Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel

Jaz Aquamarine

HRG11090
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Czystość
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
  • Lokalizacja
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Jaz Aquamarine Egipt - Hotel
Wyjątkowy
Wyjątkowy
2025-05-27

Z przyjemnością polecam Hotel 🥰. Świetna lokalizacja. Ten hotel w Hurghadzie to prawdziwy raj! Pokoje są przestronne i elegancko urządzone, z pięknym widokami Obsługa jest wyjątkowo miła i pomocna, zawsze gotowa do udzielenia pomocy. Jedzenie w restauracji było przepyszne i urozmaicone, a wieczorne animacje w hotelu zapewniły niezapomniane wrażenia. Plaże są dobrze utrzymane i czyste, a morze kusi do kąpieli. Gorąco polecam wszystkim, którzy szukają niezapomnianych wakacji w Egipcie!"

Ania K
2025-08-04

Razem z rodziną byliśmy w tym hotelu na przełomie maja i czerwca 2025 szczerze nigdy więcej nie wróciłabym do tego miejsca. Zaczynając od jedzenia....mega słabe, niesmaczne, jeśli chodzi o owoce głównie jakieś biedne jabłka, gruszki, winogrono dosłownie kilka kiści które rozchodziły sie w mgnieniu oka o arbuzach czy czereśniach można bylo zapomniec Jesli chodzi o czystość w pokojach i na terenie obiektu było dobrze. Czesto był problem z kartami otwierającymi drzwi, które nie działały. Nie można było doprosić sie o pomoc żeby ktoś przyszedł i pomógł. samemu trzeba było iść do recepcji i tam też były problemy. Mega słabo. Na dzień dobry boy hotelowy wprowadza w błąd mówiąc, że wszystko w barku jest za free co okazało sie nieprawda.... Co najważniejsze woda w basenach mega zimna, żeby do niej wejsc trzeba sie długo przyzwyczajać po czym długo nie szło w niej siedziec , gdyż było zwyczajnie zimno. Nawet w brodziku dla maluszków była tak samo zimna woda. Nie wspomnę o wodzie w morzu, której właściwie nie było Jak sie okazało są tam przypływy i odpływy. Oczywiście za to nie winię samego hotelu tylko biuro podróży Coral Travel które poleciło nam ten hotel. Gdzie priorytetem dla nas było piękne morze z ładną plażą. Gdzie były przedstawione nasze oczekiwania w biurze. Poszliśmy do biura bo wydawało by sie ze pracują tam kompetentne osoby, które potrafią zaoferować klientowi to czego oczekuje, a tym czasem wciskają to co im wygodniej. Składając reklamacje po powrocie usłyszałam ,,że gdyby Pani uczyła sie geografii to by wiedziała że są przypływy i odpływy,, nic dodać nić ująć- widać pełen profesjonalizmy pracowników w Słupskim biurze podróży. Panie broniąc sie przed naszymi argumentami kłamały jak z nut, żenujące zachowanie . W tym miejscu szczególnie pozdrawiam panią Jole;) Wycieczki organizowane na miesjcu przez rezydenta tez daja wiele do życzenia. Stan statku którym płyneliśmy (załącze zdjęcia) dramat Wyprawa do centrum handlowego - o mały włos by nas zostawili. Zero kontroli. Prawo dżungli Reasumując najgorsza wycieczka na której byliśmy!! Wróciliśmy głodni, zawiedzeni i żli. Nie mogliśmy korzystać swobodnie ani z basenów ani z morza Zmarnowaliśmy pieniądze, urlop i cały wyjazd była nerwówka. Pierwszy raz byliśmy z biura coral travel i na pewno ostatni. Musieli by sie uczyś od innych biur podróży jak dbac o klienta od początku do końca. Oczywiście złożyłam reklacje do biura, ale nie wiem kto mi odpisywał człowiek czy może sztuczna inteligencja.... Tyle zaniedbań i niedogodności a biuro na wszystko sie wypina. Zero jakies odpowiedzialności , nawet nie zaproponowali jakiejś rekompensaty . Świadczy to tylko tyle ile jest ważny dla nich klient po wykupie wycieczki. Żałosne podejście. Człowiek cały ro czeka na wyjazd a tu taka mina. Zero człowieczeństwa. Pierwszy raz byliśmy w takiej sytuacji i człowiek nie zna procedur, nie wie jak sie zachować . Ale teraz już wiem, wszystko , nawet najmniejsza pierdołę trzeba zgłaszać na piśmie, potwierdzone podpisem rezydenta. Robić zdjęcia, nagrywać filmiki. I jeszcze jedno !! Panie z biura podróży nauczyły mnie że trzeba brac ze soba metrówkę i termometr. Żeby zmierzyć temperaturę wody w basenach i odległość cofki w morzu.

Katarzyna T
Wyjątkowy
2025-05-30

W hotelu byliśmy w połowie maja Hotel zasługuje na 9/10 pokój sprzątany bardzo starannie przez Adel 4240. Obsługa hotelowa bardzo miła ,pomocna i bardzo troskliwa . Kelnerzy na najwyższym poziomie ,na szczególną uwagę zasługuje Ramadan 👊🤝 i dwóch jego przyjaciół 🤝 W hotelu wszędzie czyściutko Chętnie wrócimy do hotelu ponownie♾️

ArturN374
Wyjątkowy
2025-05-28

Spędziłam w tym miejcu tydzień na cudownych wakacjach. Hotel zdecydowanie godny polecenia. Ogromny wybór jedzenia, więc na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Duże, przestronne pokoje. Wokół hotelu piękna zieleń. Baseny z różną głębokością wody przez co jeszcze bardziej zachęcają do korzystania. Codzienny program animacji umilał wypoczynek. Wieczorne show oraz wspólne tańce dawały cudowny klimat. Bardzo przyjazny i pomocny personel. Na pewno jeszcze wrócę do tego hotelu!

Safari06768184256
Wyjątkowy
2025-05-27

Bardzo fajny hotel, czystość pokoi utrzymywana na wysokim poziomie, miła obsługa. Prowadzone animacje dostosowane do różnych grup wiekowyc, kazdy znajdzie coś dla siebie. Animatorzy byli pomocni oraz zachęcali do zabaw. Wieczorem odbywały się występy na żywo.

Gaba s
Wyjątkowy
2025-05-27

Z przyjemnością polecam Hotel 🥰. Świetna lokalizacja. Ten hotel w Hurghadzie to prawdziwy raj! Pokoje są przestronne i elegancko urządzone, z pięknym widokami Obsługa jest wyjątkowo miła i pomocna, zawsze gotowa do udzielenia pomocy. Jedzenie w restauracji było przepyszne i urozmaicone, a wieczorne animacje w hotelu zapewniły niezapomniane wrażenia. Plaże są dobrze utrzymane i czyste, a morze kusi do kąpieli. Gorąco polecam wszystkim, którzy szukają niezapomnianych wakacji w Egipcie!"

Ania K
2025-08-04

Razem z rodziną byliśmy w tym hotelu na przełomie maja i czerwca 2025 szczerze nigdy więcej nie wróciłabym do tego miejsca. Zaczynając od jedzenia....mega słabe, niesmaczne, jeśli chodzi o owoce głównie jakieś biedne jabłka, gruszki, winogrono dosłownie kilka kiści które rozchodziły sie w mgnieniu oka o arbuzach czy czereśniach można bylo zapomniec Jesli chodzi o czystość w pokojach i na terenie obiektu było dobrze. Czesto był problem z kartami otwierającymi drzwi, które nie działały. Nie można było doprosić sie o pomoc żeby ktoś przyszedł i pomógł. samemu trzeba było iść do recepcji i tam też były problemy. Mega słabo. Na dzień dobry boy hotelowy wprowadza w błąd mówiąc, że wszystko w barku jest za free co okazało sie nieprawda.... Co najważniejsze woda w basenach mega zimna, żeby do niej wejsc trzeba sie długo przyzwyczajać po czym długo nie szło w niej siedziec , gdyż było zwyczajnie zimno. Nawet w brodziku dla maluszków była tak samo zimna woda. Nie wspomnę o wodzie w morzu, której właściwie nie było Jak sie okazało są tam przypływy i odpływy. Oczywiście za to nie winię samego hotelu tylko biuro podróży Coral Travel które poleciło nam ten hotel. Gdzie priorytetem dla nas było piękne morze z ładną plażą. Gdzie były przedstawione nasze oczekiwania w biurze. Poszliśmy do biura bo wydawało by sie ze pracują tam kompetentne osoby, które potrafią zaoferować klientowi to czego oczekuje, a tym czasem wciskają to co im wygodniej. Składając reklamacje po powrocie usłyszałam ,,że gdyby Pani uczyła sie geografii to by wiedziała że są przypływy i odpływy,, nic dodać nić ująć- widać pełen profesjonalizmy pracowników w Słupskim biurze podróży. Panie broniąc sie przed naszymi argumentami kłamały jak z nut, żenujące zachowanie . W tym miejscu szczególnie pozdrawiam panią Jole;) Wycieczki organizowane na miesjcu przez rezydenta tez daja wiele do życzenia. Stan statku którym płyneliśmy (załącze zdjęcia) dramat Wyprawa do centrum handlowego - o mały włos by nas zostawili. Zero kontroli. Prawo dżungli Reasumując najgorsza wycieczka na której byliśmy!! Wróciliśmy głodni, zawiedzeni i żli. Nie mogliśmy korzystać swobodnie ani z basenów ani z morza Zmarnowaliśmy pieniądze, urlop i cały wyjazd była nerwówka. Pierwszy raz byliśmy z biura coral travel i na pewno ostatni. Musieli by sie uczyś od innych biur podróży jak dbac o klienta od początku do końca. Oczywiście złożyłam reklacje do biura, ale nie wiem kto mi odpisywał człowiek czy może sztuczna inteligencja.... Tyle zaniedbań i niedogodności a biuro na wszystko sie wypina. Zero jakies odpowiedzialności , nawet nie zaproponowali jakiejś rekompensaty . Świadczy to tylko tyle ile jest ważny dla nich klient po wykupie wycieczki. Żałosne podejście. Człowiek cały ro czeka na wyjazd a tu taka mina. Zero człowieczeństwa. Pierwszy raz byliśmy w takiej sytuacji i człowiek nie zna procedur, nie wie jak sie zachować . Ale teraz już wiem, wszystko , nawet najmniejsza pierdołę trzeba zgłaszać na piśmie, potwierdzone podpisem rezydenta. Robić zdjęcia, nagrywać filmiki. I jeszcze jedno !! Panie z biura podróży nauczyły mnie że trzeba brac ze soba metrówkę i termometr. Żeby zmierzyć temperaturę wody w basenach i odległość cofki w morzu.

Katarzyna T

Jaz Aquamarine - informacje

Bardzo dobry standard i mnóstwo atrakcji dla rodzin z dziećmi. Jaz Aquamarine to jeden z najpopularniejszych i najlepszych obiektów w Hurghadzie. Goście mogą tutaj korzystać z nowoczesnego aquaparku, kompleksu basenów, w tym kilku dla najmłodszych, oraz rozbudowanego zaplecza sportowego. Wielbiciele słonecznych kąpieli niemal na wyciągnięcie ręki mają piaszczysta plażę z łagodnym zejściem do morza. Obiekt otrzymał tytuł Wybór Roku w portalu TripAdvisor.

Położenie:

  • ok. 20 km od centrum Hurghady
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 30 min
World map
Średnia ocena TripAdvisor:
Wyjątkowy
(16275 opinii)
(16275 opinii)
    Czystość
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Lokalizacja
  • Katarzyna T2025-08-04

    Razem z rodziną byliśmy w tym hotelu na przełomie maja i czerwca 2025 szczerze nigdy więcej nie wróciłabym do tego miejsca. Zaczynając od jedzenia....mega słabe, niesmaczne, jeśli chodzi o owoce głównie jakieś biedne jabłka, gruszki, winogrono dosłownie kilka kiści które rozchodziły sie w mgnieniu oka o arbuzach czy czereśniach można bylo zapomniec Jesli chodzi o czystość w pokojach i na terenie obiektu było dobrze. Czesto był problem z kartami otwierającymi drzwi, które nie działały. Nie można było doprosić sie o pomoc żeby ktoś przyszedł i pomógł. samemu trzeba było iść do recepcji i tam też były problemy. Mega słabo. Na dzień dobry boy hotelowy wprowadza w błąd mówiąc, że wszystko w barku jest za free co okazało sie nieprawda.... Co najważniejsze woda w basenach mega zimna, żeby do niej wejsc trzeba sie długo przyzwyczajać po czym długo nie szło w niej siedziec , gdyż było zwyczajnie zimno. Nawet w brodziku dla maluszków była tak samo zimna woda. Nie wspomnę o wodzie w morzu, której właściwie nie było Jak sie okazało są tam przypływy i odpływy. Oczywiście za to nie winię samego hotelu tylko biuro podróży Coral Travel które poleciło nam ten hotel. Gdzie priorytetem dla nas było piękne morze z ładną plażą. Gdzie były przedstawione nasze oczekiwania w biurze. Poszliśmy do biura bo wydawało by sie ze pracują tam kompetentne osoby, które potrafią zaoferować klientowi to czego oczekuje, a tym czasem wciskają to co im wygodniej. Składając reklamacje po powrocie usłyszałam ,,że gdyby Pani uczyła sie geografii to by wiedziała że są przypływy i odpływy,, nic dodać nić ująć- widać pełen profesjonalizmy pracowników w Słupskim biurze podróży. Panie broniąc sie przed naszymi argumentami kłamały jak z nut, żenujące zachowanie . W tym miejscu szczególnie pozdrawiam panią Jole;) Wycieczki organizowane na miesjcu przez rezydenta tez daja wiele do życzenia. Stan statku którym płyneliśmy (załącze zdjęcia) dramat Wyprawa do centrum handlowego - o mały włos by nas zostawili. Zero kontroli. Prawo dżungli Reasumując najgorsza wycieczka na której byliśmy!! Wróciliśmy głodni, zawiedzeni i żli. Nie mogliśmy korzystać swobodnie ani z basenów ani z morza Zmarnowaliśmy pieniądze, urlop i cały wyjazd była nerwówka. Pierwszy raz byliśmy z biura coral travel i na pewno ostatni. Musieli by sie uczyś od innych biur podróży jak dbac o klienta od początku do końca. Oczywiście złożyłam reklacje do biura, ale nie wiem kto mi odpisywał człowiek czy może sztuczna inteligencja.... Tyle zaniedbań i niedogodności a biuro na wszystko sie wypina. Zero jakies odpowiedzialności , nawet nie zaproponowali jakiejś rekompensaty . Świadczy to tylko tyle ile jest ważny dla nich klient po wykupie wycieczki. Żałosne podejście. Człowiek cały ro czeka na wyjazd a tu taka mina. Zero człowieczeństwa. Pierwszy raz byliśmy w takiej sytuacji i człowiek nie zna procedur, nie wie jak sie zachować . Ale teraz już wiem, wszystko , nawet najmniejsza pierdołę trzeba zgłaszać na piśmie, potwierdzone podpisem rezydenta. Robić zdjęcia, nagrywać filmiki. I jeszcze jedno !! Panie z biura podróży nauczyły mnie że trzeba brac ze soba metrówkę i termometr. Żeby zmierzyć temperaturę wody w basenach i odległość cofki w morzu.

  • ArturN3742025-05-30
    Wyjątkowy

    W hotelu byliśmy w połowie maja Hotel zasługuje na 9/10 pokój sprzątany bardzo starannie przez Adel 4240. Obsługa hotelowa bardzo miła ,pomocna i bardzo troskliwa . Kelnerzy na najwyższym poziomie ,na szczególną uwagę zasługuje Ramadan 👊🤝 i dwóch jego przyjaciół 🤝 W hotelu wszędzie czyściutko Chętnie wrócimy do hotelu ponownie♾️

  • Safari067681842562025-05-28
    Wyjątkowy

    Spędziłam w tym miejcu tydzień na cudownych wakacjach. Hotel zdecydowanie godny polecenia. Ogromny wybór jedzenia, więc na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Duże, przestronne pokoje. Wokół hotelu piękna zieleń. Baseny z różną głębokością wody przez co jeszcze bardziej zachęcają do korzystania. Codzienny program animacji umilał wypoczynek. Wieczorne show oraz wspólne tańce dawały cudowny klimat. Bardzo przyjazny i pomocny personel. Na pewno jeszcze wrócę do tego hotelu!

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Jaz Aquamarine

  • aquapark i kompleks basenów
  • atrakcje dla rodzin
  • różnorodny program rozrywkowy
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI