Be Live Collection Canoa

(11554 opinii)

Be Live Collection Canoa - informacje

Be Live Collection Canoa to hotel zaprojektowany w stylu karaibskiej wioski, położony na terenie tropikalnego ogrodu. Obiekt wyróżnia się wspaniałą lokalizacją – bezpośrednio przy piaszczystej plaży Bayahibe. To doskonałe miejsce dla rodzin z dziećmi. Oprócz bogatej oferty sportowej dla dorosłych, znajdują się tu również liczne atrakcje dla najmłodszych, takie jak miniklub z animacjami, basen dla dzieci czy plac zabaw. Zwolennicy aktywnego wypoczynku docenią szeroką ofertę sportową. Dużym atutem hotelu są również komfortowo wyposażone pokoje.

Najpopularniejsze udogodnienia:

Położenie:

  • ok. 15 km od centrum miejscowości La Romana
  • ok. 500 m od Parque Nacional del Este
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 75 min
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(11554 opinii)
(11554 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Pokoje
    Wartość
    Czystość
  • Bolatobo2019-10-12
    Wyjątkowy

    hotel 5* byłam w pokoju superior -inny kolor identyfikatora na ręce (ekspres do kawy, łazienka z suszarką do włosów oraz minibar. plaza z białym piaseczkiem. Pokoje typu superior maja bar osobny na plaży wszyscy mili i uśmiechnięci. Blisko miasteczka Altos de chavon Polecam szczerze!

  • peku332019-10-05
     

    Fakty: - Hotel posiada "warianty" all inclusive które dają dostęp do różnych miejsc. Warianty są przypisane do typu pokoju. Podstawowy nie upoważnia do korzystania z baru na plaży ani sekcji "vip", w ten sposób zostaje na dobrą sprawę jeden otwarty wieczorami bar. Wariant "deluxe" daje (o ile dobrze pamiętam) dostęp do jednego dodatkowego baru na plaży. Wariant "vip" (w tui pokoje zaczynające się od J) daje dostęp do wszystkich barów i sekcji "vip" - osobnej plaży, osobnego basenu z barem i przekąskami, osobnego baru, osobnego wifi. - Wycieczka była kupiona przez TUI, pokój JSX3. Minusy: - Hotel jest koszmarnie zaniedbany. Wszystko ładnie wygląda na zdjęciach, które zostały zrobione jakiś czas temu, jednak obecny stan faktyczny prezentuje się inaczej. O ile pokoje są sprzątane - zamieciona i umyta podłoga, posłane łóżko, o tyle pozostałe rzeczy zdaje się nie są często kontrolowane. Zaczynając od niedziałającego wyposażenia pokoju - światło na balkonie, światło przy łóżku, radio, urwana bateria w wannie, urwana suszarka do włosów, połamana półka pod prysznicem, kruszące się kafelki, całkowicie zacięte drzwi przesuwne od prysznica, urwana klamka od drzwi balkonowych zastąpiona "zasuwką" jak w publicznym wc, poprzez zwykły brud - pleśń na zasłonach, ślady butów na kanapie, na bardzo słabo chodzącej klimatyzacji kończąc. Część ze zgłoszonych rzeczy została naprawiona, część "załatana na szybko", tak że następnego dnia znów nie działała, część całkowicie olana. - Mając nawet niezbyt wysokie standardy łatwo można odczuć że w 5-gwiazdkowym hotelu człowiek oczekiwałby czegoś więcej niż szynki konserwowej. Choć lady bufetowe są dość długie, leżą na nich często te same potrawy kilka razy. Śniadania dzień w dzień w tym samym składzie - na świeżo tylko tłusta jajecznica z 4 składników (szynka/ser/pomidor/papryka) do wyboru, parówki, naleśniki na słodko, warzywa, chleb, szynka, ser, bekon, ciasto. Dodatkowo dania (choć może w erze dbania o środowisko i unikania marnowania żywności to nic złego) zrobione z tego co zostało po kolacji (np. ziemniaki, brokuły). Na lunch było zazwyczaj ciut więcej do wyboru, jednak niemal wszystko bardzo tłuste. Do tego pizza z rzeczy które zostały ze śniadania. Kucharz wymieniał jajka na makaron - na świeżo był makaron z 4 dodatkami do wyboru. Standardowo warzywa, często pojawiały się też nachosy z sosami. Na kolacji była zazwyczaj świeża ryba (3 warianty, cyklicznie zmieniane codziennie), "pork chop" pod jedną z 10 postaci, szaszłyki z kurczaka. Codziennie. Oprócz tego ziemniaki / ryż, 2-3 dania warzywne, 2-3 dania mięsne, niestety prawie zawsze w tłustej zalewie. Oprócz tego pizza i makaron z tego co zostało z lunchu. - Po 5 dniach pobytu cała, 6-osobowa ekipa co do jednej osoby leczyła się stoperanem. Kilka całodniowych wycieczek na których wyżywienie było w innych miejscach rozwiązywało problem "od ręki", by wrócić do niego następnego dnia po obiedzie / śniadaniu / kolacji. - Obsługa kelnerska zasługuje na osobny opis. Po wejściu na teren restauracji na kilkadziesiąt wolnych stolików niemal żaden nie był kompletny. Przy jednym brakowało kieliszka, przy innym filiżanki, przy jeszcze innym sztućców. Co zabawne, jeśli usiadło się na śniadaniu przy stoliku z jedną filiżanką (były dostępne tylko na stołach), to nalewając kawę kelnerka nalewała ją jednej osobie, a drugą zazwyczaj ignorowała. Na kolacji działy się jeszcze zabawniejsze rzeczy. Bardzo ciężko było znaleźć kompletny 2-osobowy stolik, przez co często trzeba było usiąść przy 4-osobowym. Wtedy często wściekły kelner przesadzał ludzi w połowie jedzenia, albo co lepsze, podczas kolacji podbierał nieużywaną zastawę po jednym elemencie na raz. Napoje przynoszone były do stolika rzadko i do tego w szklankach 0,2. Sytuacja w której siedziało się bez niczego do picia przez 3/4 kolacji to normalka. Mając szczęście można było usiąść w rejonie kelnera któremu się chciało, wtedy problemu nie było. W pozostałych miejscach był. - Sam główny bufet mieści się pod dachem bez ścian (coś jak wiata). Oprócz ciężkiej do zniesienia temperatury i wilgotności (brak klimatyzacji) do baru przylatywały ptaki w masowych ilościach. Dało się to odczuć szczególnie podczas śniadania, na którym lada z ciastem była non-stop obsadzona ptakami dzibiącymi jedzenie przeznaczone dla gości. Nie muszę chyba wspominać dlaczego mało kto je jadł. - Te same "rajskie ptaki" regularnie krążyły nad / po hotelu. Ilość odchodów na chodnikach zmuszała do patrzenia pod nogi. Znacznie bardziej problematyczne były jednak odchody w basenie, w takich ilościach że swobodne przepłynięcie z jednego końca na drugi w ogóle nie wchodziło w grę. Żaden z basenów nie miał automatycznego filtrowania, a człowiek z siatką zbierający 10% zanieczyszczeń przychodził 1-2 razy dziennie. Te same odchody były na wszystkim co stało pod gołym niebem - leżakach, łóżkach, stolikach. - Przez słabo chodzącą klimatyzację w pokojach niestety jest bardzo wilgotno, co czuć szczególnie śpiąc w mokrej pościeli. - Oprócz podzielenia gości na 3 grupy, hotel posiada też wydzielone części (plaża, bar, restauracja) dla członków rozmaitych klubów. Po hotelu kręcą się hotelowi / klubowi naganiacze, którzy pod różnymi śmiesznymi pretekstami próbują nakłonić do podpisania cyrografu. W broszurze hotelowej wymienione jest dobre 6-7 barów. Po odliczeniu barów vip, deluxe, klubowych, płatnych zostają o ile dobrze pamiętam 3, z czego tylko jeden otwarty po 18. - Pierwszy raz spotkałem się z hotelem który za tak znaczną część standardowych "atrakcji" pobiera opłatę. Można tu wymieniać łóżka przy basenie (zarówno zwykłym, jak i "vip"), dwie restauracje (przede wszystkim ta widoczna na wszystkich zdjęciach na pomoście), a nawet część obiadowych przekąsek w barze "vip" (oczywiście osoby posiadające pakiet "vip" również płacą). Nawet sejf w prawie wszystkich pokojach jest płatny. - Hotelowi sprzedawcy proponują wycieczki. Choć to może nie problem sam w sobie, można zwrócić uwagę na dwie sytuacje. Po pierwsze dość często zaczepiają odpoczywających ludzi. Po drugie, (historia współpodróżnych), zakupiona wycieczka nie odbyła się ze względu na zbyt małą liczbę chętnych, a na zwrot wpłaconych pieniędzy trzeba dość długo czekać. - Zejście do morza rozpoczyna się od 2-metrowego pasa kamieni, dość nieprzyjemnych. Bezwzględnie warto mieć buty. - Bezpośrednio za płotem znajduje się publiczna plaża. Oprócz niepisanych gór śmieci walających się wzdłuż ogrodzenia niektórym przeszkadzać będzie muzyka z rozstawianych głośników. Po wielu latach wyjazdów zagranicznych po raz pierwszy zdecydowałem się napisać taką opinię. Mam nadzieję że po raz ostatni. Plusy: - Hotel położony jest w przepięknym miejscu - Ogród jest zadbany i ładny - Sekcja "vip" jest raczej pusta i nie ma problemu z miejscem - WiFi działa w całym hotelu bardzo dobrze. - Bardzo dobrze zaopatrzone vip lounge - świeże jedzenie, drinki przynoszone do stolika, względna czystość

  • Artur C2019-08-15
    Bardzo dobry

    Hotel Hotel składa się z 2 części. Generalnie po środku znajdują się stare budynki, a wzdłuż granic ośrodka przez całą długość po obu stronach nowsze budynki. Wszystkie budynki 3- kondygnacyjne. Hotel też jest podzielony ze względu na narodowość: osobną część zajmują Włosi (taż osobna restauracja), osobno „reszta świata”. Nie ma specjalnie wydzielonych budynków dla VIP. Poza Włochami dużo gości francusko i hiszpańskojęzycznych. W hotelu na stałe urzęduje lekarz. Bardzo dużo zieleni, wody i wszelkiego ptactwa. W oczkach wodnych dużo ryb i żółwi. Darmowe Wi-Fi dostępne nawet na plaży. Położenie Hotel położony bezpośrednio przy parku narodowym. Plaża piaszczysta, trochę wąska. Stanowczo za mała jak na tak duży hotel. Leżaki ustawione są tak gęsto że ciężko przejść do morza. Miejscowi tj. beachboys poruszają się wyłącznie brzegiem morza, nie mogą wchodzić między leżaki, ani być zbyt natarczywi – ochrona zaraz reaguje. Przy hotelu stoją zawsze taksówki. Często przejeżdżają busiki którymi za niewielką opłatą można się przemieszczać. W bezpośredniej okolicy oprócz sklepów na plaży praktycznie brak marketów. Serwis Obsługa była wspaniała. Oczywiście zawsze jakiś wyjątek się zdarzy. Zawsze w gotowości do spełnienia praktycznie wszelkich życzeń, zawsze uśmiechnięta i przyjazna. Jakość obsługi była zawsze na wysokim poziomie niezależnie od tego czy dostawała napiwki czy nie. Dotyczyło to wszystkich począwszy od recepcji, bary, restaurację, serwis sprzątający, serwis techniczny, animatorów i ogrodników. Gastronomia Co do restauracji głównej mam mieszane uczucia. Niby duży wybór potraw ale czasami ciężko było coś wybrać co by mi smakowało. Często potrawy były tylko ciepłe. Mało ryb. Bardzo niefortunnie umieszczony regał z pieczywem – przy samym wejściu – często siedziały na nim ptaki. Na bardzo dużą pochwałę zasługuje obsługa. Bez żadnej zwłoki przynosiła napoje i sprzątała talerze, nawet w chwilach największej kumulacji turystów. No i cały czas obsługa życzliwa, uprzejma, uczynna i uśmiechnięta. Z restauracji tematycznych za wyjątkiem brazylijskiej nie korzystałem. Miałem nadzieję najeść się dobrej wołowiny, ale się zawiodłem, podano ją dopiero na sam koniec, było jej mało i niezbyt smaczna. Dodatkowo pełno komarów. Co do barów to duży minus dla hotelu. Jeszcze w ciągu dnia można było w miarę szybko dostać drinka, to wieczorem był koszmar, tylko jeden bar czynny, bardzo mały wybór alkoholi i kolejki po kilkadziesiąt osób, pomimo małego obłożenia hotelu. Dodatkowo stoliki przy barze były na niezadaszonym placu i w przypadku deszczu nie było gdzie siedzieć. Sport i rozrywka Animacji sporo. Animatorzy są bardzo aktywni, namawiają do udziału w nich ale bez zbytniej nachalności. Na plaży po lewej stronie wypożyczalnia sprzętu sportowego. Niestety wszystko jest bardzo chaotyczne. Włosi mają swoich animatorów i całkowicie osobne animacje i tylko dla nich. Francuzi praktycznie to samo. A reszta świata osobno. Brak praktycznie jakiejkolwiek tablicy informacyjnej gdzie i jakie animacje będą. Dużą zachętą są dyplomy i nagrody rzeczowe dla zwycięzców poszczególnych animacji. Goście są zachwyceni animacjami. Ja byłem w tym hotelu 4 lata temu i uważam że animacje stały na dużo większym poziomie i animatorzy byli jeszcze bardziej zaangażowani pomimo że było ich mniej. Na pewno wprowadziłbym zakaz noszenia telefonów komórkowych nie tylko dla animatorów ale dla całej obsługi. Pokój Co do pokoju to miałem pecha, ale wynikało to z winy hotelu. 2 – krotnie zmieniałem pokój z powodu niewydolnej klimatyzacji i nie byłem odosobniony. Poza tym pokoje przestronne i wystarczająco umeblowane. Sprzątane codziennie bez uwag. Codziennie uzupełniany barek. W pokojach są duże parasole przeciwdeszczowe. Porady i polecenia Ostrzegam nie jest to hotel dla dzieci które chcą się kąpać w morzu. Na całej szerokości plaży przy samym wejściu w morza jest mnóstwo kamieni, których nie widać w zmąconej wodzie. TRAGEDIA. Najbezpieczniej jest wchodzić do wody z drabinkami z pomostu. W hotelu wykupiłem wycieczkę na wyspę Catalina. Cena niezbyt wygórowana ale nie byłem do końca z niej zadowolony. Snorkowanie obowiązkowo w kapokach i tylko w pobliżu łodzi. Pobyt na małej częściowo kamienistej plaży. Żeby się dostać na dużo większą i dużo ładniejszą plażę trzeba iść w lewo kilkaset metrów. Generalnie nie widzę możliwości pobytu w tym hotelu w przypadku większego obłożenia gośćmi. Konieczna jest rozbudowa infrastruktury towarzyszącej w tym klimatyzowanych restauracji, barów i kawiarni.

Hotel

Dla dzieci

  • plac zabaw
  • pokój gier i zabaw
  • miniklub: 4-12 lat
  • basen dla dzieci
  • kojec
  • wysokie krzesełka dla dzieci
  • opieka nad dziećmi: za opłatą

Sport i wellness

    W cenie
  • siłownia
  • aerobik
  • aqua fitness
  • łucznictwo
  • piłka nożna
  • siatkówka
  • siatkówka plażowa
  • badminton
  • żeglowanie
  • katamaran
  • kajaki
  • Płatne
  • strefa spa: w ofercie firm zewnętrznych
  • łaźnia parowa
  • prysznic typu jet
  • masaże: w ofercie firm zewnętrznych
  • zabiegi pielęgnacyjno-kosmetyczne
  • korty tenisowe: 2, oświetlone
  • lekcje gry w tenisa
  • łódka typu banan
  • jazda konna
  • golf: ok. 15 km od hotelu
  • Dodatkowe Informacje
  • W przypadku niektórych sportów wodnych, oznaczonych jako bezpłatne, mogą wystąpić dodatkowe opłaty (np. za wynajęcie sternika, sprzętu itp.). Uwaga – niektóre sporty wodne ze względu na czynniki zewnętrzne mogą być niedostępne.

Rozrywka

  • kasyno
  • przedstawienia
  • dyskoteka

Wyposażenie

  • recepcja
  • ogród
  • taras
  • strefa tylko dla dorosłych: 18+
  • Wi-Fi: w całym hotelu, w cenie
  • kantor
  • bankomat
  • sklep z pamiątkami: za opłatą
  • minimarket: za opłatą
  • butik: za opłatą
  • jubiler: za opłatą
  • fryzjer: za opłatą
  • pralnia: za opłatą
  • lekarz: za opłatą
  • amfiteatr
  • usługi konsjerża
  • parking: w zależności od dostępności, strzeżony, w cenie
  • sale konferencyjne: 3

Karty

  • Visa, MasterCard, American Express

Liczba pokojów

  • 871

Kategoria lokalna

  • 5 gwiazdek

Dodatkowe informacje

  • hotel nie akceptuje zwierząt

Plaża

  • bezpośrednio przy plaży Playa de Bayahibe (z płatną, wydzieloną strefą wyłącznie dla gości Adults Club; łóżka balijskie i leżaki)
  • publiczna (z częścią prywatną hotelu)
  • piaszczysta
  • łagodnie opadająca
  • leżaki
  • parasole
  • ręczniki w cenie
  • restauracja przy plaży

Basen

  • baseny: 4
  • basen tylko dla dorosłych „Adults Club Pool": 18+, za opłatą, zewnętrzny, ze słodką wodą, z basenem zewnętrzny
  • basen: w cenie, zewnętrzny, ze słodką wodą
  • basen dla dzieci
  • jacuzzi: w strefie spa
  • leżaki: w cenie, parasole: w cenie
  • łóżka balijskie: przy basenie tylko dla dorosłych „Adults Club Pool", w cenie
  • ręczniki: w cenie
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie już od 35 zł*

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
Be Live Collection Canoa - opinie
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(11554 opinii)
(11554 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Pokoje
    Wartość
    Czystość
  • Bolatobo2019-10-12
    Wyjątkowy

    2 tyg w raju!

    hotel 5* byłam w pokoju superior -inny kolor identyfikatora na ręce (ekspres do kawy, łazienka z suszarką do włosów oraz minibar. plaza z białym piaseczkiem. Pokoje typu superior maja bar osobny na plaży wszyscy mili i uśmiechnięci. Blisko miasteczka Altos de chavon Polecam szczerze!

  • peku332019-10-05
     

    Koszmarnie zaniedbany

    Fakty: - Hotel posiada "warianty" all inclusive które dają dostęp do różnych miejsc. Warianty są przypisane do typu pokoju. Podstawowy nie upoważnia do korzystania z baru na plaży ani sekcji "vip", w ten sposób zostaje na dobrą sprawę jeden otwarty wieczorami bar. Wariant "deluxe" daje (o ile dobrze pamiętam) dostęp do jednego dodatkowego baru na plaży. Wariant "vip" (w tui pokoje zaczynające się od J) daje dostęp do wszystkich barów i sekcji "vip" - osobnej plaży, osobnego basenu z barem i przekąskami, osobnego baru, osobnego wifi. - Wycieczka była kupiona przez TUI, pokój JSX3. Minusy: - Hotel jest koszmarnie zaniedbany. Wszystko ładnie wygląda na zdjęciach, które zostały zrobione jakiś czas temu, jednak obecny stan faktyczny prezentuje się inaczej. O ile pokoje są sprzątane - zamieciona i umyta podłoga, posłane łóżko, o tyle pozostałe rzeczy zdaje się nie są często kontrolowane. Zaczynając od niedziałającego wyposażenia pokoju - światło na balkonie, światło przy łóżku, radio, urwana bateria w wannie, urwana suszarka do włosów, połamana półka pod prysznicem, kruszące się kafelki, całkowicie zacięte drzwi przesuwne od prysznica, urwana klamka od drzwi balkonowych zastąpiona "zasuwką" jak w publicznym wc, poprzez zwykły brud - pleśń na zasłonach, ślady butów na kanapie, na bardzo słabo chodzącej klimatyzacji kończąc. Część ze zgłoszonych rzeczy została naprawiona, część "załatana na szybko", tak że następnego dnia znów nie działała, część całkowicie olana. - Mając nawet niezbyt wysokie standardy łatwo można odczuć że w 5-gwiazdkowym hotelu człowiek oczekiwałby czegoś więcej niż szynki konserwowej. Choć lady bufetowe są dość długie, leżą na nich często te same potrawy kilka razy. Śniadania dzień w dzień w tym samym składzie - na świeżo tylko tłusta jajecznica z 4 składników (szynka/ser/pomidor/papryka) do wyboru, parówki, naleśniki na słodko, warzywa, chleb, szynka, ser, bekon, ciasto. Dodatkowo dania (choć może w erze dbania o środowisko i unikania marnowania żywności to nic złego) zrobione z tego co zostało po kolacji (np. ziemniaki, brokuły). Na lunch było zazwyczaj ciut więcej do wyboru, jednak niemal wszystko bardzo tłuste. Do tego pizza z rzeczy które zostały ze śniadania. Kucharz wymieniał jajka na makaron - na świeżo był makaron z 4 dodatkami do wyboru. Standardowo warzywa, często pojawiały się też nachosy z sosami. Na kolacji była zazwyczaj świeża ryba (3 warianty, cyklicznie zmieniane codziennie), "pork chop" pod jedną z 10 postaci, szaszłyki z kurczaka. Codziennie. Oprócz tego ziemniaki / ryż, 2-3 dania warzywne, 2-3 dania mięsne, niestety prawie zawsze w tłustej zalewie. Oprócz tego pizza i makaron z tego co zostało z lunchu. - Po 5 dniach pobytu cała, 6-osobowa ekipa co do jednej osoby leczyła się stoperanem. Kilka całodniowych wycieczek na których wyżywienie było w innych miejscach rozwiązywało problem "od ręki", by wrócić do niego następnego dnia po obiedzie / śniadaniu / kolacji. - Obsługa kelnerska zasługuje na osobny opis. Po wejściu na teren restauracji na kilkadziesiąt wolnych stolików niemal żaden nie był kompletny. Przy jednym brakowało kieliszka, przy innym filiżanki, przy jeszcze innym sztućców. Co zabawne, jeśli usiadło się na śniadaniu przy stoliku z jedną filiżanką (były dostępne tylko na stołach), to nalewając kawę kelnerka nalewała ją jednej osobie, a drugą zazwyczaj ignorowała. Na kolacji działy się jeszcze zabawniejsze rzeczy. Bardzo ciężko było znaleźć kompletny 2-osobowy stolik, przez co często trzeba było usiąść przy 4-osobowym. Wtedy często wściekły kelner przesadzał ludzi w połowie jedzenia, albo co lepsze, podczas kolacji podbierał nieużywaną zastawę po jednym elemencie na raz. Napoje przynoszone były do stolika rzadko i do tego w szklankach 0,2. Sytuacja w której siedziało się bez niczego do picia przez 3/4 kolacji to normalka. Mając szczęście można było usiąść w rejonie kelnera któremu się chciało, wtedy problemu nie było. W pozostałych miejscach był. - Sam główny bufet mieści się pod dachem bez ścian (coś jak wiata). Oprócz ciężkiej do zniesienia temperatury i wilgotności (brak klimatyzacji) do baru przylatywały ptaki w masowych ilościach. Dało się to odczuć szczególnie podczas śniadania, na którym lada z ciastem była non-stop obsadzona ptakami dzibiącymi jedzenie przeznaczone dla gości. Nie muszę chyba wspominać dlaczego mało kto je jadł. - Te same "rajskie ptaki" regularnie krążyły nad / po hotelu. Ilość odchodów na chodnikach zmuszała do patrzenia pod nogi. Znacznie bardziej problematyczne były jednak odchody w basenie, w takich ilościach że swobodne przepłynięcie z jednego końca na drugi w ogóle nie wchodziło w grę. Żaden z basenów nie miał automatycznego filtrowania, a człowiek z siatką zbierający 10% zanieczyszczeń przychodził 1-2 razy dziennie. Te same odchody były na wszystkim co stało pod gołym niebem - leżakach, łóżkach, stolikach. - Przez słabo chodzącą klimatyzację w pokojach niestety jest bardzo wilgotno, co czuć szczególnie śpiąc w mokrej pościeli. - Oprócz podzielenia gości na 3 grupy, hotel posiada też wydzielone części (plaża, bar, restauracja) dla członków rozmaitych klubów. Po hotelu kręcą się hotelowi / klubowi naganiacze, którzy pod różnymi śmiesznymi pretekstami próbują nakłonić do podpisania cyrografu. W broszurze hotelowej wymienione jest dobre 6-7 barów. Po odliczeniu barów vip, deluxe, klubowych, płatnych zostają o ile dobrze pamiętam 3, z czego tylko jeden otwarty po 18. - Pierwszy raz spotkałem się z hotelem który za tak znaczną część standardowych "atrakcji" pobiera opłatę. Można tu wymieniać łóżka przy basenie (zarówno zwykłym, jak i "vip"), dwie restauracje (przede wszystkim ta widoczna na wszystkich zdjęciach na pomoście), a nawet część obiadowych przekąsek w barze "vip" (oczywiście osoby posiadające pakiet "vip" również płacą). Nawet sejf w prawie wszystkich pokojach jest płatny. - Hotelowi sprzedawcy proponują wycieczki. Choć to może nie problem sam w sobie, można zwrócić uwagę na dwie sytuacje. Po pierwsze dość często zaczepiają odpoczywających ludzi. Po drugie, (historia współpodróżnych), zakupiona wycieczka nie odbyła się ze względu na zbyt małą liczbę chętnych, a na zwrot wpłaconych pieniędzy trzeba dość długo czekać. - Zejście do morza rozpoczyna się od 2-metrowego pasa kamieni, dość nieprzyjemnych. Bezwzględnie warto mieć buty. - Bezpośrednio za płotem znajduje się publiczna plaża. Oprócz niepisanych gór śmieci walających się wzdłuż ogrodzenia niektórym przeszkadzać będzie muzyka z rozstawianych głośników. Po wielu latach wyjazdów zagranicznych po raz pierwszy zdecydowałem się napisać taką opinię. Mam nadzieję że po raz ostatni. Plusy: - Hotel położony jest w przepięknym miejscu - Ogród jest zadbany i ładny - Sekcja "vip" jest raczej pusta i nie ma problemu z miejscem - WiFi działa w całym hotelu bardzo dobrze. - Bardzo dobrze zaopatrzone vip lounge - świeże jedzenie, drinki przynoszone do stolika, względna czystość

  • Artur C2019-08-15
    Bardzo dobry

    Niezły z uwagami

    Hotel Hotel składa się z 2 części. Generalnie po środku znajdują się stare budynki, a wzdłuż granic ośrodka przez całą długość po obu stronach nowsze budynki. Wszystkie budynki 3- kondygnacyjne. Hotel też jest podzielony ze względu na narodowość: osobną część zajmują Włosi (taż osobna restauracja), osobno „reszta świata”. Nie ma specjalnie wydzielonych budynków dla VIP. Poza Włochami dużo gości francusko i hiszpańskojęzycznych. W hotelu na stałe urzęduje lekarz. Bardzo dużo zieleni, wody i wszelkiego ptactwa. W oczkach wodnych dużo ryb i żółwi. Darmowe Wi-Fi dostępne nawet na plaży. Położenie Hotel położony bezpośrednio przy parku narodowym. Plaża piaszczysta, trochę wąska. Stanowczo za mała jak na tak duży hotel. Leżaki ustawione są tak gęsto że ciężko przejść do morza. Miejscowi tj. beachboys poruszają się wyłącznie brzegiem morza, nie mogą wchodzić między leżaki, ani być zbyt natarczywi – ochrona zaraz reaguje. Przy hotelu stoją zawsze taksówki. Często przejeżdżają busiki którymi za niewielką opłatą można się przemieszczać. W bezpośredniej okolicy oprócz sklepów na plaży praktycznie brak marketów. Serwis Obsługa była wspaniała. Oczywiście zawsze jakiś wyjątek się zdarzy. Zawsze w gotowości do spełnienia praktycznie wszelkich życzeń, zawsze uśmiechnięta i przyjazna. Jakość obsługi była zawsze na wysokim poziomie niezależnie od tego czy dostawała napiwki czy nie. Dotyczyło to wszystkich począwszy od recepcji, bary, restaurację, serwis sprzątający, serwis techniczny, animatorów i ogrodników. Gastronomia Co do restauracji głównej mam mieszane uczucia. Niby duży wybór potraw ale czasami ciężko było coś wybrać co by mi smakowało. Często potrawy były tylko ciepłe. Mało ryb. Bardzo niefortunnie umieszczony regał z pieczywem – przy samym wejściu – często siedziały na nim ptaki. Na bardzo dużą pochwałę zasługuje obsługa. Bez żadnej zwłoki przynosiła napoje i sprzątała talerze, nawet w chwilach największej kumulacji turystów. No i cały czas obsługa życzliwa, uprzejma, uczynna i uśmiechnięta. Z restauracji tematycznych za wyjątkiem brazylijskiej nie korzystałem. Miałem nadzieję najeść się dobrej wołowiny, ale się zawiodłem, podano ją dopiero na sam koniec, było jej mało i niezbyt smaczna. Dodatkowo pełno komarów. Co do barów to duży minus dla hotelu. Jeszcze w ciągu dnia można było w miarę szybko dostać drinka, to wieczorem był koszmar, tylko jeden bar czynny, bardzo mały wybór alkoholi i kolejki po kilkadziesiąt osób, pomimo małego obłożenia hotelu. Dodatkowo stoliki przy barze były na niezadaszonym placu i w przypadku deszczu nie było gdzie siedzieć. Sport i rozrywka Animacji sporo. Animatorzy są bardzo aktywni, namawiają do udziału w nich ale bez zbytniej nachalności. Na plaży po lewej stronie wypożyczalnia sprzętu sportowego. Niestety wszystko jest bardzo chaotyczne. Włosi mają swoich animatorów i całkowicie osobne animacje i tylko dla nich. Francuzi praktycznie to samo. A reszta świata osobno. Brak praktycznie jakiejkolwiek tablicy informacyjnej gdzie i jakie animacje będą. Dużą zachętą są dyplomy i nagrody rzeczowe dla zwycięzców poszczególnych animacji. Goście są zachwyceni animacjami. Ja byłem w tym hotelu 4 lata temu i uważam że animacje stały na dużo większym poziomie i animatorzy byli jeszcze bardziej zaangażowani pomimo że było ich mniej. Na pewno wprowadziłbym zakaz noszenia telefonów komórkowych nie tylko dla animatorów ale dla całej obsługi. Pokój Co do pokoju to miałem pecha, ale wynikało to z winy hotelu. 2 – krotnie zmieniałem pokój z powodu niewydolnej klimatyzacji i nie byłem odosobniony. Poza tym pokoje przestronne i wystarczająco umeblowane. Sprzątane codziennie bez uwag. Codziennie uzupełniany barek. W pokojach są duże parasole przeciwdeszczowe. Porady i polecenia Ostrzegam nie jest to hotel dla dzieci które chcą się kąpać w morzu. Na całej szerokości plaży przy samym wejściu w morza jest mnóstwo kamieni, których nie widać w zmąconej wodzie. TRAGEDIA. Najbezpieczniej jest wchodzić do wody z drabinkami z pomostu. W hotelu wykupiłem wycieczkę na wyspę Catalina. Cena niezbyt wygórowana ale nie byłem do końca z niej zadowolony. Snorkowanie obowiązkowo w kapokach i tylko w pobliżu łodzi. Pobyt na małej częściowo kamienistej plaży. Żeby się dostać na dużo większą i dużo ładniejszą plażę trzeba iść w lewo kilkaset metrów. Generalnie nie widzę możliwości pobytu w tym hotelu w przypadku większego obłożenia gośćmi. Konieczna jest rozbudowa infrastruktury towarzyszącej w tym klimatyzowanych restauracji, barów i kawiarni.

  • Anna N2019-07-12
     

    To nie jest hotel 5 gwiazdkowy

    W hotelu spędziłam dwa tygodnie na przełomie czerwca i lipca 2019. Hotel w bardzo złym stanie, lata jego świetności minęło jakieś 10-15 lat temu. Pierwsze co się rzuca w oczy to BRUD. Brud jest wszędzie: recepcja zakurzona, brudna, nie posprzątaną; restauracja główna nie klimatyzowana, brudna, zaniedbana, trzeba patrzyć gdzie i na czym się siada, żeby nie trafić na ptasie odchody(ptaki korzystają tu z tego samego bufetu co goście hotelowi), pokoje hotelowe zapuszczone, niby sprzątane codziennie, ale coś im to nie wychodzi; plaża nie sprzątana i zaniedbana, walają się niedopałki papierosów, kubki plastikowe oraz resztki baloników używane przez animatorów w czasie zabaw. Na stronie hotelu ani biur podróży nie ma informacji o tym że po wejściu do morza duże głazy na których można zrobić sobie krzywdę, wszyscy goście wchodzą do wody „ na czterech” łapach próbując utrzymać równowagę i nie zwichnąć nogi. Animatorzy- jest ich tu mnóstwo - coś się podkręcą, coś pogadaja, wypija, zjedzą i na tym ich rola się kończy. Ponadto na plaży pełno wystających kabli elektrycznych, niestety nie zabezpieczonych. Jedzenie, kwestia gustu, codziennie to samo - do znudzenia. Budynki hotelowe pozostawiają niestety tez wiele do życzenia, poszczerbione schody, potłuczone daszki szklane, które skrzypia na wietrze - idąc człowiek się zastanawia spadnie czy jeszcze nie. Basen zniszczony, system filtracji działał kilka sezonów temu, teraz jest siatka-podbierak i chlor do czyszczenia nabrzeża z glonów. Nie wiem skąd tyle pozytywnych opinii o hotelu, niestety na ich podstawie zostałam wprowadzona w błąd, dlatego proszę piszmy tylko rzeczywiste opinie. Jest to moj drugi pobyt na Dominikanie, niestety hotel rozczarował i nie polecę go nikomu, sama wyspa piękna, zielona.

  • Passenger098152078462019-07-07
     

    10

    Not more this hotel !!! Same problemy jedzenie na najniższym poziomie !!! Co dzień to samo ! Jak nie dasz 5 dolarów to nawet nie podadzą tobie wody do obiadu !!!! Animatorzy to zboczeńce zaczepiają kobiety !!! Tylko proszą by się z nimi spotkać wieczorem czy na plaży masować ich patologia !!! Stołówki brudne !!!! Powiesz że ma wytrzeć to zacznie się awanturować :// wszystko z wielką łaską

Pokoje

Pokój 2-osobowy superior deluxe

  • Kod pokoju: DZX3
  • Metraż: 

    około 35m2

  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • sejf: za opłatą
  • wentylator sufitowy
  • żelazko
  • deska do prasowania
  • ekspres do kawy
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • czajnik elektryczny
  • minibar: w cenie, napoje bezalkoholowe i piwo, uzupełnianie minibaru: codziennie
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • lusterko kosmetyczne
  • balkon lub taras: z miejscami do siedzenia
  • spersonalizowane zakwaterowanie, specjalna bransoletka, Wi-Fi w cenie w miejscach ogólnodostępnych i w pokoju, napoje premium (Bar Plaza i Beach Bar), 10% zniżki w hotelowej strefie spa
  • widok na ogród

Suita junior z widokiem na morze

  • Kod pokoju: JSM1
  • Metraż: 

    około 53m2

  • Max. liczba osób: 
  • pokój dla gości 18+
  • po częściowym remoncie w 2014 roku
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • sejf: w cenie
  • wentylator sufitowy
  • sofa
  • minibar: w cenie, napoje bezalkoholowe i piwo, uzupełnianie minibaru: codziennie
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • szlafroki: w cenie
  • kapcie: w cenie
  • suszarka do włosów
  • lusterko kosmetyczne
  • balkon lub taras: z miejscami do siedzenia
  • ADULTS CLUB extra values
  • widok na morze

Suita junior

  • Kod pokoju: JSX1
  • Metraż: 

    około 39m2

  • Max. liczba osób: 
  • pokój dla gości 18+
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • minibar: w cenie, napoje bezalkoholowe i piwo, uzupełnianie minibaru: codziennie
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • ADULTS CLUB extra values
  • widok na basen lub ogród
  • po częściowym remoncie w 2016 roku
  • sejf: za opłatą
  • żelazko
  • deska do prasowania
  • ekspres do kawy
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • TV kab.
  • radio
  • suszarka do włosów
  • lusterko kosmetyczne
  • balkon lub taras: z miejscami do siedzenia

Suita junior

  • Kod pokoju: JSX2
  • Metraż: 

    około 53m2

  • Max. liczba osób: 
  • pokój dla gości 18+
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • minibar: w cenie, napoje bezalkoholowe i piwo, uzupełnianie minibaru: codziennie
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • ADULTS CLUB extra values
  • sejf: w cenie
  • wentylator sufitowy
  • sofa
  • biurko
  • TV
  • stacja dokująca do iPoda
  • szlafroki
  • kapcie
  • balkon lub taras

Suita junior

  • Kod pokoju: JSX3
  • Metraż: 

    około 53m2

  • Max. liczba osób: 
  • pokój dla gości 18+
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • minibar: w cenie, napoje bezalkoholowe i piwo, uzupełnianie minibaru: codziennie
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • ADULTS CLUB extra values
  • od strony morza
  • po częściowym remoncie w 2014 roku
  • sejf: w cenie
  • wentylator sufitowy
  • sofa
  • TV
  • szlafroki: w cenie
  • kapcie: w cenie
  • suszarka do włosów
  • lusterko kosmetyczne
  • balkon lub taras: z miejscami do siedzenia

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX1
  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • sejf: za opłatą
  • żelazko
  • deska do prasowania
  • ekspres do kawy
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • minibar: w cenie, napoje bezalkoholowe i piwo, uzupełnianie minibaru: codziennie
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV kab.
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • lusterko kosmetyczne
  • balkon lub taras: z miejscami do siedzenia
  • widok na ogród

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX2
  • Metraż: 

    około 32m2

  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • sejf: za opłatą
  • żelazko
  • deska do prasowania
  • ekspres do kawy
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • minibar: w cenie, napoje bezalkoholowe i piwo, uzupełnianie minibaru: codziennie
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV kab.
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • lusterko kosmetyczne
  • balkon lub taras: z miejscami do siedzenia
  • widok na basen
  • po częściowym remoncie w 2016 roku
  • wentylator sufitowy

Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.

Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Wycieczki fakultatywne
Banner wycieczki fakultatywne

Zwiedzaj różne krańce świata z TUI. Oferta niezwykłych wycieczek fakultatywnych stworzona z myślą o naszych klientach. Zaplanuj wycieczki przed wylotem i ciesz się beztroskimi wakacjami.

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim
  • Dostępność i potwierdzenie online
  • Komfortowy odbiór z hotelu

Rezerwuj na GoTui lub zapytaj w punkcie sprzedaży

Ważne informacje
Punta Cana - przewodnik

Dlaczego warto wybrać Be Live Collection Canoa

  • przestronne i komfortowe pokoje
  • centrum wellness z jacuzzi
  • atrakcje dla najmłodszych
Sprawdzanie ceny