urlopie z tego hotelu i czas na podsumowanie. Wybierając hotel kierowałem się głównie opiniami ludzi i lokalizacja. Zacznę od lokalizacji. Piękne miejsce, hotel przy plaży, na plaży są bezpłatne hotelowe leżaki i bar all inclusive. Niestety nie wszystkie leżaki mają schronienie przed słońcem więc kto pierwszy ten lepszy, reszta będzie piec się jak kurczaki na słońcu ◡̈ ale plaża, woda - cudowne, bez kamieni. Jedyny minus to sprzedawcy którzy poza okularami, bransoletkami oferowali także narkotyki.. uważam że hotel powinien zadbać o to by takich ludzi tam nie było. Zakwaterowanie ok, bez problemów, pokoje czyste, duże, sprzątane codziennie. W pokoju żelazko i deska. Minus to brak karteczki na klamce (nie przeszkadzać). Zdazylo mi się że byłem w ubikacji, a do drzwi dzwonek i zaraz sprzątaczka złapała za klamkę i chciała wejść (na szczęście w takim przypadku miałem zamknięte drzwi na łańcuch). Moim zdaniem powinna odczekać zanim chwyci za klamkę. Ale ogólnie pokoje ok, personel bardzo w porządku, życzliwy i uśmiechnięty choć nie każdy niestety mówił w języku ang. Kolej na posiłki. W hotelu działa kilka restauracji ala carte ale jeśli mam być szczery to jedzenie w nich jest słabe. Najdziwniejsze jest to że w restauracji Steak House gdzie powinni podawać steka , był on dodatkowo płatny. Dziwna sprawa. Jeśli chodzi o główną stołówkę, duża, ale nie na tyle by pomieścić wszystkich dlatego przy wejściu trzeba czekać na stolik. Pierwszy raz się spotkałem z praktyką że przychodząc na stołówkę trzeba podać ilość osób, nr pokoju i czekać aż ktoś Cie zaprowadzi do stolika, trochę jak w restauracji. Jak przyszło się za późno to niestety trzeba było około 10 min czekać w kolejce. Jedzenie monotonne i niezbyt dobre, przynajmniej dla mnie, codziennie praktycznie to samo, dla Europejczyków dużego wyboru nie było. Ja nie przepadam za meksykańską kuchnią wiec mało jadłem bo dużego wyboru nie miałem. Na kolację nie było owoców co bardzo mnie dziwiło, nie było też w całym hotelu automatów z kawą co uważam za duży minus. Na stołówce podawano kawę rozpuszczalna z dzbanka. Jedyny ekspres z kawą stał w lobby ale kawa z niego nie smakowała jak kawa a jak czekolada z lekkim dodatkiem kawy. A że ja bardzo lubię kawę to bardzo mi przeszkadzało że nie było automatów z dobrą kawą. Ciasta- dla mnie porażka. Po takim miejscu jak Meksyk, Karaiby, spodziewałem się że będzie duży wybór i będą smaczne, niestety wszystko na jedno kopyto- budyń, jakaś śmietana, jeden owoc na górze i tyle. Wszystko w malutkich kawałeczkach. Jak byłem na Dominikanie to ciast było mnóstwo, od koloru do wyboru, torty. Tu bieda. Bardzo było mi przykro że nie było passion fruit mimo że był sezon, nie było też truskawek. Za to na śniadanie można było zamówić sobie Shake owocowego. Pizza była na obiad i kolację ale jak postała dłużej to nie była smaczna, uważam że powinna być robiona na bieżąco. Makarony (spaghetti, carbonara) z sosem, bez żadnego mięsa.. jak w szpitalu. Więc ogólnie kuchnie oceniam nisko. Przy basenie głównym też było jedzenie, hamburgery, frytki, hotdogi, tyle że z bemaru, czyli jak za późno przyszedłeś to mogłeś zjeść takie odlezane. Drinki alkoholowe jak i te bez alkoholu (dla dzieci koktajle) bez zarzutu, bardzo dobre, alkoholu nie żałowali. Animacje też w porządku, zespół animatorów bardzo się starał, ale brakowało mi animacji typu magia, cyrk.. wszystkie praktycznie animacje to taniec. Najgorsza animacja o ile można tak to nazwać to karaoke. Ale generalnie brawa dla animatorów. W hotelu brakowało mi piłki siatkowej na plaży.Hotel ma dostęp do boisk czy to piłkarskich czy do tenisa. Czasem w hotelu psuły się windy(są 3 na szczęście więc zawsze jakaś działała).Stoły do bilardu potrzebują pilnej renowacji bo są krzywe co utrudnia grę(kule się nie do końca zatrzymują tylko lecą po pochylonej powierzchni),dziury w dołkach na kule co powoduje że jak wbijesz kulę do tej dziury to kula wyleci na podłogę. W pobliżu hotelu (po drugiej stronie) jest mały sklep gdyby ktoś coś potrzebował.Baseny czyste , zadbane ale woda za ciepła

Marek M

Crown Paradise Club Cancun All Inclusive - informacje

Crown Paradise Club Cancun All Inclusive położony tuż przy pięknej, piaszczystej plaży oferując błogi relaks pośród wspaniałych widoków na Morze Karaibskie. Dzięki licznym udogodnieniom dla dzieci stanowi świetny wybór na rodzinne wakacje - na miejscu czeka m.in. rodzinna strefa jetix club oraz minikluby dla pociech w różnym wieku, serwujące godziny pełne zabawy i śmiechu. Obiekt oferuje wyjątkowe aktywności sportowe, a bogata oferta kulinarna z konceptem all inclusive przeniesie Gości w najróżniejsze zakątki świata. Orzeźwiające i przestronne 4 zewnętrzne baseny oraz wygodna strefa z leżakami polecają się na kąpiele i odpoczynek z widokiem na morze.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Piaszczysta plaża
  • Dla rodzin
  • Spa
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 30 min od centrum miasta
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 15 min
World map
Średnia ocena TripAdvisor:
Znakomity
(22116 opinii)
(22116 opinii)
    Lokalizacja
    Obsługa
    Czystość
    Wartość
    Jakość noclegu
    Pokoje
  • Marek M2025-09-12

    Wróciłem kilka dni temu po 2 tygodniowym urlopie z tego hotelu i czas na podsumowanie. Wybierając hotel kierowałem się głównie opiniami ludzi i lokalizacja. Zacznę od lokalizacji. Piękne miejsce, hotel przy plaży, na plaży są bezpłatne hotelowe leżaki i bar all inclusive. Niestety nie wszystkie leżaki mają schronienie przed słońcem więc kto pierwszy ten lepszy, reszta będzie piec się jak kurczaki na słońcu ◡̈ ale plaża, woda - cudowne, bez kamieni. Jedyny minus to sprzedawcy którzy poza okularami, bransoletkami oferowali także narkotyki.. uważam że hotel powinien zadbać o to by takich ludzi tam nie było. Zakwaterowanie ok, bez problemów, pokoje czyste, duże, sprzątane codziennie. W pokoju żelazko i deska. Minus to brak karteczki na klamce (nie przeszkadzać). Zdazylo mi się że byłem w ubikacji, a do drzwi dzwonek i zaraz sprzątaczka złapała za klamkę i chciała wejść (na szczęście w takim przypadku miałem zamknięte drzwi na łańcuch). Moim zdaniem powinna odczekać zanim chwyci za klamkę. Ale ogólnie pokoje ok, personel bardzo w porządku, życzliwy i uśmiechnięty choć nie każdy niestety mówił w języku ang. Kolej na posiłki. W hotelu działa kilka restauracji ala carte ale jeśli mam być szczery to jedzenie w nich jest słabe. Najdziwniejsze jest to że w restauracji Steak House gdzie powinni podawać steka , był on dodatkowo płatny. Dziwna sprawa. Jeśli chodzi o główną stołówkę, duża, ale nie na tyle by pomieścić wszystkich dlatego przy wejściu trzeba czekać na stolik. Pierwszy raz się spotkałem z praktyką że przychodząc na stołówkę trzeba podać ilość osób, nr pokoju i czekać aż ktoś Cie zaprowadzi do stolika, trochę jak w restauracji. Jak przyszło się za późno to niestety trzeba było około 10 min czekać w kolejce. Jedzenie monotonne i niezbyt dobre, przynajmniej dla mnie, codziennie praktycznie to samo, dla Europejczyków dużego wyboru nie było. Ja nie przepadam za meksykańską kuchnią wiec mało jadłem bo dużego wyboru nie miałem. Na kolację nie było owoców co bardzo mnie dziwiło, nie było też w całym hotelu automatów z kawą co uważam za duży minus. Na stołówce podawano kawę rozpuszczalna z dzbanka. Jedyny ekspres z kawą stał w lobby ale kawa z niego nie smakowała jak kawa a jak czekolada z lekkim dodatkiem kawy. A że ja bardzo lubię kawę to bardzo mi przeszkadzało że nie było automatów z dobrą kawą. Ciasta- dla mnie porażka. Po takim miejscu jak Meksyk, Karaiby, spodziewałem się że będzie duży wybór i będą smaczne, niestety wszystko na jedno kopyto- budyń, jakaś śmietana, jeden owoc na górze i tyle. Wszystko w malutkich kawałeczkach. Jak byłem na Dominikanie to ciast było mnóstwo, od koloru do wyboru, torty. Tu bieda. Bardzo było mi przykro że nie było passion fruit mimo że był sezon, nie było też truskawek. Za to na śniadanie można było zamówić sobie Shake owocowego. Pizza była na obiad i kolację ale jak postała dłużej to nie była smaczna, uważam że powinna być robiona na bieżąco. Makarony (spaghetti, carbonara) z sosem, bez żadnego mięsa.. jak w szpitalu. Więc ogólnie kuchnie oceniam nisko. Przy basenie głównym też było jedzenie, hamburgery, frytki, hotdogi, tyle że z bemaru, czyli jak za późno przyszedłeś to mogłeś zjeść takie odlezane. Drinki alkoholowe jak i te bez alkoholu (dla dzieci koktajle) bez zarzutu, bardzo dobre, alkoholu nie żałowali. Animacje też w porządku, zespół animatorów bardzo się starał, ale brakowało mi animacji typu magia, cyrk.. wszystkie praktycznie animacje to taniec. Najgorsza animacja o ile można tak to nazwać to karaoke. Ale generalnie brawa dla animatorów. W hotelu brakowało mi piłki siatkowej na plaży.Hotel ma dostęp do boisk czy to piłkarskich czy do tenisa. Czasem w hotelu psuły się windy(są 3 na szczęście więc zawsze jakaś działała).Stoły do bilardu potrzebują pilnej renowacji bo są krzywe co utrudnia grę(kule się nie do końca zatrzymują tylko lecą po pochylonej powierzchni),dziury w dołkach na kule co powoduje że jak wbijesz kulę do tej dziury to kula wyleci na podłogę. W pobliżu hotelu (po drugiej stronie) jest mały sklep gdyby ktoś coś potrzebował.Baseny czyste , zadbane ale woda za ciepła

  • MaDzia M2019-08-06
    Wyjątkowy

    W tym hotelu byłam w 2018 roku i byłam zdumiona. Pokój 8 piętro zaraz obok super baru dla VIP który wykupilismy podczas rezerwacji całych wakacji i to był dobry wybór. Poprzez Bar VIP restauracje i inne bary mogę stwierdzić super obsługę , pyszne jedzenie i urozmaicone drinki. Czysto - hotel zasługuje na swoje 4 gwiazdki plus . Animatorzy super " Antonio Banderas " najlepszy człowiek. Lokalizacja też na plus a plaża do zakochania się. Polecam gorąco.

  • AnnaU5342018-12-25
    Wyjątkowy

    Polecam hotel Czysto, porządnie i sympatyczna obsługa.Nie mam zastrzeżeń do oferty. Pokój w hotelu przestronny, czysty i z pięknym widokiem na, basen i Morze codziennie sprzątają pokoje, do dyspozycji jest sejf w pokoju i mała lodówka a w środku piwo, woda i pepsi codziennie uzupelniaja lodówkę, bardzo Miła obsługa i mili kelnerzy. Basen w środku i na zewnątrz bardzo fajny blisko bar, Bar warto odwiedzić maja duży wybór alkoholi. Atmosfera bardzo miła. Autobusy co pare minut jeźdza w stronę centrum.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

57 201

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 9002

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Dlaczego warto wybrać TUI?
icon-https://n-104-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976601630.svgLider niskich cen
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976339486.svgNajwiększe biuro podróży w Polsce
icon-https://r.cdn.redgalaxy.com/http/o2/TUI/hybrismedia/p/12481547534366.svg30 lat w Polsce
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976699934.svgTylko u nas opieka na wakacjach 24/7
icon-https://n-104-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976503326.svg10 000 hoteli w ponad 50 krajach
icon-https://n-106-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976241182.svgNajwyższa gwarancja ubezpieczeniowa

Dlaczego warto wybrać Crown Paradise Club Cancun All Inclusive

  • polecany na rodzinne wakacje
  • bezpośrednio przy plaży
  • urozmaicona oferta gastronomiczna
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI