Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel

Les Jardins d'Agadir

AGA11025
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Czystość
  • Pokoje
  • Obsługa
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Les Jardins d'Agadir Maroko - Hotel
Bardzo dobry
2025-02-20

Podczas rodzinnych wakacji w lutym 2025 roku spotkaliśmy się z wieloma problemami, które znacząco wpłynęły na komfort naszego pobytu. Niestety, hotel nie spełnił naszych oczekiwań, a obsługa wykazała się dużą niekompetencją. Minusy pobytu: • Zakwaterowanie Nasza rodzina została umieszczona w osobnych budynkach, w pokojach znacznie oddalonych od siebie. Podróżujemy z dziećmi, więc takie rozwiązanie było dla nas zupełnie niedopuszczalne. Pomimo próśb kierowanych do recepcji, spotkaliśmy się z arogancką odpowiedzią, że hotel jest przepełniony i „to nasz problem”. • Recepcja i obsługa Obsługa recepcji od samego początku sprawiała wrażenie niechętnej do jakiejkolwiek współpracy. Goście byli traktowani jak intruzi, a wszelkie problemy były ignorowane. Rezydent Pan Kamil, który próbował interweniować w naszej sprawie, również nie uzyskał żadnej pomocy. • Organizacja i standard pokoi • Pokoje są stare i wyraźnie nadgryzione zębem czasu. • Lodówka w pokoju nie działała. • W łazienkach widać duże zaniedbania – słabo utrzymane, wymagające remontu. • Hałas z pobliskich kasyn i dyskotek skutecznie uniemożliwiał sen. • Wyżywienie i organizacja stołówki • Jedzenie było w porządku, ale przy dużym obłożeniu hotelu panował chaos organizacyjny. • Brakowało podstawowych rzeczy, takich jak sztućce, szklanki czy łyżeczki do kawy i jogurtu (dostępne tylko u kelnerów). • Animacje w 85% prowadzone w języku francuskim, co sprawiało, że inni goście nie mogli w pełni z nich korzystać. • Basen i infrastruktura • Podgrzewany basen to duży plus, ale niestety jego stan pozostawia wiele do życzenia. • Skimery (obudowy) połamane i leżały przy leżakach przez dwa dni, nikt ich nie naprawił ani nie posprzątał. • Lampa w basenie była wyrwana z obudowy, co mogło stanowić zagrożenie. • Plastry opatrunkowe walały się przy leżakach. • Brakowało leżaków, a te dostępne były stale „zarezerwowane”. • Nie było ratownika na basenie. • Dodatkowe niedogodności • Przy hotelu znajdują się kasyna i dyskoteki, które generują duży hałas i uniemożliwiają odpoczynek. • Na terenie hotelu można palić praktycznie wszędzie, co nie jest komfortowe dla osób niepalących. • Hotelowa plaża jest dość oddalona od obiektu. Plusy pobytu: ✔ Piękna roślinność – otoczenie hotelu jest dobrze utrzymane i pełne zieleni. ✔ Fajna infrastruktura – pod względem układu hotel jest dobrze zaplanowany. ✔ Podgrzewany basen – to duży atut, zwłaszcza poza sezonem. Podsumowanie: Niestety, ten hotel to jedno z większych rozczarowań, z jakimi mieliśmy do czynienia podczas naszych wyjazdów. Obsługa, organizacja oraz standard pokoi i basenu pozostawiają wiele do życzenia. Jeśli zależy Ci na spokojnych, dobrze zorganizowanych wakacjach, to zdecydowanie warto poszukać innego miejsca. Nie polecam. (Opinia nie ma na celu nikogo obrazić – jedynie przestrzec przed zmarnowanym urlopem.)

Piotr K
2025-09-20

Na poczatek chcialbym napisac,ze naprawde nie jestem osoba ktorej wszystko i wszedzie sie nie podoba. Nie jestem "zawodowa maruda ktora tylko krytykuje, ale po prostu chce ostrzec turystow by nie tracili ciezko zarobionych pieniedzy i jeszcze za nie, mieli zmarnowane wakacje. Bylem w wielu miejscach i hotelach i nawet jak cos bylo slabe, to zawsze plusy przewyzszaly minusy. Nigdzie nie jest idealnie i trzeba to zrozumiec. Ale ten hotel to naprawde totalna katastrofa! Jesli nie jestes francuskim emerytem i nie masz pomiedzy 60 a 80 lat, to po prostu tam nie jedz, bo wyrzucisz pieniadze w bloto! Nasz polski Ciechocinek, to przy tym hotelu to istne luksusy. Jedzenie to jakas porazka, wybor bardzo maly. O wszystko trzeba sie upominac i prosic. Nawet o mala butelke wody, bo ciagle czegos brakuje. Kolejki do baru, kolejki do jedzenia, kolejki do wszystkiego. Setki ludzi na przestrzeni i z obsluga, ktora wydolna moze byc jedynie do 1/3 tego limitu. Jesli zobacza. ze nie jestes z Francji, to 80% obslugi ma w ciebie wywalone. Pomieszczenia restauracji czy baru bez klimatyzacji. Wszechogarniajacy zaduch i smrod jakby z kanalizacji. Naprawde odrazajace. Basen wielkosci basenu do plywania a w okolo 200 lezakow i kilka parasoli. Wszedzie halas, zero odpoczynku i intymnosci. Stojace dystrybutory do napojow powylaczane. Chcesz sie napic coli itp to musisz poprosic obsluge by wlaczyla go do pradu! W barze przy basenie o godz. 13-tej konczy sie lod (zapomnij, ze ktos doniesie), o godz. 14-tej konczy sie sok pomidorowy do Bloody Mary (zapomnij ze ktos doniesie). Po prostu jak cos sie skonczylo, to nie ma i juz! Jak za komuny albo jak w Misu: "Nie mamy Pana plaszcza i co Pan nam zrobi...? ". Sejf w pokoju za ktory trzeba zaplacic, psul 3 razy! Po ostatnim juz nawet nie dzwonilem do recepcji by przyslali technika, bo juz bylem bezsilny. Pokoje maja byc z widokiem na ogrod, park lub basen. Ale nikt nie wspomina,ze mozesz trafic na pokoj z widokiem na murowany plot i dachy jakis garazy! Animacje i jakiekolwiek aktywnosci tylko w jezyku francuskim. Czasami ktorys z animatorow powie cos po angielsku, ale chyba tylko po to by odeprzec zarzuty, ze wszystko jest po francusku. Reasumujac, polskie biura podrozy (TUI, RAINBOW itd..) powinny wycofac ten hotel z oferty. Bo albo celowo nabijaja ludzi w "butelke" albo nie maja rozeznania co sie dzieje w tym hotelu. Jako ze trzeba byc optymista, jednak znalazlem male plusiki tego miejsca: - bardzo mily barman na barze basenowym - bardzo sympatyczne panie sprzatajace pokoje - i najwiekszy plus : zero naszych sasiadow zza wschodniej granicy!!! Chyba wszyscy w Turcji utkneli.

Piecia586
2025-08-15

Bardzo dużo podróżuje, bylam w różnych hotelach, niestety ten jest najgorszy i niewiem skąd tyle pozytywnych opinii. Zacznę od plusów: -na największy zasługuje obsługa hotelu, w szczególności barmani -teren hotelu (ogród) ładny, zadbany, kolorowy -pokoje czyste, codziennie sprzątane -bardzo dobra lokalizacja hotelu, dużo sklepów, promenada, blisko do plaży -animacje przy głównym basenie Teraz ta mniej pozytywna strona -jedzenie przeciętne -kolejki w restauracji, po godzinie 21 już nie ma co zjeść -bar czynny do 24-tej, ale od 23-ej trzeba już płacić za drinki -hotel potrzebuje generalnego remontu -aby znaleźć miejsce przy którym kolwiek basenie trzeba rezerwować leżaki już ok 6 rano -leżaki jeden koło drugiego, nawet nie ma jak nogi wsadzić (wygląda to jak sardynki w puszcze) zero prywatności -"cichy basen" wcale nie jest cichy -mieliśmy pokój z widokiem na basen lub ogród, był na palmę (dodałam zdjęcia) -głowny basen za mały jak na tą ilość gości -animacje tylko w języku francuskim -na praktycznie całym terenie hotelu śmierdzi z kanalizacji -transfer z hotelu na lotnisko mieliśmy o godzinie 19.50, wszędzie informacje o możliwości przedłużenia doby hotelowej (300 drh), po zapytaniu powiedzieli, że mamy przyjść w dzień wymeldowania ok 10.30, byliśmy o 9.30 i powoedzieli, że nasz pokój ju, jest zarezerwowany, ale mamy chwilę poczekac i sprawdzą czy mają inne pokoje. Dostaliśmy inny, w zupełnie innej części hotelu i tylko do 15.30, czyli musieliśmy się spakować i przenosić

Daydream51194520533
Wyjątkowy
2025-05-30

Świetny hotel! Obsługa baru i kuchni na najwyższym poziomie – szybka obsługa i zawsze uśmiechnięci. Animatorzy to prawdziwi mistrzowie dobrej zabawy, Lolo, Jane, Sia i Leo to świetni ludzie - codziennie coś nowego, śmiechu co nie miara. Nuda tu nie istnieje. Zdecydowanie wrócimy i polecamy!

angelapruefer
Wyjątkowy
2025-05-23

Super obsługa,super animacje,dobre jedzenie,wszystko na tak z wykrzyknikiem! Najlepszy animator Yanis🙂 Hotel godny polecenia👍👍👍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😘 🤣 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️👍❤️❤️

Karina S
2025-02-20

Podczas rodzinnych wakacji w lutym 2025 roku spotkaliśmy się z wieloma problemami, które znacząco wpłynęły na komfort naszego pobytu. Niestety, hotel nie spełnił naszych oczekiwań, a obsługa wykazała się dużą niekompetencją. Minusy pobytu: • Zakwaterowanie Nasza rodzina została umieszczona w osobnych budynkach, w pokojach znacznie oddalonych od siebie. Podróżujemy z dziećmi, więc takie rozwiązanie było dla nas zupełnie niedopuszczalne. Pomimo próśb kierowanych do recepcji, spotkaliśmy się z arogancką odpowiedzią, że hotel jest przepełniony i „to nasz problem”. • Recepcja i obsługa Obsługa recepcji od samego początku sprawiała wrażenie niechętnej do jakiejkolwiek współpracy. Goście byli traktowani jak intruzi, a wszelkie problemy były ignorowane. Rezydent Pan Kamil, który próbował interweniować w naszej sprawie, również nie uzyskał żadnej pomocy. • Organizacja i standard pokoi • Pokoje są stare i wyraźnie nadgryzione zębem czasu. • Lodówka w pokoju nie działała. • W łazienkach widać duże zaniedbania – słabo utrzymane, wymagające remontu. • Hałas z pobliskich kasyn i dyskotek skutecznie uniemożliwiał sen. • Wyżywienie i organizacja stołówki • Jedzenie było w porządku, ale przy dużym obłożeniu hotelu panował chaos organizacyjny. • Brakowało podstawowych rzeczy, takich jak sztućce, szklanki czy łyżeczki do kawy i jogurtu (dostępne tylko u kelnerów). • Animacje w 85% prowadzone w języku francuskim, co sprawiało, że inni goście nie mogli w pełni z nich korzystać. • Basen i infrastruktura • Podgrzewany basen to duży plus, ale niestety jego stan pozostawia wiele do życzenia. • Skimery (obudowy) połamane i leżały przy leżakach przez dwa dni, nikt ich nie naprawił ani nie posprzątał. • Lampa w basenie była wyrwana z obudowy, co mogło stanowić zagrożenie. • Plastry opatrunkowe walały się przy leżakach. • Brakowało leżaków, a te dostępne były stale „zarezerwowane”. • Nie było ratownika na basenie. • Dodatkowe niedogodności • Przy hotelu znajdują się kasyna i dyskoteki, które generują duży hałas i uniemożliwiają odpoczynek. • Na terenie hotelu można palić praktycznie wszędzie, co nie jest komfortowe dla osób niepalących. • Hotelowa plaża jest dość oddalona od obiektu. Plusy pobytu: ✔ Piękna roślinność – otoczenie hotelu jest dobrze utrzymane i pełne zieleni. ✔ Fajna infrastruktura – pod względem układu hotel jest dobrze zaplanowany. ✔ Podgrzewany basen – to duży atut, zwłaszcza poza sezonem. Podsumowanie: Niestety, ten hotel to jedno z większych rozczarowań, z jakimi mieliśmy do czynienia podczas naszych wyjazdów. Obsługa, organizacja oraz standard pokoi i basenu pozostawiają wiele do życzenia. Jeśli zależy Ci na spokojnych, dobrze zorganizowanych wakacjach, to zdecydowanie warto poszukać innego miejsca. Nie polecam. (Opinia nie ma na celu nikogo obrazić – jedynie przestrzec przed zmarnowanym urlopem.)

Piotr K
2025-09-20

Na poczatek chcialbym napisac,ze naprawde nie jestem osoba ktorej wszystko i wszedzie sie nie podoba. Nie jestem "zawodowa maruda ktora tylko krytykuje, ale po prostu chce ostrzec turystow by nie tracili ciezko zarobionych pieniedzy i jeszcze za nie, mieli zmarnowane wakacje. Bylem w wielu miejscach i hotelach i nawet jak cos bylo slabe, to zawsze plusy przewyzszaly minusy. Nigdzie nie jest idealnie i trzeba to zrozumiec. Ale ten hotel to naprawde totalna katastrofa! Jesli nie jestes francuskim emerytem i nie masz pomiedzy 60 a 80 lat, to po prostu tam nie jedz, bo wyrzucisz pieniadze w bloto! Nasz polski Ciechocinek, to przy tym hotelu to istne luksusy. Jedzenie to jakas porazka, wybor bardzo maly. O wszystko trzeba sie upominac i prosic. Nawet o mala butelke wody, bo ciagle czegos brakuje. Kolejki do baru, kolejki do jedzenia, kolejki do wszystkiego. Setki ludzi na przestrzeni i z obsluga, ktora wydolna moze byc jedynie do 1/3 tego limitu. Jesli zobacza. ze nie jestes z Francji, to 80% obslugi ma w ciebie wywalone. Pomieszczenia restauracji czy baru bez klimatyzacji. Wszechogarniajacy zaduch i smrod jakby z kanalizacji. Naprawde odrazajace. Basen wielkosci basenu do plywania a w okolo 200 lezakow i kilka parasoli. Wszedzie halas, zero odpoczynku i intymnosci. Stojace dystrybutory do napojow powylaczane. Chcesz sie napic coli itp to musisz poprosic obsluge by wlaczyla go do pradu! W barze przy basenie o godz. 13-tej konczy sie lod (zapomnij, ze ktos doniesie), o godz. 14-tej konczy sie sok pomidorowy do Bloody Mary (zapomnij ze ktos doniesie). Po prostu jak cos sie skonczylo, to nie ma i juz! Jak za komuny albo jak w Misu: "Nie mamy Pana plaszcza i co Pan nam zrobi...? ". Sejf w pokoju za ktory trzeba zaplacic, psul 3 razy! Po ostatnim juz nawet nie dzwonilem do recepcji by przyslali technika, bo juz bylem bezsilny. Pokoje maja byc z widokiem na ogrod, park lub basen. Ale nikt nie wspomina,ze mozesz trafic na pokoj z widokiem na murowany plot i dachy jakis garazy! Animacje i jakiekolwiek aktywnosci tylko w jezyku francuskim. Czasami ktorys z animatorow powie cos po angielsku, ale chyba tylko po to by odeprzec zarzuty, ze wszystko jest po francusku. Reasumujac, polskie biura podrozy (TUI, RAINBOW itd..) powinny wycofac ten hotel z oferty. Bo albo celowo nabijaja ludzi w "butelke" albo nie maja rozeznania co sie dzieje w tym hotelu. Jako ze trzeba byc optymista, jednak znalazlem male plusiki tego miejsca: - bardzo mily barman na barze basenowym - bardzo sympatyczne panie sprzatajace pokoje - i najwiekszy plus : zero naszych sasiadow zza wschodniej granicy!!! Chyba wszyscy w Turcji utkneli.

Piecia586

Les Jardins d'Agadir - informacje

Les Jardins d'Agadir to hotel zaprojektowany w charakterystycznym marokańskim stylu. W odległości 10 minut spacerem znajdziecie tradycyjny marokański suk pełen regionalnych wyrobów. Do centrum miasta Agadiru jest około 3 km. Na miejscu zamieszkacie w komfortowo wyposażonych pokojach z balkonem lub tarasem. Les Jardins d'Agadir to miejsce bardzo przyjazne rodzinom. Obiekt oferuje niezwykle urozmaicona ofertę sportową oraz liczne atrakcje dla dzieci – miniklub dla trzech grup wiekowych, warsztaty, dyskoteki oraz klub dla młodzieży.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Piaszczysta plaża
  • Leżaki i parasole w cenie
  • Zjeżdżalnie dla dzieci
  • Spa
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 3 km od centrum kurortu Agadir, ok. 10 min spacerem do tradycyjnego arabskiego targowiska (tzw. suku)
  • ok. 500 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 40 min
World map
Średnia ocena TripAdvisor:
Bardzo dobry
(2749 opinii)
(2749 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Czystość
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
  • Piecia5862025-09-20

    Na poczatek chcialbym napisac,ze naprawde nie jestem osoba ktorej wszystko i wszedzie sie nie podoba. Nie jestem "zawodowa maruda ktora tylko krytykuje, ale po prostu chce ostrzec turystow by nie tracili ciezko zarobionych pieniedzy i jeszcze za nie, mieli zmarnowane wakacje. Bylem w wielu miejscach i hotelach i nawet jak cos bylo slabe, to zawsze plusy przewyzszaly minusy. Nigdzie nie jest idealnie i trzeba to zrozumiec. Ale ten hotel to naprawde totalna katastrofa! Jesli nie jestes francuskim emerytem i nie masz pomiedzy 60 a 80 lat, to po prostu tam nie jedz, bo wyrzucisz pieniadze w bloto! Nasz polski Ciechocinek, to przy tym hotelu to istne luksusy. Jedzenie to jakas porazka, wybor bardzo maly. O wszystko trzeba sie upominac i prosic. Nawet o mala butelke wody, bo ciagle czegos brakuje. Kolejki do baru, kolejki do jedzenia, kolejki do wszystkiego. Setki ludzi na przestrzeni i z obsluga, ktora wydolna moze byc jedynie do 1/3 tego limitu. Jesli zobacza. ze nie jestes z Francji, to 80% obslugi ma w ciebie wywalone. Pomieszczenia restauracji czy baru bez klimatyzacji. Wszechogarniajacy zaduch i smrod jakby z kanalizacji. Naprawde odrazajace. Basen wielkosci basenu do plywania a w okolo 200 lezakow i kilka parasoli. Wszedzie halas, zero odpoczynku i intymnosci. Stojace dystrybutory do napojow powylaczane. Chcesz sie napic coli itp to musisz poprosic obsluge by wlaczyla go do pradu! W barze przy basenie o godz. 13-tej konczy sie lod (zapomnij, ze ktos doniesie), o godz. 14-tej konczy sie sok pomidorowy do Bloody Mary (zapomnij ze ktos doniesie). Po prostu jak cos sie skonczylo, to nie ma i juz! Jak za komuny albo jak w Misu: "Nie mamy Pana plaszcza i co Pan nam zrobi...? ". Sejf w pokoju za ktory trzeba zaplacic, psul 3 razy! Po ostatnim juz nawet nie dzwonilem do recepcji by przyslali technika, bo juz bylem bezsilny. Pokoje maja byc z widokiem na ogrod, park lub basen. Ale nikt nie wspomina,ze mozesz trafic na pokoj z widokiem na murowany plot i dachy jakis garazy! Animacje i jakiekolwiek aktywnosci tylko w jezyku francuskim. Czasami ktorys z animatorow powie cos po angielsku, ale chyba tylko po to by odeprzec zarzuty, ze wszystko jest po francusku. Reasumujac, polskie biura podrozy (TUI, RAINBOW itd..) powinny wycofac ten hotel z oferty. Bo albo celowo nabijaja ludzi w "butelke" albo nie maja rozeznania co sie dzieje w tym hotelu. Jako ze trzeba byc optymista, jednak znalazlem male plusiki tego miejsca: - bardzo mily barman na barze basenowym - bardzo sympatyczne panie sprzatajace pokoje - i najwiekszy plus : zero naszych sasiadow zza wschodniej granicy!!! Chyba wszyscy w Turcji utkneli.

  • Daydream511945205332025-08-15

    Bardzo dużo podróżuje, bylam w różnych hotelach, niestety ten jest najgorszy i niewiem skąd tyle pozytywnych opinii. Zacznę od plusów: -na największy zasługuje obsługa hotelu, w szczególności barmani -teren hotelu (ogród) ładny, zadbany, kolorowy -pokoje czyste, codziennie sprzątane -bardzo dobra lokalizacja hotelu, dużo sklepów, promenada, blisko do plaży -animacje przy głównym basenie Teraz ta mniej pozytywna strona -jedzenie przeciętne -kolejki w restauracji, po godzinie 21 już nie ma co zjeść -bar czynny do 24-tej, ale od 23-ej trzeba już płacić za drinki -hotel potrzebuje generalnego remontu -aby znaleźć miejsce przy którym kolwiek basenie trzeba rezerwować leżaki już ok 6 rano -leżaki jeden koło drugiego, nawet nie ma jak nogi wsadzić (wygląda to jak sardynki w puszcze) zero prywatności -"cichy basen" wcale nie jest cichy -mieliśmy pokój z widokiem na basen lub ogród, był na palmę (dodałam zdjęcia) -głowny basen za mały jak na tą ilość gości -animacje tylko w języku francuskim -na praktycznie całym terenie hotelu śmierdzi z kanalizacji -transfer z hotelu na lotnisko mieliśmy o godzinie 19.50, wszędzie informacje o możliwości przedłużenia doby hotelowej (300 drh), po zapytaniu powiedzieli, że mamy przyjść w dzień wymeldowania ok 10.30, byliśmy o 9.30 i powoedzieli, że nasz pokój ju, jest zarezerwowany, ale mamy chwilę poczekac i sprawdzą czy mają inne pokoje. Dostaliśmy inny, w zupełnie innej części hotelu i tylko do 15.30, czyli musieliśmy się spakować i przenosić

  • angelapruefer2025-05-30
    Wyjątkowy

    Świetny hotel! Obsługa baru i kuchni na najwyższym poziomie – szybka obsługa i zawsze uśmiechnięci. Animatorzy to prawdziwi mistrzowie dobrej zabawy, Lolo, Jane, Sia i Leo to świetni ludzie - codziennie coś nowego, śmiechu co nie miara. Nuda tu nie istnieje. Zdecydowanie wrócimy i polecamy!

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

57 201

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 9002

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Dlaczego warto wybrać TUI?
icon-https://n-104-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976601630.svgLider niskich cen
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976339486.svgNajwiększe biuro podróży w Polsce
icon-https://r.cdn.redgalaxy.com/http/o2/TUI/hybrismedia/p/12481547534366.svg30 lat w Polsce
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976699934.svgTylko u nas opieka na wakacjach 24/7
icon-https://n-104-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976503326.svg10 000 hoteli w ponad 50 krajach
icon-https://n-106-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976241182.svgNajwyższa gwarancja ubezpieczeniowa

Dlaczego warto wybrać Les Jardins d'Agadir

  • aquapark ze zjeżdżalniami
  • klimatyzowane pokoje
  • bogaty program rozrywkowy
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI