Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel

Voyager Beach Resort

MBA11015
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Voyager Beach Resort Kenia - Hotel
Wyjątkowy
Wyjątkowy
2024-08-17

Spędziłam w tym hotelu dwa tygodnie z rodziną. Czas niezapomniany! Obsługa bardzo sympatyczna i pomocna. Serdeczne pozdrowienia dla Patience, Beryl oraz Esther🥰Fantastyczne dziewczyny! O chłopakach też nie mogę zapomnieć- Joseph, Frederick oraz Gona! Chłopaki na medal. Jedzenie różnorodne i bardzo smaczne. Świetny zespół animatorów- nasze serce skradł Claus - uściski i pozdrowienia od Krzyśka z Polski!😀 Mam nadzieję, że jeszcze tam wrócimy❤️❤️❤️

Iwona Ś
Wyjątkowy
2025-12-20

I am from Polad so I will write my review in Polish for people from Poland who are looking for opinions in their own language: W hotelu byłyśmy od 9 do 16 grudnia 2025. 1) Temperatura cudowna, codziennie odczuwalna 36 stopni. Woda w basenach cieplutka, podobnie jak ta w oceanie. Moim ulubionym basenem był ten z widokiem na ocean, przede wszystkim dlatego że jest to tzw. "cichy basen/relax". Obsługa bardzo dba aby przestrzegane były na nim zasady oraz nie wpuszcza na niego dzieci. Byłam w wielu krajach gdzie takie baseny istniały tylko teorii i nikt nic sobie nie robił z tego, że nie są przestrzegane zasady a więc bardzo duży plus. 2) Nie będę ukrywać, że przed przylotem obawiałam się trochę tutejszego jedzenia zarówno pod względem ewentualnych bóli brzucha jaki i wyboru dań. Jedzenie było jednak bardzo smaczne. - Mam dość wrażliwy żołądek więc zwracam uwagę na to jak czuje się po zjedzonym posiłku i pierwszy raz mogę powiedzieć, że ani jednego dnia nie bolał mnie brzuch. Do tej pory (mimo to, że zwracam zawsze uwagę na jedzenie), nie ważne czy to była np. Turcja, Chorwacja czy Albania, zawsze jakieś rewolucje mnie dopadały. Bardzo pozytywnie się więc zaskoczyłam. - Nie ma się co przejmować, że "nie będzie co jeść", kuchnia serwuje różne potrawy, nie tylko te typowo "Afrykańskie". Każdy może znaleźć coś dla siebie. Ja osobiście zakochałam się w pieczonych/gotowanych warzywach (podawanych często w różnych sosach) oraz ryżu, który nie był tylko takim suchym dodatkiem do jedzenia ale zawsze urozmaicony dodatkiem warzyw, przypraw itp. 3) Alkohol podawany w barach jest "prawdziwy". Drodzy rodacy, nie ma potrzeby zabierania ze sobą swojego alkoholu (nie popełniajcie naszego błędu, bo będziecie musieli go gdzieś rozdać albo wrócić z nim do kraju). Drinki były fantastyczne, nie musicie wybierać z karty (swoją drogą całkiem pokaźne menu), wystarczy że powiecie z czym chcecie drinka (np. wódka, rum, whisky itp.) i czy ma być słodki/bardziej kwaśny, a obsługa (np. barman Victor - cudowny człowiek) sama "wymyśli" i zrobi drinka pod was, który na pewno będzie wam smakował. Piwo również jest bardzo smaczne. Jest to piwo Kenijskie, typowy lager ale bardzo dobry w smaku. Podawany w szklankach lub w butelkach. 4) Obsługa hotelu jest bardzo pomocna. Przygotujcie się, że na każdym kroku przechodząc będziecie przywitani "Jambo!" (tzn. dzień dobry) oraz zapytani jak się czujecie/jak was pobyt/czy czegoś wam nie potrzeba. Samych ludzi z obsługi jest bardzo dużo - kelnerzy, osoby sprzątające/ochrona. Nie trzeba nikogo szukać, gdy macie jakieś pytanie albo problem. Jeśli nie widzicie kogoś na korytarzu - wystarczy zerknąć za róg i na pewno kogoś spotkacie, kto z uśmiechem wam ze wszystkim pomoże. Pozdrawiamy serdecznie wspomnianego wyżej Victora, kelnera Christophera, a także animatora Jamesa. 5) Ubierajcie się ładnie na kolację. O ile na śniadanie i obiad możecie przyjść w klapkach, tak jeśli chodzi o kolację to jest ona w pewnym sensie mocno tam celebrowana. Jest to najbardziej wystawny posiłek, zawsze okraszony muzyką (czasami na żywo), a na stole pojawiają się białe obrusy oraz zapala się świeczkę. Pamiętajcie aby na kolacje nie przychodzić w za krótkich spodenkach. Moja koleżanka 2 razy popełniła ten błąd i została grzecznie poproszona o przebranie się. Na kolacje nawet obsługa jest ubrana bardziej elegancko, a te "najważniejsze osoby" z obsługi, a więc pewnie menadżerowie - ubrane są np. w czerwone sukienki. 6) Z animacji dla dzieci nie korzystałyśmy, wiemy jednak że istnieją i dzieci chętnie brały w nich udział. Dla dorosłych również organizowane są zabawy. 7) Wiele osób przestrzega przed małpami czy owadami, krążą opowieści o kradnących rzeczy małpach. W tym hotelu nie ma z małpami problemu. Są one skutecznie odstraszane przez ochronę. Na terenie hotelu, w ogrodzie widziałam je tylko raz. Nie biegają między stołami, nie zobaczycie ich też na basenie. Są one więc gdzieś tam pewnie obecnie, ale nie sprawiają żadnych problemów. Komarów również nie widziałam, nie latają chmarami. Mimo to polecam korzystanie z produktów np. spreyów do odstraszania komarów. Nie ma również co panikować po ugryzieniu. Mnie komar ugryzł dwa razy, jednak nic się w związku z tym nie wydarzyło. Komary bardzo rzadko na tym obszarze przenoszą jakiekolwiek choroby. Jak powiedziała Pani rezydent z biura podróży - "jestem tu już od paru miesięcy i ciągle mnie gryzą i nic mi nie jest". Więc nie rezygnujcie z wyjazdu jedynie z obawy przed malarią. Dla własnego spokoju jeśli wybieracie się na safarii, to z uwagi na to, że często nie ma gdzie umyć rąk podczas podróży, sugeruje szczepienie na choroby związane z "brudem" tj. wzw typ a i dur brzuszny. Koszt to w sumie ok. 450 zł za obie szczepionki. 8) Nie palcie "gdzie popadnie" bo nie wolno (uważajcie również po wyjściu z lotniska - uzbrojeni w karabiny policjanci tylko czekają aby na was zarobić). W hotelu natomiast jest kilka specjalnych miejsc gdzie można zapalić papierosa. Z własnego doświadczenia jednak wiem, że o ile obsługa zwraca uwagę na zwykłe papierosy i iqosy, to papierosy elektroniczne im nie przeszkadzają, można palić nawet przy basenie. Widocznie pachnący dym z e-papierosa jest dla nich do zaakceptowania. 9) Na koniec chcę wspomnieć o tym jak wyglądał nasz ostatni dzień. Wymeldowanie było o godzinie 10, jednak autobus na lotnisko zabierał nas dopiero o 18. Nie było żadnego problemu w tym aby pozostawić walizki w specjalnym pokoju (w którym można też było po wymeldowaniu, wziąć prysznic). Przysługiwał nam również obiad. Co najważniejsze jednak, nadal mogliśmy korzystać z basenu oraz kart na ręczniki, a także przysługiwała nam woda. Cały wyjazd uważam za bardzo udany. Jedyne co może odstraszać to długi lot z Polski (Warszawa) bo jednak jest to ponad 10 godzin. Jeśli nie jest to jednak dla was problemem to hotel jak i cały region bardzo polecam. Obecnie w moim subiektywnym "rankingu wakacyjnym", hotel ten i cały wyjazd są na pierwszym miejscu. Nigdy wcześniej nie spędziłam tak super czasu. Rzadko kiedy odwiedzam jednak te same kraje, na razie chciałabym odwiedzać różne. Jeśli jednak kiedyś, za kilka lat zobaczę już wszystko, na pewno wrócę do tego hotelu. Będę go również polecać innym.

samanta h
Wyjątkowy
2025-07-08

Rodzina 5 osób pobyt czerwiec-lipiec 2025. Bardzo ciekawy hotel z dużą ilością atrakcji i piękne widoki. Pokoje przyzwoite od wersji superior. Standardowe akceptowalne ale bez szału. Jedzenie rewelacyjne, zróżnicowane - każdego dnia inna kuchnia ale każdy znajdzie coś dla siebie. Warzywa w każdej postaci i wielu smakach oraz mięsa do wyboru. Owoce różnorodne i bardzo smaczne. Świeże kokosy od Katany i jego kolegów umilały nam każdy dzień. Animacje zróżnicowane i ciekawe. Obsługa rewelacyjna, wszyscy bardzo mili i uprzejmi oraz uczynni. Szczególnie i Serdecznie pozdrawiamy panią WINNIE z recepcji, która pomogła nam w każdej potrzebie z wielkim uśmiechem na twarzy. Obsługa hotelu pomogła nam kapitalnie celebrować urodziny córki tańcząc i śpiewając HAKUNA MATATA oraz serwując pyszny tort - za co jesteśmy bardzo wdzięczni. Podsumowując genialne miejsce dla rodzin z dziećmi i par chcących wypocząć w bardzo atrakcyjnych warunkach. Polecamy i mamy nadzieję, że jeszcze tu kiedyś wrócimy.

Karol K
Wyjątkowy
2025-07-02

Pozdrawiam serdecznie Kapitana i całą załogę Hotelu Voyager Beach Resort. Byłem waszym gościem w Czerwcu 2025. Dużo podróżuje po świecie ale waszym hotelu czułem się najlepiej. Jesteście fantastyczni. Niczego nie zmieniajcie jest idealnie!!!. Napewno do was wrócę jeszcze w tym roku. Wypłyniemy w kolejny niesamowity rejs. Z takim Kapitanem i załogą ten statek dopłynie wszędzie. Pozdrawiam was serdecznie .Dariusz z Polski.

939dariuszw
Wyjątkowy
2025-03-05

Świetne miejsce z pięknym ogrodem. Obsługa uśmiechnięta i pomocna. Jedzenie i drinki na prawdę super. Baseny także na duży plus, hotel jest tak duży że można znaleźć dużo miejsca by na spokojnie sobie usiąść i porozmawiać. Byliśmy w części nie wyremontowanej ale nie stanowiło to najmniejszego problemu, trzeba się przyzwyczaić do niektórych niedogodności podczas takich kierunków wakacyjnych. No i na koniec bardzo wygodne łóżko. Z całego serca polecamy hotel i jeśli będzie okazja to na pewno wrócimy do tego miejsca.

Goszar
Wyjątkowy
2024-08-17

Spędziłam w tym hotelu dwa tygodnie z rodziną. Czas niezapomniany! Obsługa bardzo sympatyczna i pomocna. Serdeczne pozdrowienia dla Patience, Beryl oraz Esther🥰Fantastyczne dziewczyny! O chłopakach też nie mogę zapomnieć- Joseph, Frederick oraz Gona! Chłopaki na medal. Jedzenie różnorodne i bardzo smaczne. Świetny zespół animatorów- nasze serce skradł Claus - uściski i pozdrowienia od Krzyśka z Polski!😀 Mam nadzieję, że jeszcze tam wrócimy❤️❤️❤️

Iwona Ś
Wyjątkowy
2025-12-20

I am from Polad so I will write my review in Polish for people from Poland who are looking for opinions in their own language: W hotelu byłyśmy od 9 do 16 grudnia 2025. 1) Temperatura cudowna, codziennie odczuwalna 36 stopni. Woda w basenach cieplutka, podobnie jak ta w oceanie. Moim ulubionym basenem był ten z widokiem na ocean, przede wszystkim dlatego że jest to tzw. "cichy basen/relax". Obsługa bardzo dba aby przestrzegane były na nim zasady oraz nie wpuszcza na niego dzieci. Byłam w wielu krajach gdzie takie baseny istniały tylko teorii i nikt nic sobie nie robił z tego, że nie są przestrzegane zasady a więc bardzo duży plus. 2) Nie będę ukrywać, że przed przylotem obawiałam się trochę tutejszego jedzenia zarówno pod względem ewentualnych bóli brzucha jaki i wyboru dań. Jedzenie było jednak bardzo smaczne. - Mam dość wrażliwy żołądek więc zwracam uwagę na to jak czuje się po zjedzonym posiłku i pierwszy raz mogę powiedzieć, że ani jednego dnia nie bolał mnie brzuch. Do tej pory (mimo to, że zwracam zawsze uwagę na jedzenie), nie ważne czy to była np. Turcja, Chorwacja czy Albania, zawsze jakieś rewolucje mnie dopadały. Bardzo pozytywnie się więc zaskoczyłam. - Nie ma się co przejmować, że "nie będzie co jeść", kuchnia serwuje różne potrawy, nie tylko te typowo "Afrykańskie". Każdy może znaleźć coś dla siebie. Ja osobiście zakochałam się w pieczonych/gotowanych warzywach (podawanych często w różnych sosach) oraz ryżu, który nie był tylko takim suchym dodatkiem do jedzenia ale zawsze urozmaicony dodatkiem warzyw, przypraw itp. 3) Alkohol podawany w barach jest "prawdziwy". Drodzy rodacy, nie ma potrzeby zabierania ze sobą swojego alkoholu (nie popełniajcie naszego błędu, bo będziecie musieli go gdzieś rozdać albo wrócić z nim do kraju). Drinki były fantastyczne, nie musicie wybierać z karty (swoją drogą całkiem pokaźne menu), wystarczy że powiecie z czym chcecie drinka (np. wódka, rum, whisky itp.) i czy ma być słodki/bardziej kwaśny, a obsługa (np. barman Victor - cudowny człowiek) sama "wymyśli" i zrobi drinka pod was, który na pewno będzie wam smakował. Piwo również jest bardzo smaczne. Jest to piwo Kenijskie, typowy lager ale bardzo dobry w smaku. Podawany w szklankach lub w butelkach. 4) Obsługa hotelu jest bardzo pomocna. Przygotujcie się, że na każdym kroku przechodząc będziecie przywitani "Jambo!" (tzn. dzień dobry) oraz zapytani jak się czujecie/jak was pobyt/czy czegoś wam nie potrzeba. Samych ludzi z obsługi jest bardzo dużo - kelnerzy, osoby sprzątające/ochrona. Nie trzeba nikogo szukać, gdy macie jakieś pytanie albo problem. Jeśli nie widzicie kogoś na korytarzu - wystarczy zerknąć za róg i na pewno kogoś spotkacie, kto z uśmiechem wam ze wszystkim pomoże. Pozdrawiamy serdecznie wspomnianego wyżej Victora, kelnera Christophera, a także animatora Jamesa. 5) Ubierajcie się ładnie na kolację. O ile na śniadanie i obiad możecie przyjść w klapkach, tak jeśli chodzi o kolację to jest ona w pewnym sensie mocno tam celebrowana. Jest to najbardziej wystawny posiłek, zawsze okraszony muzyką (czasami na żywo), a na stole pojawiają się białe obrusy oraz zapala się świeczkę. Pamiętajcie aby na kolacje nie przychodzić w za krótkich spodenkach. Moja koleżanka 2 razy popełniła ten błąd i została grzecznie poproszona o przebranie się. Na kolacje nawet obsługa jest ubrana bardziej elegancko, a te "najważniejsze osoby" z obsługi, a więc pewnie menadżerowie - ubrane są np. w czerwone sukienki. 6) Z animacji dla dzieci nie korzystałyśmy, wiemy jednak że istnieją i dzieci chętnie brały w nich udział. Dla dorosłych również organizowane są zabawy. 7) Wiele osób przestrzega przed małpami czy owadami, krążą opowieści o kradnących rzeczy małpach. W tym hotelu nie ma z małpami problemu. Są one skutecznie odstraszane przez ochronę. Na terenie hotelu, w ogrodzie widziałam je tylko raz. Nie biegają między stołami, nie zobaczycie ich też na basenie. Są one więc gdzieś tam pewnie obecnie, ale nie sprawiają żadnych problemów. Komarów również nie widziałam, nie latają chmarami. Mimo to polecam korzystanie z produktów np. spreyów do odstraszania komarów. Nie ma również co panikować po ugryzieniu. Mnie komar ugryzł dwa razy, jednak nic się w związku z tym nie wydarzyło. Komary bardzo rzadko na tym obszarze przenoszą jakiekolwiek choroby. Jak powiedziała Pani rezydent z biura podróży - "jestem tu już od paru miesięcy i ciągle mnie gryzą i nic mi nie jest". Więc nie rezygnujcie z wyjazdu jedynie z obawy przed malarią. Dla własnego spokoju jeśli wybieracie się na safarii, to z uwagi na to, że często nie ma gdzie umyć rąk podczas podróży, sugeruje szczepienie na choroby związane z "brudem" tj. wzw typ a i dur brzuszny. Koszt to w sumie ok. 450 zł za obie szczepionki. 8) Nie palcie "gdzie popadnie" bo nie wolno (uważajcie również po wyjściu z lotniska - uzbrojeni w karabiny policjanci tylko czekają aby na was zarobić). W hotelu natomiast jest kilka specjalnych miejsc gdzie można zapalić papierosa. Z własnego doświadczenia jednak wiem, że o ile obsługa zwraca uwagę na zwykłe papierosy i iqosy, to papierosy elektroniczne im nie przeszkadzają, można palić nawet przy basenie. Widocznie pachnący dym z e-papierosa jest dla nich do zaakceptowania. 9) Na koniec chcę wspomnieć o tym jak wyglądał nasz ostatni dzień. Wymeldowanie było o godzinie 10, jednak autobus na lotnisko zabierał nas dopiero o 18. Nie było żadnego problemu w tym aby pozostawić walizki w specjalnym pokoju (w którym można też było po wymeldowaniu, wziąć prysznic). Przysługiwał nam również obiad. Co najważniejsze jednak, nadal mogliśmy korzystać z basenu oraz kart na ręczniki, a także przysługiwała nam woda. Cały wyjazd uważam za bardzo udany. Jedyne co może odstraszać to długi lot z Polski (Warszawa) bo jednak jest to ponad 10 godzin. Jeśli nie jest to jednak dla was problemem to hotel jak i cały region bardzo polecam. Obecnie w moim subiektywnym "rankingu wakacyjnym", hotel ten i cały wyjazd są na pierwszym miejscu. Nigdy wcześniej nie spędziłam tak super czasu. Rzadko kiedy odwiedzam jednak te same kraje, na razie chciałabym odwiedzać różne. Jeśli jednak kiedyś, za kilka lat zobaczę już wszystko, na pewno wrócę do tego hotelu. Będę go również polecać innym.

samanta h

Voyager Beach Resort - informacje

To doskonały hotel dla tych, którzy nie lubią się nudzić. Goście Voyager Beach Resort mają łatwy dostęp do atrakcji turystycznych najpopularniejszego regionu Kenii – rejsy tematyczne i safari to tylko niektóre z nich. Po dniu pełnym wrażeń można zrelaksować się w hotelowym barze i odpocząć przy jednym z basenów. Dzięki szerokiemu wachlarzowi udogodnień dla najmłodszych, pobyt w tym obiekcie będzie fantastycznym czasem dla podróżujących z dziećmi. Rodzinne wakacje pełne wrażeń gwarantowane.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Piaszczysta plaża
  • Menu dla dzieci
  • Dla rodzin
  • Plac zabaw
  • Spa
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 3 km od centrum Nyali, ok. 10 km od Mombasy i dworca kolejowego
  • poza centrum miejscowości, w spokojnej okolicy
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 40 min
World map
Średnia ocena TripAdvisor:
Wyjątkowy
(7415 opinii)
(7415 opinii)
    Lokalizacja
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Jakość noclegu
    Pokoje
  • samanta h2025-12-20
    Wyjątkowy

    I am from Polad so I will write my review in Polish for people from Poland who are looking for opinions in their own language: W hotelu byłyśmy od 9 do 16 grudnia 2025. 1) Temperatura cudowna, codziennie odczuwalna 36 stopni. Woda w basenach cieplutka, podobnie jak ta w oceanie. Moim ulubionym basenem był ten z widokiem na ocean, przede wszystkim dlatego że jest to tzw. "cichy basen/relax". Obsługa bardzo dba aby przestrzegane były na nim zasady oraz nie wpuszcza na niego dzieci. Byłam w wielu krajach gdzie takie baseny istniały tylko teorii i nikt nic sobie nie robił z tego, że nie są przestrzegane zasady a więc bardzo duży plus. 2) Nie będę ukrywać, że przed przylotem obawiałam się trochę tutejszego jedzenia zarówno pod względem ewentualnych bóli brzucha jaki i wyboru dań. Jedzenie było jednak bardzo smaczne. - Mam dość wrażliwy żołądek więc zwracam uwagę na to jak czuje się po zjedzonym posiłku i pierwszy raz mogę powiedzieć, że ani jednego dnia nie bolał mnie brzuch. Do tej pory (mimo to, że zwracam zawsze uwagę na jedzenie), nie ważne czy to była np. Turcja, Chorwacja czy Albania, zawsze jakieś rewolucje mnie dopadały. Bardzo pozytywnie się więc zaskoczyłam. - Nie ma się co przejmować, że "nie będzie co jeść", kuchnia serwuje różne potrawy, nie tylko te typowo "Afrykańskie". Każdy może znaleźć coś dla siebie. Ja osobiście zakochałam się w pieczonych/gotowanych warzywach (podawanych często w różnych sosach) oraz ryżu, który nie był tylko takim suchym dodatkiem do jedzenia ale zawsze urozmaicony dodatkiem warzyw, przypraw itp. 3) Alkohol podawany w barach jest "prawdziwy". Drodzy rodacy, nie ma potrzeby zabierania ze sobą swojego alkoholu (nie popełniajcie naszego błędu, bo będziecie musieli go gdzieś rozdać albo wrócić z nim do kraju). Drinki były fantastyczne, nie musicie wybierać z karty (swoją drogą całkiem pokaźne menu), wystarczy że powiecie z czym chcecie drinka (np. wódka, rum, whisky itp.) i czy ma być słodki/bardziej kwaśny, a obsługa (np. barman Victor - cudowny człowiek) sama "wymyśli" i zrobi drinka pod was, który na pewno będzie wam smakował. Piwo również jest bardzo smaczne. Jest to piwo Kenijskie, typowy lager ale bardzo dobry w smaku. Podawany w szklankach lub w butelkach. 4) Obsługa hotelu jest bardzo pomocna. Przygotujcie się, że na każdym kroku przechodząc będziecie przywitani "Jambo!" (tzn. dzień dobry) oraz zapytani jak się czujecie/jak was pobyt/czy czegoś wam nie potrzeba. Samych ludzi z obsługi jest bardzo dużo - kelnerzy, osoby sprzątające/ochrona. Nie trzeba nikogo szukać, gdy macie jakieś pytanie albo problem. Jeśli nie widzicie kogoś na korytarzu - wystarczy zerknąć za róg i na pewno kogoś spotkacie, kto z uśmiechem wam ze wszystkim pomoże. Pozdrawiamy serdecznie wspomnianego wyżej Victora, kelnera Christophera, a także animatora Jamesa. 5) Ubierajcie się ładnie na kolację. O ile na śniadanie i obiad możecie przyjść w klapkach, tak jeśli chodzi o kolację to jest ona w pewnym sensie mocno tam celebrowana. Jest to najbardziej wystawny posiłek, zawsze okraszony muzyką (czasami na żywo), a na stole pojawiają się białe obrusy oraz zapala się świeczkę. Pamiętajcie aby na kolacje nie przychodzić w za krótkich spodenkach. Moja koleżanka 2 razy popełniła ten błąd i została grzecznie poproszona o przebranie się. Na kolacje nawet obsługa jest ubrana bardziej elegancko, a te "najważniejsze osoby" z obsługi, a więc pewnie menadżerowie - ubrane są np. w czerwone sukienki. 6) Z animacji dla dzieci nie korzystałyśmy, wiemy jednak że istnieją i dzieci chętnie brały w nich udział. Dla dorosłych również organizowane są zabawy. 7) Wiele osób przestrzega przed małpami czy owadami, krążą opowieści o kradnących rzeczy małpach. W tym hotelu nie ma z małpami problemu. Są one skutecznie odstraszane przez ochronę. Na terenie hotelu, w ogrodzie widziałam je tylko raz. Nie biegają między stołami, nie zobaczycie ich też na basenie. Są one więc gdzieś tam pewnie obecnie, ale nie sprawiają żadnych problemów. Komarów również nie widziałam, nie latają chmarami. Mimo to polecam korzystanie z produktów np. spreyów do odstraszania komarów. Nie ma również co panikować po ugryzieniu. Mnie komar ugryzł dwa razy, jednak nic się w związku z tym nie wydarzyło. Komary bardzo rzadko na tym obszarze przenoszą jakiekolwiek choroby. Jak powiedziała Pani rezydent z biura podróży - "jestem tu już od paru miesięcy i ciągle mnie gryzą i nic mi nie jest". Więc nie rezygnujcie z wyjazdu jedynie z obawy przed malarią. Dla własnego spokoju jeśli wybieracie się na safarii, to z uwagi na to, że często nie ma gdzie umyć rąk podczas podróży, sugeruje szczepienie na choroby związane z "brudem" tj. wzw typ a i dur brzuszny. Koszt to w sumie ok. 450 zł za obie szczepionki. 8) Nie palcie "gdzie popadnie" bo nie wolno (uważajcie również po wyjściu z lotniska - uzbrojeni w karabiny policjanci tylko czekają aby na was zarobić). W hotelu natomiast jest kilka specjalnych miejsc gdzie można zapalić papierosa. Z własnego doświadczenia jednak wiem, że o ile obsługa zwraca uwagę na zwykłe papierosy i iqosy, to papierosy elektroniczne im nie przeszkadzają, można palić nawet przy basenie. Widocznie pachnący dym z e-papierosa jest dla nich do zaakceptowania. 9) Na koniec chcę wspomnieć o tym jak wyglądał nasz ostatni dzień. Wymeldowanie było o godzinie 10, jednak autobus na lotnisko zabierał nas dopiero o 18. Nie było żadnego problemu w tym aby pozostawić walizki w specjalnym pokoju (w którym można też było po wymeldowaniu, wziąć prysznic). Przysługiwał nam również obiad. Co najważniejsze jednak, nadal mogliśmy korzystać z basenu oraz kart na ręczniki, a także przysługiwała nam woda. Cały wyjazd uważam za bardzo udany. Jedyne co może odstraszać to długi lot z Polski (Warszawa) bo jednak jest to ponad 10 godzin. Jeśli nie jest to jednak dla was problemem to hotel jak i cały region bardzo polecam. Obecnie w moim subiektywnym "rankingu wakacyjnym", hotel ten i cały wyjazd są na pierwszym miejscu. Nigdy wcześniej nie spędziłam tak super czasu. Rzadko kiedy odwiedzam jednak te same kraje, na razie chciałabym odwiedzać różne. Jeśli jednak kiedyś, za kilka lat zobaczę już wszystko, na pewno wrócę do tego hotelu. Będę go również polecać innym.

  • Karol K2025-07-08
    Wyjątkowy

    Rodzina 5 osób pobyt czerwiec-lipiec 2025. Bardzo ciekawy hotel z dużą ilością atrakcji i piękne widoki. Pokoje przyzwoite od wersji superior. Standardowe akceptowalne ale bez szału. Jedzenie rewelacyjne, zróżnicowane - każdego dnia inna kuchnia ale każdy znajdzie coś dla siebie. Warzywa w każdej postaci i wielu smakach oraz mięsa do wyboru. Owoce różnorodne i bardzo smaczne. Świeże kokosy od Katany i jego kolegów umilały nam każdy dzień. Animacje zróżnicowane i ciekawe. Obsługa rewelacyjna, wszyscy bardzo mili i uprzejmi oraz uczynni. Szczególnie i Serdecznie pozdrawiamy panią WINNIE z recepcji, która pomogła nam w każdej potrzebie z wielkim uśmiechem na twarzy. Obsługa hotelu pomogła nam kapitalnie celebrować urodziny córki tańcząc i śpiewając HAKUNA MATATA oraz serwując pyszny tort - za co jesteśmy bardzo wdzięczni. Podsumowując genialne miejsce dla rodzin z dziećmi i par chcących wypocząć w bardzo atrakcyjnych warunkach. Polecamy i mamy nadzieję, że jeszcze tu kiedyś wrócimy.

  • 939dariuszw2025-07-02
    Wyjątkowy

    Pozdrawiam serdecznie Kapitana i całą załogę Hotelu Voyager Beach Resort. Byłem waszym gościem w Czerwcu 2025. Dużo podróżuje po świecie ale waszym hotelu czułem się najlepiej. Jesteście fantastyczni. Niczego nie zmieniajcie jest idealnie!!!. Napewno do was wrócę jeszcze w tym roku. Wypłyniemy w kolejny niesamowity rejs. Z takim Kapitanem i załogą ten statek dopłynie wszędzie. Pozdrawiam was serdecznie .Dariusz z Polski.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

57 201

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 9002

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Dlaczego warto wybrać TUI?
icon-https://n-104-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976601630.svgLider niskich cen
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976339486.svgNajwiększe biuro podróży w Polsce
icon-https://r.cdn.redgalaxy.com/http/o2/TUI/hybrismedia/p/12481547534366.svg30 lat w Polsce
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976699934.svgTylko u nas opieka na wakacjach 24/7
icon-https://n-104-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976503326.svg10 000 hoteli w ponad 50 krajach
icon-https://n-106-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976241182.svgNajwyższa gwarancja ubezpieczeniowa

Dlaczego warto wybrać Voyager Beach Resort

  • miniklub i atrakcje dla dzieci
  • stylowe, komfortowo wyposażone pokoje
  • bogata oferta sportów wodnych
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI